Kirjoittaja Aihe: Naruto Shippuuden, Syksyn sävel, S | SasoDei  (Luettu 1761 kertaa)

Noruz

  • pandafanaatikko
  • ***
  • Viestejä: 136
  • KH-kaudella
    • Love♥Shine- Noruzin blogi
Naruto Shippuuden, Syksyn sävel, S | SasoDei
« : 11.12.2010 23:18:10 »
Kirjoittaja: Noruz, eli minä
Ikäraja: S
Genre: Angst, H/C, songfic
Fandom: Naruto Shippuuden
Hahmot: Deidara, Tobi ja Sasori. [SasoDei]
Vastuuvapaus: Hahmot kuuluvat Masashi Kishimotolle, ja kappaleen sanat Juice Leskiselle.
Varoitukset: Viittauksia slash-paritukseen ja kuolemaan.
One-shot.

A/U Tämä on ensimmäinen ficcini, jonka tänne laitoin. Aloitin tämän kirjoittamisen yli puoli vuotta sitten, mutta tänään kirjoitin valmiiksi! (Vihdoinkin.) Inspiraation sain kuunnellessani Juice Leskisen kappaletta Syksyn sävel.
Nauttikaa~




 Tummanpuhuva pari astelee kylmillä kivikaduilla. Heillä molemmilla on mustat kaavut punaisin pilvikuvioin, ja he molemmat vaikuttavat jotenkin surumielisiltä. Toinen, vaaleahiuksinen mies, itkee vuolaasti, vaikka yrittää pidätellä kyyneleitänsä. Maskinaamainen mies hänen vierellään yrittää jotenkin lohduttaa häntä, mutta ei vaikuta onnistuvan.

Katu täyttyy askelista, elämä on kuolemista.

 Lopulta maskinaama päättää tarttua pidemmän miehen käteen. Itku hiljenee hetkeksi.

Pane käsi käteen, ollaan hiljaa.

 ” Deidara-sempai, tahtoisitteko teetä?” maskinaama kysyy.
” Kiitos, Tobi, mutta tyytyisin vain veteen, un...” Deidaraksi kutsuttu vastaa tyynesti pyyhien kyyneleitä poskiltaan.
   
Pyydä minut aamuteelle, anna vettä kuihtuneelle.

Nyt on elokuu, ja minä olen viljaa.
         



” Oletteko vieläkin surullinen Sasorin kuolemasta, sempai?”
” Kyse ei ole mistään sellaisesta...”
Kyyneleet alkavat taas valua.

En ilosta itke, en surusta itke;

” Miksi sitten itkette?”
” Muuten vain, un. Miksi ihmeessä itkisin Dannan perään? En ilosta, enkä surusta. Hän oli vain työkumppani.”

jos itken, niin itken muuten vaan,

” Sempai...”

” Pitää mennä!”

ja muualla oon ennen kuin huomaatkaan.

 ” Typerä Tobi, un! Piti mennä mainitsemaan Danna... Hän varmasti tietää suhteestamme! Miksi muuten et olisi ollut tappanut minua jo ensimmäisenä päivänämme kumppaneina? Senkin arvattava hiekkaskorpioni, halusit heidän kaikkien arvaavan!” vaaleahiuksinen mies tuhisee vihaisena itsekseen kävellessään niitä samoja katuja, tällä kertaa yksin. Hänen silmänsä ovat edelleen itkusta punaiset.
” Silti otit ja kuolit... Senkin idiootti, un!” hän huutaa taivaalle kyyneleet jälleen silmissään.
” Minulla ei ole enää ketään... Ainoastaan se typerä Tobi, joka vain riehuu. Ei hänestä ole hyötyä missään! Sinä sentään pelastit minut aina ongelmista, hän aiheuttaa niitä, un!” raivopäinen hahmo jatkaa tuhisemistaan. Pian hän on samalla ovella, josta lähti hetki sitten.

Häntä rakastin paljon.

 ” Tobi! Anteeksi äskeinen.. Kävin kävelemässä tuolla kadulla, un... Selvitin ajatuksiani vähän”, Deidara selittää epätoivoisena.
” Ei se haittaa, sempai! Tiesin teidän nimittäin tulevan takaisin!” Tobi lähes huudahtaa.
” Mistä?”
” Unohditte laukkunne, sempai...”
” Kiitos, Tobi...”

” Saanko kysyä yhtä asiaa, un?”
” Toki!”
” Voisitko vähän aikaa näytellä Sasori-no-Dannaa, un?” Deidara nolostuu täysin kysymyksestään.

Ole mulle vähän aikaa hän.



A/U2: Jos eksyitte lukemaan tätä, kommentoikaa toki. Älkääkä välittäkö, vaikka tuosta puuttukin välistä sanoja, mutta se johtuu vain ja ainoastaan siitä, etten voinut kirjoittaa hyvin suunniteltua tarinaa uudestaan vain siksi, että Deidaran pitäisi rakastaa Tobiakin! Ei, Deidara angstaa vain Sasorista!
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 16:11:36 kirjoittanut Yukimura »
Nyt se on virallista. ♥

Human_cannonball

  • ***
  • Viestejä: 308
Vs: Syksyn sävel, S
« Vastaus #1 : 16.12.2010 21:06:14 »
Tää oli ihan mukava pikku ficci vaikka en olekaan Narutoon erityisemmin perehtynyt :D
Hyvä ensimmäiseksi ficiksi. Vähän ehkä häiritsi tuo että laulun sanoja puuttui, mutta toisaalta tekstin merkitys olisi sitten muuttunut melkoisesti.

Joo olen tosi hyvä kirjoittamaan mitään järkevää palautetta joten eiköhän tämä ollut  tässä tältä erää :P

Banneri by: Ingrid

Noruz

  • pandafanaatikko
  • ***
  • Viestejä: 136
  • KH-kaudella
    • Love♥Shine- Noruzin blogi
Vs: Syksyn sävel, S
« Vastaus #2 : 17.12.2010 22:04:29 »
Hihihi, kiitos.  :D

Älä huoli, mult ei löydy ikinä kovinkaa järkevää sanottavaa. ;)
Nyt se on virallista. ♥

Lunella

  • ***
  • Viestejä: 704
Vs: Syksyn sävel, S
« Vastaus #3 : 24.12.2010 17:51:39 »
 Hmm. Tykkäsin tästä, vaikken yleensä akatsukeista kauheasti mitään ficcejä lue, eivät kuulu mun lempihahmoihin.

Nuo laulunsanat tuolla välissä sai jotenkin kivan tunnelman aikaan, ja niiden ansiosta ei kauheasti haitannutkaan vaikka ficissä ei ollut lähes yhtään kuvailua.
Deidara oli tässä ficissä juuri sellainen kuin olen sen kuvitellutkin olevan. Tuo kohta jossa Deidara huutaa taivaalle ja mutisee itsekseen, kuin puhuen Sasorille, oli sulonen. <3 Ja se, ettei Deidara suostunut myöntämään Tobille, että on surullinen Sasorin kuolemasta. Awww. :3

Lainaus
” Minulla ei ole enää ketään... Ainoastaan se typerä Tobi, joka vain riehuu. Ei hänestä ole hyötyä missään! Sinä sentään pelastit minut aina ongelmista, hän aiheuttaa niitä, un!” raivopäinen hahmo jatkaa tuhisemistaan. Pian hän on samalla ovella, josta lähti hetki sitten.
Tämä kohta on ihan pakko mainita vielä. Ihana, kun Dei raivoaa siitä, miten Tobi aiheuttaa ongelmia, kun taas Sasori pelasti Deidaran ongelmista. Hihi, ihana.<3
Loppu oli myös ihana. Deidara-raukka kaipaa Sasoria niin paljon, että haluaa Tobin esittävän sitä.

Kiitos vielä näin upeasta lukukokemuksesta, kirjoita toki lisää Naruto-ficcejä, niin mä ainakin oon lukemassa niitä. :3

// Lisää SasoDeitä? :'D Ideoiden ehdottelu on vähän vaikeeta, kun ei mitään tietoa sun lempihahmoistas. Ja joo, kyllä mä Bleachistakin tykkään, joten tuun sitäkin varmasti sitten lukemaan ja kommentoimaan~
« Viimeksi muokattu: 25.12.2010 15:55:10 kirjoittanut Lunella »


Life is an illusion.



Noruz

  • pandafanaatikko
  • ***
  • Viestejä: 136
  • KH-kaudella
    • Love♥Shine- Noruzin blogi
Vs: Syksyn sävel, S
« Vastaus #4 : 25.12.2010 12:59:37 »
Lunella: Kiitos kiitos kiitos kommentista! Hyvä et tykkäsit. :D

Joo, mä en oikeen ollut kuvailevalla päällä, osittain siks käytinki tosi vanhaa inspistä ja kirjotin tän. Ei tarvi kuvailla kaikkea~ ;D

En oo ihan varma, kirjottelisinko enää Naruto-ficcejä, innostus lopahtanu ko kaikki pempihahmot kuollu. Mut ehkä joskus... Voisit ehkä esittää haasteen, kenest kirjottaa. Tarvin inspistä muutenki. Yks ficci kyl odottelemassa, Bleach-aihe. Jos Bleach kiinnostaa, siit ainakin tuun kirjottamaan! ^^

Mut kiitos viel kommentistas, piristi mun muuten huonosti alkanutta joulupäivää. :)
Nyt se on virallista. ♥