Kirjoittaja Aihe: Hetkiä joita en tahdo unohtaa || Luku 5. ilmestynyt 23.1! (Valmis! 5/5), K-11  (Luettu 5786 kertaa)

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
hmm...mä oon koulus ja luen täällä vaan Potteria :D

no asiaan siis: toi miten Severus suuteli Luciusta oli aika jännä, mä luulin niiden pettäneen Narcissaa oikeen kunnolla.
en henk. kohtasesti pidä kyseisestä parituksestä ja luulen, ettei se tässä toimi, jollei ole kysymys humalalaisesta suudelmasta.

Sev nyt vaan on sellanen että mua rupes huvittaan toi kun se yritti selitellä ja Lucius kans ;D
Narcissan raivonkin olit tehny hienosti, miinusta vaan siitä, että en usko Cissyn raivostuvan yhestä kännisuudelmasta ::) Bellatrixin voisin kuvitella raivostuvankin...

luultavasti vain tikkansisi mieheltään jälkeenpäin selitystä, mutta raivarit on vähän liikaa.

no, kiva miten alotit Dracon ja Blaisen epävarmuuden "tuleeko meistä mitään vai eikö?" :D se on se normaaliajatus.
se kirje, se oli hyvä veto ja Blaise joutuukin rankkaan paikkaan, ai jai, kuka Mary? hmm... ::)

se yksinäinen kyynel Dracon poskella...ei kukaan oikeasti itke niin, että yksi ainoa kyynel valuu eivätkä silmät edes kostu.
tiedän sen olevan ihanan romanttista ja söpöä, mutta ei se ole aitoa.


siitä miinuspisteitä.
kiitos muuten tästä jatkosta :D
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Resonanssi: Kiitos rakentavasta palautteesta  :-*


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Nyt sain minäkin luettua tämän neljännen osan, jota en ainakaan kokonaan muistanut tuon lopun osalta. :) Luvussa oli mukava ja tuommoinen epävarma tunnelma, koska poikien suhde on luonnollinen semmoinen "ehkä tästä tulee", "mahdollisesti", "luulin, että menee" ovat juuri semmoisia pieniä asioita jotka tuovat epävarmuutta (samalla myös hieman suloisuutta) ja realistisuutta suhteeseen. Plussat siis siitä.

Cissyn raivokohtaus oli ehkä hieman yliampuva, kuten Resonanssikin sanoi, koska ainakin minulle IC-kuva Cissystä on juuri semmoinen hyvin viileä ja rauhallinen, mutta toisaalta tuo lyöminen ja itkeminen huoneessa sopivat, vaikka syy tuommoiseen kimpaantumiseen oli aika pikkuinen. No silti, harmi, että pojat joutuivat näkemään tuommoista lyömistä! No saivat kuitenkin Luciuksen kanssa sovittua, joten hyvä vain. Bellatrixin rooli taas oli hyvä, semmoinen kuin sen kuuluu ollakin hieman sekopäinen, asioita suurenteleva ja muita alaspäin katsova. Vaikeaksi hahmoksi olet ihan hyvin onnistunut sen kanssa. Severuksesta taas sain hieman OOC-käsityksen, mutta eipä sekään nyt haitannut, koska onha se vähä suloista, että se änkyttää Bellatrixin edessä (todellisuudessa ne varmaan vain tappelisivat ja sihisisivät toisilleen). Lucius/Severukseen sitten tui tui niistä on ihan kivaa lukea joskus, koska molemmat ovat vähä tuommoisia jänniä Kuolonsyöjiä - ajattelevat vain omaa parastaan. :) Hee tuliviskistähän tässä oli kyse, mutta mistäs sitä tietää  ::)

Mary, OC-hahmona jäi vähän pienelle tiedolle, mutta sainpahan kirjeen perusteella jo hieman mietittyä millainen tyttö tämä Mary oikein on. Hmm Dracon draamailut sopivat tähän jotenkin, lapsi ei saa haluamaansa ja sitten lähdetäänkin ovet paiskoutuen. Itkeminenkin sopi siihen, eikä yksinäinen kyynel minua haitannut vaikka eihän se realistista ole. Yleensä kun silmät kostuvat ja kyyneleitä tulee monta (paitsi jos Cry Baby itkee!), siksi se yksinäinen kyynel ei sovi, vaikka minusta se on kirjoittajan vapauksia ja sopii hyvin... mitähän mä taas selitän? No jaa.  ;D

Kiva luku oli tämäkin, nyt sitten vain jäädään odottelemaan, että pojat pääsevät Viistokujalle etsimään tarvikkeita tulevaa vuotta varten. Siitä tulikin mieleeni, että toinen valvojaoppilaamme on vielä arvoitus Dracolle ja Blaiselle... mitähän siitä tulee, kun Pansy saa tietää. Jatkoa odotellen siis.  :P

- Vipeltäen Odakkeli
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Omf!

Siskoni Odoshi: Kiitän sinuakin rakentavasta palautteesta :) . Ja joo sry ne Singstarit ;D .


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
A/N: Noh täs tämä vika luku ois. Ja taas kiitän ihanaa ystävääni Kerttua joka tämän pika betasi. Joo ja tää on aika mini tämä vika luku.

Luku 5. Sopia vai eikö?
Aamu koitti liian nopeasti Dracon mielestä. Hän puki nopsaan päälleen ja lähti syömään. Matkallaan hän näki Blaisen joka murjotti edelleen. Kumpikaan ei sanonut aamiaisella mitään. Puoliltapäivin he lähtivät Viistokujalle.

He kävelivät Viistokujan katuja pitkin hiljaa kunnes Blaise rikkoi hiljaisuuden.
’’Se Mary ei ole tyttöystäväni’’, hän sanoi hiljaa. Draco pyöritti sanoja hetken päänsä sisässä ja aloitti taas rähinän.
’’Niinhän ne kaikki sanovat’’, Draco sanoi hänkin hiljaa ja lähti kävelemään niin nopeasti kuin jaloistaan vain pääsi. Kävellessään katua pitkin Draco huomasi ettei Blaise seurannut häntä. Draco ei halunnut katsoa taakseen, vaan jatkoi matkaansa eteenpäin.

Ohittaessaan muutamia liikkeitä hän pysähtyi hetkeksi, mutta jatkoi matkaansa sen jälkeen. Katse suunattuna maahan hän pyöritteli eilisen päivän tapahtumia päässään. Pian Draco kuitenkin löysi itsensä maasta polvillaan. Hän oli kompastunut omiin kengän nauhoihinsa.
''Ai saatana'', Draco kirosi hiljaa. Hän katsoi kämmeniään ja huomasi niiden auenneen. Nousten seisomaan hän huomasi samalla, että hänen polveensa oli myös tullut verihaava.
''Oletko kunnossa?'' kysyi liiankin tuttu ääni Dracolta. Draco mumisi vastaukseksi.
''Se Mary on serkkuni, jota en ole nähnyt pitkään aikaan'', Blaise sanoi vaisusti. Draco käänsi katseensa Blaisen silmiin.
''Serkku? Olisi kai kannattanut kuunnella ensin'', Draco sanoi häpeissään, kun muisti Blaisen joskus kertoneen serkustaan.
''Ei se mitään'', Blaise sanoi hymyillen. Painoi pienen suudelman Dracon huulille.
''Otatko minut vielä takaisin?'' Draco kysyi kuiskaten.
''Totta kai''. Pojat lähtivät kävelemään kohti Säilä&Imupaperi liikettä. Blaise hivutti kätensä Dracon kädelle. Draco katsoi hivenen hämmentyneenä, mutta ei vetänyt kättään pois.

Näitä hetkiä en tahdo unohtaa koskaan, Draco päätti mielessään välittämättä muiden kummastelevista katseista.
''Rakastan sinua'', Draco kuiskasi niin ettei kukaan muu kuullut paitsi Blaise joka hymyili.
''Minäkin sinua''.

Happy Ending

A/N2: Tällästä tällä kertaa. Toivottavasti piditte edes vähän. Ja nyt vois vaikka sanoa pari sanaa:
Kiitän kaikkia lukioita. Kiitän teitä kaikkia ihanista kommenteistanne ja kiittäen myös niitä jotka ovat jaksaneet neuvoa minua. Olen teille hyvin kiitollinen.


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
voi hitsi, nyt se on loppu, nyyh :'(
ei kiva, tää olisi voinu olla paaaaljon pitempi ja pitempänäkin parempi :)

olisin kaivannut tietoja poikien tunteista ja ajatuksista silloin kun he olivat aamiaisella.
kun se ohta jäi aika tyhjäksi.

jaa-a...sitäpaitsi en osaa kuvitella Dracoa kertomassa helliä tunteitaan julki.

Pian Draco kuitenkin löysi itsensä maasta polvillaan. Hän oli kompastunut omiin kengän nauhoihinsa.

jotenkin kuulostaa tosi hassulta :D tästä pidin ;)
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Resonanssi: Kiitän jälleen sinua kommentistasi ;) Joo ja ois tästä ka ipitäny pitempi tehä, mut ei siit oikein luonnistunu enempää. Kiitus kommentistasi <3  :-*


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Minä ilmoitan, että olen koko ajan ollut salaa lukijana (tai koko ajan ja koko ajan, löysin koko ficin siinä vaiheessa, kun neljäs luku oli ilmestyny, enkä siinä vaiheessa onnistunu saamaan mitään järkevää kommenttia aikaseks). Mutta kuitenkin. Tyksin kovasti. Ja siellä oli Bella <3 Ja se oli just sellain ihunahullusekopääkoheltaja (toi ei taida kyl olla ees sana), että mua melkeen alkaa itkettään. Ja voi ei! Sevvie/Lucce, voi kamala, kun täältä löytyy hienoi parituksii :) Jajajaj se oli hienoo, ku oma vaarallinen kaunottaremme heitti Sevvien ulos ikkunasta. Mulla meni muutama minuutti siinä vaiheessa, että sain itteni rauhotettua ja jatkamaan lukemista :D Ja Bellsin mielipuolinen nauru, ah ihanuutta <3

Joo, taisi tulla nyt kyllä ihan sekava kommentti, taitaa olla parasta, että menisin joku ilta ajoissa nukkumaan

Kiittäen kovasti
sennamiila


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
A-a-a-a-a-a...

OMG! sennamiila: Kiitän sua niin aivan ihanasta kommentista <3 :-*
ihunahullusekopääkoheltaja
Epäilen kovasti, että tuo on sana, mutta sovitaan näin kahden kesken, et se on sana ;) Ja äääh! Mä menin ihan sanattomaks ku näin et sää olit tullu kommentoimaan! Omg! Kiitän  :-*


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo