Kirjoittaja Aihe: Hetalia, Punaisia jalanjälkiä, fanfic, K-11  (Luettu 3603 kertaa)

T0K0

  • Vieras
Vs: Hetalia, Punaisia jalanjälkiä, fanfic, K-13
« Vastaus #20 : 04.04.2013 14:04:10 »
Vaikka tarina onkin vanha, jatka ihmeessä, sillä tämä oli yksi parhaista ficeistä mitä oon lukenu  :)

Ven

  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Hetalia, Punaisia jalanjälkiä, fanfic, K-13
« Vastaus #21 : 04.04.2013 19:45:20 »
Oh god, kiitos Toko. Tää on kyllä TODELLAKIN vanha :'D kirjoitustyyli on muuttunut todella, todella paljon, ja (omasta mielestäni ainakin?) parempaan suuntaan. Katsotaan, ehkä tästä voisi kirjoittaa Remake-version; minulla oli nimittäin aikoinaan hauskaa tämän kanssa. Mahtaa olla ensimmäinen ficcini, jonka koskaan julkaisin? Muistaakseni.

Mutta kiitos kehuista! Se jossain asusteleva varhaisteini-minäni ego sai taas lisää nostetta : D
Taputtakaa kaikki, joille on käynyt niin, että kun te kiirehditte bussiin, juoksette siihen, niin just ko te ootte pääsemässä siihen pysäkille, niin sitte ne lähtee!
*Taputaputapu*

Aoi Taki

  • ***
  • Viestejä: 71
  • Saa kutsua Lakuksi. :3 (NM on vain randomia~)
Vs: Hetalia, Punaisia jalanjälkiä, fanfic, K-13
« Vastaus #22 : 04.04.2013 19:56:05 »
Jos olet tekemässä remakea niin laita ihmeessä tänne linkki. Mä oon saattanut nuoruusiässäni jättänyt kommentoimatta kunnolla, mutta en mä siltikään aivan mihin tahansa ficceihin kommentoinut. :3

T0K0

  • Vieras
Vs: Hetalia, Punaisia jalanjälkiä, fanfic, K-13
« Vastaus #23 : 04.04.2013 22:01:16 »
Oh god, kiitos Toko. Tää on kyllä TODELLAKIN vanha :'D kirjoitustyyli on muuttunut todella, todella paljon, ja (omasta mielestäni ainakin?) parempaan suuntaan. Katsotaan, ehkä tästä voisi kirjoittaa Remake-version; minulla oli nimittäin aikoinaan hauskaa tämän kanssa. Mahtaa olla ensimmäinen ficcini, jonka koskaan julkaisin? Muistaakseni.

Mutta kiitos kehuista! Se jossain asusteleva varhaisteini-minäni ego sai taas lisää nostetta : D

Eipä mitään :3 Ja jos aiot kirjoittaa Remake-version laitat kuules heti tänne linkkiä. Mun sisko valitti tänään, että maailman paras fanficci Punaisi jalanjälkiä on lopetettu kesken :D Se on lukenu tän ficin varmaa tuhat kertaa ja näytti mulle vast vähä aikaa sitten. Lisäksi Kiina on mun lempi hahmo Hetaliast aja et tiiääkkän kuinka paljon haluun tietää mitä sille tapahtuu xd
« Viimeksi muokattu: 04.04.2013 22:06:07 kirjoittanut T0K0 »

Wenni

  • Vieras
Vs: Hetalia, Punaisia jalanjälkiä, fanfic, K-13
« Vastaus #24 : 04.04.2013 22:14:51 »
Juu T0K0 valitti tänään että tämä oltais jätetty kesken. Luin itsekin ja rakastan tätä. Jatkoa vaan tulemaan  :D

Ven

  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Hetalia, Punaisia jalanjälkiä, fanfic, K-13
« Vastaus #25 : 05.04.2013 08:32:40 »
Hah, voi, kiitos ihmiset! : D Oottepa ihania <3 Katsotaan, kun kerran yleisön mielipide on noin yksimielinen, niin sitten kun kaikki kiireellisimmät jutut(kuten kurssien vuosiraportit ja opiskeluhakemukset..) on hoidettu, niin voisin koettaa alkaa tätä raapustelemaan, ja saattamaan loppuunkin. Saanpahan jotain kirjoitettavaa Hetalian saralta, kun kyseinen sarja on jäänyt viime aikoina hyvin paljon taka-alalle.

(Joo, rupesin katselemaan, että milloinkas minä olen tämän tehnyt...näköjään silloin kun olin täyttänyt kolmetoista? Ja nyt mennään kuudentoista paremmalla puolella..pientä nostalgiaa kyllä kun lukasin tämän läpi : D)
Taputtakaa kaikki, joille on käynyt niin, että kun te kiirehditte bussiin, juoksette siihen, niin just ko te ootte pääsemässä siihen pysäkille, niin sitte ne lähtee!
*Taputaputapu*

T0K0

  • Vieras
Vs: Hetalia, Punaisia jalanjälkiä, fanfic, K-13
« Vastaus #26 : 06.04.2013 10:34:02 »
Hah, voi, kiitos ihmiset! : D Oottepa ihania <3 Katsotaan, kun kerran yleisön mielipide on noin yksimielinen, niin sitten kun kaikki kiireellisimmät jutut(kuten kurssien vuosiraportit ja opiskeluhakemukset..) on hoidettu, niin voisin koettaa alkaa tätä raapustelemaan, ja saattamaan loppuunkin. Saanpahan jotain kirjoitettavaa Hetalian saralta, kun kyseinen sarja on jäänyt viime aikoina hyvin paljon taka-alalle.

(Joo, rupesin katselemaan, että milloinkas minä olen tämän tehnyt...näköjään silloin kun olin täyttänyt kolmetoista? Ja nyt mennään kuudentoista paremmalla puolella..pientä nostalgiaa kyllä kun lukasin tämän läpi : D)

Ois oikeesti niiiin ihanaa jos tekisit tästä tarinasta Remake-version  :)