Kirjoittaja Aihe: Vieraita Simpukkamökissä, Bill/Fleur, K-11  (Luettu 9629 kertaa)

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 477
  • ava by Claire
Vs: Vieraita Simpukkamökissä, Bill/Fleur, K-11
« Vastaus #20 : 22.07.2019 13:01:03 »
Olen lukenut tämän aiemminkin, mutta kommentoimaan eksyin vasta nyt.
Minusta tarina on kiva ja olet kuvaillut hyvin Billin ja Fleurin suhdetta. Harmi, ettei kuherruskuukausi sujunut niin rauhallisissa merkeissä kuin he olivat toivoneet. Myös Mollyn ja Fleurin pikkuinen skisma oli tekstissä esillä, Bill suhtautui omaan anoppiinsa paljon hövelimmin.
Ihanaa, että Bill toimi sovittelijana eikä syntynyt riitaa, vaikka ei hänelläkään aina varmaankaan niin hauskaa vieraiden kanssa ollut ollut kuin Fredin ja Georgen kanssa.
Minustakin oli hyvä, että käytit Fleurin ranskalaista puhetapaa ilman h-kirjaimia.
Tunnelma tekstissä oli kokonaisuudessaan mukavan raukea, kun he vihdoin saivat levätä kaksin sängyllä (ainakin oletin, että he ovat sängyllä).

Pidin kovasti, kiitos!
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Vieraita Simpukkamökissä, Bill/Fleur, K-11
« Vastaus #21 : 22.07.2019 17:21:15 »
Ihanaa lukea näin kivoja kommentteja, myöhäinen kiitos Vendelalle (sen siitä saa, kun ei heti vastaa, että aina tuppaa sitten unohtumaan!) ja Kelsierille ihan tuoreeltaan! Ilo kuulla, että piditte!

Tämä oli ihanan kepeä pala tämän parin elämästä mikä huipentui sitten tuohon yllättävään lopetukseen, mikä sai minut heti miettimään sijoittuiko tämä jotenkin ajallisesti Kuoleman varjelusten tapahtumiin ja siihen kun Ron jätti Harryn ja Hermionen yksin?
Siihenpä juuri, sillä Ron tosiaan lähti kiukuspäissään kolmikon telttaillessa, ei päässyt enää takaisin ja ilmaantui sitten Fleurin ja Billin nurkkiin majailemaan. ;)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~