Kirjoittaja Aihe: Twilight: Forksin kesä (K-11) KESKEYTETTY!  (Luettu 26360 kertaa)

sajusa

  • ***
  • Viestejä: 231
Vs: Forksin kesä (K-13) Luku 23.
« Vastaus #100 : 22.07.2010 01:23:37 »
Yyh! Felix on ällöttävä! >:( Miks sen pitää kiusata Nessietä?
Ei Jake saa mennä Volteraan! (Heh... Menetin malttini... En vaan haluu et Jakelle käy kuinkaan...)
No, mutta kuitenkin... kirjoita ihmeessä jatkoa! :D


Innolla odottaen: sajusa :-*

Jakepoo

  • Urpå
  • ***
  • Viestejä: 173
Vs: Forksin kesä (K-13) Luku 24.
« Vastaus #101 : 23.07.2010 15:04:34 »
Oi jee, ihania kommentteja taas kiitos<3 Anteeksi kun on taas kestänyt näin kauan! D:




24. Viehätysvoima

Jacob


  “Täällä koneen kapteeni. Olkaa hyvä ja kiinnittäkää turvavyönne, nousemme kohta. Toivotan hyvää matkaa!”

  Naksautin turvavyöni kiinni ja nojauduin penkin selkänojaa vasten silmäni sulkien. Silmäluomillani poltteli kuva Nessiestä, joka oli aivan yksin, täysin vailla suojelua… Puristin käsinojia ja kuulin pienen rusahduksen jonkin mennessä rikki.

  Miksi, voi miksi olin ollut niin typerä? Minun olisi pitänyt heti tunkeutua heidän mukaansa, vaikka sitten väkisin. Olin vain ollut niin sekaisin…

  Edward tiesi tästä. Hän tiesi, että olin nyt matkalla heidän tyttärensä luokse Volterraan. Ihme kyllä hän ei ollut väittänyt vastaan.

  “Mene. Minun täytyy jäädä tänne”, Edward oli sanonut hiljaa sinä iltana. Olimme vilkaisseet huolestuneina taloamme kohti, josta kuului rikkoutuvan lasin helinää. Bella oli mennyt totaalisen sekaisin Nessien lähdön jälkeen. Edward oli rutistanut nopeasti kättäni ja palannut sitten kiireesti rakkaansa luokse.

  Äkkiä haistoin ihmisen vieressäni. Avasin hitaasti silmäni.

  “Terve! Ajattelin istua tähän, kun näin jonkun minun ikäiseni. Tai no, enhän minä sinun ikääsi tiedä. Mikä nimesi on?” viereeni istahtanut silmälasipäinen poika uteli kimeällä äänellään. Hänellä oli rennot vaatteet ja vaaleat, taakse sipaistut hiukset. Otsassa suorastaan luki “Maanvaiva”.
  “Jacob. Jacob Black”, vastasin varuillani.
  “No hei! Minä olen Tony Coleman”, poika virnisti.
  “Terve.”
  “Mihis olet menossa?”
  “Italiaan.”
  “Ooh, minä menen Ranskaan! Miksi juuri Italiaan?”

  Miksi kerjäät verta nenästäsi? “Menen tapaamaan tyttöystävääni.”
  Poika nauroi innostuneena. “Onko kuumakin pakkaus?”
  Kohotin kulmiani ja hymyilin haikeasti. “Haukkoisit henkeäsi jos näkisit hänet. Nessie on uskomaton.”
  Tony vihelsi ja virnuili typerästi. “Nessie? hassu nimi.” Kohautin olkiani ja käänsin katseeni ikkunaan.

  Hiljaisuutta ei kestänyt kauan.

  “Minullakin on tyttöystävä, Susan. Hän jäi Amerikkaan. Katso.” Tony tyrkkäsi kamerakännykkänsä käteeni näyttäen täysin tavallisen naisen kuvaa. Tyydyin nyökkäämään.

  “No, entäs se Naomi sitten? Onko sinulla hänestä kuvaa?” poika uteli silmät kiiluen.
  Minua alkoi oikeasti sapettamaan. “Nimi on Nessie, oikeastaan Renesmee. Ja on kyllä, mutta mitäs se sinulle kuuluu?” Sitä samaista kuvaahan olin viimeiset kaksi päivää tuijottanut joka toinen sekunti…
  Tony niiskautti nenäänsä. “Haluaisin nähdä.”

  Ojensin vastahakoisesti puhelimeni hänen hikiseen kouraansa. Poika vilkaisi puhelimen näyttöä, ja siinä samassa hänen sydämensä alkoi räpiköidä kahta kertaa nopeammin. Silmät levisivät auki ja suusta pääsi pieni voihkaisu.

  "Tuoko on Nessie?” hän inahti.
  Nyökkäsin vahingoniloisena. “Hänpä juuri. Eikö olekin uskomaton?”
  Poika nyökkäsi sanattomana. “Ihan kuin jokin enkeli tai jotain. Suorastaan vastustamaton. Mistä sinulle on siunautunut tuollainen tuuri?”
  “Sen kun tietäisin. Olemme olleet erottamattomia hänen syntymästään lähtien.”
  Tony katsoi minua kummissaan silmälasiensa yli. “Hän on siis sinua nuorempi? Olette tunteneet toisenne jo taaperoista asti, klassista.”
  “Jotain sinne päin”, myönsin pokkana ja otin puhelimeni takaisin itselleni. Laitoin kuulokkeet korvilleni naapurini puhetulvan estämiseksi ja katselin itsekin, ties kuinka monetta kertaa puhelimen näyttöä.

  Kuva oli otettu tänä kesänä. Siinä Nessie seisoi keskellä heinäpeltoa turkoosissa kesämekossaan. Iltarusko avautui hänen selkänsä takana punaisena hehkuna saaden hänen pitkät kiharansa hohtamaan punertavina. Vaalea iho näytti kirkkaalta ja maitomaiselta. Ruskeat silmät tuikkivat minulle lempeästi.

  Hipaisin kuvaa sormenpäilläni. Katselin kaukana häämöttävää merta, joka levisi alapuolellamme tyynenä.

  Nessie, ajattelin. Nessie, minä tulen luoksesi, enkä jätä sinua enää ikinä yksin.


                                                                                                                                  ***                               



  “Voi hemmetti täällä on kuuma!”

  Pyyhin hikeä otsaltani kävellessäni kivikkoisella aukiolla, jossa oli kuuma kuin pätsissä. Aurinko porotti taivaan täydeltä ja mietin hajamielisesti, miten ne limanuljaskat pystyivät asumaan näin aurinkoisessa paikassa.

  Iloisia kasvoja pyöri ympärilläni. Vanha italialaismies huusi minulle jotain suostuttelevaan sävyyn, mutta pudistin vain kieltävästi päätäni.

  Minulla ei ollut aavistustakaan, missä täällä Volturien “koti” sijaitsi. Kiertelin aikani pyöreää keskustaa katsellen ja kuulostellen. Lopulta päätin ottaa hajuaistini oikein kunnolla käytäntöön.

  Erään toimistorakennuksen edessä haistoin vahvasti vampyyrinhajun, johon olin jo suorastaan tottunut. En tiedä kuvittelinko vain, mutta olin erottavani Nessienkin suloisen tuoksun ilmassa. Tuo pienikin epäilys sai ilmeeni kirkastumaan, ja astuin reippaasti peremmälle paksun puuoven kautta.

  Huomasin saapuneeni varsin arkiselta näyttävään aulaan. Mitä, ei keskiaikaista linnaa, olipa nössöä!

  Ruskean mahonkitiskin takana minua tapitti nätti italialaisnainen - ihminen - kohtelias hymy huulillaan. Aloin epäilemään suunnistuskykyjäni…

  “Kuinka voin auttaa?” nainen visersi. Kävelin tiskille ja laskin kämmeneni sille.
  “Hei, olen Jacob Black. Saisinko Nes… Renesmee Cullenin tänne?” pyysin kärsimättömästi.
  Nainen räpytteli typeränä silmiään. “Anteeksi herra, mutta en usko täällä asuvan sennimistä henkilöä.”
  “Kyllä asuu”, sanoin varmana.
  “Anteeksi, mutta taidatte erehtyä.”
  “En muuten erehdy. Minä tiedän, että hän on täällä, ja jos sinä et s-”

  Vaikenin erottaessani lähestyvää ääntä, joka oli liian hiljaista tiskin takana olevan naisen korville. nainen katseli minua kummissaan, mutta pysyin hiljaa.

  Samassa Nessie, minun Nessieni, juoksi jostain takaovesta sisään kupariset kiharat pomppien. Hän paiskautui minua vasten kietoen kätensä ympärilleni.

  “Jake! Minä… Jake!” hän änkytti ja hautasi kasvonsa T-paitaani vasten. Kiedoin käteni tytön ympärille ja kiskaisin hänet ilmaan. Pyörittelin häntä ympäriinsä riemukkaasti nauraen, kunnes laskin hänet takaisin maahan. Nessie hymyili säteilevästi.
  “Nessie, herranjestas”, ähkäisin suu korvissa ja kumarruin suudellakseni häntä. Nessie kuitenkin painoi sormensa estävästi huulilleni ja katseli selkäni ohitse ilme tutkimattomana. Käännyin katsomaan samaan suuntaan.

  Kolme miesvampyyria oli ilmestynyt aulan päätyyn. He tuijottivat meitä tyynesti punaisilla silmillään minun mulkoillessa kiukkuisesti takaisin. Kiedoin vaistomaisesti käteni Nessien vyötärön ympärille.

  “Renesmee, mitä tämä tarkoittaa?” pitkä vampyyri kysyi kalseasti.
  “Minä kyllä kielsin Jacobia tulemasta tänne, Cedric. Hän lähteekin jo tästä”, Nessie änkytti ja alkoi työntämään minua ovelle päin.

  Pysyin paikoillani kädet puuskassa ja mulkoilin vampyyreita. Nessie puuskahti.

  “Minä en aio lähteä minnekään ilman häntä”, ilmoitin tyttöä osoittaen.
  “Hänet päästetään täältä viikon kuluttua”, vaalein vampyyreista äyskähti.
  “Sitten jään tänne.” Mitä vain Nessien vuoksi… Silti minua kammotti.

  Nessie katseli tiiviisti kasvojani loppumattomalta tuntuvan hetken ajan. Lopulta hän kääntyi vampyyrijoukkoa kohti henkeäsalpaavan rukoileva ilme kasvoillaan.

  “Olkaa niin kilttejä…! Jacob ei ole vaivaksi, hän pysyy huoneessani. Minä pyydän”, hän aneli sydäntäisärkevästi. Sain pinnistää kaiken tahdonvoimani, etten olisi syöksynyt lohduttamaan häntä.

  Volturitkin näyttivät heltyvän vähän, jos se ylipäänsä oli mahdollista.

  “Emme saisi päästää ketään ulkopuolista”, kolmas vampyyri sanoi.
  “Mutta Jake ei lähde täältä ilman minua, tuollainen jäärä kun on. Voisitteko kiltit pyytää Arolta lupaa? Ihmissu… Tai siis muodonmuuttaja varmasti kiinnostaa häntä”, Nessie pyysi hiljaa.

  Hänessä oli jotain niin uskomattoman puoleensavetävää, valtavaa viehätysvoimaa. Hän oli saanut pienestä pitäen kaikkea mitä oli vain halunnutkin, hän oli kietonut meidät jokaisen pikkusormensa ympärille. Silti Nessie ei ollut ollenkaan leuhka. Niin, suorastaan palvoin maata hänen jalkojensa alla.

  Tämä Cedric huokaisi. “Hyvä on, menemme käymään Mestarin luona.” Vampyyrijoukko kääntyi ja katosi kulman taakse. Tunsin Nessien hieman rentoutuvan ja minäkin rauhoituin. Tyttö tarttui käteeni ja alkoi kiskomaan minua hissiä kohti. Seurasin häntä ripeästi ja painoin hissin oven takanamme kiinni. Nainen jäi hieman uteliaasti katselemaan peräämme.

  Hissi nytkähti liikkeelle. Painoin Nessien seinää vasten ja siirsin käteni hänen päänsä molemmille puolille. Nessie hymyili ja kietoi omat kätensä niskani taakse. Hän nousi varpailleen ja suuteli minua. Vastasin innokkaasti hänen suudelmiinsa, jotka alkoivat muuttua kokoajan vaativimmiksi… Hän pujotti sormensa hiusteni lomaan ja painautui tiiviisti minua vasten. Ähkäisin ja nostin hänet syliini. Nessie ujutti kätensä kaula-aukostani sisään hengittäen raskaasti…

  Samassa hissin ovet avautuivat, ja vilkaisimme hölmistyneinä ympärillemme. Kaksosvampyyrithan ne siinä töllistelivät. Nessie laskeutui tulipunaisena sylistäni minun osatessa vain hymyillä suu korvissa. Kiedoin saman tien käteni tytön vyötärön ympärille.

  “Hei Alec ja Jane”, Nessie mumisi hiustensa taakse piiloutuen.
  “Hei Renesmee. Anteeksi kun pilasimme herkän hetkenne”, Alec sanoi huumorin pilke ällöttävän punaisissa silmissään. Nessie suorastaan kutistui nolostuksesta.
  “Mitä hän täällä tekee?” Jane tiukkasi silmät porautuneena tyttöön, vaikka ilmiselvästi hän tarkoitti minua. Tuossa tytössä ei tosiaankaan näkynyt huumorista jälkeäkään.
  "Jacob muuttaa tänne hetkeksi”, Nessie mutisi ja kiskoi minut ulos hissistä. Jane kavahti kauemmas. Tuhahdin.
  “Niinkö? Onko Mestari antanut luvan?” hän kysyi hampaidensa lomasta.
  “Oi kyllä hän antaa”, vastasin ilkeästi hymyillen. Nessie pyöritteli silmiään.
  “Sehän nähdään. Hyvästi”, Jane murahti ja astui hissiin. Alec seurasi häntä vilkaisten meitä ensin huvittuneesti. Ovet sulkeutuivat ja kauhukaksoset katosivat sen mukana.

  Käytävällä oli hiljaista. Minun ja Nessien katseet kohtasivat. Tuijotimme toisiamme sanattomina, kunnes rupesin hekottamaan sydämeni pohjasta. Nessiekin purskahti nauruun.

  “Näitkö niiden ilmeet?” puuskahdin naurun lomasta.
  “Joo! Voi Luoja se oli noloa”, Nessie hihitti.

  Kiskaisin tytön syliini ja hautasin naurusta tärisevät kasvoni hänen kaulaansa. Nessie leikitteli niskahiuksillani.

  “Mennäänkö minun huoneeseeni?” hän henkäisi.
  “Tarkoitat kai meidän huonettamme”, sanoin omahyväisesti. Melkein tunsin tytön pyörittelevän silmiään. Hän hypähti sylistäni ja veti minut puisen oven eteen. Nessie veti oven auki ja pujahdin hänen ohitseen keskikokoiseen, melko prameaan huoneeseen. Huoneessa oli synkkiä värejä, mustaa ja punaista.

  Nessie painoi oven kiinni ja hyppelehti luokseni. Ujosti hän veti minut tummanpunapeitteisen sängyn päälle minun seuratessa auliisti perässä. Kiedoin käteni hänen alaselkänsä ympärille Nessien kietoessa jalkansa minun ympärilleni. Suutelin ahneesti hänen täydellisiä kasvojaan.

  “Jacob”, hän huohotti, “sinä olet välillä NIIN typerä poika.”
  Naurahdin käheästi. “Mitä minä nyt olen tehnyt?”
  “Et olisi… Saanut… Tulla tänne. Minähän… Kielsin…” Nessie änkytti minun suudellessa hänen kaulaansa. Virnistin voitonriemuisesti.
  “Harmittaako sinua, että tulin tänne?”
  “Ei”, hän henkäisi.
  “Sitähän minäkin”, hymähdin ja kävin lukitsemassa oven.
Where were you
When everything was falling apart?
All my days
Were spent by the telephone
That never rang
And all I needed was a call
It never came
To the corner of First and Amistad

Annoy

  • Lännen paha noita
  • ***
  • Viestejä: 383
  • Dancing through life
Vs: Forksin kesä (K-13) 24. luku ilmestynyt 23.7!
« Vastaus #102 : 23.07.2010 19:19:34 »
No voi pöh, ei Jacob saa olla Volterrassa. Nessien pitää ihastua Aleciin eikä olla Jaken kaa.

Mut, silti oli hyvä luku. Jatkoa pian.
"What everyone does. Like you said. Hope."

Nej, du måste finnas, du måste
Jag lever mitt liv genom dig
Utan dig är jag en spillra
på ett mörkt och stormigt hav
Du måste finnas, du måste
Hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting
Om du inte fanns

miss i

  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: Forksin kesä (K-13) 24. luku ilmestynyt 23.7!
« Vastaus #103 : 24.07.2010 12:52:36 »
oii ku on ihana fic  :D määki olen vähä sitä mieltä et kyl nessie/alec ois aika kiva paritus.. vink vink  ;D
no mut jatkoa pyytää tosi nätisti

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Forksin kesä (K-13) 24. luku ilmestynyt 23.7!
« Vastaus #104 : 24.07.2010 15:12:42 »
Mä taas oon ilonen, ettei tullu mitään Renesmee/Alec- paritusta, mä nimittäin en tykkää siitä, että  niin ( Huom! mun mielestä) täydellinen pari kuin Jake ja Nessie tuhottais. Samalla Jake menettäis unelmien tyttönsä (taas) vampyyrille...
Jatkoa piakkoin onko tulossa?
Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

aurore

  • Vieras
Vs: Forksin kesä (K-13) 24. luku ilmestynyt 23.7!
« Vastaus #105 : 24.07.2010 17:11:23 »
Ihana ficci (:
Samaa mieltä Annoyn kanssa, Jake/Nessie pois ja Alec/Nessie tilalle  :-*
On Alec söpömpi ku joku Jacob (;
Mutta, toivoisin pian jatkoa( ja Nessie/Alec-paritusta (:: )  :-*
~ a.

Antelope

  • Vieras
Vs: Forksin kesä (K-13) 24. luku ilmestynyt 23.7!
« Vastaus #106 : 26.07.2010 17:21:30 »
Tää ficci on IHANA! :D Luin kaikki luvut yhteen putkeen.
Ei, missään nimessä Nessie/Alec- paritusta! Jake ja Nessie kuuluu yhteen!
Tavallaan mä oon ilonen, että Jake meni Volterraan, mutta tavallaan en. Ilonen mä oon sen takia, että se helvetin Alec voi iskeä Nessietä, mut toisaalta mä en haluu et Jakelle kävis jotain kauheeta. ::)

JATKOA!

Antelope

sajusa

  • ***
  • Viestejä: 231
Vs: Forksin kesä (K-13) 24. luku ilmestynyt 23.7!
« Vastaus #107 : 28.07.2010 10:41:30 »
Oli huomaamattani tullu uus luku... :)
Alec on tyhmyri... Ihme huumorintaju... Mutta kuiteskin oli taas hyvä luku. :D

~sajusa

Jakepoo

  • Urpå
  • ***
  • Viestejä: 173
Vs: Forksin kesä (K-13) Luku 25.
« Vastaus #108 : 30.07.2010 15:12:07 »
Kiitos taas kommenteista! :) Ja anteeksi hitauteni...



25. Kriisi

Bella

Räks.

  Siinä meni lasinen maljakko tuhansiksi pirstaleiksi puulattiaa vasten. Kävelin lasinsirujen päällä tuntematta mitään. Tartuin uuteen maljakkoon ja paiskasin senkin maahan.

  Yritin olla välittämättä perheenjäsenteni huolestuneista ja järkyttyneistä katseista, jotka ympäröivät minua. Otin käsiini lattialla lojuneen tennarin ja paiskasin sen seinän läpi murinan ravisuttaessa kehoani.

  ”Bella”, joku mutisi varovaisesti. Kohotin hieman hämmentyneenä katseeni ja kohtasin Emmettin hämilliset kasvot.
  ”Bella”, hän toisti. ”Koittaisit rauhoittua, pikkusisko. Meitä pelottaa tuo käytöksesi.”
  ”Emmett, älä puutu tähän”, murahdin.

  Samassa hän jo seisoi edessäni ja laski kämmenensä olkapäälleni.
  ”Bell-” hän aloitti, mutta suustani pääsevä kamala sähähdys hiljensi hänet. Yhden sekunnin päästä olin jo kyyristyneenä vastakkaista seinää vasten silmät leimuten.

  Katselin järkyttyneenä, kuinka Emmett peruutti takaisin muiden luokse silmät suurina. Minusta tuntui niin pahalta. Mikä minua vaivasi? Olin sekoamassa ja pahasti. Se pelotti minua.

  Ulko-ovi kävi ja minun Edwardini kiirehti luokseni sadepisaroita kuparisissa hiuksissaan. Hän rutisti minut itseään vasten sanomatta mitään.

  Hautasin kasvoni hänen rintaansa vasten täristen hillittömästi. Kurkustani pääsi omituinen korahdus ja silmäni tuntuivat niin kylmiltä ja omituisilta. Oli kamalaa, kun ei kyennyt itkemään.

  ”Emm, anna anteeksi”, inahdin.
  ”Ei haittaa, Bella.”
  ”Anteeksi Esme, kun rikoin seinän ja maljakot”, jatkoin kauhistuneena. Olin mennyt ihan sekaisin!
  ”Älä siitä huoli, kultaseni”, Esme sanoi lohduttavasti.

  Edward suuteli hellästi päälakeani. Suustani pääsi kuiva nyyhkäisy.

  ”Missä Jake?” kuiskasin. Missä paras ystäväni oli? Hän, joka oli yhtä tuskissaan kuin minäkin Nessien vuoksi?

  Tunsin Edwardin jäykistyvän. Kohotin kysyvänä katseeni hänen kultaisiin silmiinsä. Omani olivat sysimustat.

  Edward näytti hämilliseltä, nololta, säikähtäneeltä. Kurtistin kulmiani.

  ”Jake?” tiukkasin.
  ”Jacob lähti”, Edward kuiskasi tarkkaillen kasvojani.

  Kuulin seitsemän yllättynyttä henkäystä. Minä tuijotin häntä kauhistuneena, turtana. En hengittänyt.

  ”Bella?” Edward henkäisi huolestuneena, koskettaen poskeani.
  ”Minne Jacob lähti? Hylkäsikö hän meidät?” pihisin kalmankalpeana. Kuulin Esmen nyyhkäisevän.
  ”Oi ei, Bella, ei. Hän palaa takaisin - viikon päästä. Jake lähti Volterraan”, Edward kuiskasi.

  Tuijotin miestäni täydellisen liikkumattomana.

  ”Mitä. Sinä. Sanoit?” Rose rääkäisi silmät äkkiä leimuten. Hän astui huomaamattaan askeleen meitä kohti.
  ”Nessie on hänen Leimattunsa. En olisi kyennyt estämään häntä”, Edward vastasi leukaperät kireinä.

  Jasperin suunnalta tuulahti taas rauhallisuuden aalto. Yritin turhaan estellä sitä. Minä halusin suuttua. Minä halusin huutaa, raivota ja paiskoa tavaroita. Halusin tuntea.

  Edward huokaisi. ”Tiedän mitä ajattelette. Uskokaa pois, se olisi ollut mahdotonta. Jacob olisi vaikka tappanut meidät, kunhan vain pääsisi Nessiensä luokse.”

  Alice katseli häntä sohvankulmalta silmät sirrillään. ”Eipäs. Jake kuuluu perheeseen. Olen pettynyt sinuun, velipoika.”

  Rose seisoi muutaman metrin päässä Edwardista kuin haluaisi repiä tältä kurkun auki. Emmett taas katseli häntä hämmästyneesti. Esme ja Carlisle näyttivät huolestuneilta, Jasper epäilevältä ja Alice, niin, pettyneeltä. Minä taisin näyttää hieman kaikilta yhtä aikaa. Peruutin askeleen taaksepäin.

  ”Bella…” Edward mumisi hiljaa. Hän hipaisi kättäni.
  ”Edward. Mikset kertonut minulle? Luulin ettei meidän välillämme ole salaisuuksia!” huomasin kirkaisevani. Jasper yritti taas rauhoitella minua.
  ”Sinä olisit lähtenyt hänen mukaansa”, Edward kuiskasi kiihkeästi. Muut olivat jähmettyneet paikoilleen. Me riitelemässä oli aika harvinainen näky.
  ”Piru vie, Edward! Tietenkin olisin! Meidän lapsemme on siellä ihan yksin! Eikö se merkitse sinulle mitään?”
  Hän säpsähti. ”Bella, älä ole typerä. Sano, ettet tarkoittanut tuota.”
  ”En sano! En voi uskoa, ettet kertonut minulle! Edward, minä…!”

  Hautasin kasvoni käsiini ja yritin turhaan peitellä uutta, kuivaa nyyhkäisyä. Aloin ripeästi peruuttamaan takaovea kohti.

  ”Bella! Rakas, olen niin pahoillani! Kulta, anna minulle anteeksi! Älä kiltti itke”, Edward ähkäisi tuskan värittämällä äänellään. Hän lähti harppomaan minua kohti kädet levällään, kasvot vääristyneinä.
  ”Edward, anna hänen olla”, Alice kuiskasi hiljaa.

  Aukaisin oven ja pujahdin viileään yöilmaan. Juoksin kohti vihreää metsää taakseni katsomatta, mutta tiesin Edwardin lähtevän perääni.

  ”Anna minun olla rauhassa!” kiljaisin tuuleen. Kuulin Edwardin hiljentävän vauhtiaan ja lopulta pysähtyvän. Tunsin hänen tuskaisen katseensa selässäni.

  Minä lensin synkässä metsässä sokeasti eteenpäin. Pääni tuntui räjähtävän minä hetkenä hyvänsä. Lyyhistyin paksua tammea vasten ja painoin kasvoni käsiini.

  En ollut ikinä suuttunut Edwardille näin. En ikinä, koskaan, milloinkaan! Katselin kahta lintua, jotka pyrähtivät lentoon.

  En ollut koskaan ollut Nessiestäkään erossa näin kauan, korkeintaan pari päivää. Tämä viikko sai minut hermoraunioksi.

  Ja vielä Jakekin… Hänkin oli nyt vaarassa. Ja Edward salli sen!

  Ärisin vihaisesti. Helvetti soikoon, miksen saisi viedä kilpeäni heidän suojakseen, jos Jacobkin sai noin vain lähteä?

  Tiesin, etten olisi päässyt lähtemään. Edward ei olisi päästänyt minua. Ehkä hän palkkaisi kokonaisen vampyyriarmeijan vartioimaan minua?

  Huokaisin, ja se teki kipeää. Kurkkuani poltteli kauhea jano. En ollut käynyt metsästämässä koko tänä aikana…

  Kännykkäni värisi farkkujeni taskussa. Nostin sen nopeasti korvalleni, vilkaisten ensin varovasti puhelimen näyttöä.

  ”Hei äiti!” Nessie hihkaisi saaden minut hymyilemään. Miten hän saattoi kuulostaa niin onnelliselta, vaikka oli vankina murhaajien keskellä?
  ”Hei kulta”, hymyilin.
  ”Ihan uskomatonta, että TUO tuli tänne!” hän puuskahti hellästi. Kuulin pienen tömähdyksen ja sitten Jacobin huvittunutta manailua.
  ”Antaisitko sille pölkkypäälle puhelimen?” pyysin kohteliasta leikkien.
  ”Joo, totta kai”, Nessie naurahti. Kuului pientä kahinaa ja sitten kuulin jo Jacobin hengityksen luurin toiselta puolelta.

  ”No niin, Bells. Antaa tulla”, hän sanoi reippaasti.
  Vedin syvään henkeä.
  ”Okei. Miksi helvetissä lähdit ilman minua?!”
  ”Bella, et sinä olisi päässyt mukaan. Edward olisi vaikka lukinnut sinut itseensä kiinni, ettet vain olisi päässyt karkaamaan.”
  ”Edward ei ole minun holhoojani! Minä olen itsenäinen nainen!” kiljuin kurkku suorana kivusta välittämättä.
  ”Mikä äidillä on?” kuulin Nessien henkäisevän.
  ”Kriisi”, Jacob vastasi.
  ”Minulla mitään kriisiä ole!” ärisin.
  ”Totta kai, totta kai, Bells. Kuule, en olisi siltikään ottanut sinua mukaani. Pääsin hädin tuskin itsekään tänne, ja Aro on aika ailahtelevainen. Lisäksi täällä on Jane, enkä minä olisi millään jaksanut erottaa teitä kokoajan toistelle kimpusta. Lisäksi Edward-”
  ”Joo joo, selväksi tuli! Olen silti sinulle vihainen”, mutisin.
  ”Älä ole. Kuule, minä pidän Nessiestä huolen. Minun on vaikeaa sanoa tätä, mutta… Luulen, ettei täällä olekaan niin kauhean vaarallista. He eivät koskisi Nessieen. Aro suorastaan jumaloi häntä, melkein yhtä paljon kuin minä”, Jake sanoi ja naurahti sitten. Nessie taisi suudella häntä.

  ”Jacob, minä…”
  ”Volturit ovat kyllä oikeita huumorimiehiä. Jane, siinäpä vasta ilopilleri!”

  He molemmat nauroivat. Minuakin rupesi hymyilyttämään.

  ”Älä vaihda puheenaihetta. Se-”
  ”Bella-kulta, kaikki sujuu hyvin. Luota minuun. Vedäpäs henkeä ja palaa Edwardisi luokse”, Jacob komensi lempeästi.
  Rypistin otsaani. ”Mistä tiesit?”

  Hän tuhahti.
  ”Olenhan sentään paras ystäväsi. Kyllä minä sinut tunnen. Olet vähän niin kuin… minä itse, tosin naispuolisena versiona.”
  ”Loistavaa, Jake.”
  ”Menehän nyt. Nähdään pian!”
  ”Heippa äiti!” Nessie hihkaisi.
  ”Hei”, mumisin linjan katketessa.

  Katselin hetken puun kuluneita uomia. Että olin ollut typerä! Kuin pahainen kakara. Välillä ihmettelin tosissani, kuinka Edward oikein jaksoi minua.

  Tiesin kyllä vastauksen. Hän rakasti minua.

  Ryntäsin juoksuun tuulen vinkuessa korvissani. Oli alkanut taas sataa, mutten välittänyt.

  Edward istui talomme portailla pää painuksissa. Hän katseli tarkkaavaisesti ilmettäni saapuessani pihamaalle, ennen kuin nousi varovaisesti pystyyn.

  Pienesti kiljaisten hypähdin hänen syliinsä. Edward kietoi huokaisten kätensä ympärilleni minun kietaistessa sääreni hänen selkänsä taakse. Painoin huuleni hänen huulilleen ja suutelin niitä ahneesti. Edward rutisti minut rintaansa vasten ja voihkaisi hiljaa.

  ”Anteeksi, olen kauhea idiootti”, puuskahdin suudelmien välissä.
  ”Et ole, rakas. Minä se tässä olen.”
  ”Ollaan sitten idiootteja yhdessä”, hymyilin ja ripottelin suudelmia hänen kasvoilleen.
  ”Hmm”, Edward hymisi. ”Kuulostaa hyvältä.”


Where were you
When everything was falling apart?
All my days
Were spent by the telephone
That never rang
And all I needed was a call
It never came
To the corner of First and Amistad

Ginerva

  • ***
  • Viestejä: 239
  • Qhuinn & Blaylock
Vs: Forksin kesä (K-13) 25. luku ilmestynyt 30.7!
« Vastaus #109 : 30.07.2010 16:06:25 »
Kuulostaa hyvältä. Mikä lopetus :D Siis aivan mahtava luku.
Mut vitsi toi bellan ja Edwardin riitä se oli siis niin paras ;D
Mut jatkoa pian
Ginerva :-*
Alussa oli maila, kiekko ja Teemu?

Beatrix Bones

  • Ylempi alilehmä
  • ***
  • Viestejä: 3 605
Vs: Forksin kesä (K-13) 25. luku ilmestynyt 30.7!
« Vastaus #110 : 30.07.2010 16:13:43 »
Ihana osa! Aivan mahtava lopetus, en olisi itse parempaa keksinyt! :) Repesin sille, kun Emmett-parka taisi hieman pelätä Bellaa, ja lopun "ollaan sitten idiootteja yhdessä" olin niin hellyyttävä, että purskahdin nauruun. :D Jatkoa!
Ava © flawless

Antelope

  • Vieras
Vs: Forksin kesä (K-13) 25. luku ilmestynyt 30.7!
« Vastaus #111 : 30.07.2010 18:41:26 »
Bella oli vaan vähän raivona, suuttu jopa Edwardille! :-X
Bellan ja Edwardin ensimmäinen riita, eihän se onni kestä ikuisesti. :D

Kiva luku, ihanaa kun Jake ja Renesmee pärjää siellä Volturien luona. Ne on just ihana, täydellinen pari.♥

Emmett-parka taisi pelätä Bellaa. :D

Kiva, ihana luku. Sanon ehdottomasti että: JATKOA!


Antelope :-*

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Forksin kesä (K-13) 25. luku ilmestynyt 30.7!
« Vastaus #112 : 30.07.2010 19:06:56 »
Lainaus
  ”Anteeksi, olen kauhea idiootti”, puuskahdin suudelmien välissä.
  ”Et ole, rakas. Minä se tässä olen.”
  ”Ollaan sitten idiootteja yhdessä”, hymyilin ja ripottelin suudelmia hänen kasvoilleen.
  ”Hmm”, Edward hymisi. ”Kuulostaa hyvältä.”
Awws....
Tosi sulonen luku. Jane hauska? Olihan tuo sarkasmia!?
Kirjotaat niin uskottomasti että teet minut melkein sanattomaksi.
Jatkoa nopesti! <33

Jakepoo

  • Urpå
  • ***
  • Viestejä: 173
Vs: Forksin kesä (K-13) Luku 26.
« Vastaus #113 : 05.08.2010 14:45:53 »
Kiitos ihanista, ihanista kommenteistaa!  :-* TAAS on mennyt ihan hirvittävän kauan, ANTEEKSI! Tässä kuitenkin 26. luku Tony Colemanin näkökulmasta - Tony oli sivuhenkilönä 24. luvussa, jossa Jacob matkusti lentokoneella Italiaan. Kurkkaapas sinne, jos et muista kyseistä tyyppiä!



26. Osittainen kuolema

Tony Coleman


  “Hei tytöt! Aika kuuma päivä, eikö?” virnistin silmää iskien.

  Kuumat italialaistytöt katselivat minua nenänvarttaan pitkin.

  “Täällä on aina kuuma”, uhkeapovinen blondi tuhahti.
  “Ja vielä kuumempi sinun astuessasi kuvaan”, flirttailin.
  Blondi nyrpisti nenäänsä.
  “Lähdetään, tytöt”, hän mutisi ja käveli korot kopisten tiehensä kahden kaunottaren seuratessa perässä.
  “Nähdään taas!” hihkaisin heidän peräänsä.

  Tämä yllätysloma oli ollut aivan loistava veto äidiltäni. Olimmekin lentäneet Ranskasta Italiaan ihan tuosta vain. Äidillä oli jokin työhomma täällä Volterrassa, ja minä olin päässyt mukaan. Ihan mahtavaa.

  Olin kierrellyt koko päivän Volterran keskustassa, jos tätä nyt siksi saattoi kutsua. Kippasin juuri Coca-Colaa kurkkuuni tylsistyneenä huokaillen. Minulla oli kauhean kuuma ja hieman yksinäinen olo. Kaipasin juttuseuraa, mieluiten jostain seksikkäästä tytöstä…

  Huomasin eräällä pimeällä kujalla liikettä. Pinnistin näköäni, ja pian tajusin siellä seisovan joukon ihmisiä. Useilla oli kamera kourassaan, ja kaikki näyttivät ihan turisteilta. Lähdin lampsimaan heitä kohti kiinnostuneena. Jos siellä olisi jotain turistitoimintaa, meikäläinen menisi mukaan!

  Lähemmäs päästyäni näin heidän - turisteja he selvästi olivat, ja suurin osa miehiä - pyörivän jonkun naisen ympärillä. Näin vain mahonginruskeat pitkät hiukset, jotka laskeutuivat hänen tiukan punaisen mekon selkämystä vasten. Ja Luoja, millainen vartalo tuolla naisella oli!

  Tunkeuduin ihmisten ohitse kohti tuota seksikästä naista. Samassa hän kääntyi minua kohti, ja haukoin henkeäni järkytyksestä.

  Nainen oli jumalainen. Hänellä oli täysin virheettömät kasvot, pitkä, muodokas vartalo - mitkä sääret! - ja erikoisen violetit silmät. Täydelliset huulet kaartuivat viettelevään hymyyn.

  “Hei. Haluatko sinäkin osallistua pikku retkellemme?” hän kysyi sametinpehmeällä äänellä. Osasin vain tuijottaa.
  “Minä olen Heidi, tämän retken ohjaaja. Olemme aikeissa tutustua Volterran historiaan”, nainen jatkoi kulmaansa kohottaen.
  “Minäkin tahtoisin osallistua”, kuulin sanovani robottimaisesti. Nainen nyökkäsi kuin olisi tiennyt sen kokoajan ja väläytti tyytyväisen hymyn. Hymyilin hölmönä takaisin. Wau, kerrankin charmini taisi purra!
  “No niin! Lähdetäänpäs”, Heidi huudahti ympärillä olevia ihmisiä katsoen. Hän sanoi saman italiaksi ja vielä jollain toisella kielellä, ennen kuin lähti kävelemään korot kopisten kohti kujan päätyä. Ihmiset lähtivät seuraamaan häntä innostuneesti jutellen.

  Jollain tavalla huomasin jumittuneeni jonon hännille. Olisin paljon mieluummin kävellyt ihan eturivissä, testannut viehätysvoimaani tuohon Heidiin… Ihmisjono tukki kuitenkin tieni.

  “Auts! Tuo poika astui varpailleni!” kuulin kimeän äänen valittavan. Käänsin päätäni nähdäkseni pienen, tummaihoisen amerikkalaistytön tuijottavan minua syyttävästi.
  “Älä marise”, murahdin.
  Tyttö näytti loukkaantuneelta. “Pyydä anteeksi!”
  “En varmasti pyydä!” kivahdin.
  “Äitiii!” tyttö alkoi huutamaan naama punaisena. Pujahdin pakokauhuisena kahden lihavan naisen välistä keskemmälle ihmispaljoutta. Nostin silmälasejani ylemmäs, jotka olivat alkaneet luisua hikistä nenänvarttani pitkin alaspäin.

  Heidi oli pysähtynyt kujan päätyyn. Hän avasi pienen sivuoven kivirakennuksen päädystä ja pujahti sisään, viittoen meitä ensin tulemaan perässä. Ihmiset pujahtivat yksi toisensa jälkeen hänen peräänsä, minä viimeisten joukossa. Pikkutyttö näytti minulle keskisormeaan kohdatessani hänen katseensa. Röyhkeä kakara.

  Olimme saapuneet avaraan aulaan, joka ei ollut historiallista nähnytkään. Huonetta koristivat pehmeät sohvat ja kirkkaat valot. Kaiuttimista kantautui pirteää musiikkia.

  Kiiltävän vastaanottotiskin takana istuskeli ihan kaunis italialaisnainen, joka katseli meitä pienesti hymyillen. Heidille hän silti hävisi kirkkaasti.

  “Hyvät naiset ja herrat, seuratkaa minua. Seuraavaksi tulette näkemään keskiaikaista arkkitehtuuria!” Heidi huudahti pirteästi. Hän kopsutteli avaamaan jykevän koristeellisen puuoven ja viittoi meitä astumaan sisään.

  Minun ohittaessani Heidin iskin naiselle silmää. Hän katseli minua huvittuneesti.
  “Usko pois poika, meistä ei ikinä tulisi mitään”, hän naurahti.
  “En olisi niin varma”, murahdin hieman loukkaantuneena.

  Olimme astuneet kylmään, pimeään käytävään. Sen seinät ja lattia olivat ikivanhaa harmaata kiveä ja joissain kohdin valui jotain tummaa nestettä. En tajunnut mitä ihmeellistä tässäkin oli.

  Muutamat ottivat kuvia innostuneesti pulisten. Heidi kalautti oven takanaan kiinni, ennen kuin siirtyi taas jonon johtoon.

  Käytävä oli vaikka kuinka pitkä. Lisäksi alkoi tulla kylmä. Aloin aikani kuluksi miettimään huomisen ohjelmaa.

  Äkkiä näin jotain valkoista kaukana edessäpäin. Pinnistin näköni äärimmilleen, ja sen jonkin lähestyessä tajusin sen olevan ihminen. Hänellä taisi olla kovin kalpea ihonväri.

  Ihmisen ollessa enää jotain kymmenen metrin päässä tajusin hänen olevan nainen. Erotin vain tummanpunaisilta näyttävät hiukset ja mustan hupparin. Naisen vierellä käveli valtavan pitkä mies, jolla oli melko tumma iho. Hiukset olivat lyhyet ja pikimustat. He kävelivät jäykästi Heidin ja etummaisina kulkevien ohitse. Miehen kasvot olivat inhosta kurtussa ja -

  “Jacob! Jacob Black?” rääkäisin tunnistaessani lentokoneessa istuneen happaman pojan. Tyttö ja Jacob kohottivat hätkähtäen katseensa minuun.

  Jacob näytti järkyttyneeltä. Hän tarttui tyttöä kädestä ja juoksi luokseni, vilkaisten ensin olkansa yli Heidin suuntaan.

  Ah, nyt tunnistin tytön. Hän oli Jacobin kuuma tyttöystävä, Renesmee. Hiukset olivatkin kuparinruskeat näin läheltä katsottuna. Hän oli kerta kaikkiaan upea ilmestys. Olisin voinut myydä vaikka äitini tuollaisesta tytöstä. Tyttö oli jopa kauniimpi kuin Heidi! Renesmee katseli minua jännittyneesti ruskeilla silmillään.

  “Jukra Jacob, en tiennyt tyttöystäväsi asuvan täällä!” puuskahdin yllättyneenä, ahmien samalla tyttöä katseellani.

  Jacob tarttui äkkiä olkapäästäni. Hänen kämmenensä hohki kuumeista lämpöä ohuen paitani läpi. Tuijotin kummastuneena hänen vakaviin silmiinsä.
  “Mitä…?”
  “Tony, lähde nyt heti paikalla”, Jacob sanoi hiljaa, silmät porautuen omiini.

  Kiemurtelin ärtyneenä hänen otteestaan. “Mikä sinä olet minua komentelemaan?”

  Renesmee astui lähemmäksi.
  “Tony, kuuntele häntä. Ihan oikeasti. Sinä… Äh, ole kiltti ja tottele oman itsesi tähden”, hän kuiskasi ääni väristen. Havaitsin hänen silmissään pelkoa.

  Huomasin Heidin kävelevän meitä kohti. Jacob kääntyi katsomaan häntä tuimasti, kädet täristen.

  “Renesmee? Onko täällä jokin ongelma?” Heidi liversi saapuessaan luoksemme. Tyttö oli jähmettynyt paikoilleen.
  “Ei ole, Heidi”, hän pihisi hampaidensa välistä, katse porautuneena minuun. Hän osoitti silmillään epätoivoisesti käytävää takanani, pyytäen minua palaamaan takaisin.

  Siirryin seisomaan Heidin vierelle. “Jatketaanko matkaa?”
  Heidi hymyili minulle. “Jatketaan.”

  Hän lähti taas liitelemään eteenpäin ja minä seurasin häntä, luoden ensin yhden voitonriemuisen hymyn taakseni. Jacob ja Renesmee olivat jääneet katsomaan perääni lamaantuneina. Hah.

  Käytävä jatkui ja jatkui. hampaani alkoivat pian tärisemään kylmästä. Kuulin pikkulasten valitusta ja marinaa edessäpäin.

  “Saavumme pian Suureen Saliin”, Heidi lohdutteli.

  Ja vihdoin näin suuren rautaportin käytävän päässä. Heidi veti raskaalta näyttävän vivun alas, ja portti nousi kitisten ylös. Kuulin ihailevia henkäyksiä.

  Nyt astuimme valkoiseen pelkistettyyn käytävään. Huokaisin helpotuksesta päästyäni vihdoin valoisaan tilaan. Pimeä kivikäytävä oli alkanut jo hieman ahdistaa.

  “Tervetuloa vieraat! Tervetuloa Volterraan!” kaikui samassa piilotetuista kuuluttamista. Miehen ääni oli hento mutta pehmeä.

  Me taputimme käsiämme yhteen. Minä laitoin kaksi sormea suuhuni ja vislasin kohteliaasti. Kaksi miestä pulputtivat innokkaasti italiaa.

  Heidi osoitti kädellään kullalla koristeltua ovea kehottavasti hymyillen. Ihmiset alkoivat kävellä sitä kohti innostuneena, valokuvia ottaen. Kieltämättä minuakin alkoi pikkuhiljaa kiinnostamaan. Lähdin lampsimaan heidän peräänsä.

  Oven takaa paljastui ihan valtava sali. Se oli täysin pyöreä ja ehkä hieman luolamainen, kiveä sekin. Huone oli noin kahden kerroksen korkuinen ja katonrajassa olevat ikkunat loivat lattialle valoläikkiä. Huoneessa ei ollut muita huonekaluja kuin suuria, kummasti valtaistuimilta näyttäviä tuoleja. Itse asiassa ne olivat aika siistejä, voisin hankkia itsellenikin tuollaisen.

  Sitten huomasin huoneessa istuvat ihmiset. He istuksivat täysin liikkumattomina valtaistuimillaan, verenpunaiset silmät kohdistuneina meihin. Vilkaisin hämmentyneenä muita turisteja, jotka näyttivät hekin kummastuneilta. Oliko tämä jokin esitys meitä varten? Miksi heillä oli punaiset piilolinssit?

  “Asettukaa riviin, arvon vieraat”, eräs mies henkäisi. Hänellä oli todella pitkät mustat hiukset ja vitivalkoinen iho. Vaatteetkin olivat mustat. Hän istui kaikista isoimmalla tuolilla, oikealla ja vasemmalla puolellaan vaalea - ja tummahiuksinen kopio itsestään.

  Hieman kummastuneesti mutisten asetuimme riviin. Minun vasemmalla puolellani oli keski-ikäinen, lihava mies ja oikealla puolellani ehkä noin kuusivuotias pikkutyttö. Hän katseli peloissaan ympärilleen.

  “Erik?” mies kutsui. Samassa jostain ilmestyi pitkä, vaaleahiuksinen mies, joka oli hänkin todella kalpea. Hiukset ulottuivat olkapäille asti ja saivat hänet näyttämään pohjoismaalaiselta. Hänelläkin oli punaiset piilolinssit.

  Erik käveli luoksemme keskittynyt ilme komeilla kasvoillaan. Hänen katseensa liukui meissä jokaisessa arvioivasti.

  Hetken katseltuaan hän lopulta vetäisi erään espanjalaisen nuoren naisen, pohjoismaalaisen vaalean pojan ja minut askeleen kauemmas rivistä. Hänen kätensä oli jäätävän kylmä.

  “Nämä”, Erik mutisi, “näissä on potentiaalia.”
  “Ah, hienoa!” mustahiuksinen mies huudahti. “Te jotka Erik valitsi, tulkaa tänne.”

  Nyt olin täydellisen hämmentynyt. Valitsiko hän meidät mukaan näytelmään? Potentiaalia? En minä osannut näytellä!

  Kävelin kuitenkin kahden muun mukana tuon oudon miehen eteen. Mies nousi valtaistuimeltaan ja suorastaan leijui luoksemme. Tuijotin häntä silmät suurina.

  “No niin, katsotaas…” Mies tarttui espanjalaistytön käteen ja jähmettyi paikoilleen. Viiden sekunnin kuluttua hän tarttui vaaleata poikaa kädestä, kunnes siirtyi minun eteeni. Säpsähdin kylmää kosketusta.
  “Hmm. Loistavaa, Erik”, hän mutisi lempeästi. Erik nyökkäsi, katse kiinnittyneenä muihin vieraisiin.

  Samassa taakseni ilmestyi järjettömän kokoinen mies, joka lukitsi käteni otteeseensa. Samoin kävi kahdelle muulle nuorelle.
  “Mitä helv-” aloitin, mutta samassa kuulin vertahyytävän kirkaisun.

  Vilkaisin espanjalaistyttöä, joka potki ja kirkui kuin hengenhädässä. Hän tärisi kuin sähköiskun saaneena ja vääntelehti itseään kiinni pitelevän miehen otteessa, huutaen niin lujaa kuin jaksoi.

  Kaikki tapahtui niin äkkiä. Sekunnin murto-osassa kaikki valtaistuimilla istuneet ihmiset olivatkin äkkiä turistien kimpussa. Joka puolelta kuului kauheaa kiljuntaa ja huutoa, kun nuo oliot tappoivat heidät kauhistuneiden silmieni edessä. Näin omituista kimallusta johon sekoittuivat nämä oliot, jotka katkaisivat tuosta vain uhriensa niskat ja painoivat sitten huulensa joka paikkaan roiskuvalle verelle. He joivat sitä.

  Huuliltani karkasi tukahtunut huuto. Lyyhistyin lattiaa kohti pää turtana, mutta takanani seisova mies piti yhä minusta kiinni. Suljin silmäni ja huusin, yritin vaistomaisesti peittää karmivan melun alleni. Silti kuulin yhä kauheaa lotinaa, juoksuaskeleita, kauhistunutta huutoa…

  “Tapa minut”, anelin. Ajatukseni sinkoilivat päässäni huimaa vauhtia. Tiesin olevani sekoamispisteessä.

  Nyt vieressäni seisova poikakin vääntelehti tuskissaan. Hän karjui ja huusi minkä keuhkoistaan lähti. Olio hänen takanaan kohotti huulensa hänen kaulaltaan, jota oli juuri puraissut.

  Olin pyörtymisen rajamailla. Haukoin henkeäni ja nyyhkytin.

  Tunsin viileän henkäyksen kaulallani.

  “Tervetuloa uuteen elämääsi”, vampyyri takanani sanoi hiljaa ja painoi sitten hampaansa kurkulleni.

Where were you
When everything was falling apart?
All my days
Were spent by the telephone
That never rang
And all I needed was a call
It never came
To the corner of First and Amistad

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Forksin kesä (K-13) 26. luku ilmestynyt 5.8!
« Vastaus #114 : 05.08.2010 18:08:43 »
Wou, aika karmivaa lukea tuosta Heidin työstä.

Tuleeks tosta... ööö... Tonystä vampyyri? mahtaa olla iloinen ku saa naisia kaadettua hyvän ulkonäkönsä vuoksi...
Tosi hyvin kirjoitettu ja sen takia jatkoa jäin janoamaan.

Blackie

  • Renji's girl
  • ***
  • Viestejä: 21
Vs: Forksin kesä (K-13) 26. luku ilmestynyt 5.8!
« Vastaus #115 : 05.08.2010 22:24:57 »
Enpäs ookkaan pitkään aikaan kommannu tähän ficciin.

Toi Tony on ärsyttävä. Mut ois kiva lukee sen näkökulmasta, kun siitä tulee vampyyri. Karmivan toi kohtaus missä Tony näki muiden turistien tulevan tapetuksi.

Anteeksi lyhyt, eikä erityisen rakentava kommenttini.

mordelove

  • ***
  • Viestejä: 152
  • But it's hockey
Vs: Forksin kesä (K-13) 26. luku ilmestynyt 5.8!
« Vastaus #116 : 06.08.2010 13:21:47 »
uusi lukija ilmoittautuu :)
luin kaiken putkeen ja oli tosi hyvä :D haluisin tietää et montako osaa on viel tulossa ;)

miss i

  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: Forksin kesä (K-13) 26. luku ilmestynyt 5.8!
« Vastaus #117 : 07.08.2010 12:57:13 »
mielenkiintoinen käänne tämä Tony.. :D siitä ois kiva lukee sit ku se o vampyyri ;D  mutta jatkoa toivoo :-*

GoldenSunset

  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: Forksin kesä (K-13) 26. luku ilmestynyt 5.8!
« Vastaus #118 : 09.08.2010 13:29:20 »
Tää on vaan niiin ihana....

Äkkiä jatkoa pyytäisin.

CandyApple

  • wonderwoman
  • ***
  • Viestejä: 221
  • I'm a broken doll and you're the puppeteer.
Vs: Forksin kesä (K-13) 26. luku ilmestynyt 5.8!
« Vastaus #119 : 09.08.2010 15:49:02 »
Sori kun en ole taaskaan kommannu pitkään aikaan!
Mutta todella hyvää teksitä edelleen  :)
Eli jatkoa vaan mahdollisimman nopeesti!

♥:llä, Candy
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
-Marilyn Monroe-