Kirjoittaja Aihe: Twilight: Bloody Valentine Will Give You A Space Dementia, S  (Luettu 3211 kertaa)

mai.

  • bakteerivaltias
  • ***
  • Viestejä: 90
  • 呼吸 空ろな体
Title: Bloody Valentine Will Give You A Space Dementia
Author: mai.
Rating: S
Genre: Drama, Angst
Fandom: Twilight
Disclaimer: Minulle kuuluu vain sanojen järjestys.
Summary: Edward on poissa, Bella opettelee elämään, ja sitten tulee ystävänpäivä.
A/N: Asiasta kukkaruukkuun, päätin kirjoittaa jotain ystävänpäiväksi, olkaa hyvät. En ajatellut tätä tällaiseksi, teksti vain tuli jostain, mutta piti sitä kaivaakin jostain, ja sain valmiiksi ennen itseasettamaani deaadlineä :D
Tosiaan, Bella on muuttunut, kovettunut sielultaan, polttaa omaa typeryyttään, Ja Cullenithan lähti jonnekin hukkaan, Los Angelesiin vissiinki tai jotain.

Bella's soundtrack:
Tata Young - Burning Out
Tata Young - My Bloody Valentine

Edward's Soundtrack:
Muse - Space Dementia

Yrittäkää nauttia, lukekaa rauhallisesti, ja kommentoikaa :)




Tyttö horjahtaa. Vasemmalle. Päin sammaleen peittämää puuta, joka kohoaa korkeana hänen ylleen. Vampyyripojan kasvoilla loistaa tuska, mutta hän hillitsee itsensä, ei säntää kömpelön tytön luo ja hukuta häntä suudelmiin. Hän puhuu, erittäin selkeästi, me lähdemme, mutta Tyttö ei erota sanoja. Hän nojaa puun märkään pintaan ja hengittää raskaasti. Sumu peittää näkökentän ja Vampyyripojan niin kauniit kasvot, kyyneleet eivät huuhtele sumua pois. Tyttö kääntyy. Nojaa kaksin käsin puuhun, älä tee mitään typerää, ja sitten poika on poissa. Tyttö ei kuule hänen lähtöään, mutta tuntee sen selässä ja alavatsassaan, kun antaa rajusti ylen silkasta kauhusta ja ahdistuksesta. Kyyneleet sotkeutuvat maassa makaavaan sappinesteeseen ja lounaanjämiin.

Nobody said that it’d be easy

It's such a dirty mess imperfect at it's best




Bella

Jacob raapii ikkunaani, hän on taas kiivennyt Charlien puuta pitkin ikkunalleni ja yrittää saada minut ulos kylmään, loskan sekaan. Hiukset sähköistyvät, lapset eivät voi ymmärtää, miksi pitää pukea villahousut, tai miksi ei saa syödä lunta. Ihmiset tungeksivat kaupoissa ja missä ikinä on parkkipaikkoja. Tuijotan vaaleita kämmeniäni, niiden naarmuja. Aviomiehet hikoavat, lapsia pissattaa, janottaa tai väsyttää. Ääniä, melua, ihmisiä. Kadulla käveltäessä näkee suunnilleen jokaisen ihmisen Forksissa, eikä se ole hauskaa ystävänpäivän alla. Halauksia, taputuksia, hauskaa ystävänpäivää.

It's all misleading, you keep me bleeding

”Bella! Älä viitsi.” Jacob lyö lasia, siihen syntyy säröjä ruskean nyrkin alla, ja minä käännän murhaavan katseen Jacobiin. Hänen kasvonsa muuttuvat anteeksipyytäviksi, ja hän pudottautuu maahan.  Hapuilen pöydältä tupakka-askiani, tartun siihen, mutta se on tyhjä. Kiroan ääneen kaikki ihmiset maapallolla, heitän askin pöydälle ja avaan huoneeni oven. Kävelen lyhyet portaat alas, kiskon mustan takin niskaani ja hapuilen auton avaimia eteisen pöydältä.

Kaikki kortit, nallet, suklaat, pitsit ja muu vaaleanpunainen rihkama kertoo ystävyydestä ja rakkaudesta.  Ne kertovat syvästä rakkaudesta toista kohtaan, ne ovat kaikki madeinchina- tavaraa, alipalkattua lapsityövoimaa. Jos teet virheen, palkkaamme uuden työntekijän pienemmällä palkalla. Hieraisen otsaani, siirrän hiukseni korvan taakse, liikun askeleen edemmäs kauppajonossa. Heitän mustan askin liukuhihnalle ja etsin lompakkoni takintaskusta. Hengitän hätääntynyttä ilmaa, kassaneiti on nuori, uusi hommassaan, ehkä harjoittelija, ei kysy papereitani. Maksan, otan askin ja kävelen reippaasti ulos kaupasta. Sytytän tupakan jo kohmettunein sormin, ja sitten huomaan Jacobin vieressäni.

I dont wanna take a step back
But Im running on emptiness


Jacob ei puhu. Han juoksee perässäni vahtikoirana, tarkkailee jokaista liikettäni, mutta hiljaa. Hän ei enää syytä minua teoistani vaan yrittää kääntää pääni, vaikka peruuttamaton on jo tapahtunut. Jätän hänet huomiotta. Puristan rattia yhdellä kädellä ja heitän tupakantumpin ikkunasta toisella kädellä. Märkä lumi laskeutuu tuulilasille, kun ajan liian lujaa ilman päämäärää. Ilman ajantajua, ilman tuntoaistia. Näen vain märät hiutaleet tuulilasissa ja kuulen Jacobin pienen vikinän tienviereisestä metsästä.

I'm burning out, burning out
I just fade away


Tyttö jarruttaa äkisti. Auto liukuu märällä tiellä muutaman metrin, ja kun auto on pysähtynyt, tyttö puristaa edelleen rattia ja painaa selkärankaansa penkkiin. Tytön kasvot itkevät, ne itkevät hymyn seasta, joka ei mahdu kasvoille. Ruskea susi uikuttaa metsänrajassa ja katsoo tyttöä, haukahtaa huolestuneesti, ulisee huolensa seasta. Tyttö painaa kätensä kasvoilleen ja huutaa. Huutaa ikävää, kipua, suuttumusta, tahtoo taas kuolla. Susi muuttaa muotoaan, poika juoksee autolle ja repäisee oven auki. Katsoo tyttöä, joka on kaksinkerroin penkillä, eikä uskallakaan vetää syliin. Poika sivelee selkää ja lumi sulaa hänen iholleen.



Edward

Makaan taas toimettomana sängylläni, Bellan sängyllä, ja kuuntelen perheeni ajatuksia. Se on sama kun katsoisi päivällä televisiota, ei mitään kiinnostavaa, katsomisen arvoista, pelkää ostosteeveetä. Ja sekin vielä, että kanavia on niin vähän. Carlisle ja Esme ovat sairaalalla, Rose ja Em ovat taas metsästämässä, ja Jasper on yliopistolla. Huokaan ääneen, se tarkoittaa vain yhtä kanavaa, ilmaiskanavaa. Alice lukee uusia naistenlehtiä musiikkikanavan soittaessa uusia hittejä, Friday I’ll Be Over You ja I’m An Accident. Sontaa, minä sanoisin.
   Bella, autossa, itkee taas, huutaa, ei ole koskaan ennen, Jacob juoksee luokse, pois.

You make me sick because I adore you so
I love all the dirty tricks
And twisted games you play on me


Ja se on minulle liikaa. En hillitse enää itseäni.  Kurkustani nousee murinaa, minun täytyy juosta pois, ja hetkessä olen taloamme ympäröivässä metsässä. Korkea mänty makaa vieressäni, puristan sitä pieniksi paloiksi valkoisilla käsilläni, jotka loistavat aamuauringossa. Pienet tikut yrittävät tunkeutua ihoni lävitse, onnettomasti, painautua kuolleeseen lihaani, jota en ole tuntenut enää pitkään aikaan. Murina laantuu sihinäksi, painun märkään maahan, putoan, nostan multaiset kädet kasvoilleni, ja sihinä jatkaa laantumistan, muuttuu hiljaiseksi nyyhkytykseksi, joka rikkoo metsän, ja tappaa kaiken kymmenen kilometrin säteellä. En hillitse enää itseäni, minun täytyy huutaa käheästi, kurkustani nousee vain julmasti murhattua ilmaa, ja takanani Alice puhuu nopeasti puhelimeen.

14.2.2010, 11:53
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 14:25:36 kirjoittanut Beyond »

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Bloody Valentine Will Give You A Space Dementia
« Vastaus #1 : 14.02.2010 12:23:58 »
tää oli jännästi kirjotettu. apua mä menin ihan sanattomaks.

joo mutta tämä oli omalla tavallaan vähänniinkuin kaunis..ei osaa selittää..

ihan tosissani mä sanoin että menin ihan sanattomaksi..

kysäsen vaa että onko tämä jonkinnäköinen oneshot vai jatkuuko tää tästä vielä? : )
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

mai.

  • bakteerivaltias
  • ***
  • Viestejä: 90
  • 呼吸 空ろな体
Vs: Bloody Valentine Will Give You A Space Dementia
« Vastaus #2 : 14.02.2010 12:26:54 »
hannm: Kiitti kommentista, mieki meen usein sanattomaksi, ja kiva että mun takstit tekee sanattomaksi? :)
Kyllä mä luulen että on one-shot, mutta voin yrittää jatkaa, jos innostaa tai ihmiset haluaa että jatketaaan tai jotain. :D

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Bloody Valentine Will Give You A Space Dementia
« Vastaus #3 : 14.02.2010 12:33:18 »
Ohhoh. Hitto. Mäki menin sanattomaksi.
Kuten hannm sanoikin, niin tää oli jotenki kaunis. Taiteellinen. Oikeesti!
Äh, mä en osaa sanoo mitään! :D
Itse pitäisin tän one-shottina, jotta tää taiteellisuus säilyis, mutta on tietty sun päätös, että miten teet! :)
Ihan mulle sopivaa Ystävänpäivä lukemista, koska itse en tuosta päivästä niin välitä...  ;)
Mutta kiitos tästä!
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

E_Bella

  • Vieras
Vs: Bloody Valentine Will Give You A Space Dementia
« Vastaus #4 : 14.02.2010 14:09:54 »
Kommaan edellisiä. Menin sanattomaksi. Oikeesti..
En osaa sanoo kyllä mitään, hitsi. Pää lyö tyhjää, túlee tyhjä kommentti.  ;D
Mutta juup, äh, Tässä oli kyllä kiva juoni, oli Uusikuu-aikaa? :D
kiitokset tästä ja hyvää ystävänpäivää! ;D  (varmaan ainut järkevälause tässä kommentissa..)  :''')

mai.

  • bakteerivaltias
  • ***
  • Viestejä: 90
  • 呼吸 空ろな体
Vs: Bloody Valentine Will Give You A Space Dementia
« Vastaus #5 : 14.02.2010 14:34:50 »
katriqqq:Kiitos :) Kyllä mäkin käännyn siihen one-shottina pitämiseen, muutta harkitsen kuitenkin. Ihan ystävänpäivä angstia siksi, että en mäkään niin välitä ystävänpäivästä :D

E_Bella: Kiitos. :D Oli uusikuuaikaa kyllä. :)