Kirjoittaja Aihe: Google x Wikipedia, Hei Wikipedia! S, Fluffy  (Luettu 14150 kertaa)

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 437
  • © Ingrid
Vs: Hei Wikipedia!
« Vastaus #40 : 19.02.2011 10:28:48 »
Tää nyt on ollu jo aika kauan täällä, mutta tulen siitä huolimatta kommentoimaan. Olen nimittäin jo joku aika sitten tämän lukenut, mutten silloin ehtinyt kommentoida vaikka halusin. Nyt tämä vain jostain hyppäsi taas  mieleen, jotan päätin  lukea uudelleen ja kommentoida. Tässä kun oli niin mielenkiintoinen parituskin. :D

Ja tää oli kyllä ihan tosi suloinen pieni fluffypätkä. Minä ainakin tykkäsin kovasti paljon. Oli aika jännää lukea Wikipediasta ja Googlesta. Kuten moni muukin täällä on sanonut, en ole minäkään lukenut yhtään ficciä tällä parituksella. Ehkä se teki tästä vielä mielenkiintoisemman. Ja se oli myös ainakin minusta kovin suloinen ajatus, että nuo kaksi voisivat rakastaa toisiaan. Tykkäsin siitä, kun Wikipedia aina syötti niitä tietoja siellä välissä. Siitä tuli just sellanen kiva tunnelma, jotenkin se Wikin persoonallisuus tuli siinä esille. Sitten, kuten joku taisi tuolla aiemmin jo sanoa, tässä olisi tosiaan voinut olla Googlenkin luonteesta jotain vähän enemmän. Juuri vaikka jotain sellaista pientä nippelitietoa tai jotakin mitä se olisi sitten vaikka hakenut ja sanonut siinne väliin. Mutta oli tämä ihan söötti ja kiva näinkin.

Tuohon lopetukseen rakastuin. Sulin oikeesti lätäköksi tänne lattialle. Minusta ainakin täydellinen lopetus tälle tekstille. Siihen sopi erittäin hyvin tuo Wikin lausahdus. Ilman sitä tuo lopetus ei varmaan olisi ollut yhtä hyvä, se olisi jäänyt ehkä jotenkin laimeaksi tai jotain. Kiitokset vielä kerran tästä todella söpöstä pienestä ficistä. Ihana pieni fluffyinen aamupala. Minä tykkäsin kovasti. :)


i lost my heart / my home is the ocean

FlowerLadies

  • hölmö
  • ***
  • Viestejä: 602
  • miss kiss kiss bang
    • Songs from the Hungerland
Vs: Hei Wikipedia!
« Vastaus #41 : 19.02.2011 11:00:39 »
no olipas tämä söpö :'D en osaa oikee sanoa mitään, miten tälläsestä vois rakentavaakaa komentoida, tää oli liian randomi :D tykkäsin ^^ :-*