Kirjoittaja Aihe: Google/Wikipedia, Satunnainen artikkeli | S, 3 x Raapale  (Luettu 6243 kertaa)

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Ficin nimi: Satunnainen artikkeli
Kirjoittaja: Nukkemestari
Tyylilaji: Raapaleita, fluffy, draama
Ikäraja: S
Paritus: Google/Wikipedia
A/N:  Kiitos, FinFanFun.
Hei Wikipedia!–ficcini (S) sai täyteen 1000 lukukertaa, ja se on niin hieno luku että päätin tarjota teille vähän lisäätätä randoumiutta.
 Suurkiitokset kaikille lukijoille ja kommentoineille! Nämä raapaleet on omistettu ihan kaikille! Jatkakaa yhtä randomina väkenä :3
Kiitos, 1000:sti ja ylikin.
Kaksi ensimmäistä on nopeaa dialogia, viimeinen hiljainen tunnelmapätkä. Josta pidän muuten eniten näistä.



Takaisin kouluun
”Hei kattokaa, Google ja Wikipedia on yhdessä!”
”Mitä ihmettä, Google ja Wikipedia? Sehän on läski hikke!”
”Google, mitä sun päässä liikkuu, toi ihrakasa on ruma, sä saisit kenet tahansa!”
”Kuukle tykkää läski-Wikistä!”

Google oli tiennyt että näin kävisi, kun he saapuisivat kouluun käsi kädessä. Hiton epäkypsää porukkaa.
”Älä huomioi noita, ne on typeriä…”
”Jaa en huomioi?” Kivahti Wiki.
”Kiusaaminen on toisen suunnitelmallista alistamista onnettomaan ja voimattomaan mielentilaan. Ettekö te tajua, että toi on idioottien puuhaa. Idiootti (muinaiskreikaksi ἰδιώτης, idiōtēs eli yksilö, yksityishenkilö, kansalainen) on nykyisessä merkityksessään loukkaava ilmaus, jolla tarkoitetaan vähälahjaista tai tyhmää ihmistä!”

Kaikki hiljenivät.
”Olet ihana, Wikipedia”


Satunnainen artikkeli

”Wikipedia, mikä on sun lempi laulaja? Ajattelin että voitaisiin mennä joskus keikalle tai jotain…”
”Kristiina Brask, vuoden 2007 Idols-kilpailussa kolmanneksi sijoittunut laulaja..”

”Mihin haluaisit matkustaa? Haluan viedä sinut joskus jonnekin”
”Akishimaan. Se on kaupunki Japanissa Tokion prefektuurissa.”

”Millaisia vaatteita haluaisit?”
”Alpakasta tehdyn takin. Alpakka on tekstiilikuitu, jota saadaan alpakkaeläinten karvasta.”

”Oletko kuullut Love albumia The Beatlesilta?”
”Joo, kappale 17, Lady Madonna, on todella ihana!”

”Mikä on lempi leffasi?”
”Perttu Lepän ohjaama 8 päivää ensi-iltaan, tiedätkö?”

”Wikipedia, tiedätkö sinä mitkä ihmeen Plymouthin veljet on?”
”Playmounthin veljet on evankelinen 90 kristillinen liike, joka syntyi 1820-luvulla. Haluatko kuulla lisää, Google?”

”Tietysti! Mutta nimenomaan sinusta!”


Love Song

Oli helmiäisen hohtava talvipäivä, kun Google tarpoi Wikipedia toisessa kädessä pitkin auraamatonta puistokatua. Välillä he pysähtyivät puuskuttamaan valkeita henkäyksiä ja vilkuilemaan toisiaan, mutta kumpikaan ei sanonut sanaakaan koska he eivät halunnut rikkoa puiston rauhoittavaa hiljaisuutta.
He kävivät kohti puiston penkkiä ja Google pyyhki lumen pois jotta he voivat istuutua.
Siinä he istuivat kahden, Wikipedia päänsä painaneena Googlen olkapäälle.
Wikipedia hymisi hiljaa, hiljaa sävelmää jonka Google tunsi, muttei saanut millään sen nimeä mieleensä.

We'll pour our hearts out on the screen
One line at a time
And I'll try to figure how to
Make you mine


“Internet Love Song?” Google naurahti tajuttuaan.

Kuuntele Internet Love Song tästä

Bonus track
Vapaa käyttö, jos joku haluaa…





A/N: Kiitos vielä kaikille :)
« Viimeksi muokattu: 05.09.2020 06:32:32 kirjoittanut Waulish »
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

Jinmuru

  • Fangirl
  • ***
  • Viestejä: 1 323
  • Ava (c) Okakettu
    • Tumblr
Vs: Satunnainen artikkeli
« Vastaus #1 : 24.04.2010 22:28:01 »
Voi sua <3 Kiitos hei tästä, tätä kannatti odottaa! ;D

Vien nuo avat, omnomnom 8D

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Satunnainen artikkeli
« Vastaus #2 : 24.04.2010 22:55:34 »
Voi jesta <3 Ja mä muistan kun sä puhuit mulle ennen sen ekan julkaisua mesessä et mä kirjotan nyt tämmöstä Google/Wikipedia ficciä ja minä olin vähän niinku et okei. Selevä ;D

Ihana kun kirjoitit jatkoa, jostain syystä minusta tämä täydentää ja vie ideaa eteenpäin juuri sen verran kuin pitääkin! Minä nimittäin olisin siihen alkuperäiseen halunnutkin juuri lisää tuota Wikipedian wikipediamaisuutta ja sitä oli tässä riittämiin.

Keskimmäinen on minun suosikkini. Google hakee ja Wikipedia vastaa <3 Hakukone ja sanakirja <3

Ja, pitikö minusta rakentavaakin tulla? No, en minä oikein kykene, mutta kirjoita vastakin yhtä hulluja ideoitasi ylös, kannattaa ehdottomasti!

T: jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

leofurioso

  • ***
  • Viestejä: 1 097
  • Kiitos Koiranruusulle avasta aikoinaan. <3
    • Versova_matkalaukku
Vs: Satunnainen artikkeli
« Vastaus #3 : 25.04.2010 00:26:36 »
Tämä oli suloista.
Kyllä tämä selittäisi sen, miksi todellakin Googlea käyttäessä aina ensimmäinen haku osuu yleensä Wikipedian linkkiin.
Haluaisin lukea lisää ja ehkä jopa pidempänäkin näitä.
Paritus on sellainen, johon hyvin harvoin törmää, mikä tekee siitä kyllä ainutlaatuisen.
Tai sitten en vaan ole osunut sivustoille, missä tälläistä herkkua voi lukea.

~Fire  8)
endless rain,fall on my heart, kokoro no kizu,let me forget, all of the hate, all of the sadness....by X- Japan

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Satunnainen artikkeli
« Vastaus #4 : 25.04.2010 11:29:00 »
Joo, toi oli kyllä hyvä pointti toi toinen ava : miksi google näyttää wikipedia- linkin ensimmäisenä. Enpä oo koskaan ite tullu ajatelleeks ;)
Mutta tää oli kyllä tosi hauska.

~teinirinsessa



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

Penber

  • Vieras
Vs: Satunnainen artikkeli
« Vastaus #5 : 25.04.2010 13:50:40 »
Aw :3 Wikipedia on niin ihanan viisas!

Noi avat on kyllä herkullisia.

Pena kiittää.

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Vs: Satunnainen artikkeli
« Vastaus #6 : 25.04.2010 14:34:19 »
Jinmaru-Chan Joo ja kuunnella kuinka valitan kun en lödä söpöä rakkauslaulua... kunnes keksin nerokkaan ajatuksen ja menin youtuben favoriteihin.

Kapteenini jossujb,  Kyl sun pitäs olla jo tottunut mun omituisiin ficceihin>:D

leofurioso Kyllä, tämä on syy. JA ne on niin söpöjä yhdessä<3

teinirinsessa  Syy on selvä, joko ne<on rakastuneita tai niil on salaliitto. Tai molempia!

Penber (hahaa, kirjoitimpas melkein päättömän nickkisi oikein tälläkertaan). Wikipedia on aina viisas<3

Kiitos, kaikki :3
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

Upsila

  • aallotar
  • ***
  • Viestejä: 1 248
    • and here are all your lies
Vs: Satunnainen artikkeli
« Vastaus #7 : 25.04.2010 21:00:20 »
Voi Nukkemestari!<3 Sinä olet ollut niin ahkera ja tehnyt vielä näin suloisia raapaleita tännne jatkeeksi - arvaa miten iloiseksi minä tulin! ;)

Wikipedian viisaus, ah. Hän niin tietää kaiken, että en yhtään ihmettele, että Googlekin tykästyi häneen kovasti. Se voi selittää sitä, että Google näyttää Wikipedian linkin ensimmäisenä! Koska Wikipedia on niin viisas, että Googlekin ylistää tätä! :D

Mutta noi raapaleet on tosi ihania, keskimmäinen  on minunkin suosikkini! Molemmat ovat niin mielettömiä söpöjä yhdessä, että ihan hymyilyttää kovasti.

Kiitos mielettömän maukkaasta herkusta! ;-----3
I'd rather have one sunflower from you than a million roses from any other boy.

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 899
Vs: Satunnainen artikkeli
« Vastaus #8 : 26.04.2010 18:59:56 »
Ehehhh, vähänkö söpöä ehkä?

Voi terve oikeasti :D Nämä ovat vaan kerta kaikkiaan niin suloisia! Ja joo, keskimmäinen on myös minun lempparini. Tosin ihmettelen, onko Plymouth muuttunut tarkoituksella Playmounthiksi? Jos näin on, niin sitä parempi! Siis oikeasti, hyvä että jonkun mielikuvitus riittää tällaiseen! :'D

Tosiaan, tässä oli enemmän tuota Wikipedian viisautta, nauroin ekalle raapaleelle, mutta sekin oli loppujen lopuksi juuri niin suloinen ettei mitään rajaa (: Myös noista Googlen ominaisuuksista tuli nyt vähän enemmän esiin, kun hän niin kyseli Wikipedialta. Toinen raapale oli oikeasti tosi monitulkintainen, ja silti olit saanut siitä niin söpön, että ei voi muuta kuin ihmetellä (:

Pakko kuitenkin myöntää, että voiton taisi viedä silti tuo toinen tekemäsi avatar. Koska miksi ihan oikeasti Google näyttäisi Wikipedian linkin ensimmäisenä, ellei olisi rakastunut siihen?
Never regret something that once made you smile.

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Satunnainen artikkeli
« Vastaus #9 : 05.05.2010 13:37:24 »
No moi. Nyt minäkin eksyn kommentoimaan tätä ihanaista fickiä, ja taisin huomata kirjoitusvirheitä.

Alpakan tehdyn takin. Alpakka on tekstiilikuitu, jota saadaan alpakkaeläinten karvasta.”
Kenties alpakasta ..?

Wikipedia, tiedätkö sinä mitkä ihmeen Plymouthin veljet on?”

Eikös toi pitäisi muotoilla
"Wikipedia, tiedätkö sinä, mitä Playmouthin veljet ovat?" Minä itse ainakin luulisin.
Muttamutta, minä tykkäsin tosi paljon. Minä tykkään Wikipediasta, aivan ihana ja symppis, tykkään kun kumpikin pätee. Kirjoita lisää tästä kivasta kaksikosta, kiitos^^<3
<3:llä
~Myrsis~, jota ilmankin pärjättäisiin aivan hyvin.
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Spirit M

  • Söpöilijä
  • ***
  • Viestejä: 111
  • Korpin kynsi on päästään terävä
Vs: Satunnainen artikkeli
« Vastaus #10 : 12.05.2010 09:06:30 »
Voi, toka on laaav. Uih, söpöä... Lisää! Mmh, söpöä. <333

~Spirit M <333
Vuoden  päivät etsimme sadetta ja emme sitä löydä. Kun luovutamme ja toivomme auringon paistetta, niin sade alkaa. Asiat tapahtuvat aina, jos niihin oikeasti uskoo, ehkei tänään, ehkei huomenna, ehkei viikon päästä, mutta joskus.

Destiny

  • ***
  • Viestejä: 7
Vs: Satunnainen artikkeli
« Vastaus #11 : 14.05.2010 22:52:02 »
Ensin katselin ihmeissäni paritusta ja arvelin lukeneeni väärin, mutta kyllä se tosiaan oli Google/Wikipedia. Ja tämä oli todella hyvä ja minun piti käväistä samalla lukemassa myös tuo Hei Wikipedia! -ficci. Ja täytyy sanoa, etä nää oli ihania, varsinkin tuo toka oli minun mieleeni. Tota noin, rakentavaa en nyt osaa antaa, mutta kirjoittaisitko lisää tällaisia?

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Satunnainen artikkeli
« Vastaus #12 : 16.05.2010 20:35:29 »
Ihana :3
Tykkäsin<3 Kivaa. Kirjota tälläst lisää^^

Fredu

  • Luihuisnörtti
  • ***
  • Viestejä: 1 009
    • Mieleni on maalaus
Vs: Satunnainen artikkeli
« Vastaus #13 : 16.05.2010 22:33:31 »
uijuijui. Pitäisi aina keksiä jotain rakentavaa, muttakun tähän ei voi kommentoida muuta kuin näin:

Avatar: Beauty Enchants
hiphei, hurraa, nyt ei surra! pienet on konstit nää: jos joskus täytyy huolia olla, tuntuu pahalta, itkettää, itke kyyneleet sovinnolla,
ei ne silloin sisälle jää
~*~
Hävisin pelin

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Vs: Satunnainen artikkeli
« Vastaus #14 : 23.05.2010 14:12:52 »
Upsila , Ihanaa että tulit iloiseksi, tämä pari onkin niin söötti että on mukavaa että tämä söpö iloisuus tarttuu<3

nominal, Musta tuntuu että kyseessä on näppäilyvirhe, korjaanpi sen. Söpöä niin että hapaisiin tulee reikiä.

MyrsyliuutE_96, kiitos kirjoitusvihreiden huomaamisesta :)

Spirit M, ei kai noin vakavaa söpöily kohtausta aiheuta :D

Destiny, Kyllä näitä kai tulee kirjoiteltua ;D

Rassermus, kiitos lukemisesta. Kirjoitetaan kirjoitetaan jossain välissä :D

Fredu, ♥

EpikFeil, mokomakin... peruna xD Täytyy miettiä, saattaisi olla mielenkiintoista kirjottaa wikin ekasta kerrasta ;D
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

SpringRose

  • Vieras
Vs: Google/Wikipedia, Satunnainen artikkeli | K7, 3 x Raapale
« Vastaus #15 : 03.07.2014 18:29:10 »
Jaajaa, tätä onkin viitisen vuotta sitten viimeksi kommattu..
Läysin tän kun kirjoitin googleen finfanfun wikipedia. Tää oli sit siinä ekana ja  kklikkasin sitä.
Nää oli ihan mahtavia :DDD Eka sai mut ihan kieriskelemään naurusta kun wiki alkoi selittää mikä on idiootti jne :DDD
SR

Ainiin avat oli ihan upeita :)

Epäeläin

  • ***
  • Viestejä: 37
  • Melkein normaali
Vs: Google/Wikipedia, Satunnainen artikkeli | K7, 3 x Raapale
« Vastaus #16 : 06.08.2014 20:36:25 »
Okei, paritus oli ainakin onnistunut :3 Oli kiva lukea.
Hän näytti miten homma ei toimi..