Kirjoittaja Aihe: Twilight: Talven riemut S 2.osa ilmestyny 2.1  (Luettu 7252 kertaa)

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Cullen Christmas K-7 2.osa ilmestyny 2.1
« Vastaus #20 : 23.01.2010 22:45:16 »
Nauroin jo ekalle lauseelle:’D


Lainaus
Mielestäni se oli aika erikoinen, tai no yläoksat sojottivat vinksahtaneina eri suuntiin ja alaoksista kaikki samperin neulaset olivat irronneet.
virhe!!! sun olis pitäny laittaa kaikki helkutin  toi helkutti on kato sun sana :’)

oi ihanaa.. pikku Alice ja Edward kattoo teletappeja :’) (muumit olis ollu hyvä ja sit ne olis voinu laulaa muumihumppaa xD)

Ja arvaapa repesinkö tolle :
Lainaus
”Pakastimessa on hämähäkki”

Voi Bella parkaa :<

Ja ihana Jacob ja karvalakki :’D<3

hei sori et tästä kommentista tulee näin pitkä mut kirjotan tän samalla wordii kun luen tänä, etten sit unoha mitä mun piti kommata.

Lainaus
”No totta kai” äiti hymyili Jacobille, joka hymyili ___ takaisin.
tohon ___ paikalle kävis sana hänelle. Eli
, joka hymyili hänelle takaisin.  tai niin se olis mun mielestä parempi.

Yks asia tossa pipareiden leipomisessa vähän jäi häiritsemään.
Lainaus
siirsin sen pellille.
Tässä kohtaa Bella olis voinu yrittää siirtää sitä mut se olis menny ruttuun ja sit äiti auttanu, kun sehän on välillä tosi hankalaa siirtää siitä pellille. Mutta tuo seuraavan piparin epäonnistuminen oli hyvä, ettei aina sitä perinteistä ”kaikki-onnistuu-ekalla-kerralla”

hahahahahahha, ens vuonna meki sit leivotaan Bellan pää pipareita eikö niin ?

tulipa tosta pipareiden paistoasteesta eräiden köksäntunti :D


joo ja sori tosiaa tää pitkä kommentti :D

jatkoa♥
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

strawberrycullen

  • Vieras
Vs: Cullen Christmas K-7 2.osa ilmestyny 2.1
« Vastaus #21 : 24.01.2010 21:36:17 »
Kotitonttu//

Haha joo mun pitää nyt varmaa korjata se helkutiks  ;D  Nii meinasin laittaa ne kattoo muumei mutku sit aattelin et teletapit olis parempi, nehän voi laulaa "tappihumpaa"  :D

Juu eipäs pitkä kommenttisi yhtään haittaa, päinvastoin  ;)

Voisinhan mä tuon hänelle-sanan lisätä, yritän muistaa  :D Mäkin aattelin tuossa "pipari-kohdassa", että tuo Bellan töppäys piparin kanssa sopii tähän, muuten tekstistä tulisi ehkä hieman teennäinen.

Joo tottakai me leivotaan Bellan pipareita, meiän tuurilla niistä tuleekin sitten Emmettin pipareita  :D.
Tajusit  ;D, joo poimin ton 275 astetta sieltä meiän mahtavalta köksän-tunnilta  ;D.

Ja kiitos ihan tosi paljon tästä kommentista parastonttu♥!

Niin ja joo, tuo teksti on ensin viipynyt mulla, ja nyt betallani, joten pahoittelen sitä että jatkossa kestää  :(, mutta julkaisen sen sitten heti kun oon työstänyt sen betauksen jälkeen  ;D.

Ja sitten aattelin, että kun jatkossa on kestänyt, niin voisin vaihtaa jatko-osan nimeä, koska eihän tässä enää olla missään joulutunnelmissa, niinkuin ei juurikaan jatko-osassakaan, joten ehdotuksia nimestä otetaan vastaan  ;D...

ps. Pahoitteluni sekaisesta ja hymiöisestä(enpäs parempaa adjektiivia keksi) kommentistani  ;D



strawberrycullen

  • Vieras
Vs: Talven riemut K-7 2.osa ilmestyny 2.1
« Vastaus #22 : 04.04.2010 18:43:40 »
VALITETTAVASTI, EN VOI TÄTÄ FICCIÄ ENÄÄ JATKAA, KOSKA LÄHETIN JATKO-OSAN BETALLENI JO KAUAN AIKAA SITTEN, MUTTEN OLE SITÄ JOSTAIN SYYSTÄ SAANUT TAKAISIN ;/
tottakaihan olisin voinut vaihtaa betaa, mutta tuo jatko oli kuitenkin niin "joulun-ajassa", joten en nyt sitä tänne enää viitsisi pistää.