Kirjoittaja Aihe: Twilight: Pikkulapsi -trilogia, osa 3 ilmestynyt 25.12. | S, angst, fluffy, general,humour  (Luettu 11911 kertaa)

Lupine

  • ***
  • Viestejä: 16
Vs: Pikkulapsi -trilogia, osa 2 ilmestynyt 29.11.
« Vastaus #20 : 30.11.2009 14:59:09 »
Aww... Huomasin vast äskön et tähän oli tullu jatkoo vaik taisit eilen mulle siitä mainita. ;D Hyvä minä!  ::)

Alicen osa oli ihana. En ollukkaa ajatellu sitä nimihommaa tolleen... Ovelaa ;) Bella on TODELLA tekopyhä ihminen tai siis ainakin minun mielestäni.

Emmet oli sulonen. Ihanat sepitykset. <3

Carlislen osuus oli tosi ihana! Ja Jeff oli tosi ihana. <3 Aww...

Olen hyvilläni, että koiranpentukatseeni on tehokas! :D Odotan innolla, että pääsen lukemaan sitä!

Lupine
Now! This is it! Now is the time to choose! Die and be free of pain, or live and fight your sorrow! Now is the time to shape your stories! Your fate is in your hands!

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Pikkulapsi -trilogia, osa 2 ilmestynyt 29.11.
« Vastaus #21 : 30.11.2009 15:52:03 »
Ihanaa kun jatkoit tätä. Olin ihan ihmeissäni, kun huomasin, että tähän oli tullut uusi osa! Mutta siis positiivinen ihmetys! :DD
Eniten pidin Carlislen osasta. Tietysti Emmettin osuus oli myös aivan loistava. Niin Emmettiä. :) Mä kuvittelin, että se poika alkais rääkymään, että: "Mitä?? Joulupukkiko kuollut???" :D
Vieläki tulee lisää? ;)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

.joyriding.

  • это не ваша проблема
  • ***
  • Viestejä: 239
  • .ᵀᴴᴵˢ ᴵˢ ᴬ ᴿᴱᵛᴼᴸᵁᵀᴵᴼᴺ.
Vs: Pikkulapsi -trilogia, osa 2 ilmestynyt 29.11.
« Vastaus #22 : 30.11.2009 17:11:55 »
Vooih, nää on niin mahtavia Narina pien! :D Rakastan.
En oo koskaa ollut kiinnostunu kauheesti Twilightistä, mut näitä on tosi kiva lukee. Tuo Emmettin PoV kyllä kolahti eniten tietämättömästä syystä.  Lisää näitä? Mie ainaki tyksin lukea. :') <3
« Viimeksi muokattu: 30.11.2009 19:57:57 kirjoittanut smokecake »
✖‿✖ My Chemical Romance 200311. 2001-∞ forever

-AliceCullen-

  • kuolonsyöjä
  • ***
  • Viestejä: 83
Vs: Pikkulapsi -trilogia, osa 2 ilmestynyt 29.11.
« Vastaus #23 : 30.11.2009 17:38:59 »
Jee, jatkoa ;>

Tämä toinen osa on ihan yhtä ihana, kuin edeltäjänsä. Ehkä ihanampikin. Ainakin kertojat ovat mielestäni parempia. Hih 8') Eniten pidin Emmettin osasta. Rakentavat ovat jääneet seilailemaan merelle.
JA kuten Amanecer jo sanoi Emmett kirjoitetaan kahdella t:llä.
erase all the memories they'll only bring us pain

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 144
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
Vs: Pikkulapsi -trilogia, osa 2 ilmestynyt 29.11.
« Vastaus #24 : 30.11.2009 17:49:29 »
Mä nyt sitten tuun ja erotun jollain tapaa joukosta. Mä tykkäsin enemmän ekasta osasta. Mutta ei tässä mitään moittimista ollut, eka osa kolahti muhun vaan paremmin (vaikken siihen kerinnyt kommentoimaan  ::)).

Eipä siinä sitten mitään muuta. Valitan turhasta kommentista, halusin vain tuoda säälittävän kantani julki. Mahtavaa tekstiä kumminkin!!  ;D

A.M.C.
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?

Am Cullen

  • kuunlapsi
  • ***
  • Viestejä: 64
Vs: Pikkulapsi -trilogia, osa 2 ilmestynyt 29.11.
« Vastaus #25 : 05.12.2009 16:40:59 »
voi ihana <3
mä en ole näitä kaikkein suulampia ihmisiä jo kommentoin
Mutta se että Bella on tekopyhä on toki tosa hyvin totta :) ja hienoin perusteluin
Emmettin joulupukkijutut että mä repesin niille
ja se poika tosa vikassa ui sulonen juttu <3
»Voit valita Rohkelikon, koska Lajitteluhattu kuuntelee valintaasi»

Smile^

  • Vieras
Vs: Pikkulapsi -trilogia, osa 2 ilmestynyt 29.11.
« Vastaus #26 : 05.12.2009 18:53:13 »
Vautsi, tää oli jännä fic. Ja tosi kaunis! :)
Ennen en oo tän tyyppisiin törmännykkään, tää oli iha uudella tavalla toteutettu ja muutenki kirjotettu. Vaikee selittää :D Mutta mä pidin kovasti, kirjotathan tälläsiä lisää?  ;)

Ei voi muuta sanoa kun että kaunista tekstiä!
Kiitos tästä  :)

Narina

  • Utopisti
  • ***
  • Viestejä: 148
  • Keittiösaksisyndrooma...
Vs: Pikkulapsi -trilogia, osa 2 ilmestynyt 29.11.
« Vastaus #27 : 06.12.2009 18:24:17 »
Heips kaikille ja hyvää itsenäisyyspäivää! :) Ajattelin tässä nyt itsenäisyyspäivän vastaanottoa odotellessani käydä vastailemassa kaikille iki-ihanille kommentoijilleni... Kiitoksia ihan älyttömästi teille jokaiselle aikanne tuhlaamisesta! <3

-jjassuu: Kiitos ihanasta, pitkästä kommentistasi! :) Joo, rakentavasta viis - onhan sitä kiva saada, mutta toisinaan tekee hyvää vain sekin, että joku hihkaisee, että on lukenut ja piti lukemastaan... Mutta joo, jatkoa on tulossa pika puoliin. Kirjoittelinkin tässä sitä jo yhtenä päivänä bussipysäkille talsiessani sormet kohmeessa... x)

Rassermus: Kiitos! Itse pidän henkilökohtaisesti erityisesti tuosta Carlislen osasta... Sitä oli jotenkin haasteellista kirjoittaa, kun C on niin yliystävällinen henkilö, etten meinannut keksiä siihen mitään humoristista, mutta mielestäni sain siitä ihan kivan pehmeän... :)

Amanecer: Kiitos ihan älyttömästi! Vähänkö kommenttisi piristi... <3 Joo, Eddie/Bells/Jake taitaa pikkuhiljaa alkaa pursua korvista ulos - sitä kun on saatavilla kaikkialla, laadulla ja ilman. Laadukasta nyt vielä voikin lukea, mutta sellaiset puolihutaistut tekeleet ovat jotakin ihan hirveätä... :) Hups - toi Emmettin nimi homma nimittäin... Olenkin pariin otteeseen miettinyt, montako t-kirjainta sinne tulee... :) Koiranpentuilmeet todellakin toimii ja jatkoa on tulossa - Rosen PoVin kirjoittaminen viehättää ajatuksena itseänikin ja haluaisin saada siihen tungettua jotakin ihan supersyvällistä. XD

HYDE: Kiitos, kiitos, kiitos! C: Kiva jos onnistuin tuon Carlislen kanssa - sen kirjoittamisen koin jotekin haasteellisimmaksi... Lapsista rustaaminen oli ihanaa ja oikeastaan melkein harmittaa, että sovin itseni kanssa, että tähän tulee vain kolme osaa - olisi ihanaa jatkaa vain maailman tappiin ja orginaalihenkilöiden loppumiseen asti... XD

Lupine: Awws... Kiitos kun jaksoit rahtautua kommaamaan... :) Oli pakko tunkea toi juttu Bellan tekopyhyydestä, kun se ärsyttää mua niin älyttömästi nykyään... x) Noi koiranpentukatseet on kyllä aika epäreilun tehokkaita... Voisin varmaan ehdottaa presidentille sitten kun pääsen linnan juhliin, että ne voisi kieltää jollain lailla tai jotain... XD

katriqqq: Kiitoksia sullekin sylin täydeltä! :) Toi "Mitä?? Joulupukkiko kuollut???" olisi toiminut kivasti, jos mulla olisi ollut enemmän sanoja käytettävänä... ;) Joudun pyyhkimään ihan älyttömän paljon omasta mielestäni kivaa ja tarinaa värittävää tekstiä sanapuutteen vuoksi, ja musta tuntuu, että alkuperäisversiossa oli jotakin ton tyylistä... x)

smokecake: Heeei! Kivaa, säkin tulit kommentoimaan! C: Kiitos, kiitos, kiitos! Vähän ihanaa! x) Ja kuten jo olen pariin otteeseen kertonut - jatkoa on tulossa heti kun saan sen rustailtua... :)

-AliceCullen-: Kiitoksia ihan suunnattomasti! :) Joo, tuota Emmettin osaa oli ihan älyttömän kiva kirjottaa, ja ehkä se näkyy lopputuloksestakin... Oli tosi kivaa murskata joulupukkiin liittyviä stereotypioita ja päästä vähän irroittelemaan... XD Joo, Emmettin nimi - pitää pistää korvan taakse. Olen aiemminkin tehnyt tyyliin samankaltaisia virheitä. Mitä nyt Lupinea ärsytin pitkään kiroittamalla Jazzin sukunimen Withlock Whitelockin sijaan... XD

A.M.Charlotte: Kiitos! <3 Ei sun kommenttisi mikään turha ollut - ihanaa kun joku jaksaa kirjoitella toisita eriäviä mielipiteitä...! :) (Tosin ei niissä samankaltaisissakaan mitään vikaa ole... XD)

Am Cullen: Kiitos supersuloisen piristävästä kommentista! :) Ihanaa kun jaksoit sanoa pari sanaa jokaisesta pätkästä... Joo, Bella ärsyttää ja kaikkea ja oli vain pakko tuoda ajatukset kaiken kansan tietoon (perustelu kunniaan! XD)... Vähän epäilytti tuon Emmettin kanssa, menikö turhan suomalaiseksi, mutta toivottavasti ei... Ja Jeff nyt vain on munkin mielestäni ihan äly suloinen... XD

Smile^: Kiitoksia ihan hirviästi! x) Kivaa jos olen onnistunut luomaan jotakin tavallisuudesta poikkeavaa - se on vähän niin kuin tavoitteeni kirjoittajana, vaikka en aina niin täydellisesti onnistukaan... :)

xxx

Hups... Tuli taas vähän rustailtua... XD Minusta nyt vain on niin ihanaa, että joku jaksaa vaivautua kommentoimaan, että oli pakko vastata kaikille henkilökohtaisesti - kai nyt sitä sen verran vaivaa voi nähdä, kun porukka niitä kommentteja vaivautuu raapustelemaan... x) Eli kiitoksia vielä ihan älyttömästi!! <3

- Narina
« Viimeksi muokattu: 06.12.2009 18:26:07 kirjoittanut Narina »
"Söin porkkanoita päivän ja pelastin maailman."
(Kuusiraajainen purppuratähti)

Narina

  • Utopisti
  • ***
  • Viestejä: 148
  • Keittiösaksisyndrooma...
Vs: Pikkulapsi -trilogia, osa 3 ilmestynyt 25.12.
« Vastaus #28 : 25.12.2009 23:24:21 »
A/N: Yleisön toiveesta ja koiranpentukatseiden vaikutuksesta nyt sitten tämä viimeinenkin osa on tänne tiensä löytänyt. Trilogia trilogioita – tehtäväni on saatu päätökseen. x) Tekisi tavallaan mieli jatkaa Pikkulasten parissa, sillä olen nauttinut näistä lyhyistä, rajatuista lapsiturinoista ihan hirvittävästi, ja kyllähän niitä henkilöitä löytyisi… Voisi vaikka seuraavaksi lähteä puimaan Sethiä, Leahia, Quilia, Angelaa, Charlieta, Mikea ja kumppaneita, mutta minusta tuntuu, että loppujen lopuksi on parempi jättää koko homma tähän. Muuten karkaa koko tarina ihan täysin käsistä… :)

Vielä kerran ihan todella suuri halauksellinen kiitoksia kaikille kommentoijille. Ilahduttaisitteko minua vielä sen verran, että pari sanaa tästä viimeisestä osastakin minulle rustailisitte? :) Hyvää joulua kaikille! <3

*

Title: Pikkulapsi –trilogia III (=Testejä, Pehmolelut, Kauneus)
Author: Narina
Characters: Esme, Jasper, Rosalie
Rating: S
Genre: angst, humour?
Disclaimer: S.Meyerille kuuluvat Twilight-sarjan orginaalihenkilöt.
Summary: Pikkulapsien herättämiä ajatuksia nyt sitten käsitellään tässä viimeisessäkin osassa. :)

*

Esme – Testejä

Puutarhakutsut Wilsonien luona. Seison hieman syrjässä muista. Perheen poika tulee viereeni – nykii varovasti hihaa. Roikottaa nyrkissään nippua sipuleita ja pitelee toisessa kädessään vihertävää kiveä. Tunkee murikan niin lähelle kasvojani kuin yltää.

”Mitä sinä teet, kultaseni?” kysyn pojalta nauraen hiljaa.

”Testaan, oletko sinä Krypton-planeetalta niin kuin Teräsmies”, lapsi virnistelee.

”No, mitäs testitulos sanoo?”

”Ettet sinä ole.”

Seuraavana ovat vuorossa sipulit. Kumarrun alemmas, jotta hän saisi ne kohotettua aivan nenäni alle. Tämän testin taidankin tietää. Kysyn silti.

”Ei, et sinä vampyyrikään ole”, poika mutristaa suutaan. Talsii pois ja menee testaamaan muita vieraita.  

Jään seisomaan taas yksikseni. Taisi jälkimmäinen testitulos olla vähän virheellinen.

*

Jasper – Pehmolelut

Alice oli taas kerran rahdannut minut mukaansa ostoksille. Eipä ollut ensimmäinen kerta, mutta kauppamaratoonien aikana ehti pitkästyä pahemmin kuin lukion filosofiantunneilla. Valittamiselle ei kuitenkaan ollut varaa; kumppaniaan oli seurattava vaikka helvettiin, jos niikseen tuli, ja Alicen kaupunkireissut todella olivat minulle sellainen.

Parhaillaan Alice juhli valloittamassaan pukukopissa seitsemän asukokonaisuuden kanssa. Viereisessä kopissa oli joku ylirasittunut yksinhuoltajaäiti. Poikansa nainen oli jättänyt verhon taakse vahtimaan perheen kuopusta – rattaissa istuvaa pikkutyttöä. Tytöllä oli sylissään lelukoira, jonka häntää poika kieputti etusormensa ympärille.

Poika tuijotteli minua tiiviisti pitkän aikaa ennen kuin avasi suunsa.

”Mitä mieltä sä olet pehmolelujen oikeuksista?” hän kysyi.

”Mitä?” pärskähdin hieman epäuskoisesti.

”Pehmolelujen oikeuksista. Eikö sustakin niiden kuuluisi saada kunnollinen eläke ja säädylliset hautajaiset?”

”En minä vain tiedä. En ole oikein ajatellut asiaa”, jouduin myöntämään hämilläni. Yli sataviisikymmentä vuotta oli tämän maailman kamaraa tullut tallattua, enkä siltikään ollut tullut koskaan elämäni aikana ajatelleeksi pehmolelujen oikeuksia.

Miksihän? kysäisin itseltäni sarkastisesti.

Poika pettyi. Tunne ilmestyi näkyville ilmaan hänen ympärillään ennen kuin se liimautui hänen kasvoilleen.

”Et säkään, vai?” hän mutisi. ”Mä kun luulin, että sä olisit…”

”Miksi?” Oli vain pakko kysyä.

”No kun sun hiuksesi on leikattu vähän silleen niin kuin majavalla. Ja se on normaalisti pehmoleluaktivistien tunnusmerkki.”

Kuulin, kuinka Alice oli tukehtua hihityksiinsä pukukopissaan.

*

Rosalie – Kauneus

Jos olet ulkonäöltäsi ruma, et sovi joukkoon. Jos olet ulkonäöltäsi kaunis, taivaat arvostettuihin, ulkokultaisiin porukoihin avautuvat. Oliko minulla huono huomiokyky, vai miksi minulta on jäänyt huomaamatta sisäistä kauneutta edustavien ihmisten kerho?

En minä sellaista siksi etsinyt, että olisin itse halunnut liittyä. Ei minua sellaiseen olisi kelpuutettukaan, pinnallisuuden kuningatarta. Ei kukaan muu onnistunut koskaan näkemään minussa mitään syvällistä kauneutta kuin Carlisle ja Emmett, ja edellinen oli vain yksinkertaisesti liian hyveellinen ja jälkimmäinen liian tyhmä myöntääkseen tosiasioita.

Ei, en minä sisäisen kauneuden arvostajien kaartia itselleni kaivannut, vaan niille tuhansille teinitytöille, joiden kauneudenkuvan läpimätä nyky-yhteiskunta oli vääristänyt. Kyllä minusta oli kivaa olla kaunis ja oli se varmasti kivaa muistakin, mutta yksi kirjailija kirjoitti kerran, että kauniit naiset saattavat olla haluttuja, mutta eivät arvostettuja, ja se piti niin paikkaansa.

Muistan yhdet päättäjäistanssiaiset, joihin satuin osallistumaan. Yksi tytöistä oli tuonut pikkusiskonsa mukanaan, koska hänet oli määrätty vahtimaan tyttöä siksi illaksi. En ole aivan täysin varma, miten se tapahtui, mutta minä päädyin istumaan pikkutytön viereen rupattelemaan henkeviä.

”Olisinpa mäkin yhtä kaunis kuin sä”, tyttö avasi keskustelun.

Tuijotin häntä hetken järkyttyneenä. Jos hän olisi ollut yhtä kaunis kuin minä, hän olisi ollut vampyyri. Eikä hän todellakaan olisi sitä halunnut.

”Ole vaan tyytyväinen siihen, mikä olet”, tokaisin hieman tarpeettoman tylysti.

”Eikä kun ihan oikeasti. Mä niin toivon, että olisin normaali 1990-luvun tyttö.”

Katsoin häntä. Ihan normaalilta hän näytti, vaikutti. Miksi hemmetissä hän kuvitteli, että ulkoinen kauneus oli yksi määritelmän ’normaali’ edellytyksiä?

”Sä siis haluaisit olla tyhmä, teeskennellyn kaunis ja kevytkenkäinen?” pamautin hänelle suoraan.

Ei tajunnut viestiäni vieläkään. ”Jos mä sitten olisin samanlainen kuin sä, niin sitten”, tyttö sanoi varmasti.

Irvistin.

Mitä tästä opimme? Kaikki vain innolla perustamaan sisäistä kauneutta kannattavia kyläyhdistyksiä. Nyky-yhteiskunnan ulkonäkökeskeisyys ja kuvitellun kauneuden palvonta oli ihan absurdia. Kuka edes määritti, mikä oli kaunista? Presidenttikö? Enpä taida uskoa ihan heti sitä kaveria, joka niin tulee väittämään.
« Viimeksi muokattu: 26.12.2009 13:48:08 kirjoittanut Narina »
"Söin porkkanoita päivän ja pelastin maailman."
(Kuusiraajainen purppuratähti)

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Pikkulapsi -trilogia, osa 3 ilmestynyt 25.12.
« Vastaus #29 : 25.12.2009 23:31:13 »
xDDD
Noi kaikki oli aivan mahtavii :D
Hyvä, ku Esmel oli toi sipuli kokeilu ja Jasperil toi hius hommeli xD Toi Rosalien juttu meni ehkä vähän ohi mut ei se mitää xD
Tykkäsin kummiskin <3

Ewelyn

  • Musta joutsen
  • ***
  • Viestejä: 663
  • Death makes artist.
Vs: Pikkulapsi -trilogia, osa 3 ilmestynyt 25.12.
« Vastaus #30 : 26.12.2009 12:01:07 »
Jooh. Minäkin olin joskus kauan himoinnut tälläistä Alicesta ja Emmettistä. No enpä ollut sitten huomannut, että sellainenkin oli tullut. Aww. Typerä minä. Pitäisi katsoa ja seurata paremmin kun kerran aloittaakin. No kommaan sen toisen, minkä sinä olet tänne laittanut. Eipä jää sekään mieltä vaivaamaan. (:

Alice - Aivan mahtava! Itsekin olen kyllä pitänyt Bellaa HIEMAHKON tekopyhänä. Ja tuossa se käy hyvin ilmi. Ja jotenkin minua inhottaa Renesmeekin. Jjuu. Onhan hän suloinen ja näin poispäin, mutta minusta joku parempi nimi olisi ollut ihan paikallaan. Esimerkiksi tuo sinun ehdottamasi Beth. (:

Emmett - Tämä oli hauskin näistä. Ei kyllä voinut olla nauramatta Emmettin joulupukki teorioille.  Ja Emmett on kyllä muutenkin niin suloinen, en minä ainakaan häntä hirveästi pelkäisi. Ja ah, aina niin hauska. Ne välikommentit. Jooh. Mutta btw. Tämä alkaa mennä jo yli, ehkä enemmän Meyerin kirjan puolelle, ei sinun ficciisi. Anteeksi. Pakko oli taas hehkuttaa sitä.

Ja tässä repesin: "Sitä että sä olet varmaan joulupukki siviilissä." Tästä sain kyllä niin mehukkaat naurut. :)

Carlisle
-  Tästä en hirveästi tykännyt, mutta oli se ihan OK.

Sitten palataan tähän kolmanteen, jos nyt vaikka kommentia siitäkin.

Ensiksi näin yleisesti, että tämä oli kaikista kolmesta parhain ja hauskin! Missään näissä sun kirjottamissa en oo revenny niin pahasti kuin tässä. :) Joten ylivoimainen suosikki löytyi vihdoinkin.

Esme - Grrau. Testejä. Kyllä sillä pikkulapsella taisi mennä hieman vikaan. Ainakin se viimeinen testi. Pidin tästä paljon.

Jasper -
Ihanin ja hauskin. Jopa hauskempi kuin Emmettin. Jootota. En minäkään ole kuullut mistään pehmolelujen oikeuksista. Mutta kyllähän nekin ansaitsisivat. (: Ja tässä repesin totaalisesti, nauran edelleen tälle: " No kun sun hiuksesi on leikattu vähän silleen niin kuin majavalla. Ja se on normaalisti pehmoleluaktvistien tunnusmerkki."

Rosalie -  Multakin tämä meni vähän ohi, mutta btw. Tuli kuule mieleen Maybelinen mainos. O_O En tiedä miksi. Jotenkin se vain pulpahti mieleen. Mutta itse veikkaisin syyksi tekstin rakennetta. Ja ei siinä ole mitään pahaa, mainitsinpahan vain. Rehellisesti sanottuna, Rosalie kyllä sopisi Maybelinen mainokseen. Joten ei siinä mitään.

Ja laitetaan tähän vielä ne perusasiat. Ei löytynyt virheitä, paitsi Emmett kohdassa. Niin kuin kaikki muutkin ovat sanoneet Emmett:in nimi kirjoitetaan kahdella t:llä. Muita virheitä ainakaan minä en löytänyt mistään. Ja teksti oli kyllä sujuvaa. (:

Tack.

Chew

//
Lainaus
Osaisitko sä sanoa, mikä tuossa Rosessa tökki?
Musta siinä ei tökkinyt paljon mikään. Ehkä, jos nyt haluut, sen vois muutta hieman ei-Maybelinemaiseksi.

Mutta pidä tuollaisena, en minä siitä hirveitä "mieti", "mieti" - reaktioita saanut.  ;)
« Viimeksi muokattu: 13.01.2010 19:00:17 kirjoittanut Chewy »
And if you die before I leave
What on earth becomes of me
Look around there's no one here
To love me and hold me. 
Robbie Williams - Please don't die

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Pikkulapsi -trilogia, osa 3 ilmestynyt 25.12.
« Vastaus #31 : 26.12.2009 14:54:01 »
Oih, kiva kun teit vielä yhen tälläisen :) Eniten pidin EHDOTTOMASTI Esmen osasta. Esme on niin äidillinen ja ihana. Näin vain silmissäni, kuinka hän jäi yksin tuossa lopussa.
Mä vieläkin hämmästelen, että miten noin pikkuisiin teksteihin saa noin paljon tunnetta!! :o En itse edes uskalla kokeilla! :o
Mutta kiitos näistä hirrrrmuisesti (:
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

-AliceCullen-

  • kuolonsyöjä
  • ***
  • Viestejä: 83
Vs: Pikkulapsi -trilogia, osa 3 ilmestynyt 25.12.
« Vastaus #32 : 26.12.2009 15:11:47 »
Oi ihanaa, jaksoit vielä kirjoittaa yhden osan lisää ;> kiitän.

Esmen osa oli mielestäni paras tässä kolmosessa. (kaikkein paras oli Emmett kakkosessa 8'D) Taisi tosiaankin mennä pojan testit hieman pieleen, eihän hän voi tietää, ettei vampyyrit oikeesti kavahda valkosipuleita :>

Jasperin osa oli suloinen. Pehmolelujen oikeudet joo. Olen mä niitä joskus pienempänä miettinyt o__O, mutta en ole kuullut mistään, että pehmoleluaktivistien hiukset on leikattu "vähän silleen niin kuin majavalla". Hahaa, sain kunnon naurut : D

Rosalien osa ei mennyt multa yhtään ohi, vaan tajusin sen. (kerrankin mä tajuun jotain.) Se oli, oli niin Rosalieta. Ehkä se vois oikeesti pohtia tommosia asioita ;>
erase all the memories they'll only bring us pain

-jjassuu

  • Vieras
Vs: Pikkulapsi -trilogia, osa 3 ilmestynyt 25.12.
« Vastaus #33 : 26.12.2009 15:44:22 »
Tykkäsin tosi paljon (tästäkin) ! =)
Haha toi Esmen sipuli juttu oli hyvä :p
”No kun sun hiuksesi on leikattu vähän silleen niin kuin majavalla. Ja se on normaalisti pehmoleluaktivistien tunnusmerkki.”
Tälle kohalle mä repesin ihan totaalisesti ;D
Mut joo mä tykkäsin (taas) tästä :)
Mä nyt vaan kiitän sua ihan hirmusesti kun oot jaksanu piristää - ainakin mun - ankeita talvipäiviä ! =)

♥ - jjassuu

Narina

  • Utopisti
  • ***
  • Viestejä: 148
  • Keittiösaksisyndrooma...
Vs: Pikkulapsi -trilogia, osa 3 ilmestynyt 25.12.
« Vastaus #34 : 01.01.2010 23:40:30 »
Hei kaikille ja fantastista uutta vuotta 2010! <3 Kiitoksia kaikille teille jotka olette jaksaneet uhrata aikaanne, ajatuksianne ja energiaanne kommentoimalla tätä ficciä! :)

Rassermus: Kiitoksia piristävästä kommentista! :) Auts... En ole oikein varma, mikä tuossa Rosaliessa sitten tökkii... Yritin lukea sitä sillä tavoin miten joku muu voisi sen mieltää, mutta en oikein onnistunut... Et yhtään osaisi sanoa, mikä siitä teki vaikeasti ymmärrettävän? :)

Chewy: Oioioi! Kiitos älyttömästi ihanan pitkästä, rakentavasta kommentistasi! :) Heh - en yhtään ajatellut tuota Bethiä Nessielle mitenkään vakavasti otettavana nimenä; se vain oli ensimmäinen mikä tuli mieleen ja lempinimi Edwardin äidin nimestä... XD Se kyllä toimisi Nessielle - olisi jotenkin sellainen pehmeä ja kiva nimi... x) Osaisitko sä sanoa, mikä tuossa Rosessa tökki? Auttaisi tulevien kirjoitusten kannalta ihan kivasti; etten niihin sitten mene kirjoittamaan jotakin, mitä kukaan ei taas tajua yhtään... XD

katriqqq: Kiitos, kiitos, kiitos! :) On jotenkin niin kiva kun kommentoijilla on erilaisia suosikkeja ja mieltymyksiä noista henkilöistä ja tekstipätkistä... En itse osaa omaa suosikkiani nimetä, mutta pidän kyllä tuosta Esmenkin osasta... Sitä oli hauska kirjoittaa. x)

-AliceCullen-: Kiitos itsellesi yli-ihanasta kommentista! <3 Ja jee - vihdoinkin joku tajusi mun Rosalieni! Vähän kyllä hämmentävää kun osa sanoo ettei tajua, mutta sinänsä ihan hyvä juttu että joku tajuaakin - ehken ole oikeasti mennyt kirjoittamaan sinne mitään ihan totaalista roskaa ja sellaista... x)

-jjassuu: Kiitos sullekin älyttömästi! Tuon Jasperin kanssa oli vähän paineita, kun en keksinyt periaatteessa mitään muuta kohtaamista pikkulapsen kanssa kuin sen, että Jazz olisi haaveillut sen lapsen veren juomisesta...  x) Sitten keksin nuo pehmolelujen oikeudet ja se oli siinä sitten. Alkuperäissuunnitelmaan tosin kuului poika, joka leikku budhalaismunkkia ja yritti kadulla käännyttää Jasperin omaan uskonoonsa... :)

Sylillinen halauksia kaikille kommentoineille! <3 Ilahdutatte minua sanoillanne enemmän kuin uskottekaan! :)
"Söin porkkanoita päivän ja pelastin maailman."
(Kuusiraajainen purppuratähti)

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Pikkulapsi -trilogia, osa 3 ilmestynyt 25.12.
« Vastaus #35 : 02.01.2010 12:20:43 »
Wiu.(on tuokin viestin aloitus.. ::))
Oli kiva. Mahtavaa. Tykkään.
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Pikkulapsi -trilogia, osa 3 ilmestynyt 25.12.
« Vastaus #36 : 02.01.2010 12:55:38 »
Huomasin tän vasta nyt. Noi kaikki kolme osaa oli aivan mahtavii :D Niin sulosii ja sillain. :D
Tää kohta oli hyvä mun mielestä:
Lainaus
Seuraavana ovat vuorossa sipulit. Kumarrun alemmas, jotta hän saisi ne kohotettua aivan nenäni alle. Tämän testin taidankin tietää. Kysyn silti.

”Ei, et sinä vampyyrikään ole”, poika mutristaa suutaan. Talsii pois ja menee testaamaan muita vieraita. 

Jään seisomaan taas yksikseni. Taisi jälkimmäinen testitulos olla vähän virheellinen.

Ja tälle repesin totaalisesti. xD Ihana. ♥ 
Lainaus
”No kun sun hiuksesi on leikattu vähän silleen niin kuin majavalla. Ja se on normaalisti pehmoleluaktivistien tunnusmerkki.”

Kuulin, kuinka Alice oli tukehtua hihityksiinsä pukukopissaan.

Tälläsiä tänne vaan lisää. :)
Kiitos tästä ♥
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Pikkulapsi -trilogia, osa 3 ilmestynyt 25.12.
« Vastaus #37 : 04.01.2010 16:57:26 »
Aivan ihana!
Tosi sulonen ja jotenkin niin ihana <3
Nuo Emmettin, Bellan,Esmen ja Jasperin oli parhaita

Lainaus
”No kun sun hiuksesi on leikattu vähän silleen niin kuin majavalla. Ja se on normaalisti pehmoleluaktivistien tunnusmerkki.”

Haahahah paras kohta! ; D
« Viimeksi muokattu: 04.01.2010 16:58:59 kirjoittanut ewii_ »
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

Narina

  • Utopisti
  • ***
  • Viestejä: 148
  • Keittiösaksisyndrooma...
Vs: Pikkulapsi -trilogia, osa 3 ilmestynyt 25.12.
« Vastaus #38 : 13.01.2010 18:42:48 »
Kiitos kaikille ihanille ihmisille, jotka olette jaksaneet kommentoida! <3 Kommentit pitävät minut elossa ja pirteänä, joten ne oikeasti ovat minulle tärkeitä... Kiitos! :)

MyrsyliuutE_96: Kiitos kommentistasi! :)

NiNNNi: Ihanaa, kun kommentoit! Kiitos noista lainauksista... Olen tainnut sanoa tämän jo sadalle ihmiselle, mutta minusta on todella ihanaa, kun porukka ottaa tekstistä pätkiä ja sanoo, että tykkäsi. Se jotenkin auttaa tajuamaan, että mikä siinä tekstissä nyt oikeasti niin ihmeellistä oli. :) Valitettavasti tähän fikkiin nyt ei jatkoa enää ole tulossa... Trilogia trilogioita saa riittää. x)

ewii_: Kiitos, kiitos, kiitos! ;)

- Narina
"Söin porkkanoita päivän ja pelastin maailman."
(Kuusiraajainen purppuratähti)

Parisade

  • enkelten verta
  • ***
  • Viestejä: 422
  • Once upon a time in a fairytale
Vs: Pikkulapsi -trilogia, osa 3 ilmestynyt 25.12.
« Vastaus #39 : 13.01.2010 18:59:43 »
Ehhhehhehhehheee... repesin sekä Jasperissa että Rosaliessa niin pahasti. Varsinkin tämä
Lainaus
Ei kukaan muu onnistunut koskaan näkemään minussa mitään syvällistä kauneutta kuin Carlisle ja Emmett, ja edellinen oli vain yksinkertaisesti liian hyveellinen ja jälkimmäinen liian tyhmä myöntääkseen tosiasioita.
<3 ihana
harmi et tää loppu. rakastin.
There are no rules in dreaming.