Kirjoittaja Aihe: Twilight: Bella's reason to love (K11) 6.luku (6/9) on tullut 29.12.09 !! | Edward/Bella  (Luettu 22014 kertaa)

_Joutsen_

  • Volturi kingi
  • ***
  • Viestejä: 72
  • "Harjoitus tekee mestarin" Aamunkoi, Bella
Vs: Bella's reason to love (K13) 4.luku on tullut 16.10.09 !!
« Vastaus #60 : 18.10.2009 15:50:29 »
vaaaaau! ihana! koko ajan paljastuu jotain odottamatonta! ei nyt voi sanoo muuta kun vau! !!!!!!!!!!!
I’ll seek you out,
Flay you alive
One more word and you won’t survive
And I’m not scared of your stolen power
I see right through you any hour

Blue foundation- Eyes on Fire

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Bella's reason to love (K13) 4.luku on tullut 16.10.09 !!
« Vastaus #61 : 18.10.2009 18:21:45 »
Noniin joo, hieno luku taas.. Ei ainakaan vauhdikkuudesta voi syyttää. (-:
Nojoo, muakin ihmetytti että yhtäkkiä Bella lähti juoksentelemaan, vaikka sillä oli äsken kepit käsissä.. Ja sitten mua ihmetytti vähän jotkut hahmot.
Nojaa. Jatkoa kehiin.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Bella's reason to love (K13) 4.luku on tullut 16.10.09 !!
« Vastaus #62 : 19.10.2009 21:09:53 »
Kiitos strawberrycullen, toivottavasti et seonnut täydellisesti (en tarkottanut ihan kirjaimellisesti) ja ettei ne kirjoitusvirheet häirinneet!

Jee, uus lukija kiitos kommentista amorgirl!

Kiitos Kotitonttu, harmi, et se oli sekava, koitan tehdä parempia seuraavilla kerroilla.

Kiitos saltsu, se nähdään sitten...

Kiitos _Joutsen_!

Kiitos Liinalotta, joo se oli vauhdikas  ;D, saako kysyä, mitkä hahmot?? Haluisin selvennystä??
Toivottavasti seuraava on sitten parempi luku....  :-\

-En sitten jaksanu niitä värejä laittaa lol, pyydän vielä anteeksi edellisen luvun sekavuudesta ja kirjoitusvirheistä, koitan parantaa lukuja, kiitos erittäin paljon kommenteista!!  :-*
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

tonkss

  • ***
  • Viestejä: 43
Vs: Bella's reason to love (K13) 4.luku on tullut 16.10.09 !!
« Vastaus #63 : 20.10.2009 01:21:19 »
Mun mielestä tää o hyvä ficci, ainoostaa nyt täs nelosluvus oli vähä outoja juttuja mitkä pisti silmään. Aluks se, et yhtäkkiä Bella pääs ihan rivakasti juoksentelemaan vaikka hetki sit Edwardin piti sitä kannella et pääs esittelemään Bellalle taloa :D
ja toinen se, et  Bella raivostuu siitä, ettei Edward rakastakaan sitä.
Lainaus
“Sinä et siis rakasta minua, minä tiesin, ettet kuitenkaan ymmärtäisi minua, sinä olet vain raukka, joka varastaa toisten sydämiä!”, sanoin uusien kyynelten tippuessa poskilleni ja riuhtaisin itseni pois Edwardin syleilystä. Halusin juosta pois tästä kaikesta. Olin niin vihainen, kaikki tässä maailmassa oli minua vastaan.
Siis mitä ihmettä, kahen päivän tutustumisen jälkee jo rakkautta :') onkohaa mul menny jotaa ohi vai onks Bellan toiminta vaa sellasta ;D Aloin kans miettimää tota et miten Marcus voi olla Caiuksen poikaystävä, mut sit tajusin et ainii homoja ja se Marcushan sen tos sanokii, yöllä aivot toimii parhaiten (y) muuten ihan mielenkiintonen ficci
Parempi muutama ruuvi löysällä kuin kymmenen liian tiukalla!

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Bella's reason to love (K13) 4.luku on tullut 16.10.09 !!
« Vastaus #64 : 23.10.2009 23:27:58 »
Haluuttekste siis, et jatkan tätä vai?
5.lukua olen aloitellut, mut siinä voi kestää hieman, en kumminkaan jätä kesken jos haluutte
et jatkan???

-Nax
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

LoveAndDeath

  • ***
  • Viestejä: 48
  • Howl, my dear one
Vs: Bella's reason to love (K13) 4.luku on tullut 16.10.09 !!
« Vastaus #65 : 24.10.2009 13:14:30 »
No kullä vtussa jatkat! <3

Drinia

  • ***
  • Viestejä: 13
Vs: Bella's reason to love (K13) 4.luku on tullut 16.10.09 !!
« Vastaus #66 : 24.10.2009 16:29:04 »
Pistä ihmeessä lisää jatkoa :)

Haluan ainakin lukea!
What if I'm not the hero?
What If I'm the bad guy?

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
A/N; Pahoittelen suuresti innokkaat lukijani, että jatko kesti näin pitkän ajan, mutta koulussa oli paljon kokeita ja muuta hommaa, seuraava sa tulee nopeammin ja pahoittelen myös luvun lyhyyttä, kommentoikaa silti!  ;D

Kiitos tonkss, aika usean mielest se oli sekava, yritän parantaa. Ajattelin, et Bella esittäis sen tuntemukset voimakkaamin ja olihan sillä jo niitä ihastumisen merkkejä ainakin. Tai en tiiä oonko sitten jotenkin epäselvästi tän koko ficin sönkättänyt.

Kiitti LoveAndDeath jatkoa tulossa juuri nyt!

Oi uusi lukija, ellei muhun ole iskenyt dementia? Kiitos Drinia! Jatkoa tulossa, ehkä vähän tämmönen väliluku mutta luku kumminkin  ;D


5.luku S

BPoV:
Heräsin siihen, kun auringon säteet kimposivat isoveljeni ihosta.
“Komeampaa isoveljeä saa hakea”, naurahdin, kun hän katseli minua.
“Kauniimpaa pikkusiskoa ei voi löytää”, hän sanoi minulle hymyillen.
Haukottelin makeasti ja venyttelin jäseniäni pitkään.

Lopulta Demetri huokaisi ja kutitti minua kyljistä, aloin nauramaan täyttä kurkkua ja se varmasti herätti muutkin.
“Mikä on hätänä?”, Edward kiljaisi tullessaan ovelle.
Tuhahdin vihaisesti ja käänsin selkäni hänelle.

“Demetri lupaatko, ettet puhu enää ikinä tuolle ääliölle?”, sanoin muristen.
“Bella hei, etkö mene nyt vähän liian pitkälle?”, hän kysyi hymyillen.
“Minä menen niin pitkälle kun itse haluan!”, ärisin Demetrille.
“Ei tarvitse kimpaantua, sisteri”, hän sanoi nostaen kätensä ylös antautuakseen.
“Tiesinhän minä, että sinä olet parempi kuin E****”, sanoin hymyillen aurinkoisesti.
“Teitkö sinä hänestä kirosanan?”, Demetri sanoi heiluttaen päätään ihmeissään.
“Hän ansaitsee sen, mokoma E****”, syljin suustani.
“Häivy, iilimato!”, huusin kimeästi hänelle.
“Bella, anna anteeksi, en minä tarkoittanut jättää sinua yksin!”, Edward huudahti.
Pidin hänelle mykkäkoulua. Enkä vastannut mihinkään.

APoV:
 Hääräsin omassa huoneessani valitsemassa vaatteita mukaan matkalle minulle, sekä Bellalle, että Jasperilla (jolla ei ollut hippustakaan muotitajua, onneksi hän sentään oli suostuvainen valintoihini, jotka koskivat vaatteita.), sekä Edwardille, Esmelle ja Carlislelle. Minulla oli jo muutama laukku valmiina muita varten, mutta oma laukkuni oli puoliksi vain pakattu.

“Alice”, kuulin karhean äänen kutsuvan minua.
“Täällä!”, huusin hiukan kovempaa, kuin hän.
“Mitä himskattia sinä olet tekemässä?”, Bella kysyi järkyttyneenä.
“Pakkaan laukkujamme Italiaan menoa varten”, heläytin hänelle innoissani.
“Ööö, Alice enköhän saa kaiken tarvitsemani isältäni”, Bella sanoi rauhallisesti.
“Kai sinä haluat pukeutua hienoksi monen vuoden poissaolon jälkeen vai?”, kysyin.
“No, mitä olet ajatellut minulle?”, hän kysyi pinnallisesti hengittäen.
“Älä ala hyperventiloida, mutta tässähän tämä”, annoin häneen käsiinsä kauniin mekon.
Se oli karmiininpunainen pitkä laahuinen mekko, joka korosti Bellan kalpeutta ja hiusten täyteläistä ruskean väriä. Annoin vielä siihen kuuluvat korkokengät ja asetin ne Bellan eteen.

“Kokeile!”, sanoin nauraen hänen sokilleen.
Odotin pari minuuttia kääntyen poispäin, kun hän puki päällensä, kuulin vain kankaan kohinaa.
“Valmista”, kuulin korvanjuurestani. Käännähdin ympäri ja hymyilin tyytyväisesti.
Se sopi täydellisesti Bellalle. Hänen kauniit muotonsa tulivat esille hyvin ohuen, mutta raikkaan kankaan läpi, Edward kuolaisi hänen peräänsä. Toivottavasti ei vain Jasper.
“No, eikö se sovikin hyvin!”, taputin käsiäni innoissani.
“Pakko myöntää, että tämä on kaunis päälläni, kiitos, tämä merkitsee paljon vierailun kannalta”, Bella sanoi pyörittäen silmiään lopussa, vain siksi, että halusi miellyttää.



DemetriPoV:
Kuulin hiljaisen rykäisyn ja käännähdin ympäri pehmeällä tuolilla, jossa istuin. Edward seisoi edessäni hermostuneesti. Hän repi kynsinauhojaan, joista ei lähtenyt onneksi mitään irti, sillä uskon, että Bella olisi tappanut minut, jos olisi löytänyt Edwardin kynsinauhojen palasia lattialta.

“Kröhöm”, hän rykäisi uudestaan.
“Niin?”, kysyin laiskasti.
“Luuletko, että hän antaa anteeksi minulle?”, hän kysyi peläten vastaustani.
“Eiköhän aikaa myöten”, hymyilin rauhoittavasti.

Hän huokaisi helpotuksesta ja istahti vierelleni. Se oli hieman kiusallista, tunsin itseni ihan homoksi, hän oli kimpussani koko ajan.
“Voitko vähän siirtyä”, puuskahdin hänelle väsyneesti.
“Totta kai”, hän sanoi pirteästi.
“Ai, Kökkö on vielä täällä”, kuulin ovelta sanottavan.

Siellä seisoi kaunein näkemäni puoli-vampyyri, joka tuoksui freesialta astellessaan huoneen poikki. Jos en olisi ollut hänen veljensä, olisin avannut suuni ja antanut terveen kuolan valua suupielestäni, mutta eihän isoveljen kuulunut kuolata. Niinpä pidin vaivoin suuni kiinni ja kiinnitin huomioni, johonkin muuhun. Edward kuolasi perusteellisesti harkitsematta seurauksia, painoin hellästi sormeni hänen leualleen ja ohjasin hänen katseensa itseeni. Samassa hän heräsi transsistaan ja huitoi käsillään käteni hänen leukansa käsieni ulottumattomiin.( a/n: huhhuh mikä lause, koittakaa saada selvää)

“Mitä mieltä olet?”, Bella kysyi istahtaen syliini.
“Ei mitään parannettavaa”, sanoin katse hänen häikäisevässä vartalossaan.
“Jumalaisen kaunis”, kuiskasi Edward.

“Minä sinulle jumalaisen kauniit näytän!”, Bella kivahti ärsyyntyneesti Edwardille.
“Bella, etkö voisi antaa Edwardille anteeksi?”, kysyin hieman surullisuutta silmissäni.
“Miksi, mitä et kai sinä vain ala itkemään?”, Bella kysyi hieman järkyttyneenä.

“Sinä tiedät, että minun tulisi suojella sinua aina, niin kuin teenkin, mutta se ei ole aina mahdollista, olisitko kiltti ja antaisit Edwardin tehdä sen puolestasi aina silloin, jos olen poissa?”, kysyin hivenen arastellen.
“Eikö kukaan mies enää voi olla kanssani?”, hän kysyi silmät siristyen, yrittäen peittää vaivaantuneisuuttaan.

“Bellis, sinä tiedät, etten minä tarkoittanut sitä niin”, sanoin tyynnytellen.
Vilkaisin sivusilmällä Edwardia, joka seurasi tilannetta jännittyneenä.
Pari kyyneltä tipahti hänen poskilleen, mutta hän hymyili surullisesti minulle ja kääntyi Edwardiin päin.

“Tiedän, että vihaat minua, mutta olen vain katkera miesten suvulle, tarkalleen ottaen Amadeukselle”, hän naurahti hiljaa.
Edward nappasi Bellan syliinsä ja Bella kiljahti iloisesti, mutta korviasärkevästi.

EPoV:
“En minä sinulle ole vihainen, helpottunut, kun annat anteeksi”, sanoin naurahtaen myös.
“Etkö sinä sittenkään vihaa minua?”, hän kysyi aidosti ihmeissään.
“Kuinka minä voisin?”, kuiskasin hilpeästi.

Tunsin Bellan huulien kosketuksen huulillani, hivellen hän tunnusteli huuliani ja suuteli höyhenen kevyesti suutani. Ensisuudelmamme oli herkkä ja juuri sitä, mitä kaipasin.
Kuulimme köhinää vierestämme ja molempien huulet kaartuivat hymyyn, tietysti se oli Demetri, joka ei halunnut olla todistamassa suudelmaamme. Irrottauduin vastahakoisesti ja hymyilin aurinkoisemmin kuin koskaan Bellan kirkkaille silmille.

“Etkö halunnut, että sopisin Edwardin kanssa?”, Bella kysyi hymyillen.
“En noin kirjaimellisesti”, Demetri sanoi silmät tuikkien.
“Olisit voinut estää”, Bella näytti hänelle kieltä.
“Miksi olisin?”, hän kysyi.

“Nähtävästi se oli aika kamalaa vai kuinka?”, Bella kysyi silmät pyöreinä.
“No, en nyt sanoisi niinkään, tavallaan se oli aika kiihottavaa”, Demetri sanoi nauraen Bellan punastukselle.
“Bella, Edward ja Demetri vauhtia!”, Alice huusi alakerrasta.
“Tullaan!”, huusin hymyillen.

Tartuin Bellan kädestä kiinni ja vedin hänet mukaani. Melkein koko perheemme, lukuun ottamatta Emmettiä ja Rosalieta olivat valmiita lähtöön, suuntana Volterra.
“Alice, kuka jaksaa kantaa näin järkyttävän määrän laukkuja, jos aiomme juosta Volterraan?”, Bella kysyi kauhuissaan.

“Minä kannan ne sinulle”, sanoin laskien käteni hänen olkapäälleen.
“Luuletko, etten ole niin vahva, että jaksaisin kantaa omat laukkuni!”, hän kivahti, mutta kiltinpään sävyyn.

“Ihanaa, te olette antaneet anteeksi toisillenne!”, Alice kiljahti.
“Sinä tiesit, että niin tulisi käymään joskus, Alice”, Bella sanoi suupieli nykien.
“Mutta, näin pian, se on ihanaa ja minä pelkäsin, että te vihoittelette koko matkan ajan, onneksi ei!”, hän sanoi lähinnä Jasperille loppuosan.

“No, mitä me odotamme, lähdetään”, Demetri huokaisi turhautuneena.
“Vika ulkona on keltuainen!”, Bella huusi korvani vierestä ja pyrähti juoksuun, mutta minä voitin, olinhan perheeni nopein juoksija.

“Epistä, ruumiillisia etuja ei saa käyttää hyväkseen”, Bella marisi kuin kaksivuotias.
“Olen syntynyt, miksi olen syntynyt”, naurahdin hänelle.
Lohdutukseksi annoin hänelle suudelman, johon hän vastasi huokaisten. Naurahdin vasten hänen huuliaan, niin helppo miellyttää.

“Kyyhkyset käyttäkääpäs jalkojannekin, sillä lailla, että ne vievät jonnekin”, Demetri karjaisi turhautuneena. Hymähdin vain hänen purkaukselleen.
“No, mestarijäljittäjä, jäljitähän meille helpoin tie”, Bella sanoi.
“Hyvä on, vain takiasi”, Demetri huokaisi teatraalisesti.

Demetrin jäljittämistä oli hauska seurata. Kuin koiranpentu olisi etsinyt kadonnutta häntäänsä. Demetri nuuhki siksakkuvion muodossa maata ja vieritti sormiaan hiljalleen maan pintaa pitkin.

“Haa, tännepäin!”, hän huudahti hetken kuluttua ja osoitti koilliseen. Lähdimme ryhmänä pinkomaan metsän läpi väistellen oksia ja puskia tai oikeastaan nehän väistelivät meitä. Kuljimme hetken hiljaisuudessa, kunnes Bella valtasi itselleen puheenvuoron:
“Käytäisiinkö metsästämässä tässä välissä, aamupala jäi väliin”, Bella sanoi punastuen.
“Miten vain, jos haluat”, Alice sanoi.

Bella nuuhki ilmaa sieraimet värähdellen ja ilma pakottautui monta kertaa ulos hänen keuhkoistaan, kunnes värähtelyt loppuivat kuin seinään ja luoti kiiti vierestäni pois.
Juoksin hänen peräänsä ja samalla yritin etsiä tarpeeksi haastavaa saalista itselleni.
Huomasin peuran syrjäisellä aukiolla ja kiidin salamannopeasti ilman halki avuttoman saaliini kimppuun. Enkä huomannut kuinka Bella haukkoi henkeään vähän matkan päässä.
« Viimeksi muokattu: 30.10.2009 21:55:51 kirjoittanut Naxone »
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

saltsu

  • ***
  • Viestejä: 37
Hyvä luku.(sorry en kerkee kommata kunnolla :) )
Kännis ja läpäl, jeah man, se on käypä syy

Vanilja Taivas

  • ***
  • Viestejä: 35
Hyvä luku oli jälleen. Hieman mua tuolla ihmetytti se, että nää meidän vampyyrit ovat olleet nukkumassa, vaikka mun käsittääkseni he eivät nuku ollenkaan, olenko oikeassa? ;D

Ja tajusin tuolla sen, että sulla on repliikkien jälkeen pilkku, vaikka siellä repliikin lopussa olisi jo huuto- tai kysymysmerkki. siinä tapauksessa, jos lause siis jompaankumpaan loppuu, sitä pilkkua ei sinne tule  :)

Tällä kertaa huomasin tosi vähän virheitä tuolla, ja ainoana nyt jäi sitten mieleen tuolla lopussa tämä:

kunnes värähtelyt loppuivat kuin seinään ja luoti kiiti vierestäni pois.

Käsittääkseni tämä sanoa olisi tässä muodossa kiisi, mutta mä voin olla ihan väärässäkin taas kyllä :'D Ja muutenkin jokin tässä lauseessa oli mulle hyvin epäselvää. Bellako siinä kiisi, vai mikä luoti Edwardin vieressä on ollut?

Mutta jatkoa tahdon toki! :)
Fuck me, I'm famous

amorgirl

  • Vieras
Tosi hyvä luku oli, mut siä alussa tais olla joku virhe (ellei mun silmät nyt harita täysin)
mut siis siä luki näin --->        “Demetri lupaatko, ettet puhu enää ikinä tuolle ääliölle?”, Bella sanoi muristen.
“Bella hei, etkö mene nyt vähän liian pitkälle?”, hän kysyi hymyillen.
“Minä menen niin pitkälle kun itse haluan!”, ärisin Demetrille.   Ja jos nyt oikein ymmärsin eikös se ollut Bellan näkökulmasta?
Mut muuten en tainnu huomata muuta  :)
Jatkoo vaan ;D

Korsetti

  • ***
  • Viestejä: 106
  • lwl ♥
oh, tääpä on jännä!

luin kokonaa yhdeltä istumalta ja hyvältä vaikuttaa. Vaikka huomasinki virheitä, ei se haitannu :>

jatkoa?
Yeah, I bet you will. You rap about it, yeah, word, keep it real!

karolux

  • ***
  • Viestejä: 29
uu tää on kiva kyl ! =) jatkoo vaan

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
kiitti saltsu! eipä se haittaa, ei sitä aina kerkee

Kiitos taas rakentavasta kommentista Vanilja Taivas! Ei niitten kai pitäs nukkua, mutta ne nukahti tässä ficissä  ;D Tarkotin luodilla Bellaa, heh pitäskö se vaihtaa??
Ja varmaan voi olla, että toi kiisi on parempi.

Kiitos amorgirl, en nyt ihan saanu kiinni et mitä tarkotit, eikös siinä ollu ne bellan näkökulmasta oikeen, tyhmä lapsi kun olen.

Kiitos Korsetti!, mahtavaa, että tykkäät ja jatkoa on tulossa.

Kiitos karolux!, no hyvä että ompi kiva!

Värit toimii taas (lol)
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

LoveAndDeath

  • ***
  • Viestejä: 48
  • Howl, my dear one
Mitä Bellalle oikeen tapahtu tos lopus ???
Jatkoo! <3

Oli ihana!! <3

amorgirl

  • Vieras
Niin siis, ku se hän oli Bellan näkökulmasta. Niin siinä alussa Bella sano jtn ja siihen oli kirjotettu Bella sanoi. tai jtn vastaavaa. mut eiks siin pitäs olla sanoin.
P.S toivittavasti oli selkeempi selitys.

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Kiitos LoveAndDeath, se selviää ensi luvussa (jännitystä!)

Kiitos amorgirl, jooo no nyt tajusin, sori, aivot löi kyllä ihan tyhjää, käynpä korjailemassa sen!

-Nax
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

Hiroya

  • ***
  • Viestejä: 46
  • Hammaspeikko
Koska jatkoa on tulossa? :D Alkaa häiritsemään tää odottaminen.
Cute things kill people..

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Piakkoin se sieltä tulee, nolottaa, tiedän että se on tosi myöhässä, mut marraskuu on älyttömän kiireinen kuukausi! Anteeksi älyttömän pitkästä odotus ajasta, koitan saada sen pian tulemaan "markkinoille!"

-Nax
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

strawberrycullen

  • Vieras
yhellä sanalla kuvaillen, tää oli ihana  :D
jattkoa nopeesti  ;D