Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kaksoiselämää K-11 B/E+muut VALMIS | 02/05/2010 | Houkutus  (Luettu 66497 kertaa)

Neavaan

  • Vampires<3
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ♥Edward ja Robert♥
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #120 : 24.08.2009 22:09:39 »
Oii<3 Mä oon tämmönen uus likija joka toivoo lisää lukuja :D ! On muuten hyvä fici!! :)

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #121 : 24.08.2009 22:47:40 »
Kiitos kommenteistanne!! ; )

mouu, kiitos!! :P Joo ovat, paitsi tietty Jessican mielestä :'') Noh, sen huomaa luvuista:D Mutta luulen vielä tässä vaiheessa että ei :D  Jatkoa tulee, ehkä jo huomenna :P

Neavaan, kiitos!:P On kiva saada aina uusia lukijoita! :D

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #122 : 25.08.2009 22:28:32 »
A/N: Kiitos Tuhisijalle!, joka taas teki varmaan suurimman osan, työstä! :P Love ya!

Enjoy!

Luku 6


Inhottava piipitys herätti minut, ja päätäni jomotti aikalailla.  Olimme juoneet Alicen ja Rosalien kanssa illalla muutakin kuin shampanjaa.  Taisi olla pari cosmopolitania ja tequilaa, olisi pitänyt pysyä shampanjassa. Ei sillä, että juomat olisivat olleet pahoja (vaikka Alice ne tekikin), mutta olisin säästynyt tältä päänsäryltä.

’’Bella, maista tätä’’, Alice sanoi hymyillen.
’’En varmasti.’’
’’Se on hyvää, maista!’’ Rosalie sanoi.
’’Hyvä on’’, sanoin ja kaadoin tequilan kurkustani alas ja irvistin.
’’Ei tämä nyt niin hirveää ole.’’
’’Bella, maistapas tätä. Se on Alicen tekemää’’, Rosalie hihkaisi.
’’Mitä se on?’’
”Cosmopolitania”, Alice sanoi.
’’Ai niin kuin se lehti?’’
’’Juuri niin, paitsi tämä ei maistu lehdeltä.’’  Maistoin cosmopolitania, aika jännää kun drinkeillä oli jo lehtien nimiä. Se oli todella hyvää. Nauroimme tunteja ja juttelimme kaikki asiat puhki ja ympäri, kunnes näytti siltä, että sammuisimme kohta.

Olimme ottaneet jo aika paljon juotavaa, tuskin edes pysyin pystyssä.
’’Minä taidan mennä nukkumaan’’, sanoin ja nousin baarijakkaralta ylös.
”Öitä”, tytöt sanoivat yhteen ääneen. Näytti siltä, että hekin hakeutuisivat huoneisiinsa.
Lähdin laahustamaan kohti portaita, mutta joku pysäytti minut ottamalla kädestäni kiinni. Käännyin ympäri, ja siinä seisoi Emmett.
’’Niin?’’ kysyin hieman huvittuneena. Olin nimittäin luullut, että hän olisi ollut Edward.
’’Oletko nähnyt Rosalieta tai Alicea?’’  Hän oli aika vihaisella tuulella.
’’En?’’ sanoin, mutta se kuulosti enemmänkin kysymykseltä, mikä ei ollut välttämättä ihan hyvä juttu, jos Emmett saisi vihiä siitä, että olimme Alicen kanssa varastaneet Rosalien. Se ei mitenkään mukavaa, kun kyseessä oli Emmett.
’’Missä he ovat?’’
’’En tiedä?’’  Sain taas sen kuulostamaan kysymykseltä.  Se ei tainnut kuulostaa kovin uskottavalta, koska Emmett vain hymyili.
’’Bella, kysyn vielä kerran. Missä-he-ovat?’’  Hän oli oikeasti huonompi kuulustelija kuin Alice, mutta Alicella olikin salainen ase, jota kutsuttiin koiranpentuilmeeksi. Se oli hyvin vaarallinen, jos sitä osasi käyttää oikein.
’’En oikeasti, Emmett, tiedä. Sitä paitsi, eikös Alice ole Jasperin kanssa ja Rosalie sinun. Ainakin sen käsityksen minä sain’’, sanoin hieman humalaisella tavalla, mikä ei taatusti lisännyt uskottavuuttani.
”Bella”, kuului portaiden yläpäästä. Ei, ei, ei sitä ääntä. Nyt olin tuhoon tuomittu. En halunnut kääntyä portaikkoon päin, voitte kuvitella, miltä minä näytän. Tytöltä, joka on hieman hiprakassa ja jonka silmät ehkä kiiltävät ja seisovat. No, pikkuvikoja.

Riuhtaisin käteni Emmettin kädestä irti. Lähdin kulkemaan kohti keittiötä, en halunnut nähdä Edwardia tai Emmettiä tai ketään, joka oli ilman paitaa. Se oli liian tuskallista, ja minä halusin vain nukkumaan. Otin kaapista lasin ja jääkaapista appelsiinimehua. Kaadoin sitä lasiin ja join sen. Olin valmis palaamaan takaisin portaikkoon tai oikeastaan huoneeseeni, mikä ei onnistuisi, jos Emmett ja Edward olisivat vielä siellä.
Lähdin rohkeasti kävelemään kohti portaikkoa, nyt Emmett ja Edward seisoivat sen alapäässä kädet ristissä. Kävelin pää matalana heidän välistään, tai niin suunnittelin, mutta joku otti käsistäni kiinni ja vetäisi minua taaksepäin. Tämä ei ollut enää reilua, minä halusin nukkumaan.
’’No?’’ sanoin töykeästi.
’’Missä ovat Rosalie ja Alice?’’ Emmett kysyi varmaan sadannen kerran.
’’En tiedä. Ilmeisesti Alice on Jasperin kanssa, ja Rose etsii sinua?’’
’’Emmett! Siellä sinä olet’’, Rosalie huudahti portaiden yläpäästä, ja Emmett kiiruhti hänen luokseen.
Kiitos, sanoin huulillani Rosalielle, ja hän nyökkäsi.
’’Onko sinulla vielä jotain? Haluaisin mennä nukkumaan’’, töksäytin aika törkeästi Edwardille.
’’Saanko tulla nukkumaan viereesi?’’ Edward kysyi silmät tuikkien.
’’Ihan miten vain’’, sanoin vain ja lähdin kävelemään ovelleni. Juuri kun olin aukaisemassa ovea, muistin.
’’Edward, meidän piti edetä rauhallisesti.’’
’’No, kai voimme nukkua yhdessä?’’  Hän katsoi suoraan silmiini. Olin melkein sulaa vahaa.
’’Itseasiassa emme, koska haluaisin nukkua humalani pois rauhassa.’’  Painoin huuleni hänen huulillensa, mutta suudelma syventyi ja syventyi.
’’Edward, nuku hyvin.’’
’’Sinäkin.’’
Erosimme ja astuin pilkkopimeään huoneeseeni, pistin valot päälle ja vaihdoin yöpuvun päälleni. Hyppäsin sängylleni ja nukahdin heti.


Piipittävä ääni pakotti minut palaamaan todellisuuteen. Päätäni särki jo valmiiksi, mutta sitten kun siihen lisättiin vielä tuo inhottava piipitys, tuntui kuin pääni räjähtäisi miljooniksi paloiksi. En muistaakseni ollut laittanut herätyskelloani soimaan. Raotin hieman silmiäni ja huomasin möykyn vieressäni.
’’Huomenta, unikeko’’, hän sanoi ja suikkasi pusun poskelleni. Sillä sekunnilla silmäni rävähtivät auki, se oli Emmett.
’’Emmett! Mitä ihmettä sinä täällä teet?’’ huusin.
’’No, ajattelin, että sinun olisi aika nousta’’, hän sanoi aivan tyynenä. Katsoin kelloa, ja se oli vasta seitsemän, ja olin ehkä mennyt nukkumaan kahdelta yöllä, ja koulu alkaisi puoli kymmeneltä.
’’Emmett, minä olisin voinut vielä nukkua!’’ huusin, olin todella vihainen. Miksi Emmettin piti olla nyt tuollainen ääliö? Nousin vauhdilla ylös, ja kipu iski kuin noidannuoli. Se ei tuntunut mitenkään kivalta. Sama asia kuin joku olisi lyönyt sinua baseball-mailalla päähän.
’’Emmett!’’ huusin niin kovaa kuin äänestäni lähti. Olinhan laulaja niin minulla piti olla isot keuhkot. Ne, jotka nukkuivat, eivät kyllä nukkuneet enää.

Edward rymisteli huoneeseen puuvillahousut jalassaan, ilman paitaa. Ne vatsa- ja rintalihakset, en voi sanoin kuvailla niitä. Huoneeseen tulivat myös Rosalie ja Alice sekä Jasper. Esme ja Carlisle eivät ilmeisesti olleet kotona. Heitä näki harvemmin, olin asunut tällä jo jonkun aikaa ja nähnyt heidät ehkä neljä kertaa.

’’Bella, miksi sinä huudat?’’ Rosalie kysyi unisena.
’’Kysy Emmettiltä’’, sanoin ja osoitin Emmettiä. Silloin Rosalien silmät rävähtivät auki.
’’Emmett, mitä sinä teet Bellan huoneessa?’’ Rosalie ei kysynyt sitä mitenkään kiltisti.
’’Kostan Bellalle’’, hän sanoi tyynesti.
’’Mistä?’’
’’Hän varasti minut sinulta!’’
’’Minä itse lähdin heidän mukaansa.’’
Emmett murjotti.
’’Kulta, minä lupasin jo sen illan Alicelle ja Bellalle, joten sinä varastit minut ensin.’’  Se veti Emmettin hiljaiseksi, ja minä nauroin. Emmett kaappasi minut syliinsä ja viskasi minut Edwardille, joka otti minut kiinni. Siis hän viskasi minut kirjaimellisesti, mutta me kaaduimme maahan, taas. Istuin siinä Edwardin sylissä hajareisin, siitä oli tullut kuin jokin perinne. Alice veti Jasperia ulos huoneestani, ja Rosalie raahasi Emmettiä, joka vislasi. Joskus olisi mukava lyödä häntä.

’’Bella, eikö meidän pitänyt edetä rauhalliseen tahtiin?’’ Edward kysyi ja väläytti sitten hymyn.
’’Piti ja niin me etenemme’’, sanoin ja yritin nousta hänen päältään, mutta hän ei sallinut sitä. Katsoin häntä kummastuneena.
’’Emmekö voisi poiketa säännöistä?’’  Hän iski silmää ja sitten tuli koiranpentuilme, tosin ei yhtä vakuuttava kuin Alicella.
’’Edward!’’
’’Bella, kiltti, yksi pieni pusu.’’  Hän laittoi huulensa mutrulle.
’’Hyvä on.’’ Suutelin häntä. Hänen kätensä vilistivät selälläni ja päätyivät niskaani.
’’Tuolla selviät iltaan, ei kun huomiseen asti.’’  Suukotin häntä vielä kerran.
’’Bella, et voi olla tosissasi.’’
’’Miten niin en?’’  
Hän ymmärsi kantani ja nyökkäsi.  Annoin hänelle vielä yhden pusun.
’’Minä meinasin mennä suihkuun.’’
’’Pääsenkö mukaan?’’ hän kysyi silmät tuikkien.
’’Edward!’’ Silloin hän lähti huoneestani, ja pääsin vihdoin suihkuun.
Lämmin suihku rentoutti lihakseni, ja mansikan tuoksuinen shampoo rentoutti mieleni. Laulelin suihkussa jonkin aikaa.

Kun vihdoin olin valmis, kuivasin hiukseni ja menin valitsemaan vaatteet kouluun. Päädyin lopulta mustaan farkkuhameeseen, valkeaan t-paitaan ja mustiin gladiaattorisandaaleihini. Menin peilin eteen meikkaamaan, laitoin perusmeikkini, mutta hiukan enemmän. Otin puhelimeni käteen ja nappasin mustan olkalaukun ja matkasin kohti ovea. Aukaisin sen juuri, kun joku koputti. Siinä seisoi Alice ruskeassa tunikassa, joka myötäili hänen vartaloaan. Hänellä oli jaloissaan valkeat gladiaattorisandaalit ja Louis Vuittonin kassi kädessään.
’’Oletko valmis?’’ hän kysyi hymyillen.
’’Joo, tämä jännittää enemmän kun lavalle meno’’, kuiskasin hänen korvaansa.
Hän nauroi hieman ja halasi minua.

Lähdimme kävelemään alakertaan, ja kaikki olivat valmiina. Carlisle ja Esmekin olivat paikalla, se oli todella mukavaa.
Rosaliella oli päällään vaaleansiniset, tiukat farkut ja  punainen toppi, jonka päällä oli valkea bolero.  Jaloissaan hänellä oli mustat, ainakin kymmenen senttiä korkeat korkokengät. Ne sopivat todella hyvin yhteen.  Hänen hiuksensa olivat auki ja hänen silmillään oli mustat, isot aurinkolasit. Hänellä taisi olla pahakin krapula.
’’Bella, miten päänsärky?’’ Emmett kysyi. Hän vittuilee minulle päin naamaa, niele se, Bella.
’’Siinähän se’’, sanoin ja kohautin olkiani, mikä ei ollut kovin suositeltavaa. Päätäni vihlasi kunnolla, niin että irvistin, ja Emmett rupesi nauramaan. Mutta Rosalie löi häntä päähän ennen kuin kerkesin itse potkaista häntä, silloin hänestä olisi tullut lapseton. Joka taas olisi ollu Rosen kannalta huonompi juttu, lapseton-Emmett.
’’Mukavaa koulupäivää, Bella’’, Esme sanoi ja halasi minua.
’’Kiitos.’’
’’Hyvää koulupäivää minunkin puolestani’’, Carlisle toivotti, ja minä vain nyökkäsin.
’’Bella, tuletko minun kyydilläni?’’ Edward kysyi.
’’Vain, jos saan särkylääkkeen ja vettä’’, kuiskasin.
’’Ne odottavat autossa.’’   Hän lähti ohjaamaan meitä auton luo. Se oli avoauto, sellainen, mitä olin aina ihaillut, mutta harmikseni se ei ollut minun.  Auto oli valkea ja Audi.
’’Hieno auto sinulla. Onko se uusi?’’ kysyin.
’’Itseasiassa se ei ole minun, mutta se on uusi’’, hän sanoi hymy huulillaan.
’’Kenen se sitten on?’’
’’Sinun.’’
’’Minun?’’
”Sinun”, hän nyökkäsi.
’’Olen aina halunnut tällaisen, keneltä se on?’’
’’Mennään katsomaan.’’

Onnea uuteen kouluun, Bells! Toivottavasti tykkäät lahjastasi.
            
                        Charlie


Halasin Edwardia, päätin soittaa heti isälleni. Mutta hän oli töissä, joten soittaisin myöhemmin ja kiittäisin lahjastani.
’’Edward, saat toimia tänään kuskinani.’’
’’Hyvä on.’’  Hän aukaisi pelkääjänpaikan oven, ja menin istumaan paikalleni. Laitoin mustat aurinkolasini päähän. Otin särkylääkkeen ja kulauksen vettä sillä aikaa, kun Edward käynnisti autoa. Alice ja Jasper olivat menneet Alicen Porschella, ja Rosalie ja Emmett Corvetella.

Koulun pihaan ajoi kahdessakymmenessä minuutissa.  Ajoimme autot vierekkäin parkkiin ja nousimme pois autoista. Lähdimme kävelemään koululle päin, ja ensimmäisenä törmäsin Jessicaan, kirjaimellisesti. Hänen kahvinsa oli nyt hänen valkoisella mekollaan. Tästä ei hyvää seuraisi, ajattelin.
’’Katsoisit eteesi strippari’’, hän kiljui, ja kaikki kääntyivät katsomaan meitä.
’’Minusta tuo mekko on paljon hienompi nyt’’, sanoin.
’’Jessica, sinulla on paljon vaihtovaatteita kaapissasi.’’ Se taisi olla Lauren, mikä oli hieman yllättävää.
’’Niin, mutta tämä on Dior. Olet kyllä oikeassa, minulla on näitä erivärisinäkin. Strippari, jos törmäät minuun vielä kerran niin...’’, hän uhkaili.
’’Teet mitä? Hukutat minut vaatteisiisi?’’ Jessica vain hymähti ja hänen ”orjansa” lähtivät seuraamaan häntä. Hyvin lähti ensimmäinen päivä käyntiin. Edward suukotti otsaani, ja lähdimme kävelemään kohti luokkia.  Onneksi Alice ja Edward olivat kanssani samoilla kursseilla tai oikeastaan suurimmalla osalla.


----------------
I love comment's! :P

~kjatri
« Viimeksi muokattu: 26.08.2009 17:39:46 kirjoittanut kjatri »
I love you
♥MUSE 19/7/2010

TiiTa

  • ***
  • Viestejä: 34
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #123 : 25.08.2009 22:43:05 »
Tää oli tosi hyvä luku!  Mitähän Bellan ja Edwardin "hitaasta etenemisestä tulee"?  ;)
Kirjotat tätä hyvin ja ootan jatkoo innolla!!!

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #124 : 25.08.2009 22:46:00 »
I love this fic!!!!!

JATKOO! PERKELE UNOHAT SEN HITAAN ETENEMISEN!!

Toi Edward oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin sulonen <3<3<3<3<3<3<3 "pääsenkö mukaan"  awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwsh <3<3<3<3<3<3<3

Kerta kaikkiaan RAKASTAN tätä ficciä <3 Koska Edward on niin ihana, pervo jätkä, mutta ei mikään gigolo <3
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #125 : 25.08.2009 23:18:52 »
AWWWWW ♥

Multa on ihan turha oottaa rakentavaa täs mielentilas...  :D
Taas oli ihana luku ja virheitä en ainakaan huomannu.  :)
Edwardin ja Bellan hitaasti eteneminen on aika cutea. ♥

Oisko jatko mahd. pian liikaa vaadittu?  ;)

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #126 : 26.08.2009 10:46:38 »
Kiitos kommenteistanne!! :)


TiiTa, kiitos! :) No sen näkee sitten mitä tapahtuu :D  Jatkoa tulee vielä tällä viikolla, toivottavasti! :)

Mutanttiorava, kiitos! :D  Hahahaa, sulle ei voi kun nauraa:P Musta tuntuu, että et pääse;)  Mutta kiva kun tykkäät<3

mmariaä, kiitos! :D Mukavaa, että pidät! :) No yritän mahdollisimman pian kirjoittaa.. :D

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Twip

  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #127 : 26.08.2009 14:36:33 »
Oii tää on ihana ficci.. ihana ku kirjotat tätä näin nopee  ;D

Neavaan

  • Vampires<3
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ♥Edward ja Robert♥
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #128 : 26.08.2009 14:49:09 »
:))<3 iha luku!

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #129 : 26.08.2009 14:52:07 »
Hyvä luku - on tässä sen verran kiire etten ehdi pitempiä kommentoimaan, mutta yhden virheen löysin:
Lainaus
Alice ja Jasper olivat menneet Alicen Porschella, ja Rosalie ja Emmett Corvettella.
Niin Corvette-fani olen, että eikös sen pitäisi olla Corvetella? ;)
to me you live in a world of chaos.

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #130 : 26.08.2009 17:38:39 »
Kiitoos kommentistanne! :D

Twip, kiitos! :D
Neavaan[/b,], kiitos! :D
Cath, kiitos! :D Minäpä korjaan tuon heti :D

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

millix

  • ***
  • Viestejä: 26
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #131 : 26.08.2009 19:55:53 »
Miten on mahdollista että olen unohtanut seurata tätä, hyi minua!  ;D
Perfectionism is a Gift... and a Curse

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #132 : 27.08.2009 09:27:27 »
Kiitos kommentista! :D

millix, kiitos! :D Tervetuloa takaisin :D

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #133 : 28.08.2009 19:15:15 »
EDWARD ON NIIN SÖPÖ PÖPÖ KANI BANI!! Anna Bellan joskus höllentää vähän, että edi sais nauttia, kun se kaipaa niiiin Bellaa!

Jatkoa!
-Naxone
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #134 : 28.08.2009 19:31:58 »
Mä aloin tässä aikani kuluksi lukemaan näitä lukuja uudelleen ja silmille pomppasi yks (ehkä) virhe, josta mun on pakko saada selvyys. Ykkösluvussa heti alussa sanotaan jotain, että heillä oli kolme lasta; Edward, Alice ja Jasper. Minne Rose on jääny? o: Mä oon kuitenkin saanu tässä käsityksen, että Rosekin on Culleneiden lapsi...

Anteeks ihan kauheesti tää rasittava pilkun nussiminen, mä vaan niin tykkään siitä.  :D Toivottavasti et masennu ku mä nyt tällasta sanon... Muista silti, että tää on IHANA fic, mä niin rakastan tätä ♥

Ja kysyn tässä samalla nyt, että millon sä jatkat? *TAHTOO JATKOA HETI*

@lice

  • ***
  • Viestejä: 60
  • Alice<3Jasper
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #135 : 28.08.2009 19:39:49 »
ihana taas =) jatkoa,
sori yksinkertane ja lyhyt viesti=)

mutta jatkoa joO !
If youre strong you'll survive and keep your dream alive

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #136 : 28.08.2009 20:58:08 »
Kiitos kommenteistanne! :D

Naxone, kiitos! :D  Saa nähdä.. :D

mmariaä, heillä on 3 lasta, Emmett, Edward ja Alice.. : ) Mutta Rose on yhessä Emmetin kanssa.. Ei se haittaa :) Kiitos!:D Minusta on mukavaa, jos haluaa kysyä jotain tästä.. :P  Kirjoitan parhaillani jatkoa, yritän saada yöksi valmista, että lähettäisin sen betalleni :)

@lice, kiitos! :D Ei sen tarvitse olla pitkä :)

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #137 : 30.08.2009 13:54:13 »
A/N: Nyt voi olla ehkä lievä R.. :P Kiitos taas Tuhisijalle! Love ya! :D

Enjoy!

Luku 7

Saavuimme biologian luokille, ketään ei ollut vielä luokassa, joten menimme istumaan taakse kolmen riviin.
Alice istui minun oikealla puolellani, ja Edward vasemmalla. Oppilaita alkoi saapua luokkaan, ja kaikki väistivät, kun Jessica asteli sisälle ”orjiensa” kanssa. Huoh, miten joku material-Jessica voi olla luokan kuningatar, ja me muut orjia? Hän katsahti meihin päin ja tuli luoksemme. Oi, Jessica, mitä olemme tehneet, että saamme tämän kunnian? ajattelin.
’’Te istutte paikoillamme’’, Lauren sanoi.
’’Ai anteeksi. En nähnyt tässä nimiänne’’, sanoin töykeästi takaisin, ja Jessica mulkaisi minua vihaisesti.
’’Voisitteko olla mitenkään ystävällisiä ja siirtyä?’’ Angela kysyi hieman anovasti. Tiesin hänet siitä, kun Rosalie oli maininnut jotain laihasta, tummatukkaisesta tytöstä, jolla oli punaiset silmälasit.
’’Emme, koska tässä ei edelleenkään lukenut teidän nimiänne’’, sanoin vielä töykeämmin. Angelalla oli anova katse, he olivat ilmeisesti tossun alla. Heidän vieressään olivat myös Mike ja Jacob, heistäkin olin kuullut kaikenlaista.
’’Bella, siirry.’’ Tällä kertaa puhuja oli Jessica.
’’Anna, kun mietin.  En.’’  Tämä oli todella hauskaa.
’’Perkele strippari, siirry!’’   Hänen ihonsa alkoi vaihtaa sävyä punaisempaan, ja minulla, Alicella ja Edwardilla oli vaikeaa olla nauramatta.
’’En!’’
’’VITUN STRIPPARI HUORA, SIIRRY!’’  Hän oli nyt aivan punainen ja jos hän seisoisi paloauton vieressä, se näyttäisi kalpealta.
’’Aa, missä huoralassa työskentelet?  Tarvitsisin rahaa.’’
’’Anteeksi?’’
’’Kuulit kyllä. Näin sinut yksi ilta, kun kävelit-’’  Silloin Alice tukki suuni.  Oli ollut konsertti-ilta, kun olin nähnyt Jessican.
’’MITÄ-?’’

’’Jessica, menisitkö istumaan?’’ opettaja Miller sanoi, ja Jessica vain tuhahti ja meni istumaan etupenkkiin.
’’Meillä on täällä uusi oppilas, Isabella Swan. Tulisitko esittäytymään?’’ Se oli enemmänkin kehotus kuin kysymys. Nousin pulpetistani ja kävelin luokan eteen.
’’Eli olen Isabella Swan, mutta kutsukaa vain Bellaksi. Muutin tänne Lontoosta ja eipä ole muuta’’, sanoin ja katsoin opettajaa. Hän nyökkäsi, ja lähdin kävelemään takaisin paikalleni.
Meille opetettiin mehiläisistä ja kukista tai ei sinä versiona, ihan raakana vain. Meidät jaettiin pareihin, ja menimme istumaan pariemme viereen. Minä olin Alicen pari, Edward oli Jessican, Mike ja Jacob, Angela ja Eric ja Tyler ja Lauren. Minulla ei ollut mitään käsitystä siitä, mitä meidän pitäisi tehdä. Edward oli saanut maailman ihanimman parin, Jessican, minua vain hymyilytti. Jessica kieritti koko ajan tukkaansa etusormensa ympärille ja flirttaili. Se sai näyttämään hänet tyrkyltä, mutta sitä hän kyllä oli aina.

’’Ihmettelette varmaan, miksi teidät on jaettu pareiksi.  No, te olette nyt vanhempia, ja nämä ovat teidän lapsianne’’, opettaja Miller sanoi ja näytti meille vauvoja. Ne olivat kyllä ihan nukkeja, onneksi.  ’’Eli nuket tallentavat kaikki toiminnot, ja sillä on samat toiminnot kuin oikealla vauvalla.  Se nukkuu, pissaa, syö, juo ja kakkii. Saatte jokaisen vauvan mukana käyttöohjeet. Sanon tässä yhden tärkeimmistä asioista, vauva juo ainoastaan vettä, joten vauvalle ei voi juottaa maitoa tai muita juomia tai voi toki juottaa, mutta se ei ole hyvä juttu.   Joudutte hoitamaan vauvaa ympäri vuorokauden.’’
Jessica katsoi omahyväisesti Edwardia, ihan kun hän olisi riisunut tätä silmillään. Edward puristi kättäni hieman lujempaa, ja katsahdin häneen.

Ajattelin hieman kiusoitella Edwardin kustannuksella.
Laitoin käteni hellästi hänen reidelleen, ja hän katsoi minua kummastuneena. Rupesin hieman kutittelemaan Edwardin sisäreittä. Hän säpsähti, ja katsoi minua, katseeni oli Alicessa. Hän puhui minulle jotain, mutta se meni ohi korvieni. Käteni läheni Edwardin herkkää aluetta, ja hän huokaisi hieman mielihyvästä. Se lisäsi itsetuntoani ja jatkoin vain. Olin tehnyt sitä lähes kymmenen minuuttia, kunnes lopulta olin herkällä alueella. Silloin hän säpsähti, kohensi ryhtiänsä ja laittoi kätensä sisäreidelleni. Mitä ihmettä hän teki?
Opettaja Miller lähti luokasta pois Jessican kanssa, näin tilaisuuden tulleen. Menin Edwardin syliin naama häneen päin ja laitoin käteni hänen niskaansa. Ajattelin kostaa hänelle, aloin imemään hänen kaulaansa. Hän yritti työntää minua kauemmaksi.
’’Bella.’’
’’Ymm?’’ kysyin samalla, kun imin hänen kaulaansa. Kun olin valmis, nostin kasvoni hänen kasvojensa korkeudelle, hän katsoi suoraan silmiini. Joku rykäisi selkäni takana, käännyin hieman, ja siinä seisoi Jessica.
’’Illalla huoneessani’’, kuiskasin Edwardin korvaan ja näykkäsin sitä hieman.
’’Bella, miksi olet poikaystäväni sylissä?’’ Jessica kysyi. Menin istumaan takaisin paikalleni.  ’’Edward-kulta. Eikö sinua häiritse tuo huora?’’
’’Jessica, en ole kultasi, ja Bella ei ole huora.’’
’’Eipä’’, hän sanoi. Olin aivan raivoissani, olisin voinut lyödä häntä, mutta onneksi opettaja tuli luokkaan.

Opettaja selitti jotain vielä tehtävästä, mutta sanat menivät ohi korvieni, kun ajattelin Edwardia. Edward hieroi alaselkääni, se tuntui todella mukavalta. Olin aivan lumoissani, rakastin sitä, miten hän hieroi selkääni. Oloni oli turvallinen, kotoisa ja imarreltu.
”Bella”, joku sanoi. En kiinnittänyt huomiota puhujaan ennen kuin olin jonkun sylissä. Hätkähdin siihen, katsoin kantajani silmiin. Hänellä oli vihreät silmät ja ihana hymy, hän oli Edward. Nostin hieman päätäni ja suutelin häntä.
’’Laskisitko minut alas?’’ kysyin hymyillen.
’’En’’, hän sanoi ja suuteli minua.

Edward kantoi minua koulussa koko päivän. Menimme ruokalan jonoon ja näimme Jasperin, Rosalien ja Emmettin.
Otin salaattia ja vesipullon ja lähdin kävelemään Rosalieta ja muita kohti. Istuuduin Emmettin viereen, ja hän halasi minua. Kun Edward saapui pöytään, Jasperin ja Emmetin katse nauliutui hänen kaulaansa.
’’Edward, mitä sinulle on tehty?’’ Emmett kysyi.
’’Mitä?   Miten niin tehty?’’ Edward kysyi takaisin.
’’Edward, kuka on imenyt kaulaasi?’’ Emmett kysyi, ja minä punastuin. Laitoin pääni alas, jotta hiukseni valahtaisivat kasvoilleni ja söin salaattia. Edward kietaisi kätensä ympärilleni, ja Emmett ja Jasper rupesivat tuijottamaan minua. Alice kuiskaili Rosalielle jostain, ilmeisesti tapahtumista biologian tunnilla.
’’Bella’’, Jasper sanoi.
’’Niin?’’  Nostin kasvoni hänen suuntaan. Olin aivan varmasti punainen.
’’Teitkö sinä tuon jäljen Edwardille?’’  Sillä sekunnilla punastuin entistä pahemmin.
’’Hän teki sen’’, Emmett hihkui, se oli virhe. Kaadoin ”vahingossa” vesipulloni hänen syliinsä.
’’Hups! Anteeksi, Emmett.’’ Väläytin hymyn. Edward vetäisi minut kiinni itseensä ja suuteli päälakeani.
Emmett nousi pöydästä ja lähti ilmeisesti autolleen.

’’Hei, Edi’’, Jessica sanoi. Miksi tuo idiootti tulee aina silloin, kun häntä ei kaivata?
’’Jessica’’, Edward sanoi ja puristi minua lähemmäksi.
’’Muru, ei sun tartte kuttuu mua Jessicaks. Sano vaa Jess.’’  Minä meinasin jo oksentaa.  "Ai niin, mä tuun teille muuten yöks, Edi."
’’Et varmasti tule!’’ Alice sanoi vihaisesti.
’’Kuule, harppu, mä en puhunu sulle. Ne tytöt, joilla on tälläne perse ku mulla, ei puhu tollasille naamoille ku sulla.’’ Jasper otti Alicen kädestä kiinni, ja tämä rauhoittui.
’’Jessica, voisitko ystävällisesti suksia kuuseen?’’ kysyin hyvin ystävällisesti.
’’No, Edi, nähdään illalla. Minä nukkuisin mieluusti vieressäsi.’’
’’Jess, se ei onnistu. Pääset nukkumaan vierashuoneeseen.’’ Jessica vain hymähti ja lähti pois.

’’Bella, lähdetäänkö hakemaan vauvamme?’’ Alice kysyi iloisesti.
’’Vauvanne?’’ Jasper kysyi hieman kummallisena.
’’Niin. Etkö sinä tiennyt, että minulla ja Alicella on lapsi?’’ sanoin ja hipaisin huulillani Edwardin kaulaa.
’’No, onko se tyttö vai poika?’’ Edward kysyi.
’’Emme tiedä sukupuolta vielä. Varmaan sekoitus?’’ sanoin hieman pettyneesti ja näykkäsin Edwardin kaulaa. Silloin Emmett tuli takaisin, hänellä oli päällään kuivat housut.
’’Hankkikaa huone’’, hän kuiskasi korvaani, ja minä huitaisin häntä kädelläni ehkä liiankin lujaa. Katsahdin häneen, hänen nenästään rupesi tippumaan verta. Katsahdimme kaikki häneen, emmekä voineet olla nauramatta.
’’Kiitos, Bella.  Sinä taidat rakastaa minua?’’
’’Ole hyvä, totta kai.  Alice, mennäänkö?’’
’’Mennään vain.’’  Nousimme ylös tuoleiltamme. Edward nousi perässämme, katsahdin häneen hieman oudosti.  ’’Sinun pitäisi hakea Jessican kanssa vauva’’, sanoin ja suukotin hänen huuliaan.
’’Minä otan sen nyt, en halua nähdä häntä enempää kuin tarvitsee'', hän sanoi ja kaappasi minut syliinsä.
’’Edward, minä voin kävellä ihan hyvin’’, sanoin.
’’Bella.’’
’’Edward.’’
’’Bella, mitä minä hyödyn, jos lasken sinut alas?’’
’’No, sinä tiedät jo’’, sanoin hymyillen, ja hän laski minut alas.
’’Opettaja Miller, saisimmeko lapsemme?’’ Alice kysyi, kun saavuimme luokkaan.
’’Isabella Swan ja Alice Cullen, saatte Nooan, ja Edward Cullen ja Jessica Stanley, te saatte Lolan. Missä on Jessica Stanley?’’ opettaja Miller sanoi.
’’Hän ei päässyt nyt’’, Edward sanoi vakavana ja otti vauvan syliinsä. Alicella oli Nooa sylissään.
’’Saatte vapautukset loppu päivältä’’, opettaja Miller sanoi.

Lähdimme kävelemään autoja kohti, kaikki olivat jo siellä.
’’Mitä te täällä?’’ kysyin.
’’No, ajateltiin lintsata’’, Emmett vastasi.
’’Bella, voisitko vahtia Lolaa siihen asti, kunnes tulen?’’ Edward kysyi silmät tuikkien.
’’Odota, puhun Alicen kanssa.’’
Menimme Alicen kanssa puhumaan asiasta.
’’No?’’ kysyin.
’’Otetaan vain, niin voin laittaa suunnitelman ’Tuhoa Jessica’ voimaan.’’
’’Miksi se kuulostaa niin hyvältä?’’
Lähdimme takaisin Edwardin luo.
’’Hyvä on, mutta olet palveluksen velkaa.’’ Otin Lolan syliini.
”Kiitos.”  Hän suukotti otsaani.

Menimme minun autollani, ja Rosalie otti omansa.
’’Alice, mitä aiot tehdä vauvalle?’’
’’No, minä haluan, että Jessica ei saa hyvää numeroa, eli silloin, kun vauva itkee, emme ruoki tai hoida sitä.’’
’’Mutta silloin Edwardkin saa huonon numeron.’’
’’Edward on opettaja Millerin lellikki.’’
’’Eli on ihan sama, missä kunnossa vauva on, kun se palautetaan?’’
’’Aivan, paitsi silloin kärsii tietysti Jessica.’’
Nauroimme koko loppumatkan.
Kun saavuimme Culleneille, pidin Nooaa hyvin varovasti sylissäni, kun taas Alice riepotteli Lolaa jalasta, ja Rosalie vain nauroi ja otti kuvia.
’’Kuvat eivät saa päätyä kenellekään’’, sanoin.
’’No, ajattelin viedä nämä opettajallenne’’, Rosalie vitsaili.

Kun Nooa alkoi itkeä, täytin tuttipullon vedellä. Kun Lola alkoi itkeä, Alice täytti tuttipullon shampanjalla.
Tällä tavalla lastenhoito jatkui. Minä hoidin Nooa kunnolla, ja Alice teki kaikkensa Jessican sabotoimisen eteen. Lola teki monesti voltteja rappusia alas. Näimme, kun Edward ajoi pihaan, Alice siisti vauvaa ja täytti tuttipullon kirkkaan viinan ja veden sekoituksella.  Otin Lolan syliini ja kävelin Edwardin luo.
’’Kulta, Lolalla on nälkä, syötä hänet.  Tuttipullossa on vettä ohjeiden mukaan’’, sanoin ja ojensin vauvan ja tuttipullon hänelle. Edward otti Lolan syliinsä ja alkoi syöttää tätä.  Menin Alicen luo olohuoneeseen, ja Edward tuli perässä. Silloin ovikello soi, ja menin avaamaan.
’’Hei, strippari’’, Jessica sanoi ja käveli sisälle.
’’Tule vain peremmälle’’, sanoin, olisin halunnut heittää hänet pihalle.
’’Edward! Kulta, näytät aivan isältä!’’ Jessica hihkui ja antoi Edwardille poskisuudelman. Minulla kiehui jo päässä, Emmett ja Jasper olivat vierelläni.

Aika kului nopeasti, ja Jessica kehui koko ajan Edwardin varmoja isäotteita. Jos pääni päällä olisi ollut kattila, jossa olisi keittoa, se olisi valmistunut. Emmett ja Jasper pitivät käsistäni kiinni, olin aivan raivona. Olisin voinut tappaa Jessican nyt, kuulostinpa minä väkivaltaiselta. Kello lähestyi kymmentä.
’’Alice, minä voin viedä Nooan nukkumaan’’, sanoin ja otin Nooan hänen sylistään.
’’Eli hän nukkuu yönsä huoneessasi?’’
’’Joo, miksipä ei.’’ Olin unohtanut minun ja Edwardin sopimuksen. Lähdin kantamaan Nooaa kohti huonettani, juotin hänelle vielä vettä ja laitoin hänet nukkumaan sohvalleni.
Menin kylpyhuoneeseen pesemään meikkini ja vaihtamaan yöpukuni päälle. Kävelin sängylleni ja menin siihen makaamaan.  Huomasin, että joku oli vieressäni. Käännyin ja katsoin, siinä oli Edward.
’’Edward, mitä sinä täällä?’’
’’Muistatko, mitä sanoit biologian tunnilla?’’  Hän suuteli kaulaani.
”Mmmm”, sanoin vain. En voinut sanoa mitään, Edwardin huulet imivät kaulaani, ja se kutitti. Laitoin käteni hänen hiuksiinsa ja suutelin häntä intohimoisesti. Pyörähdin hänen päälleen ja napitin hänen vaaleansinistä kauluspaitaansa auki. Viimein hän oli ilman paitaa, suutelin hänen vatsaansa. Hän kierähti päälleni ja suuteli solisluitani. Hän hivutti yöpaidan pois päältäni, makasin siinä alusvaatteisillani. Hän suuteli alavatsaani, mikä tuntui taivaalliselta. Hän laittoi kätensä rintaliivieni hakasille ja kysyi lupaa aukaista ne. Hymyilin vain ja makasin Edwardin edessä ilman rintaliivejä. Naamani oli varmasti aivan punainen, Edward suuteli minua. Tämä tuntui oikealta, aukaisin Edwardin vyönsoljen ja menin hajareisin hänen päälleen, suutelin hänen rintalihaksiansa. Ja sitten…

------------------------
Kommentteja?? ::D

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #138 : 30.08.2009 13:58:25 »
Ole hyvä :D  Voi vauvaa, Alicelle ei pidä antaa vauvoja hoidettavaksi ;D  Ainakaan Jessican lasta...

Lisää, lisää!

Dunja

  • ***
  • Viestejä: 83
  • xoxo
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #139 : 30.08.2009 14:12:04 »
Repeilin pahasti Alicen lastenhoitotavoille  ;D. Shampanjaa ja kirkasta viinaa... Jatkoa odotellen!