Kirjoittaja Aihe: © Vanilin taiderysäys ( + VALOKUVIA ) 20.11  (Luettu 20115 kertaa)

:Miki:

Vs: © Vanilin taiderysäys ( + VALOKUVIA )
« Vastaus #40 : 14.05.2011 19:09:56 »
Upeita piirrustuksia <3
rakentavaa? ei, ei tänään....
~Miki was here

Natural

• Ravenclaw
  • I no speak this country's language! Bye bye!
« Vastaus #41 : 14.05.2011 20:48:19 »
Osaat piirtää tosi hyvin!
Kivoja oli kaikki kuvat!

Joo rakentava jossaki huitelemassa...

"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Vanil

• Kalpeanaama
  • Remember to breathe
« Vastaus #42 : 19.05.2011 11:47:31 »
Kiitos, Aika Kelmi ja Natural :)

Pelkäsin jo, että tämä on jo aivan unohtunut - tai suoraan sanottuna huonoa taidetta - kun kukaan ei ole hetkeen kommentoinut! Sitä rakentavaa ei aina tarvita, kun tietää, että joku sentään katsoo näitä ;)

Hankin muuten tässä hetki sitten piirtopöydän - joten voi olla että lisäilen tänne pian digitaalisia piirrustuksia !!!!

Kiittäen kommenteistanne,
Vanil
"Just because you feel it doesn't mean it's there - we are accidents waiting to happen."

Mariposa

• Vieras
« Vastaus #43 : 10.12.2011 20:53:07 »
Vau, nämähän on upeita!

Lemppari numero ykköstä on vaikea edes miettiä, sillä näitä on niin paljon ja kaikki ovat niin hienoja. Valokuvista suurin osa ei auennut mulle ollenkaan, mutta sudenkorento ja se vihkojuttu (anteeksi, en muista nimiä :( ) ainakin olivat todella kauniita. Tapa jolla kuvaat on kiva :) Millainen kamera sulla on? (eheh minä uteliaana)

Piirroksetkin on hienoja, en osaa sanoa tykkäänkö vanhasta vai uudesta piirustustyylistäsi enemmän, uusi on ehkä pikkutarkempi, mutta vanhakin tyyli on nättiä. Tuo synttärikortti on hieno, yksi lemppareistani varmaankin :) Taustan elukat tai mitä nyt ovatkaan, ovat ihania pikkuisia <3 Toinen uudemmissa lemppareistani on toi Halloween-kuva, pikkutarkkaa ja siistiä jälkeä :) Erityisesti ilmoitustaulu ja tyttöjen asut ovat onnistuneet loistavasti! Hehee, voin kuvitella Ginnyn just tommoseks pikku paljastelijaks eikumitä?...

Osassa vanhemmista kuvista oli nätin pehmeä jälki. Esim. Neulova tyttö ja keiju ovat sellaisia. Keijun asento on ihana ja kuva on muutenkin iloinen. Siivet on piirretty tosi hienosti! Neulova tyttö taas on mukavan rauhallinen ja mulle tulee jotenkin mieleen Lily tosta :DD Myös Hermione ja Pansy ovat onnistuneet musta hyvin! Molemmat on niin itsensä näköisiä ja muokkaus on hyvin onnistunut. Pansyn ilme on ihana!! Mulle tulee tästä jotenkin jännästi mieleen, että tytöt olisivat pari (slash ja femme mulla mielessä?) :)

Sitten oli vielä se Batman sekä Remus ja Tonks, jotka jäi mieleen. Batman on hienosti piirretty ja idea on hyvä. Nainen sopisi sarjakuvaan hyvin, ja on oikean tyylinen. Melkein paremman mun mielestä kuvasta tekisi jos se olisi väritetty, tai jos siinä olisi yksi tehosteväri (esim. joku punainen, keltainen yms) vaikka naisen mekon värinä. Joka tapauksessa kuva on hyvin onnistunut. Remus ja Tonks on hieno myös vaikka olen sitä mieltä että Remus kuuluu Siriukselle. Nykyaikaistaminen on hauskaa, ja tykkään erityisesti pikku yksityiskohdista kuten lävistyksistä, kuulokkeista ja varjoista. Ja rakastuin Tonksin huuliin! Aivan ihanat!

Joka tapauksessa tykkäsin kovasti ja olisi hienoa jos laittaisit piirroksiaan ja valokuviasi lisää ihasteltavaksi!

Belsissa

• Ikiunelmoija
    • Arcane Inspiration - blogini
« Vastaus #44 : 14.12.2011 21:42:14 »
Innostuin pitkästä aikaa itsekin piirtämisestä noin vuoden tauon jälkeen ja sen myötä olen löytänyt itseni myös toistenkin töitä katselemasta. Muistan katsoneeni joskus pitkä aika sitten Finistä jotain aika keskinkertaisen oloisia töitä, joten suhtauduinkin koko osastoon hieman epäilevästi aluksi. Onneksi kuitenkin päädyin tänne, sillä heti ensimmäisen avaamani otsikon takaa (tämän siis) löysin mieleisiäni töitä.

Eniten pidin fantasia-aiheisista töistäsi, haltijoistasi, merenneidosta ja muutamasta muusta vastaavasta. Mielestäni luovuutesi oli päässyt parhaiten esille niissä, kun kuvassa ei ollut vain jonkun pärstä. Ei pärstäkuvissa toki mitään vikaa ole, mutta perusihmisen kasvot harvoin juuri liikuttavat minua. Monissa sinun töissäsi pärstäkuvissakin oli tyyliä, esimerkiksi Jumalatar - työsi on mielestäni kiehtova. Naisen katseessa on jotakin mystistä, joka kiinnittää huomion. Joo ja selitykseni ei ole selkeimmästä päästä, mutta toivottavasti tajusit jotakin.

Valokuvasi olivat mielestäni keskivertotasoa parempia. Osa kuului sellaseen "ihan kiva" - kategoriaan, mutta mukana oli myös erittäin hienoja otoksia: Stand Together, Awakening, When Everything Else Trades, Ticking Time, Chasing Dreams ja omakuvasi Ruby Brown olivat mielestäni upeita. Omakuvissasi oli muutamia kuvia, jotka olisin mieluummin laittanut esimerkiksi blogiin kuin Deviantartiin, sillä ne vaikuttivat lähinnä merkityksettömiltä, sisällöttömiltä poseerauskuvilta. (Btw, ryhdyin blogisi lukijaksi.) Totuus voi olla toinen, mutten itse onnistunut nappaamaan noiden kuvien syvintä.

Jään odottelemaan uusia teoksia. Onnistuit tekemään vaikutuksen töilläsi!

P.S. Kissasi ovat aivan ihanan lutusia. :D
Arcane Inspiration - lifestyleblogini
Virvatulilaulu - kirjallisuusblogini

Evelyn Bryan

• kirjoitusvirhehirviö
  • Curiosity is laughing
« Vastaus #45 : 09.02.2012 23:37:09 »
Kai pitäisi ensin onnitella sinua Vanili :)
olet ensimmäinen jonka piirroksia/kuvia oon jaksanut katsella, ja kävin vieläpä kaikki läpi!
Pidin suurimmasta osasta, Potter ja love-aiheiset oli hienoja. Suosikkin olivat H/D pinssi ja piirros Siriuksesta ja Piskulainista, sekä Alica & Jasper-piirros ^^
Mukavaa ett olet jaksanut valokuviakin laittaa :)) Ja vieläpä tosi upeita sellaisia! Kadehdin aina salaa mielessäni kaikki jotka taitavat kameran linssin läpi katsomistaidon (valokuvaamisen) :D
Itse olen surkea.
Piirroksistasi vielä sen verran, monissa piiroksissa oli kaunis ja onnistunut tausta, mikä lisäsi mielenkiintoa. (harvoin taustaan panostestaan näin) Hahmo piirustuksesi olivat joko aivan rakastettavan upeita tai jäivät jotenkin tasolle outo (?) Kasvoissa etenkin, johtuuko vain siitä etten itse osaa tulkita tälläisitä piirtotyyliä :D
Miehiä osaat pirtää jatka niiden tekemistä ^^ Osa naispiirroksista tosiaan oli hieman miehekkäitä, mutta esim. Hermione ja molemmat soturit olivat todella onnistuneita. Valokuvasi olivat kekselijäitä, samoin voin vain ihailla inspiraatiotasi moisita läheteistä. Ihme ette ole törmänyt aiemmin samaan :D
Mutta kiitos siis että jaksat näitä tänne rustailla, oiskohan mahdolista saada lisää noita valokuvia.. :3
"I touch your lips and stare in your eyes
You smile and it makes me fly
You are the reason my heart beats
Tonight it's just you and me"
♥~Eve.

Olivia

• Homo harakka
  • 365 päivää <3
« Vastaus #46 : 02.07.2012 14:07:02 »
Vähän kome toi Sirius ja Peter! Voin uskoa kyllä että tota oli kiva piirtä, hieno jälkeä. Peter oli Rohkelikko Siriuksen, Jamesin ja Remusin tavoin, mutta ei se haitaa että tuli puuskupuh... Hymyilitty kyllä kun katoin ton Draco ja Harry, juuri heränneinä... ;D

~Olivia
Kiitän näkemästäni!
Kuin pienet sadepisarat kimmeltävät kauniina kirkkaana kevätaamuna. Tuhansina pieninä pilkkuina maassa ne jotka säkenöivät ja kääntävät maisemaa ylösalaisin.
Tekstini ovat vain kalpeita. Tekstejä, jonka aurinko on jättänyt valaisematta.

Pheebs

• Yankee Soul
« Vastaus #47 : 18.07.2012 07:31:09 »
Ihania kuvia!

Rakastan tuota sun piirtämää anatomiaa ja värimaailmaa. Sulla on myös aivat loistava mielikuvitus kuvien suhteen!
Nyt kyllä kihisen kateudesta täällä että en itse ysty samaan, voisin kehystää noista jokaisen. Ei minulla muuta
ole kyllä sanottavana kuin että; WOW AMAZING.

Kiitos tästä silmäkarkista :)
A day late, a dollar short
新しい道を探せ、他人の地図を広げるな!

marissacullen

• Vieras
« Vastaus #48 : 29.08.2012 09:33:11 »
Vau! Todella hienoja. Osaisimpa itse piirtää noin hyvin. Sä oot taitava!!

Vanil

• Kalpeanaama
  • Remember to breathe
« Vastaus #49 : 20.11.2012 14:41:03 »
Kiitos kaikille kommentoijille!
Pitkän pitkän tauon jälkeen oli mahtavaa palata finiin ja huomata, että näinkin moni oli kommentoinut töitäni! :)

En nyt lähde erikseen erittelemään jokaisen kommentteja, mutta kiitän kaikkia niitä, jotka olivat laittaneet mukaan myös rakentavaa palautetta! Hyväksi ei tulla ellei joku huomauta virheistä!

Valokuvaaminen on tuntunut lähtevän vasta tässä kesäkuussa käyntiin ihan uudelta tasolta, nämä valokuvat mitkä ovat nyt täällä Finfanfunissa ovat niitä ensikertalaisen otoksia - jotka omasta mielestä vaikuttavat aina niin mahtavilta ja superhienoilta.. ohgosh :D
Ja tosiaan, siellä deviantARTista nyt sitten löytyy vähän päivitetympiä versioita valokuvista - malleina niin ihmiset kuin taskukellotkin!

Lisäilin tänne muutaman uudemman piirrustuksen, toivottavasti taso on pysynyt edes jotenkin samana pitkän tauon jälkeen :)

Kiitos teille ihanaisille, piristätte aina päivääni <3

Vanil
"Just because you feel it doesn't mean it's there - we are accidents waiting to happen."