Kirjoittaja Aihe: Puoliverinen prinssi -elokuva || yleistä keskustelua, Suomen ensi-ilta 17.7.!  (Luettu 46865 kertaa)

Makisuke

• Killan ex-Ylinoita
  • Mäksä
Uusi aihe pystyyn, kun vanha oli jo niin pitkä ja parin viikon päästä viestien tulo varmasti kovenee entisestään!

Ensi-ilta on melkein kaikkialla 17. 7. tienoilla. Maailman ensi-ilta on 7.7. Lontoon Leicester Squarella, tottakai. Japanin ensi-ilta on 6. ja New Yorkin 8.7.  Lontoon ensi-ilta voi seurata netissä täällä yhdeltätoista illalla Suomen aikaa.

Kerään tähän vähän linkkejä videoista sun muista:

Trailerit:

Ensimmäinen, teaser

Toinen, kansainvälinen

Kolmas

Neljäs

Viimeinen

Näin tehtiin- pätkät:

Ranskalainen 50 minutes inside

Behind the scenes special

Special feturette

Kuvia:

IMDB:n galleria

Livejournal
« Viimeksi muokattu: 26.08.2012 12:08:29 kirjoittanut jaina »
If you do not believe in any kind of magic, you might as well be dead. - Albert Einstein

Farena

• I like to rhyme. It's definitely a hobby.. of Mine
Vs: Puoliverinen prinssi -elokuva
« Vastaus #1 : 29.06.2009 13:14:10 »
Jeess, enää alle 20 päivää ensi-iltaa. En jaksa laskee tarkallee.. :D

Montakohan kertaa oon jo kattonu noi trailerit läpi? Liian monta, munkin pitäisi alottaa semmonen lakko, et jaksan oottaa 17. pvää. Vaik mulla ei oo edes lippuja ensi-iltaa  :(
With love

Hellevi

« Vastaus #2 : 29.06.2009 21:17:59 »
Olen H/D (ja Felton) -fanina odottanut tätä kys. lehvaa kuin hevonen kesää, ja kun kävin viikolla elokuvateatterissa ja alussa oli HBP-traileri, jossa näytettiin ihanaihana-Feltonia, aloin ihan oikeasti hihkua suhteellisen kovalla äänellä keskellä täyttä leffateatteria.  ::) Anteeksipyyntö kaikille paikalla olleille jotka saivat traumoja teini-ihkutuskohtauksestani.

Eksyin muuten jollehin muuten surkealle sivulle, mutta jossa sattui olemaan yhtä aikaa kaksi mainosta HBP:stä ja molemmat vieläpä Radcliffella ja Feltonilla varustettuja. Nam. ♥ Valitettavasti ovat hiukan mössöisiä.

Sitä mieltä siis olen että täydellistä että VIHDOIN saadaan Feltonia kuviin kun se OotP:ssa näkyi vaan muutaman sekunnin. Mikä tosin saattoi johtua toisen elokuvan (The Disappeared) päällekkäisistä kuvauksista..

Muuten en koko rahankiskontajutusta ole edes kovin innostunut. Sekin kun lehvaa piti siirtää puoli vuotta eteenpäin sai miettimään onko sitä järkeä mennä edes elokuvateatteriin kattomaan vai tyytyä ostamaan sitten DVD (joulumarkkinoilta = sairaan kalliilla).
Tykkäsin kirjasta kyllä muuten mutta Ginny-kuvio oli poikkeuksellisen vastenmielinen. Ja se miten Kalkaros-parkaa jälleen väärinymmäretään. Toisaalta Malfoyn korostaminen nosti pisteitä huomattavasti. :)

Ristiriitaista? Enhän minä koskaan. Sekavaa? Never.

Haades

• Vieras
« Vastaus #3 : 29.06.2009 23:10:31 »
Aivan ihanaa että ensi-iltaan ei ole enää paljoa aikaa jäljellä. Ainut haittapuoli on se etten pääse ensi-iltaa vaan joudun odottamaan ikuisuuden että elokuvaa aletaan näyttää lähempänä kotiani  >:(

Clayr

• Sorsiin suuntautunut ♥
    • Tuulentanssi
« Vastaus #4 : 30.06.2009 14:47:00 »
Kaikille kaksosfaneille suurta iloa tiedossa 16.7. Helsingissä.

Lainaus
Fred ja George Weasleyn rooleista tutut James ja Oliver Phelps saapuvat Helsingissä järjestettävään Puoliverinen prinssi -elokuvan gaalaensi-iltaan torstaina 16. heinäkuuta. Tapahtuma käynnistyy Tennispalatsin edustalla noin klo 16.30 ja itse elokuva alkaa klo 18.00. Kymmenen parhaiten pukeutunutta Harry Potter -fania voittaa itselleen liput näytökseen ja fanitapaamisen näyttelijöiden kanssa!

Lisäksi tiedossa on runsaasti muuta teemanmukaista ohjelmaa, muun muassa Potter-aiheisia kilpailuja ja mahdollisuus kokeilla EA:n uutta Harry Potter ja puoliverinen prinssi -videopeliä.
- HP-fanit
« Viimeksi muokattu: 30.06.2009 15:00:26 kirjoittanut Clayr »

Vie kotisivuille jossa kuviani ja tekstejäni.
♥♥♥

Otetaan vastaan randomeja yksäreitä(keneltä vain!), haleja ja ystäviä ♥

Anti-Twilight Finland!

kuumakisu

• HBIC
  • sourwolf
« Vastaus #5 : 30.06.2009 14:52:10 »
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT *fangirl*

!!!!!111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

okei sori siis joku maailman tärkein viesti i know mutta !!!! herre gud!

e: kuka tulee mun kaa katttoooooo!!!!!11 :D
« Viimeksi muokattu: 30.06.2009 15:01:16 kirjoittanut kuumakisu »
après moi, le déluge

amorito

• FF100 11/100
« Vastaus #6 : 30.06.2009 14:54:14 »
Oh snap! 8DD Saatan kuolata jonkin verran. No, ei sillä että olisin menossa mutta onnea vaan niille jotka paikalle pääsevät ;D
I don't know what I've done or if I like what I've begun.

Saasta

• Vieras
« Vastaus #7 : 30.06.2009 14:58:05 »
VOOOOOOOOOOOI RÄKÄ, ÄÄÄÄÄÄKS, HALUUN JÄÄHÄ HELSINKII TOHON ASTI!!!!!!!!!! Oiku äiti suostuis ja jostai löytyis yöpaikka...  ::) vink vink, joku finiläinen vois ottaa miut sinne asumaan, hehe. No ei, vedän sitten seiskaleffojen yhteydessä kunnon fanikohtaukset ja asun sen puol vuotta Helsingissä. Ois se kyllä ollu aika kuola nähä nuokin.. <3________<3

Enää 13 päivää tai jotain sinne päin! :')

> Saasta

Surunmurhaaja

• Arvuuttaja
« Vastaus #8 : 30.06.2009 15:02:28 »
Voi räkä, mä taidan jäädä asumaan helsinkiin ton ensi-illan jälkeen :'D
mut nääh. onneksi en oo mikään maailman suurin kaksosfani niin en tunne kauhiaa tarvetta päästä sinne. mut Alan voisi kyllä vierailla joskus suomessa. Taikka Ralph tai joku. Niin voisi mennä siihen yleisömassaan jopa.
Fairytales live in me
Fables coming from my memory
Fantasy is not a crime...
Find your castle in the sky

Ava by Crysted

Farena

« Vastaus #9 : 30.06.2009 15:07:47 »
Oiiiij! Hemmetti, ihankun mie pääsisin täältä asti..
LainaanVenomoussia; no onneks munkaan tarve ei oo NIIN suuri, Alan se vois suomeen tulla:D

Mut te jotka meette sinne nii kertokaa sitten millasta oli!:D
With love

Layenne

• Writer by heart
« Vastaus #10 : 01.07.2009 07:58:39 »
Nyt pääsin käsiksi tällaiseen clippiin.

journey to the cave

Näyttipä melkein siltä, että tuossa olisi koko kohtaus...

"Being me, has it privileges..."

Heh. :D

(Olen kai turha nipottaja, mutta tuntuu väärältä, että ne jotka ovat vaivalla löytäneet kuvia, videoita, trailereita... jne. eivät tule kiitetyiksi tai heitä ei edes huomioida aloittavassa viestissä. -Joeyboyn kannattaja.)
« Viimeksi muokattu: 01.07.2009 08:25:40 kirjoittanut Layenne »
        Write from your heart
         Write from your soul
     Make a best of your talent
       And don't Ever let it go
           Not for anything

Farena

« Vastaus #11 : 01.07.2009 13:03:24 »
Ahh jee, uus clippi.

Kohta tuntuu et ois nähny jo koko elokuvan pelkästään kunon kattonut trailerit ja muut clipit. :D
With love

Sharon

• nallegaattori
  • just fly♥
« Vastaus #12 : 01.07.2009 20:55:36 »
Jep jep, tätä on ainakin täälläpäin Suomenmaata odotettu. (8

Muutes, kun tuossa oli tuo linkki sinne ranskalaiseen 50 min videohöskään, niin sattumalta *köhköh* huomasin jotain hyvinkin kiinnostavaa H/D faneille, ja miksei muillekkin... (ellei sitten likainen mielikuvitukseni tee tepposiaan... :P)

http://img443.imageshack.us/i/hmm.jpg/

Seisooko Feltonilla tuossa ?? 8DD Vai olenko vainoharhainen??  ;D
« Viimeksi muokattu: 01.07.2009 20:57:35 kirjoittanut Sharon »

Surunmurhaaja

• Arvuuttaja
« Vastaus #13 : 01.07.2009 21:24:55 »

Öh, tuo kuva näyttää hyvin epäilyttävältä mutta luulisin että ei, Feltonilla ei seiso tuossa, jos hänen kiveksensä eivät kasva keskellä reittä:D Ja koska hänellä on suht tiukan näköiset farkut jalassaan, luulisin ettei seisokki tuolta näytä, paitsi jos penis ei ole hyvin... tanakka nousemaan. (voi luoja, mä en voi uskoa että kirjoitin noin)

Eikä Felton myöskään istuisi tuossa noin rennosti :'D
Fairytales live in me
Fables coming from my memory
Fantasy is not a crime...
Find your castle in the sky

Ava by Crysted

Farena

« Vastaus #14 : 01.07.2009 21:48:33 »

Voi ei, nyt kulla repsahdin, ja pahemman kerran. :D Eheei, empä usko että seisoo, vähän omituisessa paikassa Feltonin sukukalleudet olisi? ;D
With love

Layenne

• Writer by heart
« Vastaus #15 : 02.07.2009 09:45:56 »
Suosittelisin niille, jotka eivät halua spoilaantua täysin näistä poiminnoistani niin
älkää katsoko. Keräilen niitä juuri sen takia, etten itse halua yllättyä, koska
elokuva on muutenkin omalta kohdaltani täysi susi... :P

Hyökkäys Kotikoloon
        Write from your heart
         Write from your soul
     Make a best of your talent
       And don't Ever let it go
           Not for anything

Makisuke

• Killan ex-Ylinoita
  • Mäksä
« Vastaus #16 : 02.07.2009 14:15:04 »
Oi, hienoa että Helsinkiin saadaan taas näyttelijöitä. Kyllä se vähän harmitti, kun jäin paitsi FK:n gaalaensi-illasta viime kerralla. Ja paras puku palkitaan? Noh, eihän siinä mitään hävitäkään voi, jos vähän pukeutuu!  ;) Mustiin kaapuihin pukeutuminen kesäkuumalla ei kyllä ole lempipuuhaani, mutta ehkä keksin jotain muuta...

Olen päättäyt visusti pitäytyä katsomasta yhtäkään videopätkää seuraavan kahden viikon ajan. Tuntuu, että jos katsoisi kaikki olemassa olevat pätkät, ei leffassa olisi enää mitään uutta. Mutta onneksi on enää alle kaksi viikkoa! \o/

BTW, tässä on paljon hienoja korkearesoluutioisia kuvia. Hauska nähdä McLaggenkin ihan läheltä. Aika limaisen oloinen herra kyllä on!
If you do not believe in any kind of magic, you might as well be dead. - Albert Einstein

Farena

« Vastaus #17 : 02.07.2009 15:28:53 »
Oi kiitos Makisuke, lisää kuvia :D
Juu, jos tuo McLaggen todellakin on niin oon kuvitellut hänet ihan erilaiseksi. Mutta ei siinä mitään, melkeen kaikki heput ovat olleet erinäköisiä mun mielikuvituksessa kuin itsde leffassa.
With love

Winthrop

• Vieras
« Vastaus #18 : 02.07.2009 15:49:45 »
Oih, Layenne, ihanaa että linkitit tuon pätkän.  :D Näyttää aikas...noh, nams.

Mua ärsyttää, kun omaan niin tiukat vanhemmat. Mä en tietenkään pääse Hesaan tuon leffa-huuman aikaan. Kettu.  ;D Mun pitää tyytyä Lappeenrannan tylsään ja autioon leffateatteriin, missä ei varmaankaan istu paljon ketään sitä leffaa katsomassa. Eipä kyllä ainakaan ole pelkoa siitä, ettei saisi ensi-iltaan lippua.

Miksi mun pitää asua tällaisessa surkeassa käpykylässä?! Voi miksi...-.-

jaina

• pokemon-kouluttaja
« Vastaus #19 : 02.07.2009 22:29:19 »
Vau, Layenne, kiits tuosta pätkästä! :) Todella upea, ah, Bellatrix.. // hyvä musiikki siinä clipissä

Bellatrix on ihana tuossa yhdessä kuvassa, minkä Makisuke linkitti.. tai siis linkitti sen gallerian ja siellähän se oli, ihan etusivulla, se Bellatrixin yksi kuva... wau - todella hieno.

Hetkinen... en ole varma, onko tätä videota jo linkitetty, ei minun mielestä.. joitakin uusia kohtauksia mielestäni, ainakin jossakin kohtaa... kai.

Video, kohtauksia uudesta Harry Potterista.

Phelpsin kaksoset tulevat Suomeen 16.7 Tennispalatsiin

Wau, Weasleyn kaksoset Suomeen!! Melko mukavaa, kyllä.. <3

Hah, hauska tuo "Tomilla seisoo" -kuva. :D
« Viimeksi muokattu: 02.07.2009 22:31:02 kirjoittanut jaina »
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016