Kirjoittaja Aihe: Twilight: Hate, passion and love..K- 11 LUKU 4 [TAUOLLA] | Kaikki ihmisiä, E/B-paritus  (Luettu 11864 kertaa)

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Hate, passion and love..K- 13 LUKU 3
« Vastaus #20 : 01.02.2010 19:38:03 »
Ihana ♥
Edward vois tulla nukkuun munkin sohvalle, kelpaisi ;)
Mutta, mutta.. Luku oli ihana (kuten jo sanoin) ja virheitä en jaksanut etsiä.
Bella oli aika reilu tuon vehnäjauhopussin kanssa ;D
Lainaus
”Olen liian nuori kuolemaan”, kuiskasin itku kurkussa edelleen silmiä kiinni pitäen.
Jostain kumman syystä repesin tuossa ;D En tiedä kyllä yhtään. Outo huumorintaju xD

Ja odottelen keskiviikkoa kuin kuuta nousevaa  :P

NiN
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Hate, passion and love..K- 13 LUKU 3
« Vastaus #21 : 01.02.2010 19:44:26 »
Hhahaha,
Lainaus
Mä ajattelin että se tyyliin vetää jotkut esileikit hunajan kanssa
emmä nyt noin nopeasti viitsi niitä petipuuhiin laittaa :D
nauroin  ;D

- loveya, maria
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

Ewelyn

  • Musta joutsen
  • ***
  • Viestejä: 663
  • Death makes artist.
Vs: Hate, passion and love..K- 13 LUKU 3
« Vastaus #22 : 01.02.2010 19:45:40 »
Ihan pakkoa sanoa:

Lainaus
”Olen liian nuori kuolemaan”, kuiskasin itku kurkussa edelleen silmiä kiinni pitäen.
NiNNNi ei ole sitten ainoa, joka tässä repesi. Tyrskähdin aika pahasti kun betasin tätä ficciä.

Oli kyllä muitakin kohtia, mutta tuo varsinkin.

 :-*
And if you die before I leave
What on earth becomes of me
Look around there's no one here
To love me and hold me. 
Robbie Williams - Please don't die

E_Bella

  • Vieras
Vs: Hate, passion and love..K- 13 LUKU 3
« Vastaus #23 : 01.02.2010 19:46:00 »
Lainaus
”Tämä”, Edward silitti vatsaansa. ”Tämä on pelkkää lihasta. Haluatko kokeilla?” Edward jatkoi ja iski minulle silmää.
Edi niin OoC!   :D  repesin tuossa, myös tässä kohtaa:
Lainaus
”Olen liian nuori kuolemaan”, kuiskasin itku kurkussa edelleen silmiä kiinni pitäen.
”Kosto on suloinen”, samettisen pehmeä ääni kuiskasi korvaani, näykkäisten varovasti korvalehteäni. Hetkinen, minä tiedän tuon äänen. Oliko se Edward? Oliko hän tarkkaillut minua? Suuteliko hän äsken kaulaani?
noi oli ihan parhaita kohtia.
 olisi saanut olla hieman pidempi tämä luku, mutta veikkaan että ensi luvut on pidempiä..?
Jatkoa odotan innolla!  <3

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Hate, passion and love..K- 13 LUKU 3
« Vastaus #24 : 01.02.2010 19:47:58 »
E_Bella: Joo ööh, pitkät luvut ei ole alaani ::) mutta, mutta Edin PoV:ista tulee ainakin ennätyspitkä  :P toivottavasti
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Hate, passion and love..K- 13 LUKU 3
« Vastaus #25 : 01.02.2010 19:55:43 »
Ihanaa, ruokaöljyä^^
Ompa itserakas edward. Hmmm.
Joo, mut siis. Hyvin kirjotettu ja tällee^^
JATKOA PIANNN<3<3<3

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Hate, passion and love..K- 13 LUKU 3
« Vastaus #26 : 01.02.2010 20:16:59 »
ihana luku jälleen..vehnäjauhoja...ruokaöljyä...eiköhän tästä pyöräytetä parit pullat porukalla?
ää törkee teddie ku tollai läskiks haukkuu :D
jos tästä jotai kriittistä pitää keksiä niin toivoisinjatkossapidempiälukuja.vaikka lukuja ilmestyisikin vähän hitaammin.
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

Carlia

  • Vieras
Vs: Hate, passion and love..K- 13 LUKU 3
« Vastaus #27 : 01.02.2010 20:33:07 »
Omg, Eddy is so gay!  Mää olin iha ihmeissäni et mihi hittoo ne tarvihti ruokaöljyy? Eka ajatus oli et jaaha ne rupes vähä lähemmin kröhm.. x) Mut sitte ko luvin uudestaa nii tajusin mihi se sitä ruokaöljyy tarvihti..  Sit ne vehnäjauhot..(mistä sä ton ajatuksen vedit?)  Siisus et meinasin vähä revetä :D Hphm, mun rakentava juoksi jonnekki hevon kuusen *piip*. Todella hyvän ficin oot kekkassu ja toivon todella et kirjuutat jatkoa!

~ Carlia

Tattinen`

  • Mikki Hiiri
  • ***
  • Viestejä: 121
  • Muse<3
Vs: Hate, passion and love..K- 13 LUKU 3
« Vastaus #28 : 01.02.2010 22:19:53 »
AAAH!! VASTASIT MUN ODOTUKSII JA VIEL ENEMMÄ!

ei juma sekoon tähän ficcii.. .    vehnäjauhoja ja ja vaikka mitä<3

oh my gaash.. pian jatkoa tai muuten mä itkea<3

~Tattinen`
No one's gonna take me alive, The time has come to make things right..

Chcy

  • ***
  • Viestejä: 97
Vs: Hate, passion and love..K- 13 LUKU 3
« Vastaus #29 : 02.02.2010 15:46:45 »
Jatkoa, eikä mitään järkevää :)

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Hate, passion and love..K- 13 LUKU 3
« Vastaus #30 : 03.02.2010 19:11:37 »
Pahoittelen, en ehdi laittamaan tänään Edwardin PoV:ia
Pää täynnä kaikkee muuta ja sit kauhee hedari.. :'(
I'm so so sorry.

-loveya, maria
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Hate, passion and love..K- 13 LUKU 3
« Vastaus #31 : 03.02.2010 19:30:01 »
Harmi että joudumme odottamaan uutta lukua vähän pidemmän aikaa, mutta ei sitä ole kiva kirjoittaa ja / tai betata jos on hirveä päänsärky :(
annan anteeksi :D
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Hate, passion and love..K- 13 LUKU 3
« Vastaus #32 : 06.02.2010 23:19:55 »
Nyt vasta pääsin vastaamaan, koska oma kone lagas -.-
Mut tää on aivan ihana!! tykkään sun kirjotustyylistä, vaikkakin luvut ovat lyhyitä...mut ei se mitää. (((=
Jatkoa ihmeessä!! ♥ ;'DD

~kkaro
but that's none of my businness..

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Hate, passion and love..K- 13 LUKU 4
« Vastaus #33 : 09.02.2010 19:52:31 »
Jatkossa kesti hieman kauemmin, ::)
Mutta nyt ei oikein iske tän ficin kirjoittaminen.. :(
Tää oli hieman tönkköä minun sekä betan mielestä.
 Kiitos Chewylle :-*

LUKU NELJÄ EDWARD POV. OSA 1.

Ajoin ison, valkoisen talon pihaan. Talo näytti samalta kuin kymmenen edellistä taloa. Postiluukussa luki: 34 MASEN. Olin käynyt täällä viimeksi kaksikymmentä vuotta sitten, kolmevuotiaana. Nyt olin saanut täältä töitä ja päättänyt muuttaa Chicagosta New Yorkiin. En tuntenut täältä vielä ketään, vaikka olisin kovasti halunnut tutustua erääseen tyttöön. Tosin unelmani ei tulisi koskaan toteutumaan, tyttö oli liian jäätävä. Tuskin edes tulisin näkemään koko tyttöä koskaan uudelleen.

Pysäköin hopeisen Volvon oven eteen hiekkatielle. Päätin hakea laukut myöhemmin, nyt kaipasin vain lepoa. En muistanut paljoakaan täällä asumisesta, eikä vanhempani halunnut kertoa, koska siihen liittyi perheemme synkin salaisuus.

Sisällä kaikki huonekalut olivat peitetty valkoisilla lakanoilla. Kammottavaa. Peittämättömät tasot olivat pölykerroksen peitossa.

Suuntasin ensimmäisenä keittiöön. Lattia oli haaleanmarmorista, tasot sinertävää marmoria. Keskellä keittiötä oli iso neliön muotoinen taso, missä oli hana ja hella. Kaksipuolisella jääkaapilla oli tammenpuiset ovet, samoin muilla keittiökaapeilla. Myös keittiön tuolit olivat tummaa puuta.

Olohuoneen seinät olivat beiget, yhdessä seinässä oli fototapetti, kuviona oli mustavalkoinen kukka. Sohvat olivat vaaleanvihreät. Sohvia oli kolme, niitten välissä oli tumma sohvapöytä, pöytä muistutti hieman arkkua. Seinällä oli iso taulu -TV. Huoneen perällä oli vielä musta flyygeli. Minun flyygelini. Olohuoneessa oli noin kaksi metriä korkeat ikkunat. Ikkunoista näki terassille ja takapihalle, myös uima-allas näkyi. Ikkunoitten vieressä oli lasinen ovi terassille.

Harpoin yläkertaan, siellä oli monia ovia. Melkeinpä jokaisen oven takana oli parisänky, jokainen erilainen. Valitsin itselleni huoneen, missä oli tumma ovi. Huoneessa oli ruskea pylvässänky ja sängyn molemmilla puolilla oli samanväriset yöpöydät. Huoneessa oli käytetty paljon erilaisia ruskeita sävyjä. Päiväpeite ja koristetyynyt olivat ruskeat, mutta niiden välistä pilkotti pari beigeä tyynyä. Nahkasohvakin oli ruskea.

Laukkujen purkauksien ja pölyn pyyhinnän jälkeen päätin käydä suihkussa ja sen jälkeen tutustua hieman naapureihin.

Puin mustat farkut, valkoisen t-paidan ja sen päälle sinivalkomustan ruutupaidan. Jätin paidan helmat auki ja käärin hihoja hieman. Täydellistä, toivottavasti naapurissa asuisi jotain mukavia tyttöjä.
Kaikista taloista oli valot pois paitsi yhdestä. Painoin ovikelloa hieman hermostuneesti ja haroin sotkuisia hiuksiani. Olin vieläkin hieman harmissaan tänään olleesta kampaaja käynnistä. Yritin vääntää naamalle viehättävimmän hymyni. Sisältä kuului ryminää ja pari kirosanaa. Oven auettua näin sen saman suloisen tytön, pelkkä pyyhe ympärillä.  En tiennyt mitä sanoa, en halunnut mokata.
”Jos sinulla on tapana avata ovia pelkkä pyyhe päällä, niin taidan tulla toisenkin kerran.” Yritin heittää asian vitsiksi. Huomasin kuinka tyttö punastui. Virnistin hieman, sillä hän näytti todella suoloiselta punastuessaan. Tyttö oli avaamassa suutaan, varmaankin selittääkseen, mutta hänen ympärillä oleva pyyhe tipahti.
”Vaaauu!” Sain ähkäistyä. Tyttö punastui entisistään.
”Voisitko mitenkään kääntyä? Tai vielä parempi olisi, että LÄHTISIT KOKONAAN HELVETTIIN OVELTANI!” Tyttö karjui naama punaisena ja noukki pyyhettään. Käännyin hetkeksi, mutta minulla ei ollut aikomustakaan lähteä. Käännyttyäni, kävelin vain tyynenä sisälle. En minä oikeasti tällainen ollut, mutta en aikonut luovuttaa. Olin päättänyt, että saan tuon tytön, hinnalla millä hyvänsä.
”Oliko sinulla jotakin asiaa?” Kuului närkästynyt ääni takaani. En välittänyt hänen äänensävystään vaan katselin ympärilleni välinpitämättömästi. Kuulin olohuoneesta Elvistä.
”Kiva musiikkimaku”, kommentoin ja en edes vilkaissut tyttöön, mutta olin varma, että hän punastui. Suuntasin askeleeni sinne mistä musiikki kuului.
”Ööh, niin asiasi? Vai tulitko muuten vain hengailemaan?” Tytön ääni oli hieman epävarma. En tiennyt mitä sanoa, mitä asiaa minulla muka oli? Päätin sanoa, että tulin lainaamaan vehnäjauhoja. Eikö naapurit tehnytkin sillä tavalla?
”Joo, haluaisin lainata vehnäjauhoja”, sanoin itsevarmana. Kummakseni sain tytöltä hieman oudoksuvan katseen.
”Käyn laittamassa jotain päälle ja sitten saat vehnäjauhosi”, ääni kuulosti hieman turhautuneelta. Tyttö kipitti nopeasti yläkertaan vilkaisemattakaan minua.

Kävin hetkeksi makaamaan yhdelle sohvalle. Päätin esittää nukkuvani ja hetken kuluttua kuulinkin jo askelia rappusista.
« Viimeksi muokattu: 09.02.2010 20:11:36 kirjoittanut mariamo »
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Hate, passion and love..K- 13 LUKU 4
« Vastaus #34 : 09.02.2010 20:05:11 »
Vihdoin jatkoa ;p
Pidin ja olit mielestäni onnistunut tuossa Edwardin kuvakulmasta. :)
Lainaus
Täydellistä, toivottavasti naapurissa asuisi jotain mukavia tyttöjä.
En tiedä miksi, mutta repesin hiukkasen tuossa lauseessa. Kuulosti jotenkin niin normaalilta ihmis-Edwardilta ;D

Virheisiin en jaksanut keskittyä, enkä usko että niitä edes löytyi :)
Pian jatkoa, eiks jeah? ;)

NiN
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Carlia

  • Vieras
Vs: Hate, passion and love..K- 13 LUKU 4
« Vastaus #35 : 09.02.2010 20:27:17 »
Tähänki tuli jatkoo :D
Lainaus
”Vaaauu!” Sain ähkäistyä. Tyttö punastui entisistään.
”Voisitko mitenkään kääntyä? Tai vielä parempi olisi, että LÄHTISIT KOKONAAN HELVETTIIN OVELTANI!” Tyttö karjui naama punaisena ja noukki pyyhettään. Käännyin hetkeksi, mutta minulla ei ollut aikomustakaan lähteä. Käännyttyäni, kävelin vain tyynenä sisälle. En minä oikeasti tällainen ollut, mutta en aikonut luovuttaa.
Jostai syystä mua alko vähä naurattaa toi kohta.. Hmm..Minkähälaine kokemus ois jos tosiaan pyyhe tippuis ko "juttelis" jonku kanssa ovella.. x)  Jatkoa kiitus!

~ Carlia

-jjassuu

  • Vieras
Vs: Hate, passion and love..K- 13 LUKU 4
« Vastaus #36 : 09.02.2010 20:31:48 »
ihan mahtava luku ! (:
Lainaus
Täydellistä, toivottavasti naapurissa asuisi jotain mukavia tyttöjä.
Munkin mielestä tää kuulosti niin normaalilta ihmis-Edwardilta ;)
en keksi järkevää kommentoitavaa, joten en edes yritä :D
kiitos tästä =)
vaadin jatkoa! :D

-jjassuu

E_Bella

  • Vieras
Vs: Hate, passion and love..K- 13 LUKU 4
« Vastaus #37 : 09.02.2010 21:03:17 »
oissekyllä, kun pyyhe tipahtais ku juttelee tyypi kaa ovella..
virheitä en löytäny ja sitä rataa.. =)
Jatkoa pyytelen <3 ^^

Embuu

  • vammanaama
  • ***
  • Viestejä: 76
  • because you are the only exception ♥
Vs: Hate, passion and love..K- 13 LUKU 4
« Vastaus #38 : 11.02.2010 16:13:09 »
Jeejeeejee tää näyttää tosi kivalta : ))))) Hehheeee Eddu on täys homo <33
Lisää vaan tää on tosi kiva kiitos moi.
daadaaadaaadaaadaa

Jassuö

  • ***
  • Viestejä: 12
  • Make your dreams come true!
Vs: Hate, passion and love..K- 13 LUKU 4
« Vastaus #39 : 19.02.2010 21:36:20 »
Ihana! Jatkoa?
What's done is done!