Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée | K-11, E/B Uusi luku 28.12.2010  (Luettu 46343 kertaa)

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #140 : 25.12.2009 17:55:26 »
Ooi äkkiä jatkoo <3
Luin ton englanniks ja ihan mahtava oli.
Hop hop suomentamaan,^^ , no ei.
Suomenna sitte ku jaksat 8)

luvya, maria
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

En-nu

  • Vieras
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #141 : 01.01.2010 21:23:55 »
Jatkoa äkkiä.Ihana!

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #142 : 10.01.2010 22:58:55 »
Millon ois tulos jatkoa ? ??? :P
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

Tattinen`

  • Mikki Hiiri
  • ***
  • Viestejä: 121
  • Muse<3
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #143 : 11.01.2010 11:22:05 »
Ihanan ficin oot valinnu käännettäväks<3
Mut Ed on töykee ku se uskoo Tanyaa koko aja!!!
toi nuorukais Edward oli tosi sulonen 8)
Jatkoa piaan<3
No one's gonna take me alive, The time has come to make things right..

kkat

  • ***
  • Viestejä: 152
  • lost soul
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #144 : 11.01.2010 17:20:20 »
oisko jatkoo tulos pian  ::) ?
Scintilla etiam exigua in tenebris micat.
Avasta kiitos haavalle.

strawberrycullen

  • Vieras
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #145 : 15.01.2010 14:45:37 »
oon tähän ihanaan ficciin ootellut jo jatkoa, niin millon sitä olisi tulossa  :D?

srae

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #146 : 06.02.2010 23:01:22 »
Mä olen ihan koukussa tähän<3 Jatkoa mahdollisimman pian! Hyvin suomennettu.

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #147 : 07.02.2010 04:10:56 »
Noni, sain aikaseks kommentoida tähänkin (((=
Siis niin ihanaa kun käännät tätä, enkkuni on tooooooooooodella huono.
En osaa kommentoida mitenkään rakentavasti tähän kellonaikaan, mutta todellakin seuraan tätä! :''''))
Suomenteles nopeesti jatkoa ♥

~kkaro
but that's none of my businness..

särkyvä kynä

  • ***
  • Viestejä: 21
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #148 : 07.02.2010 11:11:41 »
MÄ SIIS NIIIIN RAKASTAN TÄTÄ!!!<3<3 :)
ÄKKIÄ JATKOA OON IHAN KOUKUSSA!!!!!
Suomennat tosi hyvin, Tanya on kunnon pinkkipääbich ja Edward.... MIKÄ IDIOOTTI!! >:(
Kiitti kun käänsit tän ficcin, valitsit tosi ihanan!
Pikku Edi oli siis AIVAN IHANA!!!!! :D

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #149 : 07.02.2010 11:17:43 »
Oh! Tää on niin mahtava! Aww.... Toi pikku Edward oli niiin suuloinen. Oli kyllä niin sujuvaa tekstiä, että melkein unohdin sun vaan suomentavan tätä. No, mutta jatkoa!

strawberryshake^^

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #150 : 07.02.2010 12:13:26 »
tähän ei varmaan tuu enää jatkooo kun  ei oo tullu pitkään aikaan.....
ihaNA OLI LUEN TÄN SIT VAIK ENKUKS KUN ET ENÄÄ KIRJOTA, olisin kyl halunnu lukee suomeks ,mut harmittaa joo</3

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #151 : 07.02.2010 12:19:17 »
tätäkin aattelin kommentoida. oli mukava lukea suomeksi, mutta jo jonkun aikaa sitten sorruin siihen että luin tämän enkuksi kun en jaksanu odottaa enää jatkoa.
aivan mahti tarina, kiitos kun näytit tämän meille
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

An_n

  • Vieras
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #152 : 30.09.2010 19:20:43 »
Eddie on ilkee  :(
Mä rupesin melkein itkee kun eddi huusi belalle
Jatkoa kiitos:)


  -An_n

Kuura

  • Neiti Kesäheinä
  • ***
  • Viestejä: 1 301
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #153 : 05.11.2010 16:15:07 »
Olethan saanut kirjoittajalta luvan kääntää tätä ficciä? Jos olet, siitä on mainittava tekstin alussa.
Runovuosi

Illalla sytytämme tulet
ja kaikki on hetken tässä

_Bella_18_

  • ***
  • Viestejä: 28
  • Never give in~
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #154 : 13.11.2010 18:03:30 »
Millai Edi voi huutaa Bellalle tollee? Eihän se tehny mitää!!
Millee Bella oikee löytää takasin?JATKOA, PIAN!
Kiitos ja kumarrus,

_Bella_18_
Rien n'est parfait~

Lyn

  • Poet of the Mist
  • ***
  • Viestejä: 100
  • Mahzirikhi zu gang ghukhil
    • My mind
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #155 : 15.11.2010 18:41:29 »
Hei ihmiset. Ensinnäkin, olen todella pahoillani että jatkoa ei ole kuulunut IKUISUUTEEN, minun mokani. En nyt aio alkaa selittelemään syitä, jos jotakuta kiinnostaa niin yksärillä voi kokeilla onneaan (en vanno tuloksesta mitään). Mutta siis, olen todella, todella pahoillani, hävettää...

Toiseksi, mietin aluksi että lopetan suomentamisen, mutta sitten luin kommentit läpi ja totesin, että jos joku tätä nyt vielä lukee, niin kyllä ansaitsee jatkon, ja luku 16 tulee niin pian kuin mahdollista.

-Lyn
Write your poems to sand of dream
Feel the distance, cry and srcream
Love with all you might and heart
And pray that you will never fall apart.
Art is part of my soul
I wish you a safe journey

En-nu

  • Vieras
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #156 : 15.11.2010 19:17:34 »
Oii jeij...........oon niin happy <3

Lyn

  • Poet of the Mist
  • ***
  • Viestejä: 100
  • Mahzirikhi zu gang ghukhil
    • My mind
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #157 : 15.11.2010 19:36:21 »
T/N: Anteeksi nyt vielä kerran, ja tässä uusi luku, olkaa hyvät.
------------------------------------------------------------------

16. Now He's Sorry

Heräsin kylmissäni ja minua huimasi. En vaivautunut nousemaan ylös. Makasin vain siinä ja tuijotin tähtiä ja kuuta. Oli täysikuu ja se sai minut hieman paremmalle tuulelle. Olen aina lumoutunut kun näen täysikuun. Se on kaunis, mysteerinen ja sydäntälämmittävä näky. Suljin silmäni uudestaan kunnes kuulin jonkun puhuvan.
”Onko hauskaa nukkua täällä puistossa oman huoneesi sijaan?”

Avasin silmäni välittömästi koska tunnistin äänen. Nousin ylös ja katsoin toiselle penkille. Siellä näin miehen joka sai minut itkemään aiemmin. Edward istui penkillä ja katsoi minua.

”Miksi sinä olet täällä?” kysyin häneltä.
”Muutama minuutti sen jälkeen kun juoksit pois Emmett ja Jasper kysyivät sinua ja kerroin mitä tapahtui. He suuttuivat minulle todella ja Emmett jopa paiskasi minut seinään. Jasper huusi minulle ja sanoi että minun pitäisi etsiä sinut. En aluksi ajatellut lähteä, mutta kun sinua ei kuulunut tuntiin takaisin, päätin lähteä etsimään.”
”Emmett paiskasi sinut seinään?” kysyin järkyttyneenä.
”Niin, ystäväni eivät ole ikinä kohdelleet minua niin väkivaltaisesti. He vain hokivat ’miksi sinä teit niin’ ja kyselivät mitä helvettiä minä ajattelin”, hän sanoi virnuillen.
Hän nousi ylös ja istuutui viereeni. Minä katsoin alas enkä puhunut.

”Oletko syönyt mitään?” hän kysyi.
En vastannut.
"Tuo tarkoittaa varmaan ei. Emmett ja Jasper ovat luultavasti tulossa hulluksi etsiessään sinua. Kello on yksitoista illalla, meidän on parempi mennä takaisin hotellille. Jätin auton hotellin parkkipaikalle joten me kävelemme. Matka ei sitä paitsi ole pitkä. "

"Anteeksi, en tarkoittanut huolestuttaa heitä. Aioin palata aiemmin, mutta eksyin" selitin. Hän nousi ylös ja sanoi, että meidän pitäisi lähteä. Sillä hetkellä kun yritin nousta seisomaan, minä kaaduin ja Edwardin piti ottaa kiinni. Kaikki pyörii, minulla on valtava päänsärky.

"Mitä? Mitä tapahtui Bella? Oletko loukkaantunut? Ja olet polttavan kuuma!" Edward sanoi huolestuneena. Näytteleekö hän taas?
"Kaikki hyvin, minua vain hieman huimasi, mutta ..."
"Miksi et kertonut minulle että olet sairas?" Hän riisui takkinsa ja asetti sen hartioilleni.
"Et voi hyvin ja silti jäit tänne ja olet jopa nukkunut täällä! Eikä sinulla ole edes paksuja vaatteita! Sinun olisi pitänyt vain jäädä omaan huoneeseesi!"
"Anteeksi", sanoin mumisten. Edward auttoi minut istumaan uudelleen penkille, mutta kynä putosi taskustani. Yritin kurottaa sitä, mutta hän oli liian nopea ja sai sen. Hän katseli sitä ja käänsi sitten huomionsa minuun. Ojensin käteni merkiksi että hän voi antaa sen takaisin minulle.

"Saanko kynän?" sanoin.
"Et", hän vastasi, ja laittoi sen taskuunsa.
"Anteeksi? Otan kynän takaisin."
"Siihen on kaiverrettu nimi ja jos luin oikein, siinä lukee EDWARD. Mielestäni sinä olet Bella, joten kynä on minun", hän sanoi samalla kun hän laittoi takkinsa paremmin päälleni.
"Sinä heitit sen pois ja löytäjä saa pitää. Löysin sen, joten se kuuluu nyt minulle. "
"Ei, muutin mieleni ja haluan pitää sen."

Tuijotin häntä ja hän vilkaisi minua, sitten hän katsoi pois nopeasti. Hän istuutui eteeni ja katsoi minua. Mitä hän yrittää tehdä?

"Täällä on penkki, ei sinun tarvitse istua siellä" sanoin hänelle.
Hän nauroi hieman ja sanoi: "Nouse selkääni."
"Mitä?"
"Olet liian heikko edes seisomaan joten minä voin kantaa sinua."
"Et voi, olen liian painava ..."

"Se on käsky. Joten sinun pitäisi noudattaa sitä." Hän veti käsiäni ja viittilöi minua hyppäämään selkäänsä. Kiipesin hänen selkäänsä hitaasti ja sitten hän nousi ylös.
"Pidä minusta kiinni. Kerro minulle, jos olosi on epämukava", hän sanoi alkaessaan kävellä.
"Voi odota, ojenna minulle tuo kukka ..."
"Keltainen?"
"Joo."

Hän ojensi minulle kukan ja kysyi, keneltä se oli.

"Tämä on Edwardilta."
"Keneltä? Edwardilta? Olet tavannut jonkun Edwardin täällä?"
"Joo, hän piti minulle seuraa ja poimi tämän kukan minulle."
"Kerro hänelle, ettei hän poimi kukkia eikä puhu tuntemattomille. Sinunkaan ei pitäisi puhua tuntemattomille ihmisille täällä."
"Sanoin hänelle, ettei poimi kukkia, mutta poika oli vain noin 4- tai 5-vuotias ..."
"Ai ... hän on lapsi ... No se on okei ... Pidätkö kukista?"
"Joo."
"Okei."

Kasvoni olivat vain muutaman tuuman päässä hänen kasvoistaan. Tuijotin tielle, kun kuulin hänen puhuvan.

"Bella, kuuntele ... Haluan vain sanoa, että ... olen ... olen ... Argghh ... tämä on vaikea, en ole tottunut tähän."
"Sano vain."
"Olen pahoillani."

Katselin hänen kasvojaan, ja hän oli punastunut.

"Okei, anteeksi mitä tein, mitä sanoin, miten kohtelin sinua viime yönä ja aiemmin. Olen ... pahoillani kun heitin kynän ... anteeksi jos olen huutanut sinulle ... anteeksi jos olen satuttanut sinua ja saanut sinut itkemään ... anteeksi. .. Olen todella pahoillani. "

En vastannut koska tunsin kyyneleen valuvan poskelleni. Hän huomasi sen ja huolestui.

"Hei, tiedän että olen idiootti, tyhjäpää, paha, tyhmä henkilö kun kohtelin sinua niin. Kutsu minua miksi vain mitä ajattelet..."
"Ääliö ..."
"Okei, olen täysin ääliö. Ole kiltti ja lopeta itkeminen, minä olen jo saanut sinut itkemään liikaa. Olen todella pahoillani."
"Uskotko minua nyt? Uskotko, etten läikyttänyt viiniä Tanyan puvulle, ja että minulla ei ole mitään tekemistä kellosi kanssa?"

"Uskon."
"Sattuiko se kun Emmett paiskasi sinut seinään?"
"Joo, minulla on mustelma selässäni."
"Hyvä."

Hän virnisti minulle ja minä hymyilin hänelle.
"Voisitko sanoa taas että olet pahoillasi?" kysyin häneltä.
"Anteeksi."
”Kerran vielä.”
"Olen pahoillani."
"Okei, annan sinulle anteeksi."
Hän nauroi taas kysyi minulta, haluaisinko syödä mitään. Puhuimme kuin mitään ei olisi tapahtunut.

"Katso taivaalle", sanoin hänelle.
Hän katsoi ylös ja hymyili.
"Täysikuu. Todella kaunis", hän kommentoi.
"Olen aina pitänyt täysikuusta. Kuu paistaa kirkkaimmillaan. Se saa minut iloiseksi."
"Sinä arvostat pieniä asioita. Löydät onnen jopa yksinkertaisista asioista Bella."
"Joo. Kun minä kasvoin, minua ei hukutettu leluihin ja vaatteisiin joten opin löytämään iloni asioista joihin ei tarvitse suurta summaa rahaa."
"Olet todella ainutlaatuinen", hän sanoi.
"Tiedän sen. Olet onnekas kun olet tavannut minut", sanoin kiusoitellen.
"Tiedän", hän sanoi katsoen minua silmiin. Punastuin joten katsoin nopeasti takaisin taivaalle. Menimme sisälle hotelliin ja työntekijät tarjoutuivat auttamaan Edwardia minun kantamisessani. Hän vain kiitti ja lisäsi että hän pitää minusta huolta.

Menimme huoneeseeni ja hän laski minut sängylle. Hän tilasi ruoan minun huoneeseeni ja pyysi myös lääkettä. Hän kysyi minulta, haluanko mennä lääkäriin, mutta minä en suostunut ja kerroin hänelle että voin paremmin huomenna. Juttelimme hieman kun oveni heilahti auki. Siellä olivat Emmett ja Jasper. He juoksivat sänkyni viereen.

"Mitä sinulle tapahtui? Minne katosit? Jazz ja minä etsimme sinua tunteja!" Emmett sanoi.
"Minä vannon että tapan Edwardin! Tämä on kokonaan hänen vikansa", Jasper lisäsi.
"Okei, minä kannan vastuun, mutta se olin minä joka löysi hänet ja pyysin jo anteeksi."
"Helvetin paskiainen!" Emmett sanoi yrittäessään lyödä Edwardia, mutta Jasper piteli häntä aloillaan.

"Lopeta. Olen kunnossa. Olen loistavassa kunnossa huomenna, minä lupaan, ja olen pahoillani jos huolestutin teidät kun eksyin", sanoin.
"Seuraavan kerran kun Edward kohtelee sinua huonosti Bella, kerro meille ja me hoitelemme hänet", Jasper sanoi.
"Okei. Lopettakaa hänen ahdistelunsa, jooko" , sanoin nauraen. He kaikki nauroivat myös.
"Hei Edward, joko sinä pyysit anteeksi?" Emmett kysyi.
"Olen jo pyytänyt anteeksi ja hän on jo antanut minulle anteeksi."
"Me olemme okei nyt", vahvistin.

Jasper ja Emmett nyökkäsivät ja sanoivat, että he lähtisivät nyt ja antaisivat minun levätä. Molemmat antoivat minulle suukon otsalle ja nipistivät Edwardia leikkisästi ennen kuin lähtivät.

"Oi! Te kaksi näyttelette liikaa..."

Nauroin jälleen ja Edward lähestyi sänkyäni.

"Bella, en tarkoittanut mitä sanoin. Niin kuin se ’tiedä paikkasi’ -juttu, minä en ajatellut. En ikinä tekisi niin. Olen pahoillani."
"Se on okei Edward."
”Kiitos, joten, minäkin jätän sinut lepäämään."
"Okei."
”Lepää".
"Minä lepään."
"Joo. Minä lähden nyt."
"Heippa".
”Lähden nyt. Okei", hän sanoi astuen samalla varovasti taaksepäin.
"Edward, käyttäydyt oudosti. Mikä sinua vaivaa?"
”Minusta se vain on epäreilua... että.. tiedäthän... kun Emmett ja Jasper saivat... umm… antaa sinulle hyvänyönsuukot... niin..."

Hän juoksi luokseni ja suuteli poskeani ja kuiskasi pehmeästi ”Kauniita unia” korvaani. Se tapahtui niin nopeasti, että ennen kuin kykenin puhumaan, hän oli jo ulkona huoneestani. Olin niin järkyttynyt ja kasvoni paloivat. Edward antoi minulle juuri suukon poskelle. Sydämeni räjähtää. Suljin silmäni ja rauhoitin itseni. Tämä kaveri saa minut tuntemaan paljon. Hän voi tehdä minut surulliseksi, vihaiseksi, satuttaa minua, mutta ennen kaikkea hän voi varmasti tehdä minut onnelliseksi. Otin päiväkirjani ja sujautin kukan sen väliin ja kirjoitin:
"Me olemme kunnossa nyt, ja vain se merkitsee."
Write your poems to sand of dream
Feel the distance, cry and srcream
Love with all you might and heart
And pray that you will never fall apart.
Art is part of my soul
I wish you a safe journey

iituska

  • ***
  • Viestejä: 98
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #158 : 15.11.2010 23:24:50 »
Tää on niin ihana ficci! Ja Edward oli nii sulonen tossa :D
Toivottavasti jatkoa on vielä tulossa.. ja mahdollisimman pian ;) :D

iituska

_Bella_18_

  • ***
  • Viestejä: 28
  • Never give in~
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #159 : 16.11.2010 09:09:00 »
Ihana luku!!!Se oli kiva kun Edward pyys Bellalta anteks :D
Sekin oli kiva  kun Edward pussas Bellaa poskel ekaa kertaa!! ;D

Kiitos ja kumarrus jälleen kerran,

_Bella_18_
Rien n'est parfait~