Kirjoittaja Aihe: Twilight: You Belong With Me [VALMIS 9.6] | K-11, B/? + normiparit, kaikki ihmisiä  (Luettu 39262 kertaa)

E_Bella

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [7.OSA 7.4]
« Vastaus #60 : 07.04.2010 18:27:22 »
Äääh! Varastit mun Musebiisin! Kuuntelin sitä juuri ennenkuin aloin lukemaan tätä ficciä! Nappasin sen pois päältä, ennen kuin aloin lukemaan, mutta sinä piruvie laitoit sen tähän ficciin! Olisit voinut varoittaa etukäteen! :o :D  Hassu sattuma, muuten! :D
 Hieno luku taas kerran. Tykkään kappaleista ja videoista. Itse en virheitä bongaillut, mutta muut tekevätkin sen sitten minun puolestani. :D Eiksös vain?? :D
Niin, eikai tähän mitään osaa kirjottaa.
Lainaus
Mutta tämä on ehdottomasti yksi parhaimpia ficcejä täällä. =) Tekstin laatu on hyvää ja helppo lukuista.

AGREE!
Ja jatkoa. :)

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: You Belong With Me [7.OSA 7.4]
« Vastaus #61 : 07.04.2010 18:29:08 »
oi uus luku näin pian! näköjään yllätyn joka kerta ku tulee uus luku :D tykkäsin kovasti enkä huomannu edes virheitä! ja voi ihanaa kun olit ottanut "mukaan" ton taylorin musavideon :) tykkäsin paaaaljon tosta ikkuna-paperi -viestittelystä :D ja edwardki vois unohtaa jo sen tanyan! :D nojoo ei muuta ku uutta lukua kehiin<3

minnamoi♥
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: You Belong With Me [7.OSA 7.4]
« Vastaus #62 : 07.04.2010 18:50:20 »
Jee uusi luku (: <3
Mä sitten tykkään näistä ihan hirmusesti! :D
Bella hyvä, älä anna Tanyan vaivata, se on vaan kauhee ämmä, josta Edwardkaan ei oikeasti pidä.
Kirjoitat hyvin, kuten aina. Kuvailut ovat ihan täydellisiä.
Biisi sopi lukuun ja mulla se soi (:
Joo, lopetan höpötyksen ja toivon vain jatkoa (:

ew
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

Blinky

  • ***
  • Viestejä: 141
Vs: You Belong With Me [7.OSA 7.4]
« Vastaus #63 : 07.04.2010 18:54:35 »
Sulla tulee kyllä ihan uskomatonta tahtia nää luvut, mutta se on vaan hyvä juttu.  :D Ihana luku taas, eritoten siksi että Bella ja Ed viestittelivät keskenään ja Tanyaa ei mailla halmeilla. Jatkoa kaivaten!  :)
dream as if you'll live forever
live as if you'll die today

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: You Belong With Me [7.OSA 7.4]
« Vastaus #64 : 07.04.2010 19:19:48 »
Ihana luku oli taas!
Toi oli ihanasti napattu sielt You belong with me videolt, niinku joku tos jo sanoki
se lappu juttu oli tosi kiva.
Jatkoa!
Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: You Belong With Me [7.OSA 7.4]
« Vastaus #65 : 07.04.2010 21:18:17 »
Ihana toi lappu juttu!
Miten Bella voi pelätä Tanyaa noin paljon???  :o
Kirjoitusvirheitä en löytänyt, joten teksti oli ainakin minun mielestä laadukasta!

Jatkoa pian!

Pitenmää viestiä en saa millään puserrettua...  :'(

Miz

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [7.OSA 7.4]
« Vastaus #66 : 07.04.2010 22:01:32 »
Vauuu...
Osaat kuvailla todella hyvin yksityiskohtia, joka on oiken hyvä asia, varsinkin kun kirjoittaa Bellan käkökulmasta. Olen tyyyväinen tekstiisi ja en oikeastaan huomannut mitään virheitä kuin luin niin keskittyneesti. :D

Ja mun täytyy kehua oikeasti sitä kohtaa, jossa Jacob tuli huoneeseen sorkkaraudan kanssa.. Nauroin hysteerisesti ja siis en liiottele ollenkaan sitä naurun määrää.  ;D Voi että just niin perus Jacob mun mielestä..

Odotan inokkaasti jatkoa, jonka tulen lukemaan!

Jaima

  • ***
  • Viestejä: 126
  • "love is the key that holds two hearts together."
Vs: You Belong With Me [7.OSA 7.4]
« Vastaus #67 : 08.04.2010 10:51:49 »
Jeeh... taas tuli ihana luku. (:
Musta tuntuu että kirjoitan varmaan joka ikinen kerta saman asian. Mutta tosiaan oon aina sitä mieltä että nää on vaan niin hyviä. Ei sille sitten mitään oikein mahda.
Mutta jatkoa taas lisää (:
I'm glad were together. Your love has shown me how beautiful the world is. Our love is the key to a lifetime and happiness ♥

alba

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [7.OSA 7.4]
« Vastaus #68 : 09.04.2010 16:08:03 »
Lainaus
Mutta tämä on ehdottomasti yksi parhaimpia ficcejä täällä. =) Tekstin laatu on hyvää ja helppo lukuista.


Oi, kiitos! Tuo jos mikä lämmittää sydäntä :) Ootte ihania♥

Seuraavan osan ilmestymisestä en uskalla sanoa mitään, kun en todennäköisesti ole koko viikonloppuna kotona. :/

~alba

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: You Belong With Me [7.OSA 7.4]
« Vastaus #69 : 09.04.2010 20:55:19 »
Voi hirvitys miten laiska olen ollut!!!
En ole kommentoinut tätä aikoihin vaikka olen lukenut aikasemmin niitä aikasempia lukuja, annathan anteeksi?  :-[
Jatkatkos pian?
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

alba

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [7.OSA 7.4]
« Vastaus #70 : 12.04.2010 19:29:55 »
Sarkku: Saat anteeksi ;D

Ja joo. Ei kai tässä mitään ihmeellisiä alkupuheita ole sanottavana. Eii muutako, et muistakaa vaa kommentoida ni pysyy kirjoittaja virkeänä. :D Olkaa hyvät;

8. Osa, Should‘ve say no?

Taylor Swift - Should’ve say no


Perjantaina koulusta päästyäni laahustin portaat ylös huoneeseeni ja aloin etsiä laatikostostani vanhaa uimapukuani, pyyhettä ja jotain vaihtovaatteita. Huokaisin. Tänään ei todellakaan huvittaisi lähteä minnekään, mutta minkäs mahdat kun tuli jo luvattua?
Alice lupasi tulla hakemaan minut siinä viiden aikoihin ja kello oli nyt neljä iltapäivällä. Siivosin huonettani hermostuneena, petasin sänkyni ja etsin lattialta sinne jääneitä sukkia ja keräsin tuoleilla lojuvat vaatteet ja vein ne pyykkiin. Huokaisin huomatessani pyykkikorin olevan kukkurallaan, joten aloin pestä aikani kuluksi pyykkiä. Pyykit koneeseen lastattuani, käynnistin koneen ja painuin takaisin huoneeseeni. Molly oli tapojensa mukaan sängyllä löhöämässä, mutta nyt se ei nukkunut. Se katsoi minua okrankeltaisilla silmillään ja naukui. Kävelin sen luokse ottaen sen syliini. Molly oli lihonut viimeaikoina aika paljon ja se nukkui normaalia enemmän. Aloin silitellä sen mahaa ja kissa naukaisi varovaisesti. Tunsin mahassa patin - patin joka ei kuulunut sinne. Ja toisen.
“Charlie!” Huusin jatkaen Mollyn mahan tunnustelua.
“Mitä?” Kuului Charlien möreä vastaus alakerrasta. Hän katseli taas vaihteeksi jotain peliä.
“Onko Molly leikattu?”
“On!”
Aloin taas silittää Mollyn mahakumpua ja katsoin kissaa kummissani. Samassa tunsin käteni alla aivan varmasti liikahduksen ja siirsin Mollyn sylistäni takaisin sängylle ja otin puhelimeni käteeni. Näppäilin siihen tutun numeron ja nostin puhelimen korvalle. Se hälytti kolme kertaa, kunnes siihen vastattiin.
“Renée” Tuntui hyvältä kuulla äidin ääni pitkän tauon jälkeen
“Bella, täällä. Kysyisin vaan, että onko Molly leikattu?”
”Ai hei Bella!” Hetken hiljaisuus. “Ei. Minun piti viedä Molly leikkautettavaksi, mutten vain voinut vielä sen naiseutta!”
“Voi luoja!” Tuhahdin ja aloin kävellä ympyrää. “Molly on raskaana!”
Kuulin äidin vinkaisevan, mutta vihastumiseni laantui huoleen katsoessani melkein yhdeksäntoistavuotiasta kissaa. Miten se synnytyksestä muka selviäisi?
”Ethän kerro Charlielle? Hän hirttää minut kengännauhoistani. Kyllä me jotain keksimme. Minun täytyy nyt lopettaa puhelu. Suukkoja sinulle ja Jacobille!”
“En kerro. Vielä. Heippa, suukkoja”, mutisin ja laskin puhelimeni vaatekaappini päälle. Katsoin Mollyyn hymyillen vinosti ja se naukaisi.
“Minä tiedän, Molly. Kyllä me tästä selvitään”, huokaisin ja istahdin Mollyn viereen sängylle ja se sulki silmänsä alkaen kuorsata hiljaa. Aloin silittää sen valkeaa turkkia ja Molly alkoi kehrätä kuorsauksensa lomasta.
“Onko Bella valmiina?” Kuului Alicen hento ääni alakerrasta. Siirsin Mollyn pään varovaisesti polveni päältä, ettei se heräisi. Nousin sängyltä ja nappasin uimakassini kainalooni ja kiiruhdin portaat alas alakertaan, missä Alice tuli minua käytävällä vastaan.
“Ai hei, Bella! Mennäänkö?” Alice sanoi ja suu levisi hymyyn. Nyökkäsin ja lähdimme meitä minun vielä huutaessa nopeat hyvästelyt Charlielle, joka vastasi nopeilla turvaneuvoilla, ‘Ole varovainen’, ‘Tule ajoissa’ ja ‘Varo liukkaita lattioita!’

Alice oli ajanut isänsä mustalla Mersulla meidät perille GH Day Spa’han. Se sijaitsee lähellä Manhattania. Spa on iso paikka, melkein jokainen seinä siitä rakennuksesta oli lasia, ja jos seinä ei ollut lasista, se oli tehty valkoisesta rappauskivestä. Olin käynyt Phoenixissa sijaitsevassa saman nimisessä paikassa joskus lapsena, ja muistelisin sen olleen silloin vähän vaatimattomampi.
Vastaanoton tiskin takana oli ryppyinen, hymyilevä mummo, jolla oli vaaleat harventuneet hiukset ja silmälasit. Minä katsoin Aliceen ja aloin kaivella lompakkoa takkini taskusta maksaakseni päiväni kylpylässä. Alice sen sijaan porhalsi tiskin ohi ja tervehti tiskin takana istuvaa mummelia.
“Etkö sinä aio maksaa?” Kysyin ihmeissäni.
“Täh? En.” Alice sanoi ja jatkoi hienovaraista kopistelua korkokengillään kohti pukukoppeja. Katsoin anteeksipyytävästi mummeliin, joka hymyili minulle ja jatkoi jonkin lehden lukemista. Lähdin puolihölkkää Alicen perään.
“Miksi?”
Alice katsoi minuun kulmat kurtussa ja raotti huuliaan.
“Etkö sinä tiedä mitä GH tarkoittaa?” Alice kysyi hämmästyneenä ja pysähdyimme keskelle käytävää. Minulla oli käsi vieläkin taskussa.
“En. Miten se nyt tähän liittyy?” Kysyi hämmästyneenä. Alicen kulmien välissä oleva kuoppa silisi ja hän päästi helisevän naurun.
“Se tarkoittaa Gina Halea. Tiedätkö kuka hän on?” Alice kysyi.
Kurtistin kulmiani ja mietin. Sukunimen oli kuullut jossain ja aloin selata päässäni läpi nimiä.
“Ai niin kuin Rosalie Hale?” Kysyin hämmästyneenä.
“Niin. Gina on hänen äitinsä, ja Roseen tutustumisen jälkeen minun ei ole ollut tarvetta maksaa tänne tulemisesta. Gina on mukava ihminen”, Alice naurahti ja jatkoi kävelyä. “Tule jo, ollaan muutenkin jo myöhässä.”
Huokaisin ja otin käteni takkisi taskusta ja otin sillä kiinni uimakassini hihnaan. Lähdin seuraamaan Alicea kohti pukukoppeja ja pohdin, mitä muita yllätyksiä uudesta ystäväpiiristäni löytyisi.

“Onko pakko?” Vinkaisin ja katsoin uimapukua, minkä Alice oli minun pakottanut pukemaan. Alice oli meinannut saada astmakohtauksen nähdessään vanhan mustan kokoumapukuni (joka tällä hetkellä lojuu revittynä roskakorissa) ja kaivanut omasta uimakassistaan minulle uudet bikinit. Ne olivat vaaleansiniset bikinit, joiden yläosa pysyy miehustani peittona tiukalla niskalenkkisolmulla. Alicella itsellään oli myös mustat bikinit.
“No on. Bella älä viitsi olla lapsellinen, se on uimapuku.” Alice huokaisi ja vetäisi minua ranteesta kylpylän puolelle. Tunsin punan nousevan poskilleni kun kävelin Alicen perässä - hänen edelleen vetäen minua - ja pidin katseeni maassa vältelle liukkaista kohtia.
“Hei Alice!” Kuulin huudahduksen, joka pakotti minut nostamaan pääni ylös. Alice irrotti ranteestani ja hyppäsi Jasperin syliin, joka pyörähti ympäri Alice sylissään. He  nauroivat ja Jasper laski Alicen alas suudeltavaksi. Etsin katseellani Rosalieta. Pian löysinkin hänet altaasta korkean suihkulähteen alta istuskelemasta veden alaisella penkillä - vieressään Emmett, joka roiski vettä tytön päälle.
“Yök, rajoittakaa vähän. Täällä on lapsia”, Edward nauroi osoittaen sanansa siskolleen ja Jasperille.
“Hei Bella.”
“Ööh. Moi”, sanoin suustani ja hymyilin Edwardille varovaisesti. “Ai joo, meidän pitäisi puhua yhdestä jutusta.”
Edward nyökkäsi  ja vilkaisi taas Jasperiin ja Aliceen, jotka suutelivat edelleen innokkaasti. Katseeni harhautui sekunniksi Edwardin treenatulle ylävartalolle.
“Jospa menisimme jonnekin vähä syrjemmälle?” Edward ehdotti ja katsoi merkitsevästi siskonsa suuntaan. Nauroin hänelle ja lähdin kävelemään Edwardin rinnalla altaan reunaa pitkin.
“Mitä asia koskee?” Edward kysyi lopulta ja veti minut kulman taa, mistä me näimme koko suuren lasiseinäisen allasosaston, mutta kukaan ei nähnyt meitä. Näin Rosalien ja Emmettin katsovan nurkallemme kiinnostuneina.
“Onko Vladimir leikattu?” Kysyin ja Edwardin kulmakarvat pomppasivat kohti taivaita.
“Ja tämäkö on se suuri asia mistä meidän pitää puhua? Odotin jotain suurieleisempää.” Edward nauroi. “Ei ole.”
“Onko se sisäkissa?” Sanoin pyöräyttäen silmiäni.
“Ei. Se viettää suurimman osa ajastaan ulkona. Miksi kysyt?”
“Tämä on tavallaan johdattelua asiaani. Katsos kun.. Molly on raskaana Vladimir on luultavasti isä”, sain sanottua ja virnistin. Olin päätellyt asian ensin selvitettyäni, että Vladimir oli ainoa kollikissa kahden korttelin säteellä. Edward näytti hämmästyneeltä, mutta lopulta hänen suunsa levisi hymyyn.
“Meistä tulee isovanhemmat!” Edward naurahti ja yhtäkkiä huomasin Edwardin halaavan minua. En tiedä kauanko me olimme niin, Edwardin vahvat kädet ympärilläni - minun käteni hänen alaselällään - ja hänen lämmin poskensa ohimoani vasten. Hänen hiuksensa tuoksu pisti pääsi sekaisin. Ja mikä tärkeintä, hänen vahva lihaksikas rintakehänsä minua vasten. Se tuntui niin turvalliselta ja luonnolliselta. Edward vetäytyi äärimmäisen hitaasti minusta irti - pitäen kätensä yhä selälläni - ja hän katsoi minua intensiivisesti silmiin jadenvihreillä silmillään. Kuin yhteisestä sopimuksesta, kasvomme hitaasti alkoivat lähestyä toisiaan. Hänen viileä hengityksensä tuoksui heikosti ksylitolille.
Aloin hengittää raskaammin kun nenämme koskettivat toisiaan ja huulemme olivat millien päässä toisistamme. Tässä vaiheessa minun pitäisi varmaan tyrkätä hänet pois ja alkaa pitää moraalisaarnaa uskollisuudesta tyttöystävää kohtaan - mutta en tehnyt niin. Olin juopunut Edwardista.
Huulemme hipaisivat kevyesti toisiaan ja minä voihkaisin pienesti. Edwardin huulet painuivat takaisin huulilleni vähän vaativampina kuin äsken, mutta silti hellinä. Edwardin hengitys tiheni ja hänen huulensa jatkoivat tutkimusretkeään minun huulillani.
“Edward? Bella?” Alicen ääni kuului pienen matkan päästä ja me irtauduimme toisistamme nopeasti - kuin kaksi samannapaista magneettia olisi työnnetty väkisin yhteen ja sitten päästetty irti.
“Täällä te olette! Me jo alettiin ihmetellä mihin te jäitte”, Alice huokaisi ja katsoi minuun kulmat kurtussa - sen jälkeen hän vilkaisi Edwardiin. Meitä syyllisemmän näköisiä saisi hakea. Alice pudisteli päätään ja katsoi meitä sitten hymyillen.
“Mennään jo!” Alice hoputti kuin pikkulapsi ja lähti edeltä kohti leveää allasta, minkä keskellä olevan korkean suihkulähteen alla istuivat Jasper, Rosalie ja Emmett. Minä ja Edward vaihdoimme katseen ja seurasimme kuuliaisesti Alicea.
“Mihin te yhtäkkiä katositte?” Emmett kysyi kiusoittelevaan sävyyn ja nosteli toista kulmakarvaansa. Tunsin poskieni punehtuvan ja istuin puolikuunmuotoiselle vedenalaiselle penkille Rosalien viereen.
“Puhuimme kissoista”, Edward sanoi totuudenmukaisesti ja istui viereeni. Välissämme oli ehkä viiden sentin rako.
“Hahahaa! Toki toki.” Emmett hohotti ja läiskäisi kädellään vettä Edwardin naamalle. Rosalie tirskui tämän vieressä.
“Oikeasti. Molly - mun kissani - on raskaana ja Vladimir on luultavasti isä”, sanoin ja kohautin olkapäitäni samalla loiskaisten vähän vettä kasvoilleni punan lieventämiseksi.
“Oho. Aika kone se Valtsu.” Emmett nauroi ja läimäytti kätensä vedenpinnan päälle niin, että sitä loiskui meidän kaikkien päälle. Rosalie pyöräytti silmiään ja Alice kävi etusormellaan alaluomensa läpi ripsivärivahinkojen varalta. Vaikka luultavasti hänellä on vedenkestävää.
“Missä Tanya on? Eikö hänen pitäisi olla jo täällä?” Jasper kysyi ja mahani heitti kärrynpyörän ja pari volttia - olin unohtanut hänet totaalisesti. Jos minun ja Edwardin äskeinen sessio jollain tapaa selviäisi Tanyalle… en uskalla edes ajatella.
“Eikös hän tuolla kiipeä”, Emmett sanoi ja osoitti syvän altaan hyppytornin viidenteen kerrokseen. Tanya kiipesi portaita ylös eikä osoittanut mitään merkkiä pysähtymisestä. Hän tähtäsi huipulle - suoraan kahdeksanteen kerrokseen. Katsoin silmät suurina ja kulmat koholla tuota - ilmeisesti hulluksi tullutta - blondia.
“Kappas vain. Eikös hän kuulu johonkin taitohyppyhommeliin?” Emmett kysyi ja katsoi ihmeissään Tanyan kiipeämistä. Katsoin Edwardiin ja odotin hänen katsovan meidän viiden muun lailla Tanyaan, mutta hän katsoikin minuun. Se palava katse sai sydämeni jättämään lyönnin välistä.
”Hei Bella! Riittäiskö sulla pallit tähän?” Hätkähdin kun kuulin oman nimeni jostain yläilmoista. Tanya oli kahdeksannen - ja korkeimman - hyppytornin ponnahduslaudan päässä ja otti vauhtia muutamalla loikalla. Sitten hän hyppäsi, teki kolmoisvoltin matkalla alas ja rikkoi veden pinnan sukeltaen sinne pää edellä. Minä katsoin häntä suu auki - niin kuin neljä muutakin. Vilkaisin sivusilmällä Edwardiin - hän katsoi yhä minua.
Tanya nousi vedestä ja hyppäsi sulavasti altaan reunalle ja käveli meitä kohti itsevarmana hymyillen. Jäiset silmät tapittivat minuun murhaavasti ja automaattisesti siirryin Edwardista poispäin niin, että siihen jäi sopiva rako Tanyalle - mikä sisälsi meidän välisemme hajuraon.
“Miten pärjäsin?” Tanya nauroi teennäisesti ja katsoi Edwardiin, joka hymyili. Se ei kuitenkaan ulottunut hänen silmiinsä.
“Hyvin.”
Tanya hymähti ja kahlasi istumaan minun ja Edwardin väliin. Kavahdin Tanyan katsetta vielä kymmenisen senttiä kauemmaksi.
“Hyvin? Siinäkö se, vaikka olen harjoitellut lähemmäs kymmenisen vuotta? Hyvin?” Tanya sanoi pari oktaavia normaalia korkeammalta, mutta Edwardin katse pysyi tyynenä.
“Tarkoitin tietysti, että sinua mahtavampaa taitohyppääjää saa hakea”, Edward huokaisi, mutta se riitti saamaan Tanyan kasvoille itsekeskeisen hymyn.
“Sitä minäkin.”
“Bella?” Alice kysyi ja käänsin katseeni häneen.
“Joo?”
“Tulisitko sinä minun ja Rosen kanssa liukumäelle?” Alice kysyi ja osoitti sormellaan pitkää sinistä putkea, joka kieppui kuin korkkiruuvi. Katsoin sitä epäillen.
“Tuota.. “ Aloitin, mutta huomasin taas minua vedettävän ranteesta. Rosalie seurasi meitä ja asetuimme liukumäelle mutkittelevan jonon päähän. Alice kiepsahti edessäni ympäri ja katsoi minuun vaikeasti uteliaasti. Hänen kätensä oli vielä tiukasti ranteeni ympärillä.
“Nyt kyllä kerrot kaiken!” Alice vaati ja katsoi minuun innokkaasti hymyillen. Rosalie oli siirtynyt viereeni ja olimme nyt kolmen rykelmänä epäsäännöllisen jonon päässä.
“Ai siis mistä niin?” Kysyin kulmat kurtussa.
“No siitä mitä te oikeasti teitte siellä kulman takana!” Alice tuhahti sanoen sen kuin itsestäänselvyyden ja tunsin pienen punan nousevan poskilleni. Yritin taistella sitä vastaan.
“No puhuimme Mollyn tilanteesta”, takertelin ja Alice pyöräytti silmiään.
“Just joo. Kun minä tulin sinne, Edward näytti hengästyneeltä ja sinä näytit punakalta peuralta ajovaloissa.” Alice tuhahti.
“Oho. Pussasitteko te?” Rosalie liittyi puheeseen ensikertaa kun liikuimme jonossa metrin eteenpäin. Minä varmaan muistutin taas väritykseltäni paloautoa.
“Ei tietenkään!” Sain änkytettyä ja Rosalie katsoi minuun epäilevästi, Alice voitonriemuisesti.
“Oi! Minä tiesin, että te pussaisitte vielä joskus! Heti ekasta koulupäivästä alkaen teillä oli jotain kipinää!” Alice hihkaisi ja hypähti pienesti ilmaan taputtaen innokkaasti käsiään.
“En ymmärrä mistä te puhutte, tämä on naurettavaa”, sanoin vihaisesti - tai tarkalleen ottaen kiinnijääneenä - ja lähdin kävelemään rivakkaa tahtia kohti tyttöjen pukuhuonetta. Halusin pois tästä tilanteesta mahdollisimman nopeasti pois ja hautautua vessaan huutamaan peilille tyhmyyttäni.
“Bella!” Kuulin Alicen huutavan, mutten hidastanut tahtia. Kävelin nopeasti altaan vierustaa pitkin ja näin Edwardin katsovan minuun hämmentyneenä. Tasapainoni herpaantui. Se riitti.
Se kävi niin äkkiä, Edwardin katse, minun kaksi vasenta jalkaani ja liukas lattia. Astuin harhaan - oikea jalkani lipesi altaan reunalta veteen ja kaaduin selälleni kolauttaen takaraivoni kovaan marmoriseen lattiaan. Ehdin tuskin parkaista kivusta kun samassa liikkeessä putosin veteen ja vaivuin pimeyteen.

« Viimeksi muokattu: 12.04.2010 19:31:36 kirjoittanut alba »

Blinky

  • ***
  • Viestejä: 141
Vs: You Belong With Me [8.OSA 12.4]
« Vastaus #71 : 12.04.2010 19:46:05 »
Ääääk, ihana ihana luku!  :D Emmett oli kans ihana, nauroin niin kovasti että vedet valu silmistä. Ei mitään moitetta, paitsi että vihaan Tanyaa, edelleen. Rakentava karkas ja jatkoa kaipaan.  :D
dream as if you'll live forever
live as if you'll die today

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: You Belong With Me [8.OSA 12.4]
« Vastaus #72 : 12.04.2010 19:47:07 »
Ei saa lopettaa tommoseen kohtaan!
Se on ilkeää!
Hyvä luku oli, toi Mollyn raskaus -Vladimir isänä-juttu oli tosi hyvä!
Idiootti Tanya!
Jatkoa
Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: You Belong With Me [8.OSA 12.4]
« Vastaus #73 : 12.04.2010 19:48:33 »
 .. ja sitten tulee edward joka pelastaa bellan ja kiidättää hänet valkoisella ratsulla lekurille katsastamaan että onko kaikki okei ::)
EI tällaiseen kohtaan SAA jättää!
argh saanko tappaa tanyan? tekisin sen mieluusti. -,- ooämgee mikä bitch
en löytäny virheitä ;o yritin niitä kyllä kieltämättä kalastella tuolta..
kommentti ei ole parhaasta päästä, saa luvan kelvata :)

-hannm

Molly ♥ Valadimir
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: You Belong With Me [8.OSA 12.4]
« Vastaus #74 : 12.04.2010 20:15:03 »
Äää, mihin kohtaan jätit! :D
Bella ja Edward ♥ Ja Molly raskaana Edwardin kissalle.. :D (en muista enää kissan nimee..)
Teksti oli ihanaa jälleen ja tuo Tanya on vain niin hirvee, mutta taas niin hyvin onnistunut- ;)
Pikkunen virhe;
Lainaus
nähdessään vanhan mustan kokoumapukuni
kokouimapukuni

Ja joo, ens lukuu jään odotteleen innolla, ja mitä keksitkään siihen ;) Eli pian jatkoa, kiitti  :-*

ninnni~
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: You Belong With Me [8.OSA 12.4]
« Vastaus #75 : 13.04.2010 07:33:39 »
etkö nyt sen verran tienny että tämmöseen kohttan ei jätetä!! mur ;D mua kyllä käy sääliks bellaa, ei siks että se kaatu, vaan jos tanya alkaa ilkkumaan ja levittämään tietoa siitä :( no toivottavasti edward puolustaa sitä! :) haha nauroin iha hulluna ku ajattelin emmettin heiluttavan kulmakarvojaan :D ei luoja, se vasta olis näky! huomasin pari kirjotusvirhettä, mutta nyt olen laiska enkä jaksa niitä uudestaan ettii, muutenki tässä vähän kiire kouluun... mutta joop, tää on kyllä yks parhaimmista ficeistä mitä luen! :) joten jatkoa tässä odottelen kun tommoseen kohtaan kehtasit jättää :D

minnamoi♥
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Jaima

  • ***
  • Viestejä: 126
  • "love is the key that holds two hearts together."
Vs: You Belong With Me [8.OSA 12.4]
« Vastaus #76 : 13.04.2010 09:50:20 »
Murh... saa luvan tulla pian jatkoa tälle. Jäi niin jänskään kohtaan (:
Mutta siis. Olin oikein hyvä luku ja tapahtu kaikee jännää ;)
I'm glad were together. Your love has shown me how beautiful the world is. Our love is the key to a lifetime and happiness ♥

Miz

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [8.OSA 12.4]
« Vastaus #77 : 13.04.2010 10:43:22 »
Oiii.. <3
Oli kyllä päivän piristys, kun huomasin että olit kirjoittanut uuden luvun  ;D
Hyvä luku jälleen ja uutta odottelen...

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: You Belong With Me [8.OSA 12.4]
« Vastaus #78 : 13.04.2010 16:27:38 »
Tylsästä päivästä tuli todella hyvä kun tähän ficciin tuli uusi mahtava luku!
Voisin lyödä vaikka vetoa että Edi jättää ensi luvussa Tanyan...
Bella ja Edi isovanhempina!  ;D
 
Jatkoa nopeasti!

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: You Belong With Me [8.OSA 12.4]
« Vastaus #79 : 13.04.2010 16:38:58 »
Voi että oli taas niin ihana luku <3
Kirjoitat aivan hemmetin taitavasti ja niin selkeästi, että sitä on sairaanihananmahdottomanupeaa lukea :D
Kirjoitat niin taitavasti, että rupesin elehtimään käsillä ja kaikkee kun Bella kaatui lopussa. Ja vihaan Tanyan ns. täydellisyyttä ihan sairaasti! Kauhee ämmmä. Ja itserakas.
Oijoi, miten suloista, Vladimir ♥ Molly. Oooi (: Toivottavasti tulee söpöjä pikkupentuja :'D Lapsenlapsia.
JA OMG MIKÄ IHANA SUUDELMA <333 Joo siis joudun saan taas mainita, miten helkkarin hyvä kirjoittaja olet, koska tuo suudelma oli niin taitavasti kuvailtu. Ja vielä niin suloinen ♥
Joo kiitos taas aivan ihanasta luvusta ja jään odottamaan
J-A-T-K-O-A!

ew
« Viimeksi muokattu: 15.04.2010 14:58:19 kirjoittanut ewii_ »
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku