Komppaan. Mahtava idea. Kokeilin paria englanninkielistä podficciä ja vaikutuin. Veli taisi katsoa vähän pitkään, kun kikattelin itsekseni napit korvissa.
Mutta siis, asiaan. Olisin mielelläni projektissa mukana. Nykyinen tietokoneemme on yksi iso sotku, mutta uusi kone on kaiketi hankinnassa. Jos siinä on yhtään varteenotettava äänityssysteemi, saattaisin olla kiinnostunut olemaan lukijana podficissä. En tiedä siitä, onko ääneni erityisen mukavaa kuunneltavaa, mutta itse kuvittelisin puhuvani kyllin selkeästi, mutten konemaisesti.
(...Omia ficcejänikin voin kenties lahjoittaa podattavaksi, jos ketään kiinnostaa... o_o)
Tähän mennessä olen bongannut topicista ainakin muutaman vapaaehtoisen työstämään podeja. Pitäisikö hommia alkaa organisoida tosissaan? Jos kasattaisiin ainakin alustava tiimi? Jos ei joku muu tahdo olla johtamassa hommaa (mikäli siinä mitään johtajaa tarvitaan), voin minä asettua komentelijan rooliin. : D
Valmiille podficeille voisi varmaankin tehdä jonkinlaisen listauspaikan nettiin?
So, what d'ya say? ^^