Kirjoittaja Aihe: Twilight: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-11 | Seitsemäs luku 28.8  (Luettu 19021 kertaa)

Mya Musta

  • Kirvesmurhaaja
  • ***
  • Viestejä: 738
  • Janne on mun sankari.
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #40 : 13.07.2010 19:59:48 »
Luin sen kirjan vihdoinkin tänään! Tämä oli ollut välilehdissä jo melkein viikon :D Odotus palkittiin, sillä tämä vaikuttaa tosi hyvältä. Ja kyllähän se Diego tuonne mahtuu, ihan kevyesti, se kun vaikutti niin kivalta. Luvut oli ehkä tosiaan vähän turhan lyhyitä, mutta eipä se haittaa, kun kumminkin ilmeisesti melko usein tulee uusi luku.

Jatkoa vaan, kirjotat hyvin, eikä Bree ole liian erilainen mitä kirjassa. Lisäks tässä on aika paljon Jasperia ja Alicea <3 nams ;)

Mya Musta
"Well every game is big for us."
TEAM Tukkajumala

rolyat

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #41 : 14.07.2010 13:45:32 »
Tää luku oli taas kiva, ja mun mielestä oli ihan hyvä ettet alkanu kertomaan niitä Culleneiden elämäntarinoita enää kun kirjoissa ne on kuiteski jo esiintyny :D
Kerkesin vasta nyt lukee tän vaikka kävin jo pari päivää sitte kattomassa että uus luku oli tullu, mut luin Epäilyksen ja Aamunkoin täs välissä :)

Oottelen jo innolla uutta lukuu, toivottavast tulee pian! Ja ois kyllä mahtava juttu jos Diego pääsis mukaan tähä ;)

Jakepoo

  • Urpå
  • ***
  • Viestejä: 173
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #42 : 14.07.2010 20:03:19 »
Oj tänne oli tullut uusia lukua sitten siitä kun viimeksi luin <3 Tykkään tosi paljon tän ficin ideasta. Itse luin Bree Tannerin lyhyen elämän tässä pari viikkoa sitten, ja ah olisin itekin halunnut tehdä tästä aiheesta! No, ei mahda mitään. Sä hoidan hyvin homman kotiin. :)
Jeap, munkin mielestä Edward aina hieman esittää Bellan vuoksi. Mutta TOISAALTA se voisi olla myös kivempikin Breelle, koska kirjassa se halusi puollustaa sitä ja oli mukava sille. Tai siis, Breehän sanoi olevansa sille ikuisesti kiitollinen jne.
Breestä ja Bellasta ystävät, jooko? Ja oon sulle ikuisesti kiitollinen, jos Diego ei olisikaan kuollut! :)

Jatkoa! <3
Where were you
When everything was falling apart?
All my days
Were spent by the telephone
That never rang
And all I needed was a call
It never came
To the corner of First and Amistad

Aleshee

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #43 : 15.07.2010 17:19:07 »
Ilmoittaudun lukijaksi.

Osaat kirjoittaa hyvin, lähes kuin kirja olisikin vai jatkunut näin. Tämä oli hyvä idea, sillä minäkin ehdin jo paljolti toivoa että Bree olisi vain voinut jatkaa elämäänsä. Mielestäni kuitenkaan Diegoa ei kannattaisi sotkea enää tarinaan, muuten menee täysin sekaisin ja näin... Olisin onnellinen jos Bree oppisi vähitellen Cullenien tavoille ja joskus, ehkä kymmenen tai kymmenien vuosien päästä ohitse kulkee joku lauma, jossa Breellle se oikea.

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #44 : 16.07.2010 14:45:28 »
Kiitos hei taas kaikille kommenteista, en selviäisi ilman niitä.

A/N: Hups, on alkanut kirjoitustahti taas hidastua. No mutta, jatkoa pidemmittä puheitta tulee tässä. Luku on todella lyhyt, mutta siihen selviää syy lopussa. Älkää kurkkiko etukäteen.

Miltei säikähdin kun oveltani kuului narahdus. Joku tuli sisälle. Pidätin hengitystä, varmuuden vuoksi. En katsonut tulijaa.
” Bree? ” Kuului hento ääni, liian hento.
Hengähdin kerran varmistaakseni asian, liekit nuolivat kurkkuani, kun haistoin tytön makean veren. Pian ovi kolahti taas.
” Bella! Eikö sinua voi jättää hetkeksikään yksin, tajuatko mitä olisi voinut tapahtua?! ” Kuului Edwardin toruminen. Mieleeni tuli, että Bella olisi jokin viisi vuotias pikkutyttö, joka oli vastoin käskyä noussut sängystä yhdeksän jälkeen.
” Edward kiltti, minä haluan vain puhua Breelle, kahdestaan. Ole kiltti? ” Ihmistyttö aneli.
” Se ei ole fiksua. ” Minä tuhahdin, virheliike, haju tunkeutui sieraimiini ja muistin sen vaikka lakkasin hengittämästä. Siirsin silmieni katseen tyttöön jonka ohuen ihon läpi miltei havaitsi ihanan, huumaavan veren liikkeen. Vain nopea liikahdus ja hampaat läpi kaulan, niin helppoa se olisi.
Edward ärähti, sieppasi ihmistytön sekunnin murto-osassa syliinsä ja asteli ovesta ulos. Kuulin Bellan vastalauseita, tyhmä ihmistyttö. Minulla ei tavallaan ollut mitään Bellaa vastaan, hän vain tuoksui niin hyvältä ja tuntui kun hän haluaisi ihan tahallisesti piinata minua. Tiesin, että hänestä oli tulossa vampyyri ja häntä kiinnosti vastasyntyneiden elämä. Mutta kuka tahansa muu voisi kertoa hänelle turvallisesti.
Ravistin päätäni ja astelin aukaisemaan ikkunan, haju haihtui mielestäni. Haistoin nurmikon, ikkunanpesuaineen sekä jonkin kukan. Kuulin moottoritien äänet, lintujen liverryksen ja Culleneiden arkiaskareiden äänet.

***  

Oli kulunut liki kuukausi, siitä, että liityin Culleneihin.
Olin tavannut Tanyan, punertavan blondin, joka oli täysin lääpällään Edwardiin. Olin hymyillyt salaa hänen livertelyilleen, hän oli ihan mukava, mutta Edward sentään oli varattu. Niin, Tanya toivotti minut tervetulleeksi perheeseen ja selitti hihitellen, että hän ja muut siitä laumasta keiden seurassa hän asui, piti Culleneita perheenään. Minua kuitenkin mietitytti, Tanya pyyteli anteeksi sitä, etteivät  he tulleet auttamaan taistelussa. Joku olisi voinut kuolla ja hän vain pyyteli hymyillen anteeksi, niin tietysti. Minusta hän oli hiukan ylimukava, salamotiivi ehkä?

***

Eräänä iltana Edward tuli huoneeseeni. Olin varuillani, hän ei ikinä ollut pitänyt minusta.
” Kuule Bree, olen pahoillani käyttäytymisestäni sinua kohtaan, mutta Bella on elämäni. ” Hän sanoi.
Minä nyökkäsin, se oli tullut jo ajan myötä melko selväksi.
” Sinun ajatuksesi ovat surullisia ja ajattelet paljon Rileytä ja Diegoa. ” Edward totesi. Minua ärsytti, ei kenenkään tarvinnut tulla luettelemaan minulle omia ajatuksiani.
” Mitä sitten? ” Kysyin töykeänsävyisesti.
” Haluan sinun tietävän, että Victoria valehteli myös Rileylle. ” Hän näytti hiukan kärsivältä, mietin miksi.
” Se oli arvattavissa. ” Totesin.
” Victoria ei välittänyt Rileystä, hän antoi hänen kuolla. Yritin käännyttää Rileyn, mutta hän oli liian rakastunut. ” Hän sanoi huokaisten, tuijotellen ikkunasta ulos.
” Ja Riley antoi Diegon kuolla, en tunne sääliä häntä kohtaan. Vaikka hänelle olisikin valehdeltu kuinka. ” Sanoin katkeroituneena.
” Ja Riley valehteli sinulle Bree, ainakin osittain. ” Edward sanoi. Miksi hän lateli ilmiselviä totuuksia minulle?
” Älä nyt hermostu. Rileyn sanominen oli totta, hän lähetti Diegon erikoistehtävään. Hän valehteli vain taistelussa olemisesta, Bree, Diego ei ollut taistelussa, Riley valehteli Victorian takia. Hän uskotteli niin sinullekin, hän ei pystynyt surmaamaan Diegoa. Hän lähetti Diegon vain pois. Hän ajatteli paljon vuorilla, jossa minä ja Bella olimme taistelun ajan. Hän oli vihainen itselleen valehtelusta, mutta Diego oli hänen fiksuin vastasyntyneensä. Hän oli ylpeä, miltei isällisesti. ” Edward sanoi yhdessä hengenvedossa. Tuntui ihan kuin maailma olisi kiepsahtanut ympäri. Jos olisin ollut ihminen, olisin kupsahtanut.
” Mitä tarkoitat? ” Kysyin silmiäni räpytellen, en siksi, että koittaisinkaan flirttailla Edwardille, koitin tajuta hänen sanomisensa.
” Bree, Diego on elossa. ”
« Viimeksi muokattu: 18.07.2010 12:02:28 kirjoittanut Ayos »

kuppi_kahvia

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #45 : 16.07.2010 18:37:26 »
Diego!<3 hyvän luvun oot taas väsänny.
i feel i can fly

rolyat

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #46 : 17.07.2010 01:28:43 »
DIEGO ON ELOS, JES! Ihan innoissaa ! :D Jatkoo nopeesti vaan, oottelenkii jo innol :D
« Viimeksi muokattu: 21.07.2010 14:52:36 kirjoittanut rolyat »

Annoy

  • Lännen paha noita
  • ***
  • Viestejä: 383
  • Dancing through life
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #47 : 17.07.2010 16:18:23 »
Kommentoin nyt ekaa kertaa tähän ficciin, ja sanon heti ja että tää on hyvä. Luin nuo ekat osat aikaisemmin, ja olin hiukan pihalla sillä mulla ei ollu hajuakaan kuka Diego on, mutta sitten ostin sen The Short Second Life of Bree Tannerin (miksiköhän mä puhun siitä enkunkielisellä nimellä) ja sitten tajusin kaiken paremmin.

Hyvin kirjoitat ja virheitä ei näy paljoa, mutta osat voisivat olla pidempiäkin.  Ja öö... mitäs muuta pitäis vielä sanoa? No, jatkoa pian.
"What everyone does. Like you said. Hope."

Nej, du måste finnas, du måste
Jag lever mitt liv genom dig
Utan dig är jag en spillra
på ett mörkt och stormigt hav
Du måste finnas, du måste
Hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting
Om du inte fanns

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #48 : 17.07.2010 19:17:14 »
Biego elossa! Jee!!! <33 Mä oon täällä ihan innoissani!
Ihan super mukava luku vaikka olikin lyhyt.
Jatkoa nopeaan, haluan tietää lisää!

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #49 : 17.07.2010 20:59:37 »
Kiitos taas paljon kommenteista  :)

A/N:  Innostuinpa taas kirjoittamaan lisää jatkoa ja tässähän sitä tulee. Kommentit on kivoja vinkvink.

” Diego on mitä?… ” Kysyin ääni kimeämpänä kuin yleensä.
” Bree, Diego on elossa. Hän tulee takaisin kuukauden kuluttua. ” Edward sanoi.
” Minne hän meni, mistä tiedät… kertoiko Alice… ” Minusta tuntui kuin olisin äiti, joka saisi kuulla kymmenen vuoden päästä, että kadonnut lapseni on löytynyt.
” Diego lähti italiaan, hän… tiedotti asioita Arolle. Alice kertoi. ” Hän oli ihmeen rauhallinen. Minusta taas oikeasti tuntui siltä, kuin voisin pyörtyä minä hetkenä hyvänsä.
” Italiaan…mitä italiassa…Volturit. ” Huokaisin syvään. Olikohan Diego kunnossa, mitä jos ne kaapuvampyyrit olisivat satuttaneet häntä. En kestäisi sitä ajatusta.
” Bree, älä huoli, hän tulee ehjänä takaisin. ” Edward sanoi.
Nyökkäsin tuijottaen huoneeni mattoa, Diego oli elossa, hän oli tulossa tänne. Häntä ei tapettu, hän eli, niin kuin minä ja Fred, hän on elossa. En tajunnut sitä, voisin nähdä hänet taas. Hänen tummat kiharansa, täyteläiset huulensa ja tummanpunaiset silmät. Omat silmäni alkoivat muistuttaa etäisesti oranssia, puna ei ollut enää sekoitus karmiininpunaista ja sinoberinpunaista. Ne muistuttivat pikemminkin englanninpunaista, vähän.
” Bree, minä tosiaan toivon etten tapa sinua siihen mennessä. ” Kuparihiuksinen mies totesi. Minä hymähdin.
” Et sinä pystyisi siihen. ” Sanoin väläyttäen esiin hymyn.
Edward näytti minulle hampaitaan, bluffia.
Minä murahdin leikilläni, ehkä Edward ei vihaa minua niin paljon, kun on antanut ymmärtää. Ovi aukesi pian, Emmett näytti uteliaalta.
” Edward, minä olen sanonut, että minulle pitää kertoa jos aiot repiä joltain pään irti. ” Hän kitisi virnistellen.
” Voi anteeksi Emmett, voin tehdä sen Edwardin puolesta seuraavalla kerralla kun hän yrittää. ” Hymyilin, vihdoin tunsin voivani tehdä sen helposti.
Ihan kuin olisin nähnyt uusia värejä, nähnyt kaikessa jotain positiivista.

***

Uskomatonta miten helppoa oli taas nauraa. Olimme ajautuneet metsään kilpailemaan kyvyistämme, juoksussa olin miltei samanveroinen kuin Edward, mikä kuulemma oli iso juttu. Voimissa taas mittelin Emmettin kanssa. Vielä kuukausi sitten olisin voittanut hänet leikiten. Olin ihan lähellä voittaa, kai kädenvääntöä tosiaan olisi pitänyt harkita aikaisemmin. Pituushyppy oli hauskaa. Minä voitin siinä, eli voitin edes jossain, olin ylpeä itsestäni.
 Kaikilla meillä oli samanveroiset aistit, joten siinä emme kyenneet kilpailemaan. Ehken minä ollut mestari, mutta minulla oli ollut pitkästä aikaa hauskaa.
Rosalie oli näyttänyt erityisen nyreältä kun me kolme tulimme sisään nauraen.  Edward oli vitsaillut asiasta. Minä en sanonut mitään, en halunnut kultakutrin vihoja niskaani. Uskoin, ettei hän ehkä ole niin kauhea jos hänet tuntisi. Ei jotain pahaa ellei jotain hyvääkin, niinhän se meni.

***

Aika kului tappavan hitaasti, viikko siihen, että näkisin Diegon. Alice oli näyttänyt minulle paikan minne hän tulisi.
Olin jopa iloissani suostunut puhumaan Bellalle. Tosin se tapahtui ulkona. Bella asetettiin tarkasti sellaiseen kohtaan missä tuuli poispäin, Edward oli perinpohjainen. Ja hän jäi erittäin lähelle vartioimaan. Totta puhuen mieleni ei ollut pitkään aikaan pyörinyt veressä ja janossa, metsästin usein, osasin tehdä senkin jo siististi. Vaikka ihmisveri oli yhä mielestäni parempaa. Ei makeaa mahan täydeltä Emmett oli sanonut. Sitä paitsi isot saaliit ajoivat melkein saman asian. Tosin niiden takia piti juosta kauemmas metsästämään. Ihmiset kuin olisivat olleet niin helppoja.
Keskusteluni Bellan kanssa oli mielenkiintoinen.

” Bree, minkälaista on olla vastasyntynyt? ” Ihmistyttö oli kysynyt heti kun Edward oli lähtenyt.
” Se on uutta ja vierasta, se polte hämmentää. Näet kaiken niin selvästi, kauniisti. Kuulet uusia ääniä ja näet uusia värejä. Haistat niin paljon  eri hajuja, esimerkiksi puu, et voi kuvitellakaan kuinka voimakkaalta kaikki aluksi tuntuu. Jano heikentää keskittymiskykyä ja silloin on arvaamaton, tunteet vievät mukanaan helposti. Tunsin itseni jumalaksi, paremmaksi, vahvemmaksi. Niin meille kerrottiin. Me olimme voittamattomia. Tai niin meille uskoteltiin. Oli hämmentävää ettei tarvinnut enää nukkua, ainut asia mikä mahtui ajatuksiin oli veri. Aina vain veri. Se lieventyy hiukan ajan myötä. Mutta tiedän että minun täytyy kestää sitä vielä paljon kauemmin, kunnes pystyn hillitsemään sen.” Hymyilin ihmeen rauhallisesti. Bella oli sanomassa jotain, mutta kuitenkin samalla hetkellä tuuli käänsi suuntaa. Vaikka kuinka yritinkään vastustaa sitä lumoavaa tuoksua, en onnistunut.
Olin hyökkäämässä samalla hetkellä, kun Edward tuli ja tarttui käsivarsiini.
” Minä ihan tosiaan voin tappaa sinut. ” Hän mumisi niin hiljaa, ettei se hyvänhajuinen ihmistyttö varmasti kuullut.
Bella vaihtoi paikkaa aika äkkiä.
” Tiesinhän että tämä oli huono idea. ” Edward sanoi huokaisten.
” Edward kiltti. ” Bella pyysi anelevasti.
” Hyvä on, mutta minä pysyn tässä. ” Kuparihiuksinen poika päästi minusta irti, muttei liikahtanutkaan, se oli epämukavaa.
” Bella, haluaisin oppia ymmärtämään, että miksi sinä haluat tällaiseksi… ” Olin sanonut.
Ja hän kertoi. Hän tosiaan kertoi minulle kaiken mitä minun tarvitsi tietää. Hän oli rakastunut, Edward oli rakastunut. Rakkaus voittaa kaiken, niin joku oli sanonut. Vaikkei se ollut täysin totta, silti siinä oli perää.


Minua nauratti kun ajattelin Bellan kertomusta, tietysti se oli omalla tavallaan kaunis. Mutta häntä vain ujostutti kertoa kaikkea ja Edward joutui monestikin auttamaan häntä.

***

Astelin sille niitylle, jolle Diegon oli määrä astella. Kohta saisin taas tuntea hänet, nähdä hänet, kuulla hänen äänensä. Nojailin puuhun, tammeen, jonka hajun haistoin erittäin vahvasti. Pian haistoin jotain muutakin.
” Hei taas Bree. ”
« Viimeksi muokattu: 18.07.2010 12:01:41 kirjoittanut Ayos »

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #50 : 17.07.2010 21:49:56 »
Kuka sen Biegon kanssa on?
haluan tietää!
PS. raastan tätä! <33

enni

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #51 : 18.07.2010 02:47:01 »
Kaksi lukua kerralla! Ensinnäkin, Tanya näyttää olevan tässä aivan yhtä ihana, kuin aina. Lääpällään Edwardiin, vaikka mahiksia ei ole, ja muutenkin, Tanya on erittäin tanyamainen! En voi edes kuvitella, miltä Breestä tuntui, kun hän sai tietää, että Diego onkin elossa! Voin ainoastaan kuvitella, kuinka suuri helpotus se oli, ja kuinka iloiseksi Bree tuli.

Hmm, Diego meni Italiaan.. Tuli jotenkin pieni aavistus, että ehkä tuota Diegon Italian vierailua valotetaan vielä lisää,  ja siitä saattaa tulla seurauksiakin?

Jotenkaan en yhtään ihmettele tuota Edwardin käyttäytyimistä. Se on välillä naurettavaa, mutta toisaalta ymmärrettävää, onhan Bella Edwardin olemassaolon syy ja muuta siirappista sontaa : D

Ja tuo kappaleen loppu, viimeinkin Diego saapui, ja Bree näkee Diegon, mahtavaa! Mä oon jotenkin niin onnellinen Breen puolesta. Kun sain sen kirjan luettua, aloin heti miettimään, kuinka raukka Bree oli, ensin menetti Diegon, ja sitten itse kuoli, ja aloin jo miettiä kuinka ihanaa olisi ollut, jos Diego olisi karannut, ja Bree selvinnyt hengissä, ja ne olisivat eläneet yhdessä! Nyt se sitten toteutuu tässä, jes : D

Muutamia virheitä bongasin:
Lainaus
” Haluan sinun tietävän, että Victoria valehteli Rileylle myös. ”
myös Rileylle olisi oikea sanajärjestys.

Lainaus
” Edward, minä olen sanonut, että minulle pitää kertoa jos aijot repiä joltain pään irti. ”
aiot
The first one is always the hardest one.

Aleshee

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #52 : 18.07.2010 16:00:07 »
Anteeksi, nyt.. Pointtini on tässä: onhan se mukavaa että se Diego on elos ja näin, ja että Bree osaa taas iloita, mutta....
ää, oikeesti tää menee mun mielestä ehkä vähän yli.. sitä paitsi tästä ficcistähän tulee (käsitykseni mukaan ) hirveen lyhyt jos se vaan tulee tonne eikä mitään seikkailuja, kaikki on onnea ja autuutta.., eli  minun mielestä tää menee jo vähän yli. Ja loppujen lopuksi, vaikka ne suutelikin ja silleen, Bree on 16 ja Diego ties mitä ja ne  on vain hiukan enemmän kuin bestikset, joten siinäpä pariskuntaa, hahahahaa repeen.. mutten kyllä ihan hyvä ja musta tuntuu et sitten kun Bella muuttu niistä voi tulla ihan ok ystävät, ei niin kuin Bella & Alice mutta silti... who knows?

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #53 : 18.07.2010 16:20:10 »
Aleshee, Biego on 18 täytti juuri ennen kuin muuttui. Ja epäilen ettei tämä tarina jää hirmu lyheksi ruusuilla tansimis ficciksi. Vai mitä rakas kirjoittaja-Ayos?

Anteeksi, oli pakko kommentoida tuota kommenttia. Itse ododtan jatkoa edelleen! <33

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #54 : 18.07.2010 16:28:01 »
Aleshee minä jos kuka tiedän ettei elämä ole aina pelkkää ruusuilla tanssimista. Tämän ficin tarkoitus ei ole olla mikään trallallaa kaikki on hyvin-fic, eikä myöskään  mikään angstisviils fic. En ole sanonut että Bree ja Diego aikovat mennä naimisiin ja ficci on tästä lähtien ah niin ihanaa siirappia. Jos Diegon elossaolo ( tätä kuitenkin toivoivat niin useat ) häiritsee sinua näinkin paljon, kukaan ei pakota lukemaan.

Kiitos kaikille kommentoijille ja korjasinpas nuo virheet enni :)

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #55 : 19.07.2010 11:28:40 »
Koukuttuneille Ayosholisteille  :D ei kai nyt sentään.
Joo, juonen kulku on vähän arvoitus minullekkin, ties mitä tulee käymään.

Minä taas en näe kahden vuoden ikäerossa minkäänlaista ongelmaa, Bree on melkein 16 ja Diego juuri täyttänyt 18. Edwardin ja Bellan suhteen taas, se ikäero on hiukan epämielyttävä. Mutta kai vain ruumiillisella iällä tosiaan on väliä. Ja jos Meyer olisi tätä ajatellut ja Twilightia ei olisi, ei olisi tätä ficciäkään.

rolyat

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #56 : 20.07.2010 02:23:44 »
Oli taas aivan mahtava pätkä tämäkin! Ja mikä parhainta; Bree näki taas Diegon :)<3 Edward on kovin suojelevainen kuten aina, mikä on hyvä juttu. Jatkoa kehiin niin pian kun kerkeet kirjottamaan :)

FRETTIBITCH

  • Venuksessa asuva Ufo
  • ***
  • Viestejä: 89
  • Cherry Cherry Boom Boom
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #57 : 20.07.2010 16:37:00 »
Mun tollomainen virne levisi kun luin nää, toi loppu oli niin nawww <3 Odotan innolla jatkoa, ja Edward oli niiiiin Edward :D
Avatar © Emilja

Lauranood

  • Unelmien metsästäjä
  • ***
  • Viestejä: 363
  • Melankolisia sanoja ja unelmia
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #58 : 21.07.2010 15:05:05 »
Anteeksi etten pystynyt vastaamaan tuohon toiseen, olin mökillä ainoana nettinäni vain kännykkä. Nyt sanon, että rakastan tätä <3 Diego <3<3 Hih...
Ihanaa et se on elossa. Oli niin väärin kun se tapettiin, tyhmä Diego kun meni kertomaan Rileylle :(
Jatkoa haluaisin :]

~Lauranood
Syyt muuttuvat, mutta määränpää pysyy samana

Lauranoodin Salainen laatikko

Aleshee

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #59 : 21.07.2010 21:10:37 »
Ayos: äää Aina mut ymmärretään väärin.. tekisi mieli sanoa yhtä sun toista ei mukavaa eikä kilttiä, mutta teenkin niin että mainitsen nyt että jotkut tekstit voi tulkita eri tavoilla. Ilmeisesti sinä käsitit kaiken väääääääärin!. Minä vaan tarkotin ettei tarvitse ottaa nokkiinsa yhtä arvostelua, pitäisi kestää risut ja ruusut..  TARKOITIN SITÄ SIIS ETTÄ VAIKKA MONI TOIVOISINKIN SITÄ TAI TÄTÄ EI TARINAN SEN TAKIA TARVITSE MUUTTUA, ENKÄ MINÄKÄÄN AIO MUUTOSTA RUVETA MITENKÄÄN KITISEMÄÄN. MUTTA TARKOITAN SITÄ ETTÄ JOS AJATTELEE AIVOILLA, NIIN SE VOI MENNÄ VÄHÄN YLI, ETTÄ TATTARAA! YHT'ÄKKIÄ KAIKKI ONKIN ELOSSA. PIAN VARMAAN SITTEN LAURENTKIN PISTÄYTYY VIERAILULLE KENTIES.. SIIS MEINAAN ETTÄ SE MENEE YLI JOS _kaikki_ ONKIN VAAN ELOSSA... JA OIKEASTI, MIETIPPÄ MITÄ KAIKKEA SITÄ MUKA KEKSII MUKA MITÄ VOI TAPAHTUA KUN SEKIN ELOSSA? IHAN HYVIN TARINA VOISI LOPPUA TUOHON. ELLEI SITTEN ALA TOTEUTTAMAAN SITÄ TUNNETTUA KOLMIODRTAAMAA (MITÄ STEPHENIE KÄYTTI, JA MIKÄ OLI HUMISEVASSA HARJUSSA(jotenkin myös Vieras tavallaan on myös sellainen..) )JA SITÄ RATAA EI NIITÄ AINA JAXA, EIKÄ MITÄÄ UUSIKUUN KERTAUSTA UUSILLA TYYPEILLÄ.. Että jos tästä meinaat järjellisen tehdä, niin siihen tarttee emlko aivot.. kun useat ficcien kirjottajat melko lailla kopioivat kirjojen ideoita, eivätkä keksi omia.