Kirjoittaja Aihe: Twilight: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-11 | Seitsemäs luku 28.8  (Luettu 19064 kertaa)

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #20 : 29.06.2010 22:13:18 »
Voi vitsi tää on mielenkiintonen!
Eli suomeksi= Pidin kovasti ja toivon jatkoa.  ;)

Toi Edi on tosissaan pelottava...

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #21 : 01.07.2010 22:03:26 »
Kiitos En-nu ja Lööperiikka  :)

A/N: Nyt tulee kysymys, mitä mieltä olette, pitäisikö pareja jotenkin sotkea vai antaa armollisesti olla? Ilman romantiikkaa en kuitenkaan ficciä jätä. Oli vähän haastetta tässä luvussa, mahtaakohan lopahdus näkyä?

__________________________________
 

                                                    Luku 3.

Esme asetti kätensä Edwardin olalle rauhoittavasti.
” Edward, hän on niin nuori. Anna hänelle mahdollisuus. ” Hän sanoi miltei paheksuvasti. Pronssihiuksinen poika vain ärähti ja siirsi katseensa minusta seinään.
” Bree, ole kiltti ja kokeile eläimen verta kerran, katsotaan sitten mitä teemme asialle… ” Esme pyysi vuolaasti.
Jokin Esmen katseessa sai minut suostumaan, tai sitten se oli taas Jasper. Sitä paitsi olin aivan liian janoinen riitelemään nyt.

Esme laittoi Emmettinkin tulemaan. Minua karmi, kolme talon pelottavimman näköistä miestä juuri minun mukaani? Miksei joku harmiton, kuten Alice? Vaikka ei häntäkään mitenkään harmittomaksi voinut sanoa. Hän kun  on  hirveän rasittava niin pieneksi vampyyriksi.
 He panivat minut juoksemaan erittäin kauan, miltei kolme tuntia. Sanoivat, että se oli varatoimi jokaisen ihmisen turvaamiseksi. Minusta siinä oli aivan liian paljon vaivaa, mutta vastaan väittäminen ei olisi tullut kuuloonkaan. Jano korvensi kurkkuani sietämättömästi, miltei kuin minua olisi poltettu hengiltä. Jos olisin ihminen, olisin pyörtynyt verensokerin alhaisen tason takia.
” Kokeile harmaakarhua, se on suosikkini. ” Emmett sanoi ja iski silmää.
Itsehillintäni ei kuitenkaan kestänyt kauempaa, joten en ajatellutkaan vastaavani. Tai ehtinyt riemuita siitä, että yksi talon miehistä ei vihaisi minua.
Säntäsin juoksuun haistellen ilmaa, halusin jonkun mahdollisimman ison saaliin, kunhan se tyydyttäisi janoni.
Pysähdyin salamana. Karhu, tarpeeksi iso, ainakin kolme kertaa minun kokoiseni. Haistoin veren, mutta turkin läpi imeminen ei kuulostanut mieluisalta. Jano vei voiton.
Oksat räsähtelivät, kun hyökkäsin saalini kimppuun. Iskin hampaani karhun karvaiseen kaulaan. Karhu taisteli tosiaan vastaan, sen kynnet raastoivat vaatteeni rikki, ihoon ei tullut naarmuakaan. Imin ahnaasti verta, se sammutti pahimmat liekit. Karhu lakkasi taistelemasta vastaan pian. Se kesti huomattavasti kauemmin kuin ihmisen juominen. Ihminen oli niin puolustuskyvytön ja heikko. Karhu taas, siinä oli pieni vastus, vain pieni. Veri maistui suunnilleen samalta, kuin vahvasti huumeiden alaisen ihmisen.  Mutta oli tässäkin oma viehätyksensä.

***


Oloni oli suorastaan hölskyvä, kun palasimme Cullenien talolle. Itse menin edeltä, pukemaan jotain ehjää päälleni. Alice oli täyttänyt vaatehuoneeni hirveillä hepeneillä, mekoilla, silkkipyjamoilla, minishortseilla ja topeilla. Kaikki olivat tietysti maksaneet maltaita. Miksi nähdä sellainen vaiva kun kauppaan voisi mennä yölläkin helpolla tavalla? Alice taisi pitää shoppailusta. Järjetöntä. Tosin mikä tässä perheessä olisi järjellistä? Yksi kokoajan vitsaileva mies, Kaksi pelottava miestä ja yksi ihan okei mies. Yksi nyrpeä nainen, yksi ylilyhyt pirteä keijukainen, yksi lempeä nainen. Ja yksi hyväntuoksuinen ihminen.

Alice hyökkäsi huoneeseeni tunnin sisällä. Rypistin otsaani, kun näin sakset hänen kädessään. Ei sillä, että hän voisi koittaakaan tappaa minua niillä.
” Bree, sinun hiuksesi ovat vakavasti ylikasvaneet. ” Hän aloitti.
Minä kohotin kulmiani, tosiaan, hiukseni olivat kasvaneet jo miltei lantiolle asti.
” Niin ovat. ” Totesin.
” Saisinko siistiä niitä hiukan? ” Alice pyysi, niin vakuuttavasti, että suostuin. Sitä paitsi paremmalta näyttäminen ei koskaan ollut pahasta. Tiesin, että se oli pinnallista. Mutta jos vampyyrinä kaikki muu minussa oli kohdallaan, miksei hiuksetkin?
Alice aloitti saksimisen. Oloni oli ihme ja kumma erittäin rauhallinen, vaikka mustahiuksinen tyttö olisi voinut leikata hiukseni vaikka kokonaan.
Kuitenkin hiukset lyhenivät vain rintojen alapuolelle. Alice myös kiharsi hiukseni.
” Bree, Bree kiltti, antaisitko minun meikata sinut myös? ” Hän pyysi, katsoen minua anovilla silmillään. Jos Alice sai jotain kummallista mielihyvää toisten laittamisesta, niin tehkööt niin. Neito kun oli kuitenkin ainoa talon nuori, joka oli mukava ja halusi tutustua minuun .
Suljin silmäni. Alice keskittyi työhönsä eikä hiiskahtanutkaan.
Kun aukaisin silmäni tasan 6 minuutin päästä, Alice oli päässyt työssään päätökseen.
Katselin itseäni peilistä, täytyi myöntää, että sisarehdokkaani oli taitava, hänestä olisi voinut tulla ammattilainen, ellei se olisi meidän kaltaisille liian vaarallista.
Alice myhäili tyytyväisenä, selvästi hänellä oli jotain mielessään.
” Bree, voisit kokeilla yhtä ostamistani mekoista, joku niistä sopii varmasti uuteen tyyliisi. ” Hän helisi tanssahdellen vaatehuoneeseen. Pyöräytin silmiäni ja astelin sinne perässä. Mustahiuksinen keijukainen piteli käsissään samppanjanväristä, puolipitkää mekkoa. Kangas ei sentään ollut silkkiä, kuten miltei kaikki muu täällä. Se kuitenkin kiilsi valossa. Mekko oli hihaton ja mekon selkäpuoli oli avonainen vyötäröön saakka. Musta satiininauha kulki mekon yläpäästä selkäpuolelle ja loi lopuksi pienen rusetin. Katsoin Alicea epäluuloisena kun puin mekon ylleni. Hän ei näyttänyt mitenkään juonivalta, erityisen innokkaalta kyllä. Hän kipitti hakemaan minulle mustat korkokengät, nyt jos milloin epäilykseni heräsi. Ujutin ne jalkoihini.

Alice lähti johdattelemaan minua portaista alas. Edes vampyyrikuuloni ei paljastanut yhtään mitään. Kunnes portaiden viimeisillä askelmilla näin kaikki. Juhlapukuihin sonnustautuneilla.
” Tervetuloa perheeseen Bree. ” Kaikki sanoivat juhlallisesti. Tai.. kaikki paitsi yksi. Edward tuijotti ilmeettömästi minua,  sentään ei mulkoillut.
” Bree ei ole edes tehnyt vielä päätöstään. ” Hän sanoi miltei hymähtäen.
Tunsin katseiden porautuvan itseeni oikein kunnolla, se oli kiusallista. He olivat järjestäneet juhlat minun kunniakseni. Kurkkuuni nousi pala kun katsoin Esmen lempeitä kasvoja. Kuinka voisin kieltäytyä perheestä, sellaisesta perheestä mitä minulla ei koskaan ollut?
« Viimeksi muokattu: 01.07.2010 22:47:55 kirjoittanut Ayos »

enni

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #22 : 01.07.2010 22:16:18 »
Minun mielestäni parit saisi jättää normeiksi :-) Toki voit niitä sotkea, jos on vaikea kirjoittaa normipareilla, mutta itse pitäisin enemmän normipareista!

Kirjoittamisen vaikeus ei itse luvussa näkynyt. Teksti oli yhtä sujuvaa kuin ennenkin. Mutta luvun pituudessa se kyllä näkyi, tämä luku jäi aika lyhyeksi, mikä on harmi, sillä olisin lukenut mielelläni paljon pidemmänkin luvun. (Varsinkin kun sain viiiimeinkin tiistaina ostettua ja luettua tuon Bree Tannerin uusi elämä-kirjan! Hieman jäljessä, mutta mitä pienistä.)

Nyt kirjan luettuani tätä ymmärtää paremmin, ja on ihanaa, että mainitsit Fredin tässä ficissä! Kirjan luettuani sain inspiksen kirjoittaa ficin, jossa Bree tajusi aiemmin, että Diego oli tapettu ja karkasi Fredin mukana, vielä en kuitenkaan ole tuosta kirjoittanut ajanpuutteen takia, ehkäpä pian! (Yhh, eipä mennyt taas offiksi :-d)

Takaisin ficciin. Vaikka paljon ei tapahtunutkaan, pidin silti tapahtumista. Bree kuvailee Culleneita hyvin ja tykkäsin tuosta, kun Bree suostui Alicen nukeksi :-D

Lainaus
Kun Aukaisin silmäni tasan 6 minuutin päästä, Alice oli päässyt työssään päätökseen.
Tähän voisi lisätä tuon kun-sanan :-)

Lainaus
Mustahiuksinen keijukainen piteli käsissään samppanjan väristä, puolipitkää mekkoa.
samppanjanväristä yhteen

Taidanpa lopettaa tällä kertaa tähän, pistä pian jatkoa, jookos :-)
The first one is always the hardest one.

Lauranood

  • Unelmien metsästäjä
  • ***
  • Viestejä: 363
  • Melankolisia sanoja ja unelmia
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #23 : 02.07.2010 01:01:44 »
Minullekkin kävisi normi parit, mutta sinähän se päätät :D
Noniin, pidin ja jatkoa ja silleen...

~Lauranood
kuittaa

Jokseenkin turha kommentti(ko?)
Syyt muuttuvat, mutta määränpää pysyy samana

Lauranoodin Salainen laatikko

Twip

  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #24 : 02.07.2010 02:25:43 »
Mun mielestä olis kanssa normiparit paremmat.

Tää on muuten tosi kiva idea luin just loppuu sen kirjaversion ku löysin tän ja jäin koukkuun..
Muoki kyllä ärsytti siinä kirjassa se kun Edwardia kutsuttiin Punapääks :D

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #25 : 02.07.2010 14:58:30 »
Pidin kovasti mutta älysin vasta että tämä perustuu tuohon Meyerin uuteen kirjaan... Pitää mennä ostamaan se kirja maanantaina.

Parit voisit pitää normeina, se toki on vain mielipiteeni.
Jatkoa! <33

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #26 : 02.07.2010 15:45:48 »
enni: Joo, parien normeiksi jättö helpottaa minunkin työtäni. Sekoittaminen olisi hankala toteuttaa realistisesti  ;D
Tosiaan, luvut jäävät minulla helposti lyhyiksi. Vaikka koitan pitää sen min. 2 word sivua tekstiä. Joo tosiaan kirjan lukeminen valaisee asioita paljonkin. Joo Fred piti tottakai mainita, senverran tärkeäksi herran koin. Joo, kirja mussakin herätti tosi pian inspiksen joka oli ollut kateissa  :)
No hyvä, että kuvailee hyvin. Joo, eiköhän kaikki Cullenit joskus ole joutunut Alicen nukeksi.
Kiitos virheiden huomauttamisesta, korjasin ne.

Lauranood: Normiparit aijon nyt pitää joo. Jatkoa tulee toki  :) Mikään kommentti ei ole turha.

Twip: Kiitos kommentoinnista. Hyvä, että on kiva idea :)

Lööperiikka: Joo kannattaa ostaa, se on hyvä kirja ja auttaa ficin lukemisessa.  :)

Sienis

  • queen of winterfell
  • ***
  • Viestejä: 465
  • ravenprinces
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #27 : 02.07.2010 17:36:23 »
Ihana! Rupesin vasta nyt lukemaan tätä ja onnistuin jo nyt koukuttautumaan pahasti... Jatkoa tulossa milloin?
Jos jaksaa jatkaa omaa mitäänsanomattomuuttaan tarpeeksi kauan,
 saattaa saavuttaa kevytlegendan aseman.

ava (c) ingrid

kuppi_kahvia

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #28 : 03.07.2010 14:39:19 »
oi, aivan loistava luku taas !
tuleeko Fred jossain vaiheessa kuvioihin? hih jatkoa♥
i feel i can fly

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #29 : 04.07.2010 21:21:48 »
Kiitos Renezmei ja kuppi_kahvia kommentoinnista!

Jatkoa tosiaan tulee tulevan viikon aikana, ennen keskiviikkoa uskaltaisin sanoa.  Fredin kuvioihin tulemisesta, se saa jäädä nähtäväksi.

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #30 : 05.07.2010 21:03:47 »
Giril: Kiitoksia. Meyeriltä tosiaan on tullut Bree Tannerin lyhyt elämä - kirja. Suosittelen,  pitäis löytyä ihan normi kirjakaupoista.

rolyat

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #31 : 07.07.2010 18:02:28 »
Tää on kiva idea ja oot hienosti keksinny tän tarinan tähän mennessä! Luin ite tänään ton kirjaversion bree tannerin lyhyt elämä ja oli tosi liikuttava kirja. Tykkään muutenki ihan älyttömästi koko Twilight saagasta :) Mä ainakii meinaan lukea tätä bree tannerin kolmas uusi elämä hommaa niin kauan kun riittää luettavaa!

Kirjaa lukiessa itkin hirveesti siinä kohtaa kun tajusin että Diego oli kuollu, eikä meinannu itku loppua millään :'( Jos mitenkään pystyisit tähän tarinaa muuttaa silleen että Diego olis vielä elossa nii tee ihmeessä niin, sittenhän ois Breellekin joku pari ;) Sillee että se olisikin siin kirjassa ollu vaan joku väärinkäsitys, että Diego ois ollu piilossa jossain sen taistelun ajan :D

Mutta lyhyesti; tää vaikuttaa mielenkiintoselta ja toivon että tulisi vielä monta lukua jatkoo, minä luen ainaski! :)

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #32 : 09.07.2010 17:45:47 »
Nyt en ehdi vastata kommentteihin perusteellisesti. Joo Diegon tapausta pyörittelen vielä, Diegoa ei tosiaan vahvistettu kuolleeksi.

A/N: Venähti vähän tämän kirjoitus kun on ollut kaikkea muuta tekemistä. Ehkä annatte tämän anteeksi. Nyt tuli hiukan lyhyt luku, mutta en viitsi vanuttaa enempää.

Purin huultani ja katsoin jokaisen kasvoja.
” Minä… voin jäädä, jos saan minä päivänä hyvänsä lähteä halutessani ” Sanoin hiukan empien. Miltei kaikki kasvot hymyilivät vastaukselleni. Arvatenkin se joka ei hymyillyt, oli Edward. Eikä Rosaliekaan näyttänyt erityisen tyytyväiseltä.
” Tietysti Bree. ” Esme hymyili, taas kerran yhtä lempeästi. En tiedä mikä pakkomielle hänellä oli toistaa nimeäni, ehkä siksi, että hän muistaisi sen. Tai ehkei, vampyyreillä ei ollut mitään ongelmaa muistaa asioita. Ehkä vain siksi, että tuntisin oloni kotoisaksi. Ihan mukavasti ajateltu, vaikka sopeutumiseni tänne oli aika epätodennäköistä. Hajut olivat uusia, en tuntenut niin sanotun perheeni historiaa, enkä mitään. Pitäisikin kysellä.
Edward murahti itsekseen.
” Ettekö te tajua, mikä turvallisuusriski tämä on Bellalle?! ” Hän ärähti.
Kurkkuani poltti vain sen ihmistytön ajatteleminenkin. Hänen verensä tuoksu…se oli huumaava.
”Edward!” Esme torui. Havahduin ajatuksistani, Emmett ja Jasper pitelivät Edwardin käsivarsista kiinni. Hänellä ei tainnut olla erityisen hyvät hermot.
Kallistin päätäni.
” Jos yrität tappaa minut joka kerta, kun ajattelen hänen tuoksuaan, tästä ei tule mitään. ” Sanoin. Hetken aikaa mietin ääneni helisevyyttä, kuinka se erosikaan siitä äänestä, mikä minulla oli ihmiselämäni aikana. Silloin ääntäni oli kähentänyt kylmä ja jatkuva nälkä. Nyt sain olla kuinka nälissäni tahansa, ääneni oli aina yhtä kirkas.
Edward hymähti ja lähti kiireellä ovesta ulos. Alice katsoi minua hymyillen.
” Älä huoli, Edward ylireagoi aina. Minä näkisin kyllä jos olisit uhka Bellalle. ” Keijukainen näytti erityisen tyytyväiseltä itseensä. Muistelin Rileyn puheita, hän ei tainnut mainita mitään näkijää kertaakaan.   
” Alice näkee tulevaisuuteen. ” Jasper selvensi, ilmeisesti hän havaitsi ihmetykseni. Kohotin kulmiani. Taistelu tosiaan oli helppo Culleneille. Mieleeni pälkähti ne kummalliset, ulvovat vampyyrit.
” Taistelussa… minä kuulin ulvontaa, mistä se tuli? ” Kysyin suoraan. Vilkaisin Alicea joka näytti nyrpeältä. Muut näyttivät epävarmoilta.
” Bree, ulvontaa eivät aiheuttaneet vampyyrit, vaan sudet. ” Carlisle sanoi varuillaan reaktiostani.
Sudet? Mieleeni tuli ihmismuistoja, ihmissusista.
” Mutta… ei ollut täysikuu… ” Mutisin hämmästyneenä.
” Carlisle, sinun pitäisi selittää Breelle kaikki. ” Esme sanoi miestään katsellen.

***


Tuntui kun pääni olisi pakahtumassa kaikesta tiedosta mitä sain. Hän kertoi jokaisen perheenjäsenen perheeseen liittymisen, omalta näkökannaltaan. Ainakin nyt olin enemmän perillä. Ainut josta hän ei ollut maininnut sanaakaan, oli Bella, se heikko ja hauras ihmistyttö. Hänestä pitäisi tulla meidän kaltaisemme, jumala. Mutta hän teki itse sen päätöksen. Mietin miksi, olihan Edward komea, mutta luonteessa ei ainakaan nyt ollut kummemmin kehumista. Cullenien perhekin oli mukava, miltei ihmismäinen. Mutta miksi ihmeessä hän haluaisi kokea tämän poltteen. Janon tuskan, joka oikeasti riipi sisältä. Tuntui kun henkiseen kestävyyteen olisi poltettu reikiä. Fyysinen kestävyys ei muuttunut, en ainakaan minä ollut näkyvästi heikennyt. Keskittymiskyky vain kärsi isot lommot. Mutta kai minä pohjimmiltani ymmärsin Bellaa, rakkauden vuoksi tekisi mitä vain. Huokaisin kun ajattelin Diegoa. Kuinka itsevarmasti Riley valehtelikaan minulle. Hän oli kuollut, poissa. Valehtelikohan se nainen – Victoria, Rileylle. Halusin uskoa niin, vaikka tavallaan se oli surullista. Ketjureaktio, Victoria valehteli Rileylle ja Riley valehteli minulle. Muistin kuinka Riley sanoi, että Diego oli hänen fiksuin vastasyntynyt. Ilmeisesti se ei paljoa painanut, kun oli saanut käskyn. Kuinka jotkut pystyivät käyttämään toisia pelinappuloina säälimättä yhtään?
Mikään maailma ei ollut reilu, ei edes ikuinen. Mietin salaista kädenpuristusta ja Rileyn kertomaa lupausta. Oliko se jonkinlainen hyvästely, hän tiesi kuolevansa ja tiesi myös minun kuolevan. Vaan en kuollut. Jollain tapaa olisin ehkä halunnut, niin hullua kuin se olisikin. Olisin niin onnellinen jos saisin kuulla Diegon nauravan, tuntea hänen huulensa jälleen omillani ja nähdä oivalluksen hänen silmistään. Onneksi sentään Fred oli fiksu ja turvassa, ehkä löydän hänet joskus ja alan vaeltaa hänen kanssaan, jos tämä elämä ei kerrassaan onnistu ollenkaan. Toivoin itsekkäästi, että Fredin tilalla olisi ollut Diego, vaikken minä rakastunut ollut, vain erittäin kiintynyt. Diego oli vampyyri jonka halusin nähdä ja tietää, että hän on turvassa. Monilla tavoilla, hän oli paras ystäväni romanttisella vivahteella.
Ajatteluni keskeytyi, kun kuulin alakerrasta äänen, en kristallinkirkkaan, vaan ihmisen äänen. Bella. Kuinkahan Edward oli antanut tytön tulla tänne, kun minä olin paikalla.
”Edward, anna minä puhun Breelle, ole kiltti? ” Kuulin tytön anelevan. Miksi hän halusi tavata minut? Halusiko hän hengestään?
” Ei, se on aivan liian vaarallista Bella. ” Edward sanoi henkäisten sanat nopeasti, kuulosti siltä, kuin häntä ei saisi mikään järkkymään.
” Edward kiltti… ” Bella jatkoi aneluaan.
” Ei, asia on loppuun keskusteltu. Kärsivällisyyttä, sitten kun olet vähemmän hauras. ” Edward sanoi.
Lopetin kuuntelemisen, Bella ei kuitenkaan saisi tahtoaan läpi. Enkä tiennyt, halusinko nähdä Bellaa, en pystyisi hillitsemään itseäni taas. Mielummin ottaisin ihmisenä kymmenen neulaa käsivarteen.

Lauranood

  • Unelmien metsästäjä
  • ***
  • Viestejä: 363
  • Melankolisia sanoja ja unelmia
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #33 : 09.07.2010 17:53:07 »
Ihana jälleen <3
Sori tänään ei taida tippua mitää hyvää kommenttia. Toivottavasti ensiluvusta pidempi.
Jatkoa piakkoin.

~Lauranood
Syyt muuttuvat, mutta määränpää pysyy samana

Lauranoodin Salainen laatikko

Vanamo

  • tökkijämestari
  • ***
  • Viestejä: 951
  • HUDI
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #34 : 09.07.2010 18:11:37 »
Ihan kiva luku. (:
Aika lyhyt, mutta silti kuvailua oli ihan tarpeeksi.

Edward todella käyttäytyy suojelevasti Bellaa kohtaan.
Minun on vaikea kuvitella hänet noin tylynä mitä hän on Breelle.
Esme taas on ihana, kiltin esmemäinen.

Ihanaa, jos Diego ei ole tässä kuollut!
Toivottavasti Breen ja Diegon tiet vielä kohtaavat, sitä paritusta ehti olla kirjassa aivan liian vähän!

Jatkoa jään taas odottelemaan. (:
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.


 ♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥
 

enni

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #35 : 09.07.2010 19:13:55 »
Joo, tämä luku oli aika lyhyt ihan niinkuin itse sanoitkin.

Tässä selvisi Breelle mitä kaikkia erikoiskykyjä muilla on, ja millaiset elämäntarinat kaikilla on. Olisi ollut kiva, jos olisit hieman selittänyt edes osaa breen ja Carlislen keskustelusta, ja Breen reaktiosta asioihin, jotka Carlisle kertoo.

Edward oli tuossa luvun lopussa taas oma ihana, ylisuojelevainen itsensä. Tosin tuo naurattaa, kun aina Breen ajatellessa Bellaa Edward vetää pultit : D Mutta Edwardin reaktio siihen, että Bella haluaa puhua breelle on ihan ymmärrettävä. Tosin ihmetten miksei Bella vinkunut Edwardilta, sillähän se aina saa tahtonsa läpi : D

Toivottavasti kirjoitat pian lisää, ja ehkäpä pidemmän luvun (:
The first one is always the hardest one.

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #36 : 09.07.2010 21:32:30 »
Sain elein iltana luettua tuon kirjan hirveä määrä ideoita tuli heti mieleeni. Haluan kirjoittaa Biegosta! <33

Mutta itse luvusta pidin kovasti, siinä oli ihanan haikea tunnelma, pidin kovasti että vaikka oli lyhyempi luku teksti oli intestiivisempää.
Jatkoa odotan janoisena.  ;)

FRETTIBITCH

  • Venuksessa asuva Ufo
  • ***
  • Viestejä: 89
  • Cherry Cherry Boom Boom
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #37 : 09.07.2010 22:14:34 »
DIEGO VOI OLLA ELOSSA MITÄ.

Koska mä jostainsyystä en ees uskonu et se ois kirjassa kuollut, aattelin että se ois vaan lähtenyt. Mutta jos se on tässä elossa niin jeejee ♥

odotan jatkoa!
Avatar © Emilja

kuppi_kahvia

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #38 : 10.07.2010 13:20:28 »
kiitos tästä luvusta ♥ kirjotat niin hyvin, tätä on kiva lukea! tarina ei kuitenkaan "edennyt" yhtään 4. luvussa, joten se oli vähän tylsä.
i feel i can fly

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Bree Tannerin kolmas uusi elämä. K-13
« Vastaus #39 : 11.07.2010 18:37:21 »
Kiitos kaikille kommentoinnista. Lyhytkin kommentti lämmittää sydäntäni  :)

Luku oli melko lyhyt, kyllä. Tiesin sen, mutta ehkä tämäkin kelpaa. Vanamolle, Edwardin kuvittelen noin suojelevaiseksi ja tylyksi, silloin kun Bella ei ole näkemässä hänen tylyyttään. Tuntuu kuin Edwardin pitää jotenkin pitää omaa pientä kivaa kulissiaan Bellan seurassa.
ennille taas;  Musta tuntui, että kukaan ei jaksais enää kuunnella niitä tarinoita mitkä on kerrottu twilight kirjoissa niin useasti. Niin, luvussahan ei kerrottu saako Bella oikeasti tahtonsa läpi vai ei  ;)
Joo Lööperiikka, kirja antaa hirveän määrän inspiksiä.
Diegon elossa olosta, en tiedä laitanko häntä tähän ficciin, mutta jos koskaan saan tästä jatko-osan ( joka siis kertoisi tulevaisuudesta ) aikaan, niin siihen se on hyvin mahdollista. Saapa nähdä jos innostusta ja innostajia riittää.
Tarina eteni oikeastaan juonen kannalta enemmän kuin tapahtumien. Luku voi olla ehkä tylsä, mutta jotain noin tärkeitä asioita ei voi skipata. Susista, kyvyistä tms kertominen on kuitenkin aika olennaista.

Jatkosta senverran, että eiköhän viikon sisällä saa jotain aikaan.