Huuh, lukaisin tuossa viikonlopun aikana
La Esperancan kaikki ilmestyneet osat uudestaan ja se innoitti saattamaan loppuun ficin
Katseeni vankila, K-13, joka on ollut tekeillä jo ensimmäisen osan ensimmäisestä lukemisesta lähtien. Sisältää minimaalista spoilausta ensimmäiseen osaan liittyen ja keskittyy Robertin näkökulmaan.
Viime aikoina olen lainaillut armottomia mangavuoria kirjastosta, about tahtia yhdeksän kirjaa viikossa
Samalla on tullut tutustuttua uusiin sarjoihin, kuten
Shugo Chara ja
Rinne.
Shugo on ainakin osoittautunut erittäin viihdyttäväksi, joskin 10+ on mielestäni vähän turhan heppoinen ikäraja joidenkin juttujen osalta... täynnä kauniita poikia (joita on helppoa erehtyä luulemaan tytöiksi) ja söpöjä tyttöjä ja ihania vaatteita ja kaikkea muuta söpöä. Ikuto...♥ Grrr.
Suosittelen ehdottomasti, jos haluaa lukea jotain hyväntuulista, söpöä ja harmitonta(?). Tekisi vähän mieli ficata, mutta se olisi vähän sama kuin kajoaisi sakkolihaan :'D
Rinne... noh, riittää, kun ajattelette Inuyashaa. Laatu on taattu, mutta juoni on ainakin toistaiseksi (kahden pokkarin perusteella) hämärän peitossa. Oikein hyvä sarja lainailla, jos ei ole mitään lukemista.
Joo mä tulen nyt tänne ihkuttamaan, koska mulla on tarve ihkuttaa enkä viitti piinata mun kavereita mut. Kuroshitsuji on ehkä ihkuin sarja ikinä.
Hmmm, taas yksi rasti lisää kyseisen sarjan puolesta
Ehkä pitää oikeasti kesällä conista ostaa eka osa ja tutustua.