Kirjoittaja Aihe: Greace Kelly (Bellatrix/Voldemort, S)  (Luettu 2254 kertaa)

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Greace Kelly (Bellatrix/Voldemort, S)
« : 06.04.2010 21:10:58 »
Author: Salla ^^
Genre: Huumori, lievä romance (kai?)
Raiting: S
Summary: Ja silloin pääsen toteuttamaan unelmaani.
A/N: Joo, ideoin Mikan Greace Kellystä tällaisen ihanan hauskan ficin. Sijoittuu viitoskirjan aikoihin, ennen Azkabanin joukkopakoa. Olen aina ajatellut Bellatrixin ja Rodolphuksen välit jotenkin tähän tyyliin, joten se sopi hyvin suunnitelmaani parittaa Bella Voldemortille.  ;D Anyhoo, lukekaa ja kommentoikaa!

Do I attract you?
Do I repulse you with my quaesy smile?
Am I too dirty?
Am I too flirty?
Do I like what you like?


On hän kyllä niin hieno mies. Käytöskin kuin herrasmiehellä! Niin hienot sanavalinnat aina sen Potterin penskankin kanssa! Aina yhtä kohtelias, muttei koskaan näytä tunteitaan ulos.

Pitkävihaisuudesta voisi tosin tulla jonkinasteinen ongelma. Herrani kun jaksaa aina vain vihata niitä, jotka eivät alistu hänen tahtoonsa. Mutta onneksi hänellä on minut, joka teen ihan mitä tahansa. Jos pimeyden lordi käskisi minua tappamaan aviomieheni, tekisin sen ilomielin! Hänestä on aivan tolkuttomasti harmia.

I could be wholesome
I could be loathsome
I guess I'm a little bit shy
Why don't you loke me?
Why don't you like me
Without making me try?


Ajatella, mitä kaikkea me saisimmekaan aikaan yhdessä! Hänen ei toki tarvitsisi tehdä mitään, minä kyllä hoitaisin kaiken yksin, mutta valitettavasti hän on toiminnan mies, joten hän tahtoisi taatusti olla siellä missä tapahtuu.

Toiminnasta tulikin mieleeni, että minä tahtoisin lapsen. Siis ihan totta, olen pakostakin hieman kateellinen sisarilleni, molemmilla on lapsi, joskin toinen on pelkkä kuraverinen kakara. Mutta Draco... niin hieno poika. Olisipa minullakin joku jatkamassa Lestrangein uljasta sukua. Mutta koska Rodolphus on kyvytön, asiaa ei oikeastaan voi auttaa. Ellei sitten... hmm... siinä on ideaa...

I tried to be like Greace Kelly
But all her looks were too sad
So I tried a little Freddie
I've gone identity mad!

Ja millaisia lapsia ne olisivatkaan! Perisivät varmasti isänsä sulavat eleet ja sauvankäytön, ja tietenkin itsehillinnän. Saisivat olla ylpeitä isästään, maailman mahtavimmasta velhosta. Eläisivät ainaisessa pelossa, että joutuvat Naginin ruoaksi elleivät käyttäydy kunnolla. Ne olisivat lapsia juuri minun makuuni.

Ja me asuisimme pienessä mökissä meren rannalla, onnellinen kolmilapsinen perhe. Ja Nagini, tietysti. Kasvattaisimme lapset vihaamaan Potteria ja opettaisimme heidät kuolonsyöjiksi pienestä pitäen. Yhdessä me ajaisimme vihollisen ansaan ja herrani saisi teurastaa hänet kuin uhrilampaan. Tappaisimme jästit ja kuraveriset sukupuuttoon, metsästäisimme verenpettureita jälkiruoaksi. Oi, se olisi ihanaa! Mutta minulla on vain yksi pieni pulma.

"Bella?"

Aivan niin. Mieheni Rodolphus.

I could be brown
I could be blue
I could be violet sky
I could be hurtful
I could be purple
I could be anything you like

Rodolphus matelee lähemmäs minua puhuakseen kanssani. Hyi olkoon, kuinka joku voikaan olla niin iljettävä? Miksi meidät täytyi laittaa samaan selliin, Azkabanissahan on sellejä vaikka muille jakaa! Pakotan siirappisen hymyn kasvoilleni.

"Niin, kultaseni?"

"Mietin vain, näytit olevan aivan omissa maailmoissasi..."

Voi pyhät pyssyt. "Tuota noin... Rodolphus, eikö se sinusta tarkoitakin sitä, että minun olisi parempi antaa olla aivan rauhassa?"

"Kyllä. Juu, aivan niin, Bella. Niinhän se tietenkin on. Pyydän anteeksi." Hän ryömii takaisin omaan nurkkaansa puremaan likaisia varpaankynsiään paremman ruoan puutteessa. Ja samassa minä saan aivan loistavan idean. On vain taivuteltava Rodolphus hoitamaan oma osuutensa suunnitelmasta.

Gotta be green
Gotta be mean
Gotta be everything more
Why don't you like me?
Why don't you like me?
Why don't you walk out the door?

"Kultaseni?" sanon mahdollisimman suloisella äänellä. Luojan kiitos minun ei pian enää tarvitse kutsua häntä siten. Rodolphus nostaa päätään.

"Niin, Bella?"

Voi luoja, hän näyttää ihan koiralta joka odottaa herkkupalaa suoritetusta tehtävästä. Koira hän kyllä taitaa ollakin. Haisee yhtä pahalle.

"Minä olen ajatellut. Katsos kun, minusta meidän avioliittomme ei ole kovin järkevä. Olen miettinyt ja tullut siihen tulokseen, että meidän olisi parempi erota."

Valehteleminenhan sujuu minulta kuin tanssi. Voin jo kuulla vastauksen Rodolphuksen suusta -

"Ei se kai ihan noin mene."

Eihän hänen noin kuulunut sanoa, eihän?

How can I help it?
How can I help it?
How can I help what you think?
Hello my baby
Hello my baby
Putting my life on the brink

"Ai miten niin ei mene? Juuri niinhän se menee!" Kivahdukseni kaikuu tyrmän kivisissä seinissä ja saa Rodolphuksen kavahtamaan kauhusta. Säikky kuin räksyttävä pikkukoira.

"Kyllä, Bella. Aivan niin, Bella. Tee kuten tahdot, Bella."

Kas, sehän kävi loppujen lopuksi aika helposti. Nyt minulla on täysi vapaus ruveta suunnittelemaan yhteistä elämääni mestarini kanssa. Edessä on vain pari pientä muttaa.

Yksi: hän ei pidä minua minkään arvoisena.

Why don't you like me?
Why don't you like me?
Why don't you like yourself?
Should I bend over?
Should I look older
Just to be put on the shelf?

No, se on oman aikansa murhe. Nyt on tärkeintä se, että minä olen Azkabanissa ja hän luoja ties missä! Hänhän voi olla vaikka Kiinassa, kuka siitä mitään tietää? Jos vain pääsisin ulos tästä kirotusta paikasta... Jos kerran petturiserkkunikin pystyi siihen niin pystyn kyllä minäkin. Mutta miten...

I tried to be like Greace Kelly
But all her looks were too sad
So I tried a little Freddie
I've gone identity mad!

Minun on nyt keskitettävä kaikki kykyni ja voimani ulospääsyn mahdollisuuteen. On tutkittava rakennuksen murtumapisteet ja ankeuttajien heikkoudet, sekä selvitettävä taikasauvojen säilytystilat. Minun on keksittävä jokin reitti ulos.

Toisaalta... Herralleni olisi ehkä otollisempaa jos useampikin hänen kannattajansa pääsisi vapaalle jalalle. On siis suoritettava joukkopako. Joukkopako. Hieno sana. Soi kivasti korvassa. Sitä paitsi voikin olla että useammasta on enemmän vastusta ankeuttajille ja ministeriölle. Ja jos hajaannumme, voimme löytää pimeyden lordin nopeammin.

Ja silloin pääsen toteuttamaan unelmaani.

I could be brown
I could be blue
I could be violet sky
I could be hurtful
I could be purple
I could be anything you like
Gotta be green
Gotta be mean
Gotta be everything more
Why don't you like me?
Why don't you like me?
Why don't you walk out the door?
« Viimeksi muokattu: 26.03.2015 03:23:16 kirjoittanut Kaapo »
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Greace Kelly
« Vastaus #1 : 03.09.2010 10:22:00 »
Snoop.: Valitettavasti minun on mainittava että tämä jää vain oneshotiksi, sillä en ollut missään vaiheessa ajatellutkaan laittaa tähän jatkoa. Rodolphus on säälittävä, Bella ilkeä ja Voldu hottis, toisin sanoen ihan perussettiä. :D Kiitos kommentistasi!
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?