Kirjoittaja Aihe: Hobitti: Huomenlahjani (Fili/Kili K-11)  (Luettu 2853 kertaa)

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 419
Hobitti: Huomenlahjani (Fili/Kili K-11)
« : 28.02.2015 18:14:50 »
Author Ingrid
Genre AU, H/C, angst, fluff & romance
Fandom Hobitti
Rating K-11
Pairings Kili/Fili (Kili/Tauriel)
Warnings Insesti
Disclaimer Hahmot ja maailma © J.R.R. Tolkien

Summary "Sinä suutelet minua kuin hyvästiksi."
A/N Osallistuu FF100 -haasteeseen sanalla 'valkoinen'.




H U O M E N L A H J A N I

Hänen punaiset hiuksensa hohtivat horisonttiin painuvan ilta-auringon säteissä. Suortuvat laskeutuivat laineillen pitkin kapeaa selkää, tanssahtelivat tuulen tahdittamina. Osa peittyi lumivalkean hunnun varjoon. Hänen vihreät silmänsä tuikkivat aamuyön viimeisten tähtien tavoin. Puhtaina, ikuisina, syvinä kuin taivaanranta. Ne hohkivat ympärilleen lämpöä ja toivoa, ja niiden katse oli kaunis ja viaton kuin talven ensilumi. Hänen olemuksensa oli kevyt ja hauras, mielensä villi ja levoton ja valmis repimään valkoisen pitsin irti hänen kalpealta iholtaan. Hänen ajatuksensa harhailivat vuorten tuulissa ja pysähtyivät vain ohkiitäviksi hetkiksi kapeille huulille. Kuiskauksia lehtien havinan suojissa.

Hän oli kuin enkeli. Mutta ei Taivaasta, ei pilvien reunalta.


Fili käänsi katseensa haltianeidosta, kiirehti sydän rinnassa takoen pois puutarhasta ja oli kompastua korkeaan kynnykseen rientäessään sisälle Repunpään pyöreästä ovesta. Aavistuksen hengästyneenä hän jäi kuuntelemaan pirtin lohdutonta hiljaisuutta. Hänen allaan vaimeasti nariseva puulattia muistutti häntä ensimmäisen yön varovaisen kevyistä askelista, jotka olivat vieneet heidät kauas tähtiin.

Hän asteli hitaasti peremmälle, miellyttävä lämpö kutsui häntä luokseen. Vaikka oli keskikesä ja aurinkokin poltti pisamia poskipäille, Fili tunsi kylmyyden purevan itseään riekaleiksi.

Hänen kovat sormenpäänsä sivelivät karheaa seinää, jota vasten hänen palavan tähden tavoin sykkivä kehonsa oli painettu. Seinällä riippuva taulu oli edelleen vinossa heidän jäliltään. Fili nuolaisi mietteliäänä alahuultaan ja hymähti hiljaa. Oli suoranainen ihme, etteivät muut olleet heränneet heidän kavutessaan kauas taivaisiin.

Pian hän saapui kynnykselle, puulattian narina lakkasi. Lempeä kesätuuli puhalsi avoimesta ikkunasta sisään ja tunkeutui oljenvaaleiden suortuvien sekaan. Tuulahdukset kutittelivat Filin korvia ja viilensivät hikikarpaloita hänen niskassaan. Kirkas katse kiersi pyöreässä huoneessa. Sänky oli pedattu kaunein villavällyin, yöpöydällä oli rapistuneen kukkakimpun kellastuineita terälehtiä. Kimppu oli kukoistanut sinä yönä kauneimmillaan, se oli suorastaan hehkunut kuunvalon alla. Fili asteli pölyisen lattian poikki ja istahti sängylle, joka narahti kevyesti. Niin se oli narahdellut viime kerrallakin, samassa sävelessä.

Hän kohotti katseensa lattialle pudonneista kuivista lehdistä huoneen ovelle, jonka kynnyksellä Kili seisoi komeampana kuin koskaan. Hänen huulillaan viipyi vilpitön ja leveä hymy, juuri sellainen kuin se oli ollut hänen maatessaan veljensä vierellä, tummat suortuvat koristetyynyllä laineillen. Filiä ei kuitenkaan hymyilyttänyt.

"Hermostuttaako sinua?" hän kysyi nuoremmalta veljeltään.

"Minuako?" Kili naurahti huvittuneena ja astui peremmälle huoneeseen. Hän oli kammannut sotkuisen takkutukkansakin. "Hieman, ehkä. Idästä saapuvat tummat pilvet saavat minut uumoilemaan, että Thorin-eno on viimein saanut selville, että hänen sisarenpoikansa vie haltian vihille. En usko hänen hyppivän onnesta pilvensä reunalla."

Fili hymähti hiljaa ja taputti sitten sänkyä vierellään. Kili istahti vällyille ja narahdus kaikui jälleen hiljaisessa huoneessa. Fili kuunteli veljensä hengitystä, suloista tuhinaa, joka oli lämmittänyt hänen rohtuneita huuliaan pakkasyön kylmyydessä.

"Oletko sinä onnelllinen, Kili?"

Hän käänsi katseensa veljeensä, joka tarkasteli häntä tummien silmiensä tuikkivalla katseella.

"Kyllä minä olen. Minä olen iloinen, että sain kuninkaani siunauksen", Kili vastasi ja kosketti kevyesti veljensä käsivartta. Se sai veren kuohahtamaan Filin suonissa, jotka viime aikoina olivat tuntuneet olevan ruosteen peitossa. Hänen silmänsä täyttyivät kirkkaista helmistä, mikä sai hymyn karkaamaan Kilin huulilta.

"Fili, mikä sinun on?"

Enempiä kyselemättä hän sulki kyynelsilmäisen veljensä syliinsä, Fili puristi sormillaan tiukasti hänen voimakkaita käsivarsiaan. Suolaiset pisarat kastelivat Kilin kaulaa ja rintamusta, kun hän silitteli oljenvalkeita hiuksia, joiden taakse hänen veljensä kosteat kasvot kätkeytyivät. Kyyneleet kirvelivät pienissä haavoissa, jotka Fili oli järsinyt alahuulelleen. Punertavilta huulilta karkasi vain hiljaisia ja epävarmoja sanoja, vaikka hän olisi tahtonut huutaa keuhkonsa pihalle. Niin kuin viime kerrallakin, mutta täysin päinvastaisesta syystä.

Sitten hän kohotti punertavat silmänsä Kiliin.

Kili katsoi häntä takaisin tummien silmiensä katseella, josta huokui huoli ja ymmärtämättömyys. Kaikki se, mitä Fili tunsi sisällään ja oli salannut veljeltään jo aivan liian kauan. Aamun sarastaessa kuninkaiden sali huokailisi ikäväänsä, makuuhuoneen vällyt pölyyntyisivät avonaisen ikkunan alla ja iloiset laulut ja veisut hiljenisivät. Kruunu ruosteessa Fili kulkisi yksin päivästä toiseen, yöstä yöhön, ilman Kiliä, joka oli aina seissyt hänen rinnallaan.

Hänen silmiensä katse valui Kilin tummista silmistä tuon aavistuksen raolleen jääneille huulille. Tuulenpuuska keinutteli nuoremman ruskeita suortuvia, joita Fili tukisti lempeästi. Hän painautui vasten veljensä lämmintä kehoa ja painoi suudelman tuon kosteille huulille. Kili ei vastustellut, kun karheat sormet kulkivat hänen solisluillaan ja hänet painettiin vasten vuoteen pehmeää patjaa. Fili kuunteli, miten hänen veljensä sydän takoi rintaa vasten.

Voimakkaammin kuin koskaan aiemmin.

Suudelman lomassa Fili kietoi käsivartensa tiukemmin Kilin ympärille ja syleili veljeään hartain ottein. Hän painoi kasvonsa toisen hiuksiin ja hengitteli syvään tuttua tuoksua, joka sai hänet rauhoittumaan. He makasivat toisiaan vasten hiljaisuuden keskellä, vain pieni varpunen pyrähti pyöreälle ikkunalle. Fili antoi päänsä levätä vasten veljensä hitaasti kohoilevaa rintamusta. Kilin sormet kutittelivat hänen selkäänsä, pikainen henkäys karkasi hänen huuliltaan ja lämmitti Filin korvalehteä.

"Minä en tahdo, että sinä kävelet pois luotani, Fili. Toivon, että katsoessasi minua tunnet yhä samoin kuin sinä yönä, jona näytit minulle taivaan. Ja minä pyydän, ettei katseesi tee minusta vierasta eikä minun ihoni joudu elämään ilman sinun kosketustasi."

Filin yllättynyt katse tunkeutui Kilin silmiin, jotka loistivat puhtoisina kuin yötaivas. Hän ei sanonut mitään, puraisi vain mietteliäänä alahuultaan, kun Kili kohotti kätensä hänen poskipäälleen huokaisten kevyesti.

"Fili, sinä suutelet minua kuin hyvästiksi."

Fili katsoi alas veljeensä, jonka sydämen hän tunsi sykkivän omaa rintaansa vasten. Kilin sormet hivelivät yhä hänen poskeaan, jolle vierähti muutama kyynel. Ne eivät kuitenkaan kirvelleet hymynkareeseen kaartuneilla huulilla.

Fili uskalsi naurahtaa hiljaa. Hän kellahti kevyesti veljensä vierelle, sänky narahti hiljaa, ja silitteli untuvatyynyllä laineilevia ruskeita hiussuortuvia.

"Mitä sinä höpiset? Tahdoin vain antaa häälahjani sinulle hieman etukäteen."


« Viimeksi muokattu: 02.04.2016 08:01:00 kirjoittanut Ingrid »

Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

The Pure-Blood Princess

  • Vieras
Vs: Hobitti: Huomenlahjani (Fili/Kili K-11)
« Vastaus #1 : 01.03.2015 15:05:47 »
Luin tän jo eilen ja mun piti kommentoida saman tien, mutta se vähän niin kuin jäi... Mutta ehtiihän sen nytkin tehdä. (:

Eli siis, tää oli ihana. Aivan yksinkertaisen ihana! :D Lähtöasetelmat ovat sinänsä jo mielenkiintoiset; tällaista AU:ta en oo ennen varmaan lukenutkaan, että Fili olis kuningas ja että Kili ja Tauriel menisivät naimisiin. Plussaa siis aihevalinnasta! :D

Tosi kaunista tekstiä, hienoa kuvailua. Mitään sen enempää en oikein osaa sanoa, vaikka haluaisinkin. Erityisen paljon tykkäsin noista pikkuasioiden mainitsemisesta, kuten vaikka nyt se, että lattia narisi tai se, että ikkunalle lensi varpunen.

Kiitos siis tästä! :D Niin, ja sellainen pikkujuttu vielä, että voisit kirjoittaa jotain tämäntyylistä parituksella Bilbo/Thorin... ;) Vaikka kyllä tästäkin kaksikosta mielellään lukee. :)

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 419
Vs: Hobitti: Huomenlahjani (Fili/Kili K-11)
« Vastaus #2 : 02.03.2015 17:29:32 »
The Pure-Blood Princess Sinä ihanainen, kommenttisi piristi päivääni - kiitos siitä! :-* Lähtöasetelmat oli kyllä toden totta mielenkiintoiset ja itseänikin vähän jännitti, että miten saan tämän oikein kasaan ja järkeväksi kokonaisuudeksi! Hyvin se sitten loppupeleissä näytti menevän ja itse asiassa kun ajatukseen ko. AU:sta oli tottunut niin kirjoittaminen oli ihan mielettömän mukavaa ja antoisaa. Laitanpa korvan taakse myös Bagginshield -toiveesi, enköhän mie siitäkin parituksesta saa jonkinnäköistä tarinaa taas pian aikaiseksi!

Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

Vilna

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 1 362
  • © Ingrid
Vs: Hobitti: Huomenlahjani (Fili/Kili K-11)
« Vastaus #3 : 14.03.2015 13:21:59 »
Moi, oon hirvittävän pahoillani, että oon niin myöhässä kommentin kanssa! En oo ehtinyt käydä Finissä tässä kahteen viikkoon kuin muutamaan otteeseen, joten kommentointi on vähän jäänyt. :c Enkä halunnut antaa tälle mitään kiiressä kirjoitettua kommenttia, koska tää on hiton hieno teksti, joka ansaitsisi miljoona kommenttia.

Mistä mä edes aloittaisin? Mä en vieläkään osaa oikein päättää tykkäänkö mä Filistä ja Kilistä parituksena vai en, vaikka oon toosi hienoja tekstejä näistä kahdesta lukenutkin muutaman. Mutta tässä on sitä jotain -- ja paljon. Siis hellu sentään, mikä teksti. En osannut odottaa tällaista sydämen särkevää kokonaisuutta ja tässä oli tosi paljon tunnetta näin lyhyehköksi tekstiksi. Jotenkin mä oon aina ajatellut, että vaikka Fili ja Kili (ja Thorin) olisikin selvinnyt Viiden Armeijan taistelusta niin Tauriel ja Kili olisi kuitenkin lähteneet omille teillään. Sinänsä tykkään kääpiön ja haltian välisestä romanssista, mutta ajattelin kuitenkin, ettei näiden kahden rakkaus olisi sitten kuitenkaan kantanut niin pitkälle. Jotenkin näen mielessäni kohtauksen, jossa Tauriel lähtee pois joistakin syistä, vaikka rakastaakin Kiliä ja särkee oman sydämensä. Mutta joo, tää ei nyt kuulunut tähän laisinkaan! :D

Tässä oli tavoitettu ihan jäätävän hienosti tunnelma ja kielenkäyttö oli kaunista: siinä oli hippusen Tolkienia, mutta sitten myös paljon sun omaa. Tässä oli paljon hienoja metaforia ja vertauksia, ne loi tälle ah niin melankolisen tunnelman. Filin kaipaus oli koskettavaa ja sai mut ajattelemaan, että voi nyt hitto sitä Taurielia! :D Mutta Tauriel ei varsinaisesti ollut näille kahdelle kuitenkaan este, vaan sain käsityksen, että siihen liittyi paljon muutakin kuin ne häät. Ehkä Kili ei kuitenkaan tajunnut, miten syvällä Filin tunteet jo oli, eikä täysin käsittänyt tilannetta. Tykkään siitä, ettei Fili kuitenkaan tuntenut katkeruutta pikkuveljensä naiiviuutta kohtaan vaan tavallaan hyväksyi ns. kohtalonsa.

Lainaus
Se sai veren kuohahtamaan Filin suonissa, jotka viime aikoina olivat tuntuneet olevan ruosteen peitossa.
Lainaus
"Fili, sinä suutelet minua kuin hyvästiksi."
Näistä tykkäsin eniten, näissä tuli esiin tän tekstin ne kaksi pääpointtia tavallaan, jos ymmärrät mitä haen tällä. Tosi kaunista tekstia, oon ihan ihastuksissani!

En tiedä yhtään, mitä sanoa enää, koska kadotin mun kaikki ajatukset tätä kommenttia kirjoittaessa, mutta toivottavasti sait edes jotain irti tästä. Kiitos tosi paljon, tää oli ihastuttava. ♥

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 419
Vs: Hobitti: Huomenlahjani (Fili/Kili K-11)
« Vastaus #4 : 15.03.2015 15:51:54 »
Hei Vilna, sattuuhan noita, joten ei mitään hätää! Kiva kuitenkin, että ehdit nyt sitten poikkeamaan  ja jättämään puumerkkisi tänne! En mä itsekään kyllä missään vaiheessa ennen tämän ficin syntyä ajatellut, että Kilin ja Taurielin rakkaustarina kestäisi vaikka sodasta olisikin ehjin nahoin selvitty. Mmh, Kilissä on tässä tosiaan huomattavissa sellaista pojankloppimaista naiiviutta, mutta toisaalta olen nähnyt veljesten suhteen sellaisena ihan alusta alkaenkin ja varsinkin Kilin katseen harhaillessa muualla Fili vain jotenkin osaa olla vaiti ja yrittää vanhempana pysyä veljensä perässä ja sopeutua tilanteeseen. Ehkä se luottamus siihen, että heidän suhteensa kantaa pitää Filinkin järjissään, vaikka juurikin esim. tässä tarinassa se usko on niin lähellä pettää. Sen ylläpitämiseen kuitenkin tarvittiin, kuten mainitsit, epäitsekäs tilanteen ja Kilien tekojen hyväksyminen ja ymmärtäminen, mikä ei vapauta täysin mutta antaa kuitenkin edes pienen palan lohtua.

Olipa jotenkin vaikea pukea omiakin fiiliksiä sanoiksi, huh. Mutta kiitos kummiskin vielä hurjasti kommentistasi, piristit päivääni! :-*

Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

Lily-Rose

  • ***
  • Viestejä: 836
Vs: Hobitti: Huomenlahjani (Fili/Kili K-11)
« Vastaus #5 : 16.03.2015 12:01:19 »
Kommenttikampanjasta hyvää aamupäivää!

 Tosiaan, mun piti lukea ja kommentoida tähän jo aikaisemmin, mutta mulla olikin tosi kiireinen viikonloppu, jonka aikana en ehtinyt tietokoneelle ollenkaan, joten anteeksi siitä. Korjaan tämän yrittämällä kommentoida huippupitkän kommentin, koska sen tämä ihana ficci todellakin ansaitsee!

 Tykkään ihan hullusti sun kirjoitustyylistä ja sanojen käytöstä. Vaikka tää on lyhyehkö teksti, niin osaat kuvailla tapahtumat tosi hyvin ja just esimerkiks Kilin epävarmuus tulee musta tosi loistavalla tavalla esille. En ole aikaisemmin insestistä pitänyt (en oikeastaan edes tiedä syytä) mutta tässä tykkäsin tosi paljon ja myös nimi on jotenkin suloinen!

 
Lainaus
"Fili, sinä suutelet minua kuin hyvästiksi."

Fili katsoi alas veljeensä, jonka sydämen hän tunsi sykkivän omaa rintaansa vasten. Kilin sormet hivelivät yhä hänen poskeaan, jolle vierähti muutama kyynel. Ne eivät kuitenkaan kirvelleet hymynkareeseen kaartuneilla huulilla.

Fili uskalsi naurahtaa hiljaa. Hän kellahti kevyesti veljensä vierelle, sänky narahti hiljaa, ja silitteli untuvatyynyllä laineilevia ruskeita hiussuortuvia.

"Mitä sinä höpiset? Tahdoin vain antaa häälahjani sinulle hieman etukäteen."
Tykkäsin tästä lopusta aivan älyttömän paljon! Etenkin toi Fili, sinä suutelet minua kuin hyvästiksi ja Mitä sinä höpiset? Tahdoin vain antaa häälahjani sinulle hieman etukäteen olivat musta aivan loistavat repliikit, joten plussat niistä!

 Muutenkin isot plussat koko tekstistä, kiitos aivan älyttömästi tästä, tää sai mut hymyilemään ja paremmalle tuulelle - tykkäsin! Oli tosi ihana ääää. Ei tästä kommentista tullutkaan niin hirveen pitkäää, hups.

<3: Lily
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 419
Vs: Hobitti: Huomenlahjani (Fili/Kili K-11)
« Vastaus #6 : 17.03.2015 15:49:34 »
Lily-Rose Hei vaan ja kiitos, kun poikkesit kommentoimaan! Ja kiitän myös kaikista kehuista. :) Ennen näitä vekkuleita mä itsekin vierastin insestiä melkoisesti, mutta jotenkin näillä kahdella kirjoittaminen vain sujuu niin mukavasti ja luontevasti. Kiva kummiskin joka tapauksessa kuulla, että pidit tekstistä ja että se sai sinut hyvälle tuulelle, se on kirjoittajallekin aina ilo!

Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 642
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Hobitti: Huomenlahjani (Fili/Kili K-11)
« Vastaus #7 : 28.01.2016 15:55:20 »
Hitsit, oikeasti, kadehdin sun ficciennimeämistaitoja (miten se nyt sitten ikinä kirjoitetaankaan?), koska kaikilla sun ficceillä, joita olen tässä lueskellut, on ihan hirveän nätit nimet! (: Tässä kyllä huomioi kiinnittyi alkutiedoissa ehkä heti ensimmäisenä tuohon Kílieliin, koska sitä en ole näissä aikaisemmissa teksteissäsi nähnyt, niin tulee mielenkiintoista lukea, miten yhdistät nämä kaksi paritusta samaan tekstiin. (:

Wow, nyt en kadehdi ainoastaan tämän nimeä, vaan sun kuvailutaitojasi myös, koska siis, niin älyttömän kauniisti kuvailtu Taurielia tuossa alussa kun vain ikinä mahdollista! ((: Muutenkin olet kyllä kuvaillut todella kauniisti kaikkea. Jälleen kerran huomaan kuitenkin olevani hieman hämilläni miljöön valinnasta, koska en ehkä ihan ymmärrä, miksi Kílin ja Taurielin häät ovat Konnussa. Miksei Ereborilla tai Synkmetsässä? Etenkin, kun tässä Thorin on ilmeisesti kuollut, eikä hän voisi enää estää häitä tapahtumasta Ereborilla. Jos Fíli jo valmiiksi antoi Kílille siunauksensa, niin miksi häät pidetään siltikin toisaalla?

Lainaus käyttäjältä: Luella
Hymy hänen huulillaan viipyi vilpitön ja leveä hymy, juuri sellainen kuin se oli ollut hänen maatessaan veljensä vierellä, tummat suortuvat koristetyynyllä laineillen.
Tällaisen erikoisuuden bongasin tuolta, eli sulla on tullut tuonne kahteen eri kohtaan sana hymy.

Tässä kävi kyllä hirveästi sääli Fíliä, joka joutui katsomaan veljensä menevän naimisiin toisen kanssa, vaikka hän olikin antanut tälle siunauksensa. Jotenkin tuntui, että Fíli on päästämässä Kílin menemään, vaikka hän ei ehkä haluaisikaan, mutta tietää sen kuitenkin oikeaksi ratkaisuksi, koska veljesten välinen rakkaus ei kuitenkaan ole oikeastaan sallittua. Kíli kuitenkin tuntuu edelleen uskovan, että kaikki jatkuu hänen häidensäkin jälkeen ihan samalla lailla kuin aiemminkin, eikä hän huomaa, että veli yrittää päästää hänestä irti. Tai ainakin sellainen kuva mulle tästä jäi. Etenkin kun tuossa lopussa Fíli kutsuu sitä vain hänen häälahjakseen veljelle, mutta jotenkin siitä jäi silti sellainen mielikuva, että Fíli vain sanoo niin lämpimikseen, vaikka oikeasti aikookin jättää veljensä.

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 419
Vs: Hobitti: Huomenlahjani (Fili/Kili K-11)
« Vastaus #8 : 24.03.2016 10:09:12 »
LillaMyy Voi että, joo, Kiliel ei todellakaan ole minun erikoisalaa eikä suosikkiparitus ollenkaan, joten tämä teksti on kyllä melko kaukana omalta mukavuusalueeltani. Toki Filillä ja Kilillä leikkiminen hieman auttoi. ;) Häät ovat Konnussa, koska jotenkin näen sen Filin ja Kilin sekä Bilbon välillä vallitsevan yhteyden, jonka Thorin heille jätti kuollessaan. Tavallaan siis häiden pitäminen Konnussa on veljeksille tärkeää Bilbon ja Thorinin välillä vallinneiden tunteiden takia. Olen iloinen, että ficci herätti tunteita ja jätti hieman tulkinnanvaraa lukijallekin. ;) Ja again, kiva nähdä että eksyit lukemaan vähän vanhempaa ficciä - tällaiset yllärikommentit ovat aina mukavia ja kehusi meinaavat saada minun posket ihan punoittamaan! Kiitos kovasti. :-*

Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.