Kirjoittaja Aihe: Ikä on pelkkä numero, S  (Luettu 2668 kertaa)

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Ikä on pelkkä numero, S
« : 31.01.2011 18:15:43 »
// Alaotsikko: Lily/James, S

Ikäraja: S
Paritus: Lily/James
Genre: angst
Tiivistelmä: James, ikä on pelkkä numero. Pelkkä typerä numero, jolla lasketaan vuosia. Rakkaudessa ei ole kyse iästä, vaan siitä, miltä itsestä tuntuu.
A/N: James on kauhee pleijeri... ;(
Haasteet: OT20, FF10 sanalla 09: Numero, FF100 sanalla 071: Rikki (tässä ficissä tarkoitetaan sitä ainetta, ei rikkinäistä)



James, olen yksinäinen. Yksinäinen ja suruissani, kylmissäni ja erittäin pettynyt. Olin kuvitellut että merkitsin sinulle jotakin, edes vähän, mutta ei. Sinä vain otit ja käytit ja heitit pois, niin kuin teit monelle tytölle ennen minuakin.

Sen kaksi viikkoa olin ehkä onnellisin elävä olento maan päällä. Sen kaksi viikkoa, kun tunsin että kerrankin kelpasin, vihdoin joku piti minuakin hyvänä. Kaksi viikkoa se kesti, ei sen enempää. Kaksi piskuista viikkoa, jotka olivat täynnä sinun katkeransuloisia valheitasi, omahyväisiä katseitasi ja omistavia elkeitäsi. Kaikki se turhan takia.

Minä avauduin sinulle, James. Minä luotin sinuun. Ja kaikki mitä sain takaisin oli kaksi ihanasti kokoon kuihtunutta viikkoa.

Se hetki oli kuin rikkiä kasvoilleni. Liian nuori sitoutumaan. James, ikä on pelkkä numero. Pelkkä typerä numero, jolla lasketaan vuosia. Rakkaudessa ei ole kyse iästä, vaan siitä, miltä itsestä tuntuu.

Minä rakastin sinua, ihan totta.
« Viimeksi muokattu: 22.03.2015 07:41:25 kirjoittanut Beyond »
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Eulalia

  • Herkkusienijumbo
  • ***
  • Viestejä: 237
Vs: Ikä on pelkkä numero
« Vastaus #1 : 01.02.2011 12:28:31 »
Oi, kuinka katkera, siis ficci juuri minulle :)

Tämän ficin vahvuus on ehdottomasti erikoisessa ja omaperäisessä näkökulmassa ja juonessa. Lily/James ficcien valtavirta kun on sitä "vihamiehistä rakkauteen" -tyyppistä Jamesin väsytystaistelua Lilystä. Eli ehdottomasti pisteet sinulle ficistä, jossa James ei olekaan niin umpirakastunut ja valmis viemään Lilyä vihille ennen kuin tämä on ehtinyt kosintaan suostua. Kuitenkin mielikuvat ovat myös vahvat, enkä mahtanut sille mitään, että tästä tuli vähän sellainen AU-olo. Eli kun on tottunut lukemaan niitä perinteisiä parituksen ficcejä, tuntui epäuskottavalta ajatella, että James yhtäkkiä kehittäisikin Lilyn suhteen sitoutumiskammon. Varsin ristiriitaisiksi siis jätit tuntemukseni  ??? No, pääasia varmasti on, että sait minut tykkäämään tästä aivan hirmuisen paljon :)

Lainaus käyttäjältä: Salla
Sä vain otit ja käytit ja heitit pois

ja silti luoksesi jäääääiiiiin... Kuinka mulle tulee tosta mieleen TikTak? ;D

Kiittäen

Eulalia