Kirjoittaja Aihe: Ne kuuluisat ensimmäiset sanat ○ slash, lievä romance ○ S  (Luettu 1531 kertaa)

Prumrose

  • Vieras
Kirjoittaja: minä, Evandra
Ikäraja: S
Beta: Giril
Genre: slash, lievä romance
Varoitukset: lieviä mainintoja seksiin (hui kamala!) ja sitten jotain perus baari lätinää :-D

A/N:
Lainasin luvalla, ystäväni luomia anthrohahmoja (dA @ FigerChan) Michaelia ja Alessandroa, kaikki muu onkin sitten ihan omasta päästäni. Tarinassa miehet ovat ihan ihmisiä. Tuolla dA:ssa ei valitettavasti herroista ole ainuttakaan kuvaa, mutta mikäli sellasia julkisuuteen tulee niin saatanpa linkittää niitä tänne. :)

Tämä on omistettu siis rakkaalle IRL ystävälleni, sekä tietenkin ihanalle 'natsibeeta' Girilille! :-)


NE KUULUISAT ENSIMMÄISET SANAT


Pariisilaisen homobaarin keskiyön kovimmassa jytkeessä mietin uudelleen, miksi ikinä päätin lähteä. Ehkä minä olen tulossa liian vanhaksi. Ajatus tulee päähäni aivan yhtäkkiä, vaikka onkin täysin naurettava, ja ennen kuin huomaankaan alan puolihuolimattomasti etsiä ihmishulinasta ikäisiäni miehiä. Viidentoista minuutin kuluttua olen nähnyt vain yhden ikäiseni parin, keskellä tanssilattiaa, kädet ja jalat toisiinsa kietoutuneina, kielet toistensa suussa sekä diskopallon alla välkehtivät kihlasormukset miesten oikeissa nimettömissä. Mitä helvettiä tämä tarkoittaa? Pitäisikö kolmikymppisen miehen olla jo sitoutunut – tai vielä pahempaa – naimisissa? Hätkähdän kun tunnen kosketuksen olkapäälläni. Kohotan katseeni kosketuksen suuntaan ja huomaan vieressäni noin nelikymppisen miehen, jonka hymyn merkityksestä ei voi olla erehtymättä. Alitajuntani vinoilee minulle; no ainakin löysit miehen joka on sinua vanhempi. Minä tarvitsen drinkin. Nyt heti.

”Viski, kuivana”, suhahdan baaritiskin takana keimailevalle klopille. Jalassa pojalla on mustat nahkahousut, jotka eivät jätä paljoakaan arvailujen varaan. Juuri mitään, oikeastaan. Häntä katsellessani huomaan enemmän myötähäpeää kuin minkään laista vetoa. Mahdanko minä sittenkin olla hetero? Poika ojentaa viskini, jonka maksan saman tien. Otan yhden ison kulauksen antaen pehmeän aromin hyväillä makunystyröitäni. Vahva alkoholi kulkee lämpimänä virtauksena läpi väsyneen kehoni. Käännän taas katseeni tanssilattialle ja rupean käymään katseellani läpi baarin öistä miestarjontaa. Tulos on sama kuin edellisilläkin kerroilla; baarissa ei kerta kaikkiaan ole yhtäkään miestä, joka millään tasolla edes saattaisi kiinnostaa minua. Ehkä minä todellakin olen hetero.

”Otan saman kuin hän”, kuuluu pyyntö vierestäni. Automaattisesti käännän katseeni ääntä kohti. Mies nojaa kyynärpäällään baaritiskiin ja vilkuilee tarjoilijaa sama halveksuva katse silmissään, mikä minullakin oli ollut vähän aikaa sitten. Hymyilen. Ainakin hänellä on hyvä maku. Kasvoista katseeni siirtyy automaattisesti tarkastelemaan hänen koko vartaloaan. Mies on pukenut ylleen mustat – minun onnekseni aika tiukat – farkut, valkoisen kauluspaidan ja mustan nahkaliivin. Ei paha, ei ollenkaan.

”Oletko jo päättänyt toljotatko mieluummin persettäni vai naamaani?”, mies kysyy vaikuttamatta kuitenkaan ollenkaan loukkaantuneelta, päinvastoin, hän näyttää melkein imarrellulta. Naurahdan. Baarimikko ojentaa miehelle viskin.
”Minä maksan tämän”, sanon baarimikolle siirtämättä katsettani miehen kellertävistä silmistä. Hän ottaa hörppää viskistään vilkuillen yhä minua kulmiensa alta. Hän laskee lasinsa takaisin tiskille ja ojentaa minulle kätensä. Tartun siihen epäilemättä.
”Olen Alessandro”
”Minä en todellakaan ole hetero.”
Alessandro tirskahtaa ja ottaa uuden siemauksen viskistään.
”En minäkään”, Alessandro vastaa ja iskee minulle silmää.

Korjaan, hänellä on todella hyvä maku.

« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 21:24:28 kirjoittanut flawless »

Haruka

  • Taskukokoinen
  • ***
  • Viestejä: 1 112
  • Ava by mustapisara
    • Mietteitä musiikista
Kommenttikampanjasta hyvää vapaavalintaista vuorokaudenaikaa.
Ja heti alkuun anteeksipyyntöni, jos tässä kommentoimisessa on kestänyt viikko kauemmin, kun lupasin ottaa tämän.

Teksti oli lyhyt, mutta hyvä. Nää hahmot vaikutti mielenkiintoisilta ja mua todellakin harmittaa, ettei niistä ole kuvia tuolla sun kaverin dA-sivustolla, en osaa sanoa, kummasta pidin enemmän, koska kumpikin jäi melko etäiseksi tässä tekstissä, mutta niin kai oli tarkoituskin ja tän oli tarkoitus olla vaan sellainen kevyt tunnelmapalanen.

Alessandrosta sain kumminkin sellaisen kuvan, että hän on itsevarmempi kuin Michael. Ja tälle kohdalle mä ainakin virnistelin täällä todella paljon:

Lainaus
”Oletko jo päättänyt toljotatko mieluummin persettäni vai naamaani?”

Mikä iskurepliikki :D Mutta johtihan se lopulta johonkin, nimittäin siihen, että nämä kaksi päätyivät juttelemaan toisilleen. Mä olisin halunnut tietää, mihin niiden ilta lopulta johti ja tuliko näistä kahdesta enemmänkin kuin vaan yhden yön juttu.

Jos kirjoitat vielä näistä kahdesta jossain vaiheessa jotain, mä lupaan lukea senkin tekstin, minkä saat aikaiseksi. Kiitos tästä, tää oli sujuvaa luettavaa ja pilke silmäkulmassa kirjoitettu teksti.

-Haruka