Kirjoittaja Aihe: Hetkiä, S | Draco/Hermione  (Luettu 1616 kertaa)

nnora

  • neiti Lupin
  • ***
  • Viestejä: 484
  • ava by raitis
Hetkiä, S | Draco/Hermione
« : 10.01.2014 18:51:27 »
Nimi: Hetkiä
Kirjoittaja: nnora
Ikäraja: S
Pituus: 100 sanaa, raapale

Genre: fluff
Hahmot/paritus: Draco/Hermione
Summary: "Tietysti."

Haasteet: Osallistuu haasteeseen One True Something 20 fandomilla Potter.
Vastuunvapaus: Minä en omista hahmoja, paikkoja tai mitään muutakaan, J.K. Rowling omistaa. Kirjoitin vain tekstin sata sanaa peräkkäin. En saa rahaa tästä.

A/N: Mulla on pidemmän aikaa mielessä pyörinyt jonkun söpön dramione-pikashotin kirjoittaminen ja nyt sain sen sitten ajatuksista näppäimistölle. Enkä ole taaskaan iäisyyksiin kirjoittanut mitään muuta kuin omaa pikku originaaliani luovan kirjoittamisen kurssille, joten tälle olikin aihetta! Nauttikaa tai älkää, kiitän kommenteistanne!



Nainen makasi nurmikolla luonnonvalkoinen mekko yllään, onnellinen hymy kasvoillaan. Hänen vieressään makasi vaaleahiuksinen mies, jolla oli vitivalkoinen hymy hänen katsellessaan naista.  Heidän käsivartensa koskettivat toisiaan, miehen vaaleansinisen kauluspaidan hiha tapasi vaalean käsivarren ja valkoisen mekon hihan. Vaaleat korkokengät lojuivat etäämmällä.

Vihreä nurmikko ei ollut pehmeä alusta makoilulle mutta se ei tuntunut paria haittaavan. Hetki oli tässä ja nyt. Pienet hetket olivat tarkoitettu nautittavaksi.

Mies nousi istualleen, hapuili taskustaan jotakin ja löysi pian pienen tummansinisen rasian. Hän kääntyi naisen puoleen ja avasi rasian vetäen syvään henkeä. Hän tarttui naisen käteen omallaan ja sanoi:

”Hermione, minä rakastan sinua. Tulisitko vaimokseni?”

Suudelma.

”Tietysti.”
« Viimeksi muokattu: 10.01.2014 19:11:30 kirjoittanut nnora »
suurin aarre on ymmärrys rajaton

DragonHeart58

  • ***
  • Viestejä: 270
  • Use your imagination
Vs: Hetkiä, S | Draco/Hermione
« Vastaus #1 : 11.01.2014 00:37:22 »
Ihana <3

Awws, tää oli niin sulonen!<3 Tästä näkee tosi hyvin, että sataan sanaan saa mahdutettua paljon kauniita asioita :) Yksinkertaisuudessaan hyvin kaunis. Hyvä näin yöpalaksi (kun aivot ovat tähän aikaan varsin hitaalla XD). Pidin kovasti kauniista kuvailustasi, se sopi tähän tosi hyvin. :)

Ihanan suloinen, yksinkertaisuudessaan kaunis ficci, joka sai hymyilemään :)

Kiitos kovasti! (Ja anteeksi tönkkö kommentti... 8D)

-DragonHeart58