raww! kiitos sulle ihan hirrrveästi kun kommentoit aina! Tästä ficistä ei kyllä surullisuutta puutu, se on totta :'D Kannattaa todella lukea se alkuperäinen, se on hyvä (:
Eltsu, ymmärsin kyllä mitä tarkotit (: Kiitos kommentoinnista ja hyvä, että jaksoit lukea alkuperäisenkin! Ja kiitos kehuista ^^ Ehkä mä todellakin alan suomentaan jotain muutakin, kun tää meni loppujen lopuksi niin hyvin.
Anaid, ole hyvä vain (: lukijoiden tavottaminen olikin Musingsin tavoite ja tällä tapaa sain autettua häntä hyvin siinä. Englantia kannattaa aina yrittää lukea, kyllä se siitä! Mä olin ihan tajuttoman huono englannissa ennen kuin aloin kahlaamaan englanninkielisten ficcien läpi ja tähän ollaan päästy
Tietenkään kaikkia sanoja ei ymmärrä, mutta aina ei tarvikaan. Kyllä se siitä (: Itsekin murehdin ennen viimeisen luvun lukemista sitä, että Bella ei saanutkaan listaansa loppuun, mutta oli ihanaa lukea, että Bella jäänytkään yksin ja sai kun saikin Emmettin avukseen.
Classick, ole hyvä (: Kiitos kommentista.
mordelove, tämä on nyt sitten loppu, mutta eiköhän ficcimaailmasta löydy muitakin yhtä ihania (: Kiitos kiitos kommentista ^^
FRETTIBITCH, sinä se olet myös jaksanut kommentoida valtavasti! Kiitos siitä! Ei ole tullut ihan epätoivoinen fiilis. Ole hyvä suomennoksesta ja kiitos kiitos (::
Spot, tän ficin jälkeen mulla oli vaikeuksia lopettaa itkeminen (: Ole hyvä ja kiitos kommentista
Toivottavasti ette ihan tukahdu itkuunne, kyllä se ajallaan loppuu (: Ehkä mä etsin toisen yhtä surullisen ficin ja alan suomentamaan sitä! Välitän kommenttejanne Musingsille (: Kiitos!