Kirjoittaja Aihe: Twilight: You Belong With Me [VALMIS 9.6] | K-11, B/? + normiparit, kaikki ihmisiä  (Luettu 39262 kertaa)

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: You Belong With Me [8.OSA 12.4]
« Vastaus #80 : 13.04.2010 21:44:14 »
Ihanaa!!! <3<3<<3
Molly <3 Vladimir
Edi <3 Bellaa!
Nyt näitä sydämmiä pukkaa jostain... <3
Jatkoa!!! <3   :-*
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

alba

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [8.OSA 12.4]
« Vastaus #81 : 14.04.2010 18:03:43 »
Oikeeasti, te ootte ehkä maailmanhistorian upeimmat ja ihanimmat lukijat! :D♥ Kiitos kaikille kehuista, ewii_'lle erityisesti. Nyt kyllä sydäntä lämmittää :)

Uusi osa näkee päivänvalon..öö.. en osaa oikeastaan luvata tarkkaa päivämäärää, mutta kyllä se tässä sitten viikon sisällä. Nyt kuitenkin menen ulos imemään itteeni D-vitamiinia ja tarvehtimään vanhaa ystävääni aurinkoa :D

~ Hyvää kevättä, alba

CandyApple

  • wonderwoman
  • ***
  • Viestejä: 221
  • I'm a broken doll and you're the puppeteer.
Vs: You Belong With Me [8.OSA 12.4]
« Vastaus #82 : 15.04.2010 14:04:22 »
Oijjoi.. Ihanaa!
Luin nää kaks viimestä lukua putkeen,
ku en kerenny lukemaan tota seiskaa
aikasemmin.. Mut, molemmat oli ihan
mahtavia  :D
Jatkoo, nopeesti!
Mitenköhän Bellan käy..?

♥:llä, Candy
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
-Marilyn Monroe-

alba

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [8.OSA 12.4]
« Vastaus #83 : 17.04.2010 21:59:42 »
Tämä on nyt tällainen pikkuosa :) Toivottavasti tykkätte.

9.Osa, Trouble

Coldplay - Trouble

”Bella? Bella? Voi luoja!”
”Kuuletko sinä minua? Bella?”
”Hei, se on tajuton. Turhaan huhuilette.”
”Suu kiinni, Emmett."
"Bella?”


Äänet olivat kaukaisia ja kuuluivat unenomaisina pimeyden läpi. Harhailin henkilökohtaisen pienen mustan laatikkoni sisällä ja yritin etsiä ääniä, jotka vähä vähältä lipuivat kauemmaksi ja kauemmaksi. Laatikko suureni ja kurkkuani kuristi. Kaukaisuudessa, laatikon toisessa päässä täysin minun ulottumattomissani oli valkoinen piste. Aloin epätoivoisesti, pakonomaisesti, laahusta väsyneenä valoa kohti, mutta kaaduin maahan haukkoen henkeä, kuin maalle nostettu kala. Nostin hätääntyneenä katseeni ja huomasin valkoisen pisteen suurenevan ja hysteeristen äänten lähestyvän. Kirkas valkoinen pallo suureni ja lensi minua päin. Nostin käsivarteni vaistomaisesti kasvojeni suojaksi.
“Bella!” Ääni kuului selvänä vierestäni.
Avasin silmäsi ja huomasin Edwardin katsovan minuun jadenvihreillä silmillään erittäin huolestuneen näköisenä. Edwardin kasvot olivat senttien päästä omistani ja hänen kätensä olivat rintalastani päällä.  Nousin kouristusmaisesti ylös ja aloin yskia vettä keuhkoistani ja haukkoa henkeä. Huomasin päätäni särkevän ja kosketin kädelläni takaraivoani ja katsoin kättäni. Sormenpääni olivat veren peitossa. Minua alkoi yhtäkkiä kuvottaa.
“Oletko kunnossa?” Alicen ääni kuului huolestuneena vierestäni. Hän oli polvistuneena oikealle puolelleni. Nyökkäsin, vaisusti ja yskin vaivalloisesti.
“Käydään yhtäkkiä paikkaamassa tuo haava. Pystytkö nousemaan?” Vieras ääni kysyi ja käänsin pääni vaivalloisesti ääntä kohti. Puhuja oli mies, jolla oli mustat hiukset, oliiviin ruskea iho ja hänen silmänsä olivat syvänruskeat. Tällä minua ehkä muutaman vuoden vanhemmalla miehellä oli valkoinen pikeepaita, mitä koristi punavalkoinen pelastusrengas. Voihkaisin. Uimavalvojaa tässä nyt viimeksi kaivattiin.
“Ei, ei se ole tarpeellista. Minä olen ihan kunnossa”, kähisin, mutta yritykseni välttää lääkärikäyntejä - se tarkoitti neuloja - onnistui surkeasti kun lysähdin maahan. En ehtinyt lyödä päätäni uudestaan, koska Edward koppasi minut kiinni ennen sitä. Olisin varmaan punastunut, jos olisin jaksanut.
“Ehkä olisi parempi, jos minä kantaisin hänet”, Edward sanoi hunajaisella äänellään valvojalle. Ennen kuin ehdin älähtää, Edward nosti minut syliinsä kuin höyhenen.
“Ei, ei, ei”, ulisin ja hautasin kasvoni Edwardin kaulakuoppaan. “Minä pääsen kyllä itsekin.”
“Et pääse kävelemään suoraan eteenpäin edes täysipäisenä ja tasaisella alustalla - joten miksi nytkään?” Kuulin Emmettin naljailevan äänen ja sen jälkeen kuului kolme läpsähdystä Alicen, Rosen ja Jasperin läimäyttäessä Emmettiä.
“Mun takaraivoon tulee pian kädenmuotoinen kraatteri…” Kuulin Emmettin mumisevan. Alice tuhahti.
“Siellä on jo sellainen. Se menee sinun pääsi läpi, mutta reikä on jo paikattu.”
Liikuimme - tai Edward liikkui - hitaasti ja tasaisesti eteenpäin minun nojatessani päätäni Edwardiin. Kuulin neljät askeleet seuraamassa meitä. Mihin Tanya oli kadonnut?
Samassa kauhistuin - tuhrisinko minä nyt päälläni Edwardin vereen? Nostin päätäni hänen olkapäällä ja tein pikaisen tarkistuksen - ei verta. Hyvä. Samalla vilkaisin hänen olkansa yli. Tanyaa ei tosiaan näkynyt.
“Mitä?” Edwardin huvittunut ääni kysyi minun painaessa pääni takaisin hänen olkapäälleen. Märät hiukseni valahtivat silmilleni.
“Tarkistin vain, että olenko sutannut sinut vereen”, mumisin. Edward nauroi.
“Älä sinä siitä murehdi.”
Kuulin oven aukeavan ja me pysähdyimme hetkeksi, kunnes jatkoimme taas matkaa. Kurkkasin hiusteni lomasta - olimme huoneessa, jossa oli vaaleansiniset seinät, pöytä jossa oli muutama monitori ja mikrofoni, joiden edessä oli kaksi suurta ikkunaa. Niistä oli esteetön näkymä kaikkialle allasalueelle. Punastuin ajatellessani, että hengenpelastaja oli kuuluttanut minun vähältä piti -tilanteeni koko Span väelle.
Edward laski minut istumaan tutkimuspöydälle ja perääntyi muutaman askeleen Alicen, Rosen, Emmettin ja Jasperin viereen. Kaikki katsoivat minua huolissaan ja käänsin pääni pois. Hengenpelastaja alkoi penkoa huoneen nurkassa olevaa kaappia ja kaivoi sieltä ties mitä tavaroita. Paksun neulan nähdessäni minun oli käännettävä pääni pois.
“Bella?” Edward kysyi huolissaan.
“Ei tässä mitään.” Huokaisin ja muistin Tanyan. “Minne Tanya katosi?”
“Juoksi loukkaantuneena karkuun Edwardin alkaessa elvyttää sinua.” Emmett naureskeli ja sai uuden läpäisyn takaraivolle Edwardilta. Emmett alkoi manata hiljaa hieroen takaraivoaan.
Olin siis tavallaan suudellut Edwardia tänään  kaksi kertaa. Tanya luultavasti laski elvytyksen suuteluksi. Vatsaani kipristi.
“Noniin, katsohan sormeani”, hengenpelastaja sanoi ja nosti etusormensa pystyyn ja osoitti minua silmiin himmeällä lampulla. “Pyörryttääkö?”
“Ei.” Vastasin automaattisesti. Hengenpelastaja sammutti lampun ja laittoi sen tutkimuspöydälle. Mies laittoi käsiinsä lateksihaskat ja siirtyi tutkimuspöydän toiselle puolelle ja alkoi haroa hiuspohjaani varovaisesti. Säpsähdin hänen osuessaan haavaan.
“Sattuuko?” Hän kysyi ja alkoi varovaisesti siirrellä hiuksia pois haavan tieltä ja puhdisti sen aluetta ilmeisesti vedellä, koska se ei sattunut.
“Ei.”
“Bella”, Rosalie huokaisi. “Älä viitsi vähätellä, se ei auta sinua yhtään.”
Edward nyökkäsi hyväksyvästi ja huomasin hänen laittaneen kätensä puuskaan.
“Ei se oikeasti satu”, mumisin, mutta sitten hengenpelastaja alkoi puhdistaa haavaa jollain astetta vahvemmalla ja vinkaisin pienesti. Purin lopun aikaa hammasta.
Annoin katseeni kiertää huoneessa ja katselin puupöydän syykuvioita ja kuvittelin niihin uusia kuvioita, mitä siinä ei ollut. Katseeni osui pöydän päällä olevaan kylttiin, jolla luki Sam Uley. Varmaan hengenpelastajan nimi.
“Valmista. Tämä ei mielestäni tarvitse tikkejä, mutta käykää terveyskeskuksessa vielä tarkistamassa ja tutkituttamassa keuhkot.” Sam sanoi ja minä nyökkäsin. Kireys niskastani oli yllättäen poissa.
“Kiitos”, sanoin huojentuneena. Enää täytyy löytää kuski, joka ei ole heti viemässä minua polille.
“Voitteko soittaa Jacobin hakemaan minut? Ja anteeksi että pilasin iltanne tällä lailla…” Mutisin nolona ja katsoin ystäviini.
“Minä voin soittaa.” Alice tarjoutui ja käveli luokseni Rose vierellään. “Mutta ensin käydään pukeutumassa.”
“Ei se haittaa Bella. Vahinkoja sattuu”, Rosalie sanoi ja auttoi minut pöydältä alas. Näin Edwardin katsovan epäilevästi kompuroimistani Rosalien käsikynkässä takaisin pukukopeille.

“Bella, olen pahoillani”, Alice sanoi nolona kun kävelimme pitkin pitkää käytävää höyrysaunojen ja pienien putiikkien ohi Span sisällä. Päätäni ei sattunut enää niin paljon kuin hallin puolella, koska Alice oli hellästi pessyt hiukseni verestä ja kuivannut ne. Huokaisin ja hymyilin pikkuisen Alicelle.
“Ei se mitään. Minä vain vähän ylireagoin”, sanoin ja yskäisin. Joka kerta kun vedin henkeä alkoi yskityttää. Vedin taas syvään henkeä ja jatkoin pidättäen uutta yskänpuuskaa.
“Selitän koko jutun teille myöhemmin, sitten kun henki kulkee vähän paremmin.”
Alice nyökkäsi ymmärtäväisesti ja innokkaasti. Nyt hän tiesi varmasti, että jotain kerrottavaa olisi.
“Minne Tanya katosi?” Toistin kysymykseni ja yskäisin.
“Tanya suuttui Edwardille kun hän alkoi antaa sinulle suusta suuhun -tekohengitystä”, Rosalie tuhahti ja pyöräytti silmiään. “Ihme hiippari.”
“Ai.” Vinkaisin.
Käännyimme käytävän päässä oikealle ja olimme taas samaisessa suurella aulassa, missä samainen vanha mummeli lueskeli lehteään. Aulan toisessa päässä uloskäynnin lähellä oli penkki, jossa tunnistin pikkuveljeni istuvan hermostuneen oloisena. Hän näki minut ja alkoi harppoa minua kohti huolestuneen näköisenä.
“Tuoko on sinun pikkuveljesi?” Rosalie kuiskasi minulle hämmästyneenä ja katsoi kymmenen senttiä Rosalieta pidempää kaapin kokoista veljeäni.
“Jep.”
“Ei ole yhtään sinun näköisesi”, Rosalie mutisi yllättyneenä korvaani ja nyökkäsin.
“Ei ole ei.”
“Bella! Oletko kunnossa?” Jacob kysyi ja laittoi kouransa molemmille hartioilleni ja katsoi minuun kulmat kurtussa.
“En ole koskaan voinut paremmin.” Rohkeaksi tarkoitettu äänensävyni meni pieleen, koska aloin yskiä hervottomasti viimeisen sanan kohdalla. Kuulin Jacobin tuhahtavan.
“Just. Mitä se hengenpelastaja sanoi?” Jacob kysyi Alicelta vilkaisten samalla epäilevästi Rosalieta.
“Suositteli lääkäriä.” Alice sanoi ykskantaan.
“Sitten mennään lääkäriin.” Jacob sanoi ja virnisti. Henkäisin syvään ja yskäisin. Olin luottanut siihen, että Jacob olisi juuri se, joka ei veisi minua lääkärille.
“Ei. Olen kunnossa”, sanoin itsepäisesti ja aloin kävellä Jacobin oli ensin ravisteltuani hänen kätensä hartioiltani.
“Nähdään Bella!” Kuulin tyttöjen huutavan ja heilautin heille kättäni nopeasti ja astuin automaattiovista ulos marraskuiseen ilmaan.
Ohitseni lenteli muutama yksinäinen vaahteranlehti ja tuuli hyväili niskaani. Hymyilin, kunnes muistin Jacobin petoksen. Etsin katseellani autoa - tai jotain tutun näköistä kulkupeliä lähteäkseni marssimaan dramaattisesti sitä kohti. Jacob sai minut kuitenkin sitä ennen kiinni.
“Älä viitsi olla lapsellinen, Bella. Käydään vain yhtäkkiä päivystyksessä paikkaamassa nyt ja..” Jacob aloitti.
“Ei, ei. Olen täydellisessä kunnossa ja henki kulkee. Missä kulkuneuvomme?” Murahdin ja kiersin katsettani ympäri parkkipaikkaa.
“Seuraa minua. Ja me menemme päivystykseen, siitä ei keskustella”, Jacob huokaisi ja otti ranteestani löysästi kiinni alkaen vetää minua perässään kohti parkkipaikkaa, missä yllättävän lähellä Charlien auto odotteli meitä. Päässäni soi kellot.
“Sinäkö tuon hirviön tänne ajoit?” Sanoin katsoen Charlien maastoautoa ja katsoi Jacobiin silmät suurina. Jacob pyöräytti silmiään ja avasi ovet.
“Minä osaan ajaa tätä paremmin kuin Charlie. Ja hän tietää sen.”
“Mutta sinä olet vasta kuusitoista, ei sinulla ole korttia!” Vinguin, mutta hyppäsin autoon pelkääjän paikalle. Jacob tosiaan on hyvä kuski.
“Bella, nyt olla New Yorkissa. Täällä saa kortin kuusitoistavuotiaana”, Jacob huokaisi ja starttasi auton. “Kaikki ei katsos ole niin kuin Phoenixissa.”
Jacobin viimeisimmässä lauseessa tihkui inhoa. Jacob ei koskaan pitänyt Phoenixista ja lähti sieltä heti kun sai itse päättää asuinpaikkansa.
“Ei tietenkään ole - oho, siis minäkin voisin ajaa kortin!” Sanoin innoissani ja hymyilin veljelleni, joka katsoi minuun epäuskoisena. Hän tuskin katsoi tiehen, mutta pysyi silti millilleen keskellä kaistaa.
“Sinäkö ajaisit autoa? Et pysy edes pystyssä!” Jacob tuhahti ja osoitti päätäni, jota ei muuten edes särkenyt. Pyöräytin silmiäni.
“Älä viitsi. Tämä”, osoitin etusormellani päätäni, “on aivan kunnossa. Enkä muuten suostu menemään lääkäriin. Siellä vain selviäisi asia, jonka jo tiedän. Olen kunnossa.”
“Mutta sun keuhkoissasi on sitä klooria. Käydään nyt vain”, Jacob sanoi tiukasti ja käänsi katseensa tiehen, ja pysähtyi liikennevaloihin. Suoraan ajettaessa menisimme kotia kohti, oikealle mentäessä sairaalalle. Suojateiden yli vilisi sopivasti laumoittain ihmisiä, joten saisin aikaa kiistellä.
“Minun keuhkoni ovat kunnossa”, sanoin kuivasti ja nielaisin. Kurkkuani kutitti ja tunsin tarvetta yskiä, sitä en kuitenkaan tekisi. “Tehdään sopimus.”
“Minä en tee sopimuksia sinun kanssasi, sisko”, Jacob murahti. Selvä, sitten jatketaan uhkailulla.
“Minä kerron Charlielle niistä sinun lehdistäsi patjasi alla, hitto vie kerron”, sanoin siristäen silmiäni ja katsoin Jacobiin, jonka silmät olivat lautasen kokoiset.
“Et uskaltaisi.”
“Kokeillaanko?” Hymyilin omahyväisesti. Tämän erän minä voittaisin.
Samassa valo vaihtui vihreäksi ja Jacob kaasutti suoraan eteenpäin. Hykertelin itsekseni, ei neuloja eikä röntgeneitä.
“Miten sinä niistä tiedät?” Jacob sanoi, ja voisin vannoa hänen oliivinruskean ihonsa punehtuvan pari astetta.
“Olen isosiskosi, kyllä minä tällaiset asiat tiedän.”
Loppumatka sujuikin sitten hiljaisuuden vallitessa.
« Viimeksi muokattu: 17.04.2010 22:22:04 kirjoittanut alba »

CandyApple

  • wonderwoman
  • ***
  • Viestejä: 221
  • I'm a broken doll and you're the puppeteer.
Vs: You Belong With Me [9.OSA 17.4]
« Vastaus #84 : 17.04.2010 22:41:13 »
Hihihii.. ♥
Ihana luku  :)
Eipä mulla muuta tällä kertaa..
Rakentava on.. jossain hevonprseessä  ;D
Mut jatkoo nopeesti, jookos?

♥:llä, Candy
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
-Marilyn Monroe-

-jjassuu

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [9.OSA 17.4]
« Vastaus #85 : 17.04.2010 22:54:18 »
Lainaus
“Minä kerron Charlielle niistä sinun lehdistäsi patjasi alla, hitto vie kerron”, sanoin siristäen silmiäni ja katsoin Jacobiin, jonka silmät olivat lautasen kokoiset.
“Et uskaltaisi.”
“Kokeillaanko?”
haha repesin :D
hm.. miks en oo kommentoinu pitkään aikaan ? :o saanko anteeksi :(
mut ihana luku (again)
kirjotteles nopeesti jatkoa tai saan vierotusoireita ::)

j

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: You Belong With Me [9.OSA 17.4]
« Vastaus #86 : 17.04.2010 23:01:03 »
Jälleen ihana luku :)
Tanya oli ihan itsensä kuuloinen, loukkaantuu niin pienistä, huoh.. ;D
Virheitä en huomannut, mutta siellä taisi olla kaksi lausetta jotka kuulosti hiukan omituisilta.
Esimerkiksi tuo;
Lainaus
Käydään yhtäkkiä paikkaamassa tuo haava.
Lainaus
Käydään vain yhtäkkiä päivystyksessä paikkaamassa nyt
En tiedä pitäisko kummassakin lauseessa olla äkkiä sana vai, ainakin minusta kuulosti omituisilta, korjatkaa jos olen väärässä! ;D

Mutta ihana jatko vaikkei mitään oikein ihmeellistä tapahtunut, pian kuitenkin jatkoa kehiin! ;)

♥:lla ninnni~
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: You Belong With Me [9.OSA 17.4]
« Vastaus #87 : 17.04.2010 23:14:35 »
ahahah nauroin tolle lopulle! :D voi jake! :D ja emmett oli niin... emmett! :D ja hyvä, tanya voi painuu sinne mistä tulikin! sitä ei kaivata 'täällä' :D voi luoja, hajoilen nii pahasti tääl tolle lopulle! ;D tää on kyl aivan mahtava ja yks parhaimista ficeistä! :) täs on just sopivasti toimintaa(?) ja huumorii ja kaikkee muuta mitä tarvii! ja iso plussa tulee todellaki siitä, että jake ja bella on sisaruksia! oon aina toivonu semmosta ficciä, ja tässä mä vihdoinki luen semmosta! ♥ tää on kyllä päivän piristys aina ku huomaan et uus luku on tullu, oisin voinu alkaa pomppimaan ku luin että uus luku tuli! enkä liiottele tai mitään! :) tää on vaa tosi upee ficci! :) niin ja pari virhettä löysin:

1. Päätäni ei sattunut enää niin paljon kuin hallin puolella, koska Alice oli hellästi pessyt hiukseni verestä ja kuivannut ne.

2. “Bella, nyt olla New Yorkissa. Täällä saa kortin kuusitoistavuotiaana”

eli tossa ekassa pitäis varmaa olla päähäni? ja tokassa, 'nyt ollaaan..."

minnamoi♥

"Disco is back, motherfuckers!"♥

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: You Belong With Me [9.OSA 17.4]
« Vastaus #88 : 18.04.2010 14:58:22 »
Jake Jake...  ;D
Mutta joo pidin erittäin paljon!

Kirjoitus virheitä löysin mutten niitä jaksa tähän laittaa...
Jatkoa toivon taas. <3

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: You Belong With Me [9.OSA 17.4]
« Vastaus #89 : 18.04.2010 18:29:33 »
Oi! Mahtava luku jälleen...
Vai että suusta suuhun-tekohengitystä  ;)
Jatka pian!
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: You Belong With Me [9.OSA 17.4]
« Vastaus #90 : 18.04.2010 19:39:40 »
Tää oli tosi hyvä luku ♥
Nam, suusta suuhun - tekohengitystä :'D Tanya on todellakin ihme hiippari, kun suuttuu sellaisesta.
Virheitä en huomannut yhtään ja taidan mainita jälleen kerran, että olet aivan uskomaton kirjoittaja <3!
Voi miten suloista tuo Bellan ja Edwardin juttu :'DD
Tämä oli vähän lyhyempi kuin aiemmat (ainakin minusta tuntui siltä), mutta hyvä silti :D
Ööäää en osaa sanoa oikein mitään...taaskaan.
Joo mutta jatkoahan ihan pakko saada!

ew
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

aurore

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [9.OSA 17.4]
« Vastaus #91 : 18.04.2010 20:01:52 »
Tää on ihana <3
Edward on ihana, Bella on ihana, Alice on ihana, Rosalie on ihana... mutta Tanya ei =/
Tanya vois mun puolesta mennä jonnekki hornankuusee  >:(
Mutta tää on ihana, toivoisin jatkoa  :-*
~ aurore

Jaima

  • ***
  • Viestejä: 126
  • "love is the key that holds two hearts together."
Vs: You Belong With Me [9.OSA 17.4]
« Vastaus #92 : 19.04.2010 11:44:03 »
Oih.. tähän on tullut ihana jatko-osa. Toivottavasti pian Edwardin ja Bellan välillä pääsee kehittymään jotain ihan kunnon juttua (:
Eikä vain salaisia pusuja nurkan takan
I'm glad were together. Your love has shown me how beautiful the world is. Our love is the key to a lifetime and happiness ♥

alba

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [9.OSA 17.4]
« Vastaus #93 : 20.04.2010 17:44:06 »
Kiitos kiitos kiitos :D

Seuraava osa vähän vielä takkuilee ja murisee, mutta mä voisin uskaltaa luvata sen teille viikonlopuks.
Joka luultavasti myös toteutuu, koska tämä tyttö sai oman koneen ja nyt ei oo koko aikaa arsyttävää veljeä vieressä odottelemassa vuoroaan. :D

adios, alba

Miz

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [9.OSA 17.4]
« Vastaus #94 : 20.04.2010 19:32:14 »
IHANA (jälleen) !!!
Jee tässä oli Sam, joka sopi oikein hyvin hengenpelastajaksi.
Ja Ed oli taas niin hellyyttävä. Olihan se arvattavissa, että Ed pelastaa.. :D
Sekä suusta-suuhun hengitys ;) I H A N A!!!

Lisääääääää...!!!(sori en saanut kunnon tekstiä tähän viestiin aikaan, koska oli niin järkyttävän hyvä luku taas.. Kädet ihan tärisee. :D)

alba

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [9.OSA 17.4]
« Vastaus #95 : 22.04.2010 18:31:20 »
Noniih, nyt sitten osa 10.
Huh, kymmenen osaa jo tätä eikä olla päästy oikeastaan vielä itse asiaan :D Olempa mä hidas. No, jättäkää ne kirveet vielä hetkeksi syrjään, koska nyt aletaan sitten päästä siihen juoneen kunnolla kiinni.
Tässä;

10. Osa, You belong with me

Taylor Swift - You belong with me

Illalla istuskelin huoneessani näppäillen satunnaisesti kitarani kieliä ja yritin saada aikaan hyvän kuuloista melodiaa. Molly oli siirtynyt nukkumaan sukkakoriini ja nyt tuhisi siellä pyöreän mahansa kanssa. Katsoin kissaani hymyillen ja jatkoin näppäilyä. Kitaran kieliltä lipui ilmoille nätti melodia ja kirjoitin sen ylös vieressäni olevaan lehtiöön. Näppäilin melodiaa aina uudestaan ja uudestaan, kunnes sanat alkoivat muotoutua päähäni.

Mitä enemmän lauloin, sitä enemmän sanoja alkoi lipua huuliltani ja keksin samalla lisää soitettavaa. Se oli aika mahtava tunne.

Hymyilin itselleni ja sutaisin sanat ja soinnut nopeasti muistiin vihkooni. Mutta oliko kaikki muka niin kuin olin äsken laulanut? En tiedä.
Siitä tulikin mieleeni, että en ollut kiittänyt Edwardia henkiriepuni pelastamisesta, joten kaivoin housujeni taskusta puhelimeni ja valitsin Edwardin numeron.

Valitsemanne numero on varattu tai poistettu käytöstä.

Katsoin puhelintani epäuskoisena ja yritin soittaa uudelleen. Sama konemainen naisen ääni ilmoitti liittymän poistuneen käytöstä.
Huokaisin ja katsoin kelloa, se näytti vähän yli kymmentä illalla. Rojahdin sängylle makaamaan ja katsoin kattoa, ja sen jälkeen kurkkasin ikkunasta. Edwardin huoneessa ei ollut valoja, ehkä Edward nukkui jo ja puhelin oli pois päältä? Mutta kuka seitsemäntoistavuotias nukkuisi kello kymmenen perjantai-iltana?
Nousin sängyltä ja vein Jamesin nojaamaan telineeseensä ja laitoin vahvistimen pois päältä. Päätin mennä tekemään itselleni vähän iltapalaa.
Keittiöön saapuessani olin pistänyt merkille, että Jacobia tai Charlieta ei näkynyt missään. Jääkaapin ovessa oli ruutupaperille rustattu kömpelöllä käsialalla kirjoitettu viesti;

Bells,
Mä menin Sethin luo yöksi ja Charlie joutu jonnekin hätäkokoukseen.
Ruoki ittes ja mee nukkumaan. Vessan kaapissa on särkylääkettä jos pää alkaa oireileen.

- Jakey

Repäisin lapun leppäkerttumagneetin alta ja rypistin sen pieneksi mytyksi heittäen sen roskiin. Otin yläkaapista muroja ja kaadoin ne lautaselle maidon seuraksi ja aloin rouskuttaa niitä pöydän äärellä. Samalla pistin merkille, että minun pitäisi varmaa alkaa käydä Charlien puolesta kaupassa - nämä murot maistuivat sahajauhoille. Katselin ulkona olevaa tummenevaa iltaa - tai yötä, miten sen määritteleekin. Ulkona oli melko säkkipimeää, mutta erotin katulamppujen valaistuksen avulla vähän etupihaamme ja autoja, sekä erotin myös sen, että ulkona satoi. Maisema oli aika tylsä, joten otin Jacobin puolelta pöytää vanhan sarjakuvan ja aloin lukea sitä ja natustelin murojani hartaasti sarjakuvaan keskittyen.
Syötyäni lastasin lautaseni ja lusikan astianpesukoneeseen ja kipitin takaisin yläkertaan.
Ilokseni, ja hämmästyksekseni huomasin Edwardin huoneessa palavan valon. Toinen yllätys oli, että Edward istui taas jenkkisänkynsä päädyssä A3 lehtiö kädessään. Kun Edward näki minut, hän käänsi lehtiön ja hymyili.

Mikset vastaa puhelimeesi?

Katsoin Edwardiin otsa rypyssä ja etsin katseellani kännykkääni, minkä olin heittänyt sängylleni hetki sitten. Otin sen käteeni ja avasin läpän sen päältä. Ei kukaan minulle ollut soittanut.
Vilkaisin taas Edwardiin, joka edelleen odotti vastausta, ja otin koulupöydältäni lehtiön ja permanenttitussin. Istahdin sänkyni reunalle ja aloin kirjoittaa.

Ei kukaan ole soittanut. Outoa, koska soitit?

Ehkä joskus 15min sitten. Miten pää jaksaa?

Hämmästyin tajutessani, että olimme varmaan soittaneet tosillemme samaan aikaan. Tunsin punan helahtavan poskilleni ja painoin pääni alas kirjoittaen vastausta, minkä olin sanonut tänää varmaan tuhat ja yksi kertaa.

Pääni on loistokunnossa. Ai niin, kiitos kun pelastit henkeni.

Näytin lehtiötä ja hymyilin kiitollisesti Edwardille. Ilman häntä olisin varmaan jo hautaustoimiston kylmiössä.

Pääasia on, että olet hengissä.

Niin pieniä ja viattomia sanoja, mutta se saivat silti hengitykseni kulkemaan epätahtiin. Edward hymyili vinoa lempihymyäni. Käänsin lehtiöstä uuden sivun ja aloin raapustaa.

Onko Tanya kamalan vihainen?

Nätin lappua ja erotin kymmenen metrin välimatkasta huolimatta Edwardin pyöräyttävän silmiään. Hän raapusti nopean vastauksen.

Niin, anteeksi siitä. Tanya oli lapsellinen. Siitä minun pitikin sinulle kertoa ->

Edward näytti lehtiötä ja jatkoi saman tien kirjoittamista kun olin saanut nuo rivit luettua. Katsoin Edwardiin otsa rypyssä.

Minä ja Tanya taidamme erota.

Silmäni pyöristyivät varmaan lautasen kokoisiksi kun luin nuo kaksi sanaa. Edward oli jättämässä Tanyan. Mikä helpotus, mikä kamaluus. Tämä olisi viimeinen naula arkkuuni, Tanya kuristaisi minut omin käsin, jos Edwardin kertoma asia toteutuisi.
Hänen näkökulmastaan katsottuna tämä olisi minun syytäni. Hän luuli minun suudelleen Edwardia (no niin suutelinkin, mutta ei takerruta pikkuseikkoihin) ja nyt hän luulee Edwardin pitävän minusta. Miten helkkarissa hän voi edes pienessä blondipäässään luulla sellaista? Edward, komein mies tällä planeetalla muka olisi kiinnostunut minusta? Ja sen takia hautajaisiani vietettäisiin hyvällä tuurilla jo ensiviikonloppuna. Voi ei voi ei voi ei..

Bella? Onko kaikki kunnossa?

Ei, herranjumala ei ole.

Minun tässä tuota pitäisi kysyä sinulta. Olen pahoillani sinun ja Tanyan puolesta.

Tosiaan. Pitäisiköhän minun käydä maistraatissa luomassa testamentti?

Älä ole. Ero oli tulossa jo muutama kuukausi. Odotin vain, että jos Tanya jonain päivänä voisi muuttua takaisin siksi, mitä hän joskus oli.

Minun piti siristää vähän silmiäni, että näin tuon pienen printin. Tavaraa oli pelkällä A3-paperilla aika paljon. Kun sain tekstistä viimein kunnon tolkun, piirsin etusormellani ilmaan suuren kysymysmerkin. Edward lupasi selittää asian myöhemmin. Nyökkäsin ymmärtävästi. Olimme hetken hiljaa, kunnes Edward alkoi taas raapustaa.

Minun täytyy mennä alakertaan. Alicella on taas jokin kriisi.

Edward näytti lehtiötä, minkä heitti pian lattialle muun roinan sekaan. Hymyilin ymmärtäväisesti ja heilutin kättäni Edwardin sulkiessaan huoneensa verhot.

Minä rakastan sinua

Näytin lehtiötäni Edwardin ikkunalle, mihin oli vedetty eteen tummanvihreät verhot. Huokaisin ja repäisin paperin lehtiöstä ja heitin sen roskiin. Otin Jamesin nurkasta ja laitoin vahvistimen päälle. Aloin näppäillä juuri säveltämäni laulun sointuja. (A/N: Laita luvun alussa ollut laulu soimaan ja kuvittele Bellan laulavan (: )

You're on the phone with your girlfriend, she's upset
She's going off about something that you said
’Cause she doesn’t get your humour like I do

I'm in the room, its a typical Tuesday night
I'm listening to the kind of music she doesn’t like
And she'll never know your story like I do

But she wears short skirts, I wear t-shirts
She's Cheer Captain and I'm on the bleachers
Dreaming about the day when you wake up and find
That what you're looking for has been here the whole time

If you could see that I'm the one who understands you
Been here all along so why can't you see?
You belong with me
You belong with me

Walking the streets with you in your worn out jeans
I can’t help thinking this is how it ought to be
Laughing on the park bench thinking to myself
Hey isn’t this easy?

And you've got a smile that could light up this whole town
I haven’t seen it in a while since she brought you down
You say you’ve fine, I know you better than that
Hey, what ya doing with a girl like that?

She wears high heels, I wear sneakers
She's cheer captain and I'm on the bleachers
Dreaming bout the day when you wake up and find
That what you're looking for has been here the whole time

If you could see that I'm the one who understands you
Been here all along so why can't you see?
You belong with me

Standing by, waiting at your back door
All this time how could you not know?
Baby, you belong with me
You belong with me

Oh I remember you driving to my house in the middle of the night
I'm the one who makes you laugh when you know you’re ’bout to cry
And I know your favourite songs and you tell me about your dreams
I think I know where you belong, think I know it's with me

Can't you see that I'm the one who understands you?
Been here all along so why can't you see?
You belong with me

Standing by and waiting at your back door
All this time how could you not know
Baby, you belong with me
You belong with me

Have you ever thought just maybe
You belong with me
You belong with me

Ehkä Edward ei koskaan saa tietää mitä tunnen. Ehkä niin onkin parempi. Laitoin Jamesin takaisin paikoilleen ja vahvistimen pois päältä ja rojahdin sängylle makaamaan
Sinä iltana kun nukahdin, olin täysin varma eräästä asiasta. Olin peruttamattoman varmasti rakastunut Edward Culleniin.
Voi paska.

Seuraavana aamuna heräsin sängystäni eiliset päivävaatteet päälläni, hiukset likaisina ja takkuisina, valot päällä ja Molly vieressäni. Kampesin itseni ylös epämukavasta asennosta ja katselin ympärilleni. Ensimmäisenä huomasin Edwardin huoneen ikkunan edessä olevan vielä verhot - hyvä, hän ei siis ollut luultavasti nähnyt minua tämän näköisenä. Sitten vilkaisin kelloa, se näytti puoli kymmentä. Haukottelin ja kävin huhuilemassa Charlieta ja Jacobia - kumpikaan ei ollut vielä päässyt kotiin.
Raahauduin suihkuun ja annoin lämpimän veden valua päälleni hitaasti. Jokainen lihakseni oli aivan jumissa, nukkumisasentoni oli ollut varsin epämukava. Juuri ennen lämpimän veden loppumista pesin hiukseni mansikkashampoolla.
Suihkusta tultuani havahduin siihen, että joku rämpytti ovikelloa erittäin tiuhaan tahtiin. Kiristin kylpytakkini vyötä ja menin puolijuoksua alakertaan. Rämpytystyyli muistutti kovasti Jacobia.
“Joo, joo!” Huusin rämpyttäjälle ja menin kärttyisenä avaamaan oven.
“Mitä helve-, jaa moi Edward”, sanoin hämmästyneenä Edwardille, joka hymyili vinosti. Sitten hän punastui vähän nähdessään asuni - tai tarkemmin sanottuna pienen kylpytakkini.
“Hei. Sopiiko jos tulen kylään?” Edward kysyi sitten muina miehinä nojaten ovenpieleen. Avasin oven selälleen ja viittasin naapurinpojan sisälle.
“Anteeksi. Yleensä en ole näin hurmaava”, mutisin sarkastisesti  osoittaen sillä asukokonaisuuttani. “Käyn yhtäkkiä pukemassa jotain päälleni.”
Edward nyökkäsi ja minä ryntäsin yläkertaan. Huoneessani pysähdyin vaatelipastoni eteen – mitä hittoa minä puen? Tuhahdin ja päätin laittaa jotain, mitä Alice oli minulle valinnut – punaisen v-kauluksisen paidan, kivipestyt harmahtavan vaaleat farkut sekä pelkistetyt harmaat sukat. Hiuksiani en jaksanut alkaa kuivata, vaan nopeasti harjasin ne läpi ja heilautin niitä pari kertaa tuomaan tuuheutta. En kuitenkaan vilkaissut peiliin, on tässä muutakin hermoiltavaa kuin ulkonäköni.
Käytävässä havahduin – miksi edes vaivaudun huolehtimaan ulkonäöstäni Edwardin takia? Miksen vain vetänyt päälleni vanhoja verkkareita ja kulahtanutta paitaa?
En jaksanut enää mennä vaihtamaan mihinkään normaalimpaan, joten kävelin liioitellun hitaasti portaat alas, ettei minun tarvitsisi kohdata Edwardia. Miksi hän edes oli täällä? Luulen, että minun veikkaukseni menisi ainakin päin puuta..
”Hei”, sanoin kun tapasin taas Edwardin alakerrassa. Hän oli istahtanut Charlien kulahtaneelle sohvalle ja katsoi minuun hymyillen. Hymyilin pienesti takaisin.
”Hei.”
”Haluaisitko vaikka teetä tai jotain?” Kysyin, etten vaikuttaisi röyhkeältä.
”Ei kiitos. Tulin tänne kysymään sinulta yhtä asiaa”, Edward sanoi ja nousi sohvalta. Hän käveli eteeni ja laittoi kätensä lantiolleni. Minä jähmetyin paikoilleni ja en pystynyt liikuttamaan omia käsiäni minnekään. Katsoin Edwardiin silmät suurina.
”Mitä se suudelma merkitsi sinulle?” Edward kysyi hunajaisella äänellään, joka oli viedä minulta jalat alta. Se merkitsi sinua, minua, meitä, elämää ja sen tarkoitusta! olisin voinut vastata. Mutta en saanut sanaakaan suustani. Olin noiden jadenvihreiden silmien vanki.
”Mi-minä tuota.. en tiedä”, sain henkäistyä. Edward huokaisi turhautuneena.
”Hmm.. sitten meidän täytyy ottaa uusinta.”
Edwardin huulet alkoivat lähestyä hitaasti omiani kohti. Hän oli nostanut toisen kätensä poskelleni ja siirtänyt toisen kätensä alaselälleni. Hän katsoi minua palavasti silmiin.
Vastoin kaikkea järkeä, minä vetäydyin irti ja astuin muutamia askeleita taaksepäin.
”Ei, Edward, ei. Sinä olet vielä Tanyan kanssa”, sanoin ja nojasin toisella kädelläni kaiteeseen ja katsoin jalkojani. ”En halua olla vaihtoehto numero kaksi.”
”Bella..”, Edward huokaisi ja tuli taas eteeni. Hän nosti etusormellaan kasvoni omiaan kohti ja kuiskasi; ”..sinä olet aina ollut se numero yksi. Aina ensitapaamisestamme lähtien.”
En pystynyt sanomaan mitään. Tai ajattelemaan. Oloni oli turta ja tunsin silmieni kostuvan. Edward nosti kämmenselkänsä poskelleni ja alkoi silittää sitä.
”Minusta tuntuu, että välitän sinusta todella, todella paljon.” Edward kuiskasi ja hymyili vähän. Nostin käteni hänen kädelleen – joka silitti poskeani. Käänsi aavistuksen päätäni ja suutelin Edwardin kämmenselkää. Silloin ensimmäinen petollinen kyynel pääsi karkuun.
”Minäkin välitän sinusta”, kykenin kuiskaamaan. Edwardin huulet alkoivat taas lähestyä omiani – varovaisempina, silmät tutkiskellen reaktiotani. Tällä kertaa päätin antautua ja suutelin hellästi noita maailman täydellisimpiä huulia.
Tällä kertaa ilman keskeytyksiä.


minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: You Belong With Me [10.OSA 22.4]
« Vastaus #96 : 22.04.2010 19:00:46 »
oioioi! vihdoinkin päästään asiaan ♥ toi loppu oli niin sulonen, miks mulle ei voi koskaan käydä noin, löytäisin noinki täydellisen poikaystävän! (tai no eihän edward ja bells viel oo yhessä mutta ...) tykkäsin tosi paljon täst luvusta ja toi paperilehtiö-keskustelu on niin ihana! :) mä niin tykkään tästä sun ficistä ja tavasta kirjottaa... tosin luulempa että se on tullu sulle jo harvinaisen selväks mutta pitäähän siitä aina ilmottaa jotta sen muistat! :) ja enkä liiottele yhtään ku sanon että sateinen ja huono päivä muuttu yhtäkkii ihanaks päiväks ihanku aurinko ois alkanu paistaa, tää on vaa aivan mahtavaa lukee tätä ficciä! :) mutta jottei tää jäis pelkäks ylistykseks ni kerrompa yhen virheen minkä löysin! :)

Nätin lappua ja erotin kymmenen metrin välimatkasta huolimatta Edwardin pyöräyttävän silmiään.

elikkä vissiin näytin pitäis olla! :) ja sitte oli yks kummallinen juttu mitä en oikee käsittäny, tai sillai :D

“Käyn yhtäkkiä pukemassa jotain päälleni.”

toi yhtäkkiä kuullostaa jotenki oudolta, must paremmin sopis ihan vaa 'äkkiä' :) eipä tässä muuta! :)

minnamoi♥


"Disco is back, motherfuckers!"♥

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: You Belong With Me [10.OSA 22.4]
« Vastaus #97 : 22.04.2010 19:03:57 »
WUJE edward jättää tanya-lehmän! hahehihohuhy

hmmh tähän mun kommenttiin ei voi tulla mitään järkevää kun minnamoi sanoi jo kaikki virheet

-hannm

Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

Blinky

  • ***
  • Viestejä: 141
Vs: You Belong With Me [10.OSA 22.4]
« Vastaus #98 : 22.04.2010 19:36:43 »
Tää vaan paranee entisestään!  ;)
Ihana luku oli - jälleen! Ehkä tähän mennessä ihanin kaikista koska Ed on ilmeisesti viimein tajunnut kunnolla millainen kusipää Tanya on ja Edward ja Bellaa, Edward ja Bellaa!  :D <3

Musta ei sitten koskaan irtoa mitään tän järkevämpää, joten ruinaan taas sitä jatkoa ja kiitän ihanasta luvusta!  :)
dream as if you'll live forever
live as if you'll die today

Prumrose

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [10.OSA 22.4]
« Vastaus #99 : 22.04.2010 20:30:29 »
HEI! Toi on laitonta! Ei tollaseen kohtaan saa jättää !!  >:(
Nno.. mutta laittomuudet sikseen, sillä tämä luku oli IHANAIHANAIHANAIHANAIHANAIHANA !! <333 :-*
Muuta en osaa sanoa sillä olen tästä ihanuudesta mykistynyt.

Kiitoooss <3
~Prumrose


Ps. Ainiin oli jo unohtaa;
JATKOAÄKKIÄÄÄÄ <333