Kirjoittaja Aihe: Merkityksetön [S, Hermione/Draco] | angst  (Luettu 3349 kertaa)

Kirahvi94

  • ***
  • Viestejä: 20
  • Miehä oon se pien saamelaine
Merkityksetön [S, Hermione/Draco] | angst
« : 20.06.2008 22:27:22 »
Title: Merikyksetön
Author: Kirahvi94
Genre: angst
Pairing: Hermione/Draco
Rating: S
Warning: Itsetuhoisuus
Summary:  Ajattelen. Me ajattelemme kaikki, mutta aina emme ymmärrä mitä ajattelemme, mutta sillä ei ole merkitystä, merkityksetöntä enimmäkseen. Merkityksellistä minulle olet sinä, jota ajattelen koko ajan.
Disclaimer: J.K. Rowlingin hahmoja! En vohki! Leikin vain.
A/N: Vaik tää oliki aika tympee niin pidin silti. En voinut vastustaa kirjoitus haluani ja sitten päätin kirjoittaa ihan mitä päähän pälkähti. Parituksenkin huomasin itsekkin vasta lopussa. ^^ 

*****
Kommentoikaa! pliis!



Ajattelen. Me ajattelemme kaikki, mutta aina emme ymmärrä mitä ajattelemme, mutta sillä ei ole merkitystä, merkityksetöntä enimmäkseen. Merkityksellistä minulle olet sinä, jota ajattelen koko ajan.

Täällä sataa kaatamalla. Tahtoisi mennä hyppelemään tuonne kolkkoon luontoon ilkosillaan, ilkosillaan kanssasi, keskelle kylmää niittyä joka on sateesta märkä. Tahtoisin olla kanssasi lopun elämääni, mutta merkitsenkö minä sinulle mitään? En, en ainakaan usko niin. Ja päätelmäni johtuvat siitä kuinka kohtelet minua, vaikka kuinka yrittäisin kohdella sinua sinun arvoisesti ja käyttäytyä sinun läsnä ollessasi kuin en olisi kuraveristä nähnytkään. Sinulle siis olen aivan merkityksetön. Ehkä se johtuu siitä että olen kuraverinen paska ja sinä, sinä olet puhdasverinen joka ei voi sietää minunlaisiani.

Kuvittelen sinut viereeni illalla ennen kuin nukahdan. Olet siinä niin liki että voin melkein jopa tuntea lämpimän hengityksesi niskassani, mutta ei, eihän se ole totta.

On merkityksetöntä elää tässä maailmassa jossa et edes huomaa minua. Jos hyppäisin nyt tästä alas tuonne loputtomaan syvyyteen, et edes huomaisi että olisin poissa. Olisi siis merkityksetöntä hypätä ja haaskata loppuelämäni kuolemalle.

Mutta kuinka voin löytää uuden ihmisen, (tähän merkitsemättömään elämääni,) joka todella merkitsisi minulle jotain jos en saa sinun vaaleaa sileää tukkaasi ja niin hurskasta vienoa hymyäsi mielestäni? On merkityksetöntä jos edes ajattelen sinusta. Suoraan sanottuna vain haaskaan aikaasi jos edes yritän hypellä pitkällä nenälläsi ja huitomassa käsiäni.

Minä, kikkara-hiuksinen nörtti jonka sydän on yhtä kuiva kuin kirjan sivut joita luen päivästä päivään unohtaakseni sinut. Tunnen kuitenkin sydämessäni jotain sykähdyttävää aina kun kävelet ohitseni, se johtunee kait siitä mitä tunnen sinua kohtaan.

Merkityksetön siis on elämäni ilman sinua ja jos jonain aurinkoisena päivänä huomaat vihdoin minut, niin aion ottaa korvistasi kiinni ja suudella sinun huulesi irti. Ja jos tämä päivä joskus toteutuu, maailma kuitenkin jollain lailla kaatuu niskaani.

Ajattelen. Me ajattelemme kaikki, mutta aina emme ymmärrä mitä ajattelemme, mutta sillä ei ole merkitystä, merkityksetöntä enimmäkseen. Merkityksellistä minulle olet sinä, jota ajattelen koko ajan.

Kuinka maailma ei rojahtanutkaan kapeille hartioilleni? Olenko seonnut? Miten tässä taas seison samalla jyrkänteellä kuin kymmenisen vuotta sitten? Nyt sen huomaan: olen oppinut tekemään merkityksettömästä merkityksellistä. Se oli vaikeaa, mutta tässä nyt ollaan. Mieheni ja lapseni joita rakastan, ovat minulle elämäni merkitys.

”Hermione kultaseni tule sieltä jyrkänteeltä pois ja tule syömään piknik eväitä.”

Kun kuulin nämä sanat mieheni, Dracon, suusta havahduin ja lähdin jyrkänteeltä joka erotti minut merkityksellisestä elämästäni ja merkityksettömästä kuolemasta.
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 15:06:08 kirjoittanut Renneto »
erikoinen ihminen erikoisten joukossa
mikä silloin on?
tavallinen
mutta silti tunnemme itsemme joskus ulkopuolisiski

Taruli94

  • ***
  • Viestejä: 45
  • You know.
Vs: Merkityksetön [S, Hermione/Draco]
« Vastaus #1 : 21.06.2008 10:12:38 »
Surullinen :'( Loppu oli hyvä!  ;) noita yhdyssanoja pitäis vaan vähäsen vielä mietiskellä :P Mutta, vähän erilaista ja hyvä oli^^
Ich habe ein wasser bett, sollen wir wellen macher? <3

Gaploon

  • ***
  • Viestejä: 161
  • Mitä sanoiko joku femme? Missä!
Vs: Merkityksetön [S, Hermione/Draco]
« Vastaus #2 : 21.06.2008 15:29:43 »
Vau! Tämä oli oikeasti angst ja merkityksellinen, jopa syvällinen!
Hieno, surullinen tietenkin, mutta loppu oli jotenkin ihana :)
S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want
~o~
Femmeslash...kuka ei nyt sitä rakastaisi!
"If Rowling really wanted us to be happy she would’ve made Hermione gay!"(napattu livejornal avattaresta ^-^)

Kirahvi94

  • ***
  • Viestejä: 20
  • Miehä oon se pien saamelaine
Vs: Merkityksetön [S, Hermione/Draco]
« Vastaus #3 : 27.06.2008 19:14:52 »
Gaploon: Kiitos kommentistasi ^^ kiva kun tykkæsit ;D

Huna-Chan: Kiitos kommentistasi! :D olen hyvin kiitollinen ettæ jaksoit kuin jaksoitkin lukea ;D ymmærsin minæ sen verran siitæ ettæ minun pitæisi hieman harjoitella tuota kirjoitust tapaani (vai?) ja kiitos vinkeistæ...

taruli: kitos kun kommentoit ja mukava kun pidit ^^

p.s. olen norjassa serkkujeni luona joten ælkææ ihmetelkø noita ihmeellisiæ kirjaimia ;)
« Viimeksi muokattu: 27.06.2008 21:44:24 kirjoittanut Kirahvi94 »
erikoinen ihminen erikoisten joukossa
mikä silloin on?
tavallinen
mutta silti tunnemme itsemme joskus ulkopuolisiski

Out There

  • ***
  • Viestejä: 615
Vs: Merkityksetön [S, Hermione/Draco]
« Vastaus #4 : 27.06.2008 19:52:51 »
Todella suloinen ja omalla tavallaan ja kaikessa angstissaan ihana :) Jotenkin kun tuo kaikki surumielisyys vaan unohtuu vikojen lauseiden kohdalla ja tästä tuleekin jollain tapaa hyvänolon ficci :D
How about, I give you the finger, and you give me my phone call.

Kirahvi94

  • ***
  • Viestejä: 20
  • Miehä oon se pien saamelaine
Vs: Merkityksetön [S, Hermione/Draco]
« Vastaus #5 : 28.07.2008 19:34:22 »
Out There:

Jotenkin kun tuo kaikki surumielisyys vaan unohtuu vikojen lauseiden kohdalla ja tästä tuleekin jollain tapaa hyvänolon ficci :D

en ajatellut kirjoittaa sitä kyllä ihan sellaiseksi mutta mikäs siinä jos kelpaa :D



kiitos kaikille kommentoijille <3<3<3
erikoinen ihminen erikoisten joukossa
mikä silloin on?
tavallinen
mutta silti tunnemme itsemme joskus ulkopuolisiski