Kirjoittaja Aihe: Mulan/Hercules, Todellisuuden peilikuva, K-11  (Luettu 1908 kertaa)

Dria

  • ***
  • Viestejä: 939
  • Femmeilijä
Mulan/Hercules, Todellisuuden peilikuva, K-11
« : 07.02.2011 22:00:36 »
Fandom: Mulan/Hercules -jjb lisäsi fandomin otsikkoon
Ikäraja: K-11 (varmuuden vuoksi)
Genre: Romance, Tragedy
Pari: Mulan/Meg, Meg/Herc, Mulan/?
Yhteenveto: Vihreä neste värjää kaiken oudosti, kun tarkkailen sinua elävien maailmassa.
Varoitukset: Kuolema

Haasteet: One True Fandom (Disney animaatiot), Suojelusenkeli-haaste, Yhtyeen tuotanto (Madonna – Miles Away)
Disclaimer: En omista Disneytä. Yllättävää, eikö?

A/N: Joku random idea iski minuun kirjoitusmaratonin aikana ja siitä tuli tällaista ^^ Ja minusta tuntuu, että venytän myös suojelusenkeli –teemaa aika tavalla…


Todellisuuden peilikuva


Joka kerta kun näen sinun kuvasi heijastuvan pyörteiseen nesteeseen, tiedän, että olet ulottumattomistani. Kadonnut kuin lumihiutale kevätmaisemassa. Maailmojen maljassa vihreä neste värjää kaiken oudosti, kun tarkkailen sinua elävien maailmassa.

Alhaalla Manalassa ajalla ei ole merkitystä. Millään ei ole merkitystä, sillä minut on kahlittu tänne, kunnes maksan velkani pois. Velan, jonka suuruus pelottaa minua, mutta se on hinta rakkaudesta. Halusta pelastaa sinut.

En kadu mitään, sillä en olisi voinut elää ilman sinua ja olin valmis tekemään mitä tahansa saadakseni sinut takaisin elävien pariin. Vaikka Haades sitoi sieluni kuolleiden joukkoon kenties vuosisadoiksi, olen onnellinen puolestasi. Sinulla on hänet. Voit tulla onnelliseksi tavalla, joka ei olisi ollut mahdollista, jos olisit valinnut minut.

Okei, ketä yritän huijata? Haluaisin tappaa hänet. Sankaripoika, joka ei koskaan edes päässyt lähelle Haadesta toisin kuin minä. Minä haastoin kuolemanjumalan vuoksesi. Luulen, että Manalan valtiasta huvitti tuloni. Totta kai hän näki heti, että olin vain mieheksi pukeutunut nainen.

Käännän katseeni vihreästä todellisuuden peilistä ja pakotan kyyneleet pysymään poissa. Se ei ole todellista, eihän? Sinä et voi todella rakastaa sitä miestä, nousukasta. Hän antaa sinulle kukkia ja te suutelette.

Todellisuus on liian kivulias kohdata, joten käännän katseeni pois. Kuitenkin hymysi kiduttaa minua, vaikka sulkisin silmäni.

Sanot häntä sankariksesi, pelastajaksesi, vaikka se todellisuudessa olen minä. Mutta eihän se olisi sopivaa, nainen ei voi koskaan olla sankari. Miehet, jotka kykenevät ajattelemaan lihaksillaan ovat sankareita.

Suutelette uudestaan, haluaisin heittää koko maljan pois. Hajottaa valkoisen marmorin, kaataa vihreän nesteen lattialle, jotta minun ei tarvitsisi nähdä karvasta totuutta. Et sinä koskaan välittänytkään minusta, olin vain leikkikalu. Joku, jolla harjoitella sitä oikeaa varten.

Silti, kun näen, että olet surullinen, pakotan uusilla voimillani kirsikkapuunoksan palaamaan ajassa taaksepäin, keväinen vaaleanpunainen kukinto koristaa tummat oksat. Kirsikankukka oli aina minun kukkani, sinä tiedät sen.

Vaikka kuinka haluan, en kuitenkaan voi suojella sinua loputtomasti. Olet tehnyt valintasi, Herkuleksen ja elämän, jossa minulla ei ole sijaa. Minun on aika tehdä omani, kadota taka-alalle kuin varjo auringonpaisteessa. Aina siellä, mutta näkymätön. Toivoisin, että voisit edes sekunnin olla kaitsijani, suojelijani, joka ohjaisi minut takaisin polulle, jolta poikkesin niin kauan aikaa sitten.

Olet niin kaukana, vain todelliselta tuntunut haavekuva. Revin katseeni irti kasvoistasi, joita hän saa koskettaa. Sinun on aika saada uusi suojelusenkeli, sillä valintamme ovat erottaneet meidät toisistamme.

Käännyn katsomaan Manalan valtiasta, joka istuu tuolillaan nojaten tylsistyneenä toiseen käteensä. Hän kohottaa toista kulmakarvaansa kysyvästi, oletko valmis?

Vedän syvään henkeä ja nyökkään. Vyötäisilleni ilmestyy miekka, hienointa ja tappavinta terästä. Vielä ennen seuraavaa ihmismaailman yötä hän merkitsee minut omakseen.


***

Fin

A/N: Jos luit tänne asti, onko (lyhyen) kommentin jättäminen liikaa pyydetty? Ja jos joku haluaa Mulan/Haadesta, siitäkin kannattaa ilmoittaa nyt ;)
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 18:02:25 kirjoittanut Yukimura »
"Ajan pyörä pyörii ja aikakaudet tulevat ja menevät jättäen jälkeensä muistoja, joista tarinat syntyvät. Tarinat haipuvat myyteiksi, ja myytitkin on jo kauan sitten unohdettu, kun ne luonut aikakausi jälleen koittaa."
Ava by Cea

Dria

  • ***
  • Viestejä: 939
  • Femmeilijä
Vs: Todellisuuden peilikuva, K-11
« Vastaus #1 : 10.02.2011 20:33:22 »
Kiitos kommentistasi Epik. Se on kaukana kämäisestä. :D  Mukava kuulla, että pidit (ja vielä hauskempaa on kuulla, että joku haluaa Haades/Mulania) Disneyn pahikset vaan on niin ihania <3 Toisin kuin Herkules (jotain sankarivihaa...) Itse en ollut huomannut edes mainitsemaasi viittauta Mulanin maailmaan, mutta siis, kiva oppia jotain omasta ficistäni.

Lupaan kirjoittaa lähiaikoina sitä Mulan/Haadesta ^^
"Ajan pyörä pyörii ja aikakaudet tulevat ja menevät jättäen jälkeensä muistoja, joista tarinat syntyvät. Tarinat haipuvat myyteiksi, ja myytitkin on jo kauan sitten unohdettu, kun ne luonut aikakausi jälleen koittaa."
Ava by Cea