Kirjoittaja Aihe: Epätodennäköistä | Hermione/Luna, S  (Luettu 2062 kertaa)

Demeter

  • onneliini
  • ***
  • Viestejä: 966
Epätodennäköistä | Hermione/Luna, S
« : 15.10.2012 15:29:39 »
Otsikko: Epätodennäköistä
Kirjoittaja: Demeter
Paritus: Hermione/Luna
Sanaäärä: 200
Tyylilaji: söpöily, romantiikka
Ikäraja: Sallittu
Vastuuvapautus: Hahmot ovat J.K. Rowlingin omaisuutta, tämä teksti on kirjoittamaani viihteellistä fiktiota, jonka kirjoittamisesta en saa rahallista hyötyä.

Juoni: Tuplaraapale hiukan epätodennäköisesti suhteesta.

A/N: Femme10-haaste on mun osalta täyttynyt huolestuttavan pitkälti originaaliteksteistä, joten ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni ja kirjoittaa jotain Potteriakin, mikä on harmittavaa kyllä hyvin hyvin harvinaista mulle nykyään. Mutta tässäpä olisi! :>





Epätodennäköistä


No niin, jos nyt ihan rehellisiä oltiin, Hermione oli nuorempana ollut ihan varma lajitteluhatun tehneen emämokan tämän ilmoittaessa Luna Lovekivassa olevan korpinkynsiainesta. Luna oli höpsö ja hajamielinen, ja vaikka Hermione oli oppinut taikamaailman olevan ihmeitä pullollaan, näytti Luna uskovan niistä epätodennäköisimpiin.

Ensin Hermione oli nähnyt vähän vaivaa selventääkseen toiselle noidalle, mikä tässä maailmassa oli totta ja mikä ei, mutta kun tämä ei näyttänyt korvaansa lotkauttavan hänen näkemyksilleen, oli Hermione antanut asian olla ja siirtynyt hiljaiseen protestointiin. Kun Luna kaivoi Saivartelijan laukustaan, Hermione pyöräytti silmiään. Kun tämä alkoi haaveksuvasti puhua tundralla asuvista, saksofonin soiton tahtiin tanssivista napaketuista, hän haukotteli näyttävästi. Kun Luna pääsi alkuun ruttusarvisista niistisikeistä, Hermione muisti yhtäkkiä hänellä olevan kasa numerologian läksyjä tekemättä (vaikkei todellisuudessa tietenkään ollut) ja kiirehti rohkelikkotorniin korvia puuduttavalta haihattelulta pakoon.

Mutta välillä ihmeitä tapahtuu, niitä kaikista epätodennäköisimpiäkin. Yksi sellaisiin lukeutuva on se tapa, jolla Luna vuosia myöhemmin käpertyy Hermionen syliin upottaen sormensa tämän kiharapehkoon. Vielä muutama vuosi sitten he molemmat olisivat pitäneet aivan yhtä epätodennäköisenä sitä, että Hermione laskee paksun kirjansa sivupöydälle käpertääkseen kätensä Lunan ympärille ja jopa lopettaa kesken olevan tutkielmansa ajattelemisen voidakseen kysyä toiselta, kuinka tämän päivä on mennyt.

Niinpä niin. Kyllähän sitä aina voi olla uskomatta tietynlaisiin ihmeisiin, mutta se nyt tuskin estää niitä tapahtumasta.





and i told you to patient, fine, balanced, kind

malla

  • ***
  • Viestejä: 180
Vs: Epätodennäköistä | Hermione/Luna, S
« Vastaus #1 : 20.10.2012 20:18:59 »
Aww, tää oli suloinen.

Tykkäilin tekstin tyylistä, tosta satumaisuudesta ja kepeästä kerronnasta, josta kuitenkin aisti ne suuret tunteet siellä taustalla. Musta oli kiva ettei Hermionen ja Lunan suhdetta oltu kuvailtu sen kummemmin, tai lähinnä sitä miten siihen suhteeseen oli edetty, vaan kerrottiin se kaikista olennaisin asia: se, miten tärkeitä he toisilleen ovat.

Lainaus
...laskee paksun kirjansa sivupöydälle käpertääkseen kätensä Lunan ympärille...
Vähän pätkin, mutta tuo käsien käpertäminen toisen ympärille kuulosti mun korvaan tosi hassulta. Ihan vaan kietominen olisi ollut enemmän mun mieleen, etenkin kun Luna oli jo edellisessä lauseessa käpertynyt Hermionen syliin.

Tykkäsin, kiitos tästä!
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 219
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Epätodennäköistä | Hermione/Luna, S
« Vastaus #2 : 07.08.2014 00:26:56 »
Mun tulee niin harvoin luettua femmeä, mutta kuka näin ihanaa paritusta ei voisi lukea?
Melkein kuolin tän söpöyteen <3 (heh, tän illan fluffiannos täynnä) Tykkäsin eniten toisesta kappaleesta. Se oli vaan jotenkin niin hirmu suloinen.. Ääk en pysty kommentoimaan näin ihanaa ficciä.. :() noh mallan kommentissa oli paljonkin sellaista hienoa jot itse en tähän saanut :)

-Ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

räiskeperäinen sisulisko

  • kamelikuiskaaja
  • ***
  • Viestejä: 238
Vs: Epätodennäköistä | Hermione/Luna, S
« Vastaus #3 : 07.08.2014 10:14:12 »
Aws<3

Tämä oli vain jotain niin suloisen viatonta. Parituskin oli virkistävän erilainen, femmeä oli kiva lukea iänikuisen Drarryn, Dramionen ja Snarryn jälkeen.

Hyvä mieli tuli tästä:3