Kirjoittaja Aihe: Depois de medo, S  (Luettu 2879 kertaa)

chessy

  • ***
  • Viestejä: 66
  • irrelevant
Depois de medo, S
« : 20.03.2011 23:13:40 »
// Alaotsikko: Ficlet 300; alku

Nimi: Depois de medo
Author: chessy
Ikäraja: S
Genre: angst
Paritus: Ginny/Harry (näin ainakin itse ajattelin)

A/N: Ficlet 300-haaste, sana alku. Kuvailee Harryn tunnelmia Voldemortin kukistamisen jälkeen. Nimi ainakin yrittää olla portugalia ja tarkoittaa 'pelon jälkeen', olen ikuisesti kiitollinen netin - enemmän tai vähemmän paikkansapitäville - sanakirjoille. Sanoja 126, ilman nimeä.


Depois de medo

Taistelun jälkeinen tuhka, hiukkasia vaatteilla ja keuhkoissa. Hätkähdyksiä, taikasauvan varren ympärille revähtävää otetta, kielelle kimmahtavia kirouksia.

Ja tyhjiä nurkkia.

Poika oli elänyt koko sen astisen elämänsä peläten jotain, olipa kyseessä sitten inhottava serkku tai vaarallinen pimeyden velho. Aina oli ollut jotain. Paitsi nyt.

Olisi pitänyt ryhdistäytyä. Alkaa uskoa muihin ja luottaa huomiseen, kliseisesti hymyillä lähikaupassa ihasteleville naapurinrouville, tervehtiä kadulla hattunsa tiputtanutta herraa kohteliaasti. Puhua. Kertoa tarinaa kertomistaan, vuodattaa paha olo paperille. Huutaa maailmalle tehneensä sen, missä kaikki muut olivat epäonnistuneet.

Mutta millä hinnalla?

Tärkeiden ihmisten kuolemien, kärsimyksen, kidutuksen. Vihreän valonpilkahdusten ja kylmän ivallisen, unimaailmaan siirtyneen naurun keskellä elämisen hinnalla.

Poika värähti aina, kun kietoi kätensä tytön ympärille, halusi vähän väliä varmistaa toisen olevan todellinen. Ja silloin tyttö yleensä leikkimielisesti suuttui, tuhahti suloisesti, ettei ollut menossa mihinkään. Että heidän tarinansa oli varsinaisesti vasta alkanut.
« Viimeksi muokattu: 24.03.2015 08:39:37 kirjoittanut Beyond »
                                                        "Ja sit se oli silleen, et mitä éclairit on ja mä olin ihan että lol, noob."

neiti X

  • Vieras
Vs: Depois de medo, K-7
« Vastaus #1 : 08.07.2011 22:27:05 »
Jippii, olen ensimmäinen!  ;D En yleensä lue H/G:tä, mutta tämä oli hyvä. En oikein osaa sanoa muuta, tosi hyvä ficci! :D

neiti X

Ps. Olen pahoillani lyhyestä ja sekavsta kommentista, rakentava karkasi kauaksi  ;D :D ;D :D ;D :D