Kirjoittaja Aihe: Ihmisten edessä (S, Luna/Hermione, puolitoistaraapale)  (Luettu 1522 kertaa)

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 967
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Title: Ihmisten edessä
Author: Swizzy
Betat: Nelxis, Sirppi
Genre: Fluff, romance
Rating: S
Pairing: Hermione/Luna
Disclaimer: J. K. Rowling omistaa kaiken hänelle kuuluvan, Jenni Vartiainen biisinsä, minä vain kirjoittelen.
A/N: Tuli vaan tällainen kohtaus päähän, sain jopa aikaiseksi kirjoittaa. Jos saisi vaikka inspiksen palaamaan kunnolla... One True Something 20 –haasteeseen Hermionella.

Luna PoV

Ihmisten edessä

”Tule!” Tartun käteesi ja yritän kiskaista sinut liikkeelle. Kurtistan kulmiani.
”Tiedät että siellä on puoli koulua ja että minä en halua kuunnella heidän mielipiteitään.” Kyllähän minä tiedän. Mutta luulin sinunkin olevan jo valmis tähän. Kai minä vain toivoin todellisuudelta liikaa, unimaailmoissa toiveet toteutuvat.
”Mitä sitten? Antaa heidän nähdä meidät yhdessä, antaa heidän sanoa mitä huvittaa. Ei sillä ole merkitystä. Rakkaudella on, ja kaikkein tärkeintä on se että itse hyväksymme toisemme.”

Vedän sinut lähelleni ja vien huuleni korvasi viereen. Hiljaa kuiskaten laulan:
Tämä ilta kävellään käsi kädessä
Ihmisten edessä
Älä sinä muiden katseista välitä
Sillä me ollaan yhdessä
Ne ei tiedä mitään
Ne ei kuulu tähän tarinaan


Liikutan huuliani leukapieleesi, suikkaan siihen suukon.
Joka harvoille
Painan huuleni kevyesti suupieleesi.
luetaan.” Suutelen sinua, ja vastaat suudelmaan, kuin kaikki epäilys olisi lopullisesti kaikonnut mielestäsi. Silti, kun irtaudumme, näen silmissäsi pienen epävarmuuden häivän. Kuitenkin hymyillen tartut käteeni, ja astumme suuren salin ovista sisään. Yhdessä.


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Odile

  • Morsio
  • ***
  • Viestejä: 381
  • ×××
Vs: Ihmisten edessä (S, Luna/Hermione, puolitoistaraapale)
« Vastaus #1 : 19.07.2012 21:32:44 »
Ihmisten edessä on hieno biisi ja sai minut kiinnittämään huomioni tähän tekstiin. :) Hyvin valittu otsikko, siis.

Lainaus
Liikutan huuliani leukapieleesi, suikkaan
siihen suukon.
”Joka harvoille”
Painan huuleni kevyesti suupieleesi.
”luetaan.” Suutelen sinua, ja vastaat
suudelmaan, kuin kaikki epäilys olisi
lopullisesti kaikonnut mielestäsi. Silti, kun
irtaudumme, näen silmissäsi pienen
epävarmuuden häivän. Kuitenkin hymyillen
tartut käteeni, ja astumme suuren salin
ovista sisään. Yhdessä.

Todella suloista. :-* Olen myös joskus ajatellut sellaista femmeficciä (kohtausta), jossa toinen laulaisi tai kuiskaisi toiselle tätä biisiä, oli hienoa nähdä se idea toteutettuna jossain kokonaisuudessa. :)Itse en olisi saanut sitä upotettua mihinkään raameihin. Lisäksi oli paritus oli tosi söpö. ^^

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 967
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Ihmisten edessä (S, Luna/Hermione, puolitoistaraapale)
« Vastaus #2 : 20.07.2012 09:40:16 »
faux pas, kiitos paljon! ♥


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

cyanide

  • crash crash burn
  • ***
  • Viestejä: 46
  • KISS MY BATTERY
Vs: Ihmisten edessä (S, Luna/Hermione, puolitoistaraapale)
« Vastaus #3 : 23.07.2012 16:27:43 »
Aw.

ok myönnän, luen harvoin femmee, mut koska Swizzy ni oli pakko avata mut toi paritus on syystä tai toisesta aina ollu hyvin sydäntäsulattava joten kommentoin nyt sitte tätäki.

Ensinnäki vihaan tota biisiä, sitä on turha kierrellä. Mut koska se sopii tohon nii täydellisesti (vai pitäskö kenties sanoo et tarina sopii hyvin biisiin .....) ni en vihannu sitä tässä ihan yhtä paljon. Loogista, eikö? Jotenki OoC et Luna on noin itsevarma ja Hermione tommone epävarma mut ehkä se on tarkotus, tai sitte mä oon vaan kehittäny niistä erilaisen kuvan päässäni.

Ja sitte huomautan vielä nopeesti et tää on tosi suntyylinen ficci (älä kysy mistä sain tollasenki päähäni) ja anteeks et oon huono kommentoimaan ja et tää kommentti tuli pahasti myöhässä verraten siihen millon sä tätä mainostit ja tää lause on pitkä mut tykkäsin tästä.
well my gun fires seven different shades of shit
so what's your favorite color, punk?

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 967
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Ihmisten edessä (S, Luna/Hermione, puolitoistaraapale)
« Vastaus #4 : 23.07.2012 16:42:04 »
cyanide, (arvaa vaan oliko herkässä kirjottaa Tonks) kiitos! Tässä tapauksessa ei voi sanoo et biisi sopi tarinaan tai tarina biisiin, koska ne tuli yhtäaikaa päähän. Jep, loogista. Joo, mä tavallaan aattelin tän enemmän sillee, et Hermione on epävarma, koska pelkää muiden mielipiteitä, mut Luna on tavallaan tottunut, koska suurin osa piti sitä yleisesti outona, ja se on kuitenkin itsensä kanssa aika sinut. Mä luulen et sait siitä päähäs tän olevan muntyylinen ficci, koska tää on muntyylinen ficci? :D Alan jo iteki tunnistamaan omaa tyyliäni. Kiitos. ♥


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä