Kirjoittaja Aihe: FMA: Eläytymisongelmat tuovat häviön, k-11  (Luettu 1689 kertaa)

Surunmurhaaja

  • Arvuuttaja
  • ***
  • Viestejä: 2 618
FMA: Eläytymisongelmat tuovat häviön, k-11
« : 25.09.2009 18:44:09 »
Disclaimer: Fullmetal alchemistin hahmot ja maailman omistaa Hiromu Arakawa, en minä.

Kirjoittaja: Venomous
Fandom: FMA //Snoop. lisäili fandomin myös alkutietoihin.
Beta: -
Ikäraja: k-11
Paritus: ei ole
Genre: triplaraapale

Varoitus: kiroilua.

Summary: “Äh, ei toimi”, nainen tiuskaisi. “Olethan sinä nähnyt hänet, kyllä sinun pitäisi osata roolisi paremmin.”

A/N: Jei, sainpas ton viisikymppiseni aloitettua. Siihen tämä lätkäistään radikaalisti sanalla 040 Kuka? //Joo ja vielä fandom10:een.
Ja Kaiken maailman ficlettejä -viikkohaasteeseen aiheella Peli.
e:: osasin näköjään taas mokata jotenkin. Tai en tiedä, mutta k-7 tuntui liian vähältä ikärajalta tähän. Vaihdoin varmuuden vuoksi korkeampaan tuon kiroilun vuoksi.


                                                    Eläytymisongelmat tuovat häviön

Edward

“…olette kiero, eversti. Teillä ei ole varaa sanoa minua lapseksi, vaikka olenkin viisitoista. Sitä paitsi ne homonculukset -”

“Äh, ei toimi”, nainen tiuskaisi. “Olethan sinä nähnyt hänet, kyllä sinun pitäisi osata roolisi paremmin.”

“Helppohan sinun on sanoa”, poika nurisi naksutellen automailiaan. “Jos joutuisit tekemään tämän itse…”

“Selvä. Entä, jos hän olisi juuri nimittänyt sinua… huolimattomaksi pikku porkkanaksi?”

“Huolimattomaksi pikku porkkanaksi?” poika tyrskähti. “Sehän olisi vallan hauskaa. Okei, okei.” Hän veti hetken henkeä ja aloitti murinan. “Teillä ei ole varaa sanoa minua huolimattomaksi porkkanaksi, senkin raivostuttavan omahyväinen paska. Ja anteeksi nyt vain.”

Nainen rypisti kulmiaan. “Jotain tuosta puuttuu… no, seuraavaksi Mustang.”

Roy

“Kyllä, Teräs. Asia on valitettava, mutta en usko, että haluat heittää henkesi homonculuksia vastaan taistellen. En voi ottaa sinua mukaani, sillä minä ja Riza hoidamme tämän kaksin. Voin kai luottaa sinuun siinä, että et saa päähäsi tehdä jotain älytöntä?”

“Helvetin tumpelo”, nainen ärähti selvästi kiukkuisena. “Jos me aiomme tehdä tämän, keskity edes kunnolla. Luulisi, että haluat häviötä.”

“Selvä, selvä. Minä yritän…”, mies huokaisi. “Teräs, sinua varmaan kiinnostaa, että viereisessä kaupungissa on tapettu tänään kolme valtionalkemistia, mutta itse tekijästä ei ole tietoa. Uskon voivani luottaa siihen, ettet tapata itseäsi jos lähdet hänen peräänsä ja jätät muun armeijan hoitelemaan homonculukset…”

Edward ja Roy

“Vitun niljakas paskapää!”

“Ooi, onko Teräs raivona? Olen pahoillani, pätkä, mutta en voi luottaa siihen ettet tapata itseäsi. Sinusta ei ole mitään hyötyä vieläkin pienimmiksi osiksi pilkottuna.”

“AI JAHA? Ja aiot odottaa, kunnes ne tappavat ihmisiä ja pidät minua täällä? Sidotko minut tolppaan kiinni vai? Ne EIVÄT tapa enää ketään ja -”

*

“Huonolta näyttää”, nainen huokaisi.

“Mitä nyt, Lust? Minä olen muuttunut näiksi hemmetin ihmisiksi koko päivän ja -”

“Envy, olet huono. Minä seisoin Tulialkemistin työhuoneen oven takana vain hetken, ja ne kaksi olivat jo toistensa kurkussa. Sinut ammutaan heti, jos menet sinne toisessa hahmossa ja avaat suusi. Me häviämme tämän pelin, Envy.”
« Viimeksi muokattu: 11.04.2014 07:18:03 kirjoittanut Snoop. »
Vanhan runontekijän sanoin
Täynnä uhmaa ja kauneutta
Luon rannanmitan valkeaa vaahtoa
Sinut kauniina kuin kärsivä jumala

Clayr

  • ***
  • Viestejä: 558
  • Sorsiin suuntautunut ♥
    • Tuulentanssi
Vs: FMA: Eläytymisongelmat tuovat häviön, k-11
« Vastaus #1 : 25.09.2009 20:17:04 »
Mitäh...?  ;D
Noniin... Alussa tuli mieleen että Riza pitää Roylle ja Edille näytelmäharjoituksia(ei, älä kysy miksi). Mutta tuo viimeinen kappale sai sellaisen nauruntyrskähdyksen pintaan ja piti lukea koko pätkä uudestaan. Joka tapauksessa, hjuva ja nerokas mutta hieman vaikeaselkoinen... Anyway, kiva soli silti ja humoristinen(väännän kaikesta huumoria näemmä) =D
(Nyt saan Ed/Roytani? <3)

Vie kotisivuille jossa kuviani ja tekstejäni.
♥♥♥

Otetaan vastaan randomeja yksäreitä(keneltä vain!), haleja ja ystäviä ♥

Anti-Twilight Finland!

Kamsu

  • Vieras
Vs: FMA: Eläytymisongelmat tuovat häviön, k-11
« Vastaus #2 : 25.09.2009 20:40:33 »
:_D tää on mahtava. Minullekkin, niin kuin Clayr:lle tuli mieleen aluksi, että Riza pitää jotain näytelmä harjoituksia :D. Mutta sitten kun tajusin mistä oli kyse repesin nauramaan toden teolla ja hoin vain itsellenni `Ei hemmetti tää on ihana`. Pidin siitä, että alussa sai väärän käsityksen, nimittäin kun loppu tuli täysin yllätyksenä se sai mukavasti hymyilemään, mitä juuri olikin kaivannut :D

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 854
  • kiero ja sarkastinen
Vs: FMA: Eläytymisongelmat tuovat häviön, k-11
« Vastaus #3 : 26.09.2009 09:16:07 »
Jaajoo, voisi vaikka kommentoidakin eikä vaan lukea. Tämä on virnistyttävä. Minulla meni ensimmäinen lukukerta myös aika pitkälti Häh?-mielentilassa, mutta sitten tilanne selkiintyi ja kaikki kävikin loistavasti järkeen. Jostain syystä tosin ajattelin Envyä tässä, alusta alkaen.

Huolimaton pikku porkkana? Repsahdin kyllä aika lailla. Haluaisinpa nähdä tilanteen, jossa Roy oikeasti nimittäisi Ediä noin. Saattaisi tulla ruumiita.

Kiitoksia. <3
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


marigold

  • Vieras
Vs: FMA: Eläytymisongelmat tuovat häviön, k-11
« Vastaus #4 : 02.10.2009 10:14:54 »
Huolimaton pikku porkkana? Nyt kyllä repesin ja kunnolla  ;D Tämä oli kyllä hyvin onnistunut ja tuo lopetus oli hyvä. Oli hauskaa arvailla, että mitkä näytelmäharjoitukset tässä on meneillään eikä heti tiennyt vastausta. Olit hyvin tavoittanut Roylle ominaista puhetta tässä.

"Sinusta ei ole mitään hyötyä vieläkin pienimmiksi osiksi pilkottuna."

Tämä oli erityisesti sellainen joka jäi mieleen. Kiitos tästä ficistä joka sai hymyilemään!  :D

eniale

  • conquistador
  • ***
  • Viestejä: 182
Vs: FMA: Eläytymisongelmat tuovat häviön, k-11
« Vastaus #5 : 17.11.2009 03:48:54 »
Hohoo, en olekaan ihan tyhmä kun rupesin Roy-osaa aloittaessani haistamaan palaneen käryä! Homunculuksethan ne siellä. (O:lla vai u:lla? en tiedä varmaksi.)

Oikein hauska! Raukkapara eivät pärjää aidoille Edille ja Roylle :P

Lainaus
“Envy, olet huono.
Hahaa :D
On illanpaisto, ja silkavat saijat
luopoissa pirkeinä myörien ponkii:
surheisna kaikk' kirjuvat lorokaijat
ja vossut lonkaloisistansa ulos vonkii.
avatar: mezzoprism

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: FMA: Eläytymisongelmat tuovat häviön, k-11
« Vastaus #6 : 28.03.2011 23:16:00 »
Ehottomasti kyllä sai nauramaan! :)
Eihän kukaan pärjää oikeelle Roylle, tai oikeelle Edille! ♥

Lainaus
  “Huolimattomaksi pikku porkkanaksi?”
Ed varmasti tykkäis.. :)

NeitiMusta. :)


Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥