Kirjoittaja Aihe: Twilight: Muutto Phoenixiin k-11 | Pairing: Selviää lukemalla, 2/?, drama, fluff, romance  (Luettu 6112 kertaa)

piu

  • *
  • Viestejä: 2
  • Love me, love me, say that you love me.
Kirjoittaja: Piu
Fandom: Twilight
Genre: Romance, drama, fluff
Pairing: selviää lukiessa.
Disclaimer: hahmot Stephenie Meyerin, juoni oma.
Ikäraja: k-11
A/N: Kaikki ihmisiä. Bella muuttaa isänsä Charlien luota Phoenixiin. Ja tapaa siellä Alicen ja hänen veljensä Edwardin. Sekä myös vanhan ystävänsä Emmettin. Bella, Edward ja Alice on 18-vuotiaita. Joo ja eka ficci ikinä joten olkaa armollisia. (:Ja älkää tappako. Kaikki kommentti on tervetullutta. (: Myös ideoita juonen kulkuun otetaan vastaan!

//Firdilien muokkasi fandomin otsikkoon

1 luku: Muutto
BPov.
Vihaan muuttamista, mutta olen iloinen, että pääsin pois sieltä kylmästä ja sateisesta Forksista tänne lämpimään Phoenixiin. Olin juuri saanut kaikki tavarani kannettua uuteen kotiini. Kerrostaloon, joka oli lähellä rantaa. Asuntoni sijaitsi toisessa kerroksessa. Äitini Renée ja isäpuoleni Phil olivat auttamassa minua. Ainakin selvisin ehjin nahoin. Heidän täytyi jo lähteä, koska heillä oli joku suunnitelma illaksi. Oli nimittäin heidän ensimmäinen hääpäivänsä. Olin iloinen, että äiti oli löytänyt kunnon miehen, joka huolehti hänestä.
Ajatukseni katkesivat kun kuulin ovelta koputusta. Menin avaamaan ja siellä oli paras ystäväni Jacob ja hänen ihana tyttöystävänsä Leah. Jacob oli minulle, kuin veli. Olemme tunteneet toisemme koko ikämme.
”Hei kaunokainen. Ajateltiin Leahin kanssa tulla katsomaan olisko meistä mitään apua.” Jacob naurahti ja halasi minua. ”Hei teillekkin. No jos mitenkään jaksatte auttaa minua järjestelemään paikkoja.” sanoin samalla, kun halasin heitä kumpaakin. ”Oi totta kai. Rakastan järjestellä paikkoja.” Leah hihkaisi. ”Olen huomannut.” Jacob sanoi puoliksi itselleen. En voinut muuta, kuin hymyillä. Olen tuntenut Leahin 12-vuotiaasta asti. Ja hän on aina halunnut olla sisustussuunnittelija. Olen aina antanut hänen sisustaa huoneeni.
Parin tunnin päästä olimme valmiita. Istuimme kaikki sohvallani. Jacob oli tilannut meille kiinalaista. ”Leah tästä tuli ihana!” olin iloinen,että Leah ja Jake tulivat auttamaan. ”Äh Bella. Kiva kun tykkäät.” Leah sanoi hymyillen. Samassa ovelta kuului koputus. Nousin ylös ja menin ovelle.
Luulin, meidän ruoka olisi tullut, mutta ovella seiso tyrmäävän kaunis keijukaismainen tyttö. Hänellä oli lyhyeksi kynitty musta tukka. Hän oli minua lyhyempi. Hän näytti ihan mallilta.
”Hei olen Alice. Asun tuossa vastapäisessä asunnossa.” Alice niminen tyttö sanoi. ”Öö. Hei olen Bella. Hauska tutustua.” vastasin. ”Ajattelin, että voisit tulla huomenna syömään minun ja veljeni luo. Voitaisiin tutustua kun nyt olemme naapureita.” Alice sanoi hymyillen.
”Öö. Ei minulla kai mitään muutakaan ole. Joten tulen mielelläni.” vastasin miettien oliko järkevää myöntyä. Enhän minä heitä tuntenut, mutta Alice näytti niin viattomalta. ”IHANAA!” Alice hihkaisi ja kääntyi. Hän oli menossa jo kotiinsa, kunnes kääntyi taas. ”Nähdään huomenna Bella klo 18.00. Jos tulee jotain kysymyksiä, tule ja kysy.” Alice sanoi ja meni sisälle omaan
 asuntoonsa.
”BELLA JOKO SE RUOKA TULI MINULLA ON NÄLKÄ!” Jacob huusi nälissään. ”Ei, se oli naapurini, joka pyysi minua hänen luokseen huomenna illalliselle.” vastasin hämilläni. ”Oi sehän on ihanaa. Sait heti uusia ystäviä.” Leah sanoi iloisesti.
Oveen koputettiin uudestaan. Menin avaamaan. Se oli ruokamme. Maksoin ja kiitin. Laitoin oven kiinni. Ja samassa Jake oli takanani. ”Ah vihdoinkin” Jacob sanoi riemuissaan.
Kun olimme syöneet Leah ja Jacob lähtivät kotiinsa. Jäin istumaan yksin sohvalleni ja katsoin kattoon. Se Alice vaikutti mukavalta. Hän puhui veljestä. Onkohan hän yhtä mukava? Siitä tulikin mieleeni. Minun pitää soittaa Emmettille, että vihdoin muutin tänne.
Hain puhelimeni laukusta ja valitsin Emmettin numeron. Puhelin tuuttasi pari kertaa ennen, kuin Emmett vastasi. ”Emmett.” hän sanoi. ”Hei Emmett, Bella täällä.” Sanoin osittain hymyillen, kun taas kuulin Emmettin äänen viime kerrasta on pitkä aika. ” BELLA. ISABELLA SWAN?! Mitäs pikkusisko?” Emmett kuulosti pikkupojalta, joka sai maailman parhaan joululahjan. ”Kyllä, se Bella juuri. No ajattelin vain ilmoittaa, että olen vihdoin muuttanut Phoenixiin.” vastasin osittain nauraen. Emmett on aina ollut minulle, kuin isoveli. Emmett on minua ja Jakea vuoden vanhempi eli 19.  Leikimme pienenä aina yhdessä. Minä, Emmett ja Jake olimme kuin kolme muskettisoturia. Mutta sitten Jake ja Emmett riitautuivat jonkun tytön takia. Niinpä enää oli vain Emmet ja minä ja Jake ja minä. Ei enää kolmea muskettisoturia. ”SINÄ.MUUTIT.PHOENIXIIN. VIHDOIN! Missä päin täällä asut? Tulen heti sinne!” Emmett sanoi innoissaan. Voin vain kuvitella kuinka hän hyppii ylös alas. Kerroin hänelle osoitteeni. ”Bella sinä asut vastapäätä parasta kaveriani Edwardia ja hänen siskoaan Alicea. VOI HITTO.MITEN HUIPPUA!” Emmett nauroi. ”Olen pian siellä.”
Alicen veljen nimi on siis Edward. Ja hän on Emmettin paras kaveri. Hmm. Eli hän on varmaan todella mukava. Hymyilin itsekseni. Sitten kuulin ovelta kovaa koputusta. Se ei voi olla kukaan muu kuin Emmett.
Menin avaamaan oven ja samassa olin Emmettin vahvassa syleilyssä. En voinut muuta kuin alkaa nauramaan. ”Em kiva nähdä sinuakin” sanoin nauruni keskeltä. ”Bella, ihana nähdä kuinka pikkusisko on kasvanut. Ja kuinka kaunis olet nykyään!” Emmett sanoi tutkaillessaan minua.
”Minä tiedän. Mennään käymään Alicen ja Edwardin luona!” Emmett sanoi hymyillen. ”En oikein tiedä. En tunne heitä.” vastasin. En oikein pitänyt tästä Emmettin ideasta. ”Pian tunnet!” Emmett sanoi nauraen ja kaappasi minut syliinsä ja kantoi minut Alicen ovelle. Hän potki ovea. Yritin estellä häntä, mutta siinä samassa keijukaismainen Alice tuli avaamaan oven. ” EMMETT olet kaapannut uuden naapurini. PÄÄSTÄ HÄNET HETI ALAS!” Alice sanoi hädissään. ”Rauhoitu Alice. Bella on mun pikkusisko. Mä kaappaan hänet jos mä haluun.” Emmett vastasi edelleen nauraen ja kantoi minut sisälle. ”Tunnetko sinä Bellan? Sepä hyvä. Eli meistä Bella tulee varmasti hyvät ystävät.” Alice sanoi hymyillen. Hymyilin takaisin ujosti ja tunsin kuinka puna nousi vähitellen kasvoilleni. Emmett rupesi nauramaan vielä kovemmin. ”Tuota Bella… tuota olen ikävöinyt sinusta. Sitä, että punastut!” Emmett nauroi vieläkin kovemmin.
”EEEEMMEEEETTT HILJAA!” joku huusi toisesta huoneesta. Se ei varmaan voisi olla kukaan muu kuin Edward. Samassa komein ikinä näkemäni mies tuli huoneesta ulos. Hänellä oli sekaisin olevat kuparin ruskeat hiukset ja aaaivaaan ihanat vihreät silmät. Hänellä oli päällään musta huppari ja college housut. Hän näytti hyvin väsyneeltä. Ja samassa kun hän huomasi minut hänen ilmeensä muuttui hämmästyneeksi. ”Öööö.?” Edward näytti kysyvältä. ”M-minä olen Bella. Muutin tänään tuohon vastapäiseen asuntoon.” sanoin ja muutuin heti punaiseksi. ” Eddie. Mä oon kertonu sulle Bellasta monesti!” Emmett sanoi kuin olisin itsestään selvyys. ”Aaaa sä oot se Bella.” Edward sanoi. Hymyilin hieman ja nyökkäsin. Laskin katseeni siinä samassa lattiaan. ” Joo, mut mä meen takas nukkuu, et  jaksan sit lähtee Emmett sun kaa baari kierrokselle.” Edward sanoi ja nauroi. Ja samassa hän meni takaisin huoneeseen mistä oli juuri tullut. ”Minun täytyy mennä. Tänään on ollut rankka päivä.” hymyilin hennosti ja tein lähtöä. ”Hei hei Bella. Nähdään huomenna, muista tulla ajoissa!” Alice hihkaisi. ”Pikkusisko soita, kun olet taas vapaana ja voitais taas nähdä!” Emmett huudahti. ”Joo.” vastasin molemmille.
En tiedä miten jaksan edes odottaa huomista. Että näkisin taas Edwardin. Olen nähnyt hänet vain kerran ja nyt jo ajattelen häntä koko ajan. En voinut muuta kuin hymyillä. Hän on niiin komea! Olin niin väsynyt, että heti kun olin vaihtanut vaatteeni, nukahdin.

A/N: oikeesti kommentoikaa! Ja keksikää parempi otsikko! ??? :) En tiedä kuinka pitkän tästä teen. Mut toine luku melkein jo valmis :) Toivottavasti tykkäätte! :-* :) Ja sori tönköstä kirjottamisesta  :-[ yritän parantaa. mutta kuten sanoin eka ficci ikinä! :)
« Viimeksi muokattu: 25.11.2014 19:08:42 kirjoittanut Beyond »

- Edward -

  • Vieras
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #1 : 28.12.2009 21:29:46 »
Tää on mahtava !...koukutti heti !...jatkoa ehdottomasti <3 ... ;D :D

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #2 : 28.12.2009 21:36:46 »
Tää oli kiva ficin alku, kivasti sekoteltu noita pareja, ja pitääpä seurata, et mitä tästä kehittyy!
Ihan hyvä otsikkohan tuo on, jatkoa vain kehiin!

-Nax
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

piu

  • *
  • Viestejä: 2
  • Love me, love me, say that you love me.
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #3 : 28.12.2009 22:28:44 »
A/N: kiitos kommenteista  :) Amanecer: yritän kirjoittaa mahdollisimman selväksi (: ja yritin myös jaksottaa tätä vähän enemmän jotta olisi helpompi lukea. Ja mulla on aina ollu ongelmia keksiä otsikoita :) mutta yrittäkää selvitä tuolla : D

2 luku.
EPov.
Kuulin tuttua naurua. VOI HITTO. ” EEEEMMEEEETTT HILJAA!” huusin. Onko Emmettin pakko tulla näin aikaisin tänne nauramaan. Katsoin kelloa. Kello oli jo 9 illalla. No okei. Olen nukkunut koko päivän. Päätin nousta ja mennä katsomaan mille Emmett nauroi. Menin olohuoneeseen.
Siellä oli Alice hyvin onnellisen näköisenä ja Emmett joka nauroi.
 Niinpä tietenkin. Ja sitten katseeni kiinnittyi tuntemattomaan naiseen. Joka oli todella kaunis. Olenko koskaan nähnyt noin kaunista naista.
Hänellä oli päällään löysähkö sininen tunika, joka sopi hänelle täydellisesti. Alta näkyi musta toppi. Jalassaan hänellä oli mustat balleriinat. Hänellä oli kauniit ja pehmeän näköiset pitkät ruskeat laineikkaat hiukset ja todella kauniit suklaan väriset silmät. Uppouduin niihin hetkeksi, ennen kuin katseeni muuttui kysyväksi.
”Öööö.?” en  saanut suustani tulemaan mitään muuta. ”M-minä olen Bella. Muutin tänään tuohon vastapäiseen asuntoon.” hän sanoi ja hänen kasvoille nousi puna. Kuinka söpöä ajattelin itsekseni. ” Eddie. Mä oon kertonu sulle Bellasta monesti!” Emmett sanoi.
Aa hän on siis se Emmettin vanha kaveri. Bella.
”Aaaa sä oot se Bella.” sanoin. Hän hymyili ja nyökkäsi ja samassa laski katseen lattiaan. Hän vaikuttaa hieman ujolta.” Joo, mut mä meen takas nukkuu, et  jaksan sit lähtee Emmett sun kaa kierrokselle.” sanoin ja rupesin nauramaan. Tälläistä tämä on ollut viimeiset pari päivää. Baariin Emmettin kanssa. Ja sen jälkeen olen nukkunut päivät. Lähdin kävelemään takaisin omaan huoneeseeni.
Äh en kuitenkaan saisi unta.
Ajattelin Bellan kauniita silmiä. Joten päätin vaihtaa vaatteet jo valmiiksi. Me kuitenkin lähdetään tunnin sisällä. Tulisikohan Bellakin mukaan.
Hymyilin itsekseni. Olen nähnyt hänet kerran ja nyt jo ajattelen häntä koko ajan. Hänellä on muutenkin jo varmaan poikaystävä. Ei kukaan voisi olla erossa noin kauniista naisesta. Laitoin päälle mustat farkut ja valkoisen kauluspaidan.
 Laitoin paidan löysästi housuihin ja käärin hihat melkein kyynerpäähän asti.
Jätin pari ylintä nappia auki. Ja jätin hiukset sekaisin.
Menin takaisin olohuoneeseen
Alice ei enää ollut siellä, eikä myöskään Bella. Harmistuin siitä hieman, mutta en voi olettaakkaan, että hän heti tulisi mukaamme. Emmett istui sohvalla. ”No niin Eddie. Valmista?” Emmett kysyi. ” En ole mikään hiton Eddie, vaan Edward! Ja olen valmis.
Tuleeko ketään meidän mukaan?” kysyin toiveikkaana.
”Ei? Jasper jää taas Alicen kaa tänne teille. Mut oliks sul joku mieles?” Emmett sanoi ja iski silmää. ”Emmett ei mulla ketään mieles ollu, mut mä vaan luulin et se sun kaveris Bella tulee mukaan.”  vastasin haikeana. ”ÄHÄHÄÄHÄH luulit vai toivoit?” Emmett rupesi nauramaan.
 Voi hitto Emmettille ei selvästi pidä sanoa yhtään mitään. ”Luulin.” vastasin heti. ”Voin mä sen pyytää jos sä haluut.” Emmett sanoi ja rupesi hymyilemään viekkaasti.
”Ei sun tarvii. Lähetäänks?” kysyin. ”Joo. Mut voin mä Bellan silti pyytää meidän mukaan.” Emmett sanoi ja rupesi taas nauramaan. Löin häntä käteen ja lähdin kävelemään ulos. Vilkaisin samalla Bellan oveen ja toivoin salaa, että se aukeaisi.
Ää. Minun täytyy saada muuta ajateltavaa! Kävelimme Emmettin kanssa lähimpään baariin. Menimme suoraan baari tiskille. Tilasin oluen. Olin kysymässä mitä Emmett haluaisi, mutta hän oli jo iskemässä kahta tyttöä aivan tiskin läheltä.
Otin juomani ja menin heidän luokseen. Tyttöjen nimet olivat Rosalie ja Jessica. Huomasin, että Emmett oli valinnut itselleen Rosalien. Samassa he kaksi lähtivät tanssilattialle. Jäin Jessican kanssa kahden. Tilasin hänelle ja itselleni lisää juomaa. Tunnin kuluttua yritin löytää Emmettiä, mutta häntä ei näkynyt missään. Katsoin kännykkääni. Emmett oli lähettänyt minulle viestin:
Menin kaunokaiseni kanssa luokseni. Älä huolehdi olen hyvissä käsissä;)Pidä hauskaa!
Olisihan se pitänyt arvata.
Jatkoin Jessican kanssa juttelemista. Seuraavan tunnin aikana huomasin olevan jo sen verran hiprakassa, että olisi ollut parempi lopettaa juominen siihen. Mutta tilasin vielä kierroksen. Jonka jälkeen huomasin jo suutelevani Jessican kanssa.
Päätimme lähteä meille. Jessica roikkui kaulassani. Kuljimme niin koko matkan. En jaksanut välittää. Kun olimme perillä ohjasin Jessican huoneeseeni.  Jessica suuteli minua, mutten suudellut takaisin. Mumisin Jessicalle jotain ja kaaduin sänkyyni ja nukahdin heti.
Heräsin aikaisin aamulla pahaan oloon ja päänsärkyyn. Nousin ylös. Hmm. Minulla on samat vaatteet kuin eilen. Se on hyvä.
 Mutta vieressäni nukkui joku blondi. Jaa-a. No ihan sama. Menin hakemaan särkylääkettä. Huomasin, että Jessica oli ilmestynyt viereeni. ”Taidan lähteä.” Jessica sanoi hiljaa. Saatoin hänet ovelle. Kun avasin oven ja hyvästelin Jessican, huomasin Bellan tulleen juuri ovelleen. Hän näytti olevan menossa lenkille. Hän katsoi ensin minua sitten Jessicaa sen jälkeen taas minua.
 Hänen ilmeensä muuttui hieman surulliseksi.
”Huomenta Bella.” sanoin hymyillen. ”Mmm.” Bella ei vastannut muuta. Samassa hän lähti samaan suuntaan kuin Jessica.
Kunpa. Kunpa Jessica ei olisi ollut yötä luonani. Entä jos Bella luulee että seurustelen Jessican kanssa. Enhän minä edes tunne häntä. En kyllä tunne Bellaakaan. Ää liian paljon ajateltavaa näin aamusta. Otin särkylääkkeen ja menin takaisin nukkumaan.

BPov.
Olin lähdössä lenkille. Kello oli vasta jotain kahdeksan aamulla. Avasin oven ja näin kuinka Edward hyvästeli jotain blondia. Tiesin, että hänellä on tyttöystävä! Mutta ei se minua haittaa.Eihän? En edes tunne Edwardia.
Katsoin Edwardia sitten sitä blondia ja katseeni siirtyi takaisin Edwardiin. Tunsin kuinka ilmeeni muuttui surullisemmaksi. Toivottavasti Edward ei huomannut sitä. ”Huomenta Bella” hän sanoi ja hymyili minulle. ”Mmm.” en saanut mitään muuta tulemaan suustani. Päätin vain lähteä sinne lenkille.
Minun täytyi juosta ja juosta. Yritin saada Edwardin ja sen blondin mielestäni. Yritin tolkuttaa itselleni, ettei se haittaa, koska en tunne kumpaakaan.  En ymmärrä miksi tulin näin mustasukkaiseksi vaikken edes tunne Edwardia!
Huomasin juostessani mukavan oloisen kahvilan. Menin sisään tilasin yhden kahvin ja katsoin ympärilleni ja näin Jaken ja Leahin. En voinut kuin hymyillä. Menin heidän luo ja pyysin lupaa istua heidän seuraksi.
 ”Totta kai Bella!” he molemmat suorastaan hihkaisivat. Naurahdin. Mutta sitten vaivuin taas ajattelemaan Edwardia. Jake huomasi ettei kaikki ole kohdallaan. ”Bella, et ole oma itsesi. Kerro mikä on?” hän sanoi ja hymyili rohkaisevasti.
Selitin heille koko tilanteen. Kerroin myös, että Edward on Emmettin kaveri. Kun Jake kuuli Emmettin nimen. Hän vaikutti jotenkin surulliselta tai että hänellä olisi ikävä jotakin. ”Bella minusta vaikuttaa, että vaikka olet tuntenut Edwardin vain päivän, niin olet ihastunut häneen.” Leah sanoi viimein ja hymyili.
 Hymyilin takaisin. ”En oikein tiedä. Voiko noin nopeasti edes ihastua.” vastasin haikeasti. ”Jake, mitä mieltä sinä olet?” kysyin. Hän ei vastannut mitään. Hän vain katsoi kahviaan. ”Jake? Onko kaikki hyvin?” kysyin. ”Ää. On vaan ikävä vanhoja hyviä aikoja  ja kolmea muskettisoturia.”  Jake hymähti ja rupesi nauramaan.
”Niin minullakin” hymyilin haikeasti. ”Mutta sinun ja Emmettin pitää tavata ja sopia välinne! Ja minä jatkan lenkkiäni.” naurahdin ja lähdin pois kahvilasta.
Juoksin ajatuksissani takaisin kotiin. Käytävässä olin vieläkin ajatuksissani, etten edes huomannut, että Edward käveli vastaan vasta kun törmäsin häneen. Olin kaatua, mutta Edward otti minut kiinni ennen kuin kaaduin. Muutuin aivan punaiseksi. ”A-anteeksi” sopersin ja katsoin maahan. Kuulin Edwardin naurahtavan.
 ”Ensin et edes toivota hyvää huomenta ja sitten juokset suoraan syliini” Edward sanoi nauraen. ”Anteeksi ja ja hyvää huomenta.” muutuin koko ajan punaisemmaksi.
 Edward nauroi vieläkin.
 ”Enköhän minä unohda jos lähtisit tänään syömään kanssani.”
Edward sanoi iskien samalla silmää. Hän ei näköjään vielä tiedä, että olen menossa heille. Mutta voisin hieman kiusata häntä. ”Tänä iltana ei käy. Olen sopinut jo muuta menoa.” sanoin iloisesti. Edwardin ilme muuttui mietteliääksi.
 ”Ai, no joku toinen kerta sitten.” hän sanoi ja jatkoi matkaansa.
Hymyilin ja menin kotiini. Kunpa hän olisi illalla siellä. Entä jos olenkin ihastunut häneen, kuten Leah sanoi aikaisemmin. Mutta minun täytyy saada tutustua häneen paremmin.


A/N: ÄÄÄ sori jos on vielki hieman sekava ;s YRITIN selventää mutta äää :: D ku inspis iskee nii mä vaan kirjotan ja kirjotan ja siitä voi tulla vaikka minkälaista soppaa : D  ja lisää kommentteja :-* ;)

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #4 : 28.12.2009 23:32:07 »
Hih. Tykkäsin. Ja Paljon<3
Joo. Jatkoa vaaaannn<3
Joo ja tosi hyvin kirjotettukki ja jne<3

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #5 : 29.12.2009 00:06:17 »
Ihanaa <3 täälä ilmottautuu uus lukija <3
äkkiä jatkoo..
Mut joo hieman sekavaa on ja jostain kohtaa oli
unohtunu ne ihme ylä pilkut !

että hän heti tulisi mukaamme. Emmett istui sohvalla. ”No niin Eddie. Valmista?” Emmett kysyi. ” En ole mikään hiton Eddie, vaan Edward! Ja olen valmis.
Tuleeko ketään meidän mukaan?” kysyin toiveikkaana.
”Ei? Jasper jää taas Alicen kaa tänne teille. Mut oliks sul joku mieles?” Emmett sanoi ja iski silmää. ”Emmett ei mulla ketään mieles ollu, mut mä vaan luulin et se sun kaveris Bella tulee mukaan.”  vastasin haikeana. ”ÄHÄHÄÄHÄH luulit vai toivoit?” Emmett rupesi nauramaan.
 Voi hitto Emmettille ei selvästi pidä sanoa yhtään mitään. ”Luulin.” vastasin heti. ”Voin mä sen pyytää jos sä haluut.” Emmett sanoi ja rupesi hymyilemään viekkaasti.
”Ei sun tarvii. Lähetäänks?” kysyin. ”Joo. Mut voin mä Bellan silti pyytää meidän mukaan.” Emmett sanoi ja rupesi taas nauramaan. Löin häntä käteen ja lähdin kävelemään ulos. Vilkaisin

Tarinasta tulisi sujuvampaa ja helppolukuisempaa jos laittaisit jokaisen puhevuoron eri riville

että hän heti tulisi mukaamme. Emmett istui sohvalla.
”No niin Eddie. Valmista?” Emmett kysyi.
” En ole mikään hiton Eddie, vaan Edward! Ja olen valmis.  Tuleeko ketään meidän mukaan?” kysyin toiveikkaana.
”Ei? Jasper jää taas Alicen kaa tänne teille. Mut oliks sul joku mieles?” Emmett sanoi ja iski silmää.
”Emmett ei mulla ketään mieles ollu, mut mä vaan luulin et se sun kaveris Bella tulee mukaan.”  vastasin haikeana.
 ”ÄHÄHÄÄHÄH luulit vai toivoit?” Emmett rupesi nauramaan.
 Voi hitto Emmettille ei selvästi pidä sanoa yhtään mitään.
”Luulin.” vastasin heti.
”Voin mä sen pyytää jos sä haluut.” Emmett sanoi ja rupesi hymyilemään viekkaasti.
”Ei sun tarvii. Lähetäänks?” kysyin.
”Joo. Mut voin mä Bellan silti pyytää meidän mukaan.” Emmett sanoi ja rupesi taas nauramaan. Löin häntä käteen ja lähdin kävelemään ulos. Vilkaisin

esim tollai 8) ja pahoittelen en osaa lainata *punastuu*
Ainakin mun mielest silloin on helpompaa lukee (8

Kupla muokkasi tuplapostauksen yhteen.
« Viimeksi muokattu: 06.02.2010 22:29:41 kirjoittanut Kupla »
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

Hiroya

  • ***
  • Viestejä: 46
  • Hammaspeikko
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #6 : 29.12.2009 00:58:10 »
Muahahah!!  ;D  musta tuli uusi lukija just  ;)
Pakko vastata tohon Bellan mietteeseen "voiko näin nopeasti edes ihastua",
että kyllä voi, koska mä ihastuin just tähän ficciin! ^^
Jep jep, ei muuta kun, et LISÄÄ!!  :D
Cute things kill people..

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #7 : 29.12.2009 18:12:46 »
Kiva idea... (: musta tuli ainakin tämän tarinan lukija!
Ensimmäiseksi ficiksi hyvä (:
Lukemista helpottaisi HUOMATTAVASTI jos tekisit jonkinlaisia kappalejakoja yms.
esimerkiksi kun joku sanoo jotain niin se alkaisi aina uudelta riviltä...
Tämäkin oli jo sanottu mutta ajattelimpahan vähän vahvistaa ajatusta....
toivottavasti sait tästä sopasta jotain selvää.
Jatkoa odotellessaa!

-Hannm
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

karolux

  • ***
  • Viestejä: 29
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #8 : 29.12.2009 18:30:08 »
wwwwwow ehk mitä ihanin ficci jälleen :D jatkoa oottelen (=

-jjassuu

  • Vieras
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #9 : 29.12.2009 19:16:13 »
hooo <3 o:
nyt sait taas yhen lukijan lisää *vilkuttaa* (:
mut joo munkin mielestä tää on tosi hyvä ekaks ficiks, ite en osais varmana kirjottaa ekaa näin hyvin eli jätän sen kirjotuksen sit vaikka sulle (=
mutta jatkoa nopeasti? *koiranpentuilme*

♥ -jjassuu

ps. saat keksin jos jatkat pikasesti (hirveetä lahjontaa, anteeksi) ;D

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #10 : 29.12.2009 21:20:08 »
Ideana tämä on hyvä, mutta olen lukenut muistaakseni jotain tämän kaltaista.

Uusija kirjoittajia on aina mukava seurata, koska sitten huomaa kuinka he kehittyvät ficin aikana. Joten, kannattaa lukea muitten kirjoittamia ficcejä ja kirjoittaa itse, niin oppii paremmaksi. Myös beta olisi hyvin kätevä, voit laittaa minulle yksäriä, jos sitä tarvitset. Eli voisin ryhtyä betaksesi, vaikka on kesken ficcejä niin yrittäisin mahd. nopeasti ja hyvin betata.

Ficciä ei ollut välillä mukava lukea, koska puuttui välejä ja sellaisia pikkujuttuja ja kaikki oli vähän niin kuin yhdessä pötkössä.

Mutta jatkoa odottelen!

Love,
~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Nebella

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Edward ♥ Bella
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #11 : 31.12.2009 21:47:41 »
Oih tää oli mahtava. Minua tuo pieni sekavuus ei minua haitannut YHTÄÄN. niinku jo sanoin et tää on aivan mahtava jatkoo pian kiitos : )

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #12 : 31.12.2009 22:50:29 »
Tosi hyvä fic <3 
Joitakin pilkku virheitä löysin, mutten jaksa enää bongailla niitä ; D
Yhdyn tohon, että on pikkusen sekava ja tosiaan helpottas lukemista, jos ois jokainen puhevuoro eri rivillä (;
joo mutta silti tykkääsiin paljon ja JATKOA!
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #13 : 01.01.2010 13:53:43 »
Uusi ficci! Ihan hyvähän tämä on ensimmäiseksi ficiksesi ;)
Komppaan yhtä edellistä, se todellakin auttaisi selvyyden vuoksi että laittaisit puheenvuorot omille riveilleen. Jälkimmäisessä luvussa teksti oli parempaa sekä paremmin luettavissa kun olit jaotellut tekstin, eikä kaikki yhtä puuroa.
Edellinen kommentoija oli varmaan unohtanut silmälasit himaan, sillä tekstissä oli ajoittain aika runsaastikin esim. yhdyssana- ja pilkku virheitä. En tahdo olla ilkeä, mutta oletko harkinnut betaa? Sillä silloin tollaiset pikku virheet jäisivät kätevästi pois. :--))

Jatkahan pian, tulen lukemaan ehdottomasti jatkoa!
mouu
team Edward♥
Dramione♥

E_Bella

  • Vieras
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #14 : 01.01.2010 15:15:55 »
sait juuri uuden lukijan!  pääsen pitkästä aikaa kunnolla tänne nettiin ja heti onnistun löytämään uuden ficin!   ::)   ihanaa...  <3<3
 no, tekstiä olisi helpompi lukea jos vuorosanat olisivat eri  rivillä..siitä kai jo sanottiin?   ja joitain pikku virheitä oli, mutta ne eivät niin haitanneet kovinkaan paljoa..  eka luku oli 'sekava', mutta toinen luku oli jo paremmin luettavissa! <3   no,kommaan suurimmilta osin edellisiä kommentteja...
     ...Jatkoa!!! 


~~E_Bella~~

saltsu

  • ***
  • Viestejä: 37
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #15 : 01.01.2010 16:07:29 »
Uusi ficci! En ole ollut todella pitkään aikaan finfanfunissa... :D Tuntuu todella hyvältä ficiltä! En jaksa odottaa uutta lukua !
Kännis ja läpäl, jeah man, se on käypä syy

En-nu

  • Vieras
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #16 : 01.01.2010 22:02:33 »
Missä se seuraava luku on??

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #17 : 02.01.2010 01:16:05 »
Sait jälleen uuden lukijan! (= ja ekaks ficiks tää on kyl aika hyvä!  ::)

mutta, niinku moni sanoki ni selventäisi paaljon jos laittaisit vuoropuhelut eri riville... ja sit jos teet kappalejaot ni selventäis vielä enemmän kun alotat uuden kappaleen uudelta riviltä + sisennys, toivottavasti tajuut mitä meinaan, niin ja toi beta olisi hyvä koska huomasin pilkkujen puuttumista jne. Mut kyllä tota tekstiä pysty seuraamaan hyvin! Hieman kyl häiritsi toi puhekieli ku oon tottunu siihen et edward puhuu kirjakieltä, mutta tässähä ne on ihmisii ni kai nyt on oletettavissaki et puhekieltä on tulossa :D

mutta muuten oli kyllä tosi kivat kaks ekaa lukuu! tykkäsin ja idea tosi hyvä! :) toivottavasti jatkoo tulee pian! :)
"Disco is back, motherfuckers!"♥

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #18 : 10.01.2010 23:52:05 »
Millossä pistät sitä jatkoa meille ? ::) :P
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #19 : 06.02.2010 21:56:48 »
hheips oisko tähän tulossa jossain vaiheessa jatkoakin?? :)
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open