Kirjoittaja Aihe: Kaikki sinussa on kaunista, James (S)  (Luettu 1920 kertaa)

Bells

  • ***
  • Viestejä: 181
Kaikki sinussa on kaunista, James (S)
« : 29.12.2008 22:56:06 »
//alaotsikko: (K13, Sirius/James, Fluffy/Romance/Slash)

Nimi: Kaikki sinussa on kaunista, James
Kirjoittaja: happyJUNKIE
Genre: Fluffy/Romance/Slash
Paritus: Sirius/James
Ikäraja: S
[/size][/color]
Kaksi tummaa hahmoa juoksivat pitkin Tylypahkan tiluksia kuin kurjet soidinmenoillaan. Hieman pidemmän hahmon käsi kosketteli toisen hahmon selkää, työntäen tätä hellävaroin pakoon. Kuu valaisi tummahiuksiselle kaksikolle tietä kohti ruusutarhaa. Erään kivipatsaan kohdalle pysähtyessään toinen hahmoista vetäisi toisen tämän kaavun hihasta viereiseen pensaaseen.

”En voi tajuta miten hyvä onni oli, että ulko-ovi oli jätetty auki!”
”Mm...”
”Tai siis, emme me usein pääse tällaisille öisille retkille kahdestaan.”
”Mm... Niin...”
”Sirius, kuunteletko sinä yhtään mitä minä puhun?”
”Kyllä, kuuntelen minä, mutta eikö voitaisi vain nauttia toisistamme ja olla hiljaa?”
”Et koskaan halua jutella!”
”Kyllä minä haluan jutella, mutta eikö tämä ole ihanan jännittävää olla täällä pensaassa kahdestaan? Jutella voi milloin tahansa ja missä tahansa, mutta muhinointi ruusutarhassa painii ihan eri sarjassa.”
”Joskus minusta tuntuu, että olen sinulle kuin, kuin vanha luuta. Niin juuri, kuin vanha luuta; tuttu, mutta sen kanssa ratsastamiseen on jo kyllästynyt.”
”Haha! Vain sinä voit keksiä tuollaisia vertauskuvia!”
”Olen tosissani!”
”Haluatko tietää mitä minä voin verrata ryhmyksi? Se on kova, ärhäkkä ja sijaitsee minun -”
”Älä nyt yritä vaihtaa puheenaihetta!”
”Et edes muista enää mistä puhuimme.”
”Muistanpas! Me puhuimme siitä, että olen sinulle vain yksi muiden joukossa! Minussa ei ole mitään erityistä!”
”Kaikki sinussa on kaunista, James.”
” – ”
” Oliko tuo hymy?”
”Saattoipa hyvin ollakin… Muuten, mihin laitoit näkymättömyysviitan? Meidän olisi varmaan parasta mennä takaisin.”
”Eikö se olekaan sinulla?”
”Ei…”

Ja niin he juoksivat naureskellen takaisin linnaan, poimivat näkymättömyysviitan matkan varrelta ja selittivät Lihavalle Leidille miksi olivat olleet niin myöhään liikkeellä. Mutta suudelmista ei puhuttu.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2015 04:14:07 kirjoittanut Kaapo »
Protège-moi de mes désirs

©

Bells

  • ***
  • Viestejä: 181
Vs: Kaikki sinussa on kaunista, James
« Vastaus #1 : 30.12.2008 00:13:55 »
TylerDurden Tosi kiva kun tykkäsit! Tämä on ensimmäinen HP-ficcini ja pelkäsin, että se ei tuota tiettyä mielihyvää FinFanFunilaisille, mutta hyvä, että sinulle se ainakin tuotti.
Protège-moi de mes désirs

©

Roshwua

  • Vieras
Vs: Kaikki sinussa on kaunista, James
« Vastaus #2 : 30.12.2008 00:17:33 »
Oi että, tämä oli kyllä niin hellyyttävä :D
Teksti oli ihanan sulavaa ja dialogi toimi. Naureskelin kovasti itsekseni, oli taas vaihteeksi mukavaa lukea tästä Siriuksen puolesta, kun on angstia tullut kyhättyä. Vallan mainio paritus, täytyy sanoa, ja tässä se toimi minusta parhaiten.
Lainaus
”Haluatko tietää mitä minä voin verrata ryhmyksi? Se on kova, ärhäkkä ja sijaitsee minun -”
Tarviiko edes sanoa mitään? ;)
Kivaa minusta oli, miten niin monta eri "tunnetta" oli mahdutettu näin lyhkäiseen ficciin. Jamesin ärtymys, huumori, rakkaus... Ja kaikki sopivasti mukavassa paketissa.
Otsikko oli hyvä ja lopetus mielenkiintoinen. Kiitos tästä, piristi kummasti!

//Ensimmäinen HP-ficci??? Ei kyllä uskoisi... :)
« Viimeksi muokattu: 30.12.2008 00:33:21 kirjoittanut Roshwua »

Bells

  • ***
  • Viestejä: 181
Vs: Kaikki sinussa on kaunista, James
« Vastaus #3 : 30.12.2008 00:26:55 »
Roshwua Voi, kun kommenttisi toi oikein hymyn kasvoille! Ihanaa, kun tykkäsit varsinkin sen takia, kun huomaan allekirjoituksestasi lukevasi paljonkin Sirius/James-ficeistä. Positiivisia palautteita on niin kiva lukea!
Protège-moi de mes désirs

©

Reiscapist

  • ***
  • Viestejä: 40
    • Vuodatus!
Vs: Kaikki sinussa on kaunista, James
« Vastaus #4 : 30.12.2008 00:56:08 »
Oijoi, tuo kurkien soidinmeno -vertaus oli aika hassu kun kuvitteli ihan mielessään Sirpan ja Jamesin juoksevan perä kanaa... :D

Tämä oli ihana, tykkään lukea lyhyitä ficcejä ja Sirius/James on yksi lempiparituksistani.

 Yhden miinuksen voisin sanoa, että oikeenkirjoituksen mukaisesti kolme pistettä (...) on oikein, ainakin minun mielestäni. :o Ne hieman häiritsivät. :'3

Ja omaan kieleen viimeisestä lauseesta tuon mutta-sanan olisi voinut jättää pois, mutta toisaalta se sopii tuohon.

Pikkujuttu, hälläväliä, tämä oli ihastuttava! :D

Lisää Siriusta!
Jos olisin puu, taipuisin ääntäsi vasten.

emptiness

  • ***
  • Viestejä: 140
    • IRC - galleria
Vs: Kaikki sinussa on kaunista, James
« Vastaus #5 : 30.12.2008 11:00:42 »
Oih, olipas suloinen James/Sirius! :D Erilainen, kuin muut, jotka olen lukenut. Hirveän hyvin toimiva dialogi ja juuri mitä tuossa sanottiinkin jo, että monta eri tunnetta olit saanut luontevasti mukaan.

Lainaus
”Et edes muista enää mistä puhuimme.”
”Muistanpas! Me puhuimme siitä, että olen sinulle vain yksi muiden joukossa! Minussa ei ole mitään erityistä!”
”Kaikki sinussa on kaunista, James.”
^tuo oli niin ihana kohta ^_______^ Otsikko vetosi minuun hirveästi ja sitä oli käytetty tarinassakin kauniisti. Tuo on oikeasti ihaninta mitä voi sanoa toiselle tuollaisessa tilanteessa.

Kiitos tästä ficistä, pidin todella :)
I've got friends to cut your toes of just to show you how much they care.

Bells

  • ***
  • Viestejä: 181
Vs: Kaikki sinussa on kaunista, James
« Vastaus #6 : 30.12.2008 14:37:37 »
Reiscapist Hihi, kiitosta! Oioi, pisteet ovat vähän päässeet tippuilemaan! Itse käytän kolmea pistettä, mutta nyt kun katson tarkkaan, huomaan, että joissain kohdissa on vain kaksi. Kiitos huomautuksesta!

emptiness Voi, kiitos paljon! Kiva, kun pidit! Itse olen ihastunut tuohon lauseeseen "Kaikki sinussa on kaunista" jo aiemmin ja olen aina toivonut, että joku sanoisi sen minulle. Oli sitten ihan pakko kirjoittaa niin, että James sai kuulla sen, ja tietenkin, Siriukselta.
Protège-moi de mes désirs

©