Kirjoittaja Aihe: Rankaiseva suudelma | S | Ero draama/ahdistus  (Luettu 1231 kertaa)

Lasikuula

  • ***
  • Viestejä: 700
    • www.lasikuula.net
Rankaiseva suudelma | S | Ero draama/ahdistus
« : 28.10.2012 11:49:05 »
Nimi: Rankaiseva suudelma
Kirjoittaja: Lasikuula
Ikäraja: S
Paritus: minä kertoja/joku
Tyylilaji: Angst, drama

Varoitukset: Eron tuottamien tunteiden kuvailu.

A/N: Tää teksti on miule melko henkilökohtainen, mutta päätin tämän kuitenkin julkaista tänne. Mielipiteet ovat kivoja, kuten aina :)



Rankaiseva suudelma

Olen aina miettinyt, ettei kaikki voi mennä niin kuin oli suunniteltu. Oikeastaan minusta tuntuu, että siinä vaiheessa, kun luvataan toiselle rakastaa ikuisesti ja ainiaan... No, se on menoa. Ystävyyttä ei voi enää laskea sanoilla, sillä siinä on jo jotain muuta. Lisäke, jota ei enää jälkikäteen voi unohtaa. Ei vaikka haluaisi.

Ensimmäinen vaihdettu suudelma neljän vuoden ystävyyden jälkeen. Se tuottaa oikeastaan enemmän hämmennystä kuin mielihyvää. Tuntuu väärältä suudella ystävää, vaikka samalla vatsassa räjähtää tuhat perhosta levittämään siipiään.

Nyt jälkikäteen, kun samainen ystävä sanoo: unohda kaikki se, mitä olemme viiden  kuukauden ja neljän päivän aikana kokeneet...

En halua olla katkera, mutten voi enää katsoa silmiin tuntematta pohjatonta ikävää ja helvetin moista tuskaa. Muistan kun istuttiin sillä samaisella sohvalla suutelemassa.

Nyt saan katsoa vain tietokoneen ruutuasi ja pysyä puoli sohvaa kauempana sinusta. Haluaisin niin kovasti koskea sinuun, mutta tiedän, etten kykene hillitsemään itseäni enää sen jälkeen.

Helvettiin rakkaus, helvettiin rajoitukset.

Minä yritän nousta jaloilleni, mutta teet sen helvetin vaikeaksi. Huutaisit, löisit kasvoihin... olisitpa nykyisin jotain muuta kuin ystävä! Kestäisin paremmin.
« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 21:27:49 kirjoittanut flawless »