Kirjoittaja Aihe: Kerro, että rakastat häntä [Sirius/Remus] S  (Luettu 4761 kertaa)

Puhpallura

  • Vieras
Title: Kerro, että rakastat häntä
Author: Puhpallura
Pairing: Sirius/Remus
Rating: S
Genre: Fluff, songfic
Disclaimer: Rowling omistaa hahmot ja paikat, Jesse McCartney kappaleen.
Summary: Sirius pelkää kertoa tunteistaan Remukselle.
A/N: Tuossa yksi päivä tuli kauhea into kirjoittaa fluffia Siriuksesta ja Remuksesta. Sitten kuulin vielä Jesse McCartneyn kappaleen Why don´t you kiss her, niin idea oli valmis. Ja ficci on ah, niin kliseinen :D
Liitän nuo kappaleen sanat ficin loppuun. Ja tietenkin kommentit ovat tervetulleita^^


Sirius makasi sängyllään silmät auki kuunnellen muiden tasaista hengitystä. Vain välillä joku tuhahti unissaan tai päästi kovan kuorsausäänen.
Hän käänsi katseensa viereiseen sänkyyn, jossa Remus nukkui. Siriuksen kasvoille nousi pieni hymy, kun hän katsoi ystäväänsä. Remus nukkui sikeästi kyljellään, kädet pään alla. Muutama hiuskiehkura oli valahtanut pojan kasvoille ja Siriukselle tuli vastustamaton into mennä pyyhkäisemään ne pois. Mutta hän ei uskaltanut. Entä jos Remus olisi herännyt ja Sirius olisi ollut hänen sänkynsä vieressä? Hän ei uskaltanut ottaa riskiä.

Huokaisten Sirius kääntyi selälleen ja sulki silmänsä yrittäen saada unen päästä kiinni. Mutta ajatukset valvottivat häntä liikaa ja näin tapahtui lähes joka yö. Sirius vain valvoi ja katseli nukkuvaa Remusta, joka oli autuaan tietämätön kaikesta vaikka poika halusikin hänen tietävän.
Kukaan ei varmasti olisi koskaan uskonut, kuinka epävarma Sirius oli loppujen lopuksi. Muiden silmissä hän oli aina se huoleton ja itsevarma, joka keräsi ympärilleen ihailijalauman. Mutta Sirius ei halunnut ihailijoita ympärilleen. Hän halusi vain Remuksen.
 
Hän, Sirius Musta, joka oli maineeltaan koulun pahin naistenmies, oli korviaan myöten rakastunut parhaaseen ystäväänsä, joka sattui kaiken lisäksi olemaan poika. Tosin jälkimmäinen asia ei Siriusta itseään häirinnyt. Kyllä hän kävi tyttöjen kanssa ulkona, vaikkei se kiinnostanutkaan. Mutta olisi herättänyt liikaa kysymyksiä, jos Sirius olisi sen yhtäkkiä lopettanut, eikä pelkästään kelmien keskuudessa vaan muutenkin. Mieluummin hän olisi silti sen Remuksen kanssa tehnyt.

Sirius oli jo monta kertaa miettinyt, mitä he tekisivät, jos lähtisivät yhdessä ulos. Hän oli käynyt monta vaihtoehtoa läpi, mutta oli päätynyt lopulta vain Tylypahkan järven rantaan, jossa he voisivat katsella kahdestaan öistä tähtitaivasta. Siriukselle se olisi riittänyt, tähtitaivas ja Remus.
Mutta hän tiesi hyvin, ettei se koskaan tulisi onnistumaan. Oli aika pieni todennäköisyys, että Remuksella olisi samanlaisia tunteita kuin hänellä.

Sirius halusi silti toivoa, että asia olisi niin. Hänen ei olisi tarvinnut kuin kysyä ja hän olisi saanut varmistuksen asialle. Mutta se oli helpommin sanottu kuin tehty. Mutta silti välillä Siriukselle tuli sellainen pieni ajatus siitä, että Remus voisi ihan oikeasti pitää hänestä myös enemmän kuin ystävänä, sillä välillä Remus jäi pidempiäkin aikoja katsomaan Siriusta ja loi sen jälkeen lämpimän hymyn hänelle. Muutenkin Remus oli useammin hakeutunut hänen seuraansa. Mutta se saattoi johtua melkein mistä vain. Ei sen tarvinnut viitata siihen, että Remuksella olisi ollut jotakin tunteita häntä kohtaan.

Välillä Siriuksen olo oli tukala, kun he istuivat vaikka tunnilla vierekkäin. Toisen läheisyys oli se, mitä hän kaipasi, mutta niin kauan kun hän ei tiennyt Remuksen tunteista, sitä oli mahdotonta saada.
Sen takia Sirius otti ilon irti pienistäkin kosketuksista, jotka tulivat vaikka huispausottelun jälkeen, kun Remus tuli onnittelemaan voitosta. Yleensä poika halasi Siriusta lämpimästi ja se sai hänet tuntemaan olonsa onnelliseksi. Ja vaikka he olisivat hävinneet ottelun, Remuksen lohduttava halaus sai hänet tuntemaan itsensä voittajaksi.

Asia, josta Sirius piti Remuksessa, olivat silmät. Vaikka poika olisi ollut muuten vakava, näkyi kuitenkin meripihkanvärisistä silmistä kaikki. Niissä oli lämmin katse, joka usein suuntautui Siriukseen itseensä. Se sai hänen sydämensä aina hakkaamaan nopeampaa tahtia ja kuvittelemaan kaikenlaista. Remuksen silmät olivat sellaiset, että ne olisivat saaneet Siriuksen tekemään mitä vain.

Sirius käänsi päätään kuulleessaan pienen huokaisun Remuksen sängystä. Poika käänsi kylkeään ja jatkoi rauhallista untaan. Se sai lämpimän tunteen syttymään Siriuksen rinnassa. Niin pieni asia, mutta kuitenkin se sai hänet onnelliseksi.

Kuinka monta kertaa Sirius olikaan aikonut kertoa omista tunteistaan Remukselle, mutta viime hetkellä hän oli jänistänyt ja vältellyt sen jälkeen pojan ihmettelevää katsetta. Sirius pelkäsi kuollakseen, että nolaisi itsensä Remuksen edessä ja saisi kuulla siitä lopun ikänsä, vaikka pieni ääni hänen päässään sanoikin, ettei Remus ikinä tekisi sellaista. Hän oli liian kiltti aiheuttaakseen toiselle mielipahaa muistuttamalla jostakin tai tekemällä jotakin sellaista mikä sen voisi aiheuttaa.

Sirius nousi istumaan ja katsoi hetken aikaa Remusta, kunnes hän nousi ja käveli pojan luokse. Epäröiden Sirius siirsi häiritsevät hiukset pois Remuksen kasvoilta ja kumartui antamaan pikaisen ja kevyen suukon hänen poskelleen. Nopeasti Sirius vetäytyi kauemmaksi jääden katsomaan varautuneesti Remusta joka liikahti hiukan mutta heräämättä kuitenkaan.

Hän astui jälleen sängyn viereen ja pienen empimisen jälkeen Sirius tönäisi hellästi Remusta.
– Remus, herää, Sirius sanoi hiljaa.
 Poika mumisi unisesti ja olisi jatkanut untaan, jos Sirius ei olisi uudestaan häntä tönäissyt.
– Remus, ihan oikeasti. Minulla on tärkeää asiaa, Sirius sanoi kärsimättömällä äänellä josta kuulsi pieni epävarmuus.
– Eikö se voi odottaa huomiseen? Remus vastasi unisesti. – Haluan nukkua.
Mutta Sirius kiskoi peittoa pojan päältä katsoen anovasti Remusta.
– Ihan pieni hetki vain. Sitten pääset takaisin nukkumaan. Lupaan sen.
– No hyvä on, Remus sanoi ja nousi istumaan sängylleen unisena. – Mikä nyt on niin tärkeää, että pitää herättää keskellä yötä?

Sirius katsoi epävarmana poikaa ja yritti löytää oikeat sanat. Hän nielaisi kuuluvasti ja liikehti levottomana. Hänen kurkkuaan kuristi ja jälleen Siriukselle tuli olo, että hän halusi perääntyä. Mutta hän oli kuitenkin herättänyt Remuksen, joten nyt oli pakko saada viimein sanottua, mitä mielessä oli.
– Tuota…minä vain haluaisin tietää…halusin vain sanoa, Sirius aloitti epävarmana. – Luulen, että olen rakastunut sinuun.

Heidän välilleen laskeutui hiljaisuus ja Sirius tunsi olonsa hermostuneeksi mutta kuitenkin myös helpottuneeksi. Hän oli vihdoin saanut sanottua sen, mitä hän halusikin. Uteliaana Sirius katsoi Remuksen kasvoja, joilta näkyi hämmästys mutta myös huvittuneisuus. Sirius katsoi epäluuloisena poikaa, sillä toisen suupieltä nyki uhkaavasti.
– Mikä nyt on noin hauskaa? Hän kysyi levottomana.
– Sinä, Remus vastasi hymyillen. – Nyt vasta tuon sanot.
Sirius katsoi hölmistyneenä poikaa.
– Mitä tarkoitat?
– Tarkoitan, että olen jo viimeiset kolme kuukautta odottanut, koska tulet tuon sanomaan, Remus vastasi entistä leveämmin hymyillen.
– Sinä siis…olet tiennyt koko ajan?  Sirius kysyi varmistaen asian.
– Kyllä, ei sitä voinut olla huomaamattakaan.

Sirius näytti miettiväiseltä ja katsoi sitten Remusta moittivasti.
– Mikset sanonut mitään?
– Oli paljon hauskempaa katsella sinua epävarmana, poika naurahti.
– Tuota…mutta mitä…sinä…, Sirius sanoi epäröivänä.
Remus katsoi tiiviisti poikaa ja hänen silmänsä sädehtivät lämpimästi.
– Olet kyllä aika sokea, jos et ole huomannut. En minä sinua ihan huvikseni ole halaillut tai pyrkinyt nimenomaisesti sinun seuraasi.
– Puhutko nyt totta? Sillä jos uskallatkin pilailla kustannuksellani, Sirius sanoi uhkaavalla äänellä.
– En ikinä pilailisi tällaisella asialla. Tiedät sen hyvin itsekin, Remus vastasi totisena.

Sirius katsoi hetken aikaa Remusta ja sitten hänen kasvoilleen nousi leveä hymy.
– Tämähän on oikein mainiota, hän sanoi ja istahti Remuksen viereen sängylle. – Saanko tehdä yhden asian?
– Minkä? Remus kysyi uteliaana.
– Tämän. Sirius vastasi ja painoi huulensa yllättyneen pojan huulille.
Kun Sirius vetäytyi Remuksesta, hän nousi vastahakoisesti ylös sängyltä.
– Minä…minä taidan päästää sinut takaisin nukkumaan. Lupasin, etten häiritse sinua kauaa, Sirius sanoi ja meni omalle sängylleen.
– Sirius? Remus kysyi varovaisesti.
– Mitä?
– Haluaisitko nukkua minun kanssani?
Siriuksen kasvoille nousi yllättynyt mutta erittäin iloinen ilme. Kuinka kauan hän olikaan halunnut tehdä sen.
– Tietenkin, jos vain sinä haluat, Sirius vastasi ja meni takaisin Remuksen sängylle.
He kömpivät peiton alle ja Sirius kiersi kätensä Remuksen ympärille.
– Mitä muut mahtavat sanoa, kun aamulla huomaavat tämän? Hän kysyi huolestuneella äänellä
– Onko sillä mitään väliä? Minun puolestani he saavat ajatella mitä haluavat, Remus vastasi tyynesti painautuen lähemmäksi Siriusta.
– Et tiedäkään, kuinka kauan olen halunnut tätä, Sirius huokaisi tyytyväisenä.
– Varmasti yhtä kauan kuin minäkin.

He katsoivat toisiaan hiljaisuuden vallitessa, kunnes kummankin silmät alkoivat väkisinkin lipsua kiinni.
– Remus?
– Kerro.
– Hyvää yötä, Sirius sanoi kuiskaten.
– Hyvää yötä.
Mutta hiljaisuutta ei kestänyt kauaakaan, kun Sirius jälleen keskeytti sen.
– Remus, oletko varma, että ihan oikeasti pidät minusta?
– Sirius, jos nyt et pidä suutasi kiinni ja anna minun nukkua, voin vannoa, etten pidä, Remus vastasi lievä ärtymys äänestä kuultaen.
– Hyvä on, minä olen hiljaa. Mutta halusin vain varmistaa, että olet aamullakin vielä siinä, Sirius sanoi huolestuneella äänellä.
– Usko pois, kyllä minä olen. En ole menossa mihinkään.
– Hyvä kuulla, Sirius vastasi helpottuneella äänellä, mutta jatkoi pian puhettaan. – Remus?
– Mitä?!
– Hyvää yötä.


Why don´t you kiss her

We're the best of friends
And we share our secrets
She knows everything
that is on my mind
Lately something's changed
As I lie awake in my bed
A voice here inside my head
softly says

kertosäe:
Why don't you kiss her
Why don't you tell her
Why don't you let her see the feelings that you hide
Cause she'll never know
If you never show the way you feel inside

Oh, I'm so afraid
To make that first move
Just a touch and we could cross the line
And every time she's near
I wanna never let her go
Confess to her what my heart knows
Hold her close

kertosäe

What would she say
I wonder would she just turn away
Or would she promise me that she's here to stay
It hurts me to wait
I keep asking myself

kertosäe

Why don't you kiss her (tell her you love her)
Why don't you tell her (tell her you need her)
Why don't you let her see the feelings that you hide
'Cause she'll never know
If you never show
The way you feel inside

Why don't you kiss her
« Viimeksi muokattu: 25.05.2015 18:03:52 kirjoittanut Kaapo »

Lilytar

  • ***
  • Viestejä: 28
Vs: Kerro, että rakastat häntä [Sirius/Remus] K7
« Vastaus #1 : 08.07.2008 23:03:11 »
Olet aivan oikeassa, kylläpäs tämä oli söpö!^^
Sirius oli kerrankin se epävarma ja Remus.. Noh, ainakin se suloisen uninen! :D (Remus on muutenkin suosikkini<3333) Tekisi mieli ihan lainata jotakin Remuksen unenpöpperöistä lausetta, mutta luultavasti päätyisin lainaamaan lähes kaiken.. ::)

Ihastuin tähän ficciin aivan täysin, ja tämä kyllä ehdottomasti täytti päivän fluffy kiintiöni ;) (taidan lukea ficcisi monta kertaa uudelleen vielä tänään.) Aww... En tiedä mitä sanoisin, kun hullaannuin niin tuohon Siriuksen asenteeseen, puhumattakaan Remukseen! :-*

No, kirjoitusvirheistä on varmaan ihan turha lähteä edes jankkaamaan, koska tekstisi oli kertakaikkiaan NIIN sujuvaa, enkä minkäänlaisia virheitä huomannut! *tulen ihan kateelliseksi* Osaisinpa minäkin kirjoittaa näin. Kuvailit tuon Siriuksen ajatuksia niin ihanasti, että pakostakin menee kieli solmuun.. :D

Harmittaa, etten ole tuota kappaletta tosiaan koskaan ennen kuullut ja taidan tästä heti tämän kommentin rustattuani lähteä sitä googlettamaan.. Heh.

Pahoittelen, ettei kommentistani tullut järkevä saati rakentava, mutta tahdoinpa nyt ilmaista miten hurjasti tästä songficistäsi tykkäsin!!

~Lilytar~
♥♥Tiedätkö, minussa on kohta, jossa sormenpääsi yhä lepäävät...
Suudelmasi yhä viipyilevät...
Ja kuiskauksesi kaikuvat pehmeästi.
Se on paikka, jossa osa sinua on ikuisesti osa minua
♥♥

Puhpallura

  • Vieras
Vs: Kerro, että rakastat häntä [Sirius/Remus] K7
« Vastaus #2 : 09.07.2008 11:18:36 »
Kiitos kaunis kommentista Lilytar  :)

Halusin vaihteeksi kirjoittaa niin, että Sirius on se epävarma, kun yleensä Remus on sellainen. Ei ole mitään suloisempaa kuin epävarma Sirius :D
Mutta totta kai, kuten sanot, myös uninen Remus on aivan ihana :)

On aivan mahtavaa kulla, että pidit ficistä, koska tämä oli sellainen aika nopea tuotos suurimpaan intoon kirjoittaa fluffia :D
Olisi varmaan pitänyt linkittää tuo kappale myös, niin ei tarvitsisi erikseen sitä lähteä etsimään.

Ei niillä rakentavilla kommenteilla aina niin väliä. On vain mukava kuulla, mitä ficci on tuonut mieleen :)

Mutta vielä iso kiitos päivää piristäneestä kommentista :)

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: Kerro, että rakastat häntä [Sirius/Remus] K7
« Vastaus #3 : 09.07.2008 15:43:59 »
Aww. Tämä oli ihana. Hassu Remus, kun ei sanonut, että tiesi, että Sirius on rakastunut siihen. Ja hupsu Sirius, kun se luuli, että Remus ei huomannut mitään, eikä itsekään huomannut mitään Remuksesta. Nuo laulun sanat sopi hyvin tähän ficciin. Me likes.

Lainaus
– Eikö se voi odottaa huomiseen?, Remus vastasi unisesti.

Psst. Kysymysmerkin jälkeen ei tule pilkkua vuorosanassa. :) Muuten en virheitä löytänyt, en kyllä pahemmin etsinytkään ;D
I've got blisters on my fingers!

Puhpallura

  • Vieras
Vs: Kerro, että rakastat häntä [Sirius/Remus] K7
« Vastaus #4 : 09.07.2008 18:32:07 »
Kiitos kaunis kommentista pihlajanmarja  :)

Minusta on aivan ihanaa, kun Sirius on tuollainen vähän hupsu. Väkisinkin tulee tuo aww-reaktio :D
Pitääpä käydä ottamassa tuo pilkku pois, kun sinne vahingossa päätynyt.
Mutta ihana kuulla,että pidit :)

Puhpallura

  • Vieras
Vs: Kerro, että rakastat häntä [Sirius/Remus] K7
« Vastaus #5 : 11.07.2008 20:48:39 »
Kiitos kommentista Miyako  :)

Minä pidän itse myös tuosta Remuksen silmät-kohdasta :)
Välillä (ainakin minusta) on hauska lukea/kirjoittaa Siriuksesta epävarmana, koska se yleensä tuppaa menemään juuri toisinpäin.
Mutta erittäin mukava kuulla, että pidit :)

Lout

  • ***
  • Viestejä: 57
Vs: Kerro, että rakastat häntä [Sirius/Remus] K7
« Vastaus #6 : 13.07.2008 01:38:01 »
Awwwwwwwws, muuta osaa sanoa <3 Sirre/Remppa muutenkin lempi paritukseni, ja tämmöisen kun on lukenut niin on mukava mennä nukkumaan. :) Käy kyllä Remusta kateeksi, olis kyl hauska herätä siihen että Sirius tulee herättämään. ;D Mutta lahjoitan Siriuksen kokonaan Remukselle. Ja taas selitän jotain omaa, mutta ihana oli ja muutenkin onnistunut ja suloinen ja aww. Nyt ei kyllä tule mitään selvää, joten jospa lopettaisin tämän kommentoimisen..
Lisää tämmösiä kirjota <3
All i want is one more day
Its all i need one more day with you

Puhpallura

  • Vieras
Vs: Kerro, että rakastat häntä [Sirius/Remus] K7
« Vastaus #7 : 15.07.2008 08:41:54 »
Kiitos kommentista Lout :)

Olisihan se mukavaa, jos Sirius tulisi tuolla tavoin herättämään minutkin :D
Mutta on erittäin mukava kuulla, että pidit ja että oli mukava mennä nukkumaan tämän lukemisen jälkeen :)

Lily Potter

  • Vieras
Vs: Kerro, että rakastat häntä [Sirius/Remus] K7
« Vastaus #8 : 20.08.2008 18:38:08 »
Mulla on äitelän ihastunut hymy naamalla ja se tuskin lähtee sieltä vähään aikaan! :D Tämä oli sydäntä lämmittävää fluffia, ihana. Ja vielä (tämänhetkisellä) suosikkiparituksellani! :-* Kiitos tästä ihanasta ficistä<3

Lily P.

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Kerro, että rakastat häntä [Sirius/Remus] K7
« Vastaus #9 : 20.08.2008 21:35:05 »
Tää oli todella ihana ja Sirius oli todella ihanan söpö ku se epäröi herättää Remuksen.

– Remus, oletko varma, että ihan oikeasti pidät minusta?
– Sirius, jos nyt et pidä suutasi kiinni ja anna minun nukkua, voin vannoa, etten pidä, Remus vastasi lievä ärtymys äänestä kuultaen.
– Hyvä on, minä olen hiljaa. Mutta halusin vain varmistaa, että olet aamullakin vielä siinä, Sirius sanoi huolestuneella äänellä.
– Usko pois, kyllä minä olen. En ole menossa mihinkään.
– Hyvä kuulla, Sirius vastasi helpottuneella äänellä, mutta jatkoi pian puhettaan. – Remus?
– Mitä?!
– Hyvää yötä

Nauroin tälle todella paljon, koska noi molemmat oli niin todella söpöjä...
Aivan ihana ficci ja kirjotit todella hyvin.
Sirius oli niin söpö ja ihana... -- nyt alan toisteleen asioit.

Tää oli aivan loistava

<3
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Hurrikaani

  • Uneksija
  • ***
  • Viestejä: 299
  • Your living your live only once. Remember that.
Vs: Kerro, että rakastat häntä [Sirius/Remus] K7
« Vastaus #10 : 21.08.2008 09:11:26 »
AWWWWWWW! Tämä oli uskomattoman suloinen. :> tuleepi fluffuinen olo koko loppupäiväksi. Hahha.
Kiitos tästä. Tämä oli kertakaikkisen suloinen, enkä voi olla hymyilemättä täällä ruudun toisella puolella.
Mukava päivänpiriste tämä sinun ficcisi. Lisää tälläisiä!

Anteeksi, rakentava lomalla.
Ei unelmiin uskominen ole lapsellista.
Listaukseksi haukkuvat

Puhpallura

  • Vieras
Vs: Kerro, että rakastat häntä [Sirius/Remus] K7
« Vastaus #11 : 22.08.2008 10:36:34 »
Kiitokset kommenteista :)

Stargazer: Tämä todellakin on varsinainen fluffpläjäys :D
Minusta oli erittäin mukavaa kirjoittaa juuri Siriuksesta se epävarma. Yleensähän niin tehdään aina Remuksesta. Mutta eihän Siriuskaan aina niin itsevarma voi olla :)
Mutta erittäin mukava kuulla, että pidit :)

Lily Potter: Erittäin mukava kuulla, että ficci toi hymyn kasvoille. Se on pääasia :)

NeitiMusta: Minusta molemmat olivat myös erittäin söpöjä tässä.
Mutta erittäin mukava kuulla, että pidit :)

Hurrikaani: On aina yhtä mukavaa piristää jonkun päivää :)
Ja on mukava kuulla, että pidit :)

damdi

  • ***
  • Viestejä: 139
Vs: Kerro, että rakastat häntä [Sirius/Remus] K7
« Vastaus #12 : 22.08.2008 18:17:11 »
Oikein söpö tarina :) Vaikka en oikeen tykkää lukea näitä Kelmien välisistä rakkaudesta/suhteista, niin tämä oli kyllä söpö.
Söpö Sirius kun oli niin epävarma, tollanen on ihanaa<3
Hyvin pitkällä tauolla...

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Kerro, että rakastat häntä [Sirius/Remus] K7
« Vastaus #13 : 22.08.2008 19:30:55 »
Siis mitäh? Enkö mä ole mukamas kommentoinut tähän jo?   :o
Miten voi olla mahdollista, sillä olen lukenut tämän jo, ja muistin kommentoineenkin tähän.. Noh, en kai sitten? Outoa..

Mutta itse asiaan. :D

Tämä oli ihan hirvittävän, ihanan suloinen! Kirjoitit tämän niiiin hyvin, että.. että mieleni parantui huomattavasti!
Molemmat olivat niiiin söpöjä, etenkin tuo Sirius. <3 Ihanan epävarma ja kaikkea, ja Remus oli hiukan huvittunut ja unelias :D
Todella söpöä.

Kuvailit hyvin Siriuksen epävarmuuden. Ja loppu oli niin hellyyttävä, kun Sirius edelleenkin oli hiukan epävarma ja varmisti, että Remus suunnilleen tosiaan oli siinä vieressä.  :D

Tämä on aika pahasti tämmöistä ihqutusta, mutta en vain saa etsittyä tekstistäsi pahaa sanaa. Ihanaa, olen hyvällä mielellä! :D (*niistää nenäänsä flunssassa, mutta hymyilee silti*)

Pahoittelen vielä, etten (ilmeisestikään? ;D) kommentoinut aikaisemmin, vaikka luinkin tämän.
Tämä oli tämmöinen kommentti sitten. :D

-Musta-Anturajalka, kiittää!

Puhpallura

  • Vieras
Vs: Kerro, että rakastat häntä [Sirius/Remus] K7
« Vastaus #14 : 25.08.2008 09:34:03 »
Kiitokset kommenteista :)

damdi: Minäkään en nyt ihan älyttömästi pidä noista kelmien välisistä suhteista, poikkeuksena Sirius/Remus, jos he ovat aikuisia. Mutta minusta tämä kappale vain kertoi niin selvästi heistä kahdesta, että oli pakko kirjoittaa :D
Mutta oikein mukava kuulla, että pidit :)

Musta-Anturajalka: Noh, parempi myöhään kuin ei milloinkaan ;)
Minulla itselläkin oli sellainen hassu hymy kasvoilla, kun tätä kirjoitin. Tämä on itse asiassa niitä harvoja songficcejä, missä minulle ei tullut ongelmia, koska minulla oli niin selkeä mielikuva ficistä.
Mutta oikein ihana kuulla, että pidit ficistä ja että se sai sinut hyvälle tuulelle :)


Dinella

  • Leijonakuningas
  • ***
  • Viestejä: 726
Vs: Kerro, että rakastat häntä [Sirius/Remus] K7
« Vastaus #15 : 02.11.2008 19:50:35 »
Oiii, miten en ole lukenut tätä aikaisemmin :o Ihana, ei voi muuta sanoa. Loistava paritus, ja.. Kaikki oli vain kohdallaan. Olet loistava kirjoittaja, joten toivoisin, että kirjoittaisit kelmeistä enemmänkin ;D
and never, never, never stop for anyone

ava by raitakarkki

Pikku-Kissa

  • Vieras
Vs: Kerro, että rakastat häntä [Sirius/Remus] K7
« Vastaus #16 : 28.01.2009 22:56:30 »
AAAwwwwwwwwwwwwWWWwAAWwAwAWWWwwAAaaWWW! Ihnananaaa! Voisit kirjottaa enemmänkin Remus/Siriusta, varsinki nää kouluaijat on(hekilökohtainen suosikkini) parempia ku aikuisajat, ja kun tää kerta sulta näi ihmeellisesti sujuu. Rakentava pahoittelee poissaoloaan, ja PiKi pahoittelee että kommentoi vasta nyt vaikka on lukenut tämän varmaan 7 kertaa  :P

-Kiitoskiitoskiitos!-

-PiKi-

usvapupu

  • ***
  • Viestejä: 72
    • the crime scene
Vs: Kerro, että rakastat häntä [Sirius/Remus] K7
« Vastaus #17 : 29.01.2009 11:20:26 »
Ihanaa <33 Jollain tapaa niin suloinen. Siriuksen epävarmuus oli tosiaan jotain niin suloista, erilaista. Mutta jos en siitä puhu enempää, toistelisin vain muita.
Loppu oli lempparini.  Remus ärtyisänä unenpöpperössä ja Sirius ei malttaisi pitää suutaan kiinni. Siinä alkoi pakosta hymyilyttämää.
Juu, joo...ihana ficci siis lyhyesti sanottuna. Lisää tällaisia kenties?

~usvapupu
hey god, are you ready

Hiljainen Talvi

  • Eskapisti
  • ***
  • Viestejä: 1 108
  • Ava by: R0land
Vs: Kerro, että rakastat häntä [Sirius/Remus] K7
« Vastaus #18 : 20.02.2013 22:55:38 »
Voi että voi että. Tykkäsin tästä niiiiiiiiiin paljon että..

Sirius oli aivan ihana ollessaan epävarma, se kuinna jän meni remuksen luo oli söpöä.
Remus onnistui yllättämään olemuksellaan minut. Oli kiva lukea kuinka remus oli odottanut jo tunnustusta. Oi oi. Tykkäsin tästä kovasti.
Kiittäen
Tulienkelisi
"Caught in all, the stars are hiding,
That's when something wild calls you home, home,

If you face the fear that keeps you frozen
Chase the sky into the ocean
That's when something wild calls you home, home"

                  - Lindsey Stirling