Kirjoittaja Aihe: Twilight: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 6. ilmestynyt!) K-11  (Luettu 11651 kertaa)

mellonami

  • ***
  • Viestejä: 194
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 2. ilmestynyt!)
« Vastaus #20 : 01.04.2010 08:49:05 »
Ohoh! Bellahan on voimakas
Toivon, koska uskon
uskon, koska rakasta
ja rakastan, koska toivon

E_Bella

  • Vieras
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 2. ilmestynyt!)
« Vastaus #21 : 01.04.2010 11:09:59 »
Jaksoin nousta tietokoneen ääreen.. Kiepeänä kotona yksin, kuumetta +38. Ei kovin mukava olo..  :(
  Niin, mutta lukuun. Tykkäsin enemmän kuin ekasta. <3 ;)
Bella on voimakas flikka. :D
  Mutta jatkoa pyydän normaaliin tapaan. (:

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 2. ilmestynyt!)
« Vastaus #22 : 01.04.2010 20:36:43 »
Tosi siistit noi Bellan "kyvyt"
Hyvä oli, en osaa muuta sanoa
jatkoa, kiitos
Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 2. ilmestynyt!)
« Vastaus #23 : 01.04.2010 22:12:12 »
Lainaus
Hän näkee Renatan vain ystävänä, ei muuna.Sanoin tunteettomalla äänellä.
mun moka, sinne jäi ainakin yksi virhe vielä. elisiis tuon "ei muuna" jälkeen ei tule pistettä, tämän " merkin jälkeen tulee pilkku & välilyönti ja s-kirjain kuuluisi olla pienellä.
kiva luku oli joo :D
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 971
  • Illuxit novus dies
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 2. ilmestynyt!)
« Vastaus #24 : 05.04.2010 18:34:39 »
Tosi hyvä!
Häiritsi tosin, kun Volturit ei puhuneet kirjakieltä... Kirjassahan niin on.
Kumminkin hyvä.
Volturien persoonat on muuten aika paljon... pehmeemmät. Tai Aro on aika Aro, mutta Caiushan on yleensä jotenkin... kovempi... kylmempi. Ja Marcushan ei sano yleensä mitään- saati sitten kilttiä tai lämmintä, tai hymyile.
Ei oikeestaan haittaa, kiinnitti vain huomiota. Mut olis kiva, jos voisit jatkossa  kirjottaa kirjakieltä.
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 2. ilmestynyt!)
« Vastaus #25 : 09.04.2010 23:10:00 »
Kiitos kaikille kommenteista!!!  :D
Olen pahoillani mutta tällä viikolla ei välttämättä tule jatkoa, koska huomenna on syntymäpäiväni ja olen ollut koko viikon hiukan laiskahkolla tuulella...  ::)

culliina: Juu yritän tästä lähtien laittaa kirjakielellä Aron, Marcuksen, Caiuksen ja vaimojen repliikit. Juu Marcukselle tuli joku hempeyden puuska yht-äkkiä.

hannm: Ei se haittaa ettet huomannut korjata sitä... Yritän löytää sen ja korjata.
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

mellonami

  • ***
  • Viestejä: 194
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 2. ilmestynyt!)
« Vastaus #26 : 10.04.2010 11:42:50 »
Onneksi olkoon:)
Toivon, koska uskon
uskon, koska rakasta
ja rakastan, koska toivon

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 2. ilmestynyt!)
« Vastaus #27 : 23.06.2010 20:29:18 »
T/N:Kiitos mellonami oikein paljon! Antakaa pliis anteeksi että oli näin pitkä tauko!  :'( En rupea selittelemään... Ajattelin laittaa nyt uuden luvun juhannuksen kunniaksi  :) Toivottavasti pidätte!


3. My new home

Bella POV.

Renata kantoi minua kohti autoa, ja roikuin hänessä vielä hiukan, kun menimme sisälle. Olimme juuri poistuneet lentokentältä, ja kun he eivät olleet pitäneet käsistäni kiinni kävellessämme porttien läpi, aloin panikoida. Pelkäsin, että kadottaisin heidät.

Renata nosti minut, ja piti sylissään ilman ongelmia. ”Renata?” Renata katsoi alas minuun, ja minä katsoin takaisin utelias ilme kasvoillani. ”Niin Bella?” Punastuin ja kysyin häneltä: ”Missä sinä, Aro, Marcus, Caius, Felix ja Demetri asutte?” Puna laskeutui pian poskiltani, ja Renata hymyili minulle ja sanoi:

”No Bella, me kaikki asumme linnassa muutaman meidän kaltaisemme kanssa. Haluaisitko tavata heidät, kun pääsemme sinne?” Hymyilin hänelle lämpimästi ja nyökkäsin. ”Olisi ihanaa tavata loput heistä!” sanoin ääni täynnä jännitystä.

Eikä aikaakaan, kun kävelimme halliin, jossa sinisilmäinen nuori nainen istui pöytänsä ääressä. Hän katsoi meitä ja sanoi: ”Hyvää iltaa kaikille. Olen iloinen, että palasitte kaikki retkeltänne.” Hän hymyili lämpimästi jokaiselle, ja sitten hänen katseensa viipyi minussa. Renata piteli vieläkin minua.

Hän pyöritti silmiään, ja sitten mieleeni tuli, etteivät he varmaan tuo tavallisesti ihmisiä kotiinsa. Mutta silti, äitini oli sanonut, että kaikkien piti aina olla kiltti kaikille. Renata hymyili hänelle ja sanoi: ”On hyvä olla täällä taas, Shay.”

Sitten Felix meni Shayn luokse, ja nojasi pöytään, minkä ääressä hän istui, ja sanoi: ”Lisäksi meillä on vihdoin huippuhyvä likka pelaamassa videopelejä kanssamme!” hän kuulosti niin innostuneelta, että se sai minut hymyilemään oikein isosti. Tuntui siltä, että naamani voisi pudota, ja sanoin: ”Se olisi ihanaa Felix! Mutta sinun täytyy ensin opettaa minua!” Katsoin Renataa, että hän laskisi minut alas.

Kun hän laski minut alas, katsoin heitä ja sanoin: ”Voinko tavata nyt loput? PLIIS!” Käytin iloisinta ja jännittyneintä ääntä, jonka osasin, hyppiessäni ylös alas. Demetri purskahti nauruun, ja muut seurasivat esimerkkiä. Nyin Aron lattiaan ulottuvaa viittaa ja kysyin kitisevällä äänellä: ”Kiltti voidaanko me mennä tapaamaan loput? Haluaisin niin kovasti tavata heidät.”

Aro katsoi alas minuun hymyillen ja sanoi: ”Selvä se, Bella” Hän tarttui jääkylmällä kädellään omaani, ja minä raahasin häntä ovi rykelmää kohti kuitenkaan tietämättä, minne olin menossa. Kaikki nauroivat taas ja Aro sanoi: ”Bella rakas, se on väärä suunta” Hän hymyili lämpimästi minulle, ja silloin katsoin Felixiä koiranpentu-murjotuksella ja kysyin: ”Voitko sinä näyttää tien, kun minä raahaan Aroa perässä?” Felix katsoi ilmettäni joka oli aivan maassa, kyyneleet melkein vuosivat yli. ”Okei Bella, tätä tietä” Olin taas iloinen, ja hypyt alkoivat lisääntyä askelissani, joten meinasin ohittaa Felixin muutamaan kertaan, mutta muistin, että hän näytti tietä ja minä raahasin Aroa.

Demetri purskahti vähän väliä nauramaan, ja välillä Marcus ja Caius liittyivät mukaan. Renata katsoi minua ihailevin silmin, ja yhtäkkiä Aro vinkaisi ja sanoi: ”Felix… MENE NOPEAMMIN!” Hän sanoi sen aivan, kuin hän olisi itsekin viisivuotias. Hän katsoi alas minuun, ja päästin irti Aron kädestä. Juoksin Felixin luokse ja rupesin raahaamaan häntäkin mahdollisimman hitaasti.

Demetri oli nyt nauramassa lattialla niin kovasti, että näytti siltä, ettei ollut tapaa lopettaa sitä. ”Nopeammin senkin hidastelijat!” huusin Demetrille. Hän katsoi minua huvittuneena, ja minä hymyilin hänelle lämpimästi.

Sitten nurkan takaa tuli lyhyt tyttö, joka kysyi: ”Mitä helvettiä sinä siinä naurat Demetri?” Hän katsoi Felixiin jota minä yritin raahata, ja hän rupesi hymyilemään huvittuneesti, ja katsoi Aroa.

Hymyilin hänelle, ja kävelin hänen luokseen: ”Minä olen Bella… Kuka sinä olet?” kysyin ujosti ja ojensin hänelle kättäni ravistettavaksi. Hän näytti huvittuneelta, mutta ei ottanut kädestäni kiinni ja sanoi: ”Minun nimeni on Jane.”

Hän hymyili minulle pirullisesti, sitten Aro kyräili häntä muut mukanaan. Katsoin ympärilleni shokissa. ”JANE KILTTI, LOPETA!” Hän ryhtyi murisemaan minulle, ja minä juoksin piiloon Felixin jalkojen taakse kiertäen käteni toisen ympäri.

Hän heitti itsensä Felixin päälle. Laitoin kilven minun ja Felixin ympärille sekä toisen hänen ympärilleen, ja heitin hänet mahdollisimman kauas meistä. Kaikki näyttivät olevan shokissa, ja katsoivat minuun, silmistäni pystyi erottamaan sinisen usvan.

Aro laskeutui minun tasolleni, ja sanoi: ”Bella kulta. Kaikki on hyvin, lupaan, ettei hän satuta sinua.” Minä katsoin häntä, ja kysyin: ”Miksi hän sitten katsoo minuun noin?” Tiukensin otettani Felixin jalassa, ja hän nosti minut ylös pidellen minua käsillään samalla, kun Aro silitti hiuksiani, ja sanoi: ”Koska hän ei ymmärrä, miksi toimme sinut tänne.”

Nyökkäsin, ja hautasin kasvoni Felixin viittaan. Sitten Renata sanoi: ”Meidän pitäisi laittaa hänen huoneensa valmiiksi.” Sitten Caius avasi suunsa, ja sanoi: ”Asia on hoidossa, soitin Chelsealle, kun olimme matkalla tänne ja pyysin häntä laittamaan tornin valmiiksi Isabellalle.” Renata nyökkäsi, ja Felix sanoi ”Me Demetrin kanssa pysymme aina hänen luonaan, Aro.” Kaikki hymyilivät minulle, ja minä hymyilin heille takaisin, mutten koko sydämestäni, ja sanoin pienen kiitoksen.


Felix ja Demetri kävelivät hiljaisuudessa huonettani kohti. Kun pääsimme sinne, kuulin tytön kiljaisevan. Katsoin ylös katsoakseni häntä, mutta hän olikin aivan edessäni ottamassa minua Felixin ja Demetrin käsistä, ja piteli minua käden mitan päässä. Hänellä oli iloisin hymy naamallaan, ja pian minunkin naama vastasi siihen. ”Sinä olet varmaankin Isabella!” hän sanoi äänellä, joka oli täynnä puhdasta iloa.

Hymyilin hänelle lämpimästi, ja vastasin: ”Kyllä, mutta tykkäisin enemmän, jos kutsuisit minua vain Bellaksi. Ja kuka sinä olet?” Hän tanssi minä käsivarsillaan samalla, kun Felix ja Demetri seurasivat häntä sisälle. ”Minä olen Chelsea! Ja tämä, pikku Bella, on huoneesi! Toivottavasti pidät liilasta! Ja SINISESTÄ!” Katsoin huonettani, se oli iso. Kiljaisin, kun näin ison sängyn, ja pysähdyin hetkeksi.

Juoksin sänkyä kohden, ja kiipesin sille samalla, kun Chelsea, Demetri, ja Felix katsoivat minua hymy korvissa nauraen. Rupesin hyppimään sängylläni, kun Aro harppoi huoneeseeni ja sanoi ” Isabella Marie Swan Volturi!" Lopetin pomppimisen ja katsoin häntä.
”Niin?”

Hän katsoi minua ankarasti ja sanoi: ”Ei enää hyppimistä sängylläsi. Voisit pudota ja satuttaa itsesi!”

Katsoin lattiaan, ja kiipesin alas sängyltä, ja vastasin: ”Anteeksi Aro- setä.” Aro nappasi minut käsivarsilleen, ja pyöritti ympäri huonetta iloisena, ja sanoi: ”Annan anteeksi lapsukainen!” Hän halasi minua, ja minä halasin takaisin.

Pian hän lähti, ja vatsani päätti ilmoittaa olemassaolostaan murisemalla. Chelsea katsoi minuun ja kysyi: ”Haluaisitko syödä jotain, Bella?” Nyökkäsin ja kysyin ”Voisinko saada lättyjä?” Chelsea katsoi minuun, ja kysyi: ”Osaatko tehdä taikinan?” Nyökkäsin, ja neuvoin Chelseaa tekemään niitä, lätyistä tuli hyviä!

Kun olin syönyt, huomasin, että Felix ja Demetri pelasivat jotain. Hiivin heidän taakseen, ja päätin saada Demetrin hyppäämään. Päätin nojautua hänen lähelle, ja nuolaista hänen naamaansa. Hän oli niin uppoutunut peliin, että hyppäsi pystyyn, ja katseli shokissa ympäri huonetta. Kaaduin maahan, koska nauroin niin kovaa.

Felix liittyi mukaan nauruuni. Kun rauhoituimme, he opettivat minua pelaamaan Mario's go karts peliä. Olin aivan hämilläni ensimmäiset 30 sekuntia, ja sitten potkin heitä pyllyille! Demetri hyppäsi ylös, ja huusi ”UUSINTA! HÄN HUIJASI!” Katsoin häntä, ja vastasin: ”ENPÄ!” ”JOOPA!” ”ENPÄ!” Me jatkoimme samaa rataa niin kauan, kunnes kävimme Felixin hermoille, joten hän tuli meidän riidan väliin, ja rupesimme pelaamaan smash bro melee peliä.

Niin kuin ensimmäisessäkin pelissä, potkin taas heitä pyllyille, mutta tällä kertaa riitelimme Felixin kanssa huijasinko, vai en. Sitten Demetri mumisi ”Minähän sanoin, että hän huijaa. Mutta eihän Bella huijaa, hän on luonnon lahjakkuus” Hymyilin, ja pussasin häntä poskelle ja sanoin ”Kiva, että ajattelet noin!” He molemmat halasivat minua, ja sanoivat: ”Meillä tulee olemaan todella hauskaa napero, todella hauskaa… ja katsomme jokaista liikettäsi… et koskaan voi tietää, mitä jekkuja meillä on sinulle varastossa!” He jättivät minut vaihtamaan vaatteet, ja viettämään aikaa Renatan kanssa.

Hän oli minulle kuin isosisko, mitä minulla ei koskaan ollut. Minä pidin hänestä, pidin todella. En voinut olla miettimättä, miten elämäni muuttuisi, ja kun se muuttuu, minun tulee olemaan vaikeaa ymmärtää sitä kaikkea.
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

phoebeZ

  • ***
  • Viestejä: 166
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 3. ilmestynyt!)
« Vastaus #28 : 23.06.2010 21:23:23 »

Oho. En olekaan kommannut tähän vielä, lukenut kyllä olen ja tykkään kovasti (;
Bella on hiirmuisen söpö tollasena pikkusena ; >>
jatkoa vaan (;
kiitoksia ♥

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 3. ilmestynyt!)
« Vastaus #29 : 23.06.2010 22:03:48 »
Oi tää on ihana!
Bella on just tommonen ihana 5v!

Lainaus
”Voinko tavata nyt loput? PLIIS!” Käytin iloisinta ja jännittyneintä ääntä, jonka osasin, hyppiessäni ylös alas.

Lainaus
Juoksin sänkyä kohden, ja kiipesin sille samalla, kun Chelsea, Demetri, ja Felix katsoivat minua hymy korvissa nauraen. Rupesin hyppimään sängylläni

Lainaus
”ENPÄ!” ”JOOPA!” ”ENPÄ!”

Bellan kyvyt on kyl tosi siistei!
Jatkoa, äkkiä!
Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 3. ilmestynyt!)
« Vastaus #30 : 23.06.2010 22:39:45 »
Tämä muistuttaa voiman kilvet ficciä. Onkohan näillä sama kirjoittaja tai jotain...  ???
Mutta jokatapauksessa pidin kovasti! Noi Bellan kyvyt ovat tosi upeita!  :o
Mutta toivottavasti saat nopeasti jatkoa suomennettua! <3

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 3. ilmestynyt!)
« Vastaus #31 : 24.06.2010 00:09:45 »
Lööperiikka:Kiitos kommentista, olen itsekkin miettinyt samaa... En ole varma milloin saan jatkoa laitettua kun ollaan aika paljon mökillä perheen kanssa, mutta lupaan jatkaa suomentelua heti kun kerkeän!

Anaid:Kiitos kommentista :D No hyvä että sain Bellan kuullostamaan oikean ikäiseltä!

phoebeZ:Kiitos sinullekkin kommentista, hyvä että tykkäät!

Eli niinkuin sanoin lupaan laittaa jatkoa heti kun olen saanut suomennettua ja takaisin betalta. Ja ainiin kiitos hannm!

Sarkku

« Viimeksi muokattu: 24.06.2010 00:32:39 kirjoittanut Sarkku »
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 971
  • Illuxit novus dies
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 3. ilmestynyt!)
« Vastaus #32 : 24.06.2010 11:11:39 »
Jotenki ihana, kun Bella ei ujostele yhtää ja on niin ilonen ja sellanen aito napero  ;D Vaikka vaikee kyllä kuvitella sitä isompana Edielle, mut ei se haittaa. Ihana, ku joku kerranki kirjottaa Voltureista tollain kivasti eikä sillai, et ne on ilkeitä  :D
Mut tykkäsin tästäki ja se jatko on toooosi kiva  ;D
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Blooms

  • Sukkien haistelia
  • ***
  • Viestejä: 20
  • Green day
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 3. ilmestynyt!)
« Vastaus #33 : 24.06.2010 16:57:32 »
Olin lukenut jostain aikaisemmin nuo kaksi essimmäistä lukua ja unohtanut tämän kokonaan. Mutta nyt törmäsin tähän uudelleen. Minusta tämä muistuttaa kauheasti ficiä Voiman kilvet mutta tämä on jotenkin tämä on myös omalla tavalla erinlainen.
Bella on jotenkin todella yli reipas ehkä ikäisekseen. Tai itse olin kauhean ujo lapsi ja en osaa ajatella pikku lapsia samanlaisina mitä Bella on nyt tässä. Mutta kaipa hänenlaisia lapsia on jossain ja tämähän on vain mielipiteeni.
Jossain kohdissa esim ekassa luvussa Bella vaikuttaa jossain kohdin ehkä liian viisalta ikäisekseen jotenkin.

Mutta jatkoa vaan, tämä on hyvä fic (:

~Blooms
-Elämä on perseestä
-No älä kuule kuseta

Ginerva

  • ***
  • Viestejä: 239
  • Qhuinn & Blaylock
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 3. ilmestynyt!)
« Vastaus #34 : 07.07.2010 23:15:42 »
Vitsi. Saat uuden lukijan. Tää on niin hyvä :D Löysin tän kun etin voiman kilvet ficiä. Tää on aivan sairaan hyvä. Suomennat tosi hyvin. En löytänyt yhtään kirjotus virhettä.
Toivon että suomentaisit pian lisää ;)
Ginerva :-*
Ps. Bella on niiiin ihana :)
Alussa oli maila, kiekko ja Teemu?

raww!

  • Hymiöiden raiskaaja
  • ***
  • Viestejä: 86
  • by Annabelle
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 3. ilmestynyt!)
« Vastaus #35 : 08.07.2010 23:56:47 »
Tää vaikuttaa aikas paljon kyllä Voiman Kilveltä :D Vaikka silti tämä ei ole yhtään niinkuin se ;D Mutta eihän se haittaa.
Taisin yhden virheen löytää, mutta en nyt sitä jaksa etsiä.. Tai voihan olla ettei se ollut virhe (minä ja mun äidinkieli :D)
Oli aikas jännät noi Bellan kivyt :D
Yritän ainakin tästä lähin seurata ja kommentoida siinä samalla ;D
Jatkoa? ::)


~raww!
Tuli jotenkin sekava kommentti?
"When I was a boy,
my father took me in to the city,
to see a Martin Beck"

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 3. ilmestynyt!)
« Vastaus #36 : 09.07.2010 12:14:55 »
culliina: Kiitos kommentista ja hyvä että tykkäät  :)

Blooms: Kiitos sinullekkin kommentista  ;) Itse olin ujo sekä aika puhelias lapsi samaan aikaan.. Minusta itsestänikin välillä tuntui siltä että Bella oli vähän liian viisas ikäisekseen, mutta kai se on vaan niin erityinen napero...

Ginerva: Vau kiitosta vaan kommentista sinnekkin! Virheettömyys saattaa johtua siitä että on niin hyvä beta, koska omat tekstini on aina täynnä punakynää koulussa...  ::)

raww!: Kiitos kommentista  :D Kyllä tajusin mitä tarkoitit, eli ei ollut kauhean sekava

Elikkäs en lupaa mitään että kuinka nopeasti jatkoa tulee... Koska me lähdetään huomenna venäjälle ja senjälkeen mennään taas mökille  ::) Sain eilen muistitikun niin yritän suomentaa sille mahdollisimman paljon ja lähetän betalleni, eli uudet luvut voi tulla joko minun tai hannm lähettämänä. Jatkoa ei varmaan tule ennen 19 pv. ellen laita betaamattomana ja siitä tulisi vasta katastrooffi! Nyt tuli sekava vastaus mutta toivottavasti saatte selvää  ;D

Sarkku

« Viimeksi muokattu: 09.07.2010 12:35:36 kirjoittanut Sarkku »
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 4. ilmestynyt!)
« Vastaus #37 : 07.08.2010 19:19:54 »
Tässä seuraava luku. Lähetän tämän Sarkun puolesta, koska hän on matkoilla.Anteeksi, että siinä kesti näin pitkään.

4. Birthday Omg pink and frilly dress

Bella POV.

Heräsin lauantaina, enkä voinut odottaa, että se alkaisi. Minä, Felix, Demetri ja minun ihana isosiskohahmoni Renata aiomme pelata pelejä koko päivän tänään. Minusta, tuntui että tänään on jokin erityinen päivä. Laitoin sen kuitenkin syrjään mielessäni, ja menin pukeutumaan shortseihin, t-paitaan ja matalapohjaisiin kenkiin. Tästä päivästä tulisi todella hauska.

Kun tulin ulos vaatekaapistani, en nähnyt ketään. Mietin, missä kaikki voisivat olla. Jättivätkö he minut tänne aivan yksin? Kyyneleet vuosivat ylitse, kun ajattelin yksin jäämistä. Se oli kaikki, mitä minä ikinä olin. Yksin.

Kävelin päähuonetta kohti. Se oli paikka, missä kaikki ruokkivat itsensä. Yritin olla ajattelematta sitä sillä tiesin, että minusta tulisi yksi heistä jonain päivänä. Mietin aina, että ajattelisin sitä myöhemmin, kun se aika olisi lähellä.

Kun avasin käytävän ovet, se mitä näin sai minut punastumaan, mutta samalla hyvin iloiseksi siitä, ettei perheeni ollutkaan jättänyt minua. Rupesin hyppimään ylösalas siinä paikalla.

Felix POV.

Kun Belly oli nukahtanut, minä, Demetri ja Renata ryhdyimme hommiin. Kyllä. Tiesimme, että hän oli käynyt paljon läpi viisivuotiaaksi ja tiesimme myös, että seuraavana päivänä olisi hänen syntymäpäivänsä! Lupasimme myös, että pelaisimme videopelejä koko päivän.

Meillä oli Bellalle omat juhlat ”ruokintahuoneessa”, niin kuin Bella tykkäsi kutsua sitä. Joka tapauksessa sen kuului olla joka vuosi niin, että leikimme hänen olevan prinsessa, ja me olimme hänen nöyriä palvelijoitaan. Tästä tulisi hänen paras päivänsä.

Tai ainakin me toivoimme niin. Koristelimme huoneen sinisellä ja punaisella, sillä ne olivat hänen lempivärinsä. Outoa? No jaa.
Teimme hänelle pientä kakkua. Siinä luki ”Hyvää syntymäpäivää Isabella Marie Volturi!” Hän ei halunnut muistoja vanhasta elämästään, ja me kaikki tiesimme sen. Hänen mielestään oli mukavaa säilyttää vain hyvät muistot, sillä huonojen muistelu olisi liian tuskallista hänelle.

Kuulimme askelia isojen ovien takaa, ja valot olivat vieläkin päällä kun Bella avasi ison oven. Mutta kun hän hymyili, hän näytti niin iloiselta. Kaikki rupesivat laulamaan ”Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea Isabella! Paljon onnea Prinsessa!” Sitten kaikki lopettivat ja minä sanoin: ”Prinsessa Isabellan kuuluisi näyttää Tuhkimolta, mutta me emme välitä, sillä me kaikki RAKASTAMME sinua Belly!” Olin liian uppoutunut hetkeen, kun Renata ja Demetri löivät minua pääni sivuille ja sanoivat: ”Se on Prinsessa Isabella sinulle, palvelija!” Katsoin heihin ja takaisin hymyilevään Prinsessaan. Kumarsin ja sanoin:

”Anteeksi Prinsessani. Olin liian uppoutunut hetkeen, koska on teidän syntymäpäivänne! Annatteko koskaan palvelijallenne anteeksi?” Bella mulkaisi minua ja vastasi: ”Ei, en anna”. Hän pysähtyi miettimään hetkeksi hymyillen pirullisesti, ja jatkoi: ”Paitsi jos sanot nämä sanat täsmälleen samalla tavalla kuin minä sanon ne!” Pysähdyin hetkeksi ja mietin. Tämä oli kuin veisi tikkarin lapselta! ”Felix. Haluan, että toistat perässäni ’Minä Felix Corny Volturi’” En pitänyt siitä, mihin tämä oli menossa, mutta toistin sen silti. ”Minä Felix Corny Volturi.” Bella hymyili ja jatkoi ”Lupaan, että Prinsessa Isabella Volturi.”

 En todellakaan pitänyt tästä, ja kaikki vain nauroivat minulle. Aioin niin kostaa tämän hänelle! ”Lupaan, että Prinsessa Isabella Volturi.” Hän rupesi nauramaan ja sanoi ”Saa luvan tehdä minulle Felix Volturille MUODON MUUTOKSEN! Enkä pysty tai aio estää häntä, ja lupaan pitää niitä vaatteita koko loppupäivän!’” Silmäni suurenivat ja sanoin ”Saa luvan tehdä minulle Felix Volturille MUODON MUUTOKSEN! ENKÄ PYSTY TAI AIJO ESTÄÄ HÄNTÄ JA LUPAAN PITÄÄ NIITÄ VAATTEITA KOKO LOPPUPÄIVÄN!” Halusin itkeä. Mahtavaa; minun kuusivuotias pikkusiskoni aikoi laittaa minut pukeutumaan johonkin. Taisin juuri kuolla vähän sisältä päin.

Bella hyppeli luokseni, tarrasi kädestäni ja raahasi minua hänen huonettaan kohti sanoessaan ”Isosisko, tarvitsen vähän apuasi!” Hän ulisi, kun raahasi minua minun huutaessani Demetrille. ”ÄLÄ ANNA HÄNEN VIEDÄ MINUA KAVERI! MINÄ LUULIN, ETTÄ OLIT VELJENI!” Bella pysähtyi yhtäkkiä, virnisti katsoessaan Demetriin ja sanoi ”DEMETRI! TULE KANSSAMME. MINUN TÄYTYY PUKEA SINUT MYÖS!” Ou jee. Oikean kokoisia nukkeja. Demetri katsoi minua jäätävästi ja sanoi ”TÄMÄ ON SINUN JA IDEASI VIKA, TOIVOTTAVASTI OLET TYYTYVÄINEN!” Hymyilin hänelle ja sanoin ”No, veliseni. Sinun ei ollut pakko suostua ideaani, mutta suostuit, joten se tekee sinusta syyllisen myös!” Hän kirosi niin matalalta, ettei Bella kuullut.

Meidät raahasi tuomioomme kuusivuotias tyttö. Vau, tästä tulee upeaa.

Bella POV.

Kunpa Felix ja Demetri tietäisivät, mikä heitä oli vastassa. Aloin kikattaa hillittömästi. Felixille ajattelin jotain röyhelöistä ja pinkkiä. Demetrille taas jotain sinistä ja vähemmän röyhelöistä. He katsoivat minuun, mutta minä vain hymyilin ja sanoin Renatalle millaista halusin, ja hän lähti etsimään jotain sen tapaista, mutta hän tuli takaisin tuhat kertaa paremman kanssa, mitä pyysin. TN: Katso kuvat alempaa.

Minä ja siskoni Ren autoimme pojat pukuihin. Demetri oli se onnekas, mutta Felixin ilme oli korvaamaton. Renata otti kuvat heidän ilmeistään ja mekoistaan, joita he pitivät yllään. Jätimme heidät vaihtamaan vaatteet, ja löysimme täydelliset korkokengät, jotka sopivat heidän asuihinsa MYÖS! Tämä on paras syntymäpäivä ikinä tähän mennessä!

Kun Felix ja Demetri harppoivat mekoissaan ja korkkareissaan näkyviin, en voinut muuta kuin nauraa. Kävelimme takaisin huoneeseen missä juhlat pidettiin. Kun ovet aukenivat, minä hypin juhliini, mutta Felix ja Demetri eivät seuranneet minua niin kuin Renata.

”Demetri ja Felix. Tuokaa pehvanne tänne, tai pakotan teidät tänne omin voimin!” He eivät siltikään liikkuneet, joten käärin kilpeni heidän ympärilleen, ja liikutin heidät näkyviin ja laskin alas.

He tulivat viereeni ja kaikki nauroivat heille, mutta minun naamalleni oli juuttunut iso hymy. Otin kakkua, jonka he olivat tehneet minulle ja se oli uskomattoman ihanaa. Pelasimme paljon pelejä, mutta kaiken pitää loppua aikanaan. Sain paljon lahjoja, mutta Aro vaikutti siltä, että olisin saanut enemmänkin, jos olisin pyytänyt.


//Felixin mekko: http://i697.photobucket.com/albums/vv337/cutie62/dress.jpg

JA Demetrin: http://i1013.photobucket.com/albums/af256/wedding-dress198/jpg.jpg
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 4. ilmestynyt!)
« Vastaus #38 : 13.09.2010 22:37:59 »
Jatkoo! Aatella et mä just löysin tän ja tää on näin hyvä! JATKOO SIIIS!



JATKOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: KÄÄNNÖS: How lucky can a girl be (Luku 4. ilmestynyt!)
« Vastaus #39 : 15.09.2010 11:01:03 »
Tää on hyvä.
Tää muistuttaa vähän tota voimien kilpi vai mikä olikaan. Mut ei se haittaa.
Tykkään tästä ja tää on hyvin kirjotettu.
Toivottavasti tulee jatkoo pian^^