Kirjoittaja Aihe: Twilight: Uusi Alku K-11 | huumori, romantiikka, AU  (Luettu 17414 kertaa)

strawberrycullen

  • Vieras
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #40 : 03.01.2010 19:45:34 »
Tää oli hyvä mut lyhyt. Mites noi Jane ja Bella tollee ystävysty :D? Ei nyt rakentavaa tällä kertaa, mut jatkoa pian  ;D?
« Viimeksi muokattu: 04.01.2010 10:33:20 kirjoittanut strawberrycullen »

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #41 : 03.01.2010 19:57:55 »
Hahahhaa nauroin tossa Felixin mietteessä,  ;D ;D
Ilmoitaudun lukijaks joten äkkiä jatkoa :P
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

omputin

  • ***
  • Viestejä: 115
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #42 : 03.01.2010 22:54:09 »
Jee!
Uusi luku jee! Olen ihan innoissani tästä luvusta. Se oli aivan sairaan hyvä. Voi miten hihittelen täällä. Noi Felixisin(meniköhän toi nimi oikein) kommentit olivat parhaita. Luku oli aika lyhyt, mutta hauska.
Jatkoa kiitos
-omputin
<br /> kkaro ♥

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #43 : 04.01.2010 01:10:56 »
Hih. Ihana<3
Harmi vaa, ku oli nuin lyhyt, mut ei se mitää^^
Kunhan jatkoa tulee taas joskus^^

En-nu

  • Vieras
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #44 : 05.01.2010 18:52:40 »
Lisää tätä ihanuutta

porche-love

  • Vieras
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #45 : 22.01.2010 21:46:57 »
AN:juu sori kun lyhyt luku ja jne. mut mull on inspiraatio loppu ja koulu on niin en ehi niin paljoo kirjottaa. Antakaa anteeks .. koitan kirjottaa useemmin. Kiitos kommenteista  ja tässä yhdeksäs luku. kertokaa mitä olette mieltä?


strawberrycullen: kiitos kun jaksat lukea  :D
mariamo: kiitos kun aloit lukijaksi (:
omputin: jatkoa tulee ja kiitos, yritän parhaani (:
Rassemus: kiitti 8)) ja anteeks ku luvut niin lyhyit :ss
En-nu: tässä sitä tulee ;D




Yhdeksäs luku: Kutsuja

Epov (Edward)


Siitä on nyt viikko kun jätin sen pienen hauraan tytön. Onneksi jätin hänet, nimittäin nyt minulla on maailman ihanin nainen. Hymyilin hänelle. Muutin hänet vampyyriksi heti kun kerroin hänelle meistä ja kun olin kysynyt haluisiko hän olla kumppanini.

"Hei Edward, mennäänkö metsästämään?" Jessica kehräsi korvaani.
"Rakkaani, teen mitä vain haluat", hymyilin vinoa hymyäni hänelle samalla kun puhuin. Hän on niin täydellinen. Ja paljon parempi ja kauniimpi kuin Isabella. Se ajanviete.
"EDWARD! JESSICA! Perhekokous!" Carlisle huusi alakerrasta. Mitäköhän tällä kertaa. He ovat minulle vihaisia siitä, mitä tein sille pikku tytölle ja eivät pidä meitä perheenä. Koitin lukea muiden ajatuksia, mutta he vain lauloivat ärsyttäviä sävelmiä. He piilottelevat jotain.
"Tule, Jess", sanoin hellästi vetäessäni häntä kädestä alas.
"Mitä tällä kertaa?", kysyin selvästi ärsyyntyneenä.
"Olemme saaneet kutsun Volturien juhlaan. Kutsussa lukee näin:

´Tervetuloa Prinsessan kruunajaisiin!
Pyytäisimme teidät mukaan juhlistamaan vampyyrimaailman uusinta johtajaa. Tarjolla on sekä ihmisverta että eläimen verta. Olkaa ystävällisiä ja ilmoittakaa ellette pääse. Kruunajaiset pidetään kahden viikon päästä. Ja samalla esittelemme Isan kumppanin.
Aro, Caius, Marcus ja Isa.´

Joten ketkä on tulossa?" Carlisle kysyi.
"Eddie, kai me voimme mennä? Haluaisin niin kovasti juhliin..." Jess anoi minulta ja enhän voi kieltää häneltä mitään. Joten hymyilin ja nyökkäsin.
"Tottakai, kultaseni, miten vain haluat."
"Minä ja Jazz olemme tulossa. Emme jätä tätä väliin," Alice sanoi omahyväisesti. No, minua ei kiinnosta.
"Em ja minä tulemme myös," Rosalie sanoi hymyillen. Tässä on jotain vialla. Kaikki varovat ajatuksiaan.
"Eli koko perhe ja myös Edward ja Jessica on menossa," Carlisle ilmoitti tyytyväisenä.
"Mennään, Jess." Suutelin Jessicaa lähdettyämme talosta. En jaksanut odottaa näkeväni 'prinsessan'. Hän voisi jopa pitää minusta ja silloin jättäisin Jessican. Hän ei ole niin tärkeä.



Apov(Alice)


Jei! En malta odottaa, että näen taas Bellan. Tiedän näkyjeni ansiosta, että Isa on Bella. Haha, Eddie-pojun reaktio on paras. Melkein hypin ilosta. Onneksi Jazzy rauhoittaa minua lahjallaan. Rosellakin on ikävä Bellaa. Olen niin iloinen. Kerroin jo kaikille paitsi, Edweirdolle ja Jessicalle. Se ei ole niin paljon Jessin vika, että Edward jätti Bellan, mutta olen silti hieman vihainen hänelle.
"Alice rakas, tiedän, että olet innoissasi, mutta koita edes vähän rajoittaa. Kohta minäkin hypin ilosta", Jasper sanoi hymyillen hellästi. Hän on vain niin ymmärtäväinen ja ihana.
"Jazz, kyllä minä yritän. En vain jaksaisi odottaa että pääsemme Volterraan tapaamaan heidät. He sopivat niin hyvin yhteen", sanoin tällä kertaa hyppien ja taputtaen käsiäni.
"En minäkään malta odottaa, että näen siskoni. Ja vielä vampyyrina. Hän on luultavasti voimakas. Ainakin olen päätellyt siitä mitä olet kertonut", hän sanoi lempeästi. Hän ja Bella eivät olleet kovin läheisiä, mutta Jazz pitää Bellaa jo siskonaan. Ja tiedän, että Bella pitää Jasperia veljenään.
"No, mutta ei hukata aikaa vaan aletaan pakata niin pääsemme nopeammin matkaan", sanoin ja aloin pakkamaan.

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #46 : 22.01.2010 21:53:58 »
Ilmottaudun lukijaksi. :)
Mut, Jessica?! ;D Ei juma..
Mut määkin odottelen innolla niitä juhlia. :) Ja tietenkin Edwardin mielipidettä asiasta. :)
Luvut tietenkin voisi olla pidempiä, mutta en jaksa siitä valittaa, kaikki tekee oman pitusiian. :D
Jatkoa toivosin nopeaan. ;)

NiNNNi
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #47 : 22.01.2010 22:00:29 »
Ei sitten Edward mitään parempaa valinnut kuin JESSICA?! huhhuh...puutteessa kenties??eehhe
Joo odotan niitä juhlia ihan sairaasti..Edi näkee bellan...bella on kaunis....edi haluu bellan takas....bella on rakastunut siihen toiseen...jooterve...täällä itsekseni kehittelen draamaa. (aika itsestäänselvää sellaista!)
Lainaus
Kerroin jo kaikille paitsi, Edweirdolle ja Jessicalle.
enpä muita virheitä viitsinyt/huomannut bongata... mut toi häiritsi et Edward oli kirjoitettu tuollai. :) Jatkoa pian!
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

Niphredil

  • Matkijanärhi
  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #48 : 30.01.2010 13:02:20 »
Ei tätä nyt niin hitaasti ilmesty tänne. Olen päinvastoin miettinyt, kuinka sinulla riittää inspistä kirjoittaa näin nopeasti. :) Hehee. Edward on tässä juuri niin inhotusällötys kuin pääni sisäisessä maailmassa.  Luontainen vastuskyky hänen vinoa hymyään kohtaan.  ;)

Kiitos.

                   , Niphredil
"There are many things that I would like to say to you but I don't know how."

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #49 : 30.01.2010 16:29:04 »
Edwirdolle xDDD
Joo. Tykkäsin. Joo.
Hitsi. Sais tulla useemmin jatkoo tähä^^
Mut siis. JATKOA PIAANNNN!!!!
tää on nii ihana <3<3<3<3

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #50 : 30.01.2010 17:15:49 »
Hah, Edward on aika mielenkiintoinen persoona nykyään...

Bellan voimat vaikuttaa aika mielenkiintoisilta. Tekisi mieli tietää että minkä vuoksi sillä on niin paljon niitä voimia, ja erityisesti se silmien värin merkitys. Toivottavasti nämä selviää jatkossa!
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #51 : 30.01.2010 21:05:46 »
Uusi lukija! Loistava idea! Bella on erityinen ja ansainnut kaikki voimat. Alec on niin suloinen♥
Ei tule mitään rakentavaa mieleen. Soori.

Jatkoa odotellen Arosalie

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #52 : 30.01.2010 22:21:38 »
Ihanaa ihanaa jatkoaaa !<3
Ei tuu mitään järkevämpää  ::)


- loveya, maria
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

Cassie Cullen

  • Lover from Darkside
  • ***
  • Viestejä: 100
  • choosen one should been girl
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #53 : 31.01.2010 17:08:39 »
Jatkoa heti voin kyllä jo kuvitella Edwardin ja Jessican ilmeen kun Alec ja Bella astuu esiin voi tulla pieni shokki
Mutta nehän ovan hirvi murhia, murha hirviä siis hirveitä murhaajia

Takku

  • ***
  • Viestejä: 28
  • Princess inside
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #54 : 31.01.2010 17:11:01 »
Ei hitto, JESSICA? ö___ö

Mut muuten tosi hyvä, vaikka oli aluks vaikee käsittää Bellan kyvyt :: D
Mutta Felixille repesin ja pahasti x)
~En ollut kampissa kun aivoja jaettiin~

strawberrycullen

  • Vieras
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #55 : 01.02.2010 22:12:21 »
Ihmettelin tuota, että edward valitsi jessican :/ ja tosiaan muutaman virheen huomasin, joista yks tosiaan oli tuo edweirdolle :D kiva, lisää tätä, oottelen innolla niitä juhlia :D
~strawberrycullen~

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #56 : 02.02.2010 18:34:15 »
VI**UN EDWARD!
Tommonen idiootti!
Luojan kiitos Bella sai paremman miehen, joka (ainakin leffois) on tosi hyvän näköinen!
Ja kiva ku Jane on mukava Bellalle!
Jatkoo!
<3:Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Cassie Cullen

  • Lover from Darkside
  • ***
  • Viestejä: 100
  • choosen one should been girl
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #57 : 06.02.2010 00:00:46 »
Mie haluun pian jatkoa haluun tietää mitä mieltä Jessica ja Edward on Bellasta, kun se on muutunut jatko pliiss! (Koiranpentu ilmeen kera.)
Mutta nehän ovan hirvi murhia, murha hirviä siis hirveitä murhaajia

porche-love

  • Vieras
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #58 : 15.03.2010 18:50:21 »
AN: anteeksi kun on kestänyt niiiiiiin kauan mutta on ollut toi koulu ja sit  ei inspiraatiota tullut. hävettää tooosi paljon, mutta tässä jatkoa. ensiksi kuitenkin vastaukset kommentteihin :) KIITOS KAIKILLE!! anteeksi ku taas lyhyt luku :ss

NiNNi: Aattelin et se vois olla shokki ja vähän erilainen ja anteeksi kun kesti 8(
hannm: Se Edweirdo juttu oli niiku haukkkuma nimi kun en keksinyt muuta ;ss ja koitin keksiä jotain shokeeraavaa ja uutta mutta ei sitten onnistunut(ainakaan omasta mielestä)
Jazmii: kiitti ja nyt vihdoin se inspis tuli ja toivoottavasti edistyt hyvin :))
Niphredil: Kiitti ja omasta mielestäkin Edward on iljetyällötys kuten tiedät ennestäänkin ;)) ja olet paras beta !!
Rassemus: Anteeks anteeks anteeka ku kesti . tos author note:ssa onkin syy
Salla: lupaan että kaikki selvitetään tulevissa luvuissa , mutta koita jaksaa odottaa
Arosalie: kiitti arvostan paljon sitä kun tätä luetaan
mariamo: juu ei mitään ja anteeks kun kesti ;ss
Cassie Cullen: koitan tehdä ficin mielenkiintoiseksi ja toivottavasti onnistun
Takku: joo aattelin et Jessica on tarpeeks tyhmä Edwardille, ja en osannu kunnolla selittää sitä kykyä joten ymmärrän
strawberrycullen: kiitti ja selitinkin jo että edweirdo on haukkuma nimi. :)
Anaid:Kiitti kommentista ja jatkoa tässä









Kymmenes luku: Mielipuolia ja kätyreitä




Bpov




”ISÄ! ” huusin samalla kun etsin Aroa. Hänestä on tullut nopeasti isä minulle, mutta tietenkin Charlie on ensimmäisenä.
”Niin, kultaseni”, Aro sanoi innostuneena.
”IIK!” kiljaisin . En nähnyt isän tulevan. ARGH! Inhoan sitä.
”No niin, kun annoit minulle jo sydänkohtauksen voisin samalla kysyä. MIKSI KUTSUIT SEN EDWEIRDON?!”
”Kultaseni, rauhoitu. Kutsuin kaikki vampyyrit. En olisi voinut jättää hyvän ystäväni perhettä kutsumatta”, Aro selittää. Hän on kauhuissaan. Hah! Aro, suuri Aro pelkää minua. Hahhaa!
”Isa, miksi naurat?”
 Hups, taisin nauraa ääneen. ”Öh, ei mitään.” Hmm, osaan valehdella paremmin. Tästä tulee hauskaa.
”Tai no, isä, en olekaan vihainen sinulle. Oli loistava idea kutsua heidät. Minulla olikin jo ikävä toista perhettäni”, sanoin ja hymyilin herttaisesti, mutta kaikki täällä Volturin linnassa tietävät, että se tarkoittaa hankaluuksia. Pitää saada kaikki mukaan juoneeni, sillä vieraat saapuvat huomenna.
”KOKOUS!” huusin niin lujaa kuin pystyin vaikka siihen ei ollut tarvetta. Olisin voinut vain puhua, mutta oli hauskempaa säikäyttää kaikki.


Aropov


”ISÄ!” kuulin tyttäreni huutavan. Hän on kuin oma lapseni.
”Niin kultaseni,” kysyin innostuneena, mutta kun katsoin tarkemmin hän oli suunniltaan.
”IIK!” Isan pitäisi kiinnittää enemmän huomiota. Entäs jos olisin ollut yksi vihollisista.
”No niin, kun annoit minulle sydänkohtauksen voisin samalla kysyä. MIKSI KUTSUIT SEN EDWEIRDON?!” Nyt hän todellakin näyttää vampyyrilta. Minua pelottaa, AUTTAKAAA!
”Kultaseni, rauhoitu. Kutsuin kaikki vampyyrit. En olisi voinut jättää hyvän ystäväni perhettä kutsumatta,” koitan selittää hänelle rauhoittavalla äänellä. Ja nyt hän nauraa. Onkohan hän sekaisin.
”Isa, miksi naurat?” Näyttää, ettei Isa aikonutkaan nauraa ääneen.
”Öh, ei mitään”, Isa selittää varmana. Hän taitaa olla oikeasti sekaisin, tai sitten hänestä on tullut hyvä valehtelemaan. 
”Tai no, isä, en olekaan vihainen sinulle. Oli loistava idea kutsua heidät. Minulla olikin jo ikävä toista perhettäni”, kultaseni sanoi ja hymyili herttaisesti, mutta kaikki täällä Volturin linnassa tietävät, että se tarkoittaa hankaluuksia. Hän näyttää mietteliäältä.
”KOKOUS!” Isabella huusi niin lujaa kuin pystyi yhtäkkiä -luulen että kuuloni meni-, vaikka siihen ei ollut tarvetta. Kaikki ryntäsivät äkkiä katsomaan mikä on hätänä. Tämä ei tiedä hyvää.






Bpov




Muahhahahaaa! Juoneni on loistava!
”Rakkaani, miksi naurat kuin mielipuoli?” Alec kysyi, muahhahaa tietäisipä hän vain, mutta kohta hän tietääkin ja nauraa kanssani.


Alecpov




”Rakkaani, miksi naurat kuin mielipuoli?” kysyin Isalta. Hän on pelottava.
”No kultani, kohta saatte kaikki tietää ja nauratte kanssani kuin kunnon kätyrit, MUAHHAHHAAA!” Öh, en tajua. Hän on sekaisin. Pelottavaa.




2 tunnin päästä




”MUAHHAHAAAA!!” kaikki nauravat. Tästä tulee hauskaa. APUA, enään 6 tuntia ennen kuin  vieraat tulevat.
”Sisko, enään 6 tuntia ennen kuin vieraat alkavat tulla!” Jane huutaa Bellalle.
”Tiedän, tiedän. Kaikille on siis suunnitelma selvä?”
” Kyllä”, kaikki sanovat kuorossa. Heh, aika vaikuttava näky kun vampyyrimaailman kuninkaat kumartavat nuoremmalle naiselle.


omputin

  • ***
  • Viestejä: 115
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #59 : 15.03.2010 19:06:28 »
voi että en pysty lopettamaan naurua! en pysty! tämä luku oli niiin hauska.
tämä oli vaan aika lyhyt mutta hauskuus koevasi sen aika lailla mutta ei kokonaan.
muuten edellinen kin luku oli hyvä vaikka en sitä kommentoinut.
Jatkoa vaan ja nopeesti!
vau olinko viellä eka?
-omputin
<br /> kkaro ♥