Kirjoittaja Aihe: Twilight: Uusi Alku K-11 | huumori, romantiikka, AU  (Luettu 17413 kertaa)

strawberrycullen

  • Vieras
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #20 : 21.11.2009 11:44:18 »
haha jacob leimautu janeen  ;D
Lainaus
Vartijamme Felix, Heidi, Demetri, Alec ja Janen tapasitkin jo.
eiks ton lauseen pitäisi olla "Vartijamme Felixin, Heidin, Demetrin, Alecin...." ?
....jatkoa  ;)
« Viimeksi muokattu: 21.11.2009 11:46:48 kirjoittanut strawberrycullen »

Bawe

  • ***
  • Viestejä: 70
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #21 : 23.11.2009 17:25:42 »
Tää oli oikein hyvä jatko! Ja seuraavaa odottelen innoissani :) Toi tosiaan on kiva toi Bella/Alec hommeli.
- Bawe

Stinah

  • Vieras
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #22 : 25.11.2009 21:24:23 »
IHANA!! Pliiisss, jatkoo pian. Mä en oo ikinä lukenu Bella/Alec tai Jake/Jane :D
Mä en malta oottaa enää..

porche-love

  • Vieras
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #23 : 28.11.2009 14:04:45 »
AN: sori taaaaaas uber lyhyt luku mut heti ku saan 7 luvun mun ihanalta betaltani tulee jatkoo. anteeks anteeks anteeks!!
Ziri: Kiitos tosi paljon! ja kiva kun sua ei haittaa kauheen lyhyet luvut  :)
Nipherdil: kiitos kommentistasi ja kun luet :)
strawberrycullen: kiitos kun kerroit korjaankin sen nyt
Bawe: kiitos , itsekkin oon lukenu alec\bella ficcei siit sainkin idean
Stinah: nyt tulee jatkoo vaikkakin kauheen lyhyt :( anteeks ihan kauheesti!




Kuudes luku: Muutos

Bpov

Kuljimme kohti huonettani hiljaa kunnes hän rikkoi hiljaisuuden. Hän oli kauniimpi kuin Edward koskaan. Ja hänen lähellään Edwardin tai Culleneiden nimet eivät sattuneet.
”Bella, minun nimeni on Alec. Minä muutan sinut ja tässä –hän avasi huoneen oven- on sinun huoneesi. Tunnet suurta kipua kolmen päivän ajan ja haluaisit kuolla. Koita vain muistella kaikkia muistoja joita haluaisit muistaa vielä muutoksen jälkeenkin. Esimerkiksi vanhoja ystäviä, perhettä, kotia, kaikkea mitä vain haluat. Olen koko ajan vierelläsi. Lupaan”, Alec selosti kauniilla pehmeällä äänellään.
”Oletko valmis, kulta.” Vasta sanottuaan hän tajusi mitä sanoi. Minä vain ihmettelin, kun hän nolostui.
”Kyllä, olen valmis”, sanoin ja sen jälkeen tunsin kuinka lieskat ottivat vallan kehossani ensiksi ranteissani, sitten nilkoissani ja lopulta kaulassani. Se oli varmasti kauheaa Alecille. Mutta en pystynyt enää ajattelemaan. Koitin kuitenkin parhaimpani ajatella kaikkia ystäviäni, perhettäni ja kotia. Ja kaikkia hyviä muistoja Cullenien ja lauman kanssa. Sitten kuulin vertahyytävän kiljaisun jonka tajusin tulleen minusta. Tunsin jotain kylmää itseäni vasten ja lopulta vaivuin tajuttomuuteen.

strawberrycullen

  • Vieras
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #24 : 29.11.2009 20:20:07 »
Jännää... Nää paritukset on kyllä kieltämättä aika erikoiset  :D, Saa nähä mitä tuleman pitää. Saisiko jatkoa pian ;D?

Niphredil

  • Matkijanärhi
  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #25 : 11.12.2009 16:06:23 »
Joo. Olen kovin pahoillani, etten saanut raahattua itseäni koneen ääreen betatakseni luvun 7, ennen kuin tänään. Edelleen, pidän ficistäsi, ja näkökulmani tähän selkeni hieman, kun kävin katsomassa New Moonin...   ;D


                                  With love ja take car(e)
                                  , Niphredil
"There are many things that I would like to say to you but I don't know how."

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #26 : 11.12.2009 18:00:48 »
Mun mielest toi oli aika ihanaa et Jake leimaantu Janeen... Se on nii outoo et se on ihanaa. Oi jee mul on järkevät kommentit... :P
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #27 : 12.12.2009 20:04:26 »
Ah, Bella  ♥ Alec, ihanaa! atkoa ?

porche-love

  • Vieras
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #28 : 13.12.2009 16:58:09 »
A/N:sori kun en oo lisännyt vähään aikaan..  :( kiitos kaikille jotka tätä lukevat
strawberrycullen:sori kun tässä jatkossa kesti vähän 8((
Nipherdil: kiitti kun jaksat betaa vaikka siin vähän aikaa menikin (:
Anaid: no kyllä sun kommentit mulle on järkevii ja kiitos kun luet tätä ((:
Ayos:jatkoa tulee tässä




Seitsemäs luku : Yllätyksiä

Bpov

Tunsin kuinka lieskat siirtyivät koko ajan nopeammin pumppaavaan sydämeeni ja lopulta loppuivat. Avasin silmäni ja oli kuin olisin nähnyt ensimmäistä kertaa.
Kaikki oli niin kirkasta ja selvää. Olin viimeinkin vamppyyri.
Kun katselin ympärilleni haistoin maailman ihanimman tuoksun. Ruusun ja sitruunan sekoituksen. Samassa näinkin kaikkein ihanimman olennon ikinä. Ihanemman kuin Edward. Hänellä oli ruskeat hiukset, täyteläiset huulet joita halusin kovasti suudella, verenpunaiset silmät joihin hukuin. Heräsin ajatuksistani tuttuun ääneen.
”Bells, sä oot hereillä. Oli kauheeta kuulla sun kärsivän. Wau, sun silmät ne on... Wau...” Jake sanoi, ja samalla haistoin kauhean hajun ja nyrpistin nenääni. Tältä siis ihmissudet haisee.
”Joo, hyi, Jake sä haiset!” sanoin Jacobille ja kuulin maailman ihanimman, pehmeän ja samalla tumman naurun.
”Etsä itekkään hyvälle haise enää.” Jaken upean vastauksen jälkeen kuului murinaa vieressä olevan pojan rinnasta. Ihmettelin sitä, mutta pidin siitä oudolla tavalla.
Minä vaan nauroin Jaken vastaukselle.
”Bella, onko sinulla jano. Ainakin sinulla pitäisi olla.” Pudistin vain päätäni Alecin kysymykselle.
”Muuten mitä silmistäni. Mikä niissä on vikana?” Kysyin Jakelta, kun muistin hänen kommentin silmistäni.
Silloin Alec katsoi silmiini ja tunsin outoa vetoa häneen ja halua suojella tätä ihanaa poikaa. Tuijotimme vain toisiamme silmiin kunnes joku selvitti kurkkuaan. Olisin punastunut jos olisin ollut ihminen.
”Umm, Bells, leimauduitko sä just tohon tyyppiin. Mä luulin et sitä vaan tapahtuu ihmissusille.” Jaken kysymys yllätti. Samassa Aro käveli sisään ja kaikki kumarsivat hänelle, minäkin, koska tiesin että niin pitää tehdä.
”Isabella, sinun ei tarvitse kumartaa minulle. Voisivatko kaikki muut paitsi Alec ja Isabella poistua?” Aro kysyi ja kaikki heti lähtivät, jopa Jacob.
”Isabella, haluaisitko olla minun tyttäreni?” Olin aivan yllättynyt ja menin shokkiin. En edes tiedä voivatko vampyyrit mennä shokkiin, mutta vastasin heti myöntävästi kun pystyin.
”Saisinko kysyä mistä tämä kunnia tulee?” kysyin Arolta jolla oli nyt kätensä ympärilläni.
”Kultaseni, heti kun näin sinut ensikerran pidin sinua tyttärenäni. Ja Marcus näki isä-tytär siteen heti välillämme.” Aro selitti.
”Haluaisitko tietää voimasi? Ja sen miksi silmäsi ovat sini-, vihreä-, ruskea-, puna-, mustat?” Aron kysymyksen jälkeen riensin heti peilin eteen katsomaan silmiäni. Ne olivat kauniit.
”Kyllä, isä. Se olisi mielenkiintoista tietää. Ja myös se miksi minulla ei ole jano.” Aroa yllätti se, että kutsuin häntä isäksi tai se ettei minulla ollut jano.
”No seuraa minua sitten, ja Alec tule sinäkin. Meillä on vieras joka osaa kertoa toisten voimat.” Aro sanoi ja minä muistin, että Alec oli myös täällä.

Saavuimme isoon saliin ja siellä olivat kaikki vartijoista ja näin Jaken seisovan Janen vieressä. He pitivät toistensa käsistä ja se oli söpöä. Olin iloinen heidän puolestaan.
”Eleazar, rakas ystäväni. Voisitko kertoa tyttäreni, eli tämän nuoren, kauniin naisen voimat?” Aro kysyi mieheltä jolla oli mustat lyhyet hiukset ja kultaiset silmät. Hän oli siis vegetaari. Kaikki katsoivat shokissa Aroa paitsi Caius ja Marcus jotka katsoivat minua suuret hymyt kasvoillaan.
”K-kyllä Aro. Hänen voimansa ovat luonnon, veden, tulen, tuulen, kuoleman ja elämän hallinta. Hyvä itsehallinta. Vain ajattelemalla jonkun vampyyrin voimaa voi saada sen. Ihmiseksi muuttuminen. Kilpi tai niin sanottu kupla. Henkinen sekä fyysinen sellainen. Ja ihmissudelle tyypillinen leimaantuminen”, Eleazariksi kutsuttu mies sanoi kunnioittavalla äänellä. Kaikki olivat aivan shokissa. Olisipa minulla Edwardin lahja ja voisin kuulla heidän ajatukset. Samassa päähäni tulvi ajatuksia.
”Wau, Bellalla on mahtavat kyvyt”- Jacob
”Onkohan hän jo leimaantunut?”- Alec
”Meistä voisi tulla hyviä ystäviä.”- Jane
”Hmm.. mielenkiintoista”- Aro
”Tämä tietää hyvää.”- Caius
”Meillä on upea veljentyttö. Ja hän
leimautui juuri hänelle sopivaan poikaan”
- Marcus
”Bella on HOT. Tykkäisiköhän se musta. Hmm...”- Felix
Felixin ajatusta seurasi iso läimäys hänen päähänsä ja murinaa minulta.
”Mistä hyvästä toi oli?” Felix kysyi kun kaikki muut katsoivat kysyvästi.
”Katso vähän mitä ajattelet!! Ja vastaus kysymykseesi en pidä sinusta. Olen jo leimaantunut!” huusin Felixille kun Alec katsoi minua shokissa ja sydän murtuneena.
”Kehen olet leimaantunut” Jane kysyi minulta.
”Vau, Jane on kiltti Bellalle.” Felix huusi yllättyneenä ja sai kaikilta huoneessa olevilta läpsäyksen takaraivoon.
”Niin, Bella kehen olet leimaantunut?” Alec kysyi.
”En itse asiassa tiedä. Voisitko kertoa meille kaikille setä Marcus?” kysyin, olin itsekin utelias.
”Bella, etkö muka tunne sitä vahvaa vetoa kehenkään täällä?” Marcus kysyi.
”Mm.. kyllä...” mumisin nolona kun muistin kuinka näin Alecin muutoksen jälkeen ensimmäisen kerran.
”No kehen?” kaikki sanoi samaan aikaan.
”Aleciin”, mumisin niin hiljaa, että epäilin saiko ketään selvää siitä. Seuraava asia minkä huomasin oli se, että Alec oli suutelemassa minua ja minä suutelin takaisin. Joku selvitti kurkkuaan.
”Tuota, Bella, sinun kannattaisi lähteä metsästämään. Haluatko juoda ihmisiä vai eläimiä?” isäni kysyi. Näin sivusilmällä kuinka Jacob nyrpisti nenäänsä, kun Aro mainitsi ihmisten juonnin.
”En halua olla murhaaja, joten eläimillä”, vastasin todenmukaisesti ja näin kuinka Jake rentoutui. Aro vain nyökkäsi.
”Haluaisiko joku liittyä Isabellan ruokavalioon, ettei hänen tarvitsisi mennä yksin metsästämään?” Caius kaikkien ihmetykseksi kysyi, mutta Jane, Alec, Demetri, Heidi ja Felix nopeasti vastasivat haluavansa kokeilla sitä. Sen jälkeen lähdimme ulos.
Ulkona haistoin kauhean hajun. Se oli pahempi kuin Jaken haju.
”Yäk. Mikä tämä haju on. Se haisee pahemmalle kuin Jacob”, kysyin Janelta. Kaikki olivat taas aivan shokissa. Sitä sattuu tänään aika paljon.
”Mitä? Mikä se on?” kysyin kun ketään ei vastannut.
”Kultaseni, se on verenhajua. Ihmisveren.”
”Minä tiesin tämän...” mumisin itsekseni.
”Minkä tiesit?” Heidi kysyi. Hänen mustat hiuksensa heiluivat vähän tuulessa.
”Sen, että olen outo. Olen aina ollut ja luulin etten olisi enää, kun muutun vampyyriksi, mutta ei, minun pitää olla vain vielä oudompi”, selitin heille.
”Et sinä ole outo. Olet ainutlaatuinen.” Kaikki katsoivat Janea shokissa kun hän halasi minua ja sanoi nuo sanat.

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #29 : 13.12.2009 17:40:42 »
Ei vittu mä repeilin tolle xDDD
Joo. TOOOSI hyvä :D Ja hauska. Hauska toi, ett jake päätti lähtee bellan seuraks tost vaa ja sit toi felixin ajatukset ja kaikki xDD
Toivottavasti sä jatkat tätä piaaannn<3 Tykkäsin nimittäin<3
Ps. oon uus lukija^^

omputin

  • ***
  • Viestejä: 115
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #30 : 13.12.2009 21:01:20 »
tää on hyvä!
ainoo vaan et oon kai lukenut aika saman tyylisen joskus, mut se ei haittaa.
haluan tietää miten tässä käy joten janoan jatkoa
-omputin
<br /> kkaro ♥

E_Bella

  • Vieras
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #31 : 13.12.2009 21:15:07 »
aww... en osaa sanoa muuta...  noi ensimmäiset luvut olivat aika lyhyitä, mutta kaksi lukua tais olla tavallista pidempiä? no, ne oli sopivan mittasia... =)
jäin koukkuu... en oo varma oonko kommentoinu ennen, muttta pari lukuu oon tainnu lukea.. kai
mutta, siis, jatkoo!

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #32 : 15.12.2009 14:11:18 »
Oojes, haluan kyllä tietää mitä Edi tästä ajattelee...
hmm, jatkoa?

-Anerya-

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #33 : 15.12.2009 16:42:14 »
Tä on niin hyvä, koska tä on niin yksinkertanen! Tässä ei oo kamalasti "ylimääräistä" tekstiä vaan juonikuviot vaan! Erilainen, mutta hieno :D Jään seuraamaan.
Headmaster of Hogwarts hits the gym.

Dumbelldore.

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #34 : 16.12.2009 13:51:27 »
TÄÄ ON AIVAN MAHTAVA! :)
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

jemppuli

  • Vieras
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #35 : 21.12.2009 16:54:04 »
IHANA! Jatkoa, kiitos! :)

En-nu

  • Vieras
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #36 : 29.12.2009 21:51:56 »
Ihanaa!!! laita jatkoa ja äkkiä

strawberrycullen

  • Vieras
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #37 : 01.01.2010 14:02:20 »
Aatella että Bellalla on noin mahtavat kyvyt  :D! Ihme että Jane oli noin kiltti Bellalle. Hyvää tekstiä taas, paitsi yks virhe pisti silmään. Eli toi;
Lainaus
”Mitä? Mikä se on?” kysyin kun ketään ei vastannut.
Ketään paikalla kuuluisi olla kukaan   ;)

ja tietenkin mahd. pian jatkoo  :D
« Viimeksi muokattu: 04.01.2010 10:32:03 kirjoittanut strawberrycullen »

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #38 : 01.01.2010 15:38:55 »
Ite pidän tästä ihan mahdottomasti (:
Hyvää tekstiä taas, paitsi yks virhe pisti silmään. Eli toi;
Lainaus
”Mitä? Mikä se on?” kysyin kun ketään ei vastannut.
Ketään paikalla kuuluisi olla kukaan   ;)
Lisäksi tuolla pitäisi olla kaksi pilkkua: "Mitä? Mikä se on?" , kysyin, kun kukaan ei vastannut. Tällaisia virheitä oli muutama..
Jatkoa As Soon As Possible ! (:
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

porche-love

  • Vieras
Vs: Uusi Alku K-13
« Vastaus #39 : 03.01.2010 19:18:00 »


AN: sori oikeesti etten oo jatkanu pitkään aikaan!! on ollu vähä kiireit koulun kaa ja ei oo tullu kunnon ideaa ;( mut nyt tulee jatkoo tpoivottavasti on hyvä

Rassermus:kiitti ku luet
omputin: kiitti sullekkin ku luet ja anteeks sata ja yks kertaa ettei jatkoo oo kuulunu vähään aikaan
E_Bella:kiitti kommentista
Jazmii:kiitos kommentista eikä haittaa vaikka sekava olikin :)
Ayos:jatkoa tulee ja voin vaikka tehäkkin luvun edwardin pointist
-Anerya-: kiitos
Anaid:mä en kyl usko et tää mahtava on mut kiitti kuitenkin
jemppuli:kiitos ja jatkoa tulee tässä
En-nu:kiitos ja anteeks ku jatkoa ei tullu niin kauheen nopeesti :(
strawberrycullen:kiitti koitan muistaa jatkossakin ja korjaan virheen :)
hannm:kiitos kommentista ja anteeksi kaikist virheist, mut mun äikkä ei oo mikään paras



Kahdeksas luku:


Apov

”Kultaseni, se on verenhajua. Ihmisveren”, sanoin shokista tultuani ja huomasin kuinka enkelini meni shokkiin.
”Minä tiesin tämän...” hän mumisi.
”Tiesit minkä?” Heidi ehti kysyä ennen minua.
”Sen, että olen outo. Olen aina ollut ja luulin, etten olisi enää kun muutun vampyyriksi, mutta ei, minun pitää olla vain vielä oudompi”, Bella selitti meille.
”Et sinä ole outo. Olet ainutlaatuinen.” Kaikki katsoivat Janea kun hän halasi Bellaa sanoessaan nuo sanat. Jane ei ikinä ole ollut kiltti kenellekään paitsi minulle ja silloinkin harvoin.
"Kiitos, Jane, minulle merkitsee niin paljon, että hyväksyt minut. Olet jo nyt kuin sisko, jota minulla ei ole koskaan ollut", Bella sanoi. Jane olisi itkenyt, jos olisi pystynyt,
 sen näki selvästi. Hän oli niin iloinen. En ole nähnyt häntä näin iloisena vuosisatoihin.
"Sinäkin olet minulle kuin sisko." Jane kuiskasi.
"Jane, oletko sä kunnossa? Voiko vampyyreilta lähtee järki?" Älyvapaa Felix meni turmelemaan enkelini ja siskoni herkän hetken olemalla oma, typerä itsensä. Siitä hän sai maksaa kärsiessään tuskissaan maassa. Me kaikki, paitsi Bella, katsoimme Janea.
"Jane, lopeta jo, hän sai tarpeeksi", Heidi valitti, mutta Jane vain pudisti päätään ja osoitti Bellaa.
"B-be-bella, sinäkö tuon teet hänelle?" Demetri kysyi silmät täynnä sekaisin kunnioitusta ja pelkoa.
"Kyllä, Felix ansaitsi sen", rakkaani sanoi samalla kun Felix nousi pystyyn.
"Tuo oli pahempaa kuin Janen kiduttamana", Felix kuiskasi ääni väreillen pelosta.
"Metsästetään nyt ja kysytään Arolta myöhemmin", Heidi ehdotti jo vähän kyllästyneenä odotteluun.
"Joo, mua alkoi jo janottaa", Felix sanoi ääni vielä vähän väreillen. Hah, siitäs sai kun pilasi kahden elämäni tärkeimmän henkilön herkän hetken.



Bella oli aivan loistava metsästäjä. Hänet oli kuin luotu tähän maailmaan. Hänellä ei ollut tahran tahraa vaatteissaan sen jälkeen. Hän oli saanut kolme peuraa ja kaksi kettua. Ketut hän sai susimuodossaan. Bella on taitavampi, nopeampi ja vahvempi kuin normaalit vastamuuttuneet. No, hän onkin erilainen ja rakastan häntä juuri siksi enemmän. Hän on kuin luotu minulle.