Kirjoittaja Aihe: Kiellettyä rakkautta, K-11  (Luettu 1770 kertaa)

Lunella

  • ***
  • Viestejä: 704
Kiellettyä rakkautta, K-11
« : 24.03.2011 15:03:17 »
Kiellettyä rakkautta
Paritus: Regulus/Sirius
Genre: ficlet, drama
Ikäraja: K-11 //zougati muokkasi vastaamaan uusia ikärajoja
Varoitus: Insestiä.
A/N: Tätä kirjoittaessani kuuntelin tätä biisiä, josta sain jonkinlaista inspiraatiota. Osallistuu Perpektiiviä parittamiseen -haasteeseen (Perhe), FF100:een (024. Perhe), Slash10:een ja Suojelusenkeli-haasteeseen.

*

Tunnen elämän valuvan käsistäni, mutta se ei oikeastaan enää haittaa. Olen tehnyt kaikkeni suojellakseni sinua ja toivon vain, että se riittää. Kun ruumiini mätänee jossain järven pohjassa, tunnen kuinka jokin kutsuu mieltäni seuraavaan paikkaan. En tahdo vielä lähteä. Odotan sinua.

Mietin, milloin saat tietää, että olen kuollut. Vaivautuukohan kukaan edes kertomaan? Viimeisiä sanojani ne eivät ainakaan kerro: minä rakastin sinua enemmän kuin olisi kuulunutkaan. Olit minulle enemmän kuin veli ja sen takia äitimme on nyt menettänyt järkensä. Hän puhuu itsekseen, syyttää sinua varmaan kuolemaansa asti. Hän sanoo, että houkuttelit minut puolellesi. Vaan ei se niin mennyt, sillä minä rakastuin sinuun ihan itse.

Muistoissani lapsuutemme kielletyt suudelmat ovat kullalla päällystetyt ja haluan muistaa vain ne hyvät hetket. Tarkemmin miettiessäni, mieleeni ei kuitenkaan edes tule huonoja hetkiä. Jokainen sanani sinulle oli rakkautta, vaikka vähän kiivaasti ne olisinkin lausunut. Jos sinä joskus suutuit minulle tekojeni vuoksi, anna anteeksi ja koita ymmärtää. Se oli minun elämäni, jonka elin, miten parhaaksi näin. Teithän sinäkin elämässäsi virheitä, et voinut kieltää niitä minulta. 

Aika kuluu hitaasti umpeen, kun istut jo Azkabanin muurien sisällä. Minua suorastaan naurattaa se, että meistä kahdesta sinä oletkin se, joka niiden muurien sisälle joutui. Sinä et naura, vaikka varmasti ymmärrätkin sen ironian, mikä minua naurattaa.

En voi tehdä muuta kuin odottaa, vaikka varmaan minua sanottaisiin suojelusenkeliksi: seuraan sinua minne menetkin, eikä kukaan näe minua - paitsi sinä viimeisinä sekunteina.

Ja silloin sinä hymyilet.
« Viimeksi muokattu: 02.05.2015 03:50:35 kirjoittanut zougati »


Life is an illusion.



Mikaela Q

  • ***
  • Viestejä: 28
Vs: Kiellettyä rakkautta, K-7
« Vastaus #1 : 24.03.2011 16:15:56 »
Äää miten söpö. Just sellasta kun Sirius/Regulus parhaimmillaan on; älyttömän ihanaa ja silti niin mahdottoman haikeaa ja väärin.

Teksti oli suurimmaksi osaksi oikein nättiä, mutta muutamassa kohdassa meni tyyli vähän ei-sopivaksi Reguluksen suuhun. Tai en tiedä. Ehkä mietin liikaa, mutta en kyllä miellä häntä ihan noin vakavamieliseksi, vai miten sen muotoilisi. Rouva Musta oli kuitenkin mainittu kivasti, tykkäsin.

No, kuitenkin. Oikein mukava lukukokemus, kiitän. :--)
Stop Crying Your Heart Out

Gelmir

  • Imagine
  • ***
  • Viestejä: 224
  • Ravenclaw
Vs: Kiellettyä rakkautta, K-7
« Vastaus #2 : 27.03.2011 16:14:10 »
Kaunista tekstiä, olisin mielelläni lukenut enemmänkin. Tunnelma oli tavoitettu hyvin ja tuo rouva Musta oli minustakin lisätty kivasti tarinaan. Ihana :)
It was my ghost walking on the sidewalk.

Unimaailma

Enigma

  • ***
  • Viestejä: 32
Vs: Kiellettyä rakkautta, K-7
« Vastaus #3 : 27.03.2011 17:06:02 »
Todella upeaa tekstiä, jo kaunis alku vetää heti hamuamaan lisää. Erityisesti rakastuin tuohon ihanan herkkään tunnelmaan, jonka olet saanut oikein hienosti luotua. Sopii paritukseen loistavasti. Sen lisäksi Sirius/Regulus on nyt vaan niin houkuttavaa, että ei tästä voi olla mitenkään pitämättä. Myös loppu oli omalla ihanalla tavallaan surullinen ja kuitenkin niin kaunis.

Tykkäsin myös tekstin pituudesta. Juuri tällainen sopivan pituinen söpöstelypätkä tähän hetkeen, aww. Virheitä ei myöskään näkynyt, ja teksti oli muutenkin kaikin puolin oikein sujuvaa ja nättiä.

Pahoittelut epärakentavasta kommentista, pointti oli kuitenkin se, että tykkäsin todella paljon!  :D
Kiiitos!