Kirjoittaja Aihe: Twilight: I will survive, as always K-11 (4.luku 13.02.-12)  (Luettu 8409 kertaa)

Selena

  • *
  • Viestejä: 2
Vs: I will survive, as always K-13
« Vastaus #20 : 02.08.2011 13:10:14 »
Tykästyin tähän. Toivottavasti tähän tulee vielä jatkoa. Surullista ku moni hyvä kertomus jätetään kesken  :'(

Fulnum

  • ***
  • Viestejä: 43
  • Expecto Patronum
Vs: I will survive, as always K-13
« Vastaus #21 : 02.08.2011 14:28:55 »
Tää oli oikeesti tosi hyvä! Ja jäi kaiken lisäks tyhmään kohttan >:(

Jatkoa, jos  mahdollista?

Fulnum
i don't tell anybody about the way you hold  my hand

1997-2011 Kiitos!

All was well.

latelan

  • ***
  • Viestejä: 12
  • It's nice to be important, but it's more important
Vs: I will survive, as always K-13
« Vastaus #22 : 06.08.2011 16:48:35 »
Uusi lukija!

Luin noi ilmestyneet luvut, ja oon varma, et luen tulevatkin!

Aivan mahtava! Pieniä kirjoitusvirheitä huomasin, mut mä en niistä välitä.

Jatkoa ja pian!!! = )




silakkahanhi

  • ***
  • Viestejä: 5
Vs: I will survive, as always K-13
« Vastaus #23 : 27.08.2011 11:20:39 »
oi ihana ficci, jäin koukkuun!!! ;D jäi jännnään kohtaan.

toivottavasti jatkoa tulee! (;

N1gg1h

  • ***
  • Viestejä: 53
  • So little nd still so cold
Vs: I will survive, as always K-13
« Vastaus #24 : 27.08.2011 14:27:17 »
Eli ensinnäkin suuren suuri kiitos kaikille lukijoille ja kommentoijille  ;D
Ja toiseksi jatkoa en ole toistaiseksi vielä saanut aikaan.... tai sain, mutta saatte syyttää äitiäni -joka muuten hallitsee koneen käytön todella 'hyvin'- sen katoamisesta... Hankki kunnon sarjan viiruksia mun koneeseen ja säikähti sitten, jotain juttua mikä ilmesty näytölle niin pahasti, että pudotti koneeni... -.-'  siinä meni pari seuraavaa lukua  :(
Ja kolmanneksi, koska tällä on vielä lukijoita, nii kirjoitan kyllä jatkoa  ;)

Love
-N1gg1h

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: I will survive, as always K-13
« Vastaus #25 : 30.08.2011 21:04:17 »
UUS LUKIJA!
Täs on mun mielestä hyvä idea, mutta luvut on ikävän lyhyitä.
No mun rakentava oli siinä.
Toivottavasti jatkat pian!

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Wutum

  • ***
  • Viestejä: 22
Vs: I will survive, as always K-13
« Vastaus #26 : 27.10.2011 12:08:40 »
Löysinpäs mielenkiintoista luettavaa ja aijoin luke jos lisää tulee.  :)

Luvust on kyllä aikas lyhyitä. Teksti on kuiteskin suht sujuvaa vaikka vähän vois olla kuvailua. Mutta todellisuudessa en itse pystyisi saamaan minkään näköitä järkevää tekstiä aikaseksi.

Jatkoa odotellen  ;D
-Wutum

Alise-Mary

  • ulkopuolinen
  • ***
  • Viestejä: 214
  • Luotathan?
Vs: I will survive, as always K-13
« Vastaus #27 : 04.11.2011 10:05:23 »
Ui. Mahtava tarina. Oikeestikkin, en odottanu ihan tällasta mutta hyvä on. :D
Jatkoa, anelen polvillani!

Ali

N1gg1h

  • ***
  • Viestejä: 53
  • So little nd still so cold
Vs: I will survive, as always K-13
« Vastaus #28 : 21.11.2011 16:02:31 »
A/N: Paljon odetettu jatko ois nyt täällä :D


LUKU 3:

Bpov:

Työpäiväni oli taas alkanut. Onneksi sain Nessien hoitoon Culleneille, ainakin hän olisi turvassa ja heidän toiminta on halpaa.

“Vähemmän haaveiluja ja enemmän töitä!”, huusi Jose parhaillaan uudelle tytölle, harjoittelijat olivat aina ärsyttäviä, varsinkin tytöt. He roikkuivat puhelimessa puolet ajasta ja toiset puolet he tekstasivat kavereilleen, kuinka ärsyttävä pomo  heillä oli tai, että olivat juuri nähneet maailman söpöimmän pojan, joka taatusti flirttaili tytölle. Sama toistuu joka päivä, joka toinen tunti, aina löytyy joku entistä söpömpi ja söpömpi.

“Bella, et millään viitsisi hoitaa myös Natalien pöytien tilauksia? Natalie on pakko erottaa ennen kuin hän tappaa jonkun asiakkaista johonkin allergiaan, se oli tarpeeksi lähellä kolmella viime kerralla.”, Jose selitti  ja pyöritti silmiään huomatessaan uuden harjoittelija tytön puhuvan puhelimeen taas vaihteeksi.
“Ei hätää Jose, kyllä minä hoidan ne.”, sanoin pomolleni hymyillen lempeästi.
“Kiitos, Bella. Lupaan, että tämä näkyy seuraavassa palkassasi.”, tuo sanoi ja halasi minua nopeasti, ennen kuin lähti erottamaan meidän uutta, ja pian entistä, harjoittelijaa. Nyökkäsin vain  tuolle hymyillen ja lähdin pöydän 13 luo.

Olin varma, että Nessie on jo rikkonut jotain, voi apua! Entä jos hän oikeasti tekee sen, ottaen huomioon kuinka arvokkaita tavaroita Culleneilla on. En pysty ikinä hankkimaan vastaavaa. Olen niin kuollut.

“Mitä saisi ol-?”, lauseeni keskeytti järkyttynyt henkäisy ja tajusin hetken päästä sen olleen minä, joka henkäisi. Älysin myös tuijottavani peloissani Edward Cullenia, joka oli oikein noussut seisomaan huomatessaan minut. Alice lupasi, ettei kerro Edwardille! Olin valmistunut juoksemaan karkuun heti, kun Edward liikahtaisikaan vähääkään lähemmäs kurkkuani, tosin kyllä minäkin olisin kuristanut hänet, jos hänellä olisi minun lapsi, josta en olisi tiennyt, mutta se taitaa olla mahdotonta tai no, mikä nykyään enää olisi… Onhan vampyyreitakin olemassa.

“Hei… Bella!”, hän sanoi naureskellen, itse asiassa hän kuulosti yllättyneeltä eikä vihaiselta, joten Alice ei varmaankaan kertonut havainnoistaan. 10 vuotta sitten hän jätti minut yksin kasvattamaan hänen lastaan ja ainut mitä hän sanoi oli Hei, Bella!, hänen oli pakko vitsailla.
“Hei.”, oli ainut, mitä sanoin ja siirsin katseeni Aliceen. Tuo näytti ihan tavalliselta, ei ilmeisesti ollut kertonut Edwardille epäilyistään.

“Joten oletteko valmiita tilaamaan vai tarvitsetteko aikaa vielä?”, kysyin noilta ja Edward näytti siltä, että häntä oltaisiin juuri lyöty puulla päähän.
“Perinteinen pubi- lounas, kuulostaa herkulliselta, mutta liian rasvaiselta, joten otan pannukakkuja ja cappuccinon.”, Alice sanoi tarkkaillen ruokalistaa, minun kirjoittaessa ylös tuon tilausta.
“Ja sinulle?”, kysyin Edwardilta hymyillen herttaisesti tuolle.
“Pubi lounas.”, tuo sanoi hieman tuupertuneen kuuloisena.

“Tuon annoksenne hetken päästä.”, sanoin kun olin kirjannut myös tuon tilauksen ylös vihkoon.

Epov:


Bella? Katsoin hänen peräänsä, hän oli käyttäytynyt juuri niin kohteliaasti kuin tavalliselle asiakkaalle pitikin. Hän ei osoittanut mitään aikomustakaan puhua minulle enempää kuin oli pakko.

“Hän on täällä! Bella asuu täällä!”, sihahdin Alicelle. Nyt jos tuo sanoisi, että on tiennyt Bellan asuneen kaupungissa koko ajan, niin hiiteen sisaruus ja kaikki Jasperit, Alice olisi kuollut siinä vaiheessa.
“Rauhoitu se oli shokki minullekin!”, tuo sihahti takaisin ja yritimme molemmat pitää äänemme matalina.
“Kuinka kauan olet tiennyt tästä!?”, sihahdin uudelleen.
“Sain tietää vasta tänään ja rauhoitu.”, tuo komensi.
“Okei, pitää rauhoittua…”, sanoin itsekseni  ja hengittelin rauhallisesti.
“Miten niin vasta tänään?”, kysyin tuolta nyt vähän rauhoittuneena.
“Törmäsimme vahingossa häneen kadulla Rosen kanssa.”, tuo selitti ja keskustelumme päättyi, kun Bella toi annoksemme. Hän piti katseensa poissa minusta, kun hän toivotti hyvää ruokahalua.

Mulkoilin Alicea, en uskonut sanaakaan siitä, mitä tuo sanoi, varmasti hän oli tiennyt ettei Bella ollutkaan kuollut.
Hänen kykynsä näyttäisi olevan kehittynyt., kuulin Alicen ajattelevan. Käänsin katseeni Bellaan, joka näytti olevan liiankin kiinnostunut kassakoneen näpyttelystä.

Bpov:

Olen poikki!, valitin mielessäni kymmeneltä illalla, jolloin työvuoroni vihdoin loppui.

“Tarvitsetko kyydin?”, kysyi tuttu ääni ja kävin nauramaan. Petey nojasi upeaan mustaan urheiluautoonsa, hymyillen minulle. Huokasin helpotuksesta
“Kiitos kyllä.”, sanoin ja kuulostin hieman väsyneeltä.
“Minnes ajetaan?”, tuo kysyi. Ai, hitto! Suunnittelu virhe. Miten haen Nessien ilman, että Edward saa tietää pientä salaisuuttani?
“Tuossa on osoite.”, sanoin ja ojensin puhelimeni tuolle, mihin olin tallentanut Culleneiden osoitteen. Petey näytti kysyvältä.
“Uusi lastenvahti…”, selitin ja tuo nyökytteli.


Mietin koko matkan, miten saisin Nessien kotiin menemättä Culleneille, tulin siihen tulokseen, että minun oli vain pakko hakea lapseni.

Pihaan tultaessa säädin stereoita vähän hiljemmalle. Kipitin ovelle ja soitin ovikelloa. Alice tuli avaamaan ja hymyili  nähdessään minut, mutta tuon ilme muuttui hetkeksi hieman… pettyneeksi? Huomasin Peteyn ilmestyneen vierelleni.
“Tulkaa sisään!”,  Alice sanoi pirteästi, kun toipui järkytyksestä.
“Petey.”, ruskea hiuksinen pörröpää takanani esittäytyi.
“Alice. Nessie on täällä… jossain.”, Alice lisäsi katsoessaan selkänsä taakse.
“Älä välitä. Hän tekee tuota kaiken aikaa.”, sanoin, kun Alice alkoi nolostuneena katselemaan ympärilleen.

Lähdimme etsimään Nessietä, en tajunnut miksi Alice ei vain käyttänyt kykyjään ja etsinyt häntä sillä tavalla, mutta se selvisi minulle hyvin nopeasti. Menin Alice osoittamaan suuntaan ja huomasin Edwardin ja Nessien leikkivän, Edwardin huoneessa. Tai ainakin epäilin sen olevan Edwardin huone.

“Bella, mitä teet täällä?”, Edward kysyi. Nessie istui Edwardin reppuselässä ja leikki varmaan lentävänsä, koitin uskotella itselleni etten huomannut noiden kahden yhden näköisyyttä.
“Ööööh….. Minun lapsi… tai siis… Hoitolapsi.”, sanoin ja tulin peremmälle hakemaan Nessietä. Edward laski Nessien varovasti maahan ja halasi tuota.
“Äiti!… Ei kun täti!”, Nessie huudahti, heti kun Edward laski hänet maahan.

“Sano hei hei Edwardille ja sitten pukemaan.”, sanoin Edwardin huoneen ovella Nessielle ja tuo kääntyi vilkuttamaan Edwardille.
“Hei, hei Eddie!”, tuo sanoi ja Edward tuli halaamaan Nessietä vielä kerran. Eddie? Varmasti Emmetin tekosia
“Hei, hei pikku Nessie.”, hän sanoi kaipaavasti ja pörrötti tuon hiuksia. Nieleskelin tyhjää seistessäni vieressä katselemassa tapahtumia.
“Nessie on suloinen.”, Edward sanoi huokaisten, Nessien lähdettyä juosten vampyyri vauhtia pukemaan päällensä.
“Niin on…”, huokaisin itsekin ja kävelimme Edwardin kanssa rinnakkain alakertaan ilman mitään kiirettä.
“Surullista, että hänen äitinsä on niin paljon poissa. Nessie kertoi, että hänen äiti oli saanut hänet todella nuorena ja ei pystynyt hankkimaan kunnon koulutusta, joten hänen on käytävä koko ajan töissä ja Nessien isä oli kuulemma lähtenyt lätkimään ennen kuin tuo oli edes syntynyt. Vihaan sellaisia ihmisiä!”, tuo selitti ja näytti oikeasti vihaiselta Nessien isälle.
“No, hänen isänsä on kusip-”, jouduin keskeyttämään Nessien isän nuhtelun ja samalla Edwardin piilohaukkumisen, kun Rose laittoi paheksuen kätensä suuni eteen. Olimme alhaalla, Nessien kanssa, joka näytti hyvin kiinnostuneelta siitä, mitä olin sanomassa.

“Petey mennään!”, sanoin suht normaalilla äänellä ja pian  tuo juoksikin eteiseen.
“Sovimme, että minä tuon huomenna Nessien,  niin hänen ei tarvitse herätä niin aikaisin, kun sinulla on aamuvuoro.”, Petey selitti ja nyökyttelin tuolle. Edward sen sijaan näytti kysyvältä.
“Nessien äiti on työmatkalla.”, selitin ja Edward nyökkäsi, tosin hän ei enää hymyillyt. Hän tuijotti Peteytä. Eikä mitenkään kukakohan tuon on ilmeellä, vaan tappaisin sinut oikein mielelläni ilmeellä ja niin teki Peteykin. Heistä tuskin tulee kavereita.

“Vihdoin kotona!”, huokasin, kun olin päässyt kotiin ja laittanut Nessien nukkumaan. Kaaduin sohvalle makaamaan, en tiennyt, että vampyyri voi olla näin uupunut, ehkä se johtui päivän tapahtumista. Tai pelkästään Edwardin näkemisestä.

Petey näytti loukkaantuneelta ja katsoin tuota kulmat koholla.
“Ajattelitko vaikka kertoa, miksi häpeät tytärtäsi?”, tuo kysyi vihamielisesti.
“En minä häntä häpeä… Kun he vain…” En tiennyt mitä kertoisin Peteylle. Tuo naputti jalallaan lattiaa.
“He ovat vanhoja tuttujani ja en jaksa selittää heille koko juttua!”, valehtelin ja Petey huomasi sen. Hän puhahti ja oli valmiina lähtemään ovet paukkuen  pois.
“Okei, itsepähän pyysit. Nessien isä asuu siellä!”, sanoin vihaisesti ja nostin pöydältä lehden. Peteyn silmät olivat pyöristyä ulos kuopistaan.
“Mitä sinä sanoit?”, tuo kysyi ja kävi istumaan viereeni.
“Kuulit kyllä.”, sanoin huokaisten ja heitin lehden syrjään.
“Tietääkö hän…?”
“Ei tiedä, kukaan muu ei tiedä kuin sinä, mutta ainakin yksi epäilee…”, sanoin ja huokaisin.

“Mikset kertonut! Vihaan sinua!”, kuului hetken päästä itkuinen huuto.
“Nessie!”, henkäisin ja katsoin taakseni nähdäkseni Nessien seisomassa yöpuku päällänsä, itkien ovensa raossa. Silmän räpäyksessä tuo oli kadonnut takaisin omaan huoneeseensa.
"Nessie!", kutsuin tuota tuon ovella ei mitään vastausta. Avasin tuon huoneen oven ja huomasin kauhukseni, ettei Nessie ollut sillä. Ikkuna oli auki ja valkoiset verhot lepattivat tuulen mukana.

Olin virallisesti maailman huonoin äiti!

A/N: Kommentteja saa taas lähetellä!
  ;)
« Viimeksi muokattu: 13.02.2012 15:05:27 kirjoittanut N1gg1h »

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: I will survive, as always K-13 (3.luku 21.11.2011)
« Vastaus #29 : 21.11.2011 23:18:44 »
Jee uus luku! Olin ihan pihalla et missä mennään ku luen niin paljon eri ficcejä, joten lukaisin tuon alusta asti uusiksi. Joo k-virheitä en nähny ja muutenki teksti oli sujuvaa ja näin.
Jatkoo toivoisin :)

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

amanda97

  • ***
  • Viestejä: 5
  • muistot, ystävät ja unelmat
Vs: I will survive, as always K-13 (3.luku 21.11.2011)
« Vastaus #30 : 22.11.2011 06:36:25 »
oiiiii!!!! Tää on niiin ihana !!! En osaa pistää mitään rakentavaan, mutta toivon että kirjoitata vielä jatkoa  !!!!

jATKOOOOO!

Amanda97

Alise-Mary

  • ulkopuolinen
  • ***
  • Viestejä: 214
  • Luotathan?
Vs: I will survive, as always K-13 (3.luku 21.11.2011)
« Vastaus #31 : 25.11.2011 20:37:50 »
Ui, ihana luku. Yhdestä kohtaa puuttui välilyönti muttei se lukemista haitannut. Jatka ihmeessä. c:

N1gg1h

  • ***
  • Viestejä: 53
  • So little nd still so cold
Vs: I will survive, as always K-13 (3.luku 21.11.2011)
« Vastaus #32 : 12.02.2012 18:29:54 »
Anskubits,
amanda97,
Alise-Mary:
Kiitos ihanista kommenteista näin aluksi  :) Ja jatkoa tulee tällä viikolla varmasti  ;D lupaan ja vannon  :D

N1gg1h

  • ***
  • Viestejä: 53
  • So little nd still so cold
Vs: I will survive, as always K-13 (3.luku 21.11.2011)
« Vastaus #33 : 13.02.2012 16:40:04 »
A/N: Tässä olis nyt tätä jatkoa!  :D toivottavasti maistuu  ;)




4. luku:

Bpov:

“Nessie? Nessie!”, huutelin metsässä, hän oli karannut jo kaksikymmentä minuuttia sitten. Missä hän oikein oli?
“Nessie  kiltti!”, huusin jälleen tyhjään metsään, mutta ainut vastaus, minkä sain oli kaiku omasta hysteerisestä huudosta. En osannut jäljittää kunnolla, minkä Nessie tiesi ja sen takia oli juossut metsään mikä oli täynnä karhujen, kettujen ja muiden eläimien hajuja. Huonojen jäljitys taitojeni ansiosta pääsin vain metsän reunaan asti seuraamaan tuota ja sen jälkeen ei mitään.

Olin käskenyt Petey jäädä vahtimaan josko tuo tulisi omia aikojaan takaisin, mutten ollut kuullut mitään. Juuri silloin puhelimeni pärähti soimaan. Petey.

“Haloo? Petey? Onko hän  tullut takaisin jo?”, kysyin heti ennen kuin tuo ehti edes sanoa mitään.
“Valitan Bella, mutta siitä on jo puoli tuntia, ehkä sinun kannattaisi käydä katsomassa Culleneilta.”, hän sanoi arasti, aivan kuin räjähtäisin jos joku sattuisi mainitsemaan Culleneiden nimen. Okei, okei ei se mitään suurta iloakaan tuonut kuulla heidän nimestään. Mutta Petey puhui asiaa, olin melkein varma, että Nessie meni sinne. Löin Peteylle luuria ja haluttomana lähdin juoksemaan Culleneiden taloa kohti.

Heidän pihassa revin oksia pois hiuksistani, vaikka olin vampyyri, olin silti kömpelö yksilö. En samalla tavalla kuin ihmisenä eli en kaatuillut tai mitään, mutta silloin tällöin onnistuin saamaan oksan naamaani. Vannon vain silloin tällöin… okei ehkä hieman useamminkin… Mutta vain hieman!

Koputin ovea ja Edward tuli avaamaan, hän ei näyttänyt iloiselta, ei todellakaan, hän oli siis vieläkin vihainen Peteystä. No, voi anteeksi, että jatkoin elämääni! Olisiko sitten pitänyt makoilla ikuisuus sohvan pohjalla, sillä välin kun sinä saat tehdä, mitä haluat?!

“Hei, tuotaa…”, vaikeroin miten sanoisin asiani hänelle, hän piti Nessiestä, saisi varmaan sydänkohtauksen kun kuulisi, mikäli se olisi mahdollista.
“Bella, tiedän kaiken.”, tuo sanoi ja tuijotti minua kylmästi. Janoan vertasi Alice.
“Minkä kaiken?”, kysyin tuolta ah, niin viattomasti.
Kaiken. Nessie itse kertoi.”, tuo totesi ja tuijotti edelleen minua. Ja minä kun luulin, että Alice oli se  suulas.
“Hän on siis täällä?”, kysyin ja astuin tuon ohi sisälle, jossa oli pelottavan autiota.
“Ei.”, Edward sanoi yksinkertaisesti ja minua alkoi pelottaa, kun tajusin olevani yksin tuon kanssa täällä. Kännyin katsomaan Edwardia, joka kylmän rauhallisesti sulki oven ja minä nielaisin tyhjää samaan aikaan ja katsoin tuota hieman pelokkaana. Olikohan tuo vinksahtanut? Jos minun näkeminen ja totuus, eivät tehneetkään hyvää hänelle?

“Bella, rauhoitu. En minä sinua sentään tappaa aio, haluan vain puhua.”, tuo sanoi minulle ja nosti kätensä antautumisen merkiksi. Mutta minä en välittänyt, halusin tyttäreni takaisin, että pääsisin kauas täältä.
“Bella, hän on Alicen ja muiden kanssa metsästämässä. Halusin puhua kanssasi rauhassa, saat hänet kyllä ihan ehjänä takaisin.”, tuo vakuutteli, mutta en välittänyt edelleenkään.

“Bella, kiltti. En ikinä vahingoittaisi sinua.”, Edward sanoi surullisena ja minä naurahdin kylmästi.
“Olisi kannattanut ajatella sitä hieman aikaisemmin.”, vastasin viimein Edwardille kylmään sävyyn ja Edward painoi päänsä, kun mainitsin siitä, että se oli hän, joka jättänyt minut.
“Bella, en minä voinut tietää.”, hän sanoi raastavalla äänellä ja otti askeleen minua päin. Minä otin askeleen poispäin.
“Joten mikään muu ei merkitse mitään, olisit jäänyt vain, jos olisit tiennyt saavasi lapsen?”, kysyin tuolta vihaisena, mutta tuo pudisti päätään.
“Olisin tullut takaisin, joka tapauksessa. Bella, minä…”, tuo aloitti, mutten halunnut kuulla sitä, en halunnut olla taas se, jota satutetaan.

Jos olisin pystynyt olisin itkenyt, en tahtonut häntä lähelleni, silti hän tuli koko ajan lähemmäs ja näin tarkemmin ne samat kasvot, jotka olivat tappaneet minut sisältäpäin vuosia sitten. Se tuska jonka luulin jo unohtuneen nousi pintaan taas, nousi palaksi kurkkuuni ja ontoksi oloksi sisälläni. Edward otti viimeisen askeleen ja hänen kasvonsa olivat senttien päässä omistani. 
“Bella, minulla oli ikävä.”, tuo sanoi ja jos olisin ollut järkevä, jos olisin ajatellut edes hieman olisin työntänyt tuon pois, mutta ei aivoni eivät vieläkään toimineet hänen lähellään.

Hän nojautui lähemmäs, haistoin tutun tuoksun, voimakkaampana kuin ennen, näin ne samat huulet, jota olin satoja kertoja suudellut paremmin kuin ennen ja hänen kasvon piirteensä, olivat terävämmät kuin ennen.
“Bella, anna anteeksi.”, tuo kuiskasi korvaani ja minua vihlaisi mahan pohjasta kuulla se ääni niin selvänä, niin kauniina.
“En voi.”, sanoin lopulta ja muistin kuinka paljon vihasinkaan Edwardia. Vihani oli vain kasvanut vuosien aikana.
“Olet myöhässä.”, totesin tuolle ja tuon kasvot näyttivät lopullisen surullisilta.
“Bella, älä tee tätä.”,  tuo aneli, samalla tavalla kuin minäkin olin joskus anellut häntä jäämään.
“Kun minä sanoin noin sinulle, mitä sinä teitkään? Sanoit etten riittänyt sinulle.”, muistutin tuota ja tuo näytti vielä pahemmalta, tuo näytti niin tuskaiselta, että tunnistin itseni siitä. Hän näytti samalta kuin minä silloin, kun hän jätti minut ja se tuntui hetken aikaa hyvältä, kunnes muistin miltä minusta oli tuntunut juuri silloin metsässä.

Edward tuijotti edelleen lattiaa tuskaisena ja minusta alkoi tuntua  pahalta, kun tiesin aiheuttaneeni sen itse. Vain pari senttiä ja olisin voinut olla hänen sylissä taas, vain pari senttiä ja olisin maistanut hänen huulensa taas. Kyse oli teknisesti vain parista sentistä, mutta se tuntui äärettömän syvältä kuilulta, johon en halunnut toistamiseen tippua nyt, kun olin taas pinnalla.

Hän käänsi katseensa minuun ja tuijotti minua, suoraan silmiini ja niiden läpi. Hän tuijotti suoraan sieluuni.
“Viha mädännyttää sielun, Bella.”, tuo totesi säälivästi ja minä säpsähdin. Edward tiesi siis nyt, että olin kantanut kaunaa siitä asti, kun hän oli jättänyt minut. En osannut sanoa mitään. Hän oli ennen ihaillut minua ja sieluani, mutta nyt hän… sääli minua.

“Lähdin koska halusin pelastaa sielusi. En halunnut, että sinusta tulisi samanlainen kuin minusta, sieluton paholainen.”, hän selitti melkein pahoillaan.
“Mutta minullahan on vielä sielu?”, kysyin Edwardilta ja tuo naurahti ontosti.
“Niin, mutta se meni piloille. Sekin minun takia…”, hän mumisi viimeiset sanat ja katsoi minua säälien. Minua pelotti. Ei minun sieluni ollut piloilla. Eihän? Ehken ollutkaan niin pinnalla, kun olin luullut.

“Bella, milloin viimeksi sinulla oli aikaa tyttärellemme? Milloin viimeksi annoit vain mennä, päästit irti, olit oikeasti iloinen, nauroit?”, tuo kyseli ja en tiennyt, mitä sanoa. Tiesin vain, että hänen suustaan ‘tyttärellemme’ kuulosti laittoman hyvältä. Halusinko tosiaan, että olisimme jokin perhe?

“Edward…”, kuiskasin ja tuo kääntyi heti katsomaan minua. En halunnut olla sieluton tai mitään sellaista. “Minua pelottaa.”, jatkoin ja tuijotin tyhjin silmin eteenpäin. Tuo otti leuastani kiinni ja käänsi minut katsomaan häntä.
“Kaikki tulee olemaan hyvin vielä, Bella. Minä lupaan.”, Edward sanoi ja hymyili.

Tuo rutisti minut rintaansa vasten ja painoin silmäni kiinni, tuntui kuin olisin voinut taas hengittää, olisin  turvassa ja kaikki tuntui niin oikealta.

En tajunnut sitä muuten, mutta alitajunnassani toivoin, että olisin voinut jäädä siihen ainiaaksi.

A/N: Kommentit olisivat todella mahtavia!  ;D
« Viimeksi muokattu: 21.02.2012 16:07:44 kirjoittanut N1gg1h »

Alise-Mary

  • ulkopuolinen
  • ***
  • Viestejä: 214
  • Luotathan?
Vs: I will survive, as always K-13 (4.luku 13.02.-12)
« Vastaus #34 : 14.02.2012 16:36:15 »
Ihanaa. Kirjotat hyvin ja luvut ovat sujuia ja niin edes poispäin. :D
Yhdestä kohtaa taisi kuitenkin puuttua peräti sana, lause ainakin vaikutti melko oudolta sellaisenaan. :D Mutta, kyllä siitä yli päästään. ;)

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: I will survive, as always K-13 (4.luku 13.02.-12)
« Vastaus #35 : 14.02.2012 16:42:08 »
Huh, onneks Nessie oli onnellisesti muitten kans metsästääs, ehdin jo säikähtää♥
Hienosti kirjotat ja en huomannu virheitä.
Jatkoa nopeesti♥

♥Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

emlilo

  • *
  • Viestejä: 2
  • BILLY TALENT 16.6.2012 <3 -->
Vs: I will survive, as always K-13 (4.luku 13.02.-12)
« Vastaus #36 : 15.02.2012 00:39:37 »
Aivan mahtava ficci! Harvemmin tulee luettua suomeksi näitä, mut tää on kyllä niiiin hyvä että pakko vaan lukea ja lukea! Sujuvaa teksitä ja mukavaa luettavaa kaikinpuolin! INNOLLA OOTAN SEURAAVA OSAA! JATKAPIAN!

<3

Mä sinne aina meen missä valo pimenee,
aurinko yötä pakenee
Ja jos sä tuut mua vastaan,
voit pysähtyy tai ohittaa,
sä voit tehdä ihan mitä vaan

N1gg1h

  • ***
  • Viestejä: 53
  • So little nd still so cold
Vs: I will survive, as always K-13 (4.luku 13.02.-12)
« Vastaus #37 : 27.02.2012 22:08:53 »
Alise-Mary,
Anskubits,
emlilo
ihana nähdä, että jotkut jaksavat vielä lukea tätä!  :D ja kommentoidakin ;D elikkäs ensi luvusta sen verran, että olen jo ehtinyt sitä aloittaa  :) ja se varmasti valmistuu jo lähi viikkoina  ;)
Love,
N1gg1h

silakkahanhi

  • ***
  • Viestejä: 5
Vs: I will survive, as always K-13 (4.luku 13.02.-12)
« Vastaus #38 : 20.03.2012 17:41:50 »
luin toistamiseen tähän asti kirjottamasi luvut, ei voi kyllä muuta sanoa kun että todella hyvältä vaikuttaa!!!
jatkoa odotellessa (;;