Kirjoittaja Aihe: Twilight: Vs: Ti amo - Minä rakastan sinua K-11 (kuudes ja seitsemäs luku, 28.8.2010! COME BACK  (Luettu 14716 kertaa)

Midnight-Sun

  • Vieras
/:Twilight, K-11, Draama, Fluff, H/C, Mystery, Romance
- Nimi: Ti amo - Minä rakastan sinua
- Kirjoittaja: Midnight-Sun
- Betaaja: hannm

- Fandom: Twilight
- Ikäraja: K-11
- Tyylilaji/Genre: Draama, mahdollinen Fluff, H/C, Mystery, Romance
- Paritus/Henkilöt: Norm.
- Disclaimer: Suurin osa hahmoista kuulu Stephenie Meyerille ja itse juoni on oma keksimäni.
- Summary: Bella saa tietää jotain sellaista, joka muuttaa hänen elämänsä.
/Angelina lisäsi ikärajan otsikkoon.




Aluksi


Bella's PoV.


Räpyttelin unisena silmiäni, koska esilääkkeen vaikutus tuntui jo selvästi. Oikeaan kättäni jomotti hiukan tippaletkun takia kun taas toista kättäni piteli Edward. Näin, että häntä pelotti,vaikka hän yritti esittää urheaa vuokseni. Minuakin pelotti, mutta ei itseni takia. Minua pelotti, että mitäs jos kaikki ei suju hyvin – mitä hän tekee? Ajatus että Edwardia ei ole, teki kamalan kipeää. Hän ei saisi kuolla, tapahtuipa minulle mitä tahansa. Kävi miten kävi, tahdoin hänen elävän – tavallaan.  Kuin ajatukseni arvaten, hän puristi hellästi kättäni ja vannoi samettisella äänellään että olin turvassa. Tiesinhän minä sen, mutta en voinut olla ajattelematta sitä pientä epäonnistumisen prosenttia. Minun tuurillani kaikki oli mahdollista, kuten aiemmin se oli tullut todistetuksi.

’’Minä rakastan sinua’’, kuiskasin ääni säröillen. Kyyneleet tahtoivat vapaiksi, mutta varoin ettei niin kävisi.

’’Ja minä sinua. Ikuisesti’’, hän sanoi vahvistaen sanojaan. Jo nyt nyyhkyttävä Esme puhkesi vielä voimakkaampaan ulinaan kun hoitaja saapui.

Edward suuteli minua – ehkä viimeisen kerran, samalla tavalla kuin silloin kun olimme Alicen ja Jasperin kanssa paenneet Jamesia. Suudelma oli viipyvä, täynnä himoa, rakkautta ja suurta varovaisuutta. (Edward pelkäsi satuttavansa heikkoa ruumistani) Se oli mahdollisesti, viimeinen suudelmani.

(A/N: Olen todella kiitollinen teille - jotka jaksoitte lukea tämän. Jatkoa tulee - kiitos teidän. :)
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 22:21:14 kirjoittanut Beyond »

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Ti amo
« Vastaus #1 : 08.03.2010 18:26:56 »
Minun mielenkiintoni ainakin heräsi vaikkei tuosta alusta tajunnut mistä on kyse.
Ja Edward varmaankin on vampyyri? :)
Lainaus
Minua pelotti, että mitäs jos kaikki ei suju hyvin
Muutama muukin pilkkuvirhe löytyi tekstistä. :) Muita virheitä en tainnutkaan huomata. ;)
Ja jos ei muita betoja löydy niin minä voin auttaa. Just noissa pilkkuvirheissä ja kirjoitusvirheissä. ;)
Laita yksityisviestiä jos kiinnostaa.

Mutta minun puolestani voit laittaa jatkoa tähän. Mä jään ainakin seuraileen. ;)

ninnni
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Ti amo
« Vastaus #2 : 08.03.2010 18:55:46 »
Herätti mielenkiintoni :'D
Muutaman pilkkuvirhee bongasin ja sitten tämän:
Lainaus
Minun tuurillani kaikki oli mahdollista, kuten aiemmin se on tullut todistetuksi.
Minun tuurillani kaikki oli mahdollista, kuten aiemmin se oli tullut todistetuksi.
Tuossa pitäisi olla oli, menneessä aikamuodossa. Tai sitten tuon toisen pitäisi olla on. Minusta kuulostaa järkevämmältä, että samaa aikamuotoa käytetään koko luvussa. Selitän.com.
Joo, tykkäsin ja toivoisin jatkoa (: Tuota ei hirveästi vielä tajunnut, mikä oli kyseessä, mutta odotan :'D
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

Midnight-Sun

  • Vieras
Vs: Ti amo
« Vastaus #3 : 08.03.2010 18:58:18 »
NiNNNi : Hahaa. Se tavallaan onkin siinä tarkoituksena, mutta kunhan saan lukuja lisättyä niin eiköhän se selviä.
 On mukavaa saada ensimmäinen lukija mukaan. Olen pahoillani virheistä. :) Edward on vampyyri.
ewii_ : Kiitän suuresti. Olen pahoillani virheistä ja on ihanaa saada lisää lukijoita. :)

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Ti amo
« Vastaus #4 : 08.03.2010 19:05:41 »
minun mielenkiinto heräs kun huomasin ton otsikon. awws rakastan italian kieltä :)

Lainaus
Näin että häntä pelotti, vaikka vuokseni hän yritti esittää urheaa.
parempi sanajärj. olisi "Näin, että häntä pelotti,vaikka hän yritti esittää urheaa vuokseni".
Lainaus
Ajatus että Edwardia ei ole, teki kamalan kipeää.
että sanan eteen tulee pilkku..

Tuossa alussa oli ainakin monta katkonaista lausetta peräkkäin..voisit käyttää enämmän sanoja joiden eteen tulee pilkku- teksti ei vaikuttaisi niin tönköltä :)

hei ja minäkin sitten ilmoittaudun betaehdokkaaksi kun mulla ei ole nytten mitään betattavaa tarinaa kesken :) tykkään korjailla varsinkin pilkku & pistevirheitä. laitapa yksäriä jos kiinnostaa :)

jatkoa vain
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

En-nu

  • Vieras
Vs: Ti amo
« Vastaus #5 : 08.03.2010 20:37:19 »
Kaikki virheet jotka minä huomasin on jo sanottu :) mutta innolla odottelen jatkoa :D

E_Bella

  • Vieras
Vs: Ti amo
« Vastaus #6 : 08.03.2010 21:01:21 »
Lainaus
Oikeaan kättäni jomotti hiukan tippaletkun takia kun taas toista kättäni piteli Edward.
kun-sanan eteen pilkku.. (:
Lainaus
hän puristi hellästi kättäni ja vannoi samettisella äänellään että olin turvassa
että-sanan eteen pilkku.. (:
betaksi voi kanssa ilmoittautua.. :)


ehdottomasti jatka! ;)
lukija ilmoittautuu, näin etukäteen :D

CandyApple

  • wonderwoman
  • ***
  • Viestejä: 221
  • I'm a broken doll and you're the puppeteer.
Vs: Ti amo
« Vastaus #7 : 08.03.2010 22:10:52 »
Olipa.. jännä!
Odotan innolla jatkoa, mulla ei oo hajuakaan mitä tulee tapahtumaan..
Se jotenkin ärsyttää  ;D
Koska yleensä prologista edes jonkinlaisen käsityksen tulevasta.
Mutta tässä tapuksessa ei mitään!
Tämä ei siis ole huono asia, mutta se saa muut hulluks jos sitä
JATKOO ei tuu pian!!

♥:llä, erittäin kärsivällinen (KÄRSIMÄTÖN) Candy
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
-Marilyn Monroe-

Midnight-Sun

  • Vieras
Vs: Ti amo
« Vastaus #8 : 09.03.2010 15:12:16 »
Sydämmellinen kiitos kaikille ketkä ovat kommentoineet että jaksaneet lukea prologin.
Tavallaan, se on tarkoitukseni tehdä tuosta heti alkuun kiinostava ja on hyvä että jotkut innostuivat.
Olen todella pahoilla virheistä mutta onnekseni sain betaajan (hannm, kiitos!), joten uskon että ne katoavan sen sileän tien.

WHIT LOVE, Mid

ps. jatkoa tulee pian, lupaan sen. ;)

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Ti amo
« Vastaus #9 : 09.03.2010 15:45:44 »
Tää jäi herättämään mielenkiintoa. Jännittää, mikä ajaa ne tollaiseen tilanteeseen. Toivottavasti kuitenkin kaikki selviää ja näin, mutta sähän sen päätät.

Joitain kirjoitusvirheitä löytyi, mutta ei sen kummempaa.  :)

Ja totta kai sä jatkat tätä, kun meitä on kuitenkin niin monta täällä jatkoa odottamassa!
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Midnight-Sun

  • Vieras
Vs: Ti amo
« Vastaus #10 : 09.03.2010 18:47:13 »
A/N: Tässä siis ensimmäinen lukuni. Olen todella pahoillani kun se on noin lyhyt mutta lupaan, kautta henkeni että seuraavista tulee pitempiä. Ja vielä kerran sydämmellinen kiitos kaikille kommentoijille!  :D Erityiskiitos for hannm !



Ensimmäinen luku

Bella's PoV.

U-s-k-o-m-a-t-o-n-t-a. Sen sanomiseen kului kokonaiset neljä sekuntia.
Edward oli juuri ajanut hopean värisen Volvonsa katokseen, kun Alicen mustahiuksinen pää kurkisti nurkan takaa. Hän hymyili ilkikurisesti ja syöksyi kikattaen luokseni samalla kiljuen ”hyökkäykseen”. Tosin hänen äänensä ei kuulostanut karskin, arpinaamaisen sotapäällikön ääneltä, vaan se muistutti pikemminkin tuulikellojen helinää.
Joka tapauksessa minä, Isabella Marie Swan, istuin Alicen kanariankeltaisessa Porschessa miettien elämän syvällisiä kysymyksiä kuten: kuinka karata vampyyrin kynsistä? Mahdotonta, kuului vastaus. Toisaalta, ainahan voi yrittää…

Tuijottelin ankeana eteeni avautuvaa maisemaa. Kaikkialla oli vihreää – ehkä liiaksikin, ja huomioin myös kirjavan valikoiman erilaisia kukkia. Ne olivat kauniita, mutta jos olisin kertonut mielipiteeni Edwardin seurassa, hän olisi myöntänyt ja lisännyt ’’Olet kauniimpi kuin mikään kukka jota maa päällään kantaa’’. Pah. Höh. Niinpä niin.

En ollut vieläkään tottunut siihen, että Edward imarteli minua niin. Piti minua kauniimpana ja tärkeämpänä kuin mikään muu maailmassa. Minäkin rakastin häntä, ja aioin uhrata henkeni ja sieluni hänen vuokseen, sillä tahdoin viettää ikuisuuden hänen vierellään ja minun täytyy olla tarpeeksi arvokas siihen. Mutta toisaalta hintana on yksi sielu. Minun sieluni, jota Edward ei halua uhrata, vaikka itselleni se ei enää merkitse paljoakaan. Kun taas hänen sielunsa, elämänsä ja koko olemassa olonsa on minulle mittaamattoman arvokas. Siksi tajuan hänen näkökantansa. Kyllä Charlie ja Renéekin ovat minulle tärkeitä, enkä tahdo menettä heitä. En siltikään voi pitää heistä kiinni ikuisesti. He haluavat varmasti pitkän ja hyvän ihmiselämän, ja sen loputtua heillä on aina paikka sydämessäni.    


Havahduin ajatuksistani, kun Alice hihitteli ja hyppi innoissaan penkillään. Silmäilin kauhistuneena suurta ostoskeskusta, jonne me ilmeisesti menisimme. Se oli niin suuri… miten minä ikinä selviäisin tuolta hengissä?

Alice ajoi autonsa VIP-parkkiin (oliko hänellä sellainenkin!?) ja käveli nopeasti ovelleni, avasi sen, vetäisi minut ulos, ja sen jälkeen syöksyimme hain kitaan- Alicen mielestä vaaleanpunaiseen pilvipalatsiin – josta ei olisi paluuta ainakaan vuorokauteen…luulisin.
« Viimeksi muokattu: 14.03.2010 19:30:08 kirjoittanut Midnight-Sun »

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Ti amo
« Vastaus #11 : 09.03.2010 20:39:12 »
Lainaus
Kyllä Charlie ja Reneékin ovat minulle tärkeitä, enkä tahdo menettää heitä, mutta en siltikään voi pitää heistä kiinni ikuisuutta.

Kirjoitetaan Renée :) Ja tuon lauseen voisi muutenkin pätkäsitä näin; Kyllä Charlie ja Renéekin ovat minulle tärkeitä, enkä tahdo menettä heitä. En siltikään voi pitää heistä kiinni ikuisesti.

Muuten oli ihan OK kielioppi. Muista vain oikolukea huolella ja välttää lauseita, joissa on kaksi sivulausetta, tähän tapaan. Ne on kovin vaikealukuisia (joillekkin pilkunrakastajille, kuten minä).

Jatkoa toivon.

CandyApple

  • wonderwoman
  • ***
  • Viestejä: 221
  • I'm a broken doll and you're the puppeteer.
Vs: Ti amo (ensimmäinen luku 9.3.2010)
« Vastaus #12 : 09.03.2010 20:51:44 »
Oijjoi, miten ihana ficci ♥
Eka luku tosiaan oli lyhyt, mutta jotenkin
se ei häirinnyt mua yhtään  :)
Vaikuttaa mielenkiintoiselta.. Toivottavasti jatkoa
on pian tulossa  ;)
Virheellinen, ihana toi "pilkunrakastaja" -juttu!
Naureskelin sille täällä itekseni  :)

-Candy
« Viimeksi muokattu: 09.03.2010 21:40:23 kirjoittanut CandyApple »
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
-Marilyn Monroe-

Midnight-Sun

  • Vieras
Vs: Ti amo (ensimmäinen luku 9.3.2010)
« Vastaus #13 : 09.03.2010 21:04:38 »
Virheellinen : Kiitos ehdotuksesta, korjasin sen lauseen. :)

CandyApple : Olen todella helpottunut että liian lyhyt luku ei haitannut sillä itse ainakin kieriskelin täällä tunnon tuskissa. :) On todella mukavaa että pidät tarinasta.  ;D


Ps. Ja kiitos teille jälleen kommenteista, koska ne piristävät minua suuresti ja antavat voimaa ja uskoa jatkaa tätä.

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Ti amo - Minä rakastan sinua (ensimmäinen luku 9.3.2010)
« Vastaus #14 : 11.03.2010 17:27:26 »
Hyvä luku oli, vaikka aika lyhyt (:
Virheitä en paljoa bongannut. Toisinsanoen en ainuttakaan :D
Vähän sekava, tai siis olen häh? Siis, vasta Edward antoi viimeisen suudelman ja nyt he ovat ostoskeskuksessa? Toisaalta, voi johtua siitä, että olen ihan sekaisin täällä (kuume) :D
Mutta muuten hyvä oli ja jatkoa pyytelen.
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

Midnight-Sun

  • Vieras
Vs: Ti amo - Minä rakastan sinua (ensimmäinen luku 9.3.2010)
« Vastaus #15 : 14.03.2010 19:28:48 »
A/N: Olen pahoillani että luvun ilmestyminen kesti mutta tididiididii ~ tässä se on!


Toinen luku

Bella's PoV.

’’Bella! Bella, katso miten ihanat kengät! Ja oi! Tuo mekko minun on saatava!’’, Alice kiljahteli innoissaan Port Angelesissa, kuin lapsi karkkikaupassa. Olimme – tarkoitan Alice oli shoppailut jo ikuisuuden. Olimme juoksennelleet kaupasta toiseen, joissa hän tuhlasi enemmän rahaa kuin Charlie sai vuodessa palkkaa. Se oli tavallaan aika surullista, sillä heidän ei oikeastaan tarvinnut tehdä muuta, kuin pyytää Alicea katsomaan arpojen numerot ja pam – he saivat taas kamalan paljon rahaa. Mutta itse en tarvinnut rahaa niinkään. Kunhan saimme Charlien kanssa ruokaa ja laskut maksetuksi.

’’Alice kiltti! Olet ostanut jo kamalan paljon vaatteita…’’, sanoin ja vilkaisin vieressäni nököttävää ostoskassi kasaa, joka näytti jo pieneltä vuorelta. ’’Emmekö voisi lähteä jo kotiin?’’

’’Mutta Bella, olemme shoppaileet vasta viisi tuntia! Ja… ‘’, Alicen keskeytti pikkuruinen mummeli, joka veti Alicen kädessä olevaa mekkoa itselleen. Alice murisi, ja kiskoi mekkoa takaisin. Mummeli puhisten kiskoi taas vuorostaan sitä. Ja sitten Alice. Ja Mummeli. Alice. Mummeli.

Näkymä oli todella huvittava. Kikattelin itsekseni: olisihan Alice voinut antaa mekon, mutta kun hän halusi jotain, hän ei luovuttanut, ennen kuin oli saanut tahtomansa. Sellainen Alice Cullen oli – pieni hirviö keiju, jota kaikesta huolimatta rakastin todella paljon.

Hätkähdin, kun mummeli pamautti ystävääni laukullaan, ja kipitti tyytyväisenä kassalle. Alice heitti vihaisena ballerinansa häntä päin ja sitten hän kiskoi minut mukanaan ulos kaupasta ennen kuin kukaan lähti perään. Ja koska hän heitti kenkänsä pois, hän osti kolme paria lisää hänen ”arvolleen” sopivasta liikkeestä.

Mutisin paheksuvasti Alicen tavoille. Joistain vaatteista hän todella piti ja siksi käytti niitä useasti, mutta suurimman osan hän vain osti, käytti pari päivää ja heitti pois. Tuhlari. Lisäksi hän osteli aivan liika lahjoja minulle. En halunnut, että kukaan tuhlaisi rahojansa minuun, mutta toisaalta vaikka kuinka intin sitä heille, minua ei kuunneltu. Senhän näkee kuka tahansa. Voimakas vampyyri ja heikko ihminen, ei sanavaltaa. Kaikki sanomani ikään kuin meni toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mutta minähän voisin tällä kertaa antaa Alicelle lahjan…kasvoilleni nousi ilkeä virne.

Alice pysähtyi hetkeksi ja pyörähti ympäri niin, että minä melkein törmäsin häneen. Hän loi minuun maailman suloisimman ja samalla surullisimman koiranpentu ilmeen, ja sanoi: ’’Sinä suunnittelet postittavasi minut pienessä laatikossa Pohjoisnavalle’’, hän nyyhkäisi, ja jatkoi entistä synkempänä ’’Etkä laita mukaani edes Chanelin korkokenkiä’’.

Katselin hänen surkeita kasvojaan ihmetellen, ja kaikki katsoivat minuun, koska taivuin kaksinkerroin ja nauroin kovaan ääneen.

’’A-anteeksi Alice’’, sanoin kikatteluni välistä ’’mu-mutta i-ilmeesi oli niin huvittava. Luuletko, e-että minä oikeasti lähettäisin sinut Pohjoisnavalle? Pingviinien seuraksi vai?’’

Alice tuhahti minulle jotain mitäänsanomatonta ja koputteli kärsimättömänä jalkaansa marmorilattiaan. Hän mulkoili minua pahasti… aivan kuin olisin tehnyt jotain, mistä kuuluisi antaa kuoleman rangaistus.

’’Ja kaiken lisäksi: ne raukathan vain säikähtäisivät verenytimiään myöten!’’, hihittelin huvittuneena mielessäni kuva pingviineistä jotka pakenivat Alicea, joka oli juuri huomannut, missä kunnossa hänen hiuksensa olivat. Toisaalta, voisinhan pukea Alicekin pingviiniksi! Mistähän löytäisin pingviinin asun?

Alice pyöräytti kauniita topaasin värisiä silmiään ja murisi: ’’Ja näin minua kiitetään tässä perheessä. Vaikka olen niin paljon tehnyt ja antanut! On siinäkin sivistynyt kansakunta… ja sinä, Bella! Sinulle en enää osta täältä yhtään mitään!’’

Sen sanottuaan vihainen vampyyri asteli Espanjalaiseen kahvilaan tiuskien samalla pingviini kirurgeista ja jätti minut sinne kasseineen. Oikeastaan se oli helpottavaa, sillä jalkani olivat aivan puutuneet kaikesta siitä kävelemisestä. Edward saisi luvan nirhata Alicen, koska hän kiusasi minua näin. Toisaalta minun pitäisi nirhata Edward, koska hän suostui Alicen pyyntöön. Syynä hän oli käyttänyt ’’tyttöjen aikaa’’.

Takauma

Istuin Alicen Porschessa hiukan sen jälkeen kun olimme ylittäneet Forksin rajan. Soitin Edwardille:
’’Edward, ole kiltti ja pelasta minut. Etkö halua olla kanssani enää?’’, anelin häneltä yrittäen kuulostaa mahdollisimman siirappiselta. Kuulin kuinka hän nielaisi, mutta sanoi itsepintaisesti: ’’Rakas, tietenkin haluaisin olla kanssasi, mutta sinun täytyy muistaa olla myös Alicen kanssa, eikö? Hän oli repiä minut riekaleiksi, koska meinasin kieltäytyä. Lupaan korvata tämän sinulle’’.
’’Korkojen kera. Pyydystä minulle puuma’’, mutisin ärsyyntyneenä. Sammutin puhelimen, ja viskasin sen hansikaslokeroon hieman liian kovakouraisesti.

Takauma päättyy

Yhtäkkiä joku koputti selkääni. Ajatukseni keskeytyivät, ja hätkähdin samalla kääntäen kasvoni ylleni kumartuneelle miehelle. Hänellä oli lyhyet ruskeat rennosti sojottavat hiukset ja siniset silmät. Miksi hän oli häirinnyt juuri minua kaikista niistä asiakkaista joita täällä oli? Kiitos onneni.

’’Olen pahoillani, että häiritsen, mutta voisitteko kertoa minulle suunnan Port Angelesin lentokentälle?’’, hän kysyi iloisesti virnistäen – vitivalkoiset hampaat välkkyen.

’’En oikeastaan asu täällä, mutta yritän auttaa parhaani mukaan. Kuinka tarkat ohjeet tarvitsette?’’, kysyin hiukan hämilläni ja oudoksuen tätä muukalaista.

’’Menisimmekö ulos, niin voisitte näyttää ainakin suunnan minne minun pitää lähteä’’, hän ehdotti kohteliaasti.

’’Totta kai, totta kai’’, sanoin Jaken tyyliin. Pyysin lähinnä olevaa vanhusta katsomaan, ettei Alicen ostoskasa katoaisi. Eihän se toki minua haittaisi, mutta Alicea kyllä. Ja paljon.

Kävelin tuon salaperäisen miehen perässä ostoskeskuksesta ulos. Se oli sinänsä aika vaarallista, sillä en tiennyt hänestä mitään. Nyt olisin kovasti kaivannut Edwardin seuraa. Renée oli minulle pienestä pitäen varoittanut tällaisista miehistä, ja tässä sitä ollaan. Huokaisin liian syvään, ja saman tien mies avasi suunsa:

"Olen pahoillani, että vaivaan teitä neiti", hän sanoi surkeana karmivan lempeällä äänellä.
"Ei se minua haittaa, on ilo olla jonkun avuksi", en keksinyt muuta vastattavaa, joten tyydyin ensimmäiseen ajatukseeni. Oikeasti minulla oli hyvin turvaton tunne, enkä olisi yhtään halunnut olla miehen ”tien näyttäjä” uhri.

"Hyvä että ei", mies vastasi hymy suin.

Pääsimme vihdoin ulos isosta ostoskeskuksesta, välillä harhaillen, mutta päästiinpä pois joka tapauksessa ja siitä olin iloinen. Piti vain näyttää miehelle lentokentälle menevä tie ja sitten menisin etsimään Alicea.

"Tuosta kulmasta vasemmalle, sitten kuljette eteenpäin ja käännytte oikealle. Luulisin että sitä tietä pääsee lentokentälle", neuvoin, ja pengoin samalla hätääntyneenä muistiani, että pystyisin neuvomaan tarkkaan, miten lentokentälle pääsisi. Mutisin perään muutaman neuvon ja olin kääntymässä jo takaisin päin, kun mies tarttui kädestäni ja vetäisi minut takaisin lähelleen.

"Olen todella kiitollinen neiti, ei Bella. Toivottavasti näemme pian uudestaan", makeat sanat kuiskasivat korvaani, mutta kesti muutama sekunti, että tajusin ne. Jotenkin miehen äskeiset sanat inhottivat minua JA miten se tiesi minun nimeni! Hän piteli yhä kädestäni kiinni ja odotteli varmaan vastausta.

Käännyin hänen puoleen kysyäkseni, miten hän tiesi nimeni, mutta siinä samassa näin tutun keltaisen Porschen, joka ajoi todella oudosti. Se oli Alicen! Hän varmasti oli tullut etsimään minua.

Kiljaisin korvia huumaavasti, kun Alice oli ajaa päin, tai oikeastaan törmätä, läheiseen tankkaus-asemaan. Tätä asiaa kruunasi vielä se, että Alicen auto kaartui uhkaavasti kahden pienen lapsen suuntaan, jotka eivät kauhistukseltaan pystyneet liikahtamaan siitä paikasta.

Viimeisimpänä muistiini jäi oudon miehen tyytyväinen hymy... mutta miksi?

CandyApple

  • wonderwoman
  • ***
  • Viestejä: 221
  • I'm a broken doll and you're the puppeteer.
Vs: Ti amo - Minä rakastan sinua (toinen luku 14.3.2010)
« Vastaus #16 : 14.03.2010 19:50:06 »
Lisäälisäälisää!  :D
Ei virheitä.. Tai ainakaan minun epätarkat
silmäni eivät semmoisia huomannet  :)
Mutta mie jään odottelemaan jatkoa, ja mietiskelemään,
että kuka se outo mies oli.. ??
Alice on kyllä ihan paras  ;D

-Candy
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
-Marilyn Monroe-

kuppi_kahvia

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Ti amo - Minä rakastan sinua (toinen luku 14.3.2010)
« Vastaus #17 : 14.03.2010 20:24:13 »
tää on tosi mielenkiintonen, odoan innolla jatkoa :D
toivottavasti saat pian väsättyä uuden luvun, jäi häiritsemään kun miehen henkilöllisyys jäi mysteeriksi ???

virheitä en edes jaksanut etsiä, ei niitä liiemmin tainnu ollakkaan ::) ;)
i feel i can fly

E_Bella

  • Vieras
Vs: Ti amo - Minä rakastan sinua (toinen luku 14.3.2010)
« Vastaus #18 : 14.03.2010 20:50:37 »
Virheitä en tainnut bongailla ja sillei.. :D

Kukahan se mies oli..? Hmmp, jatkollahan se selviää :D

Joten jatkoa pyydän! ;)

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Ti amo - Minä rakastan sinua (toinen luku 14.3.2010)
« Vastaus #19 : 14.03.2010 20:56:24 »
hei nyt päätin kommentoida tätä!
kuten jo yksärissä sanoin, niin tämä on todella paljon pidempi kuin edellinen luku (Y) hyvähyvä! abloodit  Midnight-Sunille!
jooja tämä  oli mielenkiintoinen kappale.. :)
lopetan ennen kuin alan taas hokemaan sitä samaa shittiä

-heipodei ja uutta lukua uunista ulos -
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open