Kirjoittaja Aihe: Twilight: Veren kutsu (K-11, epilogi - 08.07, valmis)  (Luettu 40173 kertaa)

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
Vs: Veren kutsu | Luku 7 - 16.02
« Vastaus #60 : 11.05.2009 21:39:24 »
Kyllä kyllä.. Pidin tästä ja toivottavasti Rebecca kuolee!!! Tapa se :D Törkeää tollanen varattun miehen vikittely xD
Tää on tosi luonnollisesti kirjoitettu ja virheitäkään ei oo..
Ainoo mikä häiritsi oli että Edward meni aika tiheään tahtiin tyydyttämään janonsa..
Täytyy sanoa että koukuttava tarina.

Kiitos ja kumarrus, Tällipaju-

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Veren kutsu | Luku 8 - 21.05
« Vastaus #61 : 21.05.2009 02:05:55 »
Kiitos kaikille kommentoijille.  Vastailen vielä kuitenkin henkilökohtaisesti tähän:

Reykjavik, kiitos kommentista.  Niin, tuo Alicen näkökyky on vähän monimutkainen, mutta minä itse ymmärsin, että hän ei välttämättä näkisi loppua, koska Rebecca ei tiedä mitä tekisi.  Ja Edward myös.   Uudessa Kuussahan Alice näki vain, että Edward mietti, mitä tekisi, eikä siis oikeastaan lopputulosta.  Jep, kurkahdus Edin aivoihin tekisi hyvää :)

{samba}, kiitos. 

Rebecca Lupin, kiitos kommentista.  Joo, taisinkin nähdä sinut irc-galleriessa (selasin finfanfun yhteisöä) kerran.  Joo, osa on vähän väkisin väännettyä, kyllä.  Juu, Angelaa tarkoitin, ajatusvirhe :)

Dunja, kiitos kommentista.  Jep, Rebecca on ärsyttävä  ;D

Nabi., kiitos kommentista.  Rebeccan kuuluukin olla ärsyttävä ja ja ja.. en kerro onnistuuko  ::)

Kuurankukka, kiitos kommentista.  Niin, ehkäpä Rebecca ja Jacob sopisivat paremmin toisilleen? :)  No, en minäkään kyllä tykkää, kun Jacob tunkee Edin ja Bellan väliin.  Edward alkaa pikku hiljaa mennä enemmän ja enemmän OoC:ksi, mutta koitan silti yrittää pitää hänet kasassa ja Bellasta huolehtivana (vaikka Rebecca tunkeekin väliin).

ude, mapwe, Idiela Cullen, Suklaamurunen, kiitos kommenteista.  Juu, tapetaan se Rebecca sinne puskaan  ;D

Cappi, kiitos kommentista.  Niin, paitni no Jacob Black uskaltaa ja yrittää tunkea heidän väliinsä (paitsi ei tässä ficissä, ONNEKSI).  Toivottavasti pidät juonesta loppuun saakka.

Willow-,  Am Cullen, katriqqq, minnyyy, SuEmSa, Jantt3, Tällipaju-, kiitos kommenteista.   Juu, mie mietin, että kuinkahan usein ne menee tyydyttää janonsa niin päädyin tuohon suunnilleen kahteen viikkoon.



Tuntuu, että olisi kulunut toosi pitkä aika (ja niinhän on) viime luvusta, mutta onneksi sain tämän nyt viimein valmiiksi.  Vielä tämän luvun lisäksi tulee kaksi tai kolme lukua + epilogi.


Luku 8


Bella oli maannut kotona kuumeessa jo lähes viikon.  Kuume oli onneksi lähtenyt laskuun pari päivää sitten ja hän pääsisi kouluun huomenna. Tänään hänellä ei ollut ollut yhtään kuumetta.  Edward oli viimeisimpien päivien ajan ollut Bellan luona, vaikka tämä olikin nukkunut suurimman osan ajasta saadakseen kuumeensa laskemaan.

”Miten voit?”  Edward kysyi silitellen samalla Bellan hiuksia.  He makasivat sängyllä, Bella Edwardin sylissä.
”Melko hyvin.  On vain hieman outo olo”, Bella vastasi hiljaa puristaen Edwardin kättä omassa lämpimässä kädessään.
”Mitä sinä mietit?”
Bella katsahti Edwardiin, joka hymyili pikkuisen.  ”En mitään”, hän valehteli.  Oikeasti hän mietti Rebeccaa ja painajaisunia, joita oli tästä nähnyt viime öinä.  Niissä Rebecca oli juossut metsässä Bellan perässä ja vaatinut saada tietää, missä Edward oli.  Loppujen lopuksi Edward aina ilmestyi ja Rebecca vei tämän mukanaan syvemmälle metsään, jossa vallitsi sankka sumu.
”Bella, tiedän, että valehtelet.”  Edward painoi kylmät huulensa Bellan otsaa vasten.  ”Kerro vain.”

”En mieti mitään sellaista, mitä sinä haluaisit tietää”, Bella sanoi ja huokaisi nähdessään Edwardin kasvot, jotka olivat niin komeat ja uteliaat.  ”Sinä voitat tämän väittelyn, niinhän?”
”Uskoisin niin.”
Bella mutristi suutaan.  ”Jos kerron, sinäkin saat kertoa, mitä eräs henkilö ajattelee, jooko?”
”Hyvä on.  Kertoisitko nyt, mitä ajattelet?”
”Rebeccaa.”
Edward rypisti otsaansa.  ”Miksi sinä häntä mietit?”
”Kerro ensin, mitä hän ajattelee useimmiten”, Bella pyysi päästäen Edwardin kädestä irti.  Tämä kietaisi kätensä hänen vyötärönsä ympärille nopeasti sanaakaan sanomatta.  ”Ei se satu, jos kerrot.”
”Miksi haluat tietää, mitä hän ajattelee?”  Edward kysyi uteliaana.  Hän painoi päänsä Bellan päätä vasten hellästi niin, että heidän poskensa hipaisivat toisiaan.
”Olen utelias”, tämä vastasi.  ”Etkö itse ole?”
”Bella-kulta, olen utelias kuulemaan vain sinun ajatuksiasi, joita en voi kuulla ikinä.  Sulkisin muiden ajatukset pois ikuisuuksiksi, jos saisin kuulla edes pienen palasen ajatuksistasi.”

Bella hymyili itsekseen tuon kuultuaan ja oli hyvillään.  Miksi hänen pitäisi huolehtia Rebeccasta, kun Edward kerran sanoi tuollaista, mikä kuulosti hänen korvissaan kauniilta.  Edward antaisi ajatustenlukukykynsä pois kuullakseen hänen ajatuksensa, vain hänen.

”Se olisi taatusti mahtavaa, mutta olisitko niin kiltti, että kertoisit, mitä Rebecca ajattelee?  Sitten sinun ei tarvitse enää tämän jälkeen sanoa sanaakaan muiden ajatuksista minulle, jooko?”  Bella käänsi päätään hieman nähdäkseen Edwardin kasvot.
”Hän ajattelee yleensä perhettään ja omia asioitaan, joita en yleensä jää kuuntelemaan”, Edward alkoi kertoa pikkuisen vastahakoisesti.  ”Ei hän mieti mitään sen ihmeellisempää kuin kukaan muu.  Oletko tyytyväinen?”
Bellaa tuo vastaus ei kuitenkaan miellyttänyt.  ”Keitä hän miettii?”
”Ystäviään.”
”Joitain tiettyjä?”
”Bella, yritätkö sinä saada jotain tiettyä tietoa minulta?”
”En, haluan vain tietää, mitä Rebecca ajattelee meistä”, Bella vastasi ja valehteli hieman.  Kyllähän hän halusi tietää, mitä Rebecca ajatteli heistä, mutta vain se, mitä tämä ajatteli Edwardista, kiinnosti häntä eniten.  Tosin Bella tiesi, ettei sitä ollut vaikea arvata.  ”No, ajatteleeko hän usein ketään erityistä?”

Edward sulki Bellan entistä tiukemmin itseään vasten, mutta varoi käyttämästä liikaa voimaa.  Hän nuuhki Bellan hiuksia ja alkoi lopulta hyräillä tämän tuutulaulua aivan hiljaisesti.  Bella huokaisi ja tajusi, ettei Edward aikonut vastata enää hänen kysymyksiinsä.  Hän rentoutui täysin ja antoi rakkaan vampyyrinsa hyräillä laulun loppuun, minkä jälkeen tämä aloitti sen alusta ja jatkoi niin kauan kunnes Bella oli nukahtanut.

***

Satoi.  Kylmät pisarat ropisivat maahan ja muodostivat lätäköitä ympäri koulun pihaa.  Muutamia oppilaita juoksenteli sateessa pelkissä huppareissa, mutta Bella ja Alice tyytyivät seisoskelemaan katoksen alla takit päällään.  Bella piti käsiään puuskassa ja tuijotti yhtä lätäköistä.  Alice oli sulkenut silmänsä, hän näytti keskittyneeltä.

”Ei mitään tavallisesta poikkeavaa”, Alice totesi viimein.  ”Rebecca menee kotiin, tekee läksynsä ja lueskelee loppu illan.”
”Oletko varma?”  Bella kysyi nostaessaan katseensa vesilätäköstä.
”Luota minuun, Bella!”  Alice huokaisi.  Viime päivinä Bella oli kysellyt Rebeccan suunnitelmista häneltä, mutta ne olivat aina olleet samat; kotiin, läksyt, kauppaan, katsotaan tv:tä…  Niin tänäänkin.  ”Minä kyllä”, Alice madalsi ääntään, ”näkisin jos suunnitelmat muuttuisivat.   Sinä huolehdit aivan liikaa.  Ehkä minun ei olisi pitänyt kertoa sinulle mitään.”
Bella katsoi Alicea nyt kunnolla ja pudisti päätään.  ”Ei, oli hyvä, että kerroit.”

Toisaalta kuitenkin Bella ajatteli myös, mitä tekisi nyt, jos ei olisi saanut tietää?  Olisiko hän Edwardin kanssa odottamassa seuraavan tunnin alkua rauhallisin mielin?  Alice ainakin olisi ollut Jasperin kanssa, ehkäpä pohtimassa sitä, pitäisikö Bellalle kertoa.

Alice oli sanomassa jotain, mutta huomasi silmäkulmastaan punahiuksisen tytön lähestyvän heitä.  Hän yskäisi ja Bella huomasi myös Rebeccan, joka seisoi hetken päästä hänen vieressään hiukset märkinä, hymyilevänä.  Tämä sipaisi pari hiussuortuvaa pois kasvoiltaan, vilkaisi Alicea ja sanoi: ”Moi.  Mitä te täällä ulkona?”

”Tulimme haukkaamaan happea”, Bella vastasi mahdollisimman normaalisti ja yritti hymyillä huolettomasti Rebeccalle.  ”Eikö sinulla ole kylmä?”  Hän tarkasteli tämän märkää valkoista pitkähihaista.
”Hieman, mutta ei se minua haittaa”, Rebecca sanoi.  ”Jaa-a, tunti taitaa alkaa kohta.  Nähdään myöhemmin, Bella!”

Punahiuksinen tyttö katosi heidän viereltään nopeasti sisään.  Bella pyyhki hymyn kasvoiltaan ja oli itsekin lähdössä sisälle, mutta Alice tarttui häntä käsivarresta.

”Mitä?”
”Me lähdemme illalla Port Angelesiin”, Alice sanoi jämäkästi, mutta se ei kuulostanut käskyltä hänen suustaan.
”Minä en lähde tänään minnekään”, Bella huokaisi ja Alice päästi hänen kätensä vapaaksi.
”Bella, sinä tarvitset muuta ajateltavaa ja kai sinä haluaisit käydä ostamassa muutamia uusia vaatteita?  Sen jälkeen voit tehdä ihan mitä tahansa.”

Alice on oikeassa, minä tarvitsisin muuta ajateltavaa ja tekemistä, Bella ajatteli, mutta koetti silti keksiä syytä, miksi ei voisi lähteä.  Kai minun on sitten pakko suostua, en löydä mitään syytä, eikä Alice kuitenkaan uskoisi minua vaikka sanoisin mitä.


”Hyvä on.  Mennään Port Angelesiin.”

***

”Älä nyt, Bella.  Näin pääsemme nopeammin perille ja ehdimme sentään tehdä jotain!  Luulin, että olit jo tottunut meidän ajotapaamme.”
”Melkein.”

Koulun jälkeen Edward oli vienyt Bellan kotiin ja noin parin tunnin päästä Alice oli tullut hakemaan häntä Edwardin autolla.  He olivat nopeasti päässeet matkaan ja pian he olisivat perillä Port Angelesissa, mikä oli Alicen ajonopeuden ansiota.

”Rentoudu, olemme hetken päästä perillä”, Alice sanoi kääntyessään risteyksessä vasemmalle.  ”Sitten pääsenkin ehdottelemaan sinulle uusia vaatteita.”  Hän hymyili iloisesti, mutta Bella huokaisi ja nojasi päätään ikkunaan.

Miksi suostuin tähän?

***

”Hei, tämä taatusti sopii sinulle!”

Alice tökkäsi Bellan silmien eteen henkarissa roikkuvan mustan paidan, jossa oli hieman normaalia pidempi helma.  Hän mallasi sitä tämän päälle ja pudisti sitten päätään.

”Ei sittenkään”, Alice sanoi ja pisti vaatteen takaisin paikoilleen.  ”Se tekee sinusta vain entistä kalpeamman.”
”Eihän sillä pian varmastikaan ole mitään merkitystä”, Bella kuiskasi.  ”Tai toivottavasti ainakaan.”
”Sinä tiedät mitä Edward ajattelee sinun muutoksestasi, joten hän ei anna sen tapahtua lähiaikoina”, Alice totesi hiljaa etsiessään jotain sovitettavaa Bellalle, joka seisoi Alicen selän takana.
”Mutta se tapahtuu eikö niin?”
”Niinhän minä olen sanonut.”

Bella nyökkäsi itsekseen Alicen siirtyessä toisen vaatetangon luo.  Hän kulki lyhyen vampyyritytön perässä ja alkoi itsekin tarkastella kaupan vaatteita.  Pian Alice oli löytänyt muutamia vaatteita Bellalle sovitettavaksi ja passittikin tämän sovituskoppiin.

”Sehän näyttää hyvältä”, Alice totesi katsellessaan Bellan päällä olevaa sinistä paitaa.  ”Vai mitä sinä sanot?”
Bella katseli itseään peilistä ja nyökkäili.  ”Joo, onhan tämä kiva.  Taidan koittaa tuota valkoista seuraavaksi.”  Hän katsoi peilinkautta Alicea, jonka katse oli naulittuna lattiaan.  Vampyyritytön käsi puristi sovituskopin seinää.  Bella käännähti ympäri ja tarttui Alicea olkapäistä.  ”Mitä nyt?  Alice?”
”Rebecca”, Alice sanoi ja nosti katseensa Bellaan.  ”Edward on menossa hä –”

Bella vetäisi kopin verhon kiinni ja vaihtoi nopeasti oman paitansa päälleen.  Hän tarttui Alicea kädestä ja veti tämän ulos kaupasta kiireesti.  Edward ei menisi sen tytön luo.

***

Hän on tulossa.. Hän on tulossa!

Rebecca seisoi eteisessä ja tuijotti talon ulko-ovea ja odotti ovikellon soimista.  Edward oli luvannut pistäytyä käymään hänen luonaan, hän oli etsinyt tämän numeron ja soittanut.  Kotona ei ollut muita, se tuntui Rebeccasta helpottavalta.

Mitäköhän äitikin sanoisi jos niin upea ihminen astuisi taloomme?

Kului useita minuutteja ja vihdoin ovikello soi.  Rebecca vilkaisi nopeasti eteisen suureen peiliin ja yritti naamioida typerän virneensä suloiseksi hymyksi, muttei onnistunut.  Ovikello soi toisen kerran ja Rebecca meni avaamaan.  Edward seisoi ovella vinosti hymyillen.

***

Rebecca ja Edward istuivat tytön huoneessa sängyllä ja olivat jutelleet hyvän aikaa.  Edward oli kertonut Rebeccalle sen normaalin peitetarinan perheestään ja Rebecca puolestaan oli kertonut omasta perheestään, mutta vain hieman, koska halusi tietää Edwardista enemmän ja enemmän.  Bellaa ei oltu mainittu kertaakaan, eikä Rebecca ollut uskaltanut kysyä Edwardilta mitään heidän suhteestaan.

”Milloin te lähdette taas retkeilemään?”
”Tänä tai ensi viikonloppuna.”
”Onko se muka kivaa?”  Rebecca kysyi epäillen ihaillessaan Edwardin kasvoja.  ”Minä en ole ikinä ollut missään retkeilemässä.”
Edward naurahti.  ”Onhan se.  Sinun pitäisi joskus kokeilla, ei se niin hirveää ole.”
”Jos niin sanot.”

Rebecca hymyili.  Jännittyneisyys oli poistunut hänen kehostaan pikku hiljaa juttelun aikana, nyt hän oli täysin rento.  Hän oli myös iloinen saatuaan tietää enemmän Edwardista ja tämän perheestä.  Ehkäpä hän saisi joskus tutustua paremmin Cullenien perheeseen?

”Hei, sinähän olet hyvä biologiassa?”  Rebecca kysyi.
Edward hymyili.  ”Niinpä kai.”
”Voisitko auttaa minua, kun meillä on pian koe?  En ymmärtänyt paria asiaa kunnolla.”  Se oli vale.  Rebecca oli hyvä biologiassa ja ymmärsi kaiken, mutta hän oletti, ettei Edward tiennyt sitä.
”Totta kai”, Edward myöntyi.  ”Kerro mistä kiikastaa.”

Rebecca haki laukustaan biologian tavaransa ja selitti samalla, mitä ei mukamas ymmärtänyt.  Hän istahti sängylle, lähemmäs Edwardia kuin äsken, ja avasi kirjansa.  Edward sieppasi hänen biologian vihkonsa ja selasi sen läpi.

”Etkö sinä tunnilla osannut nämä jutut hyvin?  Mehän teimme töitä yhdessä silloin, kun Bella oli kipeä”, Edward sanoi teeskennellen epäilevää.
”Sinähän teit lähes kaiken silloin, etkö muista?  Joten en oikein perehtynyt aiheeseen.”

Edward ei pistänyt enää vastaan vaan alkoi vastailla Rebeccan kysymyksiin biologiasta.  Pari kertaa Rebecca vajosi täysin ajatuksiinsa ja vieläpä niin syvälle, että oli horjahtaa Edwardin syliin.  Hän punastui hitusen niinä kertoina ja yritti sitten todella keskittyä kuuntelemaan Edwardia, joka oli kuin ei olisi huomannut mitään.

”Ymmärrätkö nyt?”  Edward kysyi ojentaessaan Rebeccan biologian vihkon tälle.
”Enköhän”, tämä vastasi.  ”Kiitos.” 

Rebecca käänsi katseensa Edwardin kasvoihin.  Tämä ei katsonut häntä enää vaan suoraan eteenpäin, huoneen ovea, ja näytti keskittyvän johonkin.  Rebecca ei kuitenkaan huomannut.  Hän vain ihasteli  taas Edwardin kasvoja ja kuparinruskeita hiuksia ja ojensi oikeaa kättään kohti tämän poskea.  Hän ehti hipaistakin sitä ennen kuin Edward ponnahti pystyyn.

Kylmä iho?

”Minun täytyy lähteä”, Edward sanoi näyttäen siltä, kuin hänellä olisi todella kova kiire.
”Miksi?”  Rebecca kysyi noustessaan ylös.
”Minulla on tärkeitä asioita hoidettavana.  Hei sitten, Becca.”

Edward poistui nopeaan Rebeccan huoneesta ja jätti tämän seisomaan paikoilleen tavarat käsissään.

Becca?

Rebecca pudotti biologian tavaransa sängylle ja kurkisti viereisen seinän ikkunasta ulos.  Hän oli näkevinään Alice Cullenin seisomassa heidän talonsa kulmalla, mutta kun hän oli räpäyttänyt silmiään, Alicea ei enää näkynytkään.  Rebecca näki myös Edwardin hopeisen Volvon pysäköitynä tien varteen, lähelle heidän pihaansa.  Edward istui etupenkillä ratin takana ja näytti puhuvan jollekulle, joka istui takapenkillä.

Outoa.  Voin vaikka vannoa, että näin Alice Cullenin, mutta miten hän voisi muka yhtäkkiä kadota? Rebecca siirtyi pois ikkunan luota ja pisti biologian tavaransa takaisin reppuun.  Jotain on tekeillä.  Edward lähti niin äkisti.  Hänen poskensa tuntui jäätävän kylmältä.  Eikä hän kyllä tullut autolla tänne, ainakaan omallaan.  No jaa, joku saattoi tuoda hänet.  Rebecca meni taas kurkistamaan ikkunasta ulos.  Volvo oli lähtenyt.


A/N:  Kommenttia?  Miksi en koskaan osaa kirjoittaa noita loppuja hyvin?  Koitan saada nyt jatkoa nopeammin, alkaahan piakkoin loma (ja kirjoitusinto on päällänsä!).
« Viimeksi muokattu: 21.05.2009 17:15:01 kirjoittanut Tuhisija »

Sini(tiainen)

  • Vieras
Vs: Veren kutsu | Luku 8 - 21.05
« Vastaus #62 : 21.05.2009 11:27:51 »
Edwerd EI SAA vaihtaa Bellaa Rebekkaan!!  >:( Bella on mukavampi!! Hyvän lopun teit ;)

Idiela Cullen

  • Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 33
  • Playing with fire
Vs: Veren kutsu | Luku 8 - 21.05
« Vastaus #63 : 21.05.2009 12:14:19 »
Voi jumankekka, nyt alkoi ärsyttää toi Rebecca vaan enemmän!
Edward kanssa käyttäytyy taas niin tyhmästi, kun meni sen luokse.
Bella ja Becca :D Toivottavasti Rebecca saa ansionsa mukaan! Kunnolla köniin vaan!!

Jatkoa pian :)
It's impossible to you, not impossible to me.

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Veren kutsu | Luku 8 - 21.05
« Vastaus #64 : 21.05.2009 17:38:13 »
Voi jumankekka, nyt alkoi ärsyttää toi Rebecca vaan enemmän!
Edward kanssa käyttäytyy taas niin tyhmästi, kun meni sen luokse.
Bella ja Becca :D Toivottavasti Rebecca saa ansionsa mukaan! Kunnolla köniin vaan!!

Jatkoa pian :)

Juuri näin.. ((:
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Veren kutsu | Luku 8 - 21.05
« Vastaus #65 : 21.05.2009 17:53:08 »
Joo siis, Rebecca ärsyttää jokseenkin. Ehkä se johtuu siitä, että minä itse en ainakaan voisi koskaan erottaa Bellaa ja Edwardia, tai vaikkapa Alicea ja Jasperia, ja Rosalieta ja Emmettiä. On vain mahdotonta muuttaa noita täydellisiä pareja. Siksipä yleisesti ottaen luen vain sellaisia ficcejä, joissa kaikki ovat yhdessä, on se sitten julmaa tai ei. Olenhan minä muitakin silmäillyt, yleensä kunnolla lukenutkin. Pian menee offiksi.

En löytänyt kirjoitusvirheitä. Ja pidin tästä taas. Ja ihan oikeasti yllätyin, kun tähän oli tullut jatkoa. Pelkäsin jo, että tämä olisi tauolla. :)

Rebeccalle vain köniin, lainaten Idiela Cullenin sanoja.
« Viimeksi muokattu: 21.07.2009 15:00:24 kirjoittanut Amanecer »
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

SnowCherry

  • Vieras
Vs: Veren kutsu | Luku 8 - 21.05
« Vastaus #66 : 21.05.2009 19:09:19 »
Jeij, kolmiodraamaa 8) Yhden virheen huomasin:

Lainaus käyttäjältä: Tuhisija
”Rebecca menee kotiin, tekee läksynsä ja lueskelee loppu illan.”
loppuillan kirjoitetaan yhteen (:

Laita pian jatkoa! Olen koukussa ^^
« Viimeksi muokattu: 21.05.2009 19:10:56 kirjoittanut SnowCherry »

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Veren kutsu | Luku 8 - 21.05
« Vastaus #67 : 21.05.2009 19:31:43 »
Voi ei. Nyt Bella varmasti läksyttää Edwardin. Hi**n Edward. Nyt kyllä laitat sen taas käyttäytymään.
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
Vs: Veren kutsu | Luku 8 - 21.05
« Vastaus #68 : 21.05.2009 20:47:17 »
Eieieieieieiei! Edward ja Bella kuuluu yhteen, suksikoon kuuseen tuo Rebecca! Loppu oli hyvä.

Oon totaallisesti koukussa tähän, ku huomasin et on tullu jatkoa, hihkaisin. :D

Bella ja Becca..? Kohtalon ivaa? :D

Jatkoa niin nopeasti että Edwardki olis kateellinen!

Tällipaju-

Nabi.

  • ***
  • Viestejä: 267
Vs: Veren kutsu | Luku 8 - 21.05
« Vastaus #69 : 22.05.2009 10:49:11 »
Okei. Edward on todella ilkeä. Se ei saa mennä sen Rebecan luokse. Minä kiellän! Se ei saa!

Jooh, jos kysyt oonko vähän sairas niin olen. Mulla on kai kuumetta tai jotain.... Mut sen ei pitäis vaikuttaa kommentointiin mitään... kai?

Jatkoaaaa!!!!
Everyone thinks that I have it all
but it’s so empty living behind these castle walls
nobody knows i’m all alone
but there’s no place to fall.

Nw

  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Veren kutsu | Luku 8 - 21.05
« Vastaus #70 : 23.05.2009 21:51:43 »
Rebecca on niiiiiiiin ärsyttävä!! Grrrrrrr... Suksikoot kuuseen. Äkkii sille kunnon opetus! :D

Neiti Pimeyden Lordi

  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: Veren kutsu | Luku 8 - 21.05
« Vastaus #71 : 27.05.2009 23:15:10 »
Eih! Luin noi jaksot alusta tähän asti ja tietty jää tälläseen kohtaan! :'(
Jotenkin niin mun tuuria...

No mut jatkoo pian jos sopii! :D
There is more beauty in darkness than in anything else...
Scars on my skin, scars on my hart, scars on my soul, reminding me of myself.
Living is just a slow way to die.

Dunja

  • ***
  • Viestejä: 83
  • xoxo
Vs: Veren kutsu | Luku 8 - 21.05
« Vastaus #72 : 28.05.2009 17:47:54 »
Murrrr.... Rebecca sais tosiaan suksia kuuseen... Tulla nyt tolla tavalla pilaamaan toisten elämä >:(

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Veren kutsu | Luku 8 - 21.05
« Vastaus #73 : 03.06.2009 12:25:23 »
Kiitos kaikille kommentoijille ja kun jaksoitte odottaa lukua 8!  :)

Tulin nyt vain ilmoittelemaan, että en tiedä koska saan jatkoa tähän, koska en ole ollut kotona koko viikkona.. Perheongelmia nähkääs.  Voin kyllä kirjoittaa osaa valmiiksi täälläkin paperille (katsotaan jos nyt jaksan/jos olis intoa).  Mutta luvun 9 saan kuitenkin varmaan tänne tässä kuussa.

Mukavaa kesää kaikille!

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Veren kutsu | Luku 8 - 21.05
« Vastaus #74 : 09.06.2009 15:51:55 »
Hmm... Kirjaimellisesti kiehun (tärisen) raivosta tota Rebeccaa kohtaan. Ja Edward viel kiinnittää siihen huomiota ja salailee asiaa! AARGH... haluaisin  kuristaa Rebecan.  Myötätunnot töysin Bellalle, varmaan ihan kamalaa... varsinkin kun Edward ei ennen ketään ole noin huomioinut paitsi Bellaa. MurrÄyr... jään mielenkiinnosta puhkeamaisillani odottamaan mitä tapahtuu. En muuten kestä jos E/B- paritus särjetään.

Ayos, joka vihaa Rebeccaa ( ja ehkä hiukan Edwardia?).
« Viimeksi muokattu: 09.06.2009 15:53:29 kirjoittanut Ayos »

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Veren kutsu | Luku 8 - 21.05
« Vastaus #75 : 28.06.2009 20:57:01 »
Kiitos kommentista, Ayos.

Ilmoittelen nyt, että luku 9 tuleepi heinäkuussa.  Olen nyt saanut kirjoitettua jatkoa tähän ja asiat on juu nyt kunnossa.

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Veren kutsu | Luku 9 - 04.07.
« Vastaus #76 : 04.07.2009 23:55:11 »
Sini(tiainen), Idiela Cullen, Suklaamurunen, kiitos kommenteistanne.  Juu, Edi alkaa olla OoC ja Rebecca vetää sitä puoleensa tuoksullaan..

Amanecer, kiitos kommentista.  Joo, sen ymmärtää, koska Bella ja Edward kuuluvat yhteen (siksipä Jacob Black ärsyttää minua ihan hirveästi toisinaan).  Juu, ei ollut tauolla :)  Joskus vain sattuu tällaisia vaiheita, kun ei ole inspistä (eikä viitsi väkisin vääntää mitään) taikka sitten aivan unohdan (vaikka hoen mielessäni, että tänään kirjoitan edes vähän, haha).

SnowCherry, {samba}, kiitos kommenteista.   Pitääkin korjata tuo virhe.  Juu, laitetaan Edward käyttäytymään :)

Tällipaju-, kiitos.  Juu, itse asiassa huomasin tuon nimijutun vasta parin luvun kirjoittamisen jälkeen ja ajattelin, että mukava sattuma ja niin kyllähän sitten Edi päätyikin kutsumaan Rebeccaa Becaksi :)

Nabi., kiitos kommentista.  Joo, Edin pitäisi pysyä kotona Bellan kanssa.  Tuskinpa kuume vaikuttaa mitenkään (tai sitten puolilta öin jatkon kirjoittaminen?  Mutta yöllä vain tulee inspis!  :D)...

Nw, Neiti Pimeyden Lordi, Dunja ja Ayos, kiitos kommenteistanne.  Joo, katsotaan suksiiko se sinne kuuseen, ehkäpä, ehkäpä ei  ::)


Joo ja miksi inspiksen pitää aina tulla yöllä?

Luku 9


Bella seisoi kädet puuskassa Edwardin huoneessa.  Tämä seisoi aivan hänen takanaan Alice vieressään.  Kumpikaan vampyyreistä ei pukahtanutkaan, mutta Bella puhui ja esitti kysymyksiä yhtenään Edwardille.

”Miksi olit hänen luonaan?  Sinähän sanoit olevasi kotona!  Miten menit sinne?  Juoksit?  Edward, sinä et saa paljastaa salaisuutta ylimääräisille!”
”Alice otti autoni.”
Bella huokaisi.  ”Alatko syyttämään Alicea tästä?  Ei, hän ei ole vastuullinen siitä, että juoksit Rebeccan luo.  Sinä olisit voinut ottaa Carlislen auton ja mennä sillä.”
Edward liikahti lähemmäs Bellaa ja tarttui tätä hellästi olkapäistä.  ”Anteeksi, en ajatellut.  Mutta Rebecca ei epäillyt mitään.”

Bella kääntyi Edwardiin päin.  ”Miksi olit siellä?”
”Hän tarvitsi apua biologiassa ja minä lupasin auttaa.”
”Hyvä on.”

Bella nyökkäsi ja yritti hymyillä.  Hän halusi Edwardin uskovan, että hän uskoi tätä, vaikka niin ei ollut.  Olisiko Edward mennyt vain auttamaan biologiassa?

”Haluan jutella Bellan kanssa kahdestaan hetken”, Alice ilmoitti Edwardille, joka nyökkäsi.  ”Äläkä salakuuntele!”
Edward poistui nopeasti huoneestaan jättäen tytöt kahdestaan.
”Luuletko, että hän valehtelee?”  Bella kysyi hiljaa.  Hän alkoi kävellä pitkin huonetta mietteliään näköisenä.
”Tuskinpa, sillä näin mielessäni vilauksen biologian kirjasta tänään.  Silloin kun olimme matkalla Rebeccan luo.”  Alice pysäytti Bellan edestakaisen kävelyn.  ”Bella, koita hillitä mustasukkaisuuttasi.”
”Anteeksi.  Haluan vain tietää, mitä Rebeccalla on mielessään ja siihen vastaus löytyy yhdeltä henkilöltä, joka ei kuitenkaan kerro mitään.”
Alice nyökkäsi.  ”Edwardilta.”

***

Banaanijogurttipurkki lojui keittiön vaaleapuisella pöydällä.  Punahiuksinen tyttö kaatoi purkista jogurttia syvään lautaseen ja sekoitti sitä lusikalla hetken.  Hän oli mietteissään, eikä huomannut sotkeneensa pöytää tai ruskeaa t-paitaansa jogurtilla.

Tässä on oikeasti jotain outoa.  Onkohan Edward sairas?  Ei, ei voi olla.  Rebecca, koita muistaa tuntuiko hänen kätensä kylmältä, kun hän vei sinua terveydenhoitajalle.

Rebecca oli pohtinut asiaa siitä päivästä lähtien, kun Edward oli ollut hänen luonaan.  Hän oli päätynyt siihen tulokseen, että oli todellakin nähnyt Alice Cullenin ikkunastaan, ja että Cullenit salasivat jotain.

Mahtaakohan Bella tietää jotain?  Hän on läheinen Cullenien kanssa, joten hänen on pakko tietää edes jotain.

”Sisko, onko sinulla tapana sotkea paitasi jogurtilla?”  Se oli Sean, Rebeccan pikkuveli, joka sai isosiskonsa hätkähtämään.
”Mitä?  No ei ole”, Rebecca ärähti.  ”Miten niin?”
”Sinun paidassasi on jogurttia”, Sean ilmoitti.

Rebecca katsahti paitaansa ja hypähti pystyyn.  Hän laski lautasen pöydälle, haki huoneestaan puhtaan mustan paidan ja meni kylpyhuoneeseen, joka oli kaakeloitu vihreävalkoisilla laatoilla.

Jos kysyisin Bellalta, hän ei varmaan kertoisi mitään, Rebecca ajatteli huuhdellessaan jogurttia pois paidasta. Ehkä hän ei tiedäkään mitään?  Äh, se olisi mahdotonta.

Rebecca rutisti paidasta ylimääräiset vedet pois ja laittoi sen pyykkinarulle kuivumaan.

Tai ehkä mitään salaisuutta ei ole olemassa.

***

Nopeiden askelten ääni kaikui tyhjällä ja pitkällä käytävällä.  Rebecca oli myöhässä ja kiiruhti parhaansa mukaan kohti matematiikan luokkaa. Hän oli unohtanut laittaa herätyskellon päälle ja herännyt pikkuveljiensä metelöintiin.  Niinpä Rebecca oli joutunut kiireessä pukemaan, pakkaamaan reppunsa ja viemään Seanin ja Ryanin kouluun, josta nämä hieman myöhästyivät.
Rebecca oli juuri saapumaisillaan matematiikan luokan luokse, kun kuuli ääniä käytävän päästä.  Hän laski laukun olaltaan naulakon alle ja jätti ohuen takkinsa pitkälle puiselle penkille ja lähti kävelemään käytävää eteenpäin.

”Oletko varma, että olet kunnossa?”  Rebecca kuuli käytävällä kaikuvan äänen.  ”Sattuuko sinua?”
”Hei, olen ihan kunnossa, oikeasti.”

Rebecca pysähtyi ja pian kulman takaa hänen eteensä kävelivät Edward ja Bella, joka ennemminkin nilkutti.  Hekin pysähtyivät ja kaikki kolme tuijottivat toisiaan hetken aikaa.

”Mitä on tapahtunut?”  Rebecca kysäisi vilkaisten Bellan vasenta jalkaa nopeasti ja kiinnittäen sitten katseensa Edwardin kasvoihin.
”Bella kaatui päin pöytiä ja yksi niistä kaatui hänen jalkansa päälle”, Edward selitti.  Bella piteli hänestä kiinni.  ”Miksi sinä et ole tunnilla?”
”Nukuin pommiin.  Bella”, Rebecca sanoi ja käänsi katseensa Bellan kasvoihin, ”toivottavasti olet kunnossa.  Tuota, voimmeko me puhua tänään jossain vaiheessa?”
Bella nyökkäsi ja yritti hymyillä.  ”Toki, mutta nyt meidän pitää jatkaa matkaa terveydenhoitajalle.  Nähdään myöhemmin, Rebecca.”

Edward kietaisi kätensä Bellan vyötärön ympärille ja tämä otti hänestä kunnolla tukea heidän lähtiessään taas liikkeelle.  Rebecca laahusti heidän perässään ja jättäytyi matkasta matematiikan luokan kohdalla nostaessaan laukkunsa olalleen.

Hmm, ehkä minun ei pitäisi jutella hänen kanssaan tänään siitä asiasta.
 Rebecca huokaisi koputtaessaan luokan oveen kuuluvasti.  Toisaalta ehkä on vain parempi kysyä tänään, koska aion kuitenkin joskus kysyä.  Mutta sitten tunnen kyllä itseni hölmöksi, jos hän ei tiedäkään mitään.

***

Koulun jälkeen Rebecca pysäytti Bellan koulun parkkipaikalla.  Edward oli taluttamassa vieläkin nilkuttavaa Bellaa autolleen, mutta tämä jätti tytöt kahdestaan Rebeccan pyynnöstä ja meni istumaan autoonsa.

”Miten jalkasi voi?”  Rebecca kysyi ystävällisesti Bellalta, joka otti tukea Volvon (Edwardin) takaluukusta.
”Ihan hyvin, se on vain nyrjähtänyt”, Bella kertoi katsellen maahan.  ”Sinulla taisi olla asiaa?”
”Niin olikin.  Se koskee Edwardia.”
Bella kohotti katseensa Rebeccan kasvoihin.  ”Onko hän tehnyt jotain?”
”Ei, ei, mutta kun minusta tuntuu, että kaikki ei ole aivan kohdillaan.  Tiedätkö mitä tarkoitan?”
Bella pudisti päätään näyttäen ihmettelevältä.  Hän ei tosiaan tiennyt, mistä Rebecca puhui.  ”Miten niin kaikki ei ole kohdillaan?”

Rebecca vilkaisi autossa istuvaa Edwardia.  ”Sinä varmaan tiedät, että hän oli luonani muutamia päiviä sitten?”  Bella nyökkäsi ja alkoi taas katsella maata jalkojensa alla.  ”Kun hän lähti, minä halasin häntä ja sipaisin hänen poskeaan ja se tuntui oudon kylmältä.”  Se oli valetta.  Rebecca ei ollut halannut Edwardia, mutta hän ei halunnut kertoa, mitä oikeasti oli tapahtunut.
”Kylmältä?”  Bella toisti.  Hän puristi vaivihkaa kätensä nyrkkiin ja koetti kuulostaa normaalilta.  Nyt hän tiesi, mistä Rebecca puhui.  Tämä oli alkanut saada vihiä Cullenien salaisuudesta!
”Niin.”
”Hänellä on alhainen ruumiinlämpö.  Minäkin aina ihmettelen, miksi hän tuntuu toisinaan niin kylmältä ja hän aina vain nauraa ihmettelyilleni.  Epäilitkö, että hän olisi sairas?”

Rebecca nyökkäsi ja tunsi olonsa hitusen nolostuneeksi.  ”Anteeksi, että tulin kysymään tällaista, mutta luulin siihen liittyvän jotain.  Ajattelin, että hänellä olisi jokin iso salaisuus.”  Hän naurahti ja pudisteli päätään.
”Ei se mitään”, Bella sanoi katsoessaan Rebeccaa silmiin.  ”Minäkin luulin aluksi, että siihen liittyi jotain muuta.”
”Joo.  No, kiitos.  Toivottavasti jalkasi paranee.”  Rebecca alkoi kävellä omalle autolleen.  ”Nähdään!”

Bella huokaisi ja nilkutti hopeisen Volvon kuskinpuoleiselle ovelle ja kapusi kyytiin.  Hän ei sanonut mitään, koska tiesi Edwardin kuulleen kaiken.

”Minulla on siis alhainen ruumiinlämpö”, Edward naurahti lähtiessään liikkeelle.  ”Valehtelit aika hyvin tällä kertaa.”
”Uskoiko hän sen?”  Bella kysyi hiljaa puristaen laukkuaan.
”Kutakuinkin, mutta hän epäilee yhä hieman, että jonkinlainen salaisuus on olemassa.  Eikä se johdu minun kylmästä ihostani”, Edward vastasi.
Bella katsoi Edwardia uteliaana.  ”Mistä sitten?  Tietääkö hän jotain muutakin?”
”Hän näki Alicen, kun tulitte hakemaan minua hänen luotaan.  Hän näki Alicen seisoskelevan heidän talonsa kulmalla ja sitten yhdessä silmänräpäyksessä hän ei enää nähnytkään tätä.  Nyt hän ei kuitenkaan ole enää varma, näkikö hän sittenkään ketään.”
”Tämä on minun syytäni”, Bella huokaisi.  ”Jos en olisi lähtenyt äkkipikaisuuksissani Port Angelesista, Rebecca ei olisi nähnyt, kun Alice yhtäkkiä katosi.  Olen todella pahoillani.”

Edward silitti oikealla kädellään Bellan poskea ja pyysi tätä rauhoittumaan.  ”Ei se ole sinun syytäsi.  Minun olisi pitänyt ilmoittaa sinulle, jottet tulisi niin kauhean mustasukkaiseksi.”  Hän vilkaisi Bellaa, joka oli avaamassa suunsa väittääkseen vastaan.  ”Bella, tiedän, että olet mustasukkainen.  Siksihän sinä lähdit Alicen kanssa tulemaan sinä päivänä kotiin.  Jotta pelastaisit minut Rebeccalta.”
Bella nyökkäsi hitaasti sanaakaan sanomatta ja tarttui Edwardia kädestä.  Hän puristi sitä hieman ja Edward hiljensi vauhtia pysäyttääkseen autonsa tien sivuun.

”Minä rakastan sinua, joten sinun ei tarvitse olla mustasukkainen.  Ja pidän tästedes varani, jos olen Rebeccan kanssa ja lupaathan, ettet enää ryntäile ”pelastamaan” minua häneltä?”  Edward suuteli Bellaa vetäen tätä samalla lähemmäs itseään.
”Hyvä on”, Bella lupasi ja huokaisi.  Edward päästi hänestä irti ja jatkoi ajamista pidellen kiinni hänen kädestään.  ”Edward?”
”Niin?”
”Sinä haluat olla hänen lähellään.”
Edward ei vastannut.
”Se johtuu hänen verestään, eikö niin?”
Edward ei vastannut taaskaan.
”Veren hajusta pikemminkin.  Se kutsuu sinua, kuten minun vereni.”
”Niin, mutta pidän sinun hajustasi enemmän.  Paljon, paljon enemmän.”

***

Taisin sittenkin vain nähdä näkyjä.  Ei kukaan pystyisi yhtäkkiä vain katoamaan tosta noin vaan!

Rebecca oli juuri pysäköinyt autonsa heidän talonsa pihalle.  Hän nappasi laukkunsa olalleen ja alkoi etsiä kotiavaimiaan.  Ne löydettyään hän lukitsi auton ovet ja lähti sisälle.  Eteinen oli kaaoksen vallassa.  Kaksi takkia, kaksi pipoa ja kahdet housut lojuivat pitkin lattiaa.

”Ryan?  Sean?”  Rebecca huusi ripustaessaan takkiaan naulakkoon.  ”Tulkaa hakemaan vaatteenne!”

Rebeccan pikkuveljet ilmestyivät kulman takaa vuorotellen esiin ja vastahakoisina he poimivat vaatteensa ja laittoivat ne oikeille paikoilleen.  Rebecca seurasi veljiensä puuhia sivusta ja kun eteinen oli taas siisti, hän poistui huoneeseensa ja veljet palasivat leikkimään omaan huoneeseensa.

Tunnen itseni niin hölmöksi!  Ajattelin, että he salaavat jotain suurta, mutta Edwardilla onkin vain alhainen ruumiinlämpö!  Tai ehkä Bella ei kertonut koko totuutta ja Edwardilla on jokin harvinainen sairaus, josta alhainen lämpötila johtuu.
Rebecca heitti laukkunsa lattialle ja istahti sänkynsä reunalle.  Ja minä alan kuvitella asioita.  Näen muka Alice Cullenin seisomassa talomme kulmalla, hän naurahti mielessään.  Voi sinua, Rebecca.
***

Seuraavien päivien aikana Bella ja Edward viettivät aikaa yhdessä aivan kuten ennenkin.  Bella ei ollut enää niin mustasukkainen ja hän oli jättänyt Alicenkin rauhaan.  Hän tiesi voivansa luottaa Edwardiin täysin.  Ja se johtui täysin siitä, että Rebecca oli pysytellyt enimmäkseen omissa oloissaan miettiäkseen asioita.  Toisinaan hän mietiskeli käydessään nukkumaan ja pian hän sai huomata pyöriskelevänsä sängyssä puolen yön jälkeen, koska ei saanut unta.  Ja univaje kostautui hänelle siinä vaiheessa, kun hän aamulla pisti herätyskellonsa pois päältä ja jatkoi uniaan.

”Sisko!  Herää!”  Sean huusi siskonsa sängyn vieressä ja veti peiton pois siskonsa päältä.  Tämä mutisi ja nosti päätään nähdäkseen, kuka oli tullut häiritsemään hänen uniaan.  ”Meidän pitää mennä!”
”Mitä kello on?”  Rebecca mutisi hakiessaan katseellaan seinäkelloaan.
”Tule nyt!  Muuten me myöhästymme koulusta taas!”  Ryan sanoi tullessaan huoneeseen.
Rebecca haukotteli ja nousi ylös.  ”Joo, odottakaa hetki.”  Sean ja Ryan kipittivät pois siskonsa huoneesta ja sulkivat oven perässään.  ”Taas”, Rebecca mumisi etsiessään itselleen vaatteita.  Hän vaihtoi pikaisesti ylleen tummansiniset farkut ja vaaleanruskean hupparin.  Laukussa hänellä oli kaikki valmiina, joten hän vain nappasi sen olalleen ja käväisi keittiöstä hakemassa omenan ennen kuin lähti viemään pikkuveljiään kouluun.

Toivottavasti opettaja ei suutu,
Rebecca ajatteli pysäköidessään autonsa oman koulunsa parkkipaikalle.  Se oli täynnä autoja.  Ketään ei näkynyt ulkona, joten Rebecca arveli tuntien jo alkaneen.  Minun pitäisi alkaa pitämään päiväkirjaa, johon koota ajatukseni, eikä miettiä niitä aamuyöhön saakka.

Rebecca käveli tuttuun tapaan tyhjää käytävää pitkin eteenpäin.  Hänen askeleensa kaikuivat siellä vaimeasti tällä kertaa, mutta pian siellä kaikui kovemmat ja nopeammat askeleet kuin hänen.  Hän pysähtyi paikoilleen ja kuunteli.

Taasko Bella ja Edward tulevat? Rebecca naurahti ajatuksissaan ja jatkoi kävelyään.  Käännyttyään oikealle käytävän päästä, hän näki Edwardin kävelevän biologian luokasta poispäin.

”Edward?”  Rebecca huikkasi.  Edward kääntyi ympäri ja Rebecca käveli nopeasti tämän luokse.  ”Mikset ole tunnilla?”
”Joudun retkeilemään vanhempieni ja sisarieni kanssa”, Edward vastasi ja hymyili hiukan.  ”Toin vain Bellan kouluun.”
”Ai, okei.  Menettekö kauas?”  Rebecca uteli.  Hän katseli Edwardin kasvoja ja jäi hetkeksi aikaa tuijottamaan niitä, kunnes havahtui Edwardin alkaessa puhua.
”Emme kauhean kauas.  Mikset sinä muuten ole tunnilla?  Taasko myöhästyit?”
Rebecca nyökkäsi hieman nolona.  ”Joo.  En ole saanut nukuttua viime aikoina.”

”Miksi?”
”Minulla on ollut paljon mietittävää.  Mutta jos päästän sinut nyt menemään.  Nähdään, kun palaat.”

Rebecca hymyili Edwardille, joka kääntyi ja lähti kävelemään.  Rebecca seisoi paikoillaan ja hänen aivoissaan kävi kova hälinä.  Hän tiesi, että se olisi väärin, mutta halusi tehdä niin, tosi kovasti.

Se olisi väärin, todella väärin.

Rebecca laski laukkunsa keskellä käytävää ja juoksi Edwardin perään.  Tämä ei ollut kerinnyt kauas ja pysähtyi kuullessaan juoksuaskelia.  Rebecca pysähtyi Edwardin eteen ja punastui.

”Mukavaa retkeilyä”, Rebecca sanoi hiljaa ja kurottautui painamaan huulensa Edwardin huulille.


A/N: Henkilöissä havaittavissa OOC meininkiä.  Meinasin aluksi kursivoida tuon kohdan, missä Alice, Edward ja Bella juttelevat, mutta en sittenkään tehnyt niin.  Joo, tiedän, haluatte tappaa Rebeccan, mutta mitä jos kommentoisitte sitä ennen?  ;D
« Viimeksi muokattu: 05.07.2009 00:02:12 kirjoittanut Tuhisija »

kuigg^^

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: Veren kutsu | Luku 9 - 04.07.
« Vastaus #77 : 05.07.2009 00:26:00 »
Ihana, taas kerran. Hyvin kirjotettu, ja todellakin, haluun tappaa Rebeccan  >:( Mut tosin, ihan hyvä et se teki noin (lukijoitten kannalt siis), teki täst vaa entist mielenkiintosemman.. Toivottavasti jatkoa tulee pian (vaik tänäähän toiki vast tuli mut kuitenki) haluun niin tietää miten toi jatkuu :)

mayapple

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Veren kutsu | Luku 9 - 04.07.
« Vastaus #78 : 05.07.2009 16:44:28 »
Nyt tää tulee ja murhaa Rebecan! Se on ihan hirvee. (Siks tää onkin niin hyvä tarina...)

Sini(tiainen)

  • Vieras
Vs: Veren kutsu | Luku 9 - 04.07.
« Vastaus #79 : 05.07.2009 18:24:23 »
AAAAAARRRRGGGHHH!!!!!!!
Ei se voi! Ei se voi!! Ällöttävää kun toinen pussaa varattua!!! :o
Rebecca on niin ällöttävä ihminen!!!
Ja ei Bella voi jäädä yksin itkemään  :'(
Niin joo, hyvä luku (taas) mutta voisko sitä jatkoa tulla nopeemmin??? ;)