Kirjoittaja Aihe: Twilight: Veren kutsu (K-11, epilogi - 08.07, valmis)  (Luettu 40169 kertaa)

Nabi.

  • ***
  • Viestejä: 267
Vs: Veren kutsu | Epilogi - 08.07.
« Vastaus #120 : 09.07.2009 00:14:35 »
Mmm... Olen erittäin tyytyväinen tähän ficciin.
Rebecalle kävi kuten arvasin. Olisi todella kivaa saada jatkoa tähän ficciin.
Säälin hiukan Rebecan kohtaloa, mutta kyllä se siitä varmaan paremmaksi meni tai sitten ei.
Jännittävää muuten tietää kuinka monta kertaa Rebecca nauttii ihmis verestä.
Helvetissä tavataan Rebecca  ;)
Kiitos paljon ihanasta lukuhetkestä ~
Everyone thinks that I have it all
but it’s so empty living behind these castle walls
nobody knows i’m all alone
but there’s no place to fall.

poltsi

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: Veren kutsu | Epilogi - 08.07.
« Vastaus #121 : 09.07.2009 00:35:30 »
oon lukenu alust asti, mut oon tosi huono kommentoimaa. :D no mut nyt ku tää on ohi ni pakko.
aattelinki et tos lopus kävis noin, mut silti. fjojgejofojegoefqwf. :<
tyhmä rebecca!  >:(

jatko-osa kiinnostais muaki, mut toi BD:n lukeminen viel vähän vaihees ni pitäis se sit varmaa luettuu. :D

 no mut, kiitos tästä! :)

`mus

  • Vieras
Vs: Veren kutsu | Epilogi - 08.07.
« Vastaus #122 : 09.07.2009 01:27:36 »
Vähän arvelinkin että Rebecasta tuli vampyyri. MUTTA, Rebecca ei saa mennä vokotteleen Edwardia. _EI_. 
Jatko-osa, mahtavaa. Tätä lueskelee mielellään (: Jos vain keksit jatkoa, niin mikäs siinä!
Mahtava fic,
mahtava kirjoittaja ja ihana juoni <3 
Jatka samaan malliin (:

- `mus

mayapple

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Veren kutsu | Epilogi - 08.07.
« Vastaus #123 : 09.07.2009 02:52:36 »
Tää oli ihana. Hemmetti Rebecan murhaamisesta tuli juuri vielä vaikeempaa... Mut nyt sun on pakko kirjottaa jatko-osa!!!

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Veren kutsu | Epilogi - 08.07.
« Vastaus #124 : 09.07.2009 11:47:39 »
Se on sitten loppu nyt. Kiva, että epilogissa selitettiin tarkemmin Rebeccan kohtalo. Kaikki olisi kyllä jäänyt aika vajaaksi, jos et olisi kirjoittanut sitä. :)

Jatko-osasta sen verran, että minun puolestani voit kyllä kirjoittaa sellaisenkin, jos siltä tuntuu. Tätähän voisi aika helpostikin jatkaa. Rebeccan viimeinen ajatus jäi jotenkin mieleen, eikä tätä voi jättää tähän. :D

No joo, mutta, kiitos todella paljon tästä ficistä. Oli mahtavaa lukea tätä.

- Amanecer
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Veren kutsu | Epilogi - 08.07.
« Vastaus #125 : 09.07.2009 12:07:18 »
Wou... Tosi hyvä tää loppu. Mistä sä oikeesti keksit näitä juonenkäänteitä???? Oli oikeesti aika hyvä idea, että se muuttu sit vampyyriks ja ja... Vau. Haluun lukee lisää sun tekstejä!!!!!:)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

UntenLaiva

  • A Musketeer
  • ***
  • Viestejä: 175
  • "Every man for himself"
Vs: Veren kutsu | Epilogi - 08.07.
« Vastaus #126 : 09.07.2009 13:40:50 »
voih... se oikeesti menee nyt vokottelee edii ku on paremman näkönen ja luultavast sit bella tappaa ittes tai jotain.. NOOOOOUUUUU!!!!  hemmetin rebecca, mene jonnekki muualle! :D
mut hyvä ficci tää on, ei siitä mitään huonoa  ;D

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Veren kutsu | Epilogi - 08.07.
« Vastaus #127 : 09.07.2009 16:30:22 »
Sini(tiainen), odottelinkin tuota reaktiota näkeväni kommenteissa  ;D  Ei, et suhtaudu liian voimakkaasti (kirjat, leffat ja tv-sarjat vain teettää sellaisia reaktioita, kun niiden hahmoihin kiintyy ja sit niille tapahtuu jotain pahaa vaikka, ihmeellistä).   Kiitos kommentistasi  :)

SabSab, se haluu Eddien!  Tai no, kun nyt Rebe muuttui vampyyriks niin se hyvin varmasti alkaa ajatella asiaa, että se on vampyyri, Edward on vampyyri, Bella ei ole vampyyri... Mutta joo, katsotaans sitä sitten jatko-osassa (jota olen suunnitellut tänään, luonut uusia henkilöitä, luonut heille taustaa ja kaikkea.  Huh huh..).  Kiitos :)

Nabi., hyvä kun mainitsit tuon ihmisveren, kiitos :)  Olisin itse tyystin unohtanut sen muuten, varmaan.    Kiitos :)

poltsi, tyhmät Caroline ja Adam  :D  Joo, ajattelin, että jatko-osa tosiaan sijoittus BD:n jälkeiseen aikaan (okei, jonkin verran BD:n lopusta mentäisiin eteenpäin vuosia).  Tosin eilen mieleeni tupsahti toinen vaihtoehto, joka ei spoilais BD:tä, mutta siihen mulla ei olis sitten niin paljon ideoita nyt tällä hetkellä kuin tuohon BD:tä spoilaavaan.  Kiitos :)

`mus, keksin minä jatkoa, vaikka millä mitalla  ;D  Kiitos :)

Pixie, Rosalie auttaa sua varmaan mielellään sen tappamisessa :)   Juu, koko ajan työstän sitä.  Kiitos :)

Purriainen, arvelinkin, että osa teistä arvaisi, että Rebestä tulee vampyyri ja niin siinä sitten kävikin.  Kiitos :) (koita selvitä vieroitusoireista)..

Amanecer, jep, tästä on helppo jatkaa.  Jos en olisi tehnyt epilogia ja olisin jatkanut tätä jatko-osaan, selittely siinä olisi saattanut käydä hankalaksi, ehkä.  Mutta kiitos :)

katriqqq, mielikuvitukseni on aina ollut vilkas  :D  Ja sitten jostain biiseistä saattaa saada idean tai jos lukee vaik jotain kirjaa tai kattoo leffaa/tv-ohjelmaa niin lamppu saattaa syttyä kans.  Lisää tekstejä on tulossa (mulla on tämän jatko-osan lisäksi kolme Houkutus fic ideaa, mutta ne kaikki olis moniosaisia..).  Kiitos :)

UntenLaiva, saattaapa mennä :)  Tosin Edward lupas olla hylkäämättä Bellaa enää, mut jos se tekis niin, niin sehän sano, että se lähtis pois (ja sen seurauksena Bella voiskin tappaa itsensä  :-\)..  Kiitos :)

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Veren kutsu | Epilogi - 08.07.
« Vastaus #128 : 10.07.2009 12:44:26 »
Muhahhaha, Edward/Rebecca tulee elämään (juuhan, juuhan? ) ja Bella kostaa ( Juuhan, juuhan? )
Hmm... onkohan nämä minun draamahömpötykset jokseenkin outoja?

Cabro

  • ***
  • Viestejä: 22
  • < bellatrix >
Vs: Veren kutsu | Epilogi - 08.07.
« Vastaus #129 : 10.07.2009 12:58:41 »
JATKOAAAAA!

mua kyl ottaaa vähä päähä se et tost saakelin rebecast tuli vampyyri mut eise mitää mä todellakin TOIVON et ed ja bella ei eroo lopullisest!ja sit mä haluisin DRAAAMAAADRAAMAAARDAAAMAAA ;)
tai sitte vaikka joku kuolis esim REBECCA! :D
ihanaaa :-*koukussa :-* !
I Killed Sirius Black .

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Veren kutsu | Epilogi - 08.07.
« Vastaus #130 : 12.07.2009 03:46:08 »
Ayos, tykkäilet Rebe/Eddie:stä? Oho, varmaan melkein ainoa! :D   Eii, draamahömpötykset on kivoja.  Kiitos :)

Cabro, haha, sen muuttuminen oli jatkon kannalta tärkeää... :)  Juu, draamaa tulossa.  Kiitos :)


Niin, jatko-osasta sen verran, että se tulee spoilaamaan Breaking Dawnia.  Oon kirjoittanu prologin ja ekan luvun itse asiassa valmiiksi ja toinen luku menossa.  Mutta mulla on nimen keksimis ongelmia..  :-\  Oon pohtinu, että 'Veren kutsu II - ?????' tai sit ihan joku oma nimi, en tiedä.

tonkss

  • ***
  • Viestejä: 43
Vs: Veren kutsu | Epilogi - 08.07.
« Vastaus #131 : 12.07.2009 13:29:37 »
Vau mikä ficci! Vihdoinkin pääsin lukemaan loppuun asti tämän ja on todella hyvä, ehdottomasti yksi lemppareistani. Kirjoitat todella hyvin ja hyviä juonenkäänteitä, upeaa että kirjoitat tälle jatko-osaakin!
Parempi muutama ruuvi löysällä kuin kymmenen liian tiukalla!

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Veren kutsu | Epilogi - 08.07.
« Vastaus #132 : 12.07.2009 14:44:34 »
Purriainen, niin, se olis ihan hyvä, mut ajattelin et siihe tulis 'Veren kutsu II - (tekstii)'... Okei, ehkä se johtain tupsahtaa mieleen jossain vaihees, jos en pohdi sitä :)

tonkss, kiitos paljon kommentistasi :)

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
Vs: Veren kutsu | Epilogi - 08.07.
« Vastaus #133 : 14.07.2009 21:11:27 »
Huh ku oli hyvä.... Tykkäsin siitä ku Becca tavallaan "häipy" niitten elämästä mut sitte en taas tykkää et se muutettiin vampyyriks koska nyt se on vampyyri ja Bella ei ja Bella on sitä halunnu kauan.. Olipas sekava kommentti.
Mut ihana.. Tää jäi jotenki tavallaan kesken ja muutenki jännittävään kohtaan. Jos teet sitä kakkososaa ni mä tuun lukemaan sen!!

Tää on yks parhaimmista ficeistä mitä täällä on!
Kiitos, Tällipaju- alias vihaajajatykkääjä

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Veren kutsu | Epilogi - 08.07.
« Vastaus #134 : 14.07.2009 21:17:44 »
Tällipaju-, kiitos kommentistasi :)  Niih, totta.  Bella on halunnut vampyyriksi, mutta Becca pääsikin muuttumaan sellaiseksi.  Juu, olen tehnyt jo kakkososaa ja julkaissut siitä kaksi lukua (juuri äsken toisen luvun itse asiassa).  Mutta se spoilaa BD:tä, elikkäh...  Mutta kiitos!

Neavaan

  • Vampires<3
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ♥Edward ja Robert♥
Vs: Veren kutsu | Epilogi - 08.07.
« Vastaus #135 : 05.08.2009 20:03:12 »
Vähä hyvä<3   :D Rupeenpas lukeen täst seuraavask tota Veren kutsu 2 :)

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Veren kutsu | Epilogi - 08.07.
« Vastaus #136 : 06.08.2009 01:02:30 »
Neavaan, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että tykkäsit.

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Veren kutsu | Epilogi - 08.07.
« Vastaus #137 : 16.08.2009 11:40:25 »
Luin tätä kolmen aikaan pari ekaa lukua, nukuin muutaman tunnin, heräsin ja olin edelleen niin raivoissani tolle ********* että mietin sille hyvän jatkonki x'D

Vihaan tota Rebeccaa yli kaiken! yääääkh!

ja inhoon hänkertojaa, mut tää koukuttaa.
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Veren kutsu | Epilogi - 08.07.
« Vastaus #138 : 16.08.2009 14:16:28 »
Kiitos kommentistasi, Mutanttiorava :)  Jooh, Rebecca on ärsyttänytkin aika monia lukijoita ;D  Hän kertojaan ei usein törmää Twilight ficeissä (tai en itse ainakaan ole törmännyt), jotain vaihtelua siis hieman, heh.  Mukavaa, että tykkäät.

hopsu

  • ***
  • Viestejä: 3
Vs: Veren kutsu | Epilogi - 08.07.
« Vastaus #139 : 23.08.2009 14:21:59 »
Todella mahti ficci! Saat olla iloinen, koska en todellakaan lue kaikkia Houkutus-ficcejä finissä.

Pidin toooodella paljon kirjoutustyylistäsi. Rebecca olisi voinut painua kuuseen jo aikaisemmin. Mut pentele ku sie jätitkin sen eloon. :/
Mokoma olisi ansainnut kuolla! ><; Grrrrrr~

Kirjoitusvirheitäkään ei löytänyt, kun niitä en edes ikinä huomaa. Hah XD

Mutta ihanaa, kun tästä on tullut jo jatkoakin! Ja eikun lukemaan!->