Kirjoittaja Aihe: Hetalia: Hetabook, K-11 //Facebook huumori, 19. osa. 6.12.  (Luettu 13717 kertaa)

Lady Smoothie

  • Vieras
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 9.osa 20.12.
« Vastaus #40 : 21.12.2011 08:04:06 »
Se olis sitten tunnustuksen aika.

Eli kyllä, olen seurannut tätä alusta asti, mutta laiska kun olen niin en ole kommentoinut. Eilisen lukukokemuksen jälkeen oli pakko!

Sillä eilen kun tulee illalla joulujuhlasta kotiin väsyneenä ja erittäin veemäisessä mielentilassa, niin tää on parasta mitä voi silloin lukea :'D Fanityttökihinästä ei meinannut tulla loppuas millään...

Hollanti raukka<3 Espanja on suloinen. Ja Belgia kiero. >D

Norja, Norja, Norja<3 Oli harvinaisen ilkeää Tanskalta käyttää tätä voikriisiä hyväks. Ilkeä Tanska. Mutta ihana kuitenkin. Tää keskustelun pätkä nyt vaan sai mut kuolemaan ^^

 
Lainaus
  Eirikur Steilsson …Minulla on tunne, että olen täydellisesti idioottien ympäröimä…
   Mathias Densen Ei hätää Norge! Minä vien sinut maahan, jossa on yllin kyllin voita :’D
   Tino Väinämöinen Moi moi, Norja…
   Lukas Bondevik Sinäkään et paljoa auta, Tino…
   Tino Väinämöinen Tahdot sitä kuitenkin ^^’’
   Lukas Bondevik …Vain voin takia!
Meiän pikku pohjoismaat<33 (Sve tosin puuttui D8)

Lainaus
Mathias Densen …Miksi minulla on huijattu olo?
   Berwald Oxenstierna Klockan?
   Mathias Densen LOPETA JO!
<3

Mutta siis... kiitokset mielialan parannuksesta!  :-*

Joulutonttu

  • ***
  • Viestejä: 60
  • Kaksi niin erilaista
Vs: Hetabook, K-11
« Vastaus #41 : 25.12.2011 00:25:39 »

   Berwald Oxenstierna Olen kunnossa
   Eirikur Steilsson Sví?
   Tino Väinämöinen Su-san! Missä sinä olet ollut? Et vastannut…
   Berwald Oxenstierna Kadotin puhelimen ja rahat.
 

Tosta muuten nyt jälkeenpäin herää kysymyksiä - miten Berwald oikein on facessa, jos sil ei oo puhelinta enkä usko et se kanniskelee läppäriä mukanaan 24/7 :----'D

Vinzup

  • Purilaiskuningastar
  • ***
  • Viestejä: 66
  • Captain Smållwave
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 9.osa 20.12.
« Vastaus #42 : 25.12.2011 19:57:41 »
Viuuu!! Täällä taas!! :D

Lainaus
Tim van Holland > Antonio Fernandez Carriedo
Miksi sinä edes olet “kaverini”?!
Ja siis tämähän kuuluu kysya ihan ekana. XDDDD

Noniin, Vyraseni. JEAH!!! Jees, hetabook!!! <3 Okei, tämä ei nyt ole kovin rakentavaa kommentointia, mutta sanon sen siltin. JEES!

Lainaus
Tino Väinämöinen Moi moi, Norja…
   Lukas Bondevik Sinäkään et paljoa auta, Tino…
   Tino Väinämöinen Tahdot sitä kuitenkin ^^’’
   Lukas Bondevik …Vain voin takia!
   Mathias Densen ;'D
   Lukas Bondevik Turpa kiinni ja päästä minut jo ulos täältä.
   Mathias Densen Ihan kohta rakas~
   Erikur Steilsson Minä ehdotan: lopetetaan tämä keskustelu tähän. En tahdo tietää enää yhtään enempää.
...menipäs mulla taas hetki, kun nytten vasta tajusin... Ainakin omalla tavallani 8D En myöskään halua tietää enempää. Tai haluan, muttakun joutuisit nostamaan raitingia mukavasti XD

Lainaus
Mathias Densen > Berwald Oxenstierna
Oikeasti?! Vad är klockan? Etkö sinä parempaa googletettavaa keksi? xDDD
Mitä tähän nyt muka kuuluisi sanoa?! xDDD Siis, ei! Minä typerä kun kuvittelin Ruotsin ihan pokalla istuvan koneen ääressä ja näpyttävän tunti toisensa jälkeen googleen, mitä se kello on. xDDDD Hajosin!! (btw, vad är hon?)

Siis mahtavaa aivotyöskentelyä, Vyra. xD Mä en varmaan ikinä tuu tajuumaan, mistä ihmeestä sä nää ideat millonki revit... :)) Mutta kiitos kuitenkin, ja sori nyt etten mitään rakentavampaa saanut aikaiseksi... XDDD
-Vin-
B.A.T. & Kaaosduo! ~beware~ <3
Vielä ne mammuttikärpäset valtaa maan.
Tunnen itseni lampaaksi kissojen joukossa...

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 9.osa 20.12.
« Vastaus #43 : 03.01.2012 17:56:42 »
9. osa.

Tämä ensimmäinen oli jotenkin to~si suloinen. Belgia oli hyvin awesome ja Hollannin ahdinko on suorastaan loistavaa. Seinäkirjoitukset ovat tosi kivoja. Ja luovuus on hyvä asia. Kyllä vaan nauratti tää randomiuden määrä, tykkään<3

Ja sitten Norjan voipulasta: se on tosi jännä pätkä. Siis sinänsä tosi lutunen, mut jotekin tosi masentava ja silleen.. tiedätkös, melko ilkeetä. Vaikka Dansken riemu onkin hyvin hupaisaa ja ihanaa ja smalltalk lentää, jotenkin tämä oli minusta hyyyyyvin ärsyttävä. Sille en vain voi mitään, aivoissani kävi nyt tällainen inhottava takaisku. Kuitenkin nerokkuudessaan on pakko tykätä vaikka Norgelle kävikin keljusti. Oikeastaan tää on huvittavaa:’D

Entä sitten tää kolmas? Kivasti käytät tätä faktatietoa ja tulee ihan hyvä fiilis kun on näin kivoja nää jutut *kuulostaa sarkastiselta vaikka ei ees oo sitä* ja näin. Oikeestaan melkein naurettavaa tää. Tykkään ja jotenki tää ideana on niin loistava vaikka tän vois ajatella tosi rasistiseksi mut jes^^ MIE TYKKÄÄN<3

Ja ekstra on loistava, tykkään. Nauran. Hitto nää on lukenu liian monta kertaa, et jaksais muistaa ajatuksiaan:’D Mut pointti on yhä se et mä _tykkään_ näistä ihan kympillä ja jatka pois. Awesomea^^

<3:llä
~Myrsis~ Jota väsyttää ja joka yrittää olla olematta sarkastinen^^’
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Crescen

  • ***
  • Viestejä: 674
  • looking for a romance
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 9.osa 20.12.
« Vastaus #44 : 30.01.2012 22:13:49 »
Kiitos siitä että en ole voinut sen jälkeen kun keksin lukaista tämän (mmmmm.... kaksi viikkoa sitten?) olla töissä hajoilematta heinekeinin tuopeille.. kas kun en ole jo alkanut hajottaa niitä. Yritä siinä sitten myydä pokkana kuin porkkana, lyö summat koneeseen niin että koko shaisse huutaa erroria, etsi joku viisaampi auttamaan, ole naama punaisena kun asiakasta naurattaa ja muista mikä harhaannutti ajatuksesi... : D

Koska toivon että minulla olisi jatkossakin töissä hauskaa, vingun tähän jatkoa koska hakkaat jopa feissarimokat tällä setillä! :3 kiitos olet Jumala! Ja tämä on paljon sanottu joltain joka uskoo vain itseensä ja siihenkin aika harvakseltaan...

We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit.
- Aristotle

Vyra

  • Vieras
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 9.osa 20.12.
« Vastaus #45 : 31.01.2012 16:57:04 »
Joulutonttu: Kiitos ^^' Ikävä kyllä pidän nämä tarkotuksella lyhyempinä... toi kaikkien nimien muokkaaminen on yhtä tuskaa >.< ja... ei liikaa kerralla~
Lainaus
Tosta muuten nyt jälkeenpäin herää kysymyksiä - miten Berwald oikein on facessa, jos sil ei oo puhelinta enkä usko et se kanniskelee läppäriä mukanaan 24/7 :----'D
Se meni kirjastoon, mie oon käsittänyt että Tanskassakin on kirjastoissa mahdollisuus olla netissä ilmaiseksi. Ainakin luulen, voin olla väärässäkin...

Severina: Kiitoksia~ Miekin tiedän sen doujinshin, se on yks parhaista, vaikka en muuten hirveästi lue niitä ^^

Neeli: Kiitos, kiva kun tykkäsit :'3

Smoo: Kiitos tunnustuksesta ^^ Mun Belgia on kyl tosiaan hiukan kiero välillä...

Vin: Keheh he~ Kiitos ^^ Mua itseasiassa pelottaa, että nämä ideat alkavat toistaa itseään, mutta toivottavasti ehdin sitten lopettaa ajoissa...

Myrsi: Kiitos :'3 Eikä mitään hätää, en mie mitään sarkastista löytänyt

mudkip: Kiitos~ Ei tohon voi nyt muuta sanoa, kun että kirjoittamalla sitä kehittyy ^^' Ja kokeilemalla ja yrittämällä löytää se oma tyyliinsä~ Mie en esim osaa ollenkaan minkään tason angstia... siitä tulee vain kamalan kliseistä, jos mie yritän ^^''

Naamatonkala: Mua on syytetty mm. koulupäivien vaikeuttamisesta, tentin luvun häiritsemisestä, ruotsin numeroiden parantumisesta ja repeilyttämisestä mutta tää oli oli eka kerta kun työpäivien hauskuuttamisesta... keheh he, aluevaltaus :'D Kiitoksia kovasti, voin sanoa että sinun kommentisi vuoksi tähän tulee nyt uusi osa.

Kiitos kaikille vielä kerran :'3 Niin monta kommenttia <3 Toivottavasti tääkin osa kelpaa, vaikka lyhyt onkin...


10. Osa~


Mathias Densen lisäsi kohteen LEGO mielenkiinnonkohteekseen
   Mathias Densen  :’D

Lukas Bondevik, Eirikur Steilsson, Berwald Oxenstierna ja Tino Väinämöinen liittyivät ryhmään Legoilla leikkiminen pitäisi kieltää jalkavammojen vuoksi
   Mathias Densen Eikä! D:
   Lukas Bondevik Kyllä.
   Mathias Densen Mutta… Suurin keksintöni… Sveen vielä tajuan, mutta Tino?!
   Tino Väinämöinen Anteeksi, tunnen vieläkin kipua viime kerrasta :-(
   Mathias Densen Mutta…
   Lukas Bondevik Ei, Dan. Minä en välitä, mitä teet omassa kodissani, mutta jos tuot yhdenkin mukanasi, minä heitän sinut alas vuonoon.
   Mathias Densen Okay Norge!
   Mathias Densen …Kutsuitko sinä minut juuri kylään? :’D
   Lukas Bondevik En.
   Mathias Densen Kutsuitpas~
   Lukas Bondevik Miten sinä saat aina käännettyä kaiken noin? -.-
   Mathias Densen Koska osaan lukea sinua, Norge~ Olen siellä viideltä.
   Lukas Bondevik Hmph, yksikin lego ja sinä nukut yösi peikkojen kanssa. Ymmärsitkö?
   Mathias Densen Yes, Sir! ;’)
   Tino Väinämöinen Teidän pitäisi lopettaa treffien sopiminen Facessa… Unkari yrittää taas värvätä minua johonkin ”operaatioon”…
   Lukas Bondevik Minä… Minä en tapaile idiootteja! Tässä ei ole mitään sellaista. Minä ja Danmark emme… Dan, sinä pidät nyt turpasi kiinni, jos osaat edes ajatella parastasi.
   Tino Väinämöinen Juu, juu, selitä tuo Unkarille…
   Lukas Bondevik -.-


Gilbert Beilschmidt Ksesesese~ Minä olen mahtavin kaikista >D
   Gilbird Niin olet, piyu!
   Gilbert Beilschmidt Danke, Gilbird! Sinäkin olet mahtava.
   Gilbird Vain koska asun luonasi, piyu!
   Gilbert Beilschmidt Ksesesese~ Mahtava seura tekee kaltaisekseen!
   Gilbird Piyu!
   Ludwig Bruder, teitkö sinä todella oman sivun lemmikkilinnullesi?
   Gilbert Beilschmidt Gilbird ei ole vain lemmikki! Ja hän on tarpeeksi mahtava tehdäkseen itse sivunsa.
   Gilbird Aivan, piyu!
   Ludvig …Miten sinä voit olla meistä vanhin?
   Gilbert Beilschmidt Mahtavuus, Länsi, Mahtavuus >D


Tim van Holland on kolmanneksi suurin oluentuottaja. Pistäkää paremmaksi.
   Mathias Densen Carlsberg ja Tuborg vievät sinun litkusi mennen tullen!
   Tim van Holland Kuvittelet vain.
   Mathias Densen Minun kuvitelmani ovat sitten sinun painajaisesi xD
   Tim van Holland Olipa pelottavaa. Sinä olet muuten varastanut /minun/ tyylini sinun Tuborgiisi…
   Mathias Densen Pffft, minä en varasta häviäjiltä.
   Gilbert Beilschmidt Hei, minä ja Länsi tuotetaan enemmän olutta kuin te kaksi yhteensä! ja kulutetaan myös xD
   Tim van Holland Entä sitten? Heineken toimii yli 63 maassa. Minä omistan myös Suomen oluet.
   Mathias Densen Jos Finnystä aletaan puhua, minä omistan hänen Sinebrychoffinsa…
   Tino Väinämöinen …Te kaksi olette hemmetin epäreiluja…
   Mathias Densen Hah haa xD
   Ludvig Onko tämän tappelun pakko alkaa taas?
   Gilbert Beilschmidt Olet myöhässä Länsi, se alkoi jo ajat sitten!
   Tim van Holland …Enkä ole vieläkään saanut kunnollisia vastaväitteitä.
   Mathias Densen Sinä olet vain sokea totuudelle xD Minä voitin sinut jo ennen kuin edes aloitimme.
   Tim van Holland Hah ha, kukaan ei edes muista, että sinulla on joku olutmerkkikin…
   Lovino Vargas  Olut on barbaarien juomaa.
   Mathias Densen Ei, vaan viikinkien eli minun! xD
   Tim van Holland Mutta nykymaailmassa olet historiaa.
   Mathias Densen Joku päivä minä vielä omistan sinun rakkaan Heinekenesi!
   Tim van Holland Sitä päivää saat odottaa pitkään…
   Emma de Ghent Hei :’3
   Duvel, Jupiler, Barbãr, Cantillon, Delirium Tremens, Leffe, Orval,  Pauwel Kwak, Rochefort, Stella Artois, Westmalle, Westvleteren, Abbaye de la Thure, Achel, Carrousel, Hofnar, Adler, Belle-Vue, Floris, Hoegaarden, Kasteelbier, Malheur,  Maredsous, Oerbier, Palm, Val-Dieu, Zwijntje… jne… Pistinkö tarpeeksi paremmaksi?
   Emma de Ghent Ai niin, ja maailman suurin panimo-konserni kuuluu minulle ja se toimii yli 30:ssä maassa 300:lla eri tuotemerkillä. Yhteensä belgialaisia olutmerkkejä on yli 800:aa erilaista  ;’)
   Tim van Holland Zus… Olenko koskaan kieltänyt sinua kommentoimasta minulle?
   Emma de Ghent Ja, mutta miksi tottelisin?
   Tim van Holland -.-
   Mathias Densen …Tästä meni nyt maku…
   Emma de Ghent ;’3
   Tim van Holland …Niin menikin.


A/N: Viimeinen oli nyt Naamatonkalalle, hauskaa työpäivää :')
Mie muuten jo aiemmin ajattelin, että en käytä enää olut- ja lego-aiheita raapaleissa ja hetabookissa mut... mut... kerta kiellon päälle? Yritän olla ensikerralla omaperäisempi...
Carlsberg ja Tuborg ovat tanskalaisia olut -merkkejä, Heineken hollantilainen ja kaikki Belgian luettelemat belgialaisia. Ja valehtelin hieman, Heineken on maailman kolmanneksi suurin panimo-yritys, ei kolmanneksi suurin tuottaja... mut anyway, se oli helpompi laittaa noin ^^''
Suomi raukka... Hartwallin omistaa Heineken ja tuon vaikea nimisen sama yhtiö, joka omistaa Carlsbergin. Minun piti muuten lukea aika monta Olutseuran artikkelia ennen kuin löysin kaikki nuo olutmerkit ^^'' Enkä edes juo olutta...
Gilbirdillä muuten tarkoitetaan sitten sitä keltaista tipua Preussin mukana ^^

Joulutonttu

  • ***
  • Viestejä: 60
  • Kaksi niin erilaista
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 10.osa 31.1.
« Vastaus #46 : 31.01.2012 20:14:21 »
Aivan, miten rakkaalle Unkarillemme voisi selittää, että Norge ja Dan ovat vain ystäviä .. Minunkin on välillä aika vaikea uskoa sitä >3 Aww.. Norge on suloinen mennessään sanattomaksi. *Tanska virn* JA KYLLÄ NORGE, sinä kutsuit Danmarkin juuri kylään. Ja vielä uhkailet Danmarkia peikoilla.. Taitaa Danmark viettää yönsä jonkun muun vieressä? *vink vink* Legoja siellä, Legoja täällä, joka puolella Legoja, Hiiala hiiala hei~ Äsh, tästä tuli tylsä kommentti.

Kesesese~, länsi ei vain tajua Gilbertin ja Gilbirdin mahtavuutta. Se aliarvio pienet keltaiset (pastaa~ länsi aliarvioi pastankin!) pikkulinnut. Linnut yleensäkin aliarvioidaan hetaliassa D: (Täällä on tarkoitus viitata Islannin lunniin) Tottakai linnut osaavat käyttää facebookia! (Tai hetabookia, miten tahansa)

TINOA. KIUSATAAN. Perkele Hehee, Belgia vei voiton kotiin ! Tästä on niin vaikea sanoa mitään. Skippasin muuten Belgian omistamat olutmerkit, anteeksianteeksianteeksi *menee lukemaan ne ja opettelee ne ulkoa* Luettelen nää huomenna koulussa aamunavausvuorollani ! Tai sitten en.. Tämä ei samalla tavalla sytyttänyt, mutta ainahan sitä jaksaa iän ikuisia Hollannin ja Tanskat (++ Silloin tällöin Preussin) henkisiä kamppailuja.

Crescen

  • ***
  • Viestejä: 674
  • looking for a romance
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 10.osa 31.1.
« Vastaus #47 : 31.01.2012 21:47:47 »
Kuudes aistini esittää jälleen elonmerkkejä, sillä jostain syystä oli ihan pakko tulla vilkaisemaan josko toiveeni olisi kuultu! (en siteeraa narttu wiskaria, tiedoksenne) oletpas kerrassaan  ihana <3


   Tino Väinämöinen Teidän pitäisi lopettaa treffien sopiminen Facessa… Unkari yrittää taas värvätä minua johonkin ”operaatioon”…
   Lukas Bondevik Minä… Minä en tapaile idiootteja! Tässä ei ole mitään sellaista. Minä ja Danmark emme… Dan, sinä pidät nyt turpasi kiinni, jos osaat edes ajatella parastasi.
   Tino Väinämöinen Juu, juu, selitä tuo Unkarille…
   

Ahahah, ihana! What else can I say, go Norge ja kerro kaikki ;)

Joo ja koska olen aina ollut paska kommentoimaan niin kerron vaan että olen otettu ja näin ollen jaksan ainakin tämän viikon raataa oikein ahkerasti duunia ;> Olet Jumala vieläkin.

Ja ihan pakko kertoa että meikäpoika onkin käynyt ihastelemassa ihanaisessa itänaapurissa Sinebrychoffin kotitaloa kun pojat halusivat juoda tuoda karjalan takaisin vaikka pullo kerrallaan. Hieno reissu, hieno reissu, joivat minunkin sinebrychoffit, meinaan.
We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit.
- Aristotle

Vyra

  • Vieras
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 10.osa 31.1.
« Vastaus #48 : 03.02.2012 16:17:13 »
Päätähuimaavaa... olen taas täällä

Joulutonttu: Kiitoksia ^^ Jos tahdot lisää opeteltavaa niin hollanninkieliseen wikipediaan "belgische bier" hakusanaksi niin tulee sellainen kiva reippaan 200 merkin lista... mut ei niit kukaan jaksa kaikkia opetella...

Naamatonkala: Kiitoksia <3 Nyt mulle tulee paineita pitää tasoa yllä, hehe he :'3


11. Osa~


Mathias Densen Visit- ketju! Linkittäkää omanne. Visitdenmark.com
   Tino Väinämöinen Visitfinland.com  :- )
   Tim van Holland Visitholland.com vaikka se on Nederland oikeasti…
   Francis Bonnefoy Oui, visitfrance.co.uk ja osoite on tarkoituksella, mon cheri ;’)
   Arthur Kirkland Frog… visitengland.com/fr/FR
   Francis Bonnefoy Mon Angleterre! Linkitit ranskankielisen :’)
   Arthur Kirkland …Se… Se oli vahinko!
   Francis Bonnefoy En~ Usko~ ;’)
   Lovino Vargas visititaly.it
   Feliciano Vargas Vee, fratello, käytä englanninkielistä… visititaly.com :’D
   Lovino Vargas En varmasti.
   Antonio Fernandez Carriedo Ei hätää Lovi~ Minusta es.visititaly on paras ^^ ja spain.info.com
   Lovino Vargas Turpa kiinni, ja tuo ei edes ole visit-sivu.
   Antonio Fernandez Carriedo Mutta minulla ei ole muuta ^^’’ ja tuon saa italiaksikin, juuri minun Lovilleni~
   Lovino Vargas Ei kiinnosta!
   Ludvig visitgermany.com
   Lovino Vargas Tuokaan ei kiinnosta!
   Feliciano Vargas Kiinnostaapa~ veee~!
   Lovino Vargas Khe, ole hiljaa Feli.
   Antonio Fernandez Carriedo Awww, Lovi on kateellinen ^^
   Lovino Vargas Mitä? Mistä muka? En varmasti ole!
   Feliciano Vargas On hän~ Koska Saksalla on niin hienot sivut! :’D
   Lovino Vargas Ei varmasti ole!
   Gilbert Beilschmidt Kse~ myönnä pois, meillä on aika mahtavat >D
   Lovino Vargas Ei ole!
   Antonio Fernandez Carriedo Lovi on niin suloinen! Awwww~ ^^
   Lovino Vargas EN-OLE!!!
   Mathias Densen Woah! Minä tein koko ketjun vain, että näemme kuinka nopeasti juttu menee sivuraiteille :’D Nyt on kulunut… neljä minuuttia!
   Antonio Fernandez Carriedo Todella? Hyvä me! ^^
   Mathias Densen Yeah~!
   Lovino Vargas …Teissä ei ole mitään hyvää… pahus.
   Antonio Fernandez Carriedo ^^


Arthur Kirkland Selvä, onko kukaan nähnyt Amerikkaa?
   Francis Bonnefoy Mon cheri, mihin sinä olet hukannut hänet?
   Arthur Kirkland Älä cherittele minua.
   Francis Bonnefoy Mon lapin? Käykö se~?
   Arthur Kirkland Ei todellakaan, frog.
   Matthew Williams Älkää… Tapelko nyt. Tässä on tärkeämpääkin asiaa.
   Francis Bonnefoy Oui, oui, kunhan hiukan kiusasin. Siis minne Amerikka on kadonnut?
   Arthur Kirkland Hän ei vastaa puhelimeen ja hän ei ole kotona eli hän on jossain missä lie aiheuttamassa hankaluuksia. Taas.
   Matthew Williams Hän sanoi menevänsä Eurooppaan.
   Francis Bonnefoy Sanoi? Tänne? Minne tänne?
   Arthur Kirkland Sitähän me yritämme koko ajan selvittää, frog…
   Matthew Williams Hän ei siltikään vastaa puhelimeen, joten hän voi olla missä tahansa.
   Arthur Kirkland Ja sillä tietotasolla, joka Amerikalla on, hän tuskin osaisi kertoa olinpaikkaansa vaikka vastaisikin -.-
   Francis Bonnefoy …Sinä koulutit hänet huonosti.
   Arthur Kirkland Enkä! Hän /vastusti/ oppimista!
   Matthew Williams …Älkää aloittako…
   Francis Bonnefoy Miten vain, mon cheri sanoo~ Eli onko kukaan nähnyt häntä? Täällä hän ei ainakaan ole.
   Elizabeta Héderváry Minä luotin, että sinä ja Englanti tekisitte tästä keskustelusta mielenkiintoisemman, mutta… Ei, Amerikka ei ole ainakaan minun luonani.
   Francis Bonnefoy Pyydän anteeksi, ensi kerralla sitten~ ;’)
   Ludvig Hän ei ole täällä eikä veljenikään ole nähnyt häntä.
   Antonio Fernandez Carriedo Ei ole näkynyt täälläkään ^^’’ Lovi sanoi, ettei Amerikka ole myöskään heidän luonaan.
   Tino Väinämöinen Soitin muille ja Pohjois-Euroopassa hän ei ainakaan ole… Onko mitään vinkkejä, minne Amerikka olisi mahdollisesti halunnut lähteä?
   Arthur Kirkland Ei… Hän vain jostain syystä halusi vaihtaa mannerta… Se typerys.
   Feliks Łukasiewicz Niiku ei ole näkynyt täälläkään, mutta kannattais soittaa Lietille. Ne niiku on bestiksii joskus tai jotain.
   Toris Laurinaitis Amerikka? En minä ole nähnyt häntä vähään aikaan…
   Vlad Anghelescu Minä näin hänet!
   Arthur Kirkland Missä?
   Elizabeta Héderváry Romania…
   Vlad Anghelescu Unkari…
   Arthur Kirkland Menkää asiaan…
   Vlad Anghelescu Ai niin, Amerikka meni tästä ohi, mutta en tiedä minne.
   Francis Bonnefoy Mitä hän siellä päin tekisi?
   Vlad Anghelescu Ei hajuakaan, tämä on vain aika hienoa seutua!
   Elizabeta Héderváry Unissasi ehkä
   Vlad Anghelescu Minäkin sinua, Unkari-kulta…
   Gilbert Beilschmidt Ksesese~ Se olikin Unkari, joka teki tästä keskustelusta mielenkiintoisen >D
   Elizabeta Héderváry Turpa kiinni, Gil!
   Arthur Kirkland Rauhoittukaa kaikki! Onko siellä päin nyt joku, joka saisi sen typeryksen kiinni?
   Heracles Karpusi Amerikan…?
   Arthur Kirkland Juuri niin!
   Heracles Karpusi …Tässä vieressä… Annan koneen…
   Alfred F. Jones Hiiiiiya kaikki! Oliko ikävä? XD
   Arthur Kirkland Typerys, ilmoittaudu ensikerralla aikaisemmin, ettei tarvitse puolta Eurooppaa juoksuttaa! -.-
   Alfred F. Jones Okei, okei xD Tietääkö kukaan, miten täältä pääsee kotiin?!
   Arthur Kirkland Sigh…


Ludwig Minulta on usein kysytty, miksi veljeni on vielä maisemissa. Tässä selitys: en.wikipedia.org/wiki/Preußen–Münster_railway
   Antonio Fernandez Carriedo Eli… Gil on… Rautatieasema? ^^’
   Francis Bonnefoy Mon ami, miten tuo tapahtui?   
   Elizabeta Héderváry En… voi lopettaa nauramista… pfffft xDD
   Gilbert Beilschmidt NEIN! Se oli pitkä tarina! Ja vain osa siitä! Ja ei se ole aivan niin… ja tuo on maailman mahtavin rautatieasema! Länsi, miksi…?!
   Ludvig Minä sanoin, että saat rangaistuksen, jos et siivoa sitä sotkua jonka sait aikaan ”kokeiluillasi” keittiössä. Tässä se nyt on.
   Elizabeta Héderváry Tämä on elämäni paras päivä :’)
   Gilbert Beilschmidt … En tiedä, olenko ylpeä siitä että koulutin pikkuveljeni näin hyvin vai erittäin pettynyt että hän käyttäytyy näin alhaisesti!
   Ludvig Ihan sama. Jos tuo keittiö ei ole siisti tunnin kuluttua, minä kerron kaikille mistä he voivat ostaa lipun asemallesi.
   Gilbert Beilschmidt Länsi!
   Ludvig Siivoa tai kärsi.
   Gilbert Beilschmidt …okei, minä menen… -.-
   Francis Bonnefoy Hän on tullut sinuun.
   Elizabeta Héderváry Älä huoli, Gil, ainakin sinun luokse pääsee helposti junalla…
   Gilbert Beilschmidt Lopettakaa jo!

A/N: Noi Visit-sivut on turistisivuja ja kaikki ovat oikeasti olemassa ^^ en vain viitsinyt linkittää kaikkea...
Vlad Anghelescu on minun keksimä nimi Romanialle. Tarvitsin hänelle sen, mutten löytänyt yhtään ehdotusta tai romanialaista hetalistia, joka olisi voinut kertoa mikä sopisi... Joten Vlad siksi, että olen tavannut elämäni aikana kaksi romanialaista miestä joista toinen oli nimeltään Lavendel ja toinen Vlad, Vlad sopii musta tähän paremmin ^^' (onhan se historiallinenkin...) Anghelescu on romanialainen sukunimi, joka tarkoittaa "enkelin poika"
Ja Preussi... On rautatieasema Saksassa. En löytänyt parempaa linkkiä, missä olisi selitetty asia, mutta kun katotte tuota rataverkkoa, siellä on Preussi :'3

Sieppeli

  • Val(v)hekakkua
  • ***
  • Viestejä: 185
  • "Pretend to be a piano"
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 11.osa 3.2.
« Vastaus #49 : 03.02.2012 16:59:20 »
I'm back! Pyydän anteeksi, etten ole kommentoinut vähään aikaan~!

Atleast Amerikka pääsi kuvioihin! Kuitenkin Facebookin perustajamaa, hassua ettei häntä ole enempää näkynyt. Mutta no, sinulla on sinun syysi (: Ja nyt pitää ihan myöntää, että tuo Amerikan seikkailujuttu on yksi tämänhetkisistä suosikeistani! Miksikö? Koska siinä pääsi niin moni mukaan! Jopa Kuka? ja sen paikalla oleminenkin sai jo hymyilemään. Kuten jo mesessä valittelin, siulla toistuu jatkuvasti samat hahmot ja kaikista kummallisimpia ovat pohjoismaat jotka vain keskustelevat keskenään. Eikö kukaan muu ikinä tykkää mistään, eikö Puola yritä olla kenenkään stalkkerilistan kärjessä, eikö Viro yritä tunkea kuvioihin... Hirveitä insaideilijoita!

Romania! Yay, tervetuloa kuvioihin, senkin kimallepyyri! Eikun siis mitä... Ihana tuo yksityiskohta, että otit Unkarin ja hänen kummallisen kamppailunsa esille.
Ja sitten loppuhuipennus, Kreikka perskele! : D Hitto mie repesin noille! Kyllä, missasit sen taas. Mutta siis tuo päivitys, se oli jotenkin... Sitä vanhaa tuttua Vyra-ainesta, mikä sai kiinnostumaan hetabookista alumperinkin. Muistin taas elävästi miksi tästä niin paljon tykkään <3 (ja se pisti jaksamaan kommentointiakin..)
Lainaus
Ludvig Siivoa tai kärsi.
Toi - oli - paras, - lopeta - Sipi - natsivitsien - ajattelu, - älä - edes - yritä - huomauttaa... Huomaakukaolitokassamaailmansodassa! Fiiiuh, sain sensuroitua. Saksan asenne tuossa viimeisessä=<3 Epicwin!

Ei miulla ollu mitään sen tärkeämpää sanottavaa. Pistinpähän siut odottamaan! : D
Great ninjas are not killed with kunais.

"If they are best friends - they are lovers.
If they hate each other - they are lover.
If they've never met - they are lovers."
- Fangirl motto

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 11.osa 3.2.
« Vastaus #50 : 04.02.2012 10:05:35 »
Äh, se on taas minun vuoroni tulla pyytämään anteeksi ja palvomaan senkin edestä. Olet se sinäkin nopea näissä, kelpaisi itsellekin tällainen julkaisutahti :D Kiva saada sut takaisin^^

Nää kaks pätkää on ollu taivan jumalaisia, mahtavia ja niin uskottavia että voisi hyvin kuvitella nämä naamakirjaan~ kuulostaa huolestuttavasti miun ja kaverin jutuilta välillä, mutta eipä siitä sen enempää. Nämä ovat yksinkertaisesti parhaita, upeimpia ja awesomeimpia ikinä~ be proud of yourself! Tuli naurettua useammin kuin kerran, kohta on pakko pyytää sinulta liimaa kun muuten en enää kasassa pysy^^

Joo,ei mulla mitään kritiikkiä oo. Ees kirjoitusvirheitä en huomannut! Mut pakollinen ihkutus: Vlad♥ Sä teit siitä tosi kivan hahmon, namnam, tykkään~ Ja oikein hyvä nimikin!
Seurailen jatkossakin, älä huoli:3

<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Crescen

  • ***
  • Viestejä: 674
  • looking for a romance
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 10.osa 31.1.
« Vastaus #51 : 19.02.2012 23:44:56 »

   Arthur Kirkland Rauhoittukaa kaikki! Onko siellä päin nyt joku, joka saisi sen typeryksen kiinni?
   Heracles Karpusi Amerikan…?
   Arthur Kirkland Juuri niin!
   Heracles Karpusi …Tässä vieressä… Annan koneen…
   Alfred F. Jones Hiiiiiya kaikki! Oliko ikävä? XD
   Arthur Kirkland Typerys, ilmoittaudu ensikerralla aikaisemmin, ettei tarvitse puolta Eurooppaa juoksuttaa! -.-
   Alfred F. Jones Okei, okei xD Tietääkö kukaan, miten täältä pääsee kotiin?!
   Arthur Kirkland Sigh…


Ähhäähää, sain kunnon räkänaurukohtauksen (kirjaimellisesti, vilustumisasteikolla 0-10 olen tällä hetkellä 42,5) esinnäkin siksi, että Amerikka on tässä aivan yhtä typerä kuin olen aina perustaatelintallaaja jenkin kuvitellutkin olevan :D oikeasti suurin syy siihen, miksi haluaisin käydä USA:ssa on se, että haluan  tietää onko ihmiset siellä oikeasti niin hölmöä sakkia!

Ja hei, mitä tämä oikein on, jo 16 päivää eli yli kaksi viikkoa ilman hetabookia, vieroitusoireet! Jumalani, miksi minut hylkäsit?
We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit.
- Aristotle

Vyra

  • Vieras
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 11.osa 3.2.
« Vastaus #52 : 20.02.2012 22:16:16 »
Anteeksi, että tulen nyt tänne ilman jatkoa... Kiitokset kaikille kommenteista! Mukava, että kelpasivat nämä :'3 Ja, Sipi, mie yritin parantaa~ (osaan vielä kehittyä, yay!)

Ja siis siksi tulin nyt kiittämään, kun kerta on ollut ikävä... Mie muutin Itäval(taan)lan luokse viikko sitten, joten en ole hirveämmin ehtinyt mitään kirjoitella ja aloitin blogissani uuden projektin, jota nyt suunnittelen. Vielä menee joku aika totutella tähän menoon, mut enköhän sitten palaa tähänkin. Hyvä puoli on se, että uusia idoita on ainakin kertynyt (ainakin raapaleisiin)

Eli olen vielä silti hengissä ^^'' vähän hiljaa vain.

Kiitos paljon teille kaikille~ Sekin on kiva, miten kaikki näyttää olevan okei Romanian kanssa. Mie tahdon käyttää häntä vilä enemmänkin. Kunhan vain saan keksittyä Bulgarialle ja Moldovalle nimet...

Joulutonttu

  • ***
  • Viestejä: 60
  • Kaksi niin erilaista
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 11.osa 3.2.
« Vastaus #53 : 22.02.2012 18:47:44 »
Thumbs up for Heracles and Mathias ! >:----'D Jeij, uusia maita tiedossa siis, vai ? ^^' Miten sie saat siel itävallan luona nukuttua jos se pimputtaa sitä pianoaan siellä 24/7 ? Mä niinku melkein räjähdin kun huomasin että puolakin on tässä ficcissä, ja minulla on syyni XD Ei, se ei ole vyran taitai kenenkänä syy, minä teen puolasta vain ärsyttävät XD Nauroin ensimmäiselle ja toiselle todella paljon, kolmas jäi ehkä lyhyytensä takia hieman varjoon, mutta . . . oli sekin ihanaihanaihanaihana !! Piristi masentavaa keskiviikkoa - huomenna kolme koetta !! Ja minä kulutan aikaani finfanfunissa ! Mutta siis, pitää mennä saunaan ihan pian, hejdå !

Lady Smoothie

  • Vieras
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 11.osa 3.2.
« Vastaus #54 : 22.02.2012 19:40:20 »
Oookkey, kun nyt kerran jo kommentoin niin miksen sitten toistekin?
Lainaus
Tino Väinämöinen Teidän pitäisi lopettaa treffien sopiminen Facessa… Unkari yrittää taas värvätä minua johonkin ”operaatioon”…
   Lukas Bondevik Minä… Minä en tapaile idiootteja! Tässä ei ole mitään sellaista. Minä ja Danmark emme… Dan, sinä pidät nyt turpasi kiinni, jos osaat edes ajatella parastasi.
   Tino Väinämöinen Juu, juu, selitä tuo Unkarille…
Unkari, I love you, vaikket tässä varsinaisesti esiintynytkään<3.

Tuota Gilbird-juttua en viitti lainailla, kun haluaisin vaan lainata kokonaan. Eheh... mutta Preussilla on muutenkin niin lutuinen suhde tuohon tipuseensa! ^^

Olutta! Hiukan jäi harmittamaan, että Preussi ja Saksa jätti tuon vierailunsa noin lyhyeen: olisi ollut kiva päästä katsomaan paljonko muistan saksankerhon olut-"luennolta" (opettaja oli tehnyt meille kolmen A4:sen tiivistelmän saksalaisista oluista - alkuperäinen teksti olisi ollut jtn useamman sadan sivun luokkaa. samainen opettaja myöskin suositteli meille [alaikäisille!] lempioluitaan, "heti kun vain olette tarpeeksi vanhoja" ja harmitteli meidän nuorta ikäämme)
Mutta mutta. Ei saa kiusata Tinoa D: Mutta toisaalta: julma totuus on että meidän pikku suomemme ei edes omista oluitaan.

 
Lainaus
Mathias Densen Woah! Minä tein koko ketjun vain, että näemme kuinka nopeasti juttu menee sivuraiteille :’D Nyt on kulunut… neljä minuuttia!
-ja niin Tanska koettaa varastaa Preussilta awesome-tittelin ja lähes onnistuukin siinä, mutta- eikun mitä? Niin siis. Hih<3. Miten sun teksties Tanskat onkin niin ristiriitisia?!
Tämmöisissä lyhyemmissä Tanska on ihana, mutta sitten syndroomassa se kiristää Norjaa ja saa mut inhoamaan koko tyyppiä (mutta ihana ficci se on<3). Argh. Pääni sekoaa :''D Mutta yeah, Tanska voi sanoa jo lähes-awesomeksi.

Amerikka! Yay! Ihanaa että sie uskallat näyttää sen täysin toopen puolen eikä vaan sitä jee jee, olen sankari -tyyliä. Tämä ihana aivoton suurvaltamme on paljon mukavampi näin. :)
Ja Puolaihkutus! Hii, miks mä niinku taidan rakastaa sitä tai niinku jotenksi sillee?

Mä haluun käydä Preussin asemalla! O_O Pakko.
 
Lainaus
Gilbert Beilschmidt NEIN! Se oli pitkä tarina! Ja vain osa siitä! Ja ei se ole aivan niin… ja tuo on maailman mahtavin rautatieasema! Länsi, miksi…?!
Miten toi kursivoimani kohta saa mun sisäisen ficcarin hykertelemään? Tapaks sie mut jos mä joskus rupeenkin vääntää tästä ficciä? Koska mun alitajunta on jo ruvennut rekisteröimään kaikkea esim. saksantunneilla ja -kerhossa sanottua jotka liittyy vähänki saksan historiaan, preussiin tai juniin. Auts.


Mutta yeap, sain kommentoitua ^^´ Koita sinäkin saada kirjoitettua siellä- Hetkinen! Sie, sie oot Itävallan luona...? :c *kade*
No ei ny, mie tiesin kyllä jo ^^´ Mutta kuitenkin. Pidä hauskaa mun (avo-)mieheni kanssa!<3 (Köh köh, huonoa insideläppää kaikille jotka ymmärtää: miun ja kahden bestiksen triolla on omat suhdekuviot hetaliaan: mie ja Austria ollaan avopuolisoita, toinen bestis on Preussin tyttöystävä ja toinen taas naimisissa Sveitsin kanssa - Lili on niiden lapsi. Köh... joo-o, taidankin poistua tässä vaiheessa areenalta xD)

Vyra

  • Vieras
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 11.osa 3.2.
« Vastaus #55 : 27.02.2012 23:25:57 »
Kiitoksia myös Joulutontulle ja Smoolle :') Ja vielä kerran muillekin~ Sain (omasta mielestäni) kivan idean, joten sain kaivettua itselleni aikaa kirjoittaa se ylös... Eli uusi osa on täällä ^^'

Juttujen lyhyydestä vielä sen verran, että yritän tehdä niistä niin pitkiä ja monimuotoisia kuin on mahdollista (/pystyn/kykenen/osaan), mutta jos vedän ihan yli niin sitten tässä olisi vain yksi iso status, jossa ei olisi yhtään mitään järkeä ^^' Yritän kuitenkin saada hahmovalikoimaa hiukan laajemmaksi, vaikka olen kyl ite huomannut että facessa /on/ aina tietyt porukat, jotka kommaa toisilleen... Anyway. Normaali Hetabook luku on noin 600-700 sanaa eli about kolme raapaletta eli sama määrä, jonka yleensä lisään kerralla raapaleisiin ^^ (tämä luku on poikkeus, tässä on 900 sanaa. Nauttikaa nyt sit)
 
Puolalle pitäisi kai antaa enemmän show-aikaa. Yksi lause ja kaikki tykkää hänestä :'D

Mutta nyt se luku~


12. Osa~

Tim van Holland > Berwald Oxenstierna
Siinä mainoksessa pitäisi olla joku lemmikki. Lemmikit tekevät asioista söpöjä.
   Berwald Oxenstierna …Koira?
   Tim van Holland Minä ajattelin pupua. Ne ovat söpöjä.
   Berwald Oxenstierna Koirat ovat myös.
   Tim van Holland Mutta pupun saa ujutettua mukaan ihan mihin vain.
   Berwald Oxenstierna Koiran myös.
   Tim van Holland Mutta ajattele nyt, puput ovat pehmeitä ja yksi sopisi loistavasti siihen kohtaan, kun siirrytään keittiön esittelystä olohuoneeseen.
   Berwald Oxenstierna Koira myös.
   Tim van Holland …Mikä sinun pointtisi edes on?
   Berwald Oxenstierna Tahdon koiran siihen mukaan
   Tim van Holland Ja minä pupun.
   Berwald Oxenstierna Kompromissi?
   Tim van Holland Kompromissi.
   Emma de Ghent Ikean mainoksessa on mopsi pupu-puvussa, tämäkö oli se kompromissi?
   Tim van Holland Yeah.


Feliciano Vargas Ciao, ciao~ Pelataan peliä! :’D
   Antonio Fernandez Carriedo Joo! Millaista peliä ^^
   Feliciano Vargas Sellaista, jossa kaikille osallistujille annetaan parit ja he haastavat toisensa tekemään tai kertomaan jotain :’D Siitä tulee hauskaa!
   Lovino Vargas …Kuulostaa joltain Unkarin suunnitelmalta.
   Elizabeta Héderváry Ehei~  Tällä kertaa idea ei ole minulta. Mutta olen mukana ;’)
   Felicianoa Vargas Yay~! Lovi, tuletko sinäkin peliin?
   Lovino Vargas En.
   Feliciano Vargas D’:
   Gilbert Beilschmidt Kse, peli ei olisi mahtava ilman minua!
   Francis Bonnefoy Mukana~
   Feliciano Vargas Yay~
   Arthur Kirkland Siitä pelistä tulee hengenvaarallinen tuolla porukalla!
   Francis Bonnefoy Mon chéri, etkö sitten uskalla…?
   Arthur Kirkland En tarkoittanut sitä! Tietenkin uskalla. Olen mukana.
   Francis Bonnefoy <3
   Antonio Fernandez Carriedo Tahtoisin Lovinkin mukaan…
   Lovino Vargas Sanoin jo ei! En tule mihinkään typerään peliin.
   Antonio Fernandez Carriedo Lovi…
   Feliciano Vargas Fratello…
   Lovino Vargas Pahus… Mutta vain yksi kierros!
   Feliciano Vargas Yay~! Pyydän vielä Saksan mukaan niin sitten meillä on tasaparit :’D
   Ludvig Eli olen siis ilmeisesti mukana.
   Feliciano Vargas :’) vee~ Parit ovat: Minä ja Saksa, isoveli-Espanja ja fratello, isoveli-Ranska ja Englanti sekä Eliza ja Gil! Kaikkien on pakko tehdä juuri niin kuin haastetaan tai seuraavassa kokouksessa tapahtuu kauheita :’D
   Elizabeta Héderváry Pffft, ihanat parit :’D
   Antonio Fernandez Carriedo ^^
   Lovino Vargas …Minä en ole pari tuon kanssa!
   Feliciano Vargas mutta fratello, saat haastaa hänet tekemään ihan mitä vain~
   Lovino Vargas …Ehkä pystyn elämään tämän kanssa.
   Antonio Fernandez Carriedo Lovi…?
   Ludwig Italia, mitä tuo ”seuraavassa kokouksessa tapahtuu kauheita” tarkoittaa tässä?
   Feliciano Vargas Ai se. Ei mitään :’D Hehe he~ Aloitetaan nyt jo~   


Elizabeta Héderváry Gilbert, haastan sinut… Kertomaan maailmalle suurimman fantasiasi.
   Gilbert Beilschmidt …Mitä?!
   Elizabeta Héderváry Kerrot vain, mikä saa sinut aina lopettamaan ajattelun, jalat pettämään alta, tavarat tipahtelemaan käsistä, pään sekoamaan jne.
   Gilbert Beilschmidt Mahtavalla minulle ei ole tuollaisia tunteita!
   Elizabeta Héderváry Hah, en usko.
   Feliciano Vargas Gil, sinun on pakko kertoa, jos haluat haastaa Unkarin.
   Francis Bonnefoy Kerro vain~ Tämä on mielenkiintoista.
   Elizabeta Héderváry Anna tulla, Gil, ei tällaisen paljastuksen luulisi olevan yhtään vaikea sinulle.
   Gilbert Beilschmidt …Okei, koska ole mahtava eikä tässä ole mitään outoa…  Dirndil. Elizan pukemana. Sitä minä ajattelen, kun olen yksin. Oletteko nyt tyytyväisiä?
   Elizabeta Héderváry Kyllä… ja hiukan hämmentynyt.
   Francis Bonnefoy Ooooh~
   Gilbert Beilschmidt itsepäs kysyit.
   Elizabeta Héderváry Jep…


Elizabeta Héderváry > Ludvig
Olisiko mitenkään mahdollista, että saisin ostaa jonkun mekon sieltä?
   Ludvig Toki, tule vain ostoksille milloin tahdot.
   Elizabeta Héderváry Kiitos!


Antonio Fernandez Carriedo Minun vuoro ^^ Haastan Lovin käyttämään minun sukunimiäni seuraavan viikon!
   Elizabeta Héderváry Oih!
   Lovino Vargas …Tappakaa joku minut nyt.
   Antonio Fernandez Carriedo En aio kenenkään tappaa sinua ^^
   Lovino Vargas Perhana.
   Lovino Fernandez Carriedo Siinä.
   Antonio Fernandez Carriedo Se näyttää niin kauniilta! Te amo <3
   Lovino Fernandez Carriedo Lopeta! Kuulostat tytöltä.
   Antonio Fernandez Carriedo ^^’’ Te amo
   Lovino Fernandez Carriedo …Idiootti.
   Elizabeta Héderváry Tämä on niin kaunista, että voisin melkein kirkua :’) 


Lovino Fernandez Carriedo Koska Espanja on idiootti, minä haastan hänet nyt lopettamaan hymyilemisen viikoksi. Yksikin ärsyttävä hymy, naurahdus, mikä tahansa sen tapainen ja minä vaihdan oman sukunimeni takaisin välittömästi.
   Francis Bonnefoy Odotin Lovilta jotain pahempaa.
   Gilbert Beilschmidt Samoin.
   Antonio Fernandez Carriedo Mutta… Miten minä voin olla hymyilemättä, kun näen Lovini? D’:
   Lovino Fernandez Carriedo Se on sinun ongelmasi.
   Antonio Fernandez Carriedo Ei hätää! Minä pidän sinun nimestäsi nyt niin paljon, että aion yrittää kaikkeni, etten vain hymyile.
   Gilbert Beilschmidt Turha toivo, Toni. Häviät ensimmäisen kahden sekunnin aikana.
   Lovino Fernandez Carriedo Sitähän minä toivonkin.
   Francis Bonnefoy Itse asiassa tässä on jotain tietynlaista julmuutta…
   Antonio Fernandez Carriedo Minä en hymyille. En hymyille.
   Francis Bonnefoy Mon ami… En ole koskaan nähnyt häntä noin totisena 0_0
   Gilbert Beilschmidt Ei ainakaan näin pitkään samaan aikaan 0_0
   Francis Bonnefoy Jotenkin tämä on myös hieman karmivaa…
   Gilbert Beilschmidt Niin…  En koskaan uskonut sanovani tätä, mutta sinä olet julma Romano. Perun aiemman puheeni liian helposta haasteesta.
   Francis Bonnefoy Minä myös. Tällä menolla Toni vielä sekoaa.
   Lovino Fernandez Carriedo Tsk, hän on idiootti jo valmiiksi. Kukaan ei huomaa eroa, vaikka sekoaisikin.
   Antonio Fernandez Carriedo …Kuinka kauan olen ollut jo hymyilemättä?
   Francis Bonnefoy Noin kymmenen minuuttia.
   Antonio Fernandez Carriedo Ai… Kasvoihini sattuu : /
   Lovino Fernandez Carriedo Luovuta jo.
   Antonio Fernandez Carriedo En! Teen tämän Lovin vuoksi!
   

Gilbert Beilschmidt Unkari, haastan sinut jättämään paistinpannun kotiin seuraavan kerran, kun lähdet ulos.
   Elizabeta Héderváry Tsk, tämä ei edes ole paha.
   Gilbert Beilschmidt Sinä siis jätät paistinpannun kotiin?
   Elizabeta Héderváry Kyllä, tämä haaste on aivan liian helppo.
   Gilbert Beilschmidt Ja! Ole valmis puolen tunnin kuluttua, mahtavalla minulla on suunnitelmia!
   Elizabeta Héderváry Anteeksi, mitä?
   Roderich Edelstein Hän taisi juuri pyytää sinua treffeille. Omalla vulgaarilla tavallaan.
   Elizabeta Héderváry MITÄ!?
   Gilbert Beilschmidt Ksese~ Mahtava yllätys >D
   Ludvig …Eli häntä pelotti liikaa, joten hän eliminoi ensin joukkotuhoaseen, jota paistinpannuksi kutsutaan, ennen kuin uskalsi pyytää Elizaa ulos… Bruder…
   Gilbert Beilschmidt Länsi, isoveljesi ei ole pelkuri (vaan mahtava!). Hän on vain ovela ja uskomattoman älykäs.
   Elizabeta Héderváry Ha, oletko nyt jo tulossa vai et?
   Gilbert Beilschmidt Ihan kohta, Eli.


A/N: Lucas oli tosiaan Luxembourg... Tosin saatan vaihtaa hänen nimensä myöhemmin. En oikein pidä tuosta sukunimestä, mut en vielä löytänyt muutakaan. (heh he, tajusin nyt päivä jäkikäteen etten edes laittanut tähän sitä kohtaa, missä Lux on... Olenpa fiksu) <--- näette hänet seuraavalla kerralla.
Dirndil on mekko, sellainen joita näkee Saksassa esim Oktober festeillä. Oikeasti Drindil on peräisin saksankielisiltä alppi-alueilta eli Sveitsi, Itävalta, Etelä-Saksa, mutta mitäpä siitä ^^'' Koko haaste sarja alkoi juuri tästä. (Loput haasteista tulee muuten sitten myöhemmin)
Huomasin tuossa, että statusten välillä tulee välillä outoja hyppyjä, mutta annoin  se olla noin. Ei kukaan kuitenkaan istu 24/7 facessa eli asioita tapahtuu myös tarinan ulkopuolella (ne pitää kuvitella itse~)
Ai niin! Ekan statuksen idea tuli Ikean mainoksesta, jossa näkyi mopsi puettuna kaniksi ^^' Ikea kun on Hollantilais-ruotsalainen nykyään, niin se sitten kääntyi näin.
Anteeksi poikkeuksellisen randomi luku :'D Nukahdan kohta tähän, joten jätän teidät pohtimaan mahdollisia muita outoja juttuja ihan rauhassa...
« Viimeksi muokattu: 28.02.2012 12:00:56 kirjoittanut Vyra »

Lady Smoothie

  • Vieras
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 12.osa 27.2.
« Vastaus #56 : 28.02.2012 08:00:18 »
..........o ho ho ho ho ho ho~

Miten niin rakastin tai sain muuten vain kieroja ajatuksia tästä luvusta? Pois se minusta. Hus nyt.

Toi Ikean mainos juttu oli sulonen. ^^ Just semmonen mitä noiden kahden vois kuvitella juttelevan ja vielä tommotteella tyylillä: Hollanti selittää "pitemmät" pätkät ja Ruotsi vastaa parilla sanalla. Hih.

MIKÄ PELI! Kuolettavan ihanaa!  :D Mitäs par(ituksia)eja siinä nyt tulikaan? GerIta, Spamano, FrUK, (miks mä en nyt äkkiä muista tän lyhennettä?) Preussi/Unkari... ja kuinkas niin nuo kaikki (viimestä lukuunottamatta, mut sekin menee silloin kun Vyra<3) lukeutuu mun Hetalia-parituysten Top 5:seen? Hah haa, innolla odotan niitä loppujakin haasteita (Ranska!).

Julma Unkari<3. Ja tietkös mitä Vyra, tietkös mitä.... MÄ TIESIN! Tää Preussi-tahtoo-nähdä-Unkarin-pukeutuneena-dirndiliin on yks mun omista fanoneistani ^^´ Miksikö? En tiedä... Preussi Unkari ei ole edes ykkösparitus Preussia parittaessa -> Itävalta menee Unkarin ohitse siinä. (AusPru, hii >/////<)
Ja Unkari menee vielä ostamaan sen, hihihii.

Lovino ja Antonio<3. Miks niiden suhde on niin sulosta, vaikka yleensä miulla menee korvista ulos tommonen lapsellinen vihanpito ja muu, mutta Romano... on Romano.  :D Lempihahmolistalla, of course.
Espanjalta saattoi odottaakin jotakin tämän suuntaista, mutta Roma... on julmempi kuin luulin. Preussia ja Francista matkiakseni: 0_0

Ja Unkari hihihii, mahtava prussiamme vain on niin mahtava, etkä mahda hänen älykkyydelleen mitään!

...taisi tulla melko omituinen ja sekava ja pointiton kommentti, syytän väsymystä ja loppunutta lomaa, sitä että koulu alkaa just ja sitä, että tää luku oli liian ihana<3.
Kiitos taas~  :-*

Severina

  • ***
  • Viestejä: 97
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 12.osa 27.2.
« Vastaus #57 : 28.02.2012 12:13:29 »
Tämä. Osa. *aseta päätön fanityttökirkuna tähän*
Siis Vyra sinä ihanainen, repeilin täällä niin etten muista milloin moista olisi viimeksi tapahtunut.

Niin kuin Smoo tuossa edellä jo sanoikin niin nämä paritukset, kaikki niistä! PruHun on siis myös mielestäni <3

Mutta etenkin nämä kaikki Lovi+Antonio kohdat aiheuttivat kaltaiselleni kyseisen parituksen jumaloijalle melkoisen sokerihumalatilan. Aah, Lovi käyttämässä Espanjan sukunimeä omanaan... et voi kuvitellakaan miten kiljuin täällä, etenkin kun suunnittelen parhaillaan ficciä, jossa ne menee naimisiin <3. Lovi, älä sinä pieni esitä vihaista, kyllä me kaikki tiedetään miten paljon sä oikeesti iloitset Tonion haasteesta. Ja ajatus ei-hymyilevästä Antoniosta hämmentää minua, Lovi kiltti, mitä jos tehdään kompromissi niin kuin Ruotsi ja Hollanti tekivät tuossa alussa; Antonio ei saa hymyillä sitä tavallista "retardihymyään", mutta saa käyttää sitä seksikkään viekoittelevaa Dark!Spain hymyään, jookosta? Tai ainakin Lovin on parasta antaa Espanjalle palkinto makuuhuoneessa, mikäli tämä näin valtavasta haasteesta suoriutuu.

Mutta se Spamanosta, odotan innolla/kammoksuen mitä Feliciano on keksinyt Ludwigin päänmenoksi, kuten myös mahdollisesti tulevia FrUK momentteja, kuten myös Unkarin ja Preussin treffejä, mikäli aiot jotain niistä kirjoittaa. Joka tapauksessa, aivan ihana yllätys oli että tätä oli päivitetty ja tämä oli kyllä tähänasti ilmestyneistä osasista ehdottomasti yksi suosikeistani. Yksi hieman outo kohta tekstistä löytyi:
Lainaus
En aio kenenkään tappaa sinua
Pitäisi varmaan olla en anna, mutta pikkuseikkoja tällaiset ovat eivätkä ne ainakaan minua pahemmin häiritse. Tämän lisäksi jossain Antonion nimestä oli lihavoitu vain Antonio Fernandez, eli Carriedosta puuttui, mutta pieniä kauneusvirheitä sattuu aina ja kaikille.

En tiedä miten rakentavaa tämä palaute oli, mutta oli ihan pakko kommentoida kun niin tätä rakastan. Jatkoa odotellen

~Severina
Fanfictionia  Finissä ja FFiction.net:ssä

Vyra

  • Vieras
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 12.osa 27.2.
« Vastaus #58 : 04.03.2012 16:49:32 »
Smoo: Kiitoksia :') Olitkohan se sit sinä, joka jossain ton Dirndilin alunperin mainitsi, kun mie olin varma ettei se täysin mun omasta päästä ollut (mutta en sit muistanut, missä olisin siitä nähnyt joten jäi krediitit antamatta ^^'') Kiva, kun tämä kelpasi~ Itse ajattelin, että nyt tuli kaikkien aikojen randomein veto tähän...

Severina: Kiitos~! Luoja, tekisi mieli kirjottaa toi Spamanon loppu juurikin noin, mutta poikkesin sit hiukan eri reittiä... Jätän kuitenkin jonkun raoin, josta kaikki saavat kuvitella mitä tahtovat ;')
(ja kappas, pieniä typoja tosiaan sattunut sinne... mie oonkin jo odottanut, että joku päivä varmasti unohdan lihavoida Espanjan nimen kokonaan ^^')

Oui, jatkoa taas~


13. Osa~

  Francis Bonnefoy Minun vuoroni siis~ Tahdon, että mon Angleterre puhuu vain ranskaa seuraavan päivän <3
   Arthur Kirkland En varmasti!
   Francis Bonnefoy Oi, oi, etkö uskalla?
   Arthur Kirkland …Sanotaan näin. Jos sinä teet minun haasteeni, niin lupaan puhua ranskaa koko sen ajan, mikä sen tekemiseen menee.
   Francis Bonnefoy Tässä on jokin taka-ajatus, mutta olkoon. Mikä on haasteesi?
   Arthur Kirkland Tahdon päivälliselle kanssasi.
   Francis Bonnefoy Mon chéri! Bien sûr!
   Arthur Kirkland Hienoa, aloittelen sitten aterian valmistamista.
   Antonio Fernandez Carriedo Francis EI! Se on ansa! D:
   Francis Bonnefoy Tiesin, että juonit jotain mon chéri… Mutta miehen on tehtävä, mitä miehen täytyy.
   Gilbert Beilschmidt Ensin Toni ja nyt sinä…
   Elizabeta Héderváry Pahus, päästin Gilin liian helpolla. Olisi pitänyt yrittää kovemmin :/
   Francis Bonnefoy Mon chéri, lupaan silti toteuttaa tämän haasteen, kunhan sinä puhut ranskaa.
   Arthur Kirkland Oui. Bon appétit, grenouille.


Gilbert Beilschmidt Ensin Toni sekoaa ja sitten Francis yrittää itsemurhaa. Ei yhtään mahtavaa. Entä meidän Triomme!?
    Elizabeta Héderváry Vaihtakaa nimi ”Bad Head Trio”:ksi. Sopii teihin paljon paremmin!
   Bella de Ghent Bad Sense Trio?
   Ludvig Bad Luck Trio?
   Elizabeta Héderváry Mad Friends Trio?
   Tim van Holland Mad Idiots Trio?
   Elizabeta Héderváry  ^Tuo oli parempi!
   Antonio Fernandez Carriedo Hienoja nimiä!
   Gilbert Beilschmidt Ei, Toni, ne eivät ole hienoja. Ne ovat epä-mahtavia -.-’
   Elizabeta Héderváry Mutta kuvaavia ;’)
   Antonio Fernandez Carriedo Minä pidin Hollannin ehdotuksesta…
   Tim van Holland Minä yritin loukata sinua, etkä sinä tajua edes sitä.
   Lovino Fernandez Carriedo Hän on Espanja.
   Antonio Fernandez Carriedo Mitä?
   Gilbert Beilschmidt Toni, usko jo. Yksikään noista ei ole läheskään mahtava. Lähdetään tarkistamaan, jos Francis on vielä elossa.
   Antonio Fernandez Carriedo Okei!


Gilbert Beilschmidt > Ryhmä Bad Friends Trio
Tilanne: ovatko kaikki elossa vielä?
   Antonio Fernandez Carriedo Olen, mutta kasvoihin sattuu vieläkin enemmän… Ja Lovi on jostain syystä äkäinen : /
   Gilbert Beilschmidt Eikö hän ole muka aina?
   Antonio Fernandez Carriedo Ei, tämä on erilaista äkäisyyttä. Häntä taitaa harmittaa, etten ole vieläkään hymyillyt! Hän rakastaa hymyäni niin paljon <3
   Gilbert Beilschmidt Toki, Toni…
   Francis Bonnefoy Selvisin alkupaloista ja pienoisesta keittiötulipalosta jo. Mutta Gil, miksi ihmeessä olet Facebookissa treffiesi aikaan?
   Gilbert Beilschmidt Ei nämä ole treffit! Me vain hengaamme kahdestaan aivan kuten vanhoina aikoina.
   Francis Bonnefoy …ja te tapasitte hengata kahdestaan viiden tähden ravintoloissa ”vanhoina aikoina”…?
   Gilbert Beilschmidt Miten /sinä/ tiedät, missä me olemme?!
   Francis Bonnefoy Ohonhon~ Minulla on lähteeni ;’)
   Gilbert Beilschmidt 0_o Eli on myös täällä… Yritämme järkyttää hienoja ihmisiä.
   Elizabeta Héderváry Jep.
   Gilbert Beilschmidt Hei, mistä asti sinä olet kuulunut tähän ryhmään?
   Elizabeta Héderváry Siitä asti, kun se perustettiin~ Gil, ruoka tuli jo.  Laita puhelin pois, tai vannon että löydän jostain paistinpannun.
   Gilbert Beilschmidt Joo, joo. Ja sinä jätit sen kotiin!
   Elizabeta Héderváry Gil, me olemme ravintolassa. Heillä on yleensä paistinpannuja tällaisissa paikoissa.
   Francis Bonnefoy Ah, rakkautta <3 …Oho, Angleterre kiroilee ranskaksi. Paras mennä tarkistamaan tilanne~
   Antonio Fernandez Carriedo Voiko ranskaksi kiroilla?
   Francis Bonnefoy Oui, mon chéri on hyvin taitava siinä…
   Antonio Fernandez Carriedo ^^’’
   Francis Bonnefoy Onnea vain sinulle italialaisesi kanssa…


Lovino Fernandez Carriedo > Antonio Fernandez Carriedo
Sinä hymyilit! Neljä tuntia, kaksikymmentäseitsemän minuuttia ja neljätoista sekuntia ja nyt sinä hymyilit! Hah!
   Antonio Fernandez Carriedo En kestänyt enää D: Miksi sinun piti alkaa näyttämään niitä lapsuuskuvia? Lovi oli niin söpö silloin <3
   Lovino Fernandez Carriedo En ollut! Näytin ne siksi, että pääsisi eroon tästä typerästä nimestä! Muuten et tule näkemään niitä koskaan enää ikinä.
   Antonio Fernandez Carriedo …Olisin tahtonut kopiot niistä D:
   Lovino Fernandez Carriedo No, et saa!
   Antonio Fernandez Carriedo Sääli ;_; Tuota… Saat kait sitten vaihtaa nimesi takaisin.
   Lovino Fernandez Carriedo Totta kai. Teen sitä juuri.
   Lovino Fernandez Carriedo TÄMÄ EI ANNA MINUN VAIHTAA PERHANAN NIMEÄ!
   Antonio Fernandez Carriedo Oikeasti?! :’D
   Lovino Fernandez Carriedo Perhana! Näytänkö muka siltä, että olisin oikealla nimelläni, mitä?! Lopeta tuo virnuileminen!
   Antonio Fernandez Carriedo Te amo :’3
   Antonio Fernandez Carriedo Lovi… Hillitse kielesi. En ymmärrä mitään, mitä sanot D:
   Feliciano Vargas Ole onnellinen… Minä ymmärrän D:
   Lovino Fernandez Carriedo TÄMÄ ON SINUN VIKASI! Perhanan Espanja!
   Antonio Fernandez Carriedo …Tällä kertaa en edes kadu…
   Lovino Fernandez Carriedo Turpa kiinni ja anna minulle tomaatti. Tämä ei jää tähän.


Emma de Ghent Annoin Nederille lahjaksi angoravillasta tehdyn kaulahuivin. Hän on nyt ihan höpsö sen kanssa :’3
   Antonio Fernandez Carriedo Höpsö?
   Emma de Ghent Kyllä! Hän vain istuu sohvalla ja silittää sitä hauska ilme naamalla :’) Jos olisin tiennyt tällaisesta reaktioista, olisin ostanut hänelle angoravillaa jo ajat sitten!
   Antonio Fernandez Carriedo ^^’’ Silti vaikea uskoa tuota…
   Emma de Ghent Ei hätää, näytän kuvan seuraavassa kokouksessa~
   Lucas de Kruzt Veli…
   Emma de Ghent Anteeksi Lux, hän on liian kiireinen vastatakseen ;’)
   Lucas de Kruzt Jotenkin voin kuvitella.
   Emma de Ghent :’D

A/N: Viimeinen oli loppukevennys, koska Hollanti manittiin ihan liian harvoin tässä :'3 (Angoravillaa saadaan kaneista, eikös Hollannin pitänyt tykätä kaneista?)
Saksan ja Italian haasteet jäivät vielä seuraavaan osaan kun innostuin ajattelemaan BFT:n kohtaloa... Ja huomaatteko? Tässä on jopa välillä jotain tausta juonta :'D Ajattelin, että tosiaan samaan aikaan kun Francis on Iggyn luona, Gil on Elizan kanssa ravintolassa ja Toni hengaa Romanon seurassa.
Mutta miten käy Roman sukunimien...? (oikeasti muuten pidän Espanjasta... Kiusaan häntä vain nyt ^^'')

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 13.osa 4.3.
« Vastaus #59 : 04.03.2012 18:06:10 »
Luin kaksi uusinta osaa putkeen, ja nyt yritän vakuuttaa itselleni, että olen yhä hengissä. Vaikea uskoa, koska minua ihan totta punastuttaa juuri nyt. Onko pakko tehdä noin saakelin mahtavia päivityksiä että ihan itkettää? :D No ei sentään itketä, mutta kuitenkin. Ensin laitat Venecianon salakavalasti jakamaan parhaimmat paritukset forever ja sitten kaikki tekevät ihan hassuja juttuja! Niin sympaattista että. Kiitoksia kovasti tästä^^

 
Lainaus
Emma de Ghent Annoin Nederille lahjaksi angoravillasta tehdyn kaulahuivin. Hän on nyt ihan höpsö sen kanssa :’3
Tiedätkö, Hollannista on jotekin salakavalasti tulossa yksi suosikkihahmoistani, mistäköhän se johtuu..;D No eipä siinä, aww, höppänähollanti aka HH (Hypertynyt Hyypertäjä).♥ NYAA awwituskuolema.

Ei mulla muuta, jatka samaan malliin^^ En jaksanut analysoida nyt, lomailu vätystää~
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥