Kirjoittaja Aihe: Twilight: Let's break up! K11, Houkutus, spoilaa Aamunkoita!  (Luettu 27323 kertaa)

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #20 : 09.12.2009 14:52:28 »
A/N: Sorii, mun piti rustata koko luku (tai siis.. luvun ensimmäinen osa) sunnuntaiksi, mutta lauantaina ei ollut aikaa JA sunnuntaina sitten oli sukulaisia/n. klo 17.oo lähtivät, sen jälkeen kävin sairaalassa, ja sen jälkeen yritin livahtaa kirjottamaan, mutta porukat mussutti kemian kokeista (niihin piti lukee.. ankst!!). ja sitte maanantaina olin koulussa+hilluin kavereitten kans, seittemältä tulin kotiin, ja kaheksalta kaaduin kuin kuollut sänkyyn. Jaa sitte eilen sairastin enkä ollu koneella. Ja tänään on KIIRE! JOULUMATINEA TÄNÄÄN!! ANKST! ANTEEKSI. jatkon rustaan huomenna.. (lol mikä romaani tästä tuli)

KIITOS KAIKILLE KOMMENTOIJILLE! :-D
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

liinau

  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #21 : 09.12.2009 16:31:08 »
ou jeah, uus lukija ilmottautuu ! ;)
tää on mielenkiintonen ja oot just hyvä kirjottaa.
hihi, hyvä että bella otti alicen mukaan jaah sit joo toivottavasti ne viel palaa. :)
eipä mulla muuta ku kiitos mahtavasta ficistä !

-liinau

Piipe

  • ***
  • Viestejä: 88
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #22 : 19.12.2009 23:21:43 »
Lähdin lukemaan tätä ficciä hieman epäluuloisena (täytyy myöntää), enkä odottanut paljoa tästä aiheesta. Onneksi kuitenkin aloin lukemaan, sillä oli todella koskettavaa ja nautittavaa tekstiä, varsinkin tuo loppu. Odotan jatkoa ja kiitän silmäkulmiini ilmestyneistä kyyneleistä (pitäähän se silmät joskus puhdistaa =D ) ja herkästä lukuhetkestä.
Stray Kids! 😍

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #23 : 21.12.2009 16:46:50 »
JA JATKOA KEHIIN! :--D Kiitos kommenteista kovastih.. (--:

A/N: Anteeeksii että jatko myöhästyi. Mulle jos tulee semmonen ’inspis’-olo, niin mun on PAKKO päästä kirjottamaan, mutta omaksi epäonnekseni ikinä en ole ollut koneen lähellä/olin kiireinen. En usko että tästä tulee kovin pitkä ficci, paitsi jos saan ideoita (vinkvink), niin saattaa jatkua jopa kymmenenteen lukuun. (--:
Eli ehdotelkaa rohkeasti ideoita, toteutan niitä luvuissa.. Ja tämä toinen luku on JAETTU kahteen osaan. (-: Muuten varmaan tulisi liian pitkä.. Nojaa. Pitemmittä puheitta, tässä tämä on.

Toinen luku – Don’t stalk me, you idiot! Osa I

BPOV


” Alice? Minne olemme menossa? ” Kysyin häneltä hajamielisenä. Olimme ajaneet jo pitkään.

” En tiedä. Minne sinä haluaisit? ” Alice kysyi minulta.
Mietin hetkisen.

” Hmm.. Jospa menisimme Etelä-Amerikkaan? Olen aina halunnut käydä Brasiliassa.. ” Mutisin hänelle.

Alice mutristi huuliaan. ” Menemme väärään suuntaan! Olen ajamassa pohjoiseen.. ” Hän sanoi ja teki u-käännöksen.

Lähemmäs kotia siis, ajattelin kurtistaen kulmiani.

Huomasin jonkun auton tekevän u-käännöksen perässämme, mutten kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota.

Alice kiihdytti vauhtia, ja auto perässämme kiihdytti vauhtia.

” Alice.. ”, sanoin hänelle viittoen perässämme kulkevaa autoa.

Alice katsoi peilistä, ja näki auton.

” Miksi hemmetissä se seuraa meitä? Onkohan se poliisi? ” Kysyin häneltä purien kynsiäni.

” En tiedä. Äläkä pure kynsiäsi! ” Alice sanoi.

**

Alice ajoi pysähdyspaikalle, ja se auto ajoi perässämme.

Olimme ajaneet noin pari tuntia, ja auto pysyi perässämme karkoitusyrityksistä huolimatta.

Auto pysähtyi viereemme, mutta kuski ei tullut ulos.

” Minä käyn kysymässä mikä hän on miehiään ”, sanoin Alicelle ja nousin autosta ulos.

Ulkona ei paistanut aurinko, mikä oli hyvä minun kannaltani.

Koputin kuskinpuoleiseen ikkunaan, ja kuski rullasi ikkunan alas.

” Jees, madam? ” Kuski kysyi jollain aksentilla.

” Mitä hittoa te seuraatte meitä? ” Tiedustelin hilliten ääntäni. Katsoin kuskin olan yli, ja näin että kyydissä oli kaksi toista miestä.

” Umm.. Näytitte tarvitsevan apua ”, kuski sanoi purren huultaan.

” Emme me apua tarvitse ”, tuhahdin hänelle ja käännyin poispäin.

” Miksi he sitten tekivät u-käännöksen? ” kuulin jonkun mutisevan takapenkiltä.

Hetkinen.. Minähän tunsin tuon äänen!

Käännyin äkkiä takaisin, ja aukaisin auton taka-oven.

” EMMETT! ” Huusin hänelle.
Emmett otti vale-asunsa pois, ja katsoi minua viattomana.
” Niin? ” Hän kysyi.

Ärähdin, ja katsoin etupenkkiläisiä.

Vedin kuskin hatun pois, ja hän oli Jasper!

Kohotin käteni, ja yritin hillitä raivoni.

” Tämä oli MINUN ja ALICEN retki. Painukaa sinne missä pippuri kasvaa ”, ärähdin heille.

Ei tarvinnut olla selvänäkijä nähdäkseen, että toinen etupenkillä istuva oli Edward.

Juoksin nopeasti Alicen autoon, ja tämä kohotti kulmiaan.

” Siellä oli Emmett, Jasper ja Edward ”, sanoin kiristellen hampaitani yhteen.

” Lähdetään ”, sanoin Alicelle ennen kuin hän menisi Jasperin luo.

Alice huokaisi. ” Rakastavaisten riidat ”, hän mutisi ja ajoi pysähdyspaikalta pois.

” Karistetaan heidät ”, mutisin ja katsoin taakseni. Pojat olivat vieläkin takanamme!

Kirosin hiljaa mielessäni, ja vedin kilpeni pois.

Menkää muualle idiootit! En muuta mieltäni! Ajattelin kovaa ja laitoin kädet puuskaan.

Näin kuinka Edward hätkähti. Otin kilven taas käyttööni.

Pian alkoi moottoritie, ja pojat kirivät rinnallemme ajamaan. Minua alkoi jo ärsyttää heidän jatkuva vahtaamisensa, ja kiipesin takapenkille.

” Alice, ojentaisitko hiusharjan? ” Kysyin Alicelta suloisimmalla äänelläni.

Alice ojensi hiusharjan nopeasti.

Minä otin hiusharjan, ja aukaisin takapenkin ikkunan. Aloin muka harjata hiuksiani. Otin kännykkäni esiin, ja soitin tiettyyn numeroon..

EPOV

Seurasimme vieläkin tyttöjä. Moottoritie jatkuisi vielä satoja kilometrejä..

Naurahdin hyväntuulisesti, ja huomasin Alicen tai Bellan aukaisseen takapenkin ikkunan.

Pian Emmettin puhelin alkoi soida.

Emmett nappasi sen nopeasti. ” Niin? ” Hän kysyi sinne jännittyneenä.

” Kuule Emmett, voisitko avata ikkunasi? ” Bellan ääni kysyi.

” Tietysti voin ”, Emmett vastasi kummissaan. ” Hienoa. Tee se nyt ”, Bella sanoi ja lopetti puhelun.

” Ja mitähän tuokin tarkoitti..? ” Emmett mutisi avatessaan ikkunaansa.

Pian kuulimme Bellan käskevän Alicea ajamaan kovempaa. He olivat jääneet vähän jälkeen, ja Alice painoi kaasua.

Bella näytti kieltään ikkunasta, ja heitti Emmettiä avoimesta ikkunasta hiusharjalla.

” Koppi! ” Hän sanoi ja näytti kieltä Bellalle.

Bellan ilme muuttui ärtyneeksi, ja hän tuhahti.

” Alice.. Voisimmeko pysähtyä? ” Hän kysyi maireasti.

Mitähän ihmettä hän nyt suunnitteli? ” Selvä on, Bella.. ” Alice sanoi ja kääntyi nopeasti sivutielle, joka vei pysähdyspaikalle, ja Jasper kurvasi perään.

BPOV

Vedin ikkunan kiinni, ja Alice pysähtyi.

” Jaa että semmoista ”, hän mutisi ja naurahti katsoen minua kohti hymyillen.

” Että näin saadaan pojat pois? No se on kyllä totta.. ” Hän hiljensi ääntään, ja alkoi oletettavasti blokata ajatuksiaan.

” Äh. Vedän kilven päällesi ”, sanoin hänelle ja vedin kilpeä myös Alicen päälle.

Alice hymyili kiitollisena.

” Tuletko mukaani? ” Kysyin häneltä hymyillen ilkeästi viitaten poikien autoa kohti.

Poikien auto oli tummansininen Volvo. Se oli aika pieni, mutta siinä näytti olevan paljon voimia.

Poikien auto pysähtyi viereemme. Nousimme autosta ja menimme kuskin puoleista ikkunaa kohti.

Alice koputti ikkunaan ja jäi juttelemaan siihen.

” Hetkinen.. Kengännauhani on auki! ” Sanoin nopeasti ja kyyristyin.

Puhkaisin auton renkaan ja hihitin. Sidoin nauhan ja nousin ylös.

Hymyilin leveästi, ja katsoin merkitsevästi Aliceen.

Potkaisin Alicen kengänkoron rikki, ja hän parahti.

Mitäs ei nähnyt katsettani, ajattelin.

” KENGÄNKORKONI! ” Alice huusi ja kyyristyi ottamaan sitä. Tökkäsin Alicea kylkeen ja katsahdin merkitsevästi toiseen renkaaseen.

Hän tajusi sen, ja puhkaisi toisen renkaan.

” Niin.. Minne te olette menossa? ” Jasper kysyi rykäisten, eikä tajunnut mitään renkaista.

” En tiedä. Etelä-Amerikkaan ”, sanoin kohauttaen olkapäitäni.

” Ahaa.. ” Jasper mutisi ja Alice nousi ylös.

Alice alkoi imutella Jasperin kanssa, ja minä tökkäsin häntä kylkeen.

” ALICE! ” Huusin hänelle, mutta tuntui kuin hän ei kuulisi tai näkisi mitään.

” Menen sitten yksin ”, jupisin hänelle ja lähdin autoa kohti.

” SE ON SINUN VIKASI JOS KOLHIN AUTOSI, ALICE! ” Huusin mennessäni autolle, ja Alice nytkähti. Hän kääntyi nopeasti.

” Ei! MINUN AUTONI! ” Hän huusi ja kääntyi juostakseen luokseni.

SITÄ ENNEN.. APOV

Puhkaisin poikien renkaan rikki, ja yritin korjata kengänkorkoni. Se ei toiminut. Nousin ylös, ja katsoin Jasperia.

Tunsin kuinka kasvomme lähestyivät toisiaan, ja aloin suudella häntä kaikkialle kasvoihin.

Tunsin kuinka joku tökkäsi minua kylkeen, ja huusi nimeäni.

” Jasper ”, kuiskasin niin hiljaa että vain hän voi kuulla.

” Puhkaisimme renkaanne ”, sanoin hänelle erittäin hiljaa.

” SE ON SINUN VIKASI JOS KOLHIN AUTOSI, ALICE! ” Kuulin Bellan huutavan, ja nousin nopeasti.

Katsahdin Jasperiin merkitsevästi, ja hän katsoi nopeasti renkaisiin, ja ähkäisi. Vilkutin heille, ja huusin Bellan perään: ” Ei! MINUN AUTONI! ” Lähdin juoksemaan Bellan perään autolle.

JPOV

Tytöt puhkaisivat renkaamme, ajattelin synkästi. Edward säpsähti.

Ilmeisesti hän oli ajatellut vain Bellaa.

Tytöt lähtivät matkaan, ja kuulin korvissani Bellan riemunhuudon.

” Vihdoin ”, Bella puuskahti heidän ajaessaan kohti Etelä-Amerikkaa.

Emmett katsoi meihin kysyvästi.

” Tytöt puhkaisivat renkaamme ”, sanoin hänelle.

Emmett nousi ylös autosta ja katsoi renkaita.

” VITUT! ” Hän huusi ja potkaisi tyhjiä renkaita.

” Emmett, tuo ei auta mitään ”, Edward sanoi synkästi.

Hän huokaisi syvään ja otti puhelimensa esille.

” Carlisle? Autostamme puhkesi renkaat, ja.. ” Hän alkoi selittää.

BPOV


” Hah! Vihdoin pääsimme heistä eroon! ” Sanoin Alicelle hyväntuulisesti.

Lähestyimme pian Etelä-Amerikkaa.

Alice nyökkäsi. ” Miksi ihmeessä katkaisit kengänkorkoni? ” Hän kysyi valitellen.

” Se oli tärkeä osa suunnitelmaa, Alice! ” Selitin hänelle saarnaavaan sävyyn.

” Aijaa.. No, ensimmäinen pysähdys: shopataan Alicelle uudet kengät! ” Alice hihkui ja pomppi istuimellaan.

Huokaisin syvään, sillä tunsin Alicen shoppailuretket – ne kun kestävät monia tunteja tai jopa päiviä.

*****

A/N2: Jotenkin musta itestäni tuntuu, että tää on vähän teennäinen tää osa. pyrin vähentämään sitä.. Kommenttia, kiithoos..
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #24 : 21.12.2009 20:57:59 »
Aaa.. Ihana.. Jälleen kerran..  :D
Osaat kyllä kirjottaa hyvin, sun teksteistä on helppo nauttia. ;)
Toivoisin jälleen kerran jatkoa, ja toimintaa poikien ja tyttöjen välille. xD
Kiitos tästä luvusta :D
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

-Anerya-

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #25 : 22.12.2009 11:52:07 »
Badabbababaa I'm loving it!
Headmaster of Hogwarts hits the gym.

Dumbelldore.

mao-chan

  • ***
  • Viestejä: 59
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #26 : 22.12.2009 12:44:43 »
Pidin ihan älyttömästi ensimmäisestä luvusta (,vaikka se olikin niin surullinen)! Nyyhkyttelin koko sen ajan kun luin ekaa lukua ja varsinkin siinä kohtaa, kun Edward aneli Bellaa jäämään...
Toisesta luvusta pidin myös ja nauroi sille, kun tytöt puhkaisivat poikien renkaat.
Jatkoa pian!
(Lopun toivon kuitenkin olevan onnellinen ja, että Bella ja Edward palaa yhteen)
allikosta ojaan ja siitä takas tielle, mulla taitaa olla suhun pieni pakkomielle

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #27 : 22.12.2009 16:00:42 »
NiNNi : Ahh, sä et arvaakkaan miten hirveästi olen keksinyt 'vakoilua' tyttöjen ja poikien välille. :D Mutta se on työn alla.. (--:
Kiitos, hienoa että tykkäät rustauksistani. (::
-Anerya- : Kiitos. :-D
mao-chan : Eiköhän suurinpiirtein jokainen toivo Eddien ja Bellan palaavan yhteen, vinkvink. :D Ehkä ne palaa yhteen.. Ehkä ei. Mutta sen näkee sitten. :-D Kiitos kommentistasi.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #28 : 22.12.2009 17:22:39 »
Jea! Uus luku (: Ihana tollanen juoni tytöillä :D
Mä itseasiassa luulin, että vain Jasper ja Emmett olisivat lähteneet perään, mutta olihan se Edwardkin siellä (:
Hmm.. Rakentava ei uskalla tulla esiin ja jatkoa pyytelen :)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Draconis Lupin

  • Noitalapsi
  • ***
  • Viestejä: 192
  • Allons-y, Alonso!
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #29 : 04.01.2010 18:09:54 »
Vaikuttaa hyvältä tarinalta, vielä ei vaan oo tapahtunu kauheesti mitään, ja vähän turhan lyhyt luku, mut ei se mitään :) Jatkoa pyytäisin :)

Dra

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #30 : 04.01.2010 19:34:57 »
ÄÄÄ!!! En ollut huomannut tätä aikaisemmin, miten se on mahdollista?? Mutta ihana luku oli! Toivottavasti laitat jatkoa pian! ;) En keksi mitään muuta, anteeksi. Tästä tuli aikas tönkkö kommentti.. :DD

Love,
~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #31 : 04.01.2010 20:23:17 »
Mitääh.. enkö minä tohelo ole muistanu kommentoida tätä ??? :(
Mut joo kummiski ihana fic ja kivasti kirjotettu :D <-- öö..  ;D´
anyway jatkoa kaipaisin :D
ooh olipas ehana kommentti taas >:(  :D
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #32 : 07.01.2010 19:55:17 »
Kiitos PALJON kommenteista. Toivottavasti tässä luvussa tapahtuu JOTAIN teidän mielessä, omasta mielessäni tässä tapahtuu AINAKIN yksi jännä asia. :--D Jeps. Kolmannesta luvusta ensikerralla sitten.

Toinen luku – Don’t stalk me, you idiot! Osa II

BPOV


Lähestyimme Brasiliaa – ja sen ensimmäistä ostoskeskusta. Alice katsoi sitä silmät kiiluen.

” Tuosta ostan kenkäni! ” Hän sanoi, ja ajoi auton ostoskeskuksen parkkipaikalle.

Voihkaisin syvään. Alice ei osannut olla ostamatta kenkiä.

” Minä jään autoon ”, sanoin Alicelle tiiraillen muita autoja muka kiinnostuneen näköisenä.

” Et muuten jää ”, Alice sanoi ja otti kädestäni kiinni vetäen minut ostoskeskukseen. Alice katsoi ympärilleen kuin olisi lapsi karkkimaassa.

Tuhahdin Alicelle, ja katsoin ympärilleni. Ihmisiä oli paljon, ja yritin olla hengittämättä nenän kautta – vaikka siinä menisikin hajuaisti.

Alicen puhelin alkoi piristä, ja hän otti sen nopeasti.

” Haloo? ” Hän kysyi puhelimeen, ja ilmeisesti siellä oli joku mieluisa ihminen, sillä hän alkoi hymyillä.

” Brasilian ostoskeskuksessa. Mikäs tämän nimi on.. Brazil? ” Alice sanoi katsoen ympärilleen.

” Ette.. ” Alice sanoi puhelimeen, mutta puhelu keskeytettiin. Alice jäi katsomaan typertyneenä puhelinta, ja tuhahti. Hän laittoi puhelimen takaisin laukkuunsa.

**

” Tule, Bella! ” Alice huudahti löytäessään taas uuden kenkäkaupan. Olimme käyneet jo ainakin kuudessa kenkäkaupassa.

Voihkaisin, ja menin hänen perässään. Kannoin Alicen neljää ostoskassia, ja Alice kantoi loppuja.

” IHANAT KENGÄT! ” Alice kiljahti heti kun olimme nähneet ensimmäiset kengät.

” Alice.. ” Marisin ääneen. Hän oli löytänyt ’ihania kenkiä’ jokaisesta kaupasta ainakin viidet parit.

” Nämä sopisivat sinulle ”, Alice huomautti ja etsi sopivaa kokoa minulle.

” Minulle kelpaavat nämä kengät ”, sanoin hänelle. Laskin ostoskassit – joita oli hyvin paljon – lattialle. Ne keräsivät paljon huomiota muissa, mutta en ollut huomaavinani.

” Menen muualle ”, sanoin Alicelle, joka mutisi itsekseen löytäen sopivaa kokoa.

” Mene vain, mutta kohta siirrymme vaatekauppoihin! ” Alice sanoi kääntämättä katsettaan.

” Ei todellakaan! ” Kiljahdin hänelle, ja kävelin kenkäkaupasta pois. Ostoskeskus oli suuri, mutta en minä täällä eksyisi.

Keräsin katseita – ainakin ihmismiehissä – kävellessäni kerroksessa. Löysin kirjakaupan, ja menin sinne.

Kirjakaupassa myytiin vain hengellisiä kirjoja. Katsoin niitä hämmentyneenä, ja menin seuraavaan kauppaan. Musiikkikauppa, hienoa..

Katsoin soittimia ihaillen. Viuluja, harppuja, kitaroita, pianoja.. Vaikka mitä! Huomasin yhden mustan, hienon flyygelin, ja menin katsomaan sitä lähemmin. Tämähän sopisi Edwardille!

Ehkä voisin ostaa sen hänelle.. Mutristin suutani. Olin sen hänelle velkaa. Menin myyjän luokse, ja sanoin ostavani tuon mustan flyygelin. Myyjä näytti hämmentyneeltä, ja kysyi tarvitsisinko kyytiä sille.

” Kyllä. Toimittakaa se Forksiin ”, sanoin hänelle, ja myyjä näytti entistä hämmentyneemmältä, mutta kysyi osoitetta. Latelin sen hänelle, ja myyjä nyökkäsi. Maksoin ostoksen, ja kävelin pois musiikkikaupasta.

” Kohde käveli pois musiikkikaupasta ”, joku mies mutisi radiopuhelimeensa.

Katsahdin tähän kummastuneena. Oliko hän järjissään? Tuhahdin, ja kävelin muualle.

Mies lähti seuraamaan minua, ja mutisi samalla jotain radiopuhelimeensa.

**

Menin Alicen luokse siihen kenkäkauppaan, josta olin lähtenyt puolitoista tuntia sitten.

Alice sovitteli vieläkin kenkiä, jutellen samalla jonkun kanssa. Hänellä oli jo ainakin seitsemän paria kenkiä valittuna.

” ALICE! ” Älähdin hänelle nähdessäni kengät. Hän katsoi minua hätääntyneenä, ja katsoi sivulleen.

Katsoin samaan suuntaan. ” JASPER! ” Kiljahdin nähdessäni hänet.

Otin Alicea kädestä nopeasti. ” Maksa ostoksesi ”, sanoin hänelle rypistäen kulmakarvojani ärsyyntyneenä.

” Mu-mutta.. JAZZIE! ” Alice älähti nopeasti. Jasper tuli viereemme, ja katsoi minua uhkaavasti.

” Jasper! Minä tässä, Bella! En tee Alicelle mitään pahaa! ” Sanoin hänelle nopeasti. Hän ei näyttänyt uskovan, ja irrotti Alicen otteen.

” Kiitos ”, Alice mumisi Jasperille, ja katsahti minuun. Ilmeisesti Alice oli kertonut olinpaikkamme pojille! Suutuin entistä hirveämmin, mutta suljin silmäni laskien hitaasti sataan.

” SATA! ” Kiljahdin, ja huomasin Alicen maksavan ostoksiaan. Jasper katsoi edelleen minua.

Marssin Alicen luokse. Hän saisi kuulla kunniansa toden teolla..

” ALICE! Sinäkö-lähetit-HEIDÄT-meidän-peräämme? ” Kysyin häneltä yhteen putkeen.

Alice katsoi keskittyneenä sormiinsa.
” No.. Tuota.. Tavallaan ”, hän mumisi. Tärisin raivosta.

” Se siitä. Lähden matkaani YKSIN ”, sanoin hänelle marssien pois kenkäkaupasta. Nyt minun pitäisi saada jostain auto.

En voinut uskoa Alicesta, että hän kavalsi olinpaikkamme!! Kävelin nopeasti ostoskeskuksen penkkien ja kukkapuskien ohi, ja kuulin puskan takaa rapinaa.

Pysähdyin, ja katsoin puskaa jännittyneenä. Kävelin sen luokse – vaikka se ei ollutkaan ihan viisasta -, ja kurkkasin puskan taakse.

” Ömm.. Hei Bella! ” Emmett kiljaisi muka-yllättyneenä.

” Mitä sinä teet täällä? ” Kysyin häneltä purren hampaitani yhteen.

” Minä.. Minä.. Minä teen tutkielmaa ostoskeskuksen kasveista ja niiden kunnossapidosta ”, Emmett sanoi hetken takellellen.

” Ahaa. No, mikset jatka työtäsi? ” Kysyin häneltä ivallisesti ja jäin hetkeksi katsomaan hänen työtään.

Emmett nyökkäsi, ja alkoi katsoa ostoskeskuksen lattiaa.

” No mutta hyvänen aika, eiväthän nämä kasvit saa edes lihaa! Lihahan on niille elintärkeää.. Eikö? ” Hän kysyi hetken epäillen minulta.

” Ihan sama ”, mutisin hänelle. Peräännyin pois puskasta, ja huomasin toisessakin puskassa liikettä. Kävelin uteliaana sen luokse, ja raotin oksistoa hieman.

” Sinun selityksesi? ” Kysyin kalseasti Edwardilta, joka kökötti maastopuvussa pusikossa katse naulattuna minuun.

” Mm.. Mietimme uutta sisällissotaa Jasperin kanssa? ” Hän sanoi hieman kysyvästi, katse vaellellen minussa.

Puuskahdin syvään. ” AIVAN SAMA! Olette aivan sekopäisiä kaikki ”, tuhahdin hänelle ja lähdin koko ostoskeskuksesta pois.

” Minäpäs haen näille kasveille lihaa.. ” Emmett mutisi, ja kuulin samassa kolahduksen ja sen perään vaikerointia.

” Toope! Eivät kasvit syö lihaa! ” Edward ärähti Emmettille, joka vaikeroi päätään.
” Hetkinen.. Eihän minua satu! ” Emmett sanoi hetken valittelun jälkeen.

**

” Olkaa hyvä, rouva..? ” Myyjä kysyi katsoen minuun.
” Swan ”, tokaisin myyjälle.

” Ja se on NEITI Swan ”, tarkensin myyjälle. Myyjä nyökytteli päätään mumisten itsekseen: ” aivan, aivan.. Tietysti hän on neiti.. ”

Myyjä ojensi auton avaimet. ” Nyt tämä auto on teidän ”, hän sanoi ja taputti autoa johon nojasi.

” Kiitos ”, sanoin hänelle.

**

Ajoin ympäri Brasilian pääkaupunkia, Brasiliaa. (A/N: Ja tähän loppuu sitten mun omat tietoni Brasiliasta, muu on oletettua tietoa. :-D Mutta jos joku on käynyt Brasiliassa, niin varmaan voisi sanoa(?).)

Huomaamattani aloin painaa kaasujalkaa kovempaa ja kovempaa, vaikka kaupunki oli hyvin täynnä. Pian alkoi kuulua poliisiauton pillin ulvontaa takanapäin, ja joku huusi perääni megafonilla: ” Hurjastelija, joka ajaa autolla IMS-188, olkaa hyvä ja ajakaa autonne tien reunaan! ”

Kirosin kiristellen hampaitani, ja ajoin tien sivuun pysähtyen siihen. Katsoin taakseni. Miespoliiseja, se oli minun etuni.. Otin esille kaikkein hurmaavimman hymyni, ja leyhäytin hiuksiani hieman.

Poliisi koputti ikkunaani, viittoen aukaisemaan sen alas.

” Rouva hyvä, te ajoitte roimaa ylinopeutta! ” Poliisi sanoi hämmentyen hetkeksi.

” Olen neiti ”, tarkensin poliisille, ja tämä alkoi hymyillä. ” Oi, en tiennytkään että ajoin ylinopeutta! ” Huudahdin muka kauhistuneena, ja räpyttelin silmiäni hämmentyneenä. Flirtti puri poliisiin, sillä tämä punastui. ” Niin.. Tuota.. ” Hän soperteli, ja mielessäni hymyilin hurjemmin.

Pian joku tuli miespoliisin rinnalle, naispoliisi.

” Mark, mikä maksaa? ” Hän kysyi tältä ja katsoi minuun.

” Saatte roimat sakot ja vankilaa yhden yön ”, nainen sanoi minulle. VANKILAA? MINULLE? Mitähän Charlie sanoisi tästä, jos kuulisi.. Puuskahdin epätoivoisesti.

” Siitä niin, poliisiautoon vaan. Mark ottaa autosi ”, nainen jatkoi.

**

” Juuri niin, neiti Cullen. Vain yksi puhelu ”, nainen sanoi ja vahti minua. Minä epäröin hetken. Kenelle soittaisin? Päätin soittaa Carlislelle.

Puhelin pirahti, ja Carlisle vastasi.

CPOV

Puhelin alkoi soida, ja menin vastaamaan siihen.

” Carlisle! Minä täällä, Bella! ” Bella puuskahti puhelimeen kuulostaen hieman epätoivoiselta.

” Hei Bella. Mikä on hätänä? ” Kysyin häneltä ystävällisesti. Hän oli hetken hiljaa.

” No.. Tuota.. Minut vangittiin ”, hän kuiskasi hiljaa.

” Vangittiin?! ” Huudahdin puhelimeen, mutta tyynnyin nopeasti. Vielä ei ole läksytyksen aika, mietin itsekseni.

” N-niin ”, Bella jatkoi änkyttäen.

” Lähetän Edwardin sinne ”, sanoin hänelle.

” Ei Edwardia.. ” Bella jäi mumisemaan puhelimeen, mutta keskeytin sen.

EPOV


” Että mitä? Bella on vankilassa? ” Kysyin Carlislelta uskomatta korviani. ” Missä? ” Jatkoin nopeasti.

Carlisle selosti paikan, ja kokosin Jasperin, Emmettin ja.. ALICEN?!

” Alice? ” Älähdin hänelle.

” Eikö sinun olisi pitänyt olla Bellan mukana? ” Kysyin häneltä.

” Ei ”, Alice sanoi kitkerästi. ” Hän suuttui minulle, ja jätti MINUT. MINUT!! ” Hän kiljui lopun. Jasper kietoi kätensä lohduttavasti Alicen hartioille, ja Alice rauhoittui hieman.

” Bella on vankilassa ”, sanoin muille, ja Emmett alkoi heti nauraa.

” Poliisipäällikön tytär vankilassa.. Tämähän voisi olla hyvä uutinen! ” Hän sanoi naurunsa lomasta. Alice ja Jasper tuijottivat minua herkeämättä.

” Etkö sinä nähnyt sitä? ” Jasper kysyi Alicelta, ja Alice pudisti päätään.

” En. Näin vain sen kun Bella osti auton.. ” Alice mumisi.

” No, mitä me tässä enää odotamme? ” Alice kysyi ja lähti autolleen. Jasper seurasi häntä, ja minä sain ’nauttia’ Emmettin matkaseurasta.

**

” Niin juuri. Tulimme hakemaan Isabella Cullenia ”, toistin vastaanoton naiselle.

Nainen pläräsi hetkisen papereitaan. ” Aa. Bellaa? Hän on sellissä numero kolme ”, nainen sanoi hymyillen ja lähti saattamaan meitä.

” Kannattaa varoa näitä sellin asukkaita, sillä useimmat ovat vaarallisia.. ” Nainen sanoi katsahtaen meihin.

” Bellako vaarallinen? Pyh.. ” Emmett mutisi.

” Isabella Cullen! Teille tuli vieraita! ” Nainen huudahti sellin edessä, ja Bella nosti päätään. Hän riemastui hetken nähdessään Emmettin, mutta huomatessaan minut, Alicen ja Jasperin hän synkistyi. Hän hyppäsi sängyltä, ja nainen aukaisi sellin oven päästäen meidät sisään.

” Emmy! ” Bella kiljahti ja riensi halaamaan Emmettiä. Emmett vastasi halaukseen hyvillään, ja näytti kieltä meille muille.

” Bella pitää vain minusta, ei teistä.. ” Emmett rallatteli ja irrottautui halauksesta.

Bella kohotti kulmaansa. ” Sinä et ole vielä tehnyt minulle mitään.. Paitsi ollut tuon yhden suunnitelmassa mukana ”, hän sanoi viitaten minuun.

” Mutta jos teet jotain, niin minä suutun sinullekin ”, hän jatkoi ja laittoi kätensä puuskaan.

” BELLA! Miten sinä voit? ” Alice kysyi kiljahtaen.

Bella katsoi Emmettiin. ” Voisitko sanoa Alicelle että voin oikein hyvin, kun HÄN lähti ”, hän sanoi ja Emmett toimitti viestin Alicelle.

” Bella.. Etkö voisi antaa anteeksi? Ajoin hyvää asiaa ”, Alice sanoi anellen.

” Voisitko sanoa Alicelle etten ole valmis antamaan anteeksi kenellekään HEISTÄ.. Paitsi ehkä Jasperille ”, Bella sanoi Emmettille. Emmett toimitti viestin.

” Osaamme kyllä kuulla itsekin! ” Alice sanoi ärsyyntyen Emmettiin.

” Mutta Bella ei halua kertoa asioita teille ”, Emmett sanoi ilmeisesti tykäten asemastaan viestinviejänä.

Bella raapi hieman kättään.

” Mikä oli teidän tulonne syy? Minä soitin Carlislelle, en teille.. ” Hän sanoi katsoen Emmettiin, vaikka todennäköisesti kysymys oli kaikille.

” Ei Carlisle voinut tänne asti tulla ”, Alice sanoi. ” Ja me olimme tässä lähellä.. ” Hän jatkoi mumisten.

” Ahaa.. ” Bella mumisi, ja katsoi ensikerran kunnolla minuun. Katseemme lukkiutuivat hetkeksi, mutta Bella käänsi nopeasti katseensa.

Hetken aikaa hiljaisuus oli vaivautunut, mutta Emmett katsoi meihin äkkiä. ” Voitin muuten vedon! Bella on kuin onkin vankilassa! ” Hän hihkaisi, ja Bellan ilme musteni äkkiä.

” Se siitä. En pidä teistä kenestäkään ”, hän sanoi ja asettui makaamaan sängylle, ja käänsi kylkensä meille.

” Mutta.. Bella! Me tulimme hakemaan sinut pois! ” Alice sanoi, ja istahti sängylle.

” Mieluummin kärsin vankilassa yhden yön kuin tulen teidän mukaanne ”, Bella vastasi kitkerästi.

” Mutta entä janosi? ” Jasper kysyi rykäisten kurkkuaan, ja Bella hiljeni.

” Kyllä minä huomiseen kestän ”, Bella sanoi murahtaen. Hän nousi sängyltä, ja Alice jäi istumaan siihen. Jasper istahti Alicen viereen, ja Emmett asettui hieman lähemmäksi sellin ovea.

” Oletko aivan varma? Ettet vain tapa.. Ihmistä? ” Alice kysyi, ja Bellan kasvoissa häivähti suru. Yhtäkkiä hän painautui minuun kiinni, halaten minua.

Hän hukutti kasvonsa olkapäähäni, ja oli siinä hetken aikaa hiljaa. Bella painoi silmänsä kiinni, ja olisi varmasti itkenyt jos olisi voinut.

Kohotin käteni hänen vyötärölleen, ja painoin häntä tiukemmin itseäni vasten. Laskin pääni Bellan hiuksiin, ja haistelin niitä pitkästä aikaa.

Bella nosti kasvonsa, ja painoi huulensa hellästi huulilleni. Vastasin hänen suudelmaansa hieman epäröiden, mutta vastasin siihen pian voimalla.

” Hankkikaa huone ”, Emmet murahti, ja näytin hänelle rumaa käsimerkkiä.

Pari sekuntia meni, ja Bella näytti tajuavan jotain, sillä hän vetäytyi suudelmasta.

Hän katsoi minua silmiin hetken, näyttäen tuskaiselta.

” Menkää ”, hän murahti ja vetäytyi irti minusta. Yritin pitää hänestä kiinni, mutta otteeni ei pitänyt.

***********

A/N2: Vat du juu think? Koska genrenä oli myös fluffy, niin tässä luvussa oli sitä fluffya lopussa. (-: Ja ei, jos te sitä mietitte, että loppuiko tämä tähän, niin hyvillä mielin voin sanoa: EI TODELLAKAAN. Mulla on vielä tsiljoonia ideoita, ja yksi aika merkittävä idea tulee ensi luvussa. Bella ja Edward ei siis vieläkään palannut yhteen, mutta enköhän tee sitten ihan lopussa tälle onnellisen lopun.. Joidenkin näkökulmasta katsottuna. (--;
Seuraavassa luvussa keskitytään Bellaan, toki muidenkin näkökulmia on. rakentavaa ja ihkutusta otetaan vastaan (eli siis yleisesti ottaen kommenttia!).
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

En-nu

  • Vieras
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #33 : 07.01.2010 20:04:00 »
Jatkoa tää on niin ihana <3

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #34 : 07.01.2010 20:07:12 »
hihi, kikatin tos Bellan vankila kohas ku Em joutu olla 'viestinviejä'  ;D
IHANA LUKU TAAS KERRAN :)
ihkutusta

im waiting JATKOA <3
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

E_Bella

  • Vieras
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #35 : 07.01.2010 20:13:14 »
Emmett viestinviejänä... *reps*   :D :D
ihana luku!  <3  loppu kivasti...

jatkoa!


~E_Bella~

anonym.

  • tattinson
  • ***
  • Viestejä: 136
  • used to be hannm
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #36 : 07.01.2010 20:18:54 »
ihhih......entiedä että oonko kommannu tätä tarinaa mutta ajattelimpahan nyt vähän ihkuttaa !
Ihana luku- jälleen. Ja tuo loppu oli jotenkin ihana..(?)
jatkoa ihkuti ihkuti
« Viimeksi muokattu: 07.01.2010 20:20:33 kirjoittanut hannm »
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #37 : 07.01.2010 20:33:44 »
A/N: Kiiitos kaikille kommenteista, jatkoa yritän saada ennenkuin menen kidutustaloon (aka. kouluun). Viikonloppuun siis, kai? :--D
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #38 : 07.01.2010 20:48:38 »
Jälleen kerran ihana luku! :D Bella vankilassa xD En osaa kuvitella jostain syystä. : D

Joo, mut tykkäsin jälleen kerran. Sun tekstejä on niin helppo lukee, ja niistä saa takuu varmasti aina naurut. ;)

 Virheitä ei mun silmiini pomppinu. Ja toi Bellan ja Edwardin pieni kohtaus oli jotenkin kovin söpö ;>
Joten toivoisin TODELLA TODELLA paljon jatkoa!! <33
~Kiitos tästä ♥
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Let's break up! K13, spoilaa Aamunkoita!
« Vastaus #39 : 07.01.2010 21:18:41 »
Jälleen kerran ihana luku! :D Bella vankilassa xD En osaa kuvitella jostain syystä. : D

Joo, mut tykkäsin jälleen kerran. Sun tekstejä on niin helppo lukee, ja niistä saa takuu varmasti aina naurut. ;)

 Virheitä ei mun silmiini pomppinu. Ja toi Bellan ja Edwardin pieni kohtaus oli jotenkin kovin söpö ;>
Joten toivoisin TODELLA TODELLA paljon jatkoa!! <33
~Kiitos tästä ♥

NiNNNi taisikin sanoa kaiken oleellisen ((:
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju