Kirjoittaja Aihe: Kirkkaina öinä, K11  (Luettu 1333 kertaa)

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Kirkkaina öinä, K11
« : 01.04.2013 02:22:13 »
- varoituksena söpöt poikapusut :3 ♥
- K11
hui kun musta on tullut reipas kirjoittaja! :D tässäpä lisää kummallista originaalipaskaa! btw kuisma on ihan oikeasti pojan nimi, kaveri hehkuttaa mulle ihan koko ajan suurta palavaa rakkauttaan nimeltä kuisma 18v. uh ah!. otsikko on Johanna Kurkelan biisi, lol.
(kyllä, tää on lomaromanssi ja todennäköisesti joku melkoisen lyhytkin :D)

-

Kuismalla on tumman mahongin väriset hiukset ja mustat rajaukset suurien silmien ympärillä, tumma farkkuliivi ja valkoinen t-paita, se puhuu sujuvasti kolmea kieltä ja Miskaa huimaa, leirintäalueen valot ovat himmeät kesäyössä ja asuntovaunut peittyvät metsän taakse. Kioskin katolla istuessa voi kuvitella olevansa maailman laidalla, aurinko laskee länteen ja Kuisma piirtelee sydämiä rantahiekkaan. Suussa maistuu merivesi ja metsikössä tuoksuu kesä ja vapaus.

Lämpötila ei laske, aurinko jatkaa putoamista, Kuisma löytää taivaalta Otavan ja piirtää sen hiekkaan sydämien viereen.
(kun Kuisma ei katso, Miska kirjoittaa sen viereen hiekkaan K ♥ M. Kuisma juoksee jo kaukana, sen kengät on hiekasta harmaat ja Miskaa hymyilyttää)

Syksyyn on aikaa vielä kaksikymmentäkaksi päivää ja yhdeksäntoista tuntia ja Miska heittäytyy nurmikolle, mustan t-paidan selkä kastuu märässä ruohossa ja Kuisma kaatuu Miskan päälle, painaa päänsä toisen olkapään ja kaulan väliin ja nauraa hiljaa.
"Ei sun elämä voi olla noin hauskaa", epäilee Miska ja Kuisma näykkäisee kevyesti sen kaulaa, kohauttaa olkapäitään ja kääntyy katsomaan suoraan silmiin. Sen vihreänruskeat silmät on täynnä kipinöitä ja kesää,
"Sä et tiedä mun elämästä mitään, darling", se sanoo, hymyilee lisää ja kierähtää selälleen nurmikolle.

Revontulitaivas se on silti, vaikkei revontulia näin kesäisin näykkään, väittää Kuisma, Miska kohauttaa hartioitaan ja Kuisma hymyilee sitä rikkonaista puolihymyään johon Miska rakastui. Toisesta suupielestä pilkottaa kulmahammas, vihreät silmät kapenevat viiruiksi ja Miskaakin hymyilyttää. Ihan vain koska on kesä ja Kuisma.

Kuisman huulet maistuvat villimansikoilta, niiltä niityn laidalta poimituilta, tai ehkä vähän enemmän mansikkajuissilta, mutta mansikoilta kuitenkin.
« Viimeksi muokattu: 07.04.2013 19:12:09 kirjoittanut Contessa »

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue

Béren

  • ***
  • Viestejä: 703
  • set my heart on fire
Vs: Kirkkaina öinä, K7
« Vastaus #1 : 01.04.2013 02:36:11 »
eihän ketään kiinnosta et mun pitäis olla kirjottamassa campnanoani? (tai srsly suunnittelemassa sitä mut ihasama ei ketää kinosta)

Lainaus
"Sä et tiedä mun elämästä mitään, darling"
jesus saanko mä rakastaapanna kuismaa ah miehet jotka sanoo darling <3 (tai miksei naisetkin, täs tilantees en edes välitä kunhan joku vaan sanoo darlingin paksulla brittiaksentilla uh ah)

kuisma on mun mielestä vähän kusipää hahmo, tai sitten se on vaan mun päässä, mutta jotenki tuntuu et miska on tossa koko noiden söpössä poikapussailussa enempi mukana. tai sitten oikeasti ylitulkitsen kaiken, mutta niin :D kuitenkin näistä kahdesta se on mun lemppari (darling ei vaikuta siihen yhtää tai mitää shh), mutta miskakin on vallan suloinen tapaus<3


jokatapauksessa, oon aina tykännyt sun tavasta kuvailla ohikiitäviä hetkiä tosi ihanasti, ja niin. hahmot on söpöjä, teksti söpöä ja ihanan kesäistä, ja kiitos inspiraatiosta mun nanoon<3

ole ihana ja kirjoita lisää söpöjä poikapusuja

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Vs: Kirkkaina öinä, K7
« Vastaus #2 : 07.04.2013 01:33:18 »
kuisma on just tollanen tiitkö vähän taivaanrannanmaalari joka ei oikeen edes ajattele, tollanen vähän tollanen persoona :D kitoskia kinkuli ♥

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue