Kirjoittaja Aihe: itke. (Bellatrix / Lucius, Drama, Romance, S)  (Luettu 1430 kertaa)

Shute

  • ***
  • Viestejä: 209
  • hei sun heiluvilles
itke. (Bellatrix / Lucius, Drama, Romance, S)
« : 15.01.2009 17:23:48 »
Title: Itke.
Author: Shute
Genre: Romance, Drama
Pairing: Bellatrix/Lucius ja Narsissa/Lucius
Rating: no olkoon vaikka S
Summary: "Miksi sinä olet täällä, Bella? "
Disclaimer: En omista henkilöitä ja muuta, ne ovat J.K.Rowlingin

A/N: Noin, toivottavasti tykkäätte :D Kommentoikaahan sitte kans!

Oli lämmin kesäyö. Nuori mies seisoi pienen lammen rannalla, keskellä metsää ja katseli veteen. Miehellä oli vaaleat, pitkät hiukset ja kalpeat, suipot kasvot. Hän näytti hyvin komealta seisoessaan siinä musta kaapu hulmuten.
" Lucius? "
Ääni ei säikäyttänyt miestä, eikä hän kääntynyt katsomaan kuka hänelle puhui, aivain kuin olisi odottanut henkilön saapuvan.
Noin 17-vuotias nainen tuli esiin metsästä, nainen oli todella kaunis; hänellä oli kalpeat kasvot, raskasluomiset silmät, mustatat kiharat hiukset olivat löysällä nutturalla niin että pari hiussuortuvaa roikkui hänen kasvoillaan. Naisella oli päällään tummanlila mekko, ohut villatakki ja korkokengät. Hän oli selvästi tullut juhlista. Nainen käveli miehen luokse lammen rannalle.
" Miksi sinä olet täällä, Bellatrix? " Luciukseksi kutsuttu mies kysyi. Hän ei vieläkään katsonut naista.
" Minä näin kun sinä lähdin päättäjäisistä ja minä.. " Bellatrix sanoi varovasti. Hänen kalpeat kasvonsa näyttivät pelästyneiltä.
" ..ja sinä päätit seurata minua  " Lucius päätti hänen lauseensa. " vai niin "

Bellatrix ja Lucius seisoivat siinä hetken hiljaa katsoen lammen pinnalla kareilevia aaltoja. Vihdoin Lucius kääntyi katsomaan Bellatrixin kasvoja.
" Mitä sinä haluat? " Lucius kysyi viimein.
" Mitä minä..m-mitä minä..? " Bellatrix sopersi katsoen omia käsiään.
" Niin, mitä sinä haluat? " Lucius kysi kylmästi. Bellatrix nosti katseensa miehen kasvoihin.
" No, mitä S I N Ä haluat? " Bellatrix kysyi hiemän turhautuneena. " Ja kuule hei, ei sinun tarvitse puhua minulle noin ilkeästi! "
Lucius ei vastannut.
" Etkö sinä edes muista, että me tapasimme viikko sitten sinun pyynnöstäsi? Bellatrix sanoi vihaisesti. " Ja sinä sitä paitsi suutelit minua! "
" Se suudelma ei merkinnyt mitään " Lucius sanoi raskaasti. Bellatrixin silmät alkoivat kostua ja hän käänsi kasvonsa pois ja räpytteli silmiään.
" Tämä on viimeinen kerta kun me tapaamme, Bella "
Bellatrix kuiskasi tuskin kuuluvasti:
" Eli siis, sinä valitset jonkun niistä, niistä muista tytöistä jotka sinua haluavat? "
" Niin "
Bellatrixin sydän oli murtunut nuo sanat kuullessaan ja jokin tarttui hänen kurkkuunsa. Itkun hän oli saanut estettyä, puremalla huultaan, josta nyt vuosi verta.
" Minä ymmärrän " Bellatrix sanoi kääntyessään Luciusta päin. Bellatrixin ääni oli muuttunut hyvin käheäksi.
" Ennenkuin lähden, haluan että sanot, Lucius kiltti, rakastitko sinä todella, todella joskus minua? " Bellatrix sanoi anelevasti ja sanoessaan tämän hän painoi kädet kasvoilleen estääkseen kyyneliä. Lucius katsoi naista. Sitten hän tarttui Bellatrixin ranteisiin ja nosti tämän kädet kasvoiltaan ja piti niistä kiinni. Sitten hän astui eteenpäin, Bellatrixiä kohti, ja kuiskasi tämän korvaan:
" Bella, minä.. "
Mutta hän keskeytyi kun Narsissa (Musta?) astui esille metsästä huutaen:
" Mitä te teette?? "
Lucius työntyi heti pois Bellatrixin luota katsoen hämmentyneenä Narsissan raivosta punaisia kasvoja, kun hän juoksi Bellatrixin ja hänen luokseen. Narsissalla oli päällään pitkä vaaleanpunainen mekko ja hiukset olivat ruskeat ja lyhyet.
" Mitä te TEETTE? " Narsissa toisti raivoissaan. Bellatrix katsoi neuvottomana Luciusta, joka ei kuitenkaan katsonut häneen päinkään. Lucius tarttui Narsissaa kädestä.
" Bella tuli vain palauttamaan minulle kirjan jonka hän oli lainannut " mies valehteli rauhoittavasti. Narsissa näytti epäilevältä sanoessaan:
" Eli te ette tehneet mitään sellaista? " Lucius hymyili.
" Ei, Narsissa-rakas "
Narsissa huokaisi helpotuksesta ja kääntyi Bellatrixiin päin vihaisena.
" Ja mitä sinä luulet tekeväsi! " hän kirkui " Luuletko etten olisi huomannut kun sinä tuijotat Luciusta? Hah! Sinä olet inhottava! Hän on minun, MINUN! " Narsissa astui eteenpäin ja tönäisi Bellatrixiä niin että tämä kaatui tömähtäen maahan.
Lucius ja Narsissa astuivat metsää kohti.
" Te ette siis koskaan ole suudelleet? " Narsissa varmisti vielä Luciukselta.
" Emme tietenkään, kulta. Ei olisi koskaan tullut mieleenikään, sillä minä en ole koskaan rakastanut häntä " Lucius sanoi katsoen maassa makaavaa Bellatrixiä silmiin. Siinä se tuli, Bellatrix ajatteli, Hän sanoi sen, hän ei koskaan rakastanut minua..
Lucius ja Narsissa hävisivät metsän siimekseen ja jättivät jälkeensä maassa makaavan Bellatrixin jonka mekko oli likainen, hiukset sekaisin, jonka huulesta valui verta ja jonka poskella kimmelsi kyynel..

A/N: kommentteja? :)
« Viimeksi muokattu: 15.03.2015 04:16:06 kirjoittanut Kaapo »
Shute

Timanttityyppi

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: itke.
« Vastaus #1 : 25.01.2009 18:11:45 »
Ihana<3 Bellatrix/Lucius, sitä ei paljoo näe :) Mutta joo, tykkäsin!
Fred + George = The Weasley Twins <3